Saturday, December 18, 2010

ယာကူဇာခ်စ္သူ -၂ (အခန္း-၁၈ (မာဖီယာ))

ယာကူဇာခ်စ္သူ -၂ (အခန္း-၁၈ (မာဖီယာ))

    ကြ်န္ေတာ္ သတိေမ႔ေနရာမွ လန္႔နွုိးလာလာခ်င္းပင္ ဟြန္ဒါၾကီးကို ျမင္သည္နွင္႔၊

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ဟြန္ဒါၾကီး၊ ဂင္ေရာ ကိစၥတံုးသြားျပီလား။ သူဘယ္ေလာက္ပဲ မေကာင္းမွုေတြ ျပဳခဲ႔၊ ငါအသက္ကို ကယ္ခဲ႔တာဆုိေတာ႔ သူကို ေကာင္းေကာင္း သၿဂိဳလ္ေပးလိုက္ပါကြာ...
ဂင္ ။        ။ ကြ်န္ုပ္ မေသပါဘူး။ ခင္မ်ား စိတ္မပူပါနဲ႔...
    အေနာက္ကေန စကားလွမ္းေျပာလိုက္သျဖင္႔ လိပ္ျပာလန္႔မတတ္ ေအာင္ျဖစ္သြားေတာ႔သည္။ လွည္႔ၾကည္႔လိုက္ေတာ႔ ဂင္ ကြ်န္ေတာ္ ေဘးမွ ကုတင္ေပၚတြင္ အိပ္လွ်က္ ျပံဳးျပေနသည္။ အင္း ဂင္ေသသြားျပီ ကြ်န္ေတာ္ကိုမ်ား လာေၿခာက္ေနသလားဟု ေတြးလန္႔လာသည္။ ဟြန္ဒါၾကီးကို ၾကည္႔ေတာ႔လည္း ဟြန္ဒါၾကီက ေရခဲမုန္႔စားရင္း ျပတင္းေပါက္ကေန ေငးငိုင္ေနသည္။ အမယ္ေလး ဂင္ကို ငါတစ္ေယာက္ထဲပဲ ျမင္ေနတာလား မသိိဘူး ေတြးမိ၍ ၾကက္သီးျဖန္းျဖန္းထလာသည္။

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ဂင္၊ မင္းငါကို လာေျခာက္ေနတာလား...
ဂင္ ။    ။ ခင္မ်ား သိပ္လည္း ေၾကာက္မေနပါနဲ႔။ ကြ်န္ုပ္က သရဲမဟုတ္ပါဘူး...
ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ဒါဆို မင္းမွာ ေသမင္းတမန္အဆိပ္ ေျဖေဆးမရွိပဲ မင္းဘယ္လို အသက္ရွင္ေနတာလဲ...
ဂင္ ။    ။ ကြ်န္ုပ္ ဒီအဆိပ္ကို မပ်ံ႔သြားေအာင္ ယာကူဇာစေလရာအစြမ္းနဲ႔  ထိန္းထားနုိင္ပါတယ္။ ဒါေပမယ္႔ ကြ်န္ုပ္ရဲ႔ ယာကူဇာစေလရာ အစြမ္းေတြေတာ႔ ထုတ္သံုးဖုိ႔ မျဖစ္နုိင္ေတာ႔ဘူး...


    ေတာ္ပါေသးရဲ႔၊ ဂင္မေသေပလို႔ပင္။ ဂင္နဲ႔ ကြ်န္ေတာ္မွာ ဘာရန္ညိွုးမွ မရွိသျဖင္႔ ဂင္ကို မေသေစခ်င္သည္ကေတာ႔ အမွန္ပင္။ ဂင္က ကြ်န္ေတာ္ကို ဆက္စကားမေျပာေတာ႔ပဲ၊ ဂ်ပန္ မန္ဂ်ာကာတြန္း စာအုပ္ကို စိတ္၀င္စားစြာ ဖတ္ေနသည္။ ကြ်န္ေတာ္ ထင္ထားတဲ႔ ယာကူဇာစေလရာနဲ႔ တကယ္ အစစ္နဲ႔က လံုး၀ကို တျခားစီပင္။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ကြ်န္ေတာ္ အသက္ကို ကယ္လိုက္လို႔သာ ခုဒီေနရာမွာ ရွိေနနုိင္တာ ေတြးမိျပီ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ဂင္ ေက်းဇူးပဲ...
    ဂင္ ကြ်န္ေတာ္ကို လွည္႔ၾကည္႔ကာ၊ သူစာအုပ္ကို ရင္ဘတ္ေပၚေမွာက္ခ် လိုက္ျပီ၊

ဂင္ ။        ။ အခ်င္းခ်င္းေတြ မလုိပါဘူး...
ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ဒါဆုိ ခင္မ်ားနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္ ေသြးေသာက္ညီအစ္ကို ဖြဲ႔ရေအာင္ လုပ္ပါဗ်ာ...
    ဟီးဟီး၊ ယာကူစေလရာနဲ႔ ေသြးေသာက္ညီအစ္ကို ဆုိရင္ ကြ်န္ေတာ္ကို ယာကူဇာေတြ တစ္ေကာင္မွ ထိရဲမွာ မဟုတ္ေတာ႔ဘူးကြ။ ဂင္ကို အတင္း အပူလုိက္ကပ္ေတာ႔သည္။

ဂင္ ။        ။ ကြ်န္ုပ္လို ယာကူဇာစေလရာနဲ႔ မပတ္သက္ခ်င္စမ္းပါနဲ႔...
ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ဂင္ရယ္ လုပ္ပါဗ်ာ။ ေနာ္ေနာ္ေနာ္လို႔...
    ဂင္ စိတ္ပ်က္တဲ႔ပံုျဖင္႔ သက္ျပင္းခ်ေနေတာ႔သည္။ ထုိအခ်ိန္တြင္၊

ဟြန္ဒါၾကီး ။    ။ သခင္ေလး ကြ်န္ေတာ္ တစ္ခုေလာက္ေျပာလို႔ ရမလား...
    အေရးထဲ ဒီဟြန္ဒါၾကီး ဘာေတြ ေပါက္တတ္ကရ ေျပာမလဲ ေတြးမိကာ မ်က္နွာခပ္တည္တည္ျဖင္႔၊
ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ေအး ဘာလဲ ျမန္ျမန္ေျပာ...
ဟြန္ဒါၾကီး ။    ။ ကြ်န္ေတာ္လည္း သခင္ေလးနဲ႔ ေသြးေသာက္ညီအစ္ကုိ ဖြဲ႔ခ်င္လို႔္...
    ဒုန္း ခနဲျမည္ေအာင္ ဟြန္ဒါၾကီး မ်က္နွာတည္႔တည္႔ကို လက္သီးျဖင္႔ ပိတ္ထုိးလိုက္သည္။ ဂင္က ကြ်န္ေတာ္ကို ခြာလို႔ မရမွန္းသိမွ၊

ဂင္ ။    ။ ဒီလို လုပ္ဗ်ာ၊ ခင္မ်ား ကြ်န္ုပ္ကိုယ္စား နုိရီကို ရွင္းေပးရင္ ကြ်န္ုပ္ စဥ္းစားေပးမယ္ဗ်ာ...
ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ မင္းတကယ္ ေျပာတာေနာ္၊ စိန္လိုက္ေလ...
    ကြ်န္ေတာ္ ဂင္နဲ႔ ေသြးေသာက္ညီအစ္ကို ဖြဲ႔ရေတာ႔မည္႔အလား ေပ်ာ္သြားမိသည္။ ေနာက္မွ ခ်က္ခ်င္း သတိရလိုက္သည္မွာ ယူမီကို၊ ယူမီကိုကို နုိရီဖမ္းထားသည္ကို သတိရသြားသည္နွင္႔ နုိရီကို သတ္ခ်င္စိတ္ေတြ ပိုတုိးပြားလာ၍၊

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ နုိရီ၊ မင္းကို ငါအေသသတ္မယ္။ ဟြန္ဒါၾကီး ငါတုိ႔ ယူမီကိုကို မရရတဲ႔နည္းနဲ႔ ကယ္ရမယ္...
ဟြန္ဒါၾကီး ။    ။ ဟိုက္ဟိုက္...
ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ယူမီကိုကို သြားကယ္ဖုိ႔ ခုျပင္ဆင္။ ၁၈ရက္ေန႔ မေရာက္ခင္ ငါတုိ႔မွာ အခ်ိန္             ၂ရက္က်န္ပါေသးတယ္...
ဟြန္ဒါၾကီး ။    ။ သခင္ေလး ဒီေန႔က ၁၈ရက္ေန႔ေလ။ သခင္ေလးနဲ႔ ဂင္ ေမ႔ေနတာ ၂ရက္ေတာင္ ရွိသြားျပီ...
ကြ်န္ေတာ္၊ ဂင္ ။    ။ ဘာ...
    ဂင္ကလည္း လွဲေနရာမွ အျမန္ကုန္းထလိုက္ျပီ ယူမီကို အတြက္ အရမ္းစိတ္ပူ သြားပံုရသည္။

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ဟြန္ဒါၾကီး မင္းငါကို ၂ရက္ေလာက္ ေမ႔သြားေအာင္ ရုိက္လိုက္ရသလားကြ...
    ဟြန္ဒါၾကီး အေမႊေတြကို စိတ္တုိတုိုျဖင္႔ ဆြဲနွုတ္နွုတ္ေတာ႔သည္။

ဟြန္ဒါၾကီး ။    ။ ေၾကာက္ပါျပီ သခင္ေလးရဲ႔။ ကြ်န္ုပ္ လက္ဆနည္းနည္း ျပင္းသြားလို႔ပါ...
    ေအာ္ဟစ္ကာ ဟြန္ဒါၾကီးက ထြက္ေျပး ကြ်န္ေတာ္က ေနာက္မွ လိုက္ရုိက္ ေနသည္ကို ဂင္စိတ္ပ်က္စြာျဖင္႔ မ်က္နွာလႊဲသြားသည္။ ဟြန္ဒါၾကီးကို ရိုက္လို႔လည္း အားက်သြားမွ ယူမီကိုတုိ႔ကို ကယ္တင္ရန္ အစီအစဥ္ တိုင္ပင္ေတာ႔သည္။

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ယူမီကို ကိုသြားကယ္ဖုို႔ အခ်ိန္ ၃နာရီပဲ ငါတုိ႔ရမယ္...
ဟြန္ဒါၾကီး ။    ။  နဂါးနီဂိုဏ္းကို အကူအညီေတာင္းရင္ေရာ ပိုမေကာင္းဘူးလား သခင္ေလး...
ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ နဂါးနီဂိုဏ္းပါလာရင္ ယာကူဇာစေလရာနဲ႔ အားလံုး ရွုပ္ကုန္လိမ္႔မယ္။ နုိရီကလည္း လ်င္ေတာ႔ လူမ်ားရင္ ရိပ္မိျပီ ယူမီကိုကို အႏာၱရာယ္ေပးမွာလည္း စိုးရိမ္ရေသးတယ္ကြ။ ဟြန္ဒါၾကီး၊ မင္းနဲ႔ငါပဲ စလွုပ္ရွားလိုက္ၾကေအာင္...
ဟြန္ဒါၾကီး ။    ။ ဟိုက္ဟိုက္...
    ဟြန္ဒါၾကီးနဲ႔ တူူတူ ယူမီကိုကို သြားကယ္ရန္ ျပင္ဆင္စဥ္၊

ဂင္ ။        ။ ကြ်န္ုပ္လည္း ခင္မ်ားတုိ႔နဲ႔ အတူ လုိက္ခဲ႔မယ္..
ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ခင္မ်ားက အဆိပ္မိထားေတာ႔၊ ျဖစ္ပါ႔မလား။ ခင္မ်ား ယာကူဇာစေလရာအစြမ္းလည္း သံုးလို႔ မရေတာ႔ လိုက္လည္း အပိုပါပဲ...

    ေျပာသာ ေျပာလုိက္တာ၊ ဂင္ ယာကူဇာစေလရာအစြမ္းမသံုးမွ ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ အဆင္႔တူေလာက္ ရွိမွာဟု ေတြးျပီ အားငယ္မိေသးသည္။
ဂင္ ။        ။ ကြ်န္ုပ္ အစြမ္းသာ မသံုးနုိင္ေပမယ္႔၊ ကြ်န္ုပ္ အကူအညီေပးနုိင္ပါတယ္...

    ဂင္ကလည္း အရမ္းလိုက္ခ်င္ေနသျဖင္႔ ကြ်န္ေတာ္ သေဘာတူလိုက္သည္။ ယူမီကို၊ ယူမီကို ခုေနမ်ား အရမ္းေၾကာက္ျပီ ငါကို ေမွ်ာ္ေနမွာ ေသခ်ာတယ္ဟု ေတြးျပီ သနားမိသည္။

ဂင္ ။    ။ သြားကယ္တာေတာ႔ ဟုတ္ပါျပီ၊ ခင္မ်ား သူတုိ႔ကို ဘယ္မွာ ဖမ္းထားတယ္ဆိုေရာ သိလို႔လား...
ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ဒါေတြကို အားလံုး ၾကိဳသိလို႔ ကြ်န္ေတာ္ အားလံုး ျပင္ဆင္ထားပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္ အစြမ္းကို ခင္မ်ားကို ျပရတာေပါ႔...
    တခ်က္ျပံဳးလိုက္ကာ ယူမီကိုကို Walkie Talkie ပါတဲ႔ေလာ႔ကတ္ ျဖင္႔ ဆက္သြယ္ရန္ Walkie Talkie ေဘာပင္ကို ခလုတ္နွိပ္လိုက္ျပီ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ယူမီကို၊ ယူမီကို ၾကားလား။ ကိုေျပာေနတယ္...
    ဟိုဘက္မွ ယူမီကို အသံျပန္ထြက္လာျပီ၊

ယူမီကို ။    ။ အင္း၊ မာဖီယာ တယ္လီပတ္တီနဲ႔ ငါကို လွမ္းေခၚေနတယ္ဟဲ႔။ မာဖီယာ ရွင္ တယ္လီပတ္တီနဲ႔ ကြ်န္မ ေျပာေနတာ ျပန္ၾကားရလား...
    ကြ်န္ေတာ္ တယ္လီပတ္တီအစြမ္းရွိသည္ဟု လိမ္ထားသည္ကို ဂင္က ရိပ္မိတဲ႔ ပံုျဖင္႔ မျပံဳးတျပံဳးလုပ္ေန၍ ကြ်န္ေတာ္ ဆက္မလိမ္ခ်င္ေတာ႔ပဲ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ဘယ္က တယ္လီပတ္တီ ဟုတ္ရမွာလဲ၊ Walkie Talkie နဲ႔ ေျပာေနတာ။ မင္းကို ေပးထားတဲ႔ ခရမ္းဆြဲမွာ Walkie Talkie တပ္ေပးထားတာ...
ယူမီကို ။    ။ ရွင္ ဒါဆုိရင္ တယ္လီပတ္တီအစြမ္းရတယ္ ဆုိျပီ ကြ်န္မကို လိမ္ညာခဲ႔တာေပါ႔ေလ...
ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ဟီးဟီး၊ ဟုတ္တယ္...
    ဂင္က ကြ်န္ေတာ္ကို ေလွာင္ရယ္ေသာ အၾကည္႔ျဖင္႔ စိုက္ၾကည္႔ေန၍ မေနမိ မထုိင္သာ ျဖစ္လာသည္။ ဟြန္ဒါၾကီးကလည္း မၾကားတၾကား ခိုးနားေထာင္ေနသည္။

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ မင္းကို ကိုယ္ခုလာကယ္ဖုိ႔ ေနရာနဲ႔ လိပ္စာ အတိအက်ေျပာ...
အိမိ ။        ။ ငါတုိ႔ကို မာဖီယာ လာကယ္ေတာ႔မယ္တဲ႔၊ ေပ်ာ္လိုက္တာ...
ယူမီကို ။    ။ တုိက်ဳိျမိဳ႔စြန္းက စိမ္႔ဘယ္လ္ရီခ်ာ္႔လ္မွာ ကြ်န္မတုိ႔ ၄ေယာက္လံုး အဖမ္းခံထားရတာ။ ရွင္ ျမန္ျမန္လာကယ္ေနာ္၊ ခုေတာင္ ကြ်န္မ တုိးတုိးျပန္ေျဖေနရတာ။ ေျခသံၾကားတယ္၊ ရန္သူေတြ လာေနတယ္ထင္တယ္။ ရွင္ကို ခ်စ္တယ္...
    ယူမီကို အသံလည္း ဆံုးသြားေရာ ဂင္ မ်က္နွာသိသိသာသာ ပ်က္သြားသျဖင္႔ ကြ်န္ေတာ္ စိတ္ထဲမွာ ၾကိတ္၀မ္းသာေနမိသည္။ ဟီးဟီး ယူမီကို ေျပာခဲ႔ဖူးတဲ႔ စကားေတြထဲမွ ဒီစကား အခ်ဳိသာဆံုးပဲဟု ေတြးရယ္ေနသည္။ ကြ်န္ေတာ္ရဲ႔ အၾကီးမားဆံုး လက္နက္ကို ထုတ္သံုးရန္ အက်ီၤကို အျမန္ဖြင္႔ခ်လိုက္သည္နွင္႔ တခန္းလံုး အလင္းေရာင္မ်ားနွင္႔ အတူ လက္နက္ေတြ ပံုလိုက္ခန္းလိုက္ ထြက္လာသည္။

ဟြန္ဒါၾကီး ။    ။ ၀ါး၊ သခင္ေလး အက်ီၤထဲက လက္နက္ထုတ္တဲ႔ အစြမ္းက ပိုတုိးတက္လာပါ႔လား။ လက္နက္ေတြ အမ်ားၾကီးပဲကြ...
ဟြန္ဒါၾကီးကေတာ႔ ၀မ္းသာအားရျဖင္႔ ဟိုလက္နက္ယူရနွုိး၊ ဒီလက္နက္ယူရနွိုးနွုိး ရွုတ္ယွက္ခတ္ေနသည္။ ဂင္ကေတာ႔ လက္နက္မေရြးပဲ ေနေန၍၊

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ဂင္ မင္းၾကိဳက္တဲ႔ လက္နက္ယူေလ...
ဂင္က ဘာမွ ျပန္မေျဖပဲ ေလာ္ခ်ာနွင္႔ ဒံုးက်ည္တစ္ခုကို သူ႔ေဘာင္းဘီ အိတ္ကပ္ထဲမွ ဆြဲထုတ္လိုက္သျဖင္႔၊

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ဂင္၊ မင္း ငါအတိုင္း လိုက္မခိုးခ်နဲ႔ကြ...
ဂင္ ။    ။ ခင္မ်ား အစြမ္းေလာက္ေတာ႔ ကြ်န္ုပ္လည္း လုပ္တတ္တာပဲဗ်။ မေက်နပ္ရင္ ကြ်န္ုပ္ လုိက္မလုပ္နုိ္င္တာကို လုပ္ျပေလ...

 ကြ်န္ေတာ္ ေအာက္သက္သက္ျဖင္႔ ဘာမွ ျပန္မေျပာနုိင္ပဲ ဂင္ကို စိတ္ထဲကပင္ ၾကိမ္းဆဲေနမိသည္။ ဟြန္ဒါၾကီးကေတာ႔ သူကိုယ္ေပၚမွ တင္လို႔ရသမွ် လက္နက္အမ်ဳိး ၁၀၀ေလာက္ကို ခ်ိတ္ဆြဲေနသည္။ အားလံုး အဆင္႔သင္႔ ျဖစ္ျပီမို႔ အခ်ိန္မဆြဲေတာ႔ပဲ ယူမီကိုတုိ႔ ဖမ္းထားေသာ ေနရာသို႔ ထြက္ခြာလာခဲ႔ၾကသည္။ ရန္သူစခန္း နားေရာက္သည္နွင္႔ ဂင္ကို ယူမီကိုတုိ႔ကို ကယ္ဖုိ႔ တာ၀န္ေပးလိုက္ျပီ ဟြန္ဒါၾကီးနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္က နုိရီနဲ႔ သူအဖြ႔ဲကို ျဖိဳးခြင္းရန္ ခြဲထြက္လာခဲ႔သည္။
ခ်ာ္႔လ္ ခန္းမနားတြင္ ေစာင္႔ေနေသာ အေစာင္႔ အေယာက္ ၂၀ေလာက္ကို အသံတိတ္ ေခ်မွုန္းလိုက္ျပီ ခ်ာ္႔ခန္းမ ရွိရာသို႔ တုိးတုိးတိတ္တိတ္ ခုိး၀င္လာသည္။ ခန္းမထဲတြင္ နုိရီနဲ႔ သူ႔တပည္႔မ်ား ေအာင္ပြဲအၾကိဳ စားပြဲေသာက္ပြဲ ခင္းက်င္းေနကာ ရယ္ေမာေနၾကသည္။ နုိရီ၊ မင္းမေသခင္ ေပ်ာ္နုိင္တုန္း ေပ်ာ္ထားေပါ႔ဟု ေတြးရယ္လိုက္ျပီ ကြ်န္ေတာ္မွာ ပါေသာ အေျမွာက္ကို ျပတင္းေပါက္ကေန ခ်ိန္း၍ သူတု႔ိစားပြဲရွိရာသို႔ ပစ္လုိက္စဥ္၊

နုိရီတပည္႔ ။    ။ ရန္သူ၊ ရန္သူ...
    ကြ်န္ေတာ္ကို ျမင္သြားျပီ ထေအာ္ေသာ္လည္း အေျမွာက္က်ည္မွာ သူတုိ႔နဲ႔ အနီးဆံုး ေနရာသို႔ ဦးတည္လာေနျပီ ျဖစ္သည္။ မၾကာခင္မွာပင္ နုိရီမ်က္နွာပ်က္ခ်ိန္ေတာင္ မရွိလိုက္ပဲ ေပါက္ကြဲထြက္သြားေတာ႔သည္။ ဟြန္ဒါၾကီးနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္ လက္ခ်င္း ရိုက္လုိက္ျပီ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ယားယားယား...
    ေအာ္ကာ မီးေလာင္ျပီ ထြက္ေျပးသူ မက်န္အားလံုးကို တုိက္ခိုက္ေတာ႔သည္။ နုိရီ တျခားတပည္႔မ်ားလည္း ခန္းမထဲ ေျပး၀င္လာျပီ ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ သူေသကိုယ္ေသ တုိက္ခိုက္ၾကသည္။ ဟြန္ဒါၾကီးကလည္း သူမွာခ်ိတ္ထားတဲ႔ လက္နက္ တစ္ခုမက်န္ ျဖင္႔ ရန္သူေတြကို ျဖိဳးခြင္းေတာ႔သည္။ ဟြန္ဒါၾကီး ပစ္လိုက္တဲ႔ လက္နက္ပစ္ဗံုးတစ္လံုး ကြ်န္ေတာ္နားေရာက္လာ၍ မနည္းအသက္လုျပီ ထြက္ေျပးရေသးသည္။ အလစ္တုိက္ခံလိုက္ရ၍ နုိရီတပည္႔ေတြ သံုးပံု၁ပံု နီးပါး အျမစ္ျဖဳတ္လိုက္နုိင္သည္။ ရန္သူေတြ ေနာက္မွ အေျမွာက္ဒဏ္ရာျဖင္႔ လွဲက်ေနေသာ နုိရီက ျပန္ကုန္းထလာျပီ၊ ကြ်န္ေတာ္ကို ကမာၻမေက်ေသာ အၾကည္႔ျဖင္႔ စိုက္ၾကည္႔ကာ၊

နုိရီ ။    ။ တုိမုိယာကို အေသသတ္။ မသတ္နုိင္တဲ႔ေကာင္ကို ငါကိုယ္တုိင္သတ္မယ္။ အားအားအားအားအား...
    နုိရီ စိတ္ရူးေဖာက္ျပန္သြားသည္ မသိပဲ၊ သူတပည္႔ေတြကို ဓားနွင္႔ ခုတ္ျဖတ္ေတာ႔သည္။ ေနာက္ဆံုး ကြ်န္ေတာ္ ရွိရာသို႔ ဦးတည္ကာ အတင္းအၾကပ္ တုိး၀င္လာေတာ႔သည္။ ကြ်န္ေတာ္လည္း ေျခလွမ္းကို ေနာက္သို႔ တခ်က္ဆုတ္လုိက္ျပီ ဟြန္ဒါၾကီးနဲ႔ ေက်ာခ်င္းကပ္လုိက္ကာ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။        ။ နုိရီကို သတ္ဖုိ႔ မင္းအဆင္႔သင္႔ပဲလား...
ဟြန္ဒါၾကီး ။        ။ အခ်ိန္မေရြးပါ သခင္ေလး...
ကြ်န္ေတာ္၊ ဟြန္ဒါၾကီး ။။ ယားယားယား...
    ျပိဳင္တူဟစ္ေကြ်းကာ နုိရီကို ၀ိုင္းတုိက္ခိုက္ၾကေတာ႔သည္။ ထိခိုက္ဒဏ္ရာလည္း ရထားသျဖင္႔ နုိရီ ၅မိနစ္ေလာက္ေတာင္ မခုခံနုိင္ေတာ႔ပဲ ေနာက္သို႔ တျဖည္းျဖည္း ဆုတ္ခြာသြားသည္။

ကြ်န္ေတာ္ ။        ။ နုိရီ မင္းကို ငါအေသသတ္ျပီ ယူမီကိုကို ရေအာင္ကယ္ျပမယ္...
နုိရီ ။    ။ ဟားဟားဟား၊ တုိုမိုယာလိုေကာင္က ငါကို သတ္မယ္တဲ႔၊ ဟားဟားဟား။ တုိမုိယာ မင္းကို ငါေနာက္ဆံုးအၾကိမ္ အခြင္႔အေရးေပးလိုက္မယ္။ ခုခ်က္ခ်င္း ယာကူဇာစေလရာကို ထားခဲ႔ျပီ မင္းခ်စ္သူနဲ႔ သြားရင္ ငါခြင္႔ျပဳေပးမယ္ ဘယ္လိုလဲ...
ကြ်န္ေတာ္ ။        ။ မင္းေမွ်ာ္လင္႔ မေနနဲ႔...
    တုိက္ခိုက္ရန္ ဟန္ျပင္စဥ္ ဂင္က ယူမီကိုတုိ႔ အဖြဲ႔ကို ကယ္ျပီ တူတူ ေျပး၀င္လာၾကသည္။ နုိရီက ေကာက္က်စ္ေသာ အျပံဳးကို ျပံဳးလိုက္ကာ၊

နုိရီ ။    ။ ဟိုေကာင္မေလးကို အေသသတ္နုိင္တဲ႔သူကို ငါယာကူဇာဂိုဏ္းခ်ဳပ္ ရာထူးေပးမယ္...
    ဟုဟစ္ေၾကြးလိုက္သည္နွင္႔ ရန္သူအားလံုး ယူမီကို ရွိရာသို႔ ဦးတည္ကာ အစိမ္းလိုက္ မ်ဳိစားေတာ႔မလို ယူမီကိုနွင္႔ အိမိတုိ႔ ၄ေယာက္ကို အေသအေၾက တုိက္ခိုက္ၾကေတာ႔သည္။ ဂင္က ယူမီကိုတုိ႔ဘက္က ကာကြယ္တုိက္ခိုက္ေပးေသာ္လည္း ဂင္က အဆိပ္မိထားသျဖင္႔ သူ႔အစြမ္းကို ထုတ္မသံုးနုိင္သည္မို႔ ယူမီကိုအတြက္ ကြ်န္ေတာ္ပိုလို႔ စိတ္ပူသြားသည္။ ထုိ႔ေၾကာင္႔ ယူမီကိုဘက္က ကာကြယ္ေပးရန္ အသြား နုိရီက ကြ်န္ေတာ္ကို တမင္ သဲၾကီးမဲၾကီး လိုက္တုိက္ခိုက္ေတာ႔သည္။

ကြ်န္ေတာ္ ။        ။ မင္းဟာ ေတာ္ေတာ္ေကာက္က်စ္တဲ႔ မိန္းမ...
နုိရီ ။            ။ ငါေကာက္က်စ္တာ မင္းခုမွ သိသလား...
   
    နုိရီ ဒဏ္ရာရထားေသာ္လည္း သူကိုနုိင္ေအာင္ တုိက္ဖို႔က လံုး၀မျဖစ္နုိ္င္ေသးေပ။ ေနာက္ဆံုး အၾကံကုန္ထုတ္ျပီ နုိရီအားနည္းခ်က္မွာ အလြန္ ရွက္တတ္ျခင္း ျဖစ္၍ ကြ်န္ေတာ္ အက်ၤီထဲမွ မိန္းမေဘာ္လီတစ္ခုကို ဆြဲထုတ္လိုက္ျပီ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။        ။ ဒီမွာ ၾကည္႔ၾကေဟ႔၊ သခင္မေလးနုိရီရဲ႔ အတြင္းခံ...
နုိရီ ။            ။ တုိုမိုယာ နင္လူယုတ္မာ...
    နုိရီမ်က္နွာၾကီးနီရဲသြားကာ ရွက္လြန္းလို႔ ဓားကို ပစ္ခ်ျပီ ငိုေၾကြးေတာ႔သည္။ ဒါကိုမွ အခြင္႔ေကာင္းယူ၍ ကြ်န္ေတာ္ အလစ္ ယာကူဇာဓားျဖင္႔ နုိရီရင္ဘတ္ တည္႔တည္႔သို႔ ခုတ္ခ်လိုက္ရာ နုိရီေသြးမ်ား စီးက်လာျပီ လွဲက်သြားေတာ႔သည္။ နုိရီထိသြားသည္နွင္႔ သူ႔တပည္႔အားလံုး ေၾကာက္အားၾကီးကာ ထြက္ေျပးသြားၾကေတာ႔သည္။ ဂင္နဲ႔ ယူမီကိုတုိ႔ ကြ်န္ေတာ္နားကို ေရာက္လာၾကျပီ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ဂင္ မင္းကတိသာ တည္ဖို႔ ျပင္ေပးေတာ႔။ ခု နုိရီကို ငါကိုယ္တုိင္ ရွင္းရမလား၊ မင္းကိုယ္တုိင္ ရွင္းခ်င္လား...
နုိရီ ။    ။ ဟားဟားဟား၊ ယာကူဇာစေလရာ ကိုယ္တုိင္သတ္လို႔ ေသရမယ္ဆုိရင္ တုိ႔ေသေပ်ာ္ပါျပီကြယ္။ သတ္လိုက္စမ္းပါ၊ သတ္ေလ...

    ဂင္ကလည္း အလြန္တရားမွ မုန္းတီးေသာ အၾကည္႔ျဖင္႔ နုိရီကို စုိက္ၾကည္႔လုိက္ျပီ၊

ဂင္ ။            ။ ခင္မ်ားကို ကြ်န္ုပ္မိသားစုအတြက္ ကလဲ႔စားေခ်ရမယ္...
    ဓားကို ခုတ္ရန္အလႊဲတြင္ အလြန္လ်င္ျမန္ေသာ လွ်ပ္စီးျဖတ္သြားသလိုပင္ မ်က္စိေရွ႔မွာတင္ နုိရီ မရွိေတာ႔ပဲ မိန္းမအိုၾကီး တစ္ဦး၏ လက္တြင္းသို႔ ေရာက္ရွိသြားသည္။ ဂင္ကုိယ္တုိင္ကပင္ သူမ်က္စိကုိ သူမယံုနုိင္ေအာင္ ျဖစ္သြားသည္။ ကြ်န္ေတာ္ ေတြ႔ဖူးခဲ႔ေသာ မိန္းမအုိေတြထဲတြင္ ဒီေလာက္ရြံ႔တြျပီ လ်င္ျမန္တဲ႔သူမ်ဳိး မျမင္ဖူးေပ။

နုိရီ ။    ။ ဘာလို႔ ကြ်န္မကို လာကယ္ရတာလဲ၊ ယာကူဇာစေလရာ လက္ထဲမွာ ေသရရင္ ကြ်န္မ ေသေပ်ာ္ပါတယ္...
ဟြန္ဒါၾကီး ။    ။ ဒီမွာ အဘြားၾကီး နုိရီကို ကြ်န္ုပ္တုိ႔ လက္ထဲအပ္ရင္ ခင္မ်ားကို သခင္ေလးကိုယ္စား ခ်မး္သာေပးမယ္...
    ေျပာကာ ထုိမိန္းမအုိၾကီး နားသို႔ ခ်င္းကပ္သြားသည္ကို ကြ်န္ေတာ္ မတားလိုက္နုိင္ေပ။ စကၠန္႔ပိုင္းအတြင္းပင္ မိန္းမအုိၾကီး တုတ္ေကာက္ကို တစ္ခ်က္ယမ္းလိုက္သည္နွင္႔ ဟြန္ဒါၾကီး ကြ်န္ေတာ္ေရွ႔တည္႔တည္႔သို႔ ျပန္ျပဳတ္က်လာသည္။ ဂင္က တုိက္ခိုက္ရန္ ဟန္ျပင္လိုက္သည္နွင္႔ ဂင္လက္ေမာင္းကို ကြ်န္ေတာ္ လွမ္းဆြဲလိုက္သည္။ အဆိပ္မိထားသျဖင္႔ ဂင္ ထုိမိန္းမအိုၾကီးနွင္႔ ဘယ္လိုမွ ယွဥ္ကာ တုိက္ခိုက္နုိင္မည္ မဟုတ္ေပ။ ယူမီကိုကလည္း ကြ်န္ေတာ္နားသို႔ ေျပးလာျပီ၊

ယူမီကို ။        ။ ကိုယ္ ယူမီတုိ႔ ထြက္ေျပးရေအာင္...
ကြ်န္ေတာ္ ။        ။ ခဏေနအုန္း...
    လြယ္လြယ္နဲ႔ နုိရီကို သတ္ရမည္႔ အခြင္႔အေရးကို လက္လႊတ္မခံခ်င္သည္နွင္႔ အရဲစြန္႔ျပီ ဓားကိုဆြဲထုတ္၍ အနားသို႔ ေျပး၀င္ကာ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။        ။ ခင္မ်ားၾကီး မေသခ်င္ရင္၊ ေဘးဖယ္ေန။ ယားယားယား...
မိန္းမအို ။        ။ ေကာင္ေလး မင္းငါကုိ ေစာ္ကားရဲအုန္း...

    သူမရဲ႔ တုတ္ေကာက္ျဖင္႔ တခ်က္ယမ္းလိုက္သည္နွင္႔ ခန္းမနံရံတြင္ ေတာက္တဲ႔ ကပ္သလုိ ကြ်န္ေတာ္ သြားကပ္ေနေတာ႔သည္။ ကြ်န္ေတာ္ အရုိးေတြေတာင္ အားလံုး ပိုင္ပိုင္ေက်ကုန္ျပီလားေတာင္ ေအာင္းေမ႔မိေသးသည္။ ဂင္ကလႊဲလုိ႔၊ အားလံုး ကြ်န္ေတာ္နားသို႔ ေျပးလာၾကသည္။ နုိရီကို ေပြ႔ခ်ီျပီ ထုိမိန္းမအုိၾကီး ထြက္သြားရန္အလုပ္တြင္၊

ဂင္ ။            ။ နုိရီ မင္းကို ငါတစ္ေန႔ျပန္လာရွာျပီ ဇီ၀ိန္ေခြ်မယ္...
နုိရီ ။    ။ အဲဒီေန႔ကို ကြ်န္မေစာင္႔ေနပါမယ္။ ေရာ႔ ရွင္အတြက္ ကြ်န္မအခ်စ္ လက္ေဆာင္...

    ဂင္လက္ထဲသို႔ ေသမင္းတမန္အဆိပ္ေျဖေဆး ပစ္ေပးခဲ႔ျပီ မိန္းမအိုိၾကီးနဲ႔အတူ ေပ်ာက္ကြယ္သြားေတာ႔သည္။ ဂင္က အဆိပ္ေျဖေဆးကို လက္ထဲမွာ ကိုင္ရင္း ေငးငိုင္သြားသျဖင္႔၊

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ဂင္၊ နုိရီက ဘယ္ဆုိးလို႔လဲ။ မင္းကို တကယ္ခ်စ္ရွာပါမယ္၊ စဥ္းစားေပးလုိက္ပါကြာ...

    ဂင္ပခံုးကို ပုပ္၍ စေနာက္သည္ကို ဂင္တခ်က္ေလးမွ မျပံဳးေပ။

ကြ်န္ေတာ္ ။        ။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ငါနုိရီကို မသတ္ေပးနုိင္တဲ႔အတြက္၊ ခြင္႔လႊတ္ကြာ...
    ဂင္ကြ်န္ေတာ္ကို ျပန္စိုက္ၾကည္႔ေနျပီ တခ်က္မခ်ိျပံဳးေလး ျပံဳးလိုက္ကာ၊

ဂင္ ။            ။ မင္းနဲ႔ ေသြးေသာက္ညီအစ္ကို ဖြဲ႔ရေအာင္...
ကြ်န္ေတာ္ ။        ။ တကယ္၊ ေပ်ာ္လိုက္တာကြာ...
    ကြ်န္ေတာ္ ထခုန္ေပါက္ေနစဥ္္ ယူမီကိုနဲ႔ သူတို႔ သူငယ္ခ်င္း၃ေယာက္ကလည္း ေပ်ာ္ရႊင္စြာ ခုန္ေပါက္ေနၾကသည္။ အင္းငါက ဂင္နဲ႔ ေသြးေသာက္ဖြဲ႔ရမွာမုိ႔ ေပ်ာ္တာ၊ ယူမီကိုတုိ႔က ဘာလို႔ ေပ်ာ္တာလဲဟု ယူမီကိုကို လွည္႔အၾကည္႔၊

ယူမီကို ။    ။ အိမိနင္ အရမ္းေတာ္တယ္။ နုိရီဆိီက ယာကူဇာလက္ဆင္႔ကမ္း တံဆိပ္ျပားကို ရေအာင္ ခုိးထားနုိင္တယ္။ ခုဆုိ ငါတုိ႔မွာ ေထာက္ခံစာေတြေရာ၊ တံဆိပ္ျပားေတြ ျပည္႔စံုျပီ ဆုိေတာ႔ ယာကူဇာဂိုဏ္းေထာင္လို႔ ရျပီေဟ႔...

    ဂင္၊ ဟြန္ဒါၾကီး နွင္႔ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ ၃ေယာက္ သူတုိ႔ေျပာေနသည္ကို နားမလည္စြာ ေငးၾကည္႔ေနျပီမွ ဘာ ယူမီကိုမွာ တံဆိပ္ျပားရသြားရင္ တကယ္ယာကူဇာဂိုဏ္းေထာင္ ေတာ႔မွာေပါ႔၊

ကြ်န္ေတာ္ ။        ။ ဂစ္၊ ဂစ္၊ ဂစ္...
    သံုးခ်က္ေအာ္ကာ ထုိေနရာမွာပင္ ပါးစပ္မွ အျမဳပ္မ်ားက်ကာ ေမ႔လွဲက်သြားေတာ႔သည္။

ဆက္ရန္ (ဇာတ္သိမ္းပိုင္း ေမွ်ာ္)............
-------------------------------------------

1 comment:

  1. ဇာတ္သိမ္းပုိင္းမွာ ေမပယ့္္ကုိ ယာကူဇာဂုိဏ္းခ်ဳပ္တင္ေျမာွာက္ေပးေနာ္

    ReplyDelete