Wednesday, June 16, 2010

"ကြ်န္ေတာ္ မသိေသာ ေကာင္မေလး"


ကြ်န္ေတာ္ အင္တာနက္ဆိုင္မွာ လူပါးတာမုိ႔ အင္တာနက္သံုးေနရင္း ည ၁၁နာရီထုိးသြားတာကိုေတာင္ သတိမထားမိလိုက္ေပ။

ဆိုင္ရွင္ ဦးသိန္း။ ။ မင္းသူ၊ ည ၁၁ နာရီထုိုးေနျပီကြ။ ကြန္ျပဴတာေတြ အားလံုးေသခ်ာပိတ္ျပီး ဆိုင္ပါသိမ္းလိုက္ေတာ႔။
မင္းသူ ။ ။ ဟုတ္ကဲ႔ ဦးသိန္း...

ကြ်န္ေတာ္ ေန႔စဥ္ အလုပ္အတုိင္း ကြန္ျပဴတာေတြလိုက္ပိတ္ပါသည္္။ ဦးသိန္းက အသက္ ၆၀ေက်ာ္ေလာက္ရွိျပီး ပံုကေတာ႔ ဂြက်က်ပံုမ်ဳိးပဲ။ သူမ်ားကို အခ်ိန္တိက်မွ ၾကိဳက္သလို၊ သူကိုယ္တုိင္ကလည္း အခ်ိန္အရမ္းတိက်သည္။ ခုလည္းၾကည္႔ပါလား၊ ၁၁နာရီ ေဒါင္ဆိုတာနဲ႔ ဆိုင္ပိတ္ခိုင္းေတာ႔တာပဲ။ ကြ်န္ေတာ္ ကြန္ျပဴတာေတြ လိုက္ပိတ္ေနတုန္း ကြန္ျပဴတာ တစ္ခုပိတ္မယ္ အလုပ္တြင္ ဂ်ီးေတာ႔ မက္ေဆ႔တစ္ခု တက္လာတာကို ေတြ႔လိုက္သည္။ ဘယ္သူမ်ား ဂ်ီးေတာ႔ကို သံုးျပီး မပိတ္သည္ကိုေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္လည္း ေသခ်ာ မသိေပ။ ဂ်ီးေတာ႔ ပိုင္ရွင္ကေတာ႔ Eric2008@gmail.com ေရးထားသည္။ နာမည္ေတာ႔ မေရးထားဘူးဗ်။ ကြ်န္ေတာ္ရဲ႔ စပ္စုတတ္တဲ႔ ၀ါသနာကလည္း ရွိတာမုိ႔ စက္မပိတ္ေသးပဲ ပို႔ထားတ႔ဲ မက္ေဆ႔ကို ခိုးဖတ္မိလိုက္သည္။ တစ္ဖက္က မက္ေဆ႔ပို႔တဲ႔ မိန္းခေလး နံမည္က ယြန္းလို႔ေရးထားတယ္။ မိန္းခေလးပို႔တဲ႔ မက္ေဆ႔ကို ဖတ္လိုက္ေတာ႔ စိတ္ထဲမွာ ဖတ္မိတာ မွားျပီးလားဆိုတဲ႔ အေတြးေတာင္၀င္လာတယ္ဗ်။

မိန္းခေလး မက္ေဆ႔။
ယြန္းကို အျမန္ဆက္သြယ္ပါေနာ္၊
ယြန္း အရမ္းစိတ္ပူေနတယ္၊
ဒီညမွ မဆက္ရင္ အားလံုးသိျပီး ဒုကၡေရာက္ေတာ႔မွာ၊
ဖုန္းနံပါတ္ - ၀၉၅၀၃၇၁၁၃ အျမန္ ဆက္သြယ္ေပးပါေနာ္၊
အေမတုိ႔သိကုန္မွာ စိုးလုိ႔ပါ၊ ေတာင္းပန္ပါတယ္...

ကြ်န္ေတာလည္း မိန္းခေလးရဲ႔မက္ေဆ႔က သူမ်ား ကို္ယ္ေရးကိုယ္တာ အေၾကာင္းေရးထားတာ မဖတ္သင္႔ပါဘူးလို႔၊ စိတ္ဆံုးျဖတ္ျပီး ကြန္ျပဴတာကို ပိတ္လိုက္သည္္။ ဆိုင္သိမ္းျပီးတာနဲ႔ အိမ္ကို ထံုးစံအတုိင္း လမ္းေလွ်ာက္ျပန္လာခဲ႔ရင္း တလမ္းလံုး မက္ေဆ႔ေရးတဲ႔ ေကာင္မေလး အေၾကာင္းပဲ ေတြးေနမိတယ္ဗ်။ ယြန္းဆိုတဲ႔ မိန္းခေလးမွာ အခက္အခဲ တစ္ခုရွိေနတယ္ ဆုိတာကို သူမ မက္ေဆ႔ကို ဖတ္ရုံျဖင္႔ ကြ်န္ေတာ့္ စိတ္ထဲ စာနာမိတယ္။ ကြ်န္ေတာ္ ယြန္းဆိုတဲ႔ မိန္းခေလး ဖုန္းနံပါတ္ကို မွတ္ျပီး ဂ်ီးေတာ႔ ပိုင္ရွင္ကိုေတြ႔ရင္ အေၾကာင္းစံု ေျပာျပရင္ ေကာင္းမလားလို႔ ေတြးမိပါေသးတယ္။ ဒါေပမယ္႔ သူ႔ဂ်ီေတာ႔ကို ခုိးဖတ္မိေလေတာ႔၊ ကြ်န္ေတာ့္ စိတ္ထဲမွာလည္း မလံုဘူးဗ်။ လမ္းေလွ်ာက္ရင္း အေတြးလြန္းသြားလို႔ လက္ဖက္ရည္ဆိုင္က ကိုတုတ္က လွန္းေအာ္ေခၚလိုက္မွ ကြ်န္ေတာ္ အသိတရား၀င္လာေတာ႔သည္။

ကိုတုတ္။ ။ မင္းသူ၊ မင္းဘာေတြေတြးေနတာလည္းကြြ။ ငါ ဒီေလာက္ ေအာ္ေခၚေနတာေတာင္ မၾကားဘူးလားကြ...
ကြ်န္ေတာ္။ ။ ကြ်န္ေတာ္ ေက်ာင္းစာ အေၾကာင္း စဥ္းစားရင္း အေတြးလြန္းသြားလို႔ပါ ကိုတုတ္...
ကြ်န္ေတာ္ မရည္ရြယ္ပဲ လိမ္ေျပာမိလိုက္သည္။

ကိုတုတ္။ ။ မသိပါဘူး၊ မင္း ေကာင္မေလး အေၾကာင္းမ်ား ေတြးေနတာလားလို႔၊ ဒါနဲ႔
လက္ဖက္ရည္ ၀င္ေသာက္သြားအုန္းေလ...
ကြ်န္ေတာ္။ ။ ဒီေန႔ေတာ႔ မေသာက္ေတာ႔ဘူး၊ ကြ်န္ေတာ္ အိမ္ျပန္ဖုိ႔ ေနာက္က်ေနျပီး ေနာက္ေန႔မွေပါ႔...

ကိုတုတ္ကို နွုတ္ဆက္ျပီး ကြ်န္ေတာ္ထြက္လာခဲ႔တယ္။ ကိုတုတ္ ဖြင္႔ထားတဲ႔ လက္ဖက္ရည္ဆိုင္က ည၁၂နာရီေလာက္ထိ ဖြင္႔ထားတတ္တယ္ဗ်။ ျပီးေတာ႔ ကိုတုတ္က သေဘာလည္း အရမ္းေကာင္း၊ အရမ္းလည္း အစသန္တာ။ ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ ကိုတုတ္က တရပ္ကြက္သားခ်င္းမို႔၊ ညီအစ္ကိုေတြလို ခင္မင္ေနၾကပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္ လုပ္တဲ႔ အင္တာနက္ဆို္င္နဲ႔ သိပ္လည္း မေ၀းတာမို႔၊ ေစာျပန္တဲ႔ ေန႔ေတြဆို ကိုတုတ္ဆိုင္မွာ လက္ဖက္ရည္ ၀င္ေသာက္ေနက်ဗ်။ ျပီးမွ အိမ္ကို လမ္းေလွ်ာက္ျပန္ရင္ ၁၅မိနစ္ေလာက္ေတာ႔ လမ္းေလွ်ာက္ရၿပီး၊ ကြ်န္ေတာ္အတြက္ေတာ့ ေလ႔က်င္႔ခန္းတစ္ခုလို ျဖစ္ေနပါျပီ။
အိမ္ျပန္ေရာက္ေတာ႔ အိမ္ေရွ႔ခန္းတြင္ ကြ်န္ေတာ္ ျပန္အလာကို ထုိင္ေစာင္႔ေနေသာ အေဖကို ေတြ႔သည္။ ကြ်န္ေတာ္မွာ အေမမရွိေတာ႔ပါဘူး၊ အေဖတစ္ခု သားတစ္ခုပဲ ဆုိရမွာေပါ႔။ အေဖက အင္ဂ်င္နီယာ အစုိးရ၀န္းထမ္း တစ္ေယာက္ပါ။ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔က ပိုက္ဆံ မျပည္႔စံုတာမုိ႔ သူမ်ားေတြလုိ နုိင္ငံျခားထြက္ ေက်ာင္းမတက္နုိင္ပါဘူးဗ်ာ။ ဒါေပမယ္႔ အေဖက ကြ်န္ေတာ္ကို အရမ္းခ်စ္ေတာ႔ ေက်ာင္းသြားတက္ခ်င္တယ္ ဆိုလည္း ရွိတာေတြ အားလံုးေရာင္းခ်ျပီး ေက်ာင္းထားေပးမွာပါ။ ဒါေပမယ္႔ ဒီအရြယ္ထိ ရုန္းကန္ျပီး ေကြ်းေမြးလာေတာင္ ေက်းဇူးတင္လွပါျပီ၊ ကြ်န္ေတာ္ ဒုကၡထပ္မေပးခ်င္ ေတာ႔ပါဘူး။ ခုလည္း မအိပ္ေသးပဲ၊ ကြ်န္ေတာ္ျပန္လာတာ ေစာင္႔ေနတာပဲ ၾကည္႔ေလ။

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ အေဖ ခုထိ မအိပ္ပဲ ဘာလို႔ေစာင္႔ေနတာလည္း၊ ကြ်န္ေတာ္ကို မေစာင္႔ပဲ အိပ္နွင္႔ပါ မွာထားရက္နဲ႔ဗ်ာ...
အေဖ ။ ။ အေဖကိုယ္တုိင္က မအိပ္ခ်င္ေသးလို႔ပါ။ စာအုပ္ထုိင္ဖတ္ေနတာ ၁၁နာရီခြဲသြားတာေတာင္ မသိလုိက္ဘူး။ ဒီေန႔ သားျပန္လာတာ ေစာသားပဲ...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ အေဖေစာင္႔ေနမယ္မွန္း သိလုိ႔ကုိး တမင္ေစာျပန္လာတာ...
အေဖ ။ ။ ဒါမွ အေဖသားကြ...
အေဖက ကြ်န္ေတာ္ ပခံုးကို ပုတ္လုိက္သည္။

အေဖ ။ ။ သား ဘီအီတက္ရင္း အလုပ္တစ္ဖက္နဲ႔ ေက်ာင္းတက္ရတာ အဆင္ေျပပါ႔မလား...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ရပါတယ္အေဖရဲ႔၊ ကြ်န္ေတာ္ အင္တာနက္ဆိုင္ မွာ အခ်ိန္ပိုင္း ၀င္လုပ္ရင္း အားရင္ အင္တာနက္ကေန အင္ဂ်င္နီယာ ဘာသာရပ္နဲ႔ ဆုိင္တာေတြကို ေလ႔လာခြင္႔ေတာင္ ရေသးတယ္...
အေဖ ။ ။ ဒီလိုဆိုေတာ႔လည္း ပညာလည္းရ၊ ၀မ္းလည္း၀ေပါ႔...

ေနာက္ အေဖ နဲ႔ ကြ်န္ေတာ္ အိပ္ယာ၀င္ၾကသည္။ ဒါေပမယ္႔ ကြ်န္ေတာ္ ညအိပ္မေပ်ာ္ပဲ ဂ်ီးေတာ႔ထဲမွ ယြန္းဆိုတဲ႔ မိန္းခေလး အေၾကာင္းပဲ ေခါင္းထဲ ေရာက္ေရာက္လာတယ္ဗ်။ ေနာက္ေန႔ မနက္ေရာက္ေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္ ငယ္သူငယ္ခ်င္း ေဇယ်နဲ႔ ခ်ိန္းထားတာမုိ႔ ခ်ိန္းထားသည္႔ေနရာသို႔ ေစာေစာထြက္လာသည္။ ေဇယ်က ခ်ိန္းတဲ႔ ဆုိင္ထဲတြင္ ကြ်န္ေတာ္ကို ထုိင္ေစာင္႔ေနသည္။ ေဇယ်က ကြ်န္ေတာ္ကို ေတြ႔လုိက္သည္နွင္႔။

ေဇယ် ။ ။ မင္းသူ မင္းက တခါလာလည္း ဒီတီရွပ္နဲ႔ ပုဆိုးပဲ ၀တ္ေနတာပဲ...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ငါက မင္းလို ခ်မ္းသာတာမွ မဟုတ္တာကြ...
ေဇယ် ။ ။ ငါသူငယ္ခ်င္း မိန္းခေလး တစ္ေယာက္နဲ႔ မင္းနဲ႔ မိတ္ဆက္ေပးမလုိ႔ပါဆုိ...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ေတာ္ပါျပီကြာ၊ ငါမိန္းခေလး ကိစၥေတြ သိပ္စိတ္မ၀င္စားပါဘူး...
ေဇယ် ။ ။ မင္းတကယ္ ၾကိဳက္တဲ႔ မိန္းခေလး မေတြ႔ေသးလုိ႔ အေျပာၾကီး နုိင္တာပါကြာ...

ကြ်န္ေတာ္က ေဇယ်ကို ဘာမွ ေခ်မပပဲ ရယ္ပဲ ရယ္ေနလိုက္သည္။ ေဇယ်က တကယ္ကို ငယ္သူငယ္ခ်င္းေကာင္း တစ္ေယာက္ပါ။ ေဇယ်က ပစၥည္းလည္းရွိ၊ ရုပ္ကလည္း ပ်ဳိတိုင္း ၾကိဳက္တဲ႔ နွင္းဆီခုိင္ဆုိေတာ႔ ေဆးေက်ာင္းတက္တာ မဆန္းပါဘူး။ ျပီးေတာ႔ ေဇယ်က ဒီမွာ ေဆးေက်ာင္းျပီးရင္ နုိင္ငံျခားသြားျပီး အမ္အာစီပီတို႔၊ ဘြဲ႔လြန္တို႔ သြားတက္အုန္းမွာ။ ကြ်န္ေတာ္ကေတာ့ ပိုက္ဆံကလည္း မျပည္႔စံု၊ ရုပ္ရည္ကလည္း အသားညိဳ၊ ပိန္ရွည္ရွည္နဲ႔ ဗ်။ ကြ်န္ေတာ္လို လူမ်ဳိးက ေဇယ်နဲ႔ေတာ႔ ေျခရာ ဘယ္တုိင္းလို႔ ရပါ့မလဲဗ်ာ။

ဒီေန႔ေတာ႔ ေဇယ် အေခၚေကာင္းတာမုိ႔ ေဇယ်တက္ေနတဲ႔ ေဆးေက်ာင္းေတာင္ အလည္ေရာက္သြားေသးသည္။ ေဇယ် လာသည္နွင္႔ မိန္းခေလးေတြ ၀ိုင္း၀ိုင္းလည္လို႔ေပ။ ညေနပိုင္း ကြ်န္ေတာ္ကို သူ႔အိမ္မွာ ထမင္းစားခို္င္းျပီးမွ ကြ်န္ေတာ္ အလုပ္လုပ္တဲ႔ အင္တာနက္ ဆုိင္သို႔ ျပန္လုိက္ပို႔ေပးသည္။
ကြ်န္ေတာ္ အင္တာနက္ေကာင္တာမွာ ကြ်န္ေတာ္ ထုိင္ေနတုန္း၊ ဆိုင္ထဲ မိန္းခေလးတစ္ေယာက္ ၀င္လာသည္။ ထုိမိန္းခေလး ၀င္လာသည္နွင္႔ ဆုိင္အတြင္းမွ အမ်ဳိးသားမ်ား အားလံုး သူမကို ၀ိုင္းေငးၾကည္႔ၾကသည္။ မိန္းခေလးရဲ႔ အသားေရာင္က ၀ါ၀င္းျပီး မ်က္နွာေလးကေတာ႔ ခ်စ္စရာေလးဗ်။ သူမရဲ႔ ကိုယ္လံုးကိုယ္ေပါက္ ကလည္း တကယ္ကို အမိုက္စားပဲဲ၊ သူမ ၀တ္ထားတဲ႔ ကိုယ္က်ပ္ အနီေရာင္အကၤ်ီနဲ႔ ဂ်င္းေဘာင္ဘီအရွည္ ေလးနဲ႔အရမ္းကို လိုက္ဖက္သည္။ ဘာမွ အျပစ္ေျပာစရာ မရွိပဲ ဒီေလာက္လွတဲ႔ မိန္းခေလးကို မျမင္ဖူးေသးဘူးဗ်။ မိန္းခေလး ကြ်န္ေတာ္နားသုိ႔ တျဖည္းျဖည္း လမ္းေလွ်ာက္လာသည့္တိုင္၊ ကြ်န္ေတာ္ ေငးေကာင္းတုိင္း ဆက္ေငးေနမိတယ္။ ခဏၾကာမွ အသိတရား၀င္လာလို႔ ေတာ္ပါေသးရဲ႔။

ကြ်န္ေတာ္။ ။ အင္တာနက္ သံုးမလ႔ိုလား မသိဘူး။ လူေတာ႔ ျပည္႔ေနတယ္၊
၅မိနစ္ေလာက္ပဲ ေစာင္႔ရမွာပါ...
လူျပည္႔ေနလုိ႔ အင္တာနက္ မသံုးပဲ မိန္းခေလး ျပန္ထြက္သြားမွာေတာင္ စိတ္ထဲ စုိးရိမ္မိေသးတယ္။

မိန္းခေလး။ ။ အင္တာနက္ ၾကည္႔ဖုိ႔ မဟုတ္ပါဘူး။ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ကို ရွာခ်င္လုိ႔ပါ။
ဒီဆိုင္မွာ အင္တာနက္သံုးေနက်လို႔ ေျပာလို႔ပါ...
ကြ်န္ေတာ္။ ။ ဟုတ္လား၊ ဒါနဲ႔ သူငယ္ခ်င္းနံမည္က ဘယ္သူလဲ...
မိန္းခေလး။ ။ ကိုေက်ာ္လြင္ပါ။ တခ်ဳိ႔က Eric လို႔လည္းေခၚၾကတယ္...

ကြ်န္ေတာ္စိတ္ထဲ Eric ဆိုတဲ႔ နံမည္ကို ရင္းနွီးေနသလို ခံစားလိုက္ရတယ္။
ဒီ နံမည္ကို ကြ်န္ေတာ္ ဘယ္မွာ ၾကားဖူးပါလိမ္႔ စဥ္းစားေနသည္။ သတိရျပီ ကြ်န္ေတာ္ ခိုးဖတ္မိတဲ႔ ဂ်ီးေတာ႔ပိုင္ရွင္နံမည္ပဲကိုး။ ဒါဆို ဒီက မိန္းခေလးက ယြန္းဆိုတဲ႔ မိန္းခေလးမ်ား ျဖစ္ေနမလားပဲ။

ကြ်န္ေတာ္။ ။ Eric နံမည္ကိုေတာ႔ ၾကားဖူးတယ္။ ဒါေပမယ္႔ေလ ကြ်န္ေတာ္က လူနဲ႔ နံမည္နဲ႔ သိပ္တြဲ မမွတ္မိဘူးဗ်...
မိန္းခေလး။ ။ ဒါဆို အစ္ကိုရယ္ ျဖစ္နုိင္ရင္ ကူညီေပးပါလား။ သူဒီဆိုင္ကို လာတတ္တဲ႔ အခ်ိန္ကို သိခ်င္လို႔ပါ။ ျပီးေတာ႔ အရမ္းအေရးၾကီးတဲ႔ ကိစၥမုိ႔ပါ...

မိန္းမေခ်ာေလး တစ္ေယာက္က ဒီေလာက္ေတာင္းဆိုေနတာကုိ ကြ်န္ေတာ္ ျငင္းလိုက္ရင္ ရုိင္းရာ က်သြားမွာေပါ႔။ ဒါေၾကာင္႔ ကြ်န္ေတာ္ စံုစမ္းေပးထားပါ႔မယ္ ဆုိတ႔ဲ ကတိကို လြယ္လြယ္နဲ႔ပဲ ေပးလိုက္မိသည္။ ဒါေပမယ္႔ ဒီမိန္းခေလးက ယြန္းမ်ား ျဖစ္ေနမလားလို႔၊ သိခ်င္ေသးတာမို႔ နံမည္ေတာ႔ ေမးျဖစ္ေအာင္ ေမးခဲ႔ပါေသးသည္။

ကြ်န္ေတာ္။ ။ ဒါနဲ႔ ဒီက ညီမနံမည္ကေရာ သိခြင္႔ရမလား မသိဘူး၊ ကိုေက်ာ္လြင္ကို ေတြ႔ရင္ ေျပာျပလို႔ရေအာင္ပါ...
မိန္းခေလး။ ။ ကြ်န္မနံမည္က ယြန္းပါ အစ္ကို၊ မနက္ျဖန္ ျပန္လာခဲ႔ပါမယ္...

ယြန္းက ေက်းဇူးတင္ေၾကာင္း ေျပာျပီး ထြက္သြားေလသည္။ ကြ်န္ေတာ္ ဂ်ီးေတာ႔ထဲက ယြန္း မိန္းခေလး ဒီေလာက္လွမယ္လုိ႔ မထင္ခဲ႔မိတာေတာ႔ အမွန္ပဲဗ်။ သူမထြက္သြားျပီး အေ၀းေရာက္သည့္ တိုင္ေအာင္ ကြ်န္ေတာ္ သူမကုိ လွန္းေငးေနမိသည္္။ ကြ်န္ေတာ္ ကတိသာေပးလိုက္တာ၊ ကိုေက်ာ္လြင္ဆိုတဲ႔ သူကို ဘယ္ကေနျပီး စရွာရမွန္း မသိေပ။ အစကတည္းက ကြ်န္ေတာ္ ဒီနံမည္ကို တစ္ခါမွ မၾကားဖူးဘူးလို႔ ေျပာလိုက္ရမွာကို ရွည္မိတဲ႔ ကြ်န္ေတာ္ အမွားလို႔သာ ေနာင္တရသားဗ်။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ကတိေပးထားျပီး ျဖစ္၍ မတတ္နုိင္တဲ႔ အဆံုး ဆိုင္ကိုလာတဲ႔ အမ်ဳိးသား မွန္သမွ်ကို နံမည္လိုက္ေမးေတာ႔မည္ဟု ဆံုးျဖတ္လိုက္တယ္။

ေနာက္ေန႔က်ေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္ ဆုိင္ေရာက္သည္နွင္႔ ကိုေက်ာ္လြင္ကို ရွာေဖြစခန္း စတင္ေတာ႔သည္္။ ညေန ရနာရီေလာက္ ဆုိင္တြင္းသို႔ အရပ္ေထာင္ေထာင္ ေမာင္းေမာင္း ရုပ္ရည္ သန္႔သန္႔ွ အမ်ဳိးသားတစ္ဦး ၀င္လာသည္။ ထိုအမ်ဳိးသားကို ကြ်န္ေတာ့္ဆိုင္က ေဖာက္သည္မို႔ မ်က္မွန္းတန္းမိေနသည္။ နံမည္ကိုေတာ႔ မသိပါ။ ဒါေၾကာင္႔ ေမးေနက်အတိုင္း ဒီက အစ္ကို႕နံမည္က ကိုေက်ာ္လြင္လား ေမးလိုက္သည္။ ထုိအမ်ဳိးသားက ခ်က္ခ်င္းျပန္မေျဖပဲ၊ ကြ်န္ေတာ့္ကို တစ္ခ်က္ လွမ္းၾကည္႔လိုက္ျပီးမွ အသံခပ္မာမာျဖင္႔။

အမ်ဳိးသား။ ။ ဟုတ္တယ္၊ င့ါနံမည္ ေက်ာ္လြင္...
ကြ်န္ေတာ္။ ။ ကြ်န္ေတာ္က ကိုေက်ာ္လြင္ကို လိုက္ရွာေနတာ တေနကုန္ပဲ၊ ခုမွပဲ ေတြ႔ေတာ႔တယ္...
ေက်ာ္လြင္။ ။ ေနပါအုန္း၊ မင္းက ဘာကိစၥရွိနဲ႔ လိုက္ရွာေနတာလည္း...
ကြ်န္ေတာ္။ ။ ကိုေက်ာ္လြင္ကို ယြန္းဆိုတဲ႔ မိန္းခေလးတစ္ေယာက္ လာရွာသြားလို႔ပါ...
ေက်ာ္လြင္။ ။ ယြန္းက မင္းကို ဘာေျပာသြားေသးလဲ...
ကြ်န္ေတာ္။ ။ ဘာမွေတာ႔ မေျပာပါဘူး။ ကိုေက်ာ္လြင္ ဒီဆိုင္မွာ လာတတ္သလား
ေမးရုံပါပဲ။ ကြ်န္ေတာ့္ စိတ္ထဲ ယြန္းမ်ား ကိုေက်ာ္လြင္ကို အေရးတၾကီး ေျပာစရာ ကိစၥမ်ား ရွိေနမလားလို႔ပါ...
ေက်ာ္လြင္။ ။ မင္းက မင္းနဲ႔ မဆိုင္တဲ႔ ကိစၥေတြ ေတာ္ေတာ္၀င္ပါခ်င္ပံုရတယ္။
ငါေျပာထားမယ္ ေနာက္တစ္ခါ ယြန္း လာရွာရင္၊ မင္း
ကိုေက်ာ္လြင္ကို မသိဘူးပဲ ေျပာလိုက္။ ၾကားလား...

ကြ်န္ေတာ္ ေအာင္႔္သက္သက္ျဖင္႔ “ဟုတ္ကဲ႔” ဟုျပန္ေျဖလိုက္သည္။ ကိုေက်ာ္လြင္ ကေတာ႔ ဘာေၾကာင္႔ စိတ္တုိသြားမွန္း မသိပဲ ဆုိင္တြင္းမွ ျပန္ထြက္သြားသည္။ ကြ်န္ေတာ္ ဒီလူ႕ ပံုစံကို မၾကိဳက္ဘူးဗ်။ ဘာလဲ သူရဲ႔ လက္ေအာက္ငယ္သားကို ေျပာေနတဲ႔ အတိုင္းပဲ။ ကြ်န္ေတာ္ ရွည္လို႔ ဒီလို အေအာ္ခံရတာလို႔၊ ကိုယ္ဘာသာကို အျပစ္တင္မိတယ္။ ကိုေက်ာ္လြင္က ပိုက္ဆံ ေတာ္ေတာ္ရွိမယ္႔ ပံုပဲဗ်။ အသက္ကေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္က ၂၅နွစ္ဆိုေတာ႔ သူက ကၽြန္ေတာ္ထက္ ၅နွစ္ေလာက္ေတာ႔ ၾကီးလိမ္႔မယ္။ ပိုက္ဆံ ရွိတာေလး တစ္ခုနဲ႔ စိတ္ၾကီး၀င္ေနတဲ႔ လူစားမ်ဳိးပါဗ်ာ။ ယြန္းဆိုတဲ႔ မိန္းခေလးက ဒီလိုလူမ်ဳိးနဲ႔ ဘယ္လို႔ ပတ္သက္ေနမွန္း ကြ်န္ေတာ္ စဥ္းစားလို႔ကို မရဘူးဗ်။ ယြန္းအသက္ ကေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ မတိမ္းမယိမ္းေလာက္ပဲ ရွိအုန္းမယ္။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ကိုေက်ာ္လြင္ကို ရွာေပးမယ္လို႔ ယြန္းကို ေျပာထားတဲ႔ ကတိတည္သြားျပီးမို႔ ေတာ္ပါေသးရဲ႔ ေျဖေတြးလိုက္သည္။ ဆိုင္ရွင္ ဦးသိန္းက ကိုေက်ာ္လြင္နဲ႔ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ေျပာဆုိသည္ကုို ၾကားသြားပံုရသည္။

ဦးသိန္း။ ။ မင္းသူ၊ ခုနက ေကာင္းေလးနဲ႔ ဘာေတြ စကားမ်ားေနၾကတာလဲ...
ကြ်န္ေတာ္။ ။ ဘာမွမဟုတ္ပါဘူး၊ ဦးသိန္း...
ဦးသိန္း။ ။ ေအး ဘာမွမဟုတ္ရင္ ျပီးေရာ။ သူမ်ား ကိုယ္ေရးကိုယ္တာ ကိစၥေတြ
၀င္မပါနဲ႔၊ ကိုယ္အလုပ္သာ အာရုံစိုက္...

ဦးသိန္းက ကြ်န္ေတာ့္ကို သတိေပးျပီး ေကာင္တာေရွ႔ ထိုင္ခံုမွာ ျပန္သြားထုိင္လိုက္သည္။ ကြ်န္ေတာ္လည္း ကြ်န္ေတာ္အလုပ္ကို ဆက္ျပီး လုပ္ေနလိုက္သည္။ ေနာက္ နာရီ၀က္ေလာက္ၾကာေတာ႔ ယြန္း ဆိုင္ထဲ ၀င္လာသည္။ ကြ်န္ေတာ္လည္း ဦးသိန္း ရိပ္မိသြားမွာစိုး၍ ယြန္းကို ဆိုင္ျပင္မွာ သြားေစာင္႔ေနဖို႔ လက္ဟန္ျဖင္႔ ျပလိုက္သည္။ ယြန္း သေဘာေပါက္လြယ္ ေသာေၾကာင္႔ အျပင္ျပန္ထြက္သြားတယ္။ ခဏေနမွ ဦးသိန္းဆီ ခြင္႔ေတာင္းျပီး၊ ကြ်န္ေတာ္လည္း အျပင္လိုက္ထြက္သြားသည္။ ဒီေန႔ ယြန္းသည္ ဆတ္ကပ္တိုတို၊ အက်ီၤလက္ရွည္ ေကာ္လံေလး ၀တ္ထားသည္။ ေကာ္လံအက်ၤီေလးနဲ႔ သူမရဲ႔ လည္တံ ရွည္ေလးေၾကာင္႔ ပိုေတာင္လွေနေသးတယ္။ သုိ႔ေသာ္ ေတာက္ပတဲ႔ ယြန္းမ်က္၀န္းေတြမွာ မ်က္ရည္စေလးေတြကို ေတြ႔လိုက္ရလို႔ စိတ္မေကာင္း ျဖစ္မိသြားတယ္ဗ်။ ကြ်န္ေတာ္ နဲ႔ ယြန္း ဆိုင္တစ္ခုထဲ ၀င္ထုိင္လိုက္ၾကသည္။

ယြန္း။ ။ အစ္ကို၊ ကိုေက်ာ္လြင္ကို ရွာေတြ႔လားဟင္...
ကြ်န္ေတာ္။ ။ ဟုတ္ကဲ႔၊ ရွာေတြ႔ပါတယ္။ ကိုေက်ာ္လြင္က ကြ်န္ေတာ္တုိ႔
အင္တာနက္ဆိုင္က ေဖာက္သည္ပဲဗ်။ ကြ်န္ေတာ္က နံမည္နဲ႔ လူနဲ႔
မတြဲမိလို႔ပါ...

ယြန္းသည္ ၀မ္းသာအားရနဲ႔ သူမဧ။္ နူးညံ႔ေသာ လက္မ်ားျဖင္႔ ကြ်န္ေတာ့္လက္ကို လွမ္းကိုင္လိုက္သည္။ ကြ်န္ေတာ္စိတ္ထဲ လွ်ပ္စီးလက္သြားသလုိလို၊ ဓာတ္လိုက္သြားသလုိလိုနဲ႔၊ နွလံုးခုန္နွုန္းေတြ အရမ္းျမန္လာသည္။ ကြ်န္ေတာ္ ဘယ္မိန္းခေလး လက္နဲ႔ မထိဘူးလို႔လား မသိ။ နဖူးေပၚမွာေတာင္ ေခြ်းစီးေတြေတာင္က်လာတယ္ဗ်။ ကြ်န္ေတာ္လည္း ေယာက်ာ္းေလးဆိုေပမယ္႔ အနည္းငယ္ေတာ႔ ရွက္တတ္တာေပါ႔ဗ်ာ။ ယြန္းက သတိရသြားျပီး လက္ကို ျပန္လႊတ္လိုက္၍ ရွက္ျပီး မ်က္နွာေလး နီသြားသည္္။

ယြန္း။ ။ ကိုေက်ာ္လြင္ အင္တာနက္ဆိုင္ လာတတ္တဲ႔ အခ်ိန္ေတြမ်ား
ယြန္းကို ေျပာျပလို႔ ရမလားဟင္...
ကြ်န္ေတာ္။ ။ ဒါေလးမ်ား ရတာေပါ႔၊ ယြန္းရဲ႔။ ကိုေက်ာ္လြင္က ညေနပိုင္း အျမဲလာေနက်ဆိုေတာ႔၊ မနက္ျဖန္ ညေန ၇နာရီေနာက္ပိုင္းေလာက္ လာရင္ ကိုေက်ာ္လြင္နဲ႔ ေတြ႔ေကာင္းေတြ႕နုိင္တယ္ဗ်..
ယြန္း။ ။ ဟုတ္ကဲ႔၊ ဒီလို ေျပာျပေပးလို႔ အစ္ကိုကို အရမ္းေက်းဇူးတင္ပါတယ္...

ယြန္း ထြက္သြား ေလေတာ႔သည္။ ကြ်န္ေတာ္ကေတာ႔ ဆုိင္ထဲျပန္၀င္ျပီး အလုပ္ဆက္လုပ္တာေပါ႔ဗ်ာ။ ဒါေပမယ္႔ အဲဒီေန႔ညက တစ္ညလံုး ေတာ္ေတာ္ ညည့္နက္တာေတာင္ အိပ္လို႔ မေပ်ာ္ျပန္ဘူးဗ်။ အရမ္းေခ်ာတဲ႔ မိန္းခေလး တစ္ေယာက္က ကြ်န္ေတာ့္ လက္ကို ကိုင္လိုက္လို႔ပဲ ျဖစ္ရမယ္။ ရယ္ေတာ့ရယ္ရသားဗ်။ ကြ်န္ေတာ္ကလည္း ရည္စားတစ္ခါမွ မထားဘူးေတာ႔၊ အထူးအဆန္းျဖစ္ေနတာေပါ႔ဗ်ာ။

ေနာက္ေန႔ ေက်ာင္းျပီးတာနဲ႔ ညေန ၅ နာရီအေရာက္ အင္တာနက္ဆိုင္ကို သြားေနက်အတိုင္း သြားပါသည္္။ ည ၈ နာရီေလာက္ေရာက္ေတာ့ လူအရမ္းက်ေနတာမို႔ ကြ်န္ေတာ္ အလုပ္ရွုပ္ေနသည္။ ထိုအခ်ိန္မွာ ကိုေက်ာ္လြင္တစ္ေယာက္ ဆိုင္ထဲ ၀င္လာတာကို အမွတ္တမဲ႔ လွန္းေတြ႔လိုက္သည္။ ယြန္းက ကိုေက်ာ္လြင္ ေနာက္မွ ဆိုင္ထဲသို႔ လုိက္၀င္လာျပီး၊ ကိုေက်ာ္လြင္ လက္ကို လွမ္းဆြဲလိုက္သည္။ ကိုေက်ာ္လြင္ ေနာက္လွည္႔ၾကည္႔လိုက္ေတာ႔ ယြန္းကိုေတြ႔သြားသည္နွင္႔ တရားခံတစ္ေယာက္ ရဲနဲ႔ေတြ႔သည္႔ မ်က္နွာမ်ဳိး ျဖစ္သြားသည္။ ကိုေက်ာ္လြင္က ယြန္းဟု အ႔ံအားသြားသည္႔ ေလသံျဖင္႔ ေခၚလိုက္သည္။

ယြန္း။ ။ ကိုေက်ာ္လြင္ ယြန္းကို ဘာလို႔ ေရွာင္ေနတာလဲ...
ကိုေက်ာ္လြင္က မ်က္နွာ ပ်က္သြားျပီး။
ေက်ာ္လြင္။ ။ ဒီမွာ ငါရွိတာကို ဘယ္သူေျပာလိုက္တာလည္း...

ေျပာကာ ကြ်န္ေတာ္ ေျပာျပလိုက္သည္ကို ရိပ္မိသြားဟန္ျဖင္႔ ကြ်န္ေတာ့္ကို မိုက္ၾကည္႔ၾကည္႔ကာ ယြန္းလက္ကို အားျဖင္႔ အတင္းဆြဲျပီး ဆိုင္ထဲကေန အျပင္ကို ထြက္သြားၾကသည္။ ကြ်န္ေတာ္လည္း သူတို႔ ၂ေယာက္ ဘာျဖစ္ၾကမလဲ သိခ်င္သည္နွင္႔႔၊ ဆိုင္အျပင္ထြက္ျပီး လိုက္ေခ်ာင္းၾကည္႔မိသည္။ သူတို႔က ဆိုင္နဲ႔မလွမ္းမကမ္း ေလးမွာပဲ ရပ္ျပီး ေနသည္။ ကြ်န္ေတာ္လည္း ဆုိင္တံခါးကြယ္ရာမွ ကိုေက်ာ္လြင္ နဲ႔ ယြန္းတို႔ ျငင္းခံုေနသည္ကို ေခ်ာင္းၾကည္႔ေနမိသည္။ အခ်ိန္က ညေန ၈နာရီေလာက္ဆိုေတာ႔ အနည္းငယ္ ေမွာင္စျပဳေနျပီဗ်။ အေမွာင္ရိပ္ထဲမွာ တစ္ေယာက္နဲ႔ တစ္ေယာက္ ရန္ျဖစ္ေနပံုရသည္။ ကြ်န္ေတာ္လည္း သဲသဲကြဲကြဲၾကီးေတာ႔ မျမင္ရဘူးဗ်။ ဒါနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ မဆိုင္ပါဘူး အေတြးေပၚလာသည္နွင္႔ ဆိုင္ထဲ ျပန္၀င္လာခဲ႔သည္။
အဲဒီေန႔က ည ၁၁ နာရီထုိးသြားတာ ေတာ္ေတာ္ျမန္တယ္ဗ်။ ည ၁၁ နာရီထုိးေတာ႔ ဆိုင္သိမ္းျပီး ထံုးစံအတုိင္း အိမ္ကို လမ္းေလွ်ာက္ျပန္ရန္ ထြက္လာခဲ႔သည္။ အင္တာနက္ဆိုင္ အေက်ာ္နားတြင္ အေမွာင္ထဲမွ မိန္းခေလးတစ္ဦး၏ ရွုိက္ၾကီးတငင္ ငိုေနတဲ့ အသံကို အမွတ္မထင္ ၾကားလိုက္မိသည္။ အနီးကပ္ၿပီး ေသခ်ာ ၾကည္႔လိုက္ေတာ႔ ငိုေနတဲ့ မိန္းခေလးမွာ ယြန္းျဖစ္ေနတာကို ေတြ႔ရသည္နွင္႔ ကြ်န္ေတာ္လည္း အရမ္း အံ႔အားသင္႔သြားတယ္ဗ်။ ယြန္း ဒီအခ်ိန္ၾကီးမွာ တစ္ေယာက္ထဲ ဘာလို႔ ငိုေနပါလိမ္႔ဟု ေတြးမိလိုက္တယ္။ ယြန္းက ကြ်န္ေတာ္ကိုလည္း ျမင္လိုက္ေရာ မိခင္နဲ႔ ကြဲသြားျပီးမွ ျပန္ေတြ႔တဲ့ ကေလးငယ္တဦးလိုဘဲ၊ ကြ်န္ေတာ္ ပခံုးေပၚကို ငုိခ်ပါေတာ႔တယ္။ ကြ်န္ေတာ္လည္း ရုတ္တရက္ ဘာလုပ္လို႔ ဘာကိုင္ရမွန္းကို မသိပါဘူးဗ်ာ။
ခဏၾကာမွ ဒီနားမွာ မသင္႔ေတာ္ပါဘူး၊ ကိုတုတ္ လက္ဖက္ရည္ဆိုင္ သြားၾကရင္ ေကာင္းလိမ္႔မည္ဟု စဥ္းစားမိသည္။ ဒါနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္လည္း ယြန္းကိုေခၚျပီး ကိုတုတ္ဆုိ္င္ကို ထြက္လာၾကသည္။ ယြန္းက တစ္လမ္းလံုး ကြ်န္ေတာ္ ပခံုးကို မွီ၍ လိုက္လာခဲ့တယ္။ ယြန္း ကြ်န္ေတာ့္ လက္ေမာင္းကိုလည္း အတင္းဆုပ္ကိုင္ထားသျဖင္႔ ကြ်န္ေတာ္ အသက္ရွုေတာင္ မ၀ဘူးဗ်။ ဘယ္မိန္းခေလးနဲ႔မွ ဒီလို အခ်ိန္မေတာ္ၾကီး တြဲမသြားဖူးဘူး။ ကြ်န္ေတာ္ စိတ္ထဲမွာလည္း အေတြးေပါင္းစံုနဲ႔ ရႈတ္ရွပ္ခတ္ ေနတာပါပဲဗ်ာ။ ဒီလိုနဲ႔ ကိုတုတ္ဆုိင္ ေရာက္ေတာ႔ ယြန္းအတြက္ ကြ်န္ေတာ္ အေအးတစ္လံုးမွာေပးျပီး၊ ကြ်န္ေတာ္လည္း ရင္ေတြပူေလာင္ေနတာမုိ႔ အေအးတစ္လံုးမွာလိုက္သည္။
ကိုတုတ္ကေတာ႔ ကြ်န္ေတာ့္ကိုေတြ႔ေပမယ္႔ ေဘးနားမွာ တျခားမိန္းခေလး တစ္ေယာက္ပါေနသျဖင္႔ လာ၍ မနွုတ္ဆက္ေပ။ အေ၀းကေနပဲ အကဲခတ္ေနေလရဲ႔။ ကြ်န္ေတာ္ လက္ပတ္နာရီကို တစ္ခ်က္ ၾကည္႔လိုက္သည္။ ၁၁နာရီေတာင္ ခြဲသြားျပီးဗ်။ ယြန္းကေတာ႔ အငိုမျပတ္ေသးပါ၊ ယြန္းငိုေနသည္႔ အေၾကာင္းအရင္းကို ကြ်န္ေတာ္လည္း မသိေပ။ အနည္းငယ္ၾကာေတာ့ ယြန္း အငိုအနည္းငယ္ တိတ္သြားသည္။

ကြ်န္ေတာ္။ ။ ယြန္းအေအးေလး ေသာက္လိုက္ပါအုန္း၊ အရမ္းငိုထားေသာ
ပင္ပန္းေနမွာေပါ႔...
ယြန္းက ေခါင္းသာညိတ္ျပသည္။
ကြ်န္ေတာ္။ ။ ခုည အရမ္းမိုးခ်ဳပ္ေနျပီဆိုေတာ႔ ယြန္းတစ္ေယာက္ထဲ ျပန္ဖုိ႔က မသင္႔ေတာ္ဘူးဗ်။ ကြ်န္ေတာ္ပဲ ယြန္းအိမ္ကို ျပန္ပို႔ေပးပါမယ္...

ယြန္းက ဘာမွျပန္မေျဖပဲ ကြ်န္ေတာ္ကို တခ်က္ေမာ႔ၾကည္႔လိုက္သည္။

ယြန္း။ ။ ယြန္းကို ခိုးေျပးပါလား...

ကြ်န္ေတာ္ ယြန္းစကားၾကားလိုက္တာနဲ႔ ေဖ်ာ္ရည္ေသာက္ေနရင္း သီးေတာင္ သီးသြားသည္။ ကြ်န္ေတာ္ တခ်က္ရယ္လိုက္ျပီး ငါနားၾကားမွားတာပဲ ေနမွာပါ ေတြးမိသည္။ ဒါေၾကာင္႔ ကြ်န္ေတာ္ ေသခ်ာေအာင္ထပ္ေမးလိုက္သည္။

ကြ်န္ေတာ္။ ။ ယြန္း၊ ကြ်န္ေတာ့္ကို ဘာေျပာလိုက္တာလဲ မသိဘူး...
ယြန္း။ ။ အစ္ကုိ၊ ယြန္းကို ခိုးေျပးပါလား...

ဒီတစ္ခါေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္ သဲသဲကြဲကြဲကို ၾကားလိုက္ရသည္။ ယြန္း ကြ်န္ေတာ္ကို ခိုးေျပးခိုင္းေနသည္။ ကြ်န္ေတာ့္ကိုယ္ ကြ်န္ေတာ္ေတာင္ မယံုနုိင္ေအာင္ျဖစ္သြားတယ္ဗ်။ ငါအိမ္မက္မက္ေနတာပဲ ျဖစ္ရမယ္္။ ကြ်န္ေတာ္ပါးကို အားရပါးရ ရုိက္လိုက္သည္။ ပါးေတာ္ေတာ္နာသြားသည္။ ဒါဆို ဒါအိပ္မက္ မဟုတ္ရင္၊ ကြ်န္ေတာ္ ခုဘာဆက္လုပ္ရမလဲ။ ယြန္း နံမည္ကလြဲလို႔ ယြန္းအေၾကာင္း ကြ်န္ေတာ္ ဘာမွ မသိသလို၊ ယြန္းလည္း ကြ်န္ေတာ္ အေၾကာင္းဘာမွ မသိေပ။ ဘာမွ မသိတဲ႔ လူနွစ္ေယာက္ ဒီလိုပဲ ယူလို႔ ျဖစ္ပါ႔မလားဟု ေတြးမိသည္။ ျပီးေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္ကလည္း ခုထိ ေက်ာင္းျပီးေသးတာ မဟုတ္ဘူး။ ကြ်န္ေတာ့္ အေဖသာ သိရင္ ကြ်န္ေတာ့္ကုိ သတ္မွာဗ်။ ဒီလို အေတြးေတြနဲ႔ ရွုတ္ရွပ္ခတ္ေနတာနဲ႔ ည ၁၂နာရီထုိးသြားတာကို ကြ်န္ေတာ္ သတိမထား လိုက္မိဘူး။ နာရီၾကည္႔မိမွွ ည ၁၂နာရီေတာင္ ထုိးေနျပီ။ ဒီအတုိင္းဆိုရင္ေတာ႔ ငါ ယြန္းကို ခိုးေျပးရေတာ႔မွာ၊ ဒုကၡပါပဲ။ ခုခ်ိန္ ယြန္းကို သူ႕အိိမ္ကို ျပန္ပို႔ေပးလိုက္တာ အေကာင္းဆံုးပဲလို႔ စဥ္းစားမိတာနဲ႔။

ကြ်န္ေတာ္။ ။ ဒါလိုရွိတယ္ ယြန္းရဲ႔။ ယြန္းကို မခိုးေျပးခ်င္ လို႔ ေျပာတာ မဟုတ္ဘူးေနာ္။ ယြန္းအေၾကာင္းလည္း ကြ်န္ေတာ္ ဘာမွမသိသလို၊ ကြ်န္ေတာ့္ အေၾကာင္းလည္း ယြန္းဘာဆိုဘာမွ သိတာ မဟုတ္ဘူး။ ဒီေတာ႔ ယြန္းကို ခိုးေျပးဖုိ႔ ဆိုတာ မျဖစ္နုိင္ဘူးထင္တယ္...
ကြ်န္ေတာ္။ ။ ဒါေၾကာင္႔ ခုကြ်န္ေတာ္ ယြန္းအိမ္ကို ျပန္လိုက္ပို႔ေပးမယ္ဗ်ာ။ ယြန္းအိမ္ေရာက္ရင္လည္း ကြ်န္ေတာ္ ေသခ်ာ ရွင္းျပေပးပါ႔မယ္...

ကြ်န္ေတာ္ ယြန္းကို ျပတ္ျပတ္သားသား ျငင္းပစ္လိုက္သည္။ မိန္းခေလးကပဲ ေယာက်ာ္းေလးေတြကို ျငင္းၾကေပမယ္႔၊ ကြ်န္ေတာ္က်မွပဲ ယြန္းလို မိန္းမလွေလး တစ္ေယာက္ရဲ႔ ခိုးေျပးဖို႔ ေတာင္းဆိုခံရတာကို၊ ျငင္းရတာ လူၾကားလို႔ေတာ႔ မေကာင္းဘူးေပါ႔ဗ်ာ။ ဒါေၾကာင္႔ ကြ်န္ေတာ္ အေဖက ကြ်န္ေတာ္ကို အျမဲ တလြဲလုပ္တယ္လို႔ ေျပာတာပဲ ျဖစ္မယ္။ ယြန္းကို ကြ်န္ေတာ္ လွန္းၾကည္႔လိုက္ေတာ႔ ယြန္းမ်က္ရည္ေတြ က်လာသည္။

ယြန္း။ ။ အစ္ကို၊ ယြန္းကို ခိုးမေျပးရင္ေတာ႔ ယြန္းကိုယ္ ယြန္းပဲ
သတ္ေသလိုက္ေတာ႔မယ္...
ေျပာျပီးတာနဲ႔ ယြန္း စားပြဲတင္ေပၚက ခရင္းကို ဆြဲကိုင္ျပီး လည္ပင္းကို ထုိးမည္ လုပ္သည္။ ကြ်န္ေတာ္ လက္လ်င္ေပလို႔ေပါ႔ဗ်၊ အျမန္ ယြန္းလက္ကို လွန္းဆြဲျပီး ယြန္းလက္ထဲမွ ခရင္းကို လြွတ္ပစ္လိုက္သည္။

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ယြန္း ဒါဘာလုပ္တာလဲ...
ယြန္း ။ ။ ယြန္းေသခ်င္တယ္...

ယြန္း ရွုိက္ၾကီးတငင္ ငိုခ်ေတာ႔သည္။ ယြန္း သတ္ေသမွာကိုေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္ ဘယ္လိုမွ မၾကည္႔ရက္ေပ။ ဒါေၾကာင္႔ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ကြာ ေျပာလိုက္သည္။

ကြ်န္ေတာ္။ ။ ယြန္း သတ္ေတာ႔ မေသပါနဲ႔။ ကြ်န္ေတာ္ ယြန္းခိုးေျပးမယ္ဗ်ာ...
ယြန္း။ ။ အစ္ကို တကယ္ေျပာတာလားဟင္...

ကြ်န္ေတာ္ကိုယ္ ကြ်န္ေတာ္ေတာင္ ခိုးေျပးမယ္လို႔ ပါးစပ္က ဘယ္လို ထြက္သြားမွန္းမသိေပ။ ကြ်န္ေတာ္ ဒီလိုဘာလို႔ ကတိေပးလိုက္မိသလဲလို႔ စိတ္ထဲမွာ ေနာင္တရမိျပန္ေရာ။ ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ေနာ္ ဘာလို႔ ဒီလို စကားကို လြယ္လြယ္ေျပာလုိက္ပါလိမ္႔ ေတြးမိသည္။ ကိုယ္မသိတဲ႔ ေကာင္မေလးကို ခိုးေျပးရေတာ႔မွာလား။ ဒုကၡပါပဲ ဘာေတြ ေလွ်ာက္လုပ္ေနမိပါလိမ္႔။ သူက ေယာက်ာ္းရွိေနမွျဖင္႔ အလကားေနရင္း မယားခုိးမွုနဲ႔ ေထာင္က က်အုန္းမယ္။ ကြ်န္ေတာ္ အေတြးေပါင္းစံု ေတြးရင္း ေခါင္းထဲ ခ်ာခ်ာလည္ေနပါၿပီ။ ကြ်န္ေတာ္ မွန္သလား၊ မွားသလားေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္ ေ၀ခြဲ မရေတာ႔ေပ။ ေယာက်ာ္းကတိဆိုတာ တည္ေကာင္းပါတယ္၊ ေျပာျပီးေသာ စကား ျပန္၀င္ရုိးထံုးစံ မရွိဆိုသလိုေပါ႔ဗ်ာ။ မထူးဇာတ္ပဲခင္းလိုက္ေတာ႔မယ္၊ ေရာက္ခ်င္ရာေရာက္ ေရစီးေခ်ာင္းအတုိင္းပဲ လိုက္သြားမယ္ဗ်ာ စိတ္ဆံုးျဖတ္ခ်လိုက္သည္။ ဒါေပမယ္႔ ကိုေက်ာ္လြင္ နဲ႔ ယြန္းတို႔ ဇာတ္လမ္းကို ခုထိ သိခ်င္တဲ႔ စိတ္ကရွိေသးသည္နွင္႔။

ကြ်န္ေတာ္။ ။ ဒါနဲ႔၊ ယြန္း နဲ႔ ကိုေက်ာ္လြင္က ဘယ္လုိပတ္သက္ၾကတာလဲဗ်...

ယြန္း။ ။ လြန္္ခဲ႔တဲ႔ ၅နွစ္ေလာက္က ကိုေက်ာ္လြင္နဲ႔ ယြန္းနဲ႔က ခ်စ္ၾကိဳက္ခဲ႔ပါတယ္။ ဒါေပမယ္႔ ယြန္းမိဘေတြက ေကာင္ေလးဘက္က ပိုက္ဆံမရွိလုိ႔ အဆင္႔အတန္းခြဲျပီး သေဘာမတူခဲ႔တာမို႔၊ ယြန္းတို႔ လမ္းခြဲခဲ႔ၾကပါတယ္ အစ္ကို။ ျပီးခဲ႔တဲ႔ ၆လေလာက္ကမွ ကိုေက်ာ္လြင္ နုိင္ငံျခားက ျပန္လာျပီး သူစီးပြားေရး လုပ္တာ ေအာင္ျမင္တဲ႔အေၾကာင္း ယြန္းၾကားမိပါတယ္။ ျပီးေတာ႔ ဆိုင္းမဆင္႔ ဗံုမဆင္႔ပဲ ကိုေက်ာ္လြင္က ယြန္းမိဘေတြဆီမွာ ယြန္းကို လက္ထပ္ယူခ်င္ပါတယ္လို႔ ခြင္႔လာေတာင္းပါတယ္။ ယြန္းမိဘေတြက သေဘာတူလိုက္ျပီး ခုမဂၤလာဖိတ္စာ ေတြေတာင္ ေ၀ျပီးသြားမွ ကိုေက်ာ္လြင္က ယြန္းကို လံုး၀မဆက္သြယ္ေတာ႔ပါဘူး... ဟု ယြန္းက ငိုသံေလးနဲ႔ ေျပာပါသည္။ ဒါကို ယြန္းမိဘေတြ သိသြားလို႔ ရွိရင္ ယြန္းကို သတ္ၾကမွာ။ ဒါေၾကာင္႔ ယြန္းမိဘေတြ မရိပ္မိခင္ သူရွိမယ္႔ ေနရာကို ယြန္းလိုက္ရွာခဲ႔တာပါ။

ကြ်န္ေတာ္။ ။ ဒီေန႔ေတြ႔ေတာ႔ ယြန္းကို သူဘာေျပာလဲ...
ယြန္း။ ။ သူက ယြန္း မိဘေတြက သူမွာ ပိုုက္ဆံမရွိလို႔ နွိမ္ခဲ႔ၾကလို႔၊ ယြန္းမိဘေတြကို
ျပန္္ကလဲ႔စားေခ်တာ ပါတဲ႔ေလ။ သူ ယြန္းကို ဘယ္ေလာက္ပဲ ခ်စ္ခ်စ္
လက္ထပ္မယူနုိင္ပါဘူးတဲ႔။ ဒါေၾကာင္႔ ယြန္း အခု အိမ္လည္း
မျပန္ရဲေတာ႔ပါဘူး အစ္ကိုရယ္။ အိမ္ကသာသိရင္ ယြန္းကို သူတုိ႔
အရွက္ကိုခြဲတယ္ဆိုၿပီး သတ္ၾကမွာ။ ယြန္းလည္း ဘ၀ပ်က္မွာ။ ဒါေၾကာင္႔
ယြန္းကို အစ္ကို ခိုးေျပးပါေနာ္...

ကြ်န္ေတာ္ေလ ယြန္းအျဖစ္ကိုၾကားျပီး ယြန္းကို သနားလိုက္တာဗ်ာ။ ကိုေက်ာ္လြင္ဆုိတဲ႔လူ နွမခ်င္း မစာနာဘူးဗ်ာ။ ယြန္းအစား မခံမရပ္နုိင္လြန္းလို႔ပါ။ ဒါေပမယ္႔ ကြ်န္ေတာ္ ကိုယ္လည္း ကြ်န္ေတာ္ သနားမိတယ္။ ဘာမွ မသိပဲ အလယ္က ခံလိုက္ရတာဗ်။ ဒါကြ်န္ေတာ္ သူမ်ားမက္ေဆ႔ကို ခိုးဖတ္မိလို႔ ဒဏ္ခံရတာပဲလို႔ ေအာက္ေမ႔ပါတယ္ဗ်ာ။ နာရီလွန္းၾကည္႔လိုက္ေတာ႔ ၁နာရီေတာင္ ထုိးေနသည္။ ည ၁နာရီ ထုိးေနျပီဆိုေတာ႔ ငါ ယြန္းကို တကယ္ ခိုးေျပးရေတာ႔ မွာပါလား။ ကိုတုတ္က ၁၂နာရီဆို ဆိုင္ပိတ္ေနၾက၊ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ အေျခအေနကို ရိပ္မိလို႔ မပိတ္ပဲ ထားထားပံုရသည္။ ဒါနဲ႔ ကုိတုတ္ကို သြားတုိင္ပင္ရင္ ေကာင္းမည္လို႔ အေတြး၀င္လာတာနဲ႔၊ ယြန္းကို ခဏေနခဲ႔ဖို႔ ေျပာျပီး၊ ကိုတုတ္ရွိရာဆီကို ကြ်န္ေတာ္ ထြက္လာသည္။ ကိုတုတ္က ထံုးစံအတုိင္း ျပံဳးစိစိ မ်က္နွာေဘးျဖင္႔ ကြ်န္ေတာ္ကို ၾကည္႔ေနသည္။

ကိုတုတ္။ ။ မင္းသူ... မင္းသူ... မင္းဘာေတြ တလြဲလုပ္လာျပန္ျပီလည္းကြ...
ကြ်န္ေတာ္။ ။ ဒီတစ္ခါက တလြဲလုပ္တာထက္ပိုဆိုးတယ္ ကိုတုတ္ရ။ ကြ်န္ေတာ္ေတာ႔ လူပ်ဳိဘ၀ ပ်က္ျပီ ထင္ပါတယ္ ကိုတုတ္ရာ...
ကြ်န္ေတာ္ စိတ္ပ်က္စြာေျပာလိုက္သည္။

ကိုတုတ္။ ။ ဘာ... မင္း မိန္းမရေတာ႔မယ္ေပါ႔။ ေပ်ာ္စရာၾကီးကြာ။ ငါေတာ႔
စားရခ်ည္းေသးရဲ႔...
ကြ်န္ေတာ္။ ။ ကိုတုတ္ကလည္း အေရးထဲဗ်ာ။ ကြ်န္ေတာ္က ကိုယ့္ရည္စားနဲ႔ ယူရရင္
ေပ်ာ္တာေပါ႔ဗ်။ ခုဟာက ကြ်န္ေတာ္လည္း ဘာမွ မသိတဲ႔ ေကာင္မေလးနဲ႔
ယူရမွာဆိုေတာ႔ တမ်ဳိးၾကီးပဲဗ်...
ကိုတုတ္။ ။ မင္းကိစၥက ဘာေတြလဲကြ။ ငါေတာင္ နားမလည္ေတာ႔ဘူး။ ရွင္းျပပါအုန္း..

ဒါနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ ယြန္းရဲ႕ အေၾကာင္းေတြကို ကိုတုတ္ကို အားလံုးရွင္းျပလိုက္သည္။ ကြ်န္ေတာ္ရွင္းျပျပီးေရာ၊ ကိုတုတ္က ကြ်န္ေတာ့္ပခံုးကို ပုတ္ျပီး၊ မင္းသူ၊ မင္းဟာက သိန္းထီေပါက္တာကြ။ သိန္းထီေတာင္ ရုိးရုိးထီ မဟုတ္ဘူး။ သိန္း ၁၀၀၀ ဆုႀကီးကြ။ အရမ္းေခ်ာတဲ႔ ေကာင္မေလးက မင္းကို ခိုးေျပးခိုင္းတာ ေျပာကာ အားရပါးရရယ္ ပါေတာ႔သည္။ ဟုတ္ေတာ႔ ဟုတ္တယ္ဗ်။ ယြန္းက အလြန္ေခ်ာတဲ့ မိန္းခေလးျဖစ္ျပီး၊ ကြ်န္ေတာ္ကေတာ႔ သာမန္ ေယာက်ာ္းေလးမ်ွပင္။ ကြ်န္ေတာ္ ယြန္းၾကားသြားမွာ စိုး၍၊ ကိုတုတ္ကလည္း တိုးတိုးေျပာပါဗ်ာ။ ေတာ္ၾကာ ယြန္းၾကား သြားပါအုန္းမယ္။ ကြ်န္ေတာ္ ဘာဆက္လုပ္ ရမလဲဆိုတာပဲ အၾကံေပးပါအုံးဗ်ာ။

ကိုတုတ္။ ။ မင္းကေရာ သူ႔ကို ၾကိဳက္သလား...
ကြ်န္ေတာ္။ ။ ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ ယြန္းနဲ႔ ေတြ႔ဖူးတာမွ ၃ခါေလာက္ပဲ ရွိေသးတာ။ ၾကိဳက္တယ္၊
မၾကိဳက္ဘူးလို႔ေတာ႔ ဘယ္ေျပာလို႔ ရပါမလဲ။ ယြန္းကို ကြ်န္ေတာ္
သနားတာေတာ႔ အမွန္ပဲ။ ကြ်န္ေတာ္သာ ခုိးမေျပးရင္ ယြန္းဘ၀ ပ်က္စီးျပီး
အဖတ္ဆယ္လို႔ ရေတာ႔မွာ မဟုတ္ဘူးဗ်...
ကိုတုတ္။ ။ ဒါဆို မင္းက ေကာင္မေလးကို ခိုးေျပးမယ္ေပါ႔...
ကြ်န္ေတာ္။ ။ အဲဒီလိုလည္း မဟုတ္ေသးဘူးဗ်၊ ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ မသိတဲ႔ ေကာင္မေလး
တစ္ေယာက္ကို ခိုးေျပးရမယ္ ဆိုတာ မလြယ္တဲ႔ ကိစၥပဲဗ်...
ကုိတုတ္။ ။ မင္းသူ အခြင္႔ အေရးဆိုတာ တစ္ခါပဲရတာ ႏွစ္ခါမရဘူးကြ။ ငါသာ
မင္းေနရာမွာ ဆိုရင္ ခုိးေျပးျပီးသားပဲကြ...
ကြ်န္ေတာ္။ ။ ဒါဆို အေတာ္ပဲ။ ကိုတုတ္ပဲ ယြန္းကို ခိုးေျပးပါ႔လား...
ကိုတုတ္။ ။ ဟာ မလုပ္ပါနဲ႔ကြာ မင္းသူရာ။ မင္းကိစၥ မင္းပဲရွင္းပါ။ င့ါကို လာတုိင္မပတ္ပါနဲ႔...
ကြ်န္ေတာ္။ ။ ေနာက္တာပါ ကိုတုတ္ရာ၊ လူပ်ဳိၾကီး Heart ထိသြားျပီထင္တယ္...
ကိုတုတ္။ ။ ေကာင္မေလး ၾကည္႔ရတာလည္း မိေကာင္းဖခင္ သားသမီးထဲကပါပဲ။
ဒါေၾကာင္႔ မင္းဘာမွ ေတြးေ၀မေနနဲ႔ ခုိးသာေျပးေပေတာ႔...

ကြ်န္ေတာ္လည္း ကိုတုတ္ စကားၾကားေတာ႔ အားေတာ႔ နည္းနည္းရွိသြားတယ္ဗ်။ ဒါနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္ နဲ႔ ယြန္း ဘယ္ေနရာကို ခုိးေျပးရင္ေကာင္းမလဲ၊ ဘာေတြ ဆက္လုပ္ရင္ ေကာင္းမလဲ ေဆြးေႏြးဖုိ႔ ယြန္းနားကို ျပန္လာလိုက္သည္။ ယြန္းကေတာ့ မ်က္လြွာေလးခ်ျပီး ငုိင္ေနသည္။ ကြ်န္ေတာ္ အနားေရာက္လာေတာ႔ ယြန္း ကြ်န္ေတာ္ကို ေမာ႔ၾကည္႔လိုက္သည္။ ယြန္းမ်က္နွာမွာ ျငိဳးႏြမ္းေနသည္။ ကြ်န္ေတာ္က ယြန္းနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္ ခိုးေျပးမယ္႔ ကိစၥတုိင္ပင္ ၾကရေအာင္ ေျပာလိုက္မွ၊ ယြန္းမ်က္နွာေလး ျပံဳးသြားေတာ႔သည္။ ယြန္းျပံဳးလိုက္ရင္ ပါးခ်ဳိင္႔ေလးနဲ႔ဆိုေတာ႔ အရမ္းလွတယ္ဗ်။

ကြ်န္ေတာ္။ ။ ခုကြ်န္ေတာ္တုိ႔ု ခိုးေျပးတာေတာ႔ ဟုတ္ပါျပီး၊ ကြ်န္ေတာ္မွာ ခိုးေျပးဖို႔
ပိုက္ဆံကလည္း ၅၀၀၀ ေလာက္ပဲပါတာဗ်...
ယြန္း။ ။ ယြန္းမွာ ၄သိန္းေလာက္ပါပါတယ္၊ ဒီပိုက္ဆံေတြက
ယြန္း မဂၤလာကိစၥအတြက္ ယြန္းအေမေပးလိုက္တာပါ...
ကြ်န္ေတာ္။ ။ ဒါဆို ဟုတ္ျပီ။ ကြ်န္ေတာ္တုိ႕ ဘယ္သြားၾကရင္ေကာင္းမလဲ...
ယြန္း။ ။ ယြန္းက ေခ်ာင္းသာ အရမ္းသြားခ်င္တာ။ ခုပါလာတဲ႔ ပိုက္ဆံနဲ႔ ဆိုရင္
သြားလို႔ရေလာက္တယ္...
ကြ်န္ေတာ္။ ။ ကြ်န္ေတာ္လည္း ေခ်ာင္းသာကို တစ္ခါမွ မေရာက္ဖူးဘူးဗ်၊ ဒါဆို ေခ်ာင္းသာ
သြားမယ္လို႔ပဲ ဆံုးျဖတ္ၾကတာေပါ႔ဗ်ာ...

ယြန္းက ျပံဳးျပီး ေခါင္းညိတ္ျပသည္။ ဒါနဲ႔ ကြ်န္တုိ႔ ၂ ေယာက္ ေခ်ာင္းသာသြားဖို႔ ဆံုးျဖတ္ျပီးျပီးမို႔ ကိုတုတ္ကုိ လွန္းေခၚလိုက္သည္။ ကိုတုတ္ကလည္း အေျခအေနေကာင္းဟန္ရွိသည္ႏွင့္၊ ၀မ္းသာအားရျဖင႔္ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔အနား ေျပးလာသည္။ ေခ်ာင္းသာ အစီအစဥ္ကို ကိုတုတ္ကို ေျပာလိုက္သည္။

ကိုတုတ္။ ။ ေအး မင္းတို႔ အစီအစဥ္ေကာင္းတယ္ကြ။ ခု ၂နာရီ ခြဲသြားျပီဆိုေတာ႔...
၃နာရီခြဲကားနဲ႔ ပုသိမ္ကို လိုက္သြားၾက။ ျပီးမွ ပုသိမ္က တဆင္႔ ေခ်ာင္းသာကုိ
ေခ်ာင္းသားကားနဲ႔ ျပန္လိုက္သြားလိုက္။ တပတ္ေလာက္ေနျပီးမွ
ျပန္လာခဲ႔ၾကေနာ္..

ျပီးတာနဲ႔ ကိုတုတ္က သူ႕လက္ဖက္ရည္ဆိုင္ကို သိမ္းျပီး ယြန္းနဲ႔ ကြ်န္ေတာ့္ကုိ ပုသိမ္ အေ၀းေျပးကားဂိတ္သို႔ လုိက္ပို႔ေပးသည္။ ကြ်န္ေတာ္လည္း အေဖ့အတြက္ စာတစ္ေစာင္ ခပ္ျမန္ျမန္ေရးၿပီး၊ ကိုတုတ္ကိုဘဲ အေဖ့ဆီ ေပးခိုင္းခဲ႔တယ္။ အေဖ ကြ်န္ေတာ္ေရးတဲ႔စာကို ရျပီး ကြ်န္ေတာ္ကို ခြင္႔လြွတ္ပါေစလို႔ ကြ်န္ေတာ္ ေမွ်ာ္လင္႔ေနမိသသည္။ ယြန္းနွင္႔ ကြ်န္ေတာ္ ပုသိမ္ ကားေပၚတက္သြားသည္အထိ ကိုတုတ္က ေစာင္႔ေပးေနသည္။ ကားေပၚေရာက္ေတာ႔

ယြန္း။ ။ အစ္ကို၊ ယြန္းကို ကယ္လိုက္တာပါ။ ယြန္း ဒီေက်းဇူးကို ဘယ္ေတာ႔မွ
မေမ႔ပါဘူး...

ယြန္း မ်က္ရည္မ်ား စီးက်လာသည္။ ကြ်န္ေတာ္လည္း ယြန္းမ်က္ရည္မ်ားကို သုတ္ေပးလိုက္သည္။ ရန္ကုန္မွ ကားစထြက္ျပီး မၾကာခင္ ယြန္း ကြ်န္ေတာ့္ ပခံုးေပၚတြင္မွီၿပီး အိပ္ေပ်ာ္သြားေလသည္။ ကြ်န္ေတာ္ကေတာ႔ အိမ္ေမာက်ေနေသာ ယြန္းကို ၾကည္႔ျပီး အေတြးမ်ားစြာ ေတြးမိေနသည္။ ကြ်န္ေတာ္ မသိတဲ႔ ေကာင္မေလး တစ္ေယာက္နဲ႔ ဒီလို ခိုးေျပးမိတာ မွန္ေရာ မွန္ရဲ႔လား။ ကြ်န္ေတာ္ဘာေတြ လုပ္ခဲ႔မိပါလိမ္႔။ ဒါေပမယ္႔ ခုခ်ိန္မွာ ဒါေတြက အေရးမၾကီးေတာ႔ပါဘူး။ ေနာက္ဆက္လုပ္သင္႔သည္ကို စဥ္းစားေတာ႔သည္။ ရန္ကုန္ျမိဳ႔ကို ေက်ာ္လာသည္နွင္႔ တျဖည္းျဖည္း ကြ်န္ေတာ့္ မ်က္ခြံေတြလည္း ေလးလာသည္။ ပုသိမ္ ကားျဖင္႔ စီးနွင္းလုိက္ပါသြားရင္း ကြ်န္ေတာ္လည္း အိပ္ေပ်ာ္သြား ေလေတာ႔သည္။

ျပီးပါျပီး...

9 comments:

  1. i really like this story but still wanna read more lol that is she good girl or not hee ;)

    ReplyDelete
  2. Hi Wutyee . . . It can happen any where like this story in our daily life . . . but if I were Min Thu . . . I wont take that kind of Risk . . . if I were that Girl . . . I wont ask other man to get marry me . . . I will face everything . . . but . . . How Amazing! . . . One of my friends met like that kind of man, Ko Kyaw Lwin, then she fell in love with him and she against her family and got married with him. That is a True Story. Anyway . . . it is a good story. Carry on . . .
    with best regards, Minzary

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  4. ၀တၱဳကို နိဂံုးခ်ဳပ္လိုက္လို႔ ေျပာေနၾကတဲ႔သူမ်ား ေနျပီး အပိုင္း၂ ဆက္ေရးမွ ထင္တယ္... :)

    ReplyDelete
  5. ေရးပါအံုး read ခ်င္တယ္ ေဆာက္ေနမယ္ေနာ္

    ReplyDelete
  6. Yee yay,I wanna continue to read what happened their life?

    ReplyDelete
  7. ဇာတ္လမ္းေလးက ေကာင္းပါတယ္ အစကေန စဖတ္လုိက္တာ အဆံုးထိကုိ ေခၚသြားတယ္ ။ မိန္းကေလးေတြကေတာ့ စိတ္ကူ:ရင္တက္ေတာ့ မေျပာတတ္ဘူးဒါေပမယ့္ ေယာက္က်ားေကာင္းဆုိတာ ကူညီၾကမွာပါ။ အဲလုိပံုစံေတာ့ ကူညီမွာ မဟုတ္ဘူးဗ်။

    ReplyDelete
  8. Wayne ေဴရ လာအားေပးသြားျပီး ေ၀ဖန္ေပးလို႔ ေက်းဇူးပါ... ေယာ္က်ားေလး သဘာ၀ကလည္း အခြင္႔အေရးရရင္ လက္မလႊတ္ခ်င္တဲ႔ သေဘာက ရွိၾကတာကိုး...:)

    ReplyDelete