Friday, December 3, 2010

ယာကူဇာခ်စ္သူ -၂ ( အခန္း-၁၂ (မာဖီယာ) )


အခန္း-၁၂(မာဖီယာ)

ဂုိေဒါင္ေဟာင္း ေရွ႔ေရာက္လွ်င္ ကြ်န္ေတာ္ အက်ီၤထဲမွ ေသာ႔ေဖာက္စက္ကို ထုတ္၍ ဖြင္႔ျပီ ခိုး၀င္လာသည္။ စက္ပစၥည္း အေဟာင္း အစုတ္မ်ား၊ ပင္႔ကူမွ်င္မ်ားျဖင္႔ ဂုိေဒါင္ တစ္ခုလံုး ရွုပ္ပြေနသည္။ ဒီဂိုေဒါင္ကို လြန္ခဲ႔တဲ႔ ၁၀နွစ္ေလာက္က တိရစာၦန္ေတြ ထားသည္႔ ဂုိေဒါင္ျဖစ္တာမုိ႔ ေလွာင္အိမ္ေဟာင္းေတြ မ်ားစြာလည္းရွိသည္။ ကြ်န္ုပ္ အက်ၤီထဲမွ တုတ္တုတ္ခိုင္ခိုင္ ၾကိဳးေခြကို တစ္စခ်င္း ဆြဲထုတ္လိုက္သည္။ ေလွာင္အိမ္ကို အေပၚပိုင္းကို ၾကိဳးျဖင္႔ အခုိင္အမာခ်ီျပီ ဂုိေဒါင္ေခါင္းမုိးေပၚတြင္ သြားခ်ည္၍ ေလွာင္အိမ္မ်ားကို အေပၚသို႔ မတင္သည္။ အင္း၊ ဟြန္ဒါၾကီးသာ ပါလာရင္ ဒီလိုေနရာမ်ဳိး သိပ္အသံုး၀င္မွာဟု သတိရမိေသးသည္။ ဂင္ ဂိုေဒါင္ထဲ ၀င္လာသည္နွင္႔ မွ်ားေခၚကာ တခါထဲ ခ်ည္ထားေသာ ၾကိဳးကို ျဖတ္ခ်ျပီ ဂင္ကို အရွင္ ဖမ္းရန္ ျပင္ဆင္ေနျခင္း ျဖစ္သည္။ ဂင္ ဖမ္းမိသြားခ်ိန္တြင္ စဥ္းစားဖို႔ေတာင္ အခ်ိန္ ရလုိက္မွာ မဟုတ္ဘူးဟု ေတြးကာ လူးလိမ္႔ရယ္ေမာေနသည္။
ဒီလိုနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္ ဂင္ကို ဂုိေဒါင္ထဲတြင္ ထုိင္ေစာင္႔ရင္း တျဖည္းျဖည္း ေညာင္းညာလာသည္။ အင္း ၂နာရီေတာင္ခြဲ ေနျပီ ေတာ္ေတာ္ အခ်ိန္မေလးစား တဲ႔ေကာင္။ ခုထိမလာေသးဘူး၊ ၀ါး၀ါး၀ါး သံုးခ်က္ သန္ျပီ တစ္ခ်က္ေမွးခနဲ ျဖစ္သြားခ်ိန္ အသံတစ္ခုၾကားလိုက္၍ မ်က္လံုးျပဴးသြားသည္။ အေရးထဲ ေလွာင္အိမ္ကို ပစ္ခ်ဖုိ႔ ၾကိဳးကလည္း ညွိျပီ ေျဖလို႔ မရ၍၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ အေရးဆို အေၾကာင္းေပၚျပန္ျပီ။ ဂင္က လာေတာ႔မယ္ ၾကိဳးက ေျဖလို႔ မရဘူး…
ဂုိေဒါင္ တံခါး ပြင္႔ေနသည္ကို ကြ်န္ေတာ္ အကဲခတ္မိလိုက္၍ ေဘးဗယ္ ၾကည္႔လိုက္ရာ ကြ်န္ေတာ္ ေနာက္တြင္ ရပ္ေနေသာ ဂင္လည္း ျမင္ေရာ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ အားအားအား။ မင္းဘယ္လို ေရာက္လာတာလဲ…
ဂင္က သူ႔ဆံပင္ကုိ ေက်ာ႔ေအာင္ သထားသည္႔အျပင္ အက်ီၤကိုလည္း ခပ္မုိက္မုိက္ ၀တ္ဆင္ထားေသးသည္။ ဒါလား ယာကူဇာစေလရာ သူကိုယ္သူမ်ား မင္းသားမ်ား ေအာင္းေမ႔ေနလားမသိဘူး။ ကြ်န္ေတာ္ လြယ္ထားေသာ ယာကူဇာဓားရွည္ကို ဆြဲထုတ္လိုက္ရာ ဂင္ မ်က္ေမွာင္တခ်က္ကုတ္သြားသည္။ သူ႔ဓားကို လ်င္ျမန္စြာ ဆြဲထုတ္ကာ ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ ဓားခ်င္း ယွဥ္ကာ တုိက္ခိုက္ေတာ႔သည္။ ဂင္ဓားလႊဲခ်က္ေတြက ျပင္းထန္လြန္းတာမုိ႔ ကြ်န္ေတာ္ ျပင္းျပင္းထန္ထန္ ခုခံေနရသည္။ ဒီအတုိင္းဆို ကြ်န္ေတာ္ေတာ႔ ဂင္လက္ခ်က္နဲ႔ ေသမွာပဲဟု ေတြးမိလိုက္ေသးသည္။ ဂင္ေ၀ွ႔ျပီ ေအာက္မွ အေပၚသို႔ ခုတ္လိုက္ေသာ ဓားခ်က္ကို ေရွာင္ရင္း ကြ်န္ေတာ္ သူဓားကို ျပန္ရုိက္ခ်လိုက္သည္။
သို႔ေသာ္လည္း သူဓား မလႊင္႔ထြက္ပဲ၊ ကြ်န္ေတာ္ဓား လႊတ္က်သြားေတာ႔သည္။ ဂင္က တုိက္ခိုက္နွုန္းကို မရပ္ပဲ ပိုတုိးျမွင္႔ကာ ဓားျဖင္႔ ေနာက္တစ္ခ်က္ အခုတ္၊ ကြ်န္ေတာ္က ဓားကို ျပန္အေကာက္တြင္ လက္ေမာင္းကို ဓားျဖင္႔ မႊန္းလိုက္သလို လက္မွ ေသြးမ်ား စီးက်လာသည္။
ေသြးမ်ား စီးက်ေနေသာ လက္ေမာင္းကို တင္းရင္းစြာဆုတ္ကိုင္ရင္း ကြ်န္ေတာ္ ေခါင္းမ်ား မူးေ၀၍ ထိုေနရာမွာပင္ လွဲက်သြားသည္။ ကြ်န္ေတာ္ သတိရလိုက္သည္မွာ ဂင္႔ဓားတြင္ အဆိပ္လူးထားျခင္း ျဖစ္သည္။ ယာကူဇာစေလရာ ဓားနဲ႔ ဒဏ္ရာအနည္းငယ္ရရုံ ျဖင္႔ ေသနုိင္သည္မို႔ အဲဒီဓားကို ေသမင္းတမန္ဓားဟု တင္စား ေခၚေ၀ၚၾကသည္။ ကြ်န္ေတာ္ ဓားဒဏ္ရာေၾကာင္႔ အဆိပ္မိ၍ ငါခုေသရေတာ႔မွာပဲ၊ ငါမေသခင္ေလး၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ငါ မေသခင္၊ ယူမီကို အတြက္... ေနာက္.. ဆံုး… စကားတစ္ခြန္း… မွာခဲ႔ခ်င္တယ္…
ကြ်န္ေတာ္ အသံတုန္တုန္ယီယီျဖင္႔ ထစ္ေငါ႔စြာ ေျပာေနသည္။ စကားတစ္ခြန္း ေလာက္ေျပာဖို႔ကို မနည္းအားတင္းကာ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ငါ… သူကို အရမ္းခ်စ္တယ္.. လုိ႔ေျပာေပးပါ…
စကားလည္း ဆံုးေရာ ကြ်န္ေတာ္ အသက္ထြက္ရန္ မ်က္လႊာအခ်တြင္၊

ဂင္ ။ ။ ဟားဟားဟားဟား၊ ခင္မ်ားက လူရႊင္ေတာ္ပဲဗ်။ ဓားေလးထိတာနဲ႔ ေသတဲ႔ ယာကူဇာ မၾကားဖူးပါဘူး…
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ မင္း.. ဓားမွာ အဆိပ္ရွိေတာ႔.. ငါ….. ေသမွာေပါ႔… ဂစ္၊ ဂစ္၊ ဂစ္…
ဂင္ ။ ။ ကြ်န္ုပ္က ခင္မ်ားတုိ႔ ယာကူဇာအေပါစားေတြ လုပ္သလို အဆိပ္ဘယ္ေတာ႔မွ မသံုးဘူး…

ဘာေျပာတယ္၊ ငါကိုမ်ား ယာကူဇာအေပါစားတဲ႔၊ ဒီေကာင္ေတာ႔ကြာ။ ဒါနဲ႔ ဂင္ေျပာသြားတဲ႔ အထဲမွာ သူဓားမွာ အဆိပ္မရွိဘူးဆိုရင္ ကြ်န္ေတာ္မေသဘူးေပါ႔ ေတြးကာ ေပ်ာ္သြားမိသည္။ ကြ်န္ေတာ္ကို အာရုံေရာက္ေနတုန္း သူ႔ေထာက္ေခ်ာက္ ေအာက္တည္႔တည္႔မွာ ရပ္မိေနသည္ကို ဂင္ သတိမထားေပ။ ဒါကို အခြင္႔ေကာင္းယူ၍၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဘာပဲ.. ျဖစ္ျဖစ္… ငါမင္းကို ေက်းဇူးတင္ပါတယ္…

ဟန္ေဆာင္ စကားေျပာရင္း ကြ်န္ေတာ္အိပ္ေဆာင္ နင္ဂ်ာဓားျဖင္႔ အလစ္ ေထာက္ေခ်ာက္ၾကိဳးကို ပစ္၍ ျဖတ္ေတာက္လိုက္သည္။ ဂင္ အလစ္မွာ အငိုက္ခံလိုက္ရ၍ ေျပးဖုိ႔ မေျပာနဲ႔ ေလွာင္အိမ္ထဲတြင္ တန္းကိုပိတ္မိသြားသည္။ ကြ်န္ေတာ္မွာ ေပ်ာ္လြန္းလြန္းလို႔ ထခုန္ကေနမိသည္။

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ တူတူတူ၊ ပတ္ပတ္ပတ္၊ မင္းကို မိျပီကြ။ မိျပီကြ…
ဂင္ ။ ။ နာဂါတို၊ ခင္မ်ား ဒါဘာလုပ္တာလဲ။ ခင္မ်ားပဲ ယူမီကို ကိစၥေျပာစရာ ရွိတယ္ဆုိလို႔ ဒီကို ကြ်န္ုပ္လာခဲ႔တာ…
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဒီမွာ ဂင္၊ မင္းက ယာကူဇာစေလရာ ဆုိတာ ငါစကတည္းက သိလို႔ ေထာက္ေခ်ာက္ဆင္လိုက္တာ…
ဂင္ ။ ။ ဘာ၊ ခင္မ်ားက ကြ်န္ုပ္ကို ယာကူဇာစေလရာမွန္း သိေနတယ္ေပါ႔…
ကြ်န္ေတာ္က ဖမ္းထားတဲ႔သူမို႔ အထက္စီးျဖင္႔၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ အို၊ သိပ္မွန္တာေပါ႔။ မင္း အဆိပ္ပါတ႔ဲဓားနဲ႔ ငါကို မခုတ္မိတာ ေနာင္တရေနျပီလား…
ဂင္ ။ ။ ခင္မ်ားေျပာတာ ကြ်န္ုပ္ တစ္ခုမွ မရွင္းဘူး။ ကြ်န္ုပ္ ဘယ္ေတာ႔မွ အဆိပ္ မသံုးဘူး…
အင္းသူတကယ္လည္း အဆိပ္မသံုးသည္ကို ကြ်န္ေတာ္ ကုိယ္ေတြ႔ျဖစ္၍ နည္းနည္း စဥ္းစားရခက္သြားသည္။

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ လာလိမ္မေနနဲ႔။ မင္းအဆိပ္ေၾကာင္႔ ခုတစ္ေလာ ယာကူဇာေလာကမွာ ေသတဲ႔ သူမနည္းဘူး။ ဒီအဆိပ္ကို ေသမင္းတမန္အဆိပ္ လို႔ေတာင္ အားလံုးက ေခၚေနၾကျပီ…
ဂင္ ။ ။ ဘာ၊ ေသမင္းတမန္အဆိ္ပ္ ဟုတ္လား။ ကြ်န္ုပ္လည္း ဒီအဆိပ္ေနာက္ကို လိုက္ေနတာ။ တရားခံက ဒီတကၠသိုလ္မွာ တက္ေနတယ္ဆုိလို႔ ကြ်န္ုပ္ လိုက္တာ…
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဒါဆို မင္းေျပာခ်င္တာက မင္းအဲဒီလူေတြ မသတ္ဘူးေပါ႔ ဟုတ္လား…
ဂင္ ။ ။ ဟုတ္တယ္…
ဒါနဲ႔ ယာကူဇာစေလရာက အဆိပ္မသံုးရင္၊ တျခားဘယ္သူမ်ား ျဖစ္နုိ္္င္မလဲဟု ေတြးေနမိသည္။ ဒါနဲ႔ ျခိမ္းေျခာက္စာေတြ သူပဲ ပို႔ထားတာ မဟုတ္လား၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ယာကူဇာဂိုဏ္းၾကီးေတြကို ျခိမ္းေျခာက္စာေတြ ပို႔တာေရာ မင္းမဟုတ္ဘူး ျငင္းခ်င္ေသးလား…
ဂင္ ။ ။ ဘာေျပာတယ္။ ကြ်န္ုပ္ဘယ္ေတာ႔မွ ျခိမ္းေျခာက္စာ မပို႔ဘူး။ ကြ်န္ုပ္သတ္ခ်င္ရင္ ခ်က္ခ်င္း သတ္မွ ေက်နပ္တာ။ ဒါကြ်န္ုပ္ စတုိင္ပဲ…

တျဖည္းျဖည္းနဲ႔ အရာအားလံုးက ရွုပ္ေထြးလာသည္။ အဆိပ္ပါတဲ႔ဓားနဲ႔ ျခိမ္းေျခာက္စာေတြက ယာကူဇာစေလရာ မပို႔ရင္ သူ႔ေနာက္ကြယ္မွ ယာကူဇာစေလရာကို ဂုဏ္သတင္းညွုိးႏြမ္း ေစခ်င္သူတစ္ေယာက္ လုပ္ေနတာမ်ားလား။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ယာကူဇာစေလရာကို ဖမ္းမိထားတယ္လို႔ အေၾကာင္းၾကားလိုက္ရင္ နဂါးနီဂိုဏ္းေခါင္းေဆာင္ေတြ အားလံုး ကြ်န္ေတာ္ကို ထုိင္ရွီခို္းျပီ အရမ္းကို ေလးစားသြားမွာေသခ်ာတယ္။ ကြ်န္ေတာ္ အေဖ(ဂိုဏ္းခ်ဳပ္) ဆီကလည္း ကတိအတုိင္း ဂင္လို ကားအမုိက္စားတစ္စီး ရအုန္းမွာ၊ ျပီမွ ကားသစ္ၾကီးနဲ႔ ယူမီကိုနဲ႔ ေလွ်ာက္လည္ အုန္းမယ္ ဟီးဟီးဟီး။ ခုေန ဖုန္းဆက္ အေၾကာင္းၾကားတာ အေကာင္းဆံုးပဲ ေတြးကာ ဟမ္းဖုန္းကို အဖြင္႔ ေနာက္မွ ဓားျဖင္႔ လည္ပင္းကို ေတ႔ထားသျဖင္႔ လွည္႔ၾကည္႔လိုက္သည္။

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ မင္း၊ မင္း ဘယ္လို… ေလွာင္အိမ္က ထြက္လာတာလဲ။ မင္းလူမွ ဟုတ္ရဲ႔လား…
ကြ်န္ေတာ္ အရမ္းေၾကာက္လန္႔ကာ ေခြ်းသီးေခြ်းေပါက္မ်ား က်လာသည္။ ယာကူဇာစေလရာ ေလွာင္အိမ္ထဲကေတာင္ ထြက္နုိ္င္ပံုေပါက္ရင္ ဒီေကာင္ လူမွဟုတ္ရဲ႔လား၊ သရဲမ်ားလားဟဟု ေတြးမိကာ ေနာက္သို႔ တခ်က္ဆုတ္လိုက္သည္။ ဂင္က ကြ်န္ေတာ္ကို ၾကည္႔ကာ ေလွာင္ရယ္လွ်က္၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ မင္း သရဲ မဟုတ္လား။ ဒီေလွာင္အိမ္ထဲက ဘယ္လို ထြက္လာလည္း မွန္မွန္ေျပာစမ္း…
ဂင္က ကြ်န္ေတာ္ကို စကားျပန္မေျပာပဲ လက္ဟန္ျဖင္႔ ေလွာင္အိမ္ကို ျပလိုက္သည္။ ေလွာင္အိမ္တံခါး ပြင္႔ေနသည္လည္း ေတြ႔ေရာ ကြ်န္ေတာ္ ဘိုင္ခနဲျမည္ေအာင္ ေမ႔လွဲက်သြားေတာ႔သည္။ ေတာ္ေတာ္အသံုးမက်တဲ႔ ငါပါ႔လား၊ ဂင္ကို ခက္ရာခက္စစ္ ဖမ္းျပီ ေနာက္ဆံုးေတာ႔ ေလွာင္အိမ္တံခါး ပိတ္ဖို႔ ေမ႔ေနရလားကြ အဟင္႔အဟင္႔အဟင္႔။ ခုဂင္ကို ငါကို တကယ္သတ္ေတာ႔မွာပဲ သိသည္နွင္႔ ဒူးေတြလည္း မျမဲေတာ႔ပဲ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဟီးဟီး၊ ခင္မ်ားကို စတာပါ။ ကြ်န္ုပ္တုိ႔က အခ်င္းခ်င္းေတြ မဟုတ္လား။ ခင္မ်ားနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္ ေသြးေသာက္ ညီအစ္ကို ဖြဲ႔ၾကရေအာင္ေနာ္…
ဂင္ ။ ။ ခင္မ်ား ကြ်န္ုပ္ကို ယာကူဇာစေလရာမွန္း သိျပီမွေတာ႔ အသက္ရွင္ခြင္႔ မေပးနုိင္ဘူး…

ေျပာကာ ဂင္က အရင္ ကြ်န္တာ္ကို ဓားခ်က္ေတြျဖင္႔ တစ္ခ်က္ျပီတခ်က္ ထုိးစစ္ဆင္ေတာ႔သည္။ သူ႔သရုပ္မွန္ ေဖာ္မိလို႔ ကြ်န္ေတာ္ကို စိတ္တုိသြားပံုရ၍ ဓားကြက္ေတြက အရင္ကထက္ ပိုမုိျပင္းထန္လာသည္။ ျပန္ခုခံဖို႔ ေနသာသာ မနည္းလႊတ္ေအာင္ ထြက္ေျပးေနရသည္။ ဂင္ဓားက ကြ်န္ေတာ္ ေဘးက သီရုံေလး ျဖတ္သြားလုိက္၊ ေခါင္းနားက မထိရုံတမယ္ ေ၀ွ႔သြားလိုက္ျဖင္႔ အသဲတယာယား ျဖစ္လာသည္။ ဂင္နွင္႔ တုိက္ခိုက္ၾကည္႔မွ ယာကူဇာစေလရာရဲ႔ အစြမ္းကို အရင္ကကဲ႔ရဲ႔မိသည္ကို ေနာင္တရမိသည္။ ဂင္က ယာကူဇာစေလရာလို႔ မေျပာရေပ၊ သူ၏ ထုိးကြက္မ်ားသည္ တျခားသူမ်ားထက္ အလြန္မွ ထူးျခားေနသည္။ ကြ်န္ေတာ္ကို ဂင္ အမွန္တုိင္းဆုိလွ်င္ ၃မိနစ္ေလာက္နွင္႔ပင္ အျပတ္ရွင္းနုိ္င္ေသာ္လည္း ဂင္ ကြ်န္ေတာ္ကို တမင္အေလွ်ာ႔ေပးေနသည္ကို အခြင္႔ေကာင္း ထပ္ယူ၍၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ကြ်န္ေတာ္ကို အသက္ခ်မ္းသာ ေပးပါ။ ခင္မ်ား ယာကူဇာစေလရာ ဆုိတာကိုလည္း ဘယ္သူမွ မေျပာျပပါဘူးလို႔ ကတိေပးတယ္ဗ်ာ…

ေတာင္းပန္ခ်င္ေယာင္ေဆာင္၍ လက္နက္ပုန္းျဖင္႔ အလစ္ ေစာ္မည္အလုပ္တြင္ ဂင္က လက္ဦးျပီ ကြ်န္ေတာ္ရင္ဘတ္ကို စံုကန္လိုက္သည္။ ေလေပၚေတြ ေ၀ွ႔၀ဲသြားေသာ ကြ်န္ေတာ္မ်က္နွာကို ေနာက္တစ္ၾကိမ္ခုန္၍ ေဘးေစာင္းကန္ ခ်လိုက္၍ ၾကမ္းေပၚက်ျပီ ေတာ္ေတာ္ကို နာက်င္ျပီ ပါးစပ္မွေတာင္ ေသြးထြက္လာသည္။ ဂင္က ကြ်န္ေတာ္ကို ဓားျဖင္႔ ဇီ၀ိန္ေခြ်ရန္ ဓားကို အေပၚသို႔ အမ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ယူမီကို အေၾကာင္း ေျပာစရာ ရွိေသးတယ္…
ဟန္႔တားလိုက္သျဖင္႔ ဂင္လႊဲလိုက္တဲ႔ ဓားကို အရွိန္သတ္လိုက္မွ ကြ်န္ေတာ္ အသက္ရွုေခ်ာင္ သြားေတာ႔သည္။ ဒီလိုက်ေတာ႔လည္း ယူမီကို ငါကို ကယ္လိုက္တာပဲ။

ဂင္ ။ ။ ခင္မ်ားကို အသက္နွုတ္ျပီရင္ ကြ်န္ုပ္လုပ္စရာေတြ ရွိေသးတယ္။ ျမန္ျမန္ေျပာ...
အမယ္ေလးဗ်၊ ကြ်န္ေတာ္ အသက္နွုတ္ျပီရင္ ဆုိပါ႔လား။ ကြ်န္ေတာ္ မေသခင္ ယူမီကိုကို သခင္မေလးနုိရီနဲ႔ အထင္လႊဲေနသည္႔ ကိစၥကို ေျပာျပရန္ တာ၀န္ရွိေသးသည္။ မဟုတ္ရင္ ယူမီကိုကို သခင္မေလးနုိရီနဲ႔ မွားျပီ လုပ္ၾကံမွာ စိုးရိမ္ေသာေၾကာင္႔၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ယူမီကုိက ခင္မ်ားထင္သလို သခင္မေလးနုိရီ မဟုတ္ဘူးဗ်။ သူက ယာကူဇာအရူးမေလး သက္သက္ပါဗ်ာ…
ဂင္ ။ ။ ကြ်န္ုပ္ အစက အဲဒီလို ထင္ခဲ႔မိတယ္။ ဒါေပမယ္႔ မဟုတ္ဘူးဆုိတာ သိတာ ၾကာလွပါျပီ။ ခင္မ်ား ေျပာလို႔ ျပီရင္္…
ေနာက္တၾကိမ္ဓားကို အေပၚသို႔ ေျမွာက္လႊဲလုိက္ျပန္သည္။ ယူမီကိုက သခင္မေလးနုိရီ မဟုတ္မွန္းသိရက္နဲ႔ ခ်င္းကပ္ေနတာ ဂင္တကယ္ ယူမီကိုကို ၾကိဳက္ေနလို႔ ျဖစ္ရမယ္ ေတြးမိသည္။ ခုလည္း ကြ်န္ေတာ္ကို ခ်က္ခ်င္း မသတ္ပဲ ေလွ်ာ႔ထားတာလည္း ယူမီကိုေၾကာင္႔ပဲလားဟု ေမးခြန္းေတြ ရွုပ္ရွပ္ခတ္ေနသည္။ ဒီတခါ ဓားအသြားလႊာက ကြ်န္ေတာ္ လည္ပင္းရွိရာသို႔ တျဖည္းျဖည္း နီးကပ္လာ၍ မ်က္လံုးကို စံုမွိတ္ကာ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ေနပါအုန္း၊ ေသမင္းတမန္ အဆိပ္အေၾကာင္း သူလွ်ဳိအေနနဲ႔ စံုစမ္းေပးပါ႔မယ္…
ေသမွာ ေၾကာက္ျပီ ေျပာမိေျပာရာ ေျပာပစ္လိုက္သည္။ ကံေကာင္းစြာျဖင္႔ ဂင္က ကြ်န္ေတာ္စကားေၾကာင္႔ ေတြးေ၀းသြားပံုရျပီ ကြ်န္ေတာ္ကို မခုတ္ေတာ႔ပဲ၊ ဓားကို လည္ပင္းနာတြင္ပင္ ေတ႔ထား၍ နွလံုးခုန္နွုန္းေတြ ျမန္ေနသည္။ ေသမင္းတမန္အဆိပ္နွင္႔ ပတ္သက္ျပီ ဂင္မွာ နာၾကည္းစရာ တစ္ခုခု ရွိပံုရသည္။ ကြ်န္ေတာ္အက်ီၤထဲမွ ၾကြက္ျဖဴက တိုးထြက္လာ၍၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ၾကြက္ျဖဴရယ္၊ ငါအစား ဂင္ကို ေတာင္းပန္ေပးပါကြာ။ မင္းကို ေနာက္က်ရင္ ငါေကာင္းေကာင္းမြန္မြန္ ဆက္ဆံပါ႔မယ္…
ၾကြက္ျဖဴ ။ ။ ခြိ၊ ဂြီ၊ ခြိ…
ၾကြက္ျဖဴနွင္႔ ဂင္ဘာေတြ ေျပာေနမွန္းေတာ႔ မသိေပမယ္႔ ဂင္ဓားကို ဓားအိမ္ထဲသို႔ ျပန္ထည္႔လိုက္သည္။

ဂင္ ။ ။ ခင္မ်ားကို ကြ်န္ုပ္ ၃ရက္ပဲ အခ်ိ္န္ေပးမယ္။ ၃ရက္အတြင္း ေသမင္းတမန္ အဆိပ္ရဲ႔ အဓိက တရားခံကို မေဖာ္ထုတ္နုိင္လို႔ ကေတာ႔ ခင္မ်ား ေသေန႔စိျပီ ေအာင္းေမ႔။ ျပီေတာ႔ အသက္ရွင္ခ်င္ရင္ ကြ်န္ုပ္ ဘယ္လိုလဲဆုိတာ ပါးစပ္ေတာင္ မဟမိပါေစနဲ႔…
ေျပာကာ ဂုိေဒါင္ထဲမွ လွည္႔ထြက္သြားေတာ႔သည္။ ဂင္လည္း ဂိုေဒါင္ထဲက ထြက္သြားေရာ တင္းထားေသာ အားမ်ား ေလွ်ာ႔က်ကာ ကြ်န္ေတာ္ ထုိေနရာမွာတင္ ေခြလွဲက်သြားေလေတာ႔သည္။

ဆက္ရန္...

3 comments:

  1. :)))))))))))))))))))))))))))))

    ReplyDelete
  2. ဒီေန႔ အခန္းသစ္တင္မည္.. :)))))))))

    ReplyDelete
  3. ဒီပိုစ္႕ကို ၃ခါလား မသိဘူး လာမန္႕တယ္ အဆင္မေျပဘူး
    တို႕က ေက်ာ္ခြထားရေတာ႕ ေကာ္နက္ရွင္မေကာင္းရင္ မန္႕လို႕ကိုမရဘူး ရိုးရိုး ေကာ္မန္႕ေဘာက္ဆိုေပးရတာလြယ္တယ္. ဒီလိုေဘာက္မ်ိဳးက်ေတာ႔ ေဆာ႔၀ဲနဲ႕ ေက်ာ္မွ ရေတာ႕ ေတာ္ေတာ္ခက္တယ္..
    ေသမင္းတမန္အဆိပ္ရရင္တစ္တို႕ေလာက္
    တစ္၀က္ကိုေတာ႕ ေမပယ္လ္ေလးကိုေပးလိုက္ေနာ္
    သူက ေစာေစာ ၾကိဳေရာက္ေနလို႕ေလ

    ReplyDelete