Tuesday, November 9, 2010

ယာကူဇာခ်စ္သူ -၂ (အခန္း-၈ (မာဖီယာ))


အခန္း-၈ (မာဖီယာ)

ေက်ာင္းသို႔ လာတဲ႔လမ္းေပၚတြင္ ကားေမာင္းရင္း ငါမွာ တယ္လီပတ္တီ အစြမ္းရွိတယ္ ေလွ်ာက္ေျပာလိုက္တာ ယူမီကို တကယ္ယံုေနတယ္ဟု ေလွာင္ရယ္ေနမိသည္။ ယူမီကို ဘာကိစၥ ငါအေၾကာင္း ဂင္ကုိ သြားေျပာတာလဲ။ ကိုယ္ခ်စ္သူကို ယာကူဇာစေလရာဆီ တြန္းပို႔ေနတာ၊ ဒါသက္သက္မဲ႔ ငါကို ေသေၾကာင္း ၾကံစည္မွုပဲ။ ယူမီကို အေပၚ အခဲမေက်နုိင္ပဲ ၾကိမ္ဆဲေနသည္။

ၾကိမ္ဆဲ ။ ။ ယူမီကို ခုေက်ာင္းသြားတဲ႔ လမ္းမွာ ခလုတ္တုိက္လွဲပါေစ၊ လွဲရင္လည္း အကုန္လွန္ျပီ အရွက္ကြဲပါေစ…

ဒီလို ၾကိမ္ဆဲလို႔ မျဖစ္ေသးဘူး၊ ငါေတာင္ မျမင္ဖူးတာေတြ သူမ်ားေတြ ျမင္သြားလို႔ မရပါဘူး။ အင္း ယူမီကို၊ ယူမီကို ဂင္က သူကို တကယ္ၾကိဳက္တယ္ ထင္ျပီ ေတာ္ေတာ္ေပ်ာ္ေနတယ္ေပါ႔ေလ။ ဂင္၊ ယာကူဇာစေလရာက သူကို သခင္မေလးနုိရီ နဲ႔မွားျပီ ခ်င္းကပ္ေနတာကို မသိရွာပါ႔လားေနာ္။ ေတာ္ၾကာမွ သခင္မေလးနုိရီ ေအာင္းေမ႔ျပီ သတ္သြားမွျဖင္႔ ကိုယ္က်ဳိးနည္းေတာ႔မွ ပါ႔လား ဒီကေလးမေတာ႔ဟု သက္ျပင္းခ်လိုက္မိသည္။ တကၠသုိလ္နားေရာက္ခါနီး လမ္းေဘးတြင္ တစ္ေယာက္ထဲ လမ္းေလွ်ာက္ ေနေသာ ယူမီကိုကို လွမ္းျမင္လိုက္သည္နွင္႔ ၀မ္းသာအားရ ဟြန္းတီးကာ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ယူမီ၊ သဲေလး ကားေပၚတက္…
ယူမီကိုကလည္း ကြ်န္ေတာ္လည္း ျမင္ေရာ သြားသံုးဆယ္႔ေျခာက္ေခ်ာင္းလံုး ျဗဲေနေအာင္ ရယ္ျပလွ်က္၊

ယူမီကို ။ ။ ဟဲဟဲဟဲ၊ တက္ရမွာေပါ႔…
ကြ်န္ေတာ္႔ကားေပၚသို႔ တက္လိုက္လာသည္။ အရင္ကဆို ကားစုတ္သျဖင္႔ အတင္းေခၚယူရေသာ္လည္း ခုေတာ႔ ေက်နပ္စြာလိုက္လာသျဖင္႔ အနည္းငယ္ အံ႔အားသင္႔ေနမိသည္။

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ သဲေလး ဒီေန႔မွ အရမ္းကို လွေနပါ႔လား…
ယူမီကို ။ ။ ဟဲဟဲဟဲ။ ကိုယ္လည္း အရမ္းေခ်ာတာပဲ…

အင္း ဒီေန႔မွ ယူမီကို ဘာလို႔ သေဘာအရမ္းေကာင္းေနပါလိမ္႔။ သူငါ႔အေပၚ ဘာမ်ား မေကာင္းၾကံထားလုိ႔လဲဟု မယံုသကၤာစိတ္ျဖင္႔ သတိထားေနမိသည္။ ေနာက္မွ သတိရလိုက္သည္မွာ၊ ေၾဘာ္ ေကာင္းျပေနမွာေပါ႔ မနက္တုန္းက ငါေနာက္ကြယ္မွာ ဂင္နဲ႔ ပလူးေနတာကို ငါေမ႔ေနလိုက္တာ ေတြးမိ၍ ဘရိတ္ကို ေစာင္႔နင္းလုိက္သည္။

ယူမီကို ။ ။ ဘာျဖစ္လို႔လဲ…
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ မင္း မနက္က ဂင္နဲ႔…
ေက်ာင္းေပါက္၀တြင္ ရပ္ေနေသာ ဂင္၊ ယာကူဇာစေလရာကို ေတြ႔သည္နွင္႔ ဟုိမွာ ယာကူဇာစေလရာ ငါကိုမ်ား သတ္ဖုိ႔ ေစာင္႔ေနတာလား မသိဘူး။ ေၾကာက္လန္႔ျပီ ေတြ႔ရာေခ်ာက္ထဲသို႔ ကားကို အရွိန္ျပင္းစြာ ေမာင္းခ်လိုက္သည္။ ဒုန္း၊ ခြက္၊ ဒုန္း၊ ဘိုင္း အသံစံုျမည္ျပီ ေခ်ာက္ထဲေရာက္မွ ကားထုိးရပ္သြားေတာ႔သည္။

ယူမီကို ။ ။ ဘာလို႔ ေခ်ာက္ထဲကို အတင္းေမာင္းခ်တာလဲ…
ကြ်န္ေတာ္ ေခါင္းကုတ္လွ်က္၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဟီးဟီး၊ ဒီေနရာမွာ ေန႔တုိင္း ကားရပ္ေနက်ေလ။ အရမ္းလံုျခံဳတာ ကားပါကင္အတြက္ ေခါင္းရွုပ္စရာ မလုိဘူးေပါ႔။ အရင္ေက်ာင္းထဲ ၀င္နွင္႔ ေနာက္မွ လိုက္ခဲ႔မယ္…

ဂင္ ေက်ာင္း၀မွာ ရွိေသး၍ မ၀င္ရဲေသာေၾကာင္႔ ယူမီကိုကို အရင္၀င္သြားခုိင္း လိုက္သည္။ ေခ်ာင္းၾကည္႔လိုက္ေတာ႔ ေက်ာင္း၀တြင္ ဂင္မရွိေတာ႔ပဲ၊ ယူမီကို တစ္ေယာက္ထဲ ေက်ာင္းထဲ၀င္သြားသည္။ အင္း၊ ဂင္ ဘယ္ေရာက္သြားပါလိမ္႔ဟု ေတြးျပီ ေနာက္အလွည္႔ ဂင္ ကြ်န္ေတာ္ေနာက္မွာ ေရာက္ေနသည္လဲ ျမင္ေရာ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ အားအားအား၊ သရဲ၊ သရဲ…

ေအာ္ကာ ေက်ာင္းထဲသို႔ အျမန္ ထြက္ေျပးေတာ႔သည္။ စီးပြားေရးေမဂ်ာ ေရာက္ခါနီးေတာ႔ ေမာလြန္း၍ ခဏအနားယူေနစဥ္ ကြ်န္ေတာ္ေဘးမွ ကိုယ္လံုး ေရလည္မုိက္ေသာ ေက်ာင္းသူတစ္ဦး ျဖတ္ေလွ်ာက္သြားသည္။ ၀ါးဟားဟား၊ အေနာက္က ၾကည္႔ရင္ ဒီေလာက္လွမွေတာ႔၊ မ်က္နွာေလးလည္း ခ်စ္ဖုိ႔ ေကာင္းမွာေသခ်ာတယ္ ေတြးရင္း သူမေနာက္မွ မသိမသာ လုိက္ပါသြားသည္။ ဟီးဟီး ယူမီကိုကို ကလဲ႔စားျပန္ေခ်ဖုိ႔ အခြင္႔အေရးပဲ ဒီေကာင္မေလးနဲ႔ တြဲျပရမယ္။ ေက်ာင္းသူေလး မ်က္နွာကို ျမင္ခ်င္၍၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ အဟန္႔၊ အဟန္႔၊ လက္ကိုင္ပု၀ါ က်က်န္ခဲ႔တယ္…

ေက်ာင္းသူေလးက ကြ်န္ေတာ္ လွည္႔ကြက္ထဲ၀င္သြားျပီ ေနာက္သို႔ တျဖည္းျဖည္း လွည္႔ၾကည္႔လိုက္ရာ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ အား၊ နုိရီ။ ေျပးျပီ…

ကြ်န္ေတာ္ အတန္းထဲသို႔ မုိင္ကုန္ ေျပးရျပန္သည္။ ငါနဲ႔ေနာ္ ဒီတကၠသိုလ္မွာ ရန္သူေတာ္ေတာ္ မ်ားပါ႔လား။ တျခားတကၠသိုလ္ ထပ္ေျပာင္းရင္ ေကာင္းမလားပဲ။ အတန္းထဲေရာက္ေတာ႔ ဟြန္ဒါၾကီးေရာ၊ ယူမီကိုပါ ေရာက္နွင္႔ ေနၾကသည္။ ကြ်န္ေတာ္ ယူမီကိုေဘး ၀င္ထုိင္၍၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ကိုယ္တကၠသိုလ္ေျပာင္းမလုိ႔၊ လုိက္ေျပာင္းမလား…
ယူမီကို ။ ။ ဘာ၊ ရွင္ဟိုေျပာင္း ဒီေျပာင္းနဲ႔ တသက္လံုး ဘြဲ႔ရမွာ မဟုတ္ဘူး…
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဒီမွာ ငါက ဘြဲ႔ရျပီသား၊ ပ်င္းလြန္းလို႔ ေက်ာင္းျပန္တက္ေနတာ ဘာေအာင္းေမ႔လို႔လဲ…
ယူမီကို ။ ။ ဒါဆို ရွင္က ေက်ာင္းကို အေပ်ာ္တက္ေနတာေပါ႔ေလ…
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဟုတ္တယ္…

ယူမီကို လုိက္ရိုက္၍ ေက်ာင္းခန္းထဲ ျပန္ပတ္ေျပးရျပန္သည္။ ကြ်န္ေတာ္ သိပၸံေမဂ်ာနဲ႔ ဘြဲ႔ရထားျပီေသာ္လည္း ေက်ာင္းျပီရင္ ကြ်န္ေတာ္႔အေဖက နဂါးနီဂိုဏ္းခ်ဳပ္ ရာထူးလႊဲေပးမည္ ေျပာထား၍ ေက်ာင္းကို အစက ျပန္တက္ေနျခင္း ျဖစ္သည္။ သိပၸံေမဂ်ာ အက်ဳိးေက်းဇူးေၾကာင္႔ အက်ီၤထဲမွ လက္နက္အစံုထုတ္နည္းကို တတ္ခဲ႔ျခင္းျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ဂင္၊ ယာကူဇာစေလရာက တိရစာၦန္နွင္႔ စကားေျပာတဲ႔ ပညာကို တိရစာၦန္ရုံက သင္ခဲ႔တာပဲ ျဖစ္ရမည္။ ကြ်န္ေတာ့္မွာ ေက်ာင္းစာသင္ခ်ိန္တြင္ အာရုံမစိုက္နုိင္ပဲ အၾကံဥာဏ္ေတြ ထုတ္ေနရသည္။ အၾကံရျပီ၊ ငါရုပ္ေျပာင္း ရုပ္လႊဲလုပ္လိုက္ရင္ ဂင္ေရာ၊ နုိရီ ရန္ကေရာ လႊတ္နုိ္င္မယ္။

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ယူမီ အေရးတာ ေျပာစရာရွိတယ္…
ယူမီကို ။ ။ ဘာလဲ၊ ဒီမွာ စာလုိက္မွတ္ေနတာ…
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ကိုယ္ တစ္ပတ္ေလာက္ ေက်ာင္းတက္နုိင္မွာ မဟုတ္ဘူး။ ကိုယ္အစား ကိုယ္အစ္မ ေက်ာင္းလာတက္လိမ္႔မယ္…

ယူမီကိုက အရမ္းအံ႔အားသင္႔သြားေသာ မ်က္နွာျဖင္႔၊
ယူမီကို ။ ။ ရွင္မွာ အစ္မရွိတာ ကြ်န္မကို မေျပာဖူးပါဘူး…
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ကိုယ္အစ္မက ရြာမွာ အဘြားရဲ႔ အေမရဲ႔ အေမကို ျပဳစုေနတာ။ ခုသူ တုိက်ဳိ္လာမွာမုိ႔၊ ကိုယ္က တစ္လွည္႔ျပန္သြားျပဳစု ေပးရမွာ…
ယူမီကို ။ ။ ရွင္အစ္မက ေခ်ာလား၊ နံမည္ကေရာ…
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ နာဂါတို...
ယူမီကို ။ ။ ဘာ၊ နာဂါတိုက ရွင္နံမည္ေလ…
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဟုတ္တယ္။ အေမက နာဂါတို ဆုိတဲ႔ နံမည္ကို ၾကိဳက္လြန္းလို႔။ ကိုယ္ေရာ၊ အစ္မကိုပါ နာဂါတိုလို႔ ေပးထားတာ။ နံမည္တူလို႔ သူကကိုယ္ေက်ာင္းသာကဒ္ နဲ႔တကၠသိုလ္ တက္လို႔ရတာေပါ႔…

ယူမီကို ယံုေအာင္ ယုတၱိရွိရွိ ကြ်န္ေတာ္ေျပာထားခဲ႔ကာ၊ ဟြန္ဒါၾကီးကို ေခၚျပီ ေက်ာင္းတန္း လစ္ထြက္လာသည္။ ကားေပၚေရာက္မွ၊

ဟြန္ဒါၾကီး ။ ။ သခင္ေလး ခုကြ်န္ု္ပ္တုိ႔ ဘယ္သြားမလို႔လဲ…
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဒီတကၠသိုလ္မွာ ငါရန္သူေတြ အရမ္းမ်ားလို႔ ရုပ္ေျပာင္း ရုပ္လႊဲ သြားလုပ္မလို႔။ ဘယ္သူမွ သိလို႔ မျဖစ္ဘူး။ ငါ႔အေဖေတာင္ လံုး၀ မသိေစနဲ႔။ ဒီကိစၥက လွုိ၀ွက္ျပီ လုပ္မွ ျဖစ္မွာ…
ဟြန္ဒါၾကီး ။ ။ စိတ္ခ်ပါ သခင္ေလး၊ ကြ်ုနု္ပ္ကို ယံုၾကည္႔လို႔ရပါတယ္…

ေျပာျပီး ေဂ်ာက္၊ ေဂ်ာက္၊ ေဂ်ာက္ အသံၾကား၍ အကဲခတ္လိုက္ရာ ဟြန္ဒါၾကီး ကြ်န္ေတာ္႔အေဖဆီ မက္ေဆ႔ခိုးပို႔ရန္ ၾကိဳးစားေန၍၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ မင္းဒါဘာလုပ္တာလဲ။ ေအး မင္းေၾကာင္႔ ငါလွုိ၀ွက္ခ်က္ ေပါက္ၾကားသြားလို႔ကေတာ႔ မင္းမွာ ရွိသမွ် အေမႊးေတြ အားလံုးဆြဲနုွတ္ပစ္လိုက္မယ္…

ျခိမ္းေျခာက္လိုက္မွ မက္ေဆ႔ထပ္ မပို႔ေတာ႔ေပ။ ကြ်န္ေတာ္ ခုသြားမည္႔ ရုပ္ေျပာင္းရုပ္လႊဲလုပ္သည္႔ ဆုိင္က ယာကူဇာဂုိဏ္းသားေတြ အတြက္သီးသန္႔ဆုိင္ ျဖစ္တာမုိ႔ စိတ္ခ်ယံုၾကည္ရသည္။ တျခားဆိုင္သြားလွ်င္ အျပင္သို႔ ေပါက္ၾကားသြားနုိင္သည္။ တၿဖည္းၿဖည္း ဆုိင္နားသို႔ ေရာက္လာ၍ ကားကို ခပ္လွမ္းလွမ္းတြင္ ရပ္ခဲ႔ျပီ ေအာက္သို႔ အဆင္႔ဆင္႔ ေလွခါးထစ္မ်ားျဖင္႔ ဆင္းသြားရသည္။ ဆုိင္တံခါးဖြင္႔ ၀င္ခါနီး ဟြန္ဒါၾကီးကို သိပ္မယံုၾကည္သည္နွင္႔၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဟြန္ဒါၾကီး မင္းပါးစပ္ပိတ္ထားေနာ္။ လွ်ာရွည္လို႔ကေတာ႔ လွ်ာပါျဖတ္ပစ္မယ္…
ဟြန္ဒါၾကီး ။ ။ ဟိုက္၊ ဟိုက္…

ကြ်န္ေတာ္ ဆုိင္တြင္း၀င္သည္ကို မည္သူမ်ားေနာက္ေယာင္ခံ လုိက္ေနလဲ ေသခ်ာ အရိပ္အေျခ ၾကည္႔ျပီမွ ဆုိင္တံခါးကို ဆြဲဖြင္႔ ၀င္လုိက္သည္။ အင္း ဒီေကာင္ေတြ အားလံုး ဒီမွာ ဘာလာလုပ္ေနပါလိမ္႔။ ယာကူဇာဂိုဏ္ၾကီး ၆ဂိုဏ္းလံုးက ဂိုဏ္းသားအသိီးသီး အေယာက္ ၁၀၀ေက်ာ္ေလာက္ ဆုိင္ထဲမွာ ေရာက္ေနၾက၍ ကြ်န္ေတာ္ ထိတ္လန္႔သြားသည္။

ေျမြနီဂိုဏ္းသား။။ ေဟ႔ ဒီမွာ နဂါးနီဂိုဏ္းက တုိမုိယာ ရုပ္ေျပာင္းရုပ္လႊဲလုပ္ဖို႔ လာတယ္ကြ။ မျမင္ဖူးရင္ ၀ိုင္းၾကည္႔ထား…
ေမ်ာက္၀ံဂုိဏ္း။ ။ နဂါးနီဂိုဏ္းက လူေတြပါမွ ဂိုဏ္းစံုသြားျပီေဟ႔…
နဂါးနီဂိုဏ္းက ေကာင္ေတြ ေတာ္ေတာ္ ေစာင္႔သံုးမက်တာပဲ။ သူမ်ား ဂုိဏ္းသားေတြ ရုပ္ေျပာင္းေနခ်ိန္ သူတုိ႔ ဘာလုပ္ေနၾကလဲ။ ငါတစ္ေယာက္ပဲ ဒီလို စဥ္းစားဥာဏ္ ရွိတယ္ထင္ပါတယ္။ ဒါေပမယ္႔ ငါလွုိ၀ွက္လာပါတယ္ ဆိုမွ အားလံုးေတာ႔ သိကုန္ေတာ႔မွာပဲ။ ကြ်န္ေတာ္ အၾကံကုန္ေသာအခါ ဟြန္ဒါၾကီးကို ကြ်န္ုပ္ေရွ႔ကာလွ်က္၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ငါလုပ္ဖုိ႔ မဟုတ္ပါဘူး။ ဒီေကာင္ ဟြန္ဒါၾကီး ရုပ္ေျပာင္း ခ်င္လို႔၊ အေဖာ္လိုက္လာတာကြ။ မင္းတုိ႔ အားလံုးကေရာ ဘာလာလုပ္တာလဲ…
အားလံုး ။ ။ ငါတုိ႔က ဒီလာမွေတာ႔ ရုပ္ေျပာင္းရုပ္လႊဲလုပ္ခ်င္လို႔ေပါ႔ကြာ။ ဒီမွာ အားလံုး တိုင္ပင္ျပီ ဘယ္ပံုေျပာင္းရင္ ေကာင္းမလဲ ေဆြးေႏြးေနၾကတာ။ မင္းေရာ ပါမလား…
အားလံုးတုိင္ပင္ေနမွေတာ႔ ဘာလို႔ ရုပ္ေျပာင္းေနေသးမွန္းကို မသိဘူး၊ ေတာ္ေတာ္လည္း ဒံုးေ၀ၾကတာကိုး ေတြးရင္း မ်က္နွာရွုံ႔မဲ႔လိုက္သည္။

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ေတာ္ပါျပီ။ ငါ ဟြန္ဒါၾကီးကို သြားအပ္ေပးလိုက္အုန္းမယ္…

ကြ်န္ေတာ္ တျခားယာကူဇာဂုိဏ္းသားေတြ ေရွ႔တြင္ မ်က္နွာၾကီးအုပ္လွ်င္ ရုပ္ေျပာင္း ရုပ္လႊဲလုပ္မည္႔ အခန္းထဲသုိ႔ ၀င္သြားသည္။ အခန္းထဲေရာက္ေတာ႔၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ခုမွေတာ႔ ဟြန္ဒါၾကီး မင္းပါ ရုပ္ေျပာင္းလုိက္ေတာ႔။ မဟုတ္ရင္ ျပန္ထြက္ရင္ ငါရုပ္ေျပာင္းတာ အားလံုး ရိပ္မိကုန္လိမ္႔မယ္…
ဟြန္ဒါဟမ္းဖုန္း။။ ေဂ်ာက္၊ ေဂ်ာက္၊ ေဂ်ာက္…

ဟြန္ဒါၾကီး ဟမ္းဖုန္းလွမ္းဆြဲယူ၍၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ မင္းေတာ႔ အေမႊးေတြ အနွုတ္ခံခ်င္ေနျပီနဲ႔ တူတယ္…

ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ ဟြန္ဒါၾကီးတုိ႔ တူတူ ရုပ္ေျပာင္းရုပ္လႊဲပညာနဲ႔ ရုပ္ကို ကိုယ္စိတ္ၾကိဳက္ ေရြးခ်ယ္ျပီ ရုပ္ေျပာင္းလိုက္သည္။ မိန္းခေလးပံုစံ ေျပာင္းျပီမွ ကြ်န္ေတာ္ဘာသာ မွန္ထဲမွာ ၾကည္႔ျပီ ငါတယ္လည္း လွပါ႔လား ေတြးရယ္မိေသးသည္။ ဟြန္ဒါၾကီးကိုေတာ႔ မုတ္ဆိတ္ေမႊး၊ ဆံပင္ပံုစံေျပာင္းလိုက္ရုံျဖင္႔ ေတာ္ေတာ္ခန္႔ညားသြားသည္။ ဟြန္ဒါၾကီး ကြ်န္ေတာ္နားကပ္၍၊

ဟြန္ဒါၾကီး ။ ။ သခင္ေလး ကြ်န္ေတာ္ တစ္ခုေလာက္ ေျပာလို႔ ရမလား…
ဒီေကာင္ ဘာေတြ မဟုတ္တရ ေျပာအုန္းမလဲ မသိဘူး ၾကိဳသက္ျပင္းခ်လိုက္ျပီ၊
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ေအး၊ ဘာလဲေျပာေျပာ…
ဟြန္ဒါၾကီး ။ ။ သခင္ေလးကို ကြ်န္ေတာ္ ၾကိဳက္ခ်င္လာျပီ…

ကြ်န္ေတာ္ ပါးစပ္မွ အျမဳပ္ေတြထြက္၍ ဘုိင္းခနဲျမည္ေအာင္ လဲွက်သြားသည္။

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ေဟ႔ေကာင္၊ ဟြန္ဒါၾကီး မင္းေသခ်င္ေနျပီ ထင္တယ္။ ျငိမ္ျငိမ္ေနစမ္း။ ခုခ်ိန္ကစျပီ မင္းက ဟြန္ဒါၾကီး မဟုတ္ေတာ႔ဘူး။ ငါက နာဂါတိုအစ္မ။ ေသခ်ာမွတ္ထား…

ဟြန္ဒါၾကီးကို လက္ခ်ိတ္ျပီ ခုနက ဂိုဏ္းေပါင္းစံုက ယာကူဇာေတြ ေရွ႔သို႔ ျဖတ္ေလွ်ာက္လာသည္။

ဂိုဏ္းသားမ်ား။ ။ ဒီေကာင္မေလး အရမ္းလွတယ္ကြ။ တင္ေလးက ရွယ္ပဲေဟ႔…
တျခားဂိုဏ္း ။ ။ ရင္ေလးကေတာ႔ ငါအၾကိဳက္ေလး။ ဟားဟားဟား…
ေနာက္ဂုိဏ္း ။ ။ ဒီေကာင္မေလးကို ငါျမင္ဖူးသလိုပဲ…
ဒုကၡပါပဲ ကြ်န္ေတာ္ကို မွတ္မိသြားရင္ေတာ႔ လုပ္ခဲ႔တာ အားလံုးအလဟာသ ေတာ႔ ျဖစ္ကုန္ေတာ႔မွာပဲ။
တျခားဂိုဏ္း ။ ။ ျမင္ဖူးမွာေပါ႔။ ကိုရီးယားမင္းသမီးေလးနဲ႔ တူတာကိုးကြ…
ေနာက္ဂိုဏ္း ။ ။ ေအးဟုတ္တယ္။ ဒါေပမယ္႔ သူေလးက ပိုလွပါတယ္ကြာ…

ကြ်န္ေတာ္အား မိန္းခေလး တကယ္ေအာင္းေမ႔၍ ၀ိုင္းကလိေနၾကသည္။ ေတာ္ေတာ္ တံုးတဲ႔ယာကူဇာ ဂုိဏ္းသားေတြ ကြ်န္ေတာ္ ခုနက သူတုိ႔ေရွ႔မွာတင္ ရုပ္ေျပာင္းရုပ္လႊဲအခန္းထဲ ၀င္သြားျပီ ခုမိန္းခေလးပံုျဖင္႔ ျပန္ထြက္လာေတာ႔ တစ္ေယာက္မွ မမွတ္မိၾကေခ်။ ရုပ္ေျပာင္းျပီ တကၠသိုလ္သို႔ ျပန္ေမာင္းလာခဲ႔သည္။ အေရးထဲ ဟြန္ဒါၾကီးက ကြ်န္ေတာ္ မိန္းခေလးလို ရုပ္ေျပာင္းထားသည္ကို သေဘာက်ေန၍ ခိုးၾကည္႔ေနေသာေၾကာင္႔ ခြက္ခနဲျမည္ ဟြန္ဒါၾကီး မ်က္နွာကို ပိတ္ထုိးလုိက္သည္။

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဟြန္ဒါၾကီး မင္းအသိတရားရစမ္းပါ။ မင္းစိုက္ၾကည္႔ရေအာင္ ငါက သခင္မေလး မဟုတ္ဘူးကြ။ မင္း သခင္ေလး ဟုတ္ျပီလား…
ဟြန္ဒါၾကီး ။ ။ သခင္ေလးက အရမ္းေခ်ာေတာ႔ မၾကည္႔ပဲမွ မေနနုိင္တာ…
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ေျပာေလ ကဲေလပါ႔လား…
ဒိန္ခနဲ ျမည္ေအာင္ ေခါင္းေခါက္ခ်လိုက္သည္။ စီးပြားေမဂ်ာသို႔ ျပန္ေရာက္လာသည္။ ယူမီကိုကေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္ မရွိတုန္း အိမိတုိ႔နဲ႔ အဖြဲ႔က်ကာ ရယ္ေမာေနၾကသည္။ ကိုယ္ခ်စ္သူ တပတ္ခရီးထြက္သြားတယ္ လိမ္ေျပာလိုက္တာ၊ ေပ်ာ္ပြဲစားၾကီးကို က်လိုက္ေနတာ။ ေတြ႔မယ္ ယူမီကို၊ ေကာင္းေကာင္းေလး ဒုကၡေပးအုန္းမယ္။ ကြ်န္ေတာ္ အားရပါးရ ေနာက္မွ ယူမီကိုကို ေျပးဖက္လိုက္သည္။

ယူမီကို ။ ။ အင္း၊ ဘယ္သူလဲ…
ကြ်န္ေတာ္ မိန္းမအသံလို တီတီတာတာ ေျပာင္း၍၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဒါေလးက ယူမီကို မဟုတ္လား…
ယူမီကို ။ ။ ဒါ မာဖီယာ အစ္မေပါ႔။ မွားလုိ႔ နာဂါတို အစ္မ နာဂါတိုေပါ႔…
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ သိပ္ဟုတ္တာေပါ႔၊ ညီမေလးရဲ႔…
ယူမီကို လက္ကိုလွမ္းကိုင္လိုက္သည္။ ဟီးဟီး အခြင္႔အေရးရတုန္း အားလံုးယူထားမွ၊

ယူမီကို ။ ။ အစ္မက နာဂါတိုနဲ႔ အရမ္းတူတာပဲ…
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ တူမွေပါ႔ ညီမေလးရဲ႔။ အစ္မနဲ႔ သူက ငါး၀မ္းေလာက္ပဲ ကြဲတာေလ…
ယူမီကို ။ ။ အင္း အမ်ဳိးက ေတာ္ေတာ္နီးစပ္တယ္ေနာ္…
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဒါေပါ႔…
အိမိ ။ ။ ယူမီကို မာဖီယာ႔အစ္မ ေဘးက ကိုယ္လူေခ်ာနဲ႔လည္း မိတ္ဆက္ေပးအုန္းေလ…

ဟားဟား အိမိတို႔ ၃ေယာက္က ဟြန္ဒါၾကီး ရုပ္ေျပာင္းထားသည္ကို ၾကိတ္ခိုက္ေနၾက၍ ဒင္းတုိ႔ေတြကို ေခ်ာက္တြန္းအုန္းမွ အၾကံရလိုက္သည္။ ဟြန္ဒါၾကီးက ကြ်န္ေတာ္ကိုပဲ စိုက္ၾကည္႔ေန၍ သည္းမခံနုိ္င္ေတာ႔ပဲ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ေၾဘာ္ မိတ္ဆက္ေပးမယ္။ ဒါက ရြာက အစ္မနဲ႔ အေဖာ္ပါလာတာေလ…

မိတ္ဆက္ေပးရင္း ဟြန္ဒါၾကီး ေက်ာကို ဗန္းခနဲျမည္ေအာင္ ရုိက္ခ်လိုက္သည္။ ျပီမွ ဟြန္ဒါၾကီးနား ကပ္၍ တုိးတိုးေလး၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဟြန္ဒါၾကီး မင္းမ်က္လံုးေတြ မကန္းခ်င္ရင္၊ ငါကို ထပ္မၾကည္႔နဲ႔…
သတိေပးျပီ ယူမီကိုတုိ႔ ဘက္လွည္႔၍၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ သူကိုေလ အိမိတို႔လည္း သံုးခ်င္တာသံုး၊ လုပ္ခ်င္တာလုပ္လို႔ ရတယ္…
ဆူရွီ ။ ။ အင္း၊ သံုးခ်င္တာသံုး၊ လုပ္ခ်င္တာလုပ္ ဆုိတာ ဘာအဓိပၸါယ္လည္းဟင္…
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ေၾဘာ္ ရြာမွက သံုးခ်င္တာသံုးဆုိတာ ခိုင္းခ်င္တာခုိင္းလို႔ ေျပာတာ။ ျပီတာ႔ လုပ္ခ်င္တာလုပ္ ဆုိတာကေတာ႔ ဆူဆဲလည္း ရတယ္လုိ႔ ေျပာတာပါ…
ဆာရွီမီ ။ ။ ရြာနဲ႔ တုိက်ဳိက စကားအသံုးအနွုန္းျခင္း မတူဘူးဆုိတာ ခုမွပဲ သိေတာ႔တယ္…
ကြ်န္ေတာ္ ဆံပင္ကို ေ၀ွ႔ယမ္းလိုက္ျပီ မိန္းမအမူအယာျဖင္႔၊
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဟဲဟဲ၊ ဟုတ္တယ္။ ဒါနဲ႔ ယူမီကုိ ညီမေလး အိမ္က အရမ္းလွတာပဲလို႔ နာဂါတိုက အစ္မကို အျမဲေျပာတယ္။ အဲဒါ ခုေက်ာင္းဆင္းရင္ ညီမေလးအိမ္ လိုက္လည္ခ်င္လိုက္တာကြယ္…

ယူမီကိုက ျပာျပာသလဲလဲျဖင္႔၊
ယူမီကို ။ ။ အစ္မကလည္း လိုက္လည္လို႔ ရတာေပါ႔။ လာခုျပန္ၾကစို႔…

ဟီးဟီး ယူမီကိုမ်ား မိန္းခေလး ေအာင္းေမ႔ျပီ သူ႔အက်ီၤလွဲခန္းေခၚသြားလို႔ကေတာ႔ ဒန္ဒန္ဒန္ ေတြးရယ္ေနမိသည္။ ဟြန္ဒါၾကီးကို အိမိတုိ႔နဲ႔ အတင္းထားခဲ႔ျပီ ကြ်န္ေတာ္ ယူမီကိုနွင္႔ ကားရွိရာသုိ႔ ထြက္လာခဲ႔သည္။ ေက်ာင္း၀နားမွာ နုိရီနဲ႔ေတြ႔ေသးတယ္၊ ဒါေပမယ္႔ သူကြ်န္ေတာ္ကို မမွတ္မိဘူး၊ ဟားဟား ငါအၾကံေအာင္ျမင္တယ္ ေျပာရမယ္။ ကားေပၚတက္ခါနီးေရာက္ေတာ႔၊

ယူမီကို ။ ။ ဟင္း၊ နာဂါတိုကား အစုတ္ၾကီးပဲ…
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဟုတ္တယ္ ညီမေလးရဲ႔။ နာဂါတိုက သူ႔ကားကို မမသံုးဖုိ႔ ေပးခဲ႔တာ…
ခဏၾကာေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္ ဖုန္းသံျမည္လာျပန္ေရာ၊

ယူမီကို ။ ။ နာဂါတုိဆီ ဖုန္းဆက္တာ မမဆီဘယ္လို ၀င္သြားပါလိမ္႔…
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ညီမေလးကေတာ႔ လုပ္ျပီ မမကလည္း နာဂါတိုပဲေလ။ သူ႔ဖုန္း မမကို ေပးခဲ႔တာ။ မမဆက္ခ်င္တာ ဆက္လုိ႔ရေအာင္တဲ႔။ တက္တက္ကားေပၚ…

ယူမီကိုကို ကားေပၚ အျမန္တက္ခို္င္းျပီ ယူမီကိုအိမ္သို႔ သြားရင္ မေကာင္းေသာ အၾကံအစည္မ်ဳိးစံု စဥ္းစား၍ စီးနွင္းလာေတာ႔သည္။

ဆက္ရန္...

1 comment:

  1. ရုပ္ေျပာင္းရုပ္လႊဲပညာ နည္းနည္းေလာက္သင္ေပးပါဗ်ိဳ႕
    ပိုလွလာမလားလို႕ေလ
    အဲေလ အေၾကြးရွင္ေတြလက္က လြတ္မလားလို႕ေလ း)

    ReplyDelete