Thursday, December 16, 2010

ယာကူဇာခ်စ္သူ -၂ (အခန္း-၁ရ (မာဖီယာ))

 
ယာကူဇာခ်စ္သူ -၂ (အခန္း-၁ရ (မာဖီယာ))

    တကၠသိုလ္ေရာက္ေရာက္ခ်င္းပင္ ယူမီကို မ်က္နွာေလးကို မျမင္ရ၍ လုိက္ရွာေနမိသည္။ အင္း ၁၁နာရီေတာင္ ထုိးေနျပီ ဒီေန႔ ယူမီကို၊ အိမိ၊ ဆာရွီမီ၊ ဆူရွီ ၄ေယာက္လံုး ေက်ာင္းမလာပဲ ဘယ္လစ္ေနပါလိမ္႔။ ဟဲဟဲ မေန႔က ကြ်န္ေတာ္ ယူမီကိုကို အနမ္းေပးလိုက္တာကို ယူမီကိုရွက္ျပီ မလာတာပဲ ျဖစ္မယ္ဟု ေတြးကာ တစ္ေယာက္ထဲ ၾကိတ္ၾကည္နူးေနစဥ္၊

ဟြန္ဒါၾကီး ။    ။ သခင္ေလး ကြ်န္ုပ္တစ္ခုေလာက္ ေမးလို႔ရမလား...
ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ လန္႔သြားတာပဲ။ ဘာလဲ ေျပာ...
ဟြန္ဒါၾကီး ။    ။ မေန႔က သခင္မေလးနုိရီကို ဘာလို႔ ရည္စားစာေပးခိုင္း တာလဲ...
    ကြ်န္ေတာ္ ဘိုင္ခနဲျမည္ေအာင္ လွဲက်သြားေတာ႔သည္။ ကြ်န္ေတာ္ စိတ္ဆုိးသြားေသာ အသံျဖင္႔၊

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ မင္းကို ဘယ္သူက ရည္စားစာေပးခိုင္းလို႔လဲ၊ ေသတမ္းစာကြ...
ဟြန္ဒါၾကီး ။    ။ ဘာေသတမ္းစာ...


    အာဒုကၡပါပဲ၊ ဟြန္ဒါၾကီးကိုမွ ေလွ်ာက္ေျပာမိတယ္။ ဒီေကာင္ ရိပ္မိသြားလွ်င္ ကြ်န္ေတာ္ အစိီအစဥ္ေတြ အားလံုး ရွုပ္ကုန္နုိင္သည္ဟု ေတြးမိ၍ ဘာမွျပန္မေျဖပဲ အူေၾကာင္ေၾကာင္ လုပ္ေနလိုက္သည္။ ဒီေန႔ေန႔လည္ ၁နာရီတိတိတြင္ တကၠသိုလ္ေဘးက ဂိုေဒါင္တြင္ ဂင္(ယာကူဇာစေလရာ)ကိုေရာ၊ နုိရီကိုပါ နွစ္ေယာက္စလံုးကို ခ်ိန္းထားသည္။ ဒီအရွုပ္ထုပ္ နွစ္ေယာက္ထဲက တစ္ေယာက္ရွင္းနုိင္ရင္ေတာင္ ကြ်န္ေတာ္အတြက္ အျမတ္ပင္။ ဂင္ကလည္း ယာကူဇာစေလရာ ျဖစ္တာမို႔ အႏာၱရာယ္ရွိသည္။ နုိရီကေတာ႔ ကြ်န္တာ္ကို အျမဲသတ္ခ်င္ေနသူမို႔ ကိစၥတံုးသြား ေအးတာပဲဟု ေတြးရယ္ေနမိသည္။
ဒါေပမယ္႔ သူတုိ႔ နွစ္ေယာက္ထဲက ဘယ္သူ ပိုစြမ္းသည္ကို ကြ်န္ေတာ္ကိုယ္တုိင္က သိခ်င္တဲ႔ စိတ္ကလည္း ရွိေသးသည္။ အင္း ဂင္ပဲနုိင္မလား၊ နုိရီပဲ နုိင္မလား သိခ်င္လို္က္တာ၊ ေစာင္႔ၾကည္႔ေနရင္ပဲ ေကာင္းမလားဟု ေတြေ၀ေနမိသည္။ ေနာက္ဆံုး မမ်ဳိသိပ္နုိင္ေတာ႔ သည္႔အဆံုး ငါသြားေခ်ာင္းၾကည္႔ရင္ ျဖစ္တာပဲဟု ေတြးမိ၍၊

ကြ်န္ေတာ္ ။     ။ ဟြန္ဒါၾကီး ငါအေရးၾကီး ကိစၥ သြားစရာ ရွိလုိ႔၊ မင္း ကားနားမွာ ေစာင္႔ျပီ က်န္ခဲ႔...
ဟြန္ဒါၾကီး ။    ။ သခင္ေလး ဘာအေရးၾကီး ကိစၥလဲ...
ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ မင္းနဲ႔ မဆုိင္ပါဘူး။ ဒါငါကိစၥ...
ဟြန္ဒါၾကီး ။    ။ ကြ်န္ုပ္ပါ လိုက္ခဲ႔မယ္ေလ။ သခင္ေလးတစ္ေယာက္ထဲ စိတ္မခ်လို႔...
ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ မင္းမလိုက္ပါနဲ႔။ မခန္႔မသင္႔ရင္ မင္းအသက္ပါ ငါ အာမမခံနုိင္ဘူး...
    ကြ်န္ေတာ္ ထြက္မယ္႔အလုပ္တြင္ ေဂ်ာက္၊ေဂ်ာက္၊ ေဂ်ာက္ အသံၾကား၍၊

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ဟြန္ဒါၾကီး မင္း ေသခ်င္ေနျပီလားကြ။ မင္းဖုနး္ေပးစမ္း...
    သူ႔ဖုန္းကိုပါ သိမ္း၍ ဂိုေဒါင္ရွိရာသို႔ တိတ္တဆိတ္ ထြက္ခြာလာခဲ႔သည္။ ဂိုေဒါင္နားသို႔ ကြ်န္ေတာ္ေရာက္ေတာ႔ ေန႔လည္ ၁နာရီထုိးေနျပီ ျဖစ္သည္။ သခင္မေလးနုိရီ နဲ႔ ဂင္အရိပ္အေယာင္ တစ္ခ်က္ေလးေတာင္ မေတြ႔ရ၍ ဂိုေဒါင္ေဘးဘက္က အထဲသို႔ ေခ်ာင္းေျမာင္းၾကည္႔ေနသည္။ ဂင္မလာရင္ေတာ႔ ငါကို နုိရီက လိမ္တယ္ဆိုျပီ အပိုင္းပိုင္းခုတ္မွာ ဒုကၡပါပဲ၊ ဘာလို႔ ဂင္ေနာက္က်ေနပါလိမ္႔ဟု စဥ္းစားေနစဥ္ အေနာက္မွ ကြ်န္ေတာ္ပခံုးကို လူတစ္ေယာက္ လာပုပ္၍ အလန္႔တၾကား လွည္႔ၾကည္႔လိုက္ရာ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ဟြန္ဒါၾကီး မင္းကိုး။ မင္းလုပ္လို႔ လန္႔တာ ဒီေန႔ နွစ္ခါရွိျပီကြ။ ဒါနဲ႔ ငါလိုက္မလာပါနဲ႔ ေသခ်ာ မွာထားရက္နဲ႔...
ဟြန္ဒါၾကီး ။    ။ သခင္ေလး ဟမ္းဖုန္းကားေပၚမွာ က်န္ခဲ႔လို႔ လိုက္ေပးတာ...
    ကြ်န္ေတာ္ ဟမ္းဖုန္းကို အတင္းလာထုိးေပးသည္။ ဟြန္ဒါၾကီး တမင္လိုက္ခ်င္လို႔ လိုက္လာမွန္း သိ၍ စိတ္တုိတုိျဖင္႔ ဖုန္းကို ဆြဲယူလိုက္ျပီ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ သြား ငါနဲ႔ခပ္ေ၀းေ၀းမွာ သြားရပ္ေန...
    ေမာင္းထုတ္လိုက္သည္။ ဒီမွာ အေရးေပၚအခ်ိန္ေရာက္ေနတာ ဒီေကာင္ဟြန္ဒါၾကီးက တရုွပ္၊ ဂိုေဒါင္ဘက္ကုိ ထပ္စူးစမ္းေနျပန္သည္။ ေနာက္ ၁၀မိနစ္ေလာက္ တုိင္ေအာင္ မည္႔သူ အရိပ္အေယာင္မွ မေတြ႔ရ၍၊

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ဂင္အခ်ိန္မေလးစားတဲ႔ေကာင္၊ ခု၁နာရီ ၁၀မိနစ္ေတာင္ ရွိသြားျပီ ဘယ္နားသြားေသေနမွန္း မသိဘူး...
    ပါးစပ္မွ တုိးတိုးေလး ေရရြတ္ေနလိုက္သည္။ အေနာက္မွ ကြ်န္ေတာ္ကို ပခံုးထပ္လာပုပ္သျဖင္႔ ဟြန္ဒါၾကီးေတာ႔ကြာဟု ခပ္တင္းတင္းျဖင္႔၊

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ဟြန္ဒါၾကီး မင္းကို ထြက္သြားခုိင္းတာ... အင္း... ဟို... ဟို ဂင္ပါ႔လား။ အထဲမ၀င္ပဲ ဒီမွာ ဘာလာလုပ္ေနတာလဲ...
    ဟြန္ဒါၾကီးမဟုတ္ပဲ ဂင္ျဖစ္ေန၍ ကြ်န္ေတာ္ တံေတြးတစ္ခ်က္ မ်ဳိခ်လိုက္သည္။ ဂင္က အျပင္၀တ္စံုျဖင္႔ အရင္တုိင္း ရွုိးအျပည္နွင္႔ မ်က္ေတာက္နီကာ ကြ်န္ေတာ္ကို စိုက္ၾကည္႔ေနျပီမွ ကြ်န္ေတာ္ဂုတ္ကို ဆြဲမလိုက္ျပီ၊

ဂင္ ။        ။ ခင္မ်ားကေရာ ဒီမွာဘာလို႔ လာပုန္းေနတာလဲ။ လာအထဲ၀င္မယ္...
ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ နွုိး၊ နွုိး၊ နွုိး၊ မ၀င္ဘူး၊ မ၀င္ဘူး...
    ဂုိေဒါင္ထဲ ၀င္ရမည္ကို ေၾကာက္အားၾကီးစြာ ကြ်န္ေတာ္ ေအာ္ဟစ္ေတာ႔သည္။ ဂင္ကလည္း မရမက အတင္းကြ်န္ေတာ္ကို ဂိုေဒါင္ထဲ ဆြဲေခၚမည္ အလုပ္တြင္၊

ဟြန္ဒါၾကီး ။    ။ ရပ္စမ္း။ ခုခ်က္ခ်င္း ကြ်န္ုပ္ သခင္ေလးကို လႊတ္လိုက္...
ဂင္ ။        ။ ခင္မ်ားနဲ႔ မဆုိင္ရင္ ၀င္မပါန႔ဲ...
ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ဟြန္ဒါၾကီး ငါကိစၥပါဆို၊ မင္းအသာေနစမ္း...
    ဂင္ ဂုတ္ကေန ဆြဲမ၍ ကြ်န္ေတာ္ကို ဂိုေဒါင္ထဲသို႔ ဆြဲေဆာင္သြားေတာ႔သည္။ ခုေနမ်ား သခင္မေလးနုိရီ ေရာက္လာလို႔ကေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္ေတာ႔ သြားပါျပီဟု ေတြးေၾကာက္ေနမိသည္။ ဟြန္ဒါၾကီးကလည္း ယာကူဇာဓားကို ထုတ္ရန္ အသင္႔ျပင္၍ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔နဲ႔ မလွမ္းမကမ္းကေန လိုက္လာသည္။ ဂုိေဒါင္ထဲေရာက္သည္နွင္႔ ဂင္ ကြ်န္ေတာ္ကို လႊတ္ေပးလိုက္ျပီီ၊

ဂင္ ။    ။ ခင္မ်ားေပးထားတ႔ဲ ကတိအတုိင္း အဆိပ္တရားခံ ရွာေတြ႔ျပီလား။ ဘယ္သူလဲ ျမန္ျမန္ေျပာစမ္း...
    အင္း၊ ဂင္က ေသမင္းတမန္အဆိပ္ ေနာက္ကို ဘာလုိ႔ ဒီေလာက္သဲၾကီးမဲၾကီး လိုက္ေနပါလိမ္႔ဟု ကြ်န္ေတာ္ နားမလည္သျဖင္႔၊

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ခင္မ်ားကေရာ ဘာလို႔ ဒီအဆိပ္တရားခံကုိ သိခ်င္ေနရတာလဲ...
ဂင္ ။    ။ ကြ်န္ုပ္ တမိသားစုလံုးကို သတ္သြားတဲ႔ တရားခံကို ကြ်န္ုပ္ဘာလို႔ မသိခ်င္ရမွာလဲ...
    ေျပာရင္း သူ႔ယာကူဇာဓားကို ဆြဲထုတ္လိုက္သည္နွင္႔ တျပိဳင္နက္တည္း ဟြန္ဒါၾကီးကလည္း သူ႔ဓားကို ဂင္နဲ႔ တုိက္ခိုက္ရန္ ဆြဲထုတ္လိုက္သည္။ ထုိစဥ္ သခင္မေလးနုိရီနဲ႔ အေပါင္းအပါမ်ား ေရာက္ခ်လာျပီ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ ၃ေယာက္လံုးကို ၀ုိင္းရံထားလိုက္သည္။ ဂင္က ကြ်န္ေတာ္သူကို သစၥာေဖာက္သည္ကို ရိပ္မိသြားသည္နွင္႔ တျပိဳက္နကတည္း ဓားျဖင္႔ ကြ်န္ေတာ္ရင္၀ကို ခ်ိန္ထားလိုက္ျပီ၊

ဂင္ ။    ။ ဟားဟားဟား၊ ခင္မ်ားက ကြ်နု္ပ္ကို သစၥာေဖာက္ရဲတယ္ေပါ႔။ ဟားဟားဟား...
နုိရီ ။    ။ ရွင္က ယာကူဇာစေလရာေပါ႔...
ဂင္ ။    ။ ဟုတ္တယ္။ ခင္မ်ားတုိ႔ ကြ်နု္ပ္ကို ေတာ္ေတာ္ေပါ႔ေပါ႔ေတြး ထားပံုပဲ။ ခင္မ်ားတုိ႔ တစ္ေယာက္မွ အရွင္ထားမယ္ မထင္နဲ႔...
နုိရီ ။    ။ စကားေျပာသြားတဲ႔ပံုက မုိက္လိုက္တာ။ ခ်စ္တယ္ ယာကူဇာစေလရာရယ္...

ဟုေအာ္ဟစ္ကာ နုိရီတစ္ေယာက္ ယာကူဇာစေလရာ အစစ္ကို ၾကိဳက္လြန္းလို႔ ထုိေနရာမွာပင္ ေမ႔လွဲသြားေတာ႔သည္။ ဟြန္ဒါၾကီးကပါ ယာကူဇာစေလရာဟု ၾကားလိုက္သည္နွင္႔ ေရာေယာင္ျပီ ေမ႔လွဲသြားေသးသည္။ အေရးထဲမွာ နုိရီ ယာကူဇာစေလရာ အရူးမနဲ႔ လာတုိးေနေသးတယ္ဟု ကြ်န္ေတာ္စိတ္ထဲမွာ ၾကိမ္းဆဲလိုက္ျပီ နုိရီ ယာကူဇာစေလရာကို အာရုံေရာက္ေနတုန္း ကြ်န္တာ္ မသိမသာ လစ္ထြက္ရန္ ေျခလွမ္းျပင္လိုက္သည္။

နုိရီ ။        ။ ရပ္စမ္း...
ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ခင္မ်ား အရမ္းၾကိဳက္တဲ႔ ယာကူဇာစေလရာကို ေတြ႔ျပီပဲ။ ကြ်န္ုပ္မွ မလိုေတာ႔တာ၊ ဘိုင္ဘုိင္ေနာ္။ လာဟြန္ဒါၾကီး ျပန္ရေအာင္...
    ရူးတူးတူး၊ ေပါေတာေတာ ဟန္ေဆာင္၍ ဟြန္ဒါၾကီးနဲ႔ တူတူထြက္ေျပးရန္ ၾကံေသာ္လည္း၊

နုိရီ ။    ။ ဟားဟားဟား၊ တုိမုိယာ မင္းငါကို အရူးလုပ္လို႔ ရမယ္ထင္ေနလား။ အားလံုး ယာကူဇာစေလရာကို အရွင္ဖမ္း၊ တုိမုိယာကို အေသသတ္...
    ဘာ၊ ဒုကၡပါပဲ ကြ်န္ေတာ္ သူမ်ားကို ေထာက္ေခ်ာက္ဆင္တာ ခုကိုယ္ျပန္မိေနျပီ ဘယ္လို လုပ္ရပါ႔မလဲ။ မတတ္နုိင္တဲ႔ အဆံုး ျပန္တုိက္ရုံသာ ရွိေတာ႔တာေပါ႔ဟု ေတြးလိုက္သည္။ ဟြန္ဒါၾကီးက ကြ်န္ေတာ္နားကပ္လာျပီ၊

ဟြန္ဒါၾကီး ။    ။ သခင္ေလး ဘာလို႔ ယာကူဇာစေလရာေရာ၊ နုိရီေရာ တခ်ိန္ထဲမွာ ခ်ိန္းတာကို ဘာလို႔ ၾကိဳမေျပာတာလဲ။ နဂါးနီဂိုဏ္းကေကာင္ေတြကို ကြ်န္ုပ္သခင္ေလးတုိမုိယာ ဘယ္ေလာက္ေတာင္ သတၱိရွိေၾကာင္း ကြ်န္ုပ္ၾကြားခ်င္လုိ႔...
    ကြ်န္ုပ္ ဘိုင္ခနဲျမည္ေအာင္ ေနာက္ျပန္လွဲက်သြားကာ ပါးစပ္မွ အျမဳပ္မ်ား ထြက္လာသည္။ အမယ္ေလး သတၱိရွိဖုိ႔ ေနသာသာ၊ ခုေန ဘာက အသက္ထြက္ရမွန္း မသိျဖစ္ေနေတာ႔သည္။ ရန္သူအေယာက္ ၁၀၀ကို ဘယ္လိုရင္ဆိုင္ရမွန္း မသိခင္မွာ၊

ဂင္ ။        ။ နာဂါတို မင္းအရွုပ္ပံုေတြ ငါကိုလာရွုပ္ခ်င္အုန္း၊ မင္းကို အေသသတ္မယ္...
    ဓားနဲ႔ အားကုန္သံုး၍ ကြ်န္ေတာ္ကို အတင္းလိုက္ တုိက္ခိုက္ေတာ႔သည္။ ရန္သူကို ျပန္တုိက္ခိုက္ဖို႔ ေနသာသာ၊ ဂင္ကို ခုခံေနရတာနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္ ဘယ္နားက အသတ္ထြက္ရမွန္း မသိေတာ႔ေပ။ ရန္သူေတြကလည္း ဂင္ကို ယာကူဇာစေလရာဆုိသည္နွင္႔ ေၾကာက္၍ ဘယ္သူမွ မကပ္ရဲပဲ၊ ကြ်န္ေတာ္ကိုသာ ၀ိုင္းအံု႔တိုက္ခိုက္ ေနၾကသည္။ ရန္သူေတြ အရမ္းမ်ားသျဖင္႔ ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ ဟြန္ဒါၾကီး ခုခံဖုိ႔ အရမ္းကို ခက္ေနသည္။ ဒီခ်ိန္မွာ ဂင္ကပါ ကြ်န္ေတာ္ကို တုိက္ခို္က္ေနရင္ ေသဖုိ႔လမ္းသာ ရွိေတာ႔သည္မုိ႔၊

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ဂင္၊ မင္း ငါကို သတ္ခ်င္ရင္ေနာက္မွ သတ္ကြ။ ခုဒီေကာင္ေတြကို ငါတုိ႔ ပူးေပါင္းျပီ အရင္ရွင္းမွ ျဖစ္မယ္...
ဂင္ ။    ။ မရဘူး။ ကြ်န္ုပ္ကေတာ႔ ခင္မ်ားကို အရင္သတ္မယ္...
    ဆက္တုိက္ခိုက္စဥ္ ဂင္ေနာက္မွ နုိရီတပည္႔နွစ္ေယာက္ အလစ္တုိက္သျဖင္႔ ဂင္အက်ၤီအနည္းငယ္ ျပဲသြားေတာ႔သည္။ ဂင္သူ႔အက်ီၤျပဲသြားသည္ကို အလြန္ေဒါသထြက္သြားပံုျဖင္႔၊

ဂင္ ။    ။ ထြီ၊ နာဂါတို မင္းန႔ဲ ငါေနာက္မွ စာရင္းရွင္းမယ္။ ငါအရမ္းၾကိဳက္တဲ႔ အက်ီၤကို ျပဲေအာင္ လုပ္ရဲတဲ႔ ေကာင္ေတြ အေသပဲ...

    ကြ်န္ေတာ္ကို မတုိက္ခိုက္ေတာ႔ပဲ ရန္သူေတြနဲ႔ ခုခံတုိက္ခိုက္ေတာ႔သည္။ ၀ူး၊ေတာ္ပါေသးရဲ႔ဟု ကြ်န္ေတာ္ သက္ျပင္းခ်ျပီ ထုိးစစ္ဆင္ေတာ႔သည္။ နုိရီကေတာ႔ အေ၀းမွာရပ္၍၊

နုိရီ ။        ။ ယာကူဇာစေလရာကို ဖမ္း၊ တုိမိုယာကို သတ္...
    ဟုလက္သီးနွစ္ဖက္ ေျမွာက္ကာ ေအာ္ဟစ္ေနသည္။ ဒီလိုမွန္းသာ သိရင္ နုိရီကို အရင္ကတည္းက ရွင္းဖို႔ေကာင္းသည္ဟု ေတြးေနမိသည္။ နုိရီတပည္႔ အားလံုးသည္ ယာကူဇာ နယ္ပိုင္အဆင္႔ ရွိသည္႔သူမ်ား ျဖစ္၍ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ ၃ေယာက္နဲ႔ အေယာက္ ၁၀၀ အင္အားအဆမတန္ေအာင္ မ်ားျပားေနသည္။ ဂင္ေဘးတြင္ ဒဏ္ရာရသူေတြ အပံုလိုက္ျဖစ္ေန၍ ကြ်န္ေတာ္လည္း မခံခ်င္ပဲ ငါအစြမ္းျပရခ်ည္းေသးရဲ႔ဟု ၾကိမ္း၀ါးကာ အားကုန္သံုး၍ အၾကီးအက်ယ္ တုိက္ခိုက္ေတာ႔သည္။
    ရန္သူေတြကို ကြ်န္ေတာ္ အာရုံ အရမ္းေရာက္ေနစဥ္ ကြ်န္ေတာ္ေနာက္မွ သခင္မေလးနုိရီရဲ ႔ ဓားတစ္စင္း ၀င္လာသည္ကို သိေသာ္ဌါးလည္း အခ်ိန္မမွီေတာ႔ပဲ ေျမျပင္ေပၚသို႔ လွဲက်သြားေတာ႔သည္။ ထူးဆန္းသည္မွာ ကြ်န္ေတာ္အစား ဂင္က အစား၀င္ခံေပးလိုက္၍ သူ႔လက္ေမာင္းမွာ ဒဏ္ရာ အနည္းငယ္ရရွိသြားသည္။

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ခင္မ်ား ကြ်န္ေတာ္ကို ကယ္တယ္...
    အရမ္းအံ႔အားသင္႔စြာျဖင္႔ ဂင္ကို ေျပာလိုက္သည္။
ဂင္ ။        ။ ကြ်န္ုပ္၊ ယူမီကိုအတြက္ ခင္မ်ားကို ကယ္ေပးလိုက္တာ...
    ဟုျပန္ေျဖျပီတာနဲ႔ ဂင္ ကြ်န္ေတာ္ေရွ႔မွာတင္ လွဲက်သြားေတာ႔သည္။ ပြန္းပဲ႔ဒဏ္ရာေလာက္နွင္႔ ဂင္လွဲက်သြားသျဖင္႔ အံ႔ၾဘစြာ နုိရီကို တခ်က္ လွမ္းၾကည္႔လိုက္မိသည္။

နုိရီ ။    ။ ဟားဟားဟား၊ ယူမီကို၊ ယူမီကို ယာကူဇာစေလရာကလည္း သူကို သေဘာက်ေနတာကိုး။ ခဲလံုးတစ္လံုးထဲနဲ႔ ဌက္နွစ္ေကာင္ ထိျပီေပါ႔။ ဟားဟားဟား...
ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ခင္မ်ား လူယုတ္မာ၊ ခင္မ်ားဓားမွာ အဆိပ္ပါတယ္ မလား...
နုိရီ ။    ။ ခုမွသိသလား ကိုလူလည္ တုိမုိယာ။ ကြ်န္မဓားမွာ ပါတာ ေသမင္းတမန္အဆိပ္ ဆုိတာကိုေလ။ ဟားဟားဟား...
ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ဘာ...
    ကြ်န္ေတာ္ လံုး၀မထင္မွတ္သည္မွာ ေသမင္းတမန္ အဆိပ္ပိုင္ရွင္သည္ နုိရီျဖစ္မည္လုိ႔ပင္။ ေသမင္းတမန္အဆိပ္ နံမည္ၾကားရုံျဖင္႔ ဂင္အဆိပ္မိျပီ လဲွက်ရာမွ အတင္းျပန္ကုန္းထလာျပီ ကြ်န္ေတာ္ေနာက္ေက်ာကို မွီ၍ ရပ္လိုက္ျပီ၊

ဂင္ ။        ။ နာဂါတို၊ မင္း ဒီမိစာၦမကို သတ္ဖုိ႔ ကူညီေပးပါ...
    ေျပာကာ ျပန္လွဲက်သြားျပန္သည္။ ဟြန္ဒါၾကီးတစ္ေယာက္ထဲ ကြ်န္ေတာ္တို႔အတြက္ ခုခံတုိက္ခိုက္ေပးေနရသည္။ ဒီအတိုင္းဆုိလွ်င္ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ၃ေယာက္လံုး ေသသြားနုိင္သည္။

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ဂင္၊ ခင္မ်ား သတိထားပါအုန္း။ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ ဒီကအရင္ထြက္မွ ျဖစ္မယ္...
ဂင္ ။        ။ ငါ မိသားစုအတြက္ လက္စားေခ်ျပီမွ ငါသြားနုိင္မယ္...
ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ခင္မ်ား မိသားစုအတြက္ ကလဲ႔စားေခ်ခ်င္ရင္ ခင္မ်ား အသက္ရွင္ေနရမယ္...
    ကြ်န္ေတာ္ေျပာသည္ကို ဂင္ေထာက္ခံသည္႔ပံုျဖင္႔ ေခါင္းတစ္ခ်က္ညိတ္ျပ၍ ယာကူဇာစေလရာ ေလတစ္ခ်က္ ခြ်န္လိုက္သည္။ သူ၏ ေနာက္ဆံုးလက္နက္ မုဆိုးေစတမန္လက္နက္ကို ထုတ္သံုးလိုက္ျခင္း ျဖစ္သည္။ ေလခြ်န္သံ ၾကားသည္နွင္႔အတူ အလြန္မွ အင္ယာမ အင္ေဆးရွင္းေခြးၾကီး အေကာင္ ၂၀ေလာက္ အရွိန္အဟုန္ျဖင္႔ ေျပး၀င္လာျပီ ရန္သူမ်ားကို တိုက္ခိုက္ေတာ႔သည္။ နုိရီလည္း ေတာ္ေတာ္ေလးကို မထင္မွတ္ထားသျဖင္႔ ေသြးပ်က္သြားပံုရသည္။

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ဟြန္ဒါၾကီး၊ ျမန္ျမန္ ယာကူဇာစေလရာကို တြဲေခၚျပီ ထြက္ေျပးမယ္...
ဟြန္ဒါၾကီး ။    ။ ယာကူဇာစေလရာကို မေခၚတာ ပိုအႏာၱရာယ္ကင္းမယ္နဲ႔ တူတယ္...
ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ငါမင္းကို အမိန္႔ေပးေနတယ္...
    ဟြန္ဒါၾကီး ပခံုးေပၚသို႔ ဂင္ကို တင္ေပးလိုက္ျပီ ကြ်န္ေတာ္ေဘးမွ သူတုိ႔ကို ကာကြယ္ေပးရင္း ဂိုေဒါင္ထဲမွ အျမန္ထြက္ခြာေတာ႔သည္။ သခင္မေလးနုိရီ မလိုက္နုိင္ေတာ႔သည္႔ အကြာအေ၀းေရာက္ေသာအခါ၊

နုိရီ ။        ။ တုိမုိယာ ရပ္စမ္း...
    ကြ်န္ေတာ္ကို မမွီနုိင္ေတာ႔သျဖင္႔ အေနာက္သို႔ မခ်ိျပံဳးျပီ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ မင္း လူယုတ္မာ၊ အဆိပ္ဘုရင္မဆိုတာ ငါအားလံုးသိေအာင္ ေဖာ္ထုတ္ျပမယ္...
    အေ၀းက လွမ္းေအာ္ ေျပာျဖစ္ေအာင္ ေျပာလိုက္ေသးသည္။

နုိရီ ။        ။ ယူမီကိုကို္ အရွင္လိုခ်င္ရင္ မင္းပါးစပ္ပိတ္ေနတာ ပိုေကာင္းလိမ္႔မယ္...
အရမ္းကို လန္႔သြားကာ၊ ယူမီ ကို နုိရီဖမ္းထားတာမ်ားလားဟု ေတြးမိ၍၊

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ မင္း ယူမီကိုကို ထိရဲထိၾကည္႔ မင္းကို ငါသတ္မယ္...
နုိရီ ။    ။ ယူမီကိုကို လုိခ်င္ရင္ ၁၈ရက္ေန႔ ေန႔လည္ ၁နာရီတိတိ ဒီေနရာကို ယာကူဇာစေလရာနဲ႔ ယူမီကိုကို လာလွဲ။ ၁နာရီေက်ာ္သြားရင္ သူမအသက္ကို ငါတာ၀န္မယူနုိင္ဘူး...
ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ လူယုတ္မာမ၊ တိရစာၦန္ထက္ ေကာက္က်စ္တဲ႔ မိစာၦမ၊ မင္းကို ငါခုအေသသတ္သြားမယ္...
    ကြ်န္ေတာ္ ျပန္ေျပးျပီ နုိရီကို သတ္ရန္ ဟန္ျပင္စဥ္ ဟြန္ဒါၾကီး အေနာက္မွ ကြ်န္ေတာ္ကို ေခါင္းကို ရုိက္ခ်လိုက္၍ ထုိေနရာမွာပင္ မူးေ၀လွဲက်ကာ သတိေမ႔သြားေတာ႔သည္။

ဟြန္ဒါၾကီး ။    ။ သခင္ေလး ေတာင္းပန္ပါတယ္။ သခင္ေလး ေကာင္းဖို႔ အတြက္ပါ...
    ဟုေျပာကာ ဂင္ေရာ၊ ကြ်န္ေတာ္ကိုပါ ေပြ႔ခ်ီျပီ ဟြန္ဒါၾကီး ထြက္ေျပးသြား ေလေတာ႔သည္။

ဆက္ရန္...............
-------------------------------------------------

3 comments:

  1. ေသမင္းတမန္အဆိပ္ကို ေမပယ္ကို တစ္၀က္ခြဲေပးလိုက္ေနာ္ လို႔ း)
    သူေက်ာင္းပိတ္လို႔ပ်င္းေနတယ္တဲ႔
    အပ်င္းေျပသြားေအာင္ပါ..
    ဖတ္သြားျပီေနာ္
    ေနာက္တစ္ပိုင္းလာမွ ျပန္လာမယ္

    ReplyDelete
  2. ေဟ..မၾကီးေခ်ာကေတာ့ ဖြျပီ..:P
    မဂ်ဴး မယုံနဲ႔ အဲဒီအဆိပ္ မတိုက္နဲ႔ေနာ္
    အမ႔ႊာမမေတြ မ်က္ႏွာေတာ့ ေထာက္ေပးပါဗ်ာ:)

    ReplyDelete
  3. haaa အဆိပ္ေပးျပီရင္ ေျဖေဆးပါ ေပးမွာပါ... :D

    ReplyDelete