Thursday, December 9, 2010

ယာကူဇာခ်စ္သူ -၂ (အခန္း၁၄ (မာဖီယာ))

 
ယာကူဇာခ်စ္သူ -၂ (အခန္း၁၄ (မာဖီယာ))


    ယူမီကို ေပးတဲ႔ ျပိဳင္ကားျဖင္႔ ဟြန္ဒါၾကီးနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္ ျမိဳ႔တစ္ပတ္ေလွ်ာက္လည္ ေနၾကသည္။ အင္း ကြ်န္ေတာ္ကို ယူမီကိုက ျပိဳင္ကားေတာင္ ေပးျပီ ကြ်န္ေတာ္က ဘာမွျပန္မေပးရင္ေတာ႔ မေကာင္းဘူးဟ။ ဒါေၾကာင္႔ ယူမီကိုအတြက္ လက္ေဆာင္၀ယ္ရန္ ယာကူဇာေတြရဲ႔ ေဖာက္သည္ဆုိင္ ထူးဆန္းပစၥည္းမ်ား ေရာင္းသည္႔ဆုိင္သို႔ ထြက္လာခဲ႔သည္။ ထူးဆန္းဆုိင္ေရွ႔ေရာက္ေတာ႔ ကားကို ထုိးရပ္လိုက္ျပီ ဟြန္ဒါၾကီးနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္ တူတူဆင္းလာၾကသည္။ ဆုိင္ရွင္က ကြ်န္ေတာ္ကို ေတြ႔သည္နွင္႔၊

ဆုိင္ရွင္ ။    ။ ဗ်ဳိ႔၊ တုိမုိယာ မလာတာေတာင္ ၾကာျပီ။ ဟြန္ဒါၾကီးလည္း ပါလာတာကိုး…
ဟြန္ဒါၾကီး ။    ။ ဟိုက္၊ ဟိုက္…
ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ပစၥည္းဆန္းေလးေတြ ျပစမ္းပါအုန္းဗ်…
ဆုိင္ရွင္ ။    ။ ရမယ္ခဏ…
    ဆုိင္ရွင္က ဘီဒိုထဲမွ ပစၥည္းဗံုးၾကီး ထုတ္လာျပီ၊

ဆုိင္ရွင္ ။    ။ ဒီေရေမႊး ဆြတ္လိုက္ ၅မိနစ္အတြင္း ခင္မ်ားနားမွာ မိန္းခေလးေတြ ၀ိုင္း၀ိုင္းလည္သြားလိမ္႔မယ္။ ခင္မ်ား အေဖေတာင္ မေန႔က လာ၀ယ္သြားေသးတယ္…
ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ဘာ...
    ကြ်န္ေတာ္ ေနာက္ျပန္လွဲက်ကာ ပါးစပ္မွ အျမဳပ္မ်ား ထြက္လာသည္။ ဆုိင္ရွင္က ကြ်န္ေတာ္နားသို႔ ကပ္၍ တုိးတုိးေျပာျပီ၊

ဆုိင္ရွင္ ။    ။ ဘယ္သူမွ မသိေစနဲ႔။ ဒီနာရီက ယာကူဇာစေလရာ ပတ္တဲ႔ လက္ပတ္နာရီ။ ယမ္း၁သိန္းေလာက္တန္တယ္…

    ယာကူဇာစေလရာ နံမည္ၾကားရုံျဖင္႔ ထုိင္ခံုေနာက္သို႔ တလွမ္းဆုတ္လိုက္မိသည္။ ဂင္၊ ပတ္တဲ႔ လက္ပတ္နာရီ ဆုိပါ႔လားေတြးကာ စိတ္၀င္စားသြားသည္။ အင္း ဂင္ဘိုင္ပ်က္ေနလို႔ လာေရာင္းစားသြားပဲ ျဖစ္ရမယ္ဟု ေတြးမိသည္။ 

ဆုိင္ရွင္ ။    ။ ဒီလက္ပတ္နာရီမွ ကားကို ေစာင္႔ၾကည္႔တဲ႔ camera ပါတယ္။ ခင္မ်ား ကားထဲသူခိုး၀င္ရင္ပဲ ျဖစ္ျဖစ္၊ screen ကေန အားလံုး ၾကည္႔လို႔ရတယ္။ စိတ္၀င္စားတယ္မဟုတ္လား...

    အင္း ဒါဆို ဂင္၊ ဒီscreen ကေန ငါခိုး၀င္တာကို ၾကည္႔ရယ္ ေနမွာေပါ႔ဟု ေတြးမိကာ ဘိုင္ခနဲ ျပဳတ္က်သြားေတာ႔သည္။ ခုေတာ႔ ဂင္က ငါကားထဲ ျပန္ခိုး၀င္ခ်င္ ၀င္ေနမွာ ငါကားသစ္မွာ တပ္ထားအုနး္မွ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ လက္ပတ္နာရီကို ခဏေဘးဖယ္ထား။ ေနာက္တစ္ခု...

    ဆုိင္ရွင္က ဗုံးထဲမွ ေျခအိတ္တစ္စံု ဆြဲထုတ္လိုက္ျပီ၊
ဆုိင္ရွင္ ။    ။ ဒါက ကမာၻေက်ာ္ ကိုရီးယားမင္းသား လီေဗ်ာင္အြန္းရဲ႔ ေျခအိတ္ပါ။ သူက ဒီေျခအိတ္ကို ဘယ္ေလာက္ သေဘာက်လည္း ဆုိရင္ ၁လေလာက္ မေလွ်ာ္ပဲ အျမဲ၀တ္ထားတာ။ ခုထိ သူကိုယ္သင္းရနံ႔ေလး ရေနတုန္းပဲ။ ေမႊးၾကည္႔ပါ႔လား…
    ကြ်န္ေတာ္ နွာေခါင္းနားကို အတင္းလာကပ္သျဖင္႔ ေခါင္းတစ္ခုလံုး မူးေ၀သြားကာ၊
ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ အဟြတ္အဟြတ္...

    လီေဗ်ာင္အြန္းရဲ႔ ကိုယ္သင္းရနံ႔က ျပင္းလြန္းလို႔ ကြ်န္ေတာ္ ေအာင္႔အန္ပါေလေရာ။ ခဏၾကာမွ ေနလို႔ထုိင္လို႔ အနည္းငယ္ ေကာင္းသြားသည္။ ဟြန္ဒါၾကီးက မေယာင္မလည္ျဖင္႔ ကြ်န္ေတာ္နားမွာ ရစ္သီရစ္သီ လုပ္ေန၍ ဆုိင္ရွင္ နားသို႔ ကပ္လိုက္ျပီ ဟြန္ဒါၾကီး မၾကားေအာင္၊

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ မိန္းခေလး အသံုးအေဆာင္ ထဲက ျပစမ္းပါ…
    ဆုိင္ရွင္က သေဘာေပါက္သြားဟန္ျဖင္႔ အတြင္းခံေဘာင္းဘီတစ္ထည္ ထုတ္ျပ၍၊
ဆုိင္ရွင္ ။    ။ အခ်ိန္မေရြး၊ ေနရာမေရြး ခြ်တ္ရ အရမ္းလြယ္တယ္...
ေျပာလိုက္သည္နွင္႔ ကြ်န္ေတာ္ ေနာက္ျပန္ပစ္လွဲက် သြားေတာ႔သည္။   

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ခင္မ်ား အထင္မွားေနျပီ။ ကြ်န္ေတာ္ ခ်စ္သူကို ေပးခ်င္လို႔...
ဆုိင္ရွင္ ။    ။ အဲဒီလိုလား၊ ခဏ...

ခရမ္းဆြဲ ေလာ႔ကတ္ေလးတစ္ခု ထုတ္လာသည္။ အေ၀းကၾကည္႔လိုက္သည္နွင္႔ ေတာ္ေတာ္ေလးကို အေရာင္လက္ေနသည္။ စိန္ကလည္း ေဘးကပတ္ထားေသးသည္။ လွေပမယ္႔ ေစ်းေတာ္ေတာ္ၾကီးမယ္႔ပံုပဲဟု ေတြးမိသည္နွင္႔၊

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ေစ်းက ဘယ္ေလာက္လဲ...
ဆုိင္ရွင္ ။    ။ ယမ္း ၂သိန္း...
    ဘိုင္ခနဲျမည္၍ လွဲက်သြားကာ တက္သြားေတာ႔သည္။ ဟြန္ဒါၾကီးက ယပ္ေတာင္ခတ္ေပးမွ အနည္းငယ္ သက္သာသြားေတာ႔သည္။ ယူမီကိုအေပၚ အရမ္းေစတနာ ရွိစြာျဖင္႔၊

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ယမ္း၁ေသာင္း ေအာက္ပဲျပ …
ဆုိင္ရွင္ ။    ။ ယမ္း၁ေသာင္း ေအာက္ဆို ခုနက အတြင္းခံပဲ ရမယ္။ ဒီခရမ္းဆြဲေလာကတ္ရဲ႔ ေကာင္းခ်က္ေလးေတြ သိသြားရင္ ခင္မ်ား ခ်က္ခ်င္းေတာင္ ယူသြားမွာ။ ဒါက ရုိးရိုးပစၥည္းမဟုတ္ဘူးဗ်၊ walkie talkie ေျပာတဲ႔စက္...

    ကြ်န္ေတာ္ အရမ္းကို စိတ္၀င္စားစြာျဖင္႔ ၊
ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ဘာ၊ ေလာ႔ကတ္က walkie talkie လည္းေျပာလို႔ရတယ္ ဟုတ္လား…
ဆုိင္ရွင္ ။    ။ ဒါေၾကာင္႔ ေျပာတာေပါ႔။ အမုိက္စားေလးဗ်၊ ဒီေဘာပင္ခလုတ္ကို နွိပ္ျပီ ေျပာၾကည္႔…

    တကယ္ကို ေဘာပင္ခလုတ္ကို နွိပ္၍ စကားေျပာလိုက္သည္နွင္႔ ခရမ္းဆြဲအေနာက္ စပီကာမွ ကြ်န္ေတာ္အသံထြက္လာသည္။ ခရမ္းဆြဲအလယ္ျပားကိုကို ျပန္နွိပ္ျပီ စကားျပန္ေျပာလွ်င္ walkie talkie ေျပာသလို အခ်င္းခ်င္း ေျပာလို႔ရသည္။

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ အရမ္းေတာ႔ သေဘာက်သြားျပီ၊ ဘယ္ေလာက္ အကြာအေ၀းထိ ရလဲ…
ဆုိင္ရွင္ ။    ။ ပစၥည္းေကာင္းဗ်၊ မိုင္၆၀အတြင္း ရတယ္။ တန္လြန္းလို႔ ယူသြားစမ္းပါ…
    ဆုိင္ရွင္က ကြ်န္ေတာ္ လက္ထဲသို႔ အတင္းထုိးထည္႔ေတာ႔သည္။ ယူမီကို၊ ယူမီကို ငါကို နွိပ္စက္ရက္တယ္ဟု ညီးတြားကာ ကြ်န္ေတာ္ လက္ကိုင္အိတ္ထဲမွ ယမ္းေတြကို ေရတြက္ေတာ႔သည္။ အားလံုးေပါင္းမွ ယမ္း ၁သိန္း၅ေထာင္ပဲ ပါ၍၊

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ဟို၊ ပိုက္ဆံက ၁သိန္းပဲပါတယ္။ မေလာက္ဘူးဗ်၊ တျခားဟာပဲ…
    ဆုိင္ရွင္က ကြ်န္ေတာ္လက္ထဲမွ ပိုက္ဆံမ်ားကို လုယူကာ၊

ဆုိင္ရွင္ ။    ။ ၁သိန္းပဲ ရွိရင္ ၁သိန္းပဲ ေပးခဲ႔။ ေရာ႔ ပစၥည္းယူသြား...
    အင္း အဲဒါမွန္းသိရင္ ကြ်န္ေတာ္ ယမ္း၅ေထာင္ပဲ ရွိတယ္ ေျပာပါတယ္။ ခုေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္ ေၾကာင္နဲ႔ၾကြက္ဂိုဏ္းမွာ ၾကြက္ျဖဴနုိင္ထားတ႔ဲ ပိုက္ဆံေလးေတြ ကုန္ပါျပီ ၀မ္းနည္းပက္လက္ ျဖစ္ကာ ခရမ္းဆြဲေလာ႔ကတ္ယူ၍ ဆိုင္တြင္းမွာ ထြက္လာခဲ႔သည္။ ဟြန္ဒါၾကီးက ကြ်န္ေတာ္လက္ထဲက ပစၥည္းကို သိခ်င္ပံုျဖင္႔ လုိက္ၾကည္႔ေန၍ အိတ္ကပ္ထဲ ထည္႔ဖြက္ ထားလိုက္သည္။ ေနာက္ ဟြြန္ဒါၾကီးနဲ႔တူတူ ေက်ာင္းသုိ႔ ေမာင္းလာခဲ႔သည္။
ေက်ာင္းနားတြင္ ယူမီကိုနဲ႔ ပက္ပင္းတိုးေတာ႔သည္။

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ယူမီကို ကားေပၚတက္၊ ကားတပတ္ေလာက္ ေလွ်ာက္စီးရေအာင္...

    ယူမီကို ျပံဳးရႊင္စြာ လိုက္ပါ စီးနွင္းလသည္။ ထူးထူးျခားျခား ယူမီကို ဒီေန႔မွ အရမ္းလွေနသျဖင္႔ အင္း ငါခ်စ္သူကလည္း ေခ်ာ၊ ကားကလည္း အမိုက္စားဆုိေတာ႔ ဂင္၊ ယာကူဇာစေလရာတုိ႔မ်ား မနာလိုျဖစ္ေနမွာ ျမင္ေယာင္ပါေသးတယ္ဟု ေတြးကာ ၾကိတ္သေဘာက်ေနသည္။ ေက်ာင္းနဲ႔ ခပ္လွမ္းလွမ္း လူရွင္းေသာ တစ္ေနရာတြင္ ထုိးရပ္လိုက္ျပီ ေဘးဘယ္ကို အကဲခတ္လိုက္သည္။ ခုေနခ်ိန္မ်ား ယူမီကိုကို ခရမ္းဆြဲေလာ႔ကတ္ေလး ေပးျပီ အနမ္းေလးေတာင္းရင္ေတာ႔ အခြင္႔အေရးပဲကြ ေတြးမိသည္နွင္႔္ ေလာ႔ကတ္ အထုတ္တြင္၊

ယူမီကို ။    ။ ကိုေရ...
    ကြ်န္ေတာ္ကို ကိုလုိ႔ ေခၚလိုက္သျဖင္႔ အရမ္းေပ်ာ္ရႊင္စြာ သြားသံုးဆယ္ေျခာက္ ေခ်ာင္းကို ျဖဲျပျပီ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ဘာလဲ သဲေလး...
ယူမီကို ။    ။ ယာကူဇာဂိုဏ္းေထာင္ဖုိ႔ ဗဟိုေခါင္းေဆာင္ရဲ႔ ခြင္႔ျပဳခ်က္လိုမွာေပါ႔ေနာ္…
ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ အင္းလိုတာေပါ႔၊ သဲေလးရဲ႔…
   
ေနပါအုန္း၊ ယူမီကို ဒါေတြ ေမးျပီ ဘာလုပ္ အုန္းမလို႔လဲ။ သူတကယ္ပဲ ယာကူဇာဂိုဏ္းေထာင္ဖုိ႔မ်ားလားဟု ေတြးမိကာ မယံုသကၤာပံုျဖင္႔ ယူမီကို တခ်က္ ၾကည္႔၍၊

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ေနပါအုန္း၊ ဘာလို႔ေမးတာလဲ...
ယူမီကို ။    ။ မဟုတ္ပါဘူး။ ဒီအတုိင္း ေမးၾကည္႔တာပါ ဟဲဟဲဟဲ...

     ခဏၾကာေတာ႔ ထပ္ျပီ၊

ယူမီကို ။    ။ ကိုေရ...
ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ဗ်ာ...
ယူမီကို ။    ။ ဂို္ဏ္းေထာင္ရင္ ဂိုဏ္းေခါင္းေဆာင္နွစ္ေယာက္ရဲ႔ ေထာက္ခံခ်က္လည္း လိုအုန္းမွာေပါ႔ေနာ္...
    ယူမီကို၊ မင္းဂိုဏ္းေထာင္ဖုိ႔ကို ငါ႔အေဖဆီက ေထာက္ခံခ်င္လိုခ်င္လို႔ စကားပလႅင္လာခံ ေနတာ မသိရင္ ခက္မယ္ ေတြးမိသည္နွင္႔၊

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ စကားလာမနွုိက္ေနနဲ႔။ ေထာက္ခံခ်က္လိုခ်င္လို႔ ငါ႔အေဖ နဂါးနီဂိုဏ္းခ်ဳပ္ကို ေျပာေပးပါဆုိရင္ လံုး၀၊ လံုး၀ နွုိးပဲဲ…
ယူမီကို ။    ။ အမယ္ေလး သေဘာထားက ေသးသိမ္လိုက္တာ။ ေက်ာင္းပဲ ျပန္ေမာင္းေတာ႔…
    ယူမီကိုက စိတ္ဆုိးဟန္ျဖင္႔ မ်က္နွာလႊဲသြားသည္။ အနမ္းေလးမ်ား ရမလား ထင္ေနတာ၊ ေတာ္ျပီ ေနာက္မွ ေပးေတာ႔မယ္ ေတြးကာ ေလာ႔ကတ္ကို အိတ္ကပ္ထဲ ျပန္ထည္႔၍ ေက်ာင္းသို႔ ျပန္ေမာင္းခ်လာသည္။
ေမာင္းရင္းနဲ႔ တကၠသုိလ္ေရွ႔သို႔ ျပန္ေရာက္ခါနီးတြင္ သူနဲ႔မွ တုိက္တုိက္ဆုိင္ဆုိင္ ဆုိသလို ဂင္ကားကလည္း တကၠသို္လ္ေရွ႔နားတြင္ ကားပါကင္ထုိးရန္ ျပင္ေနသည္။ ကြ်န္ေတာ္ ျပိဳင္ကားကို အရွိန္အျမင္႔ဆံုး တင္လုိက္ျပီ ဂင္ကားထုိးမယ္႔ ေနရာသို႔ တဟုန္ထုိး ေမာင္းခ်ကာ ပါကင္အတင္း၀င္ လုရန္ ၾကိဳးစားေတာ႔သည္။ သို႔ေသာ္လည္း ဂင္က ပိုလ်င္သြား၍ တျခားကားစီးကို တိုက္မိခါနီးမွ ကြ်န္ေတာ္ ဘရိတ္ေစာင္႔ အုပ္ခ်လိုက္ရသည္။
ဂင္က ကြ်န္ေတာ္ကို ႏုပါေသးတယ္ကြာ ဆုိသည္႔ အခ်ဳိးမ်ဳိးျဖင္႔ တမင္ရိသလိုလို ျပံဳးျပသြားေသးသည္။ ေတာက္၊ ေနာက္တစ္ခါဆို ငါအလွည္႔ပဲ။ ေက်ာင္းထဲ၀င္ခါနီး ဂင္နဲ႔ ထပ္ဆံုေတာ႔ ယူမီကိုပခံုးကို အတင္းဆြဲဖက္လိုက္ျပီ ေအာင္နုိင္အျပံဳးျဖင္႔ ဂင္ကို ရိသလိုလို မခံခ်င္ေအာင္ ရယ္ျပလိုက္သည္။ ဂင္မ်က္နွာတခ်က္ ပ်က္သြားျပီမွ လက္၃ေခ်ာင္း ေထာင္ျပ၍ ကြ်န္ေတာ္ကို ျပန္ခ်ဳိးသြားေတာ႔သည္။
မင္းေသဖို႔ ၃ရက္ပဲ က်န္ပါေတာ႔တယ္ဟု ျပန္ေစာ္သြားသည္။ အဆိပ္တရားခံကို ရွာဖုိ႔ ဂင္က ကြ်န္ေတာ္ကို အခ်ိန္ ၃ရက္ပဲ ေပးထားေသာ္လည္း တခါမွ ရွာရန္ ကြ်န္ေတာ္မွာ စိတ္ကူးေတာင္ မရွိေပ။ သို႔ေသာ္ ၃ရက္ျပည္႔တဲ႔ေန႔တြင္ ဂင္၊ ယာကူဇာစေလရာ ကြ်န္ေတာ္ကို လံုး၀ကို ရန္မမူနုိင္ေအာင္ နည္းလမ္းေကာင္းေလးေတာ႔ ရွိသည္။ နည္းလမ္းက ဒီလိုဗ်၊ ဂင္နဲ႔ သခင္မေလးနုိရီကို မေတြ႔ေတြ႔ေအာင္ ခ်ိန္းေပးလိုက္ရုံပင္ ျဖစ္သည္။ သခင္မေလးနုိရီက ယာကူဇာစေလရာကို အရူးအမူးၾကိဳက္ေနသည္က ကြ်န္ေတာ္အတြက္ အခြင္႔အလမ္းတစ္ခုပင္။ သူတုိ႔နွစ္ေယာက္ ထိပ္တုိက္ေတြ႔ျပီ ကြ်န္ေတာ္က ေဘးက ပြဲၾကည္႔ပရိသတ္လုပ္ ရုံပင္ ျဖစ္သည္။
တကၠသိုလ္ထဲသို႔ ၀င္လိုက္သည္နွင္႔ ဟြန္ဒါၾကီးနားတြင္ မိန္းခေလးေတြ ၀ုိင္း၀ိုင္းလည္ေနၾက၍ အံ႔အားသင္႔သြားမိသည္။ ထုိမိန္းခေလးေတြထဲတြင္ အိမိ၊ ဆာရွီမီ၊ ဆူရွီတို႔ ၃ေယာက္ေတာင္ ပါလိုက္ေသးသည္။

ယူမီကို ။    ။ ဟိုမွာ အိမိတုိ႔ မဟုတ္လား...
    ဒါေၾကာင္႔ ခုနကဆုိင္တုန္းက ကြ်န္ေတာ္ ထြက္လာတုန္း ဟြန္ဒါၾကီး က်န္ခဲ႔တာ မိန္းမဆြဲေဆာင္ ေရေမႊး၀ယ္ေနတာကိုး။ ဒီေကာင္ေတာ႔ကြာဟု ေတြးလွ်က္ ဟြန္ဒါၾကီးနားသြားျပီ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ေဟ႔ေကာင္၊ အပိုလုပ္ေတြ မလုပ္နဲ႔။ ငါအေရးၾကီး ခုိင္းစရာ ရွိတယ္၊လာ...
ဟြန္ဒါၾကီးကို အတင္းဆြဲေခၚလာခဲ႔သည္။ သခင္မေလးနုိရီအတြက္ ေရးထားသည္႔ စာတစ္ေစာင္ကို၊
   
ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ဒီစာကို သခင္မေလးနုိရီလက္ထဲ မေရာက္ေရာက္ေအာင္ ေပးလုိက္။ ျပီရင္ သူျပန္ေပးမယ္႔စာကို ေစာင္႔ျပီ ေသခ်ာ ျပန္ယူခဲ႔…
    ဟြန္ဒါၾကီး ကြ်န္ေတာ္႔လက္ထဲက စာကို မယူပဲ အူေၾကာင္ေၾကာင္ လုပ္ေန၍၊

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ မယူပဲ ဘာလုပ္ေနတာလဲ…
ဟြန္ဒါၾကီး ။    ။ သခင္ေလးကို ကြ်နု္ပ္တစ္ခုေလာက္ ေမးလို႔ရမလား…
    ကြ်န္ေတာ္ကို မဟုတ္တကေမးေတာ႔မည္ကို သိ၍ မ်က္နွာ အခ်ဳိးတင္းမာ လိုက္ျပီ အသံခပ္မာမာျဖင္႔၊
ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ေအး ဘာလဲ…
ဟြန္ဒါၾကီး ။    ။ သခင္မေလးနုိရီနဲ႔ ယူမီကိုက တစ္ေယာက္ထဲ မဟုတ္ဘူးလား…
    ကြ်န္ေတာ္ ဘိုင္းခနဲျမည္ေအာင္ ေနာက္ျပန္လွဲက်ကာ ပါးစပ္ထဲမွ အျမဳပ္ေတြ က်လာေတာ႔သည္။

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ဟြန္ဒါၾကီး၊  မင္းေတာ႔ ေပါက္တက္ကရေတြပဲ ေလွ်ာက္ စဥ္းစားေနတယ္။ ခိုင္းတဲ႔ အတုိင္းသာ ေသခ်ာလုပ္၊ လံုး၀အျပင္ကို မေပါက္ၾကားေစနဲ႔။ ျပီေတာ႔ ဒီကိစၥေတြ အားလံုး ငါ႔အေဖ လံုး၀သိလို႔ မျဖစ္ဘူး၊ ၾကားလား…
ဟြန္ဒါၾကီး ။    ။ ဟိုက္၊ ဟိုက္…

ဟြန္ဒါဟမ္းဖုန္း။    ။ ေဂ်ာက္၊ ေဂ်ာက္၊ ေဂ်ာက္…

    ဟြန္ဒါၾကီး ဟမ္းဖုန္းလွမ္းဆြဲယူ၍၊

ကြ်န္ေတာ္ ။        ။ မင္းေတာ႔ ရွိသမွ် အေမႊးေတြ ေျပာင္ခ်င္ေနျပီနဲ႔တူတယ္…
ဟြန္ဒါၾကီး ။        ။ ေနာက္မပို႔ေတာ႔ပါဘူး…
ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ေတာ္စမ္းပါ။ ဟြန္ဒါၾကီး မင္းကို ငါလံုး၀အယံုအၾကည္ မရွိေတာ႔ဘူး။ ဟမ္းဖုန္း ထားခဲ႔ျပီ မင္းသြားေတာ႔…

    ဟြန္ဒါၾကီး သူ႔ဟမ္းဖုန္းကို ကြ်န္ေတာ္ယူခဲ႔၍ ကြက္ၾကည္႔ကြက္ၾကည္႔ ၾကည္႔ကာ သခင္မေလးနုိရီဆီသို႔ ထြက္သြားေတာ႔သည္။ ခပ္ေ၀းေ၀းအကြာအေ၀းသို႔ ဟြန္ဒါၾကီး ေရာက္ေသာအခါမွ သူ႔ဟမ္းဖုန္းမွ တီ၊တီ၊တီ ၃ခ်က္ျမည္၍ မက္ေဆ႔ ၀င္လာသည္။ ဒီေကာင္ မရွိတုန္း သူ႔မက္ေဆ႔ကို ခုိးဖတ္ရန္ ဟြန္ဒါၾကီး ဟမ္းဖုန္းကို ဖြင္႔လိုက္သည္။ ကြ်န္ေတာ္အေဖမွ ဟြန္ဒါၾကီးဆီ ပို႔ထားေသာ မက္ေဆ႔ကို ဖတ္ျပီ အရမ္းထိတ္လန္႔သြားသည္။

ဂိုဏ္းခ်ဳပ္ မက္ေဆ႔ ။    ။ ဟြန္ဒါၾကီး ငါမွာၾကားထားတဲ႔ အတုိင္း တုိမုိယာနဲ႔ ယူမီကိုကို ရွင္းျပီျပီလား…
    အေဖ ရက္စက္ပါေပ႔ ကိုယ္သားအရင္းကိုေတာင္ ရွင္းဖုိ႔ မွာၾကားထားတယ္တဲ႔လား။ ငါ ဟြန္ဒါၾကီးဖုန္း ယူခဲ႔မိတာ မွန္သြားတာေပါ႔ဟု သက္ျပင္းခ်လိုက္ျပီ ဟြန္ဒါၾကီး ဟန္ေဆာင္၍ ဖုန္းမက္ေဆ႔ျပန္ရိုက္လိုက္သည္။

ကြ်န္ေတာ္ မက္ေဆ႔ ။    ။ ဘာလို႔ တုိုမိုယာကို သတ္ခ်င္ေနရတာလဲ…
ဂိုဏ္းခ်ဳပ္ မက္ေဆ႔ ။    ။ ဘာ၊ ဟြန္ဒါၾကီး မင္းတကယ္ပဲ တုိုမုိယာကို သတ္ပစ္လိုက္ျပီလား။ ငါက သူတုိ႔ နွစ္ေယာက္ကို လမ္းခြဲရုံခြဲခိုင္းတာေလကြ။ ငါ႔ၾကြက္ျဖဴေရာ ဘယ္လို ျဖစ္သြားျပီလဲ…
    ေတာ္ပါေသးရဲ႔၊ လမ္းခြဲရုံ လမ္းခြဲခို္င္းလို႔ေပါ႔။ ေနပါအုန္း၊ ဘာလို႔ ငါနဲ႔ ယူမီကိုကို လမ္းခြဲခိုင္းရတာလဲ ေတြးမိသည္နွင္႔၊

ကြ်န္ေတာ္ မက္ေဆ႔ ။    ။ ေနပါအုန္း၊ ဘာလို႔ တုိုမိုယာနဲ႔ ယူမီကိုကို လမ္းခြဲခိုင္းရတာလဲ။ အရမ္းခ်စ္ၾကတဲ႔ ခ်စ္သူနွစ္ေယာက္ကို ခြဲရက္လိုက္ေလျခင္း...
ဂိုဏ္းခ်ဳပ္ မက္ေဆ႔ ။    ။ ယူမီကို အေဖၾကီးကို အရမ္းကို အျမင္ကတ္လြန္းလို႔ကြ။ ငါ နဂါးနီဂိုဏ္းခ်ဳပ္ နံမည္ကို ေကာင္းေကာင္းအသံုးခ်ျပီ စီးပြားေရး ေလာကမွာ ထင္တုိင္းၾကဲေနတာ ငါဒီအတုိင္း ၾကည္႔မေနနုိင္ဘူး…

    ေၾဘာ္ ယူမီကို အေဖေၾကာင္႔ကိုး၊ ဒါေပမယ္႔ အဲဒါ ယူမီကိုနဲ႔မွ မဆုိင္ပဲ ထပ္ေတြးမိျပန္၍၊

ကြ်န္ေတာ္ မက္ေဆ႔ ။    ။ သူ႔အေဖကို မေက်နပ္တာနဲ႔ ယူမီကိုကို အျပစ္ေတြ ပံုခ်တာ လံုး၀ လံုး၀ မတရားဘူး…
ဂိုဏ္းခ်ဳပ္ မက္ေဆ႔ ။    ။ ေနပါအုန္း ဟြန္ဒါၾကီးမွ ဟုတ္ရဲ႔လား။ ဘာလို႔ ယူမီကိုဘက္က ကာကြယ္ေနရတာလဲ…

    ကြ်န္ေတာ္ ဘာဆက္ေျဖရမွန္း မသိသည္နွင္႔ အူေၾကာင္ေၾကာင္ လုပ္ေန၍၊
ဂိုဏ္းခ်ဳပ္ မက္ေဆ႔ ။    ။ ဟြန္ဒါၾကီး ဘာလို႔ ျပန္မေျဖေတာ႔တာလဲ…

ဒုကၡပဲ၊ ငါကို တုိုမိုယာမွန္းသာ ရိပ္မိသြားလို႔ကေတာ႔ မလြယ္ဘူးဟ။ အင္း ဟြန္ဒါၾကီးလို႔ ယံုသြားေအာင္ တစ္ခုခုေတာ႔ ျပန္ေျပာမွပဲ၊

ကြ်န္ေတာ္ မက္ေဆ႔ ။    ။ ယူမီကို နဲ႔ ဂိုဏ္းခ်ဳပ္ကေတာ္ ဘယ္သူပိုေခ်ာလဲ စဥ္းစားေနလို႔ပါ…
    မက္ေဆ႔ဖတ္ျပီေရာ ကြ်န္ေတာ္႔အေဖက ဟြန္ဒါၾကီးဆိုတာကို ယံုသြားပံု ေပၚ၍၊

ဂိုဏ္းခ်ဳပ္ မက္ေဆ႔ ။    ။ အင္း မင္းက ဟြန္ဒါၾကီးပဲ။ ငါေျပာတဲ႔အတုိင္းသာ ဆက္လုပ္…
ကြ်န္ေတာ္ မက္ေဆ႔ ။    ။ ဟိုက္၊ ဟိုက္…

    ၀ူး၀ူး၀ူး ေတာ္ပါေသးရဲ႔ ဂိုဏ္းခ်ဳပ္ ကြ်န္ေတာ္ကို မရိပ္မိသြားလို႔ ေတာ္ပါေသးရဲ႔။ ယူမီကို အတန္းျပီခါနီးမို႔ တကၠသိုလ္ေရွ႔တြင္ ရစ္သီရစ္သီနဲ႔ သြားေစာင္႔ေနသည္။ ဒီေန႔မွ သူေလးကို မေပးစဖူး ခရမ္းဆြဲေလာ႔ကတ္ လက္ေဆာင္ေလး ေပးရမွာမို႔ စိတ္ထဲ ၾကိတ္ေပ်ာ္ေနမိသည္။ အိမိတို႔ အဖြဲ႔နဲ႔ တူတူ ယူမီကို စကားေျပာကာ ရယ္ေမာ၍ ထြက္လာသည္။ ကြ်န္ေတာ္ကိုလည္း ျမင္ေရာ မ်က္ေစာင္းတစ္ခ်က္ လွမ္းထုိး၍ ဆံပင္ေလးကိုု ခါယမ္းလိုက္ရာ ရင္ထဲမွာ heartကို ထိသြားေတာ႔သည္။ စိတ္ဆိုးေနတဲ႔ သူမကို အတင္းဆြဲဖက္ကာ ဖမ္းနမ္းခ်င္တဲ႔ ကြ်န္ေတာ္စိတ္ေတြကို မနည္းသိုသိပ္ ထားလိုက္ရသည္။ သူမအနားသို႔ ေရာက္သည္တုိင္ေအာင္ ကြ်န္ေတာ္ ခပ္ျပံဳးျပံဳးေလးျဖင္႔သာ သူမကို ေငးေမာၾကည္႔မိေနေတာ႔သည္။ ယူမီကိုက နွုတ္ခမ္းေလးကို ခပ္စူးစူးေလးျဖင္႔၊

ယူမီကို ။    ။ အတန္းမတက္ပဲ ဘယ္ေပ်ာက္ေနတာလဲ။ ဒီမွာ ေမွ်ာ္ရတာ လည္ပင္းေတာင္ ရွည္ေတာ႔မယ္…
    ကြ်န္ေတာ္ သည္းမခံနုိင္တဲ႔အဆံုး လူအမ်ားၾကီး ေရွ႔မွာတင္ သူမကို ဆြဲဖက္ကာ နမ္းလိုက္္မိေတာ႔သည္။

ယူမီကို ။    ။ အို၊ ဘာလုပ္တာလဲ လႊတ္…
    ရွက္ကိုးရွက္ကန္း အသံေလးျဖင္႔ မရုန္းသာေလး ရုန္းေနသည္။ ဆာရွီမီ၊ ဆူရွီ၊ အိမိနွင္႔ တျခားေက်ာင္းသား၊ ေက်ာင္းသူေတြရဲ႔ ‘၀ါး’ အာေမဋိတ္အသံ ဆူညံသြားေတာ႔သည္။ ကြ်န္ေတာ္ ၁၆နွစ္အရြယ္ ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ ျပန္ျဖစ္သြားသလို သူမနဲ႔ ပထမဆံုး အၾကိမ္ ျပန္ခံစားလိုက္ရသည္။ ယူမီကို လက္ကို အတင္းဆြဲကာ ကားရွိရာသို႔ အတင္းေျပးေတာ႔သည္။

အားလံုး ။    ။ ဖ်န္၊ ဖ်န္၊ ဖ်န္၊ မိုက္တယ္ကြ ဆက္လုပ္...
    ေထာ္ပနာျပဳတဲ႔ အသံေတြၾကားမွ ရွက္ရမွန္း မသိေအာင္ ကားထဲ အတင္း၀င္ေျပးျပီ ကားကို အျမန္စက္နွုိး၍ ထြက္လာခဲ႔ေတာ႔သည္။ ရူခင္းေကာင္းတဲ႔ ေနရာ တစ္ေနရာ ေရာက္မွ ကားကိုစက္သပ္္လိုက္သည္။ ေတာ္ေတာ္ၾကာေအာင္ ယူမီကိုနွင္႔ ကြ်န္ေတာ္ တစ္ေယာက္နွင္႔တစ္ေယာက္ စကားမေျပာပဲ အန္တန္းတန္းေလး ျဖစ္ေနမိသည္။ ကြ်န္ေတာ္ သူမကို အရမ္းခ်စ္တယ္ဆိုတာ သူေလးမွ သိပါရဲ႔လားဟု တုိးတုိးေလး ေရရႊတ္ေနမိသည္။ သူမဘက္သို႔ လွည္႔ၾကည္႔လိုက္ရာ သူမပါးနွစ္ဖက္လံုး ပန္းနုေရာင္ေလးသန္း ေနတာမုိ႔ ပိုလို႔ေတာင္ ခ်စ္စရာေကာင္း ေနတာ႔သည္။ ကြ်န္ေတာ္အိတ္ကပ္ထဲမွ ခရမ္းဆြဲေလာ႔ကတ္ဗူးကို ထုတ္၍ သူမေရွ႔သို႔ ထုိးေပးလိုက္သည္။

ယူမီကို ။    ။ ဟင္႔၊ ဘာလဲ...
ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ သိခ်င္ရင္ ဖြင္႔ၾကည္႔ေလ...

    ယူမီကို မခိုးတရဲေလးျဖင္႔ ကြ်န္ေတာ္ကို ျပန္ၾကည္႔၍ ေလာ႔ကတ္ဗူးကို ျဖည္းညင္းစြာ ဖြင္႔လိုက္သည္။ ျပံဳးေပ်ာ္သြားသည္႔ သူမမ်က္နွာေလးကို ျမင္လိုက္ရေတာ႔ ယမ္း၁သိန္းတန္ ေပးရက်ဳိးေတာင္ နုပ္သြားေသးသည္။

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ၾကိဳက္လား...
ယူမီကို ။    ။ အင္း အရမ္းလွတယ္...
ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ေပး၊ ကိုယ္ဆြဲေပးမယ္...
    သူမက ေခါင္းေလးညိတ္ျပျပီ ဆံပင္ေလးကို အေပၚသို႔ ေျမွာက္တင္ေပးလိုက္သည္။ ကြ်န္ေတာ္ ခရမ္းဆြဲေလာ႔ကတ္ဆြဲၾကိဳး ေလးကို အေနာက္မွ သိုင္းဆြဲေပးျပီ သူမကို ျပန္မလႊတ္ပဲ ဖက္ထား၍၊

ယူမီကို ။    ။ ကိုကြာ လႊတ္၊ သူမ်ားေတြ ရွိတယ္...
ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ဘယ္သူမွ မရွိပါဘူး။ မလႊတ္ဘူးကြာ၊ အရမ္းခ်စ္တယ္ သိလား...

    ယူမီကိုထပ္ မရုန္းေတာ႔ပဲ ကြ်န္ေတာ္ကိုယ္ေပၚမွီျပီ မ်က္လံုးေလးကို မွိတ္ထားလိုက္သည္။ သူမနွင္႔ နွစ္ေယာက္ထဲ ရွိေနတဲ႔အခ်ိန္ဟာ တခဏတာ ဆုိေပမယ္႔ ကြ်န္ေတာ္အတြက္ေတာ႔ တသက္စာပမာ ရင္ထဲမွာ အရမ္းကို ေအးျမေနမိသည္။ ခ်စ္တယ္ကြာ၊ ခ်စ္တယ္လို႔ စိတ္ထဲမွ ေရ၇ႊတ္ရင္း အခ်ိန္ေတြေတာင္ ဘယ္လို ကုန္ျမန္သြားသည္ကိုေတာင္ မသိလိုက္ေပ။ ည၈နာရီထုိးလုိ႔ မုိးေတာင္ ခ်ဳပ္လာသည္။ ယူမီကိုအိမ္သို႔ ျပန္လိုက္ပို႔ေပးသည္႔ လမ္းမွာေတာင္ သူမကို မခြဲနုိင္လို႔ ျပန္ေတာင္ မပို႔ရက္ေပ။ သူမအိမ္ထဲေရာက္ေတာ႔ ကားေပၚမွ ဆင္းခါနီ အနမ္းေလး ေခြလိုက္ခ်င္ေသးသည္။

ယူမီကို ။    ။ ေလာ႔ကတ္ေလးအတြက္ ေက်းဇူးပဲေနာ္...
    ခရမ္းဆြဲေလာ႔ကတ္ေလးက အသားျဖဴေသာ သူမလည္ပင္းေပၚသို႔ ပိုလို႔ေတာင္ ေတာက္ပလွပေနေတာ႔သည္။ ဆင္းခါနီး ကြ်န္ေတာ္ထက္ဦးေအာင္ ယူမီကိုက ကြ်န္ေတာ္ပါးကို အနမ္းေလး ေပးျပီ ရွက္ရွက္ျဖင္႔ ေျပးဆင္းသြားေတာ႔သည္။ ေျပးဆင္းသြားေသာ သူမလက္ကို လွမ္းဆြဲေသာ္လည္း မမွီလိုက္ေပ။ ေပ်ာ္လြန္းလို႔ ရင္ေတြေတာင္ တဒုတ္ဒုတ္ ေနစဥ္၊

ဒယ္ဒီ ။        ။ နာဂါတို၊ သား ဘယ္တုန္းက ေရာက္တာလဲ...
    ေအာ္သံနွင္႔အတူ ကြ်န္ေတာ္ေက်ာကို ဗန္းခနဲျမည္ေအာင္ တီလိုက္သည္နွင္႔ စိတ္ကူးယဥ္ ေနတာေတြေတာင္ ဘယ္ကို လြင္႔ေမွ်ာသြားမွန္း မသိေတာ႔ေပ။

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ေၾဘာ္ ဒယ္ဒီ...
ဒယ္ဒီ ။    ။ ေရာက္ေနတာ အသံမေပး၊ ဘာမေပးနဲ႔။ ေနပါအုန္း၊ မင္း နွာေခါင္းၾကီး ဘာလို႔ ပြျပီနီရဲေနတာလဲ...
ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ဗ်ာ...
    ကြ်န္ေတာ္ ေျခမကိုင္၊ လက္မကိုင္ေအာင္ ျဖစ္သြားေတာ႔သည္။ ဒယ္ဒီက ကြ်န္ေတာ္ပခံုးကို အားျဖင္႔ ထပ္ရိုက္ပုပ္ျပီ၊

ဒယ္ဒီ ။        ။ အလကားေနာက္တာပါကြာ။ ဆင္းအုန္းေလ...
    အမယ္ေလး ေတာ္ပါေသးရဲ႔ဟု သက္ျပင္းခ် လိုက္၍၊

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ မိုးခ်ဳပ္ေနလို႔ သားေနာက္မွ လာခဲ႔ေတာ႔မယ္...
    အတင္းနွုတ္ဆက္ကာ ျမန္ျမန္ေလး ျပန္လစ္ထြက္ ခဲ႔ရေလေတာ႔သည္။

ဆက္ရန္...........
-------------------------------------------------

2 comments:

  1. ေရးလဲေရးတတ္ပါ႕
    လီေျဗာင္ဟြန္းရဲ႕ ေျခအိတ္တဲ႔
    ဟိဟိ.. တစ္လေလာက္မ်ား မေလွ်ာ္ဘဲထားထားတယ္တဲ႔
    ေ၀ါ႔ း)

    ReplyDelete
  2. ဟုတ္တယ္ေနာ္.. ေတာ္ေတာ္ညစ္ပတ္တဲ႔ မာဖီယာ... ဟီးဟီး

    ReplyDelete