Tuesday, January 18, 2011

စပိုင္ခ်စ္သူ အခန္း-၅



စပိုင္ခ်စ္သူ အခန္း-၅


ကြ်န္ေတာ္ ဒံုးက်ဥ္ရထားက ဆင္းျပီ မီနုိနဲ႔ တူတူအိမ္ျပန္ရန္ ထြက္လာခဲ႔သည္။ သို႔ေသာ္ ျပန္ရာလမ္းတြင္ မီနုိ စကားတစ္ခြန္းမွ မေျပာပဲ ေနေန၍ ကြ်န္ေတာ္ အေနရခက္ေနသည္။ မီနုိကအရင္လို နူးညံ႔သိမ္႔ေမြ႔မေနပဲ၊ အ၀တ္အစား၊ မ်က္နွာေဘးကအစက ၾကမ္းတမ္းတဲ႔ပံုေျပာင္းေန၍၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ မီနုိ၊ နင္ဒီလို ခက္ၾကမ္းၾကမ္း အ၀တ္အစားနဲ႔လည္း ေခ်ာသားပဲ...
မီနုိ ။ ။ နင္ငါကို ဘာေျပာလိုက္တယ္...
ကြ်န္ေတာ္ကို ေအာ္လုိက္ေရာ လန္႔ကာ ထုိေနရာမွာတင္ အသက္ထြက္ေတာ႔ဖု႔ိ နည္းနည္းပဲ လုိေတာ႔သည္။ မီနုိအေျပာအဆို၊ အ၀တ္အစားကအစ အားလံုး အရမ္းကိုေျပာင္းလဲ ေန၍ ထူးဆန္းေနတုန္း စက္ဘီးေလးစီးျပီ ျဖတ္သြားေသာ မီနုိကိုလည္း ျမင္ေရာ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ေဟ႔ မီနုိ...
နွုတ္ဆက္ျပီမွ ခပ္တည္တည္မ်က္နွာထားျဖင္႔ စိုက္ၾကည္႔ေနေသာ ကြ်န္ေတာ္ေဘးမွ မီနုိကို သတိရသြားျပီ၊ ဟင္... စက္ဘီးစီးသြားတာက မီနုိဆုိရင္ ငါနဲ႔ တူတူ လမ္းေလွ်ာက္ေနတဲ႔ မီနိုကေရာ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ သရဲဗ်ဳိ႔၊ ဆာေကး ကိုၾကီးကို ကယ္ပါအုန္း...

ေအာ္ဟစ္ကာ အိမ္ထဲသို႔ လစ္ခနဲေနေအာင္ ေျပးေတာ႔သည္။ ဆာေကးကို ျမင္ျမင္ခ်င္းပင္ ပါးစပ္မွ စကားေတာင္ မေျပာနိုင္ေအာင္ ရင္ေတြ တဒုတ္ဒုတ္ တုန္ခါေနသည္။

ဆာေကး ။ ။ ကိုၾကီး ဘာျဖစ္လာတာလဲ။ ကြ်န္ေတာ္ စိတ္ပူလွျပီ ေျပာျပစမ္းပါအုန္း...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဟို မီနုိ သရဲေျခာက္လို႔...
ဆာေကး ။ ။ အာ မဟုတ္တကေတြေတာ႔ ေျပာေတာ႔မယ္။ ဘယ္မွာလဲ မီနုိ...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ အိမ္အျပင္မွာ...
ဆာေကး ကြ်န္ေတာ္ကို မယံုသကၤာစိတ္ျဖင္႔ အိမ္ျပင္သို႔ ထြက္သြားေတာ႔သည္။ ကြ်န္ေတာ္လည္း အလန္႔ေျပသြားေအာင္ ေရေအးေလး ေသာက္ေနတုန္း၊

ဆာေကး ။ ။ အားအားအားအား၊ သရဲဗ်ဳိ႔။ ကိုၾကီး ကယ္ပါအုန္းဗ်...
ေအာ္ကာ ျပန္ေျပး၀င္လာျပန္သည္။ ဆာေကးက ကြ်န္ေတာ္ထက္ အျဖစ္ေတာင္ ပိုဆုိးေနေသးသည္။ ဆာေကး မ်က္နွာတစ္ခုလံုး ေခြ်းသီးေခြ်းေပါက္ေတြ က်ျပီ အသံေတာင္ မထြက္နုိင္ေတာ႔ေပ။

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ မင္း လည္း မီနိုနွစ္ေယာက္ေတြ႔ခဲ႔တယ္မလား...
ဆာေကး ။ ။ ဟုတ္တယ္၊ ကိုၾကီး။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ရဲသြားတုိင္ရင္ ေကာင္းမလား၊ မီနုိေတာ႔ ဒုကၡေရာက္ေနျပီနဲ႔ တူပါတယ္...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ေနအုန္းကြ၊ မင္းနဲ႔ငါ အရဲစြန္႔ျပီ အျပင္ျပန္ထြက္ရေအာင္...
ဆာေကး ။ ။ ကြ်န္ေတာ္ေတာ႔ မထြက္ရဲေတာ႔ဘူး...
ေနာက္မွ ကြ်န္ေတာ္ ေခါင္းထဲမွာ အၾကံတစ္ခုစဥ္းစားမိလာသည္နွင္႔ မခ်ိျပံဳးျပံဳးလိုက္ကာ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဆာေကး။ ဒါနဲ႔ မီနုိမွာ ရုပ္ဆင္းစြပ္ခြ်တ္ အစ္မႊာညီအစ္မ ရွိေနတာ ဆုိရင္ေရာ...
ဆာေကးလည္း ခ်က္ခ်င္း ျပံဳးရႊင္သြားကာ၊
ဆာေကး ။ ။ ဒါဆုိရင္ေတာ႔ ဂြင္ပဲကိုၾကီးရဲ႔။ ကြ်န္ေတာ္ကေတာ႔ အေနအထုိင္ ခပ္ၾကမ္းၾကမ္း မီနုိကိုပဲ ယူမယ္...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ငါကေတာ႔ အေနထုိင္ ေအးတဲ႔မီနုိကိုပဲ ယူမယ္။ မင္းနဲ႔ငါ ေ၀စုတည္႔သြားျပီမုိ႔ အျပင္ျပန္ထြက္ရေအာင္...
ဆာေကးနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္ တစ္ေယာက္ပခံုးကို တစ္ေယာက္ဖက္ျပီ ၀မ္းသာပီတိျဖာစြာျဖင္႔ ျခံအျပင္လည္း ေရာက္ေရာ မီနိုနွစ္ေယာက္ မေတြ႔ေတာ႔ပဲ၊ နူးညံ႔တဲ႔ မီနုိပဲ ေတြ႔ေတာ႔၍ ကြ်န္ေတာ္ကေတာ႔ အပိုင္ပဲ အေတြးျဖင္႔ မီနုိနား ခ်ည္းကပ္သြားျပီ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ မီနုိ၊ ဆာေကးနဲ႔ငါ ေ၀စုခြဲျပီသြားျပီ။ ငါနင္ကိုပဲ ယူမယ္လို႔ ေျပာလုိက္တယ္...
မီနို ။ ။ ဟိ၊ဟိ၊ဟိ...
မီနုိ ဘာေၾကာင္႔ ထငိုသည္မသိ မ်က္ရည္မ်ား စီးက်လာေတာ႔သည္။

ဆာေကး ။ ။ မီနုိ နင္ရဲ႔ ဟုိခက္ၾကမ္းၾကမ္းတမ္းတမ္း အစ္မႊာညီမေရာ ဘယ္ေရာက္သြားျပီလဲ။ ဟီးဟီး ငါ သူကို ေတြ႔ခ်င္လို႔...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဆာေကး၊ မင္းက မီနုိငိုေနတာေတာင္ မင္းရဲ႔ ခပ္ၾကမ္းၾကမ္း တစ္ေယာက္ကို ေမးအားရွိေသးတယ္၊ ဟုတ္လား...
ဆာေကး ။ ။ ကိုၾကီးလည္း နူးညံ႔တဲ႔ မီနုိေတြ႔ခ်င္သလို၊ ကြ်န္ေတာ္လည္း သူကို ေတြ႔ခ်င္တာေပါ႔...
မီနုိ သူမမ်က္ရည္ေတြ သုတ္လိုက္ျပီ ပါးနီေရာင္ မ်က္နွာေလးျဖင္႔၊

မီနို ။ ။ နင္တို႔ တစ္ခုခုေတာ႔ မွားေနျပီ ထင္တယ္။ အဲဒီတစ္ေယာက္က ငါအစ္မႊာမဟုတ္ဘူး၊ ငါကိုယ္ပြားပဲ...
ဆာေကးနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္ တစ္ေယာက္မ်က္နွာတစ္ေယာက္ ၾကည္႔၍၊

ျပိဳင္တူ ။ ။ ဘာ...
ေအာ္ကာ ကြ်န္ေတာ္တို႔နွစ္ေယာက္စလံုး ထုိေနရာမွာတင္ပင္ လန္႔ကာ ေမ႔လွဲက်သြားေတာ႔သည္။ ေနာက္မွ ေသခ်ာသိလုိက္သည္မွာ မီနုိရဲ႔ စပိုင္အစြမ္းမွာ ကိုယ္ပြားခဲြနုိင္ျခင္း ျဖစ္သည္။ မီနုိအရမ္းအေရးၾကီးတဲ႔ ကိစၥေတြမွာ မအားတာမ်ဳိးဆုိရင္ ကိုယ္ပြားခဲြျပီ တာ၀န္ေပးလိမ္႔ရိွသည္။ မီနုိကိုယ္ပြားက လက္ရွိမီနိုရဲ႔ အျဖစ္ခ်င္ဆံုး ဆႏၵျဖစ္သည္႔ သူမနွင္႔ ဆန္႔က်င္ဘက္ ခက္ထန္ၾကမ္းတမ္းတဲ႔ပံုမ်ဳိး ျဖစ္သည္။ သို႔ေသာ္ မီနုိိကိုယ္ပြားနွင္႔ မီနုိအစစ္ အမွတ္မထင္ဆံုမိလွ်င္ ထုိကိုယ္ပြားက မိနစ္ပိုင္းအတြင္းပင္ အားအင္ခ်ည္နဲ႔ျပီ ေပ်ာက္ကြယ္သြားေတာ႔သည္။ ဒီအေၾကာင္းေတြကို မီနုိေျပာျပ၍ ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ဆာေကး ၾကားျပီသည္႔ေနာက္တြင္၊

ဆာေကး ။ ။ ျဖစ္မွျဖစ္ရေလ မီနိုကိုယ္ပြားရဲ႔၊ ဟိဟိဟိ...
ငိုေၾကြးေနေတာ႔သည္။ ကြ်န္ေတာ္ ဆာေကးနားသို႔ ကပ္လိုက္ျပီ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဆာေကး၊ မင္းလုပ္ေနတာေတြက မီနိုအစစ္ကို စိတ္မေကာင္း ျဖစ္ေစတယ္ကြ။ တိတ္စမ္း...
ေနာက္ မီနုိအစစ္ကို နွုတ္ဆက္ျပီ ေက်ာင္းသို႔ ထြက္လာခဲ႔သည္။ ေက်ာင္းေရာက္ေရာက္ခ်င္းပင္ ေက်ာင္းအုပ္ရုံးခန္းက အေခၚလႊတ္လုိက္သျဖင္႔ ဆာေကးနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္ ထြက္လာခဲ႔သည္။

ေက်ာင္းအုပ္ ။ ။ ဆာေကး၊ ယမ္ခ်ာကိုေခၚတုိင္း မင္းဘာလို႔ အျမဲပါလာရျပန္ျပီလဲ...
ဆာေကး ။ ။ ကိုၾကီးကို ကြ်န္ေတာ္...
ေက်ာင္းအုပ္ ။ ။ စိတ္ပူလို႔ ေျပာအုန္းမလို႔လား။ ငါယမ္ခ်ာကို ေက်ာင္းထြက္ခိုင္းဖုိ႔ ေျပာဖုိ႔ မဟုတ္ပါဘူး။ တာ၀န္ေလးတစ္ခု ေပးစရာရွိလု႔ိ၊ ဒါေၾကာင္႔ မင္းျပန္လို႔ရျပီ...
ဆာေကး ေက်ာင္းအုပ္ကို ဂါရ၀ျပဳ၍ ကြက္ၾကည္႔ကြက္ၾကည္႔ျဖင္႔ ထြက္သြားေတာ႔သည္။ ေက်ာင္းအုပ္က ၅နွစ္လံုးလံုးျမင္လာတဲ႔ ကြ်န္ေတာ္မ်က္နွာကို ေသခ်ာစုိက္ၾကည္႔ေန၍ ကြ်န္ေတာ္ အေနက်ပ္ေနမိသည္။

ေက်ာင္းအုပ္ ။ ။ ယမ္ခ်ာ၊ မင္းကို ဂ်ဴဒုုိကလပ္ထဲမွာ ထည္႔ေပးထားတယ္...
ကြ်န္ေတာ္ နားၾကားမ်ား မွားလိုက္သည္လားမသိ၊ ဂ်ဴဒိုကလပ္။

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ နွုိးနွုိး။ မျဖစ္နုိင္ပါဘူး ဆရာၾကီးရယ္၊ တျခားကလပ္ ၀င္ဆုိ ၀င္ပါ႔မယ္ ဂ်ဴဒိုကလပ္ေတာ႔ မ၀င္ပါရေစနဲ႔...
ေက်ာင္းအုပ္ ။ ။ မလိုခ်င္ဘူး။ ဂ်ဴဒိုကလပ္မွာ ငါမင္းနံမည္ ေပးထားတယ္။ ခုကလပ္အခ်ိန္ သြားလိုက္။ ဒါပဲ...

ဟိ၊ဟိ၊ဟိ ျဖစ္မွျဖစ္ရေလ ယမ္ခ်ာရဲ႔ ၊ မင္းနဲ႔ဂ်ဴဒိုကလပ္နဲ႔ မျဖစ္နုိင္ဘူးကြာဟု ေတြးကာ စိတ္မေကာင္း ျဖစ္၍ ဂ်ဴဒိုကလပ္ရွိရာသို႔ စိတ္ပ်က္ၾကီးမ်ားစြာျဖင္႔ ထြက္လာခဲ႔သည္။ ဂ်ဴဒိုကလပ္ အခန္း၀လည္း ေရာက္ေရာ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဂ်ဴဒိုကလပ္၀င္မယ္႔အစား ေက်ာင္းပဲထြက္ျပီ လာဆမ္နီယားဆုိင္မွာပဲ စာပြဲထုိး သြားလုပ္တာ ပိုေကာင္းအုန္းမယ္...
ေတြးမိျပန္ေရာ။ ဂ်ဴဒုုိကလပ္တံခါးကို ဖြင္႔ရင္ ေကာင္းမလား၊ မဖြင္႔ရင္ ေကာင္းမလား စဥ္းစားရက်ပ္ေနစဥ္၊

အမ်ဳိးသမီး ။ ။ ေဘးဖယ္၊ ေဘးဖယ္...
ေအာ္ရင္း ကြ်န္ေတာ္ကို ၀င္တုိက္လိုက္၍ ဂ်ဴဒိုအခန္းထဲသို႔ တန္းေရာက္သြားေတာ႔သည္။ ဂ်ဴဒိုကလပ္ အခန္း၀ပဲ ရွိေသးတယ္ ဒီေလာက္ဆိုးေနရင္ ကိုၾကီးေတာ႔ ဒုကၡေရာက္ပါျပီ ဆာေကးရဲ႔ဟု ငိုေၾကြးေနေတာ႔သည္။ ေနာက္မွ အေပၚက ကြ်န္ေတာ္ေပၚတြင္ ပိေနေသာ အမ်ဳိးသမီးကို တြန္းဖယ္ရန္ မ်က္လံုးလည္း ဖြင္႔ၾကည္႔လိုက္ေရာ၊ သူမရင္ဘတ္ၾကီးက ကြ်န္ေတာ္ မ်က္လံုးတည္႔တည္႔ေရာက္ေန၍ ငယ္လေယာင္၊ ငယ္လေယာင္ ေအာ္ကာ အနည္းငယ္ မူးေ၀သြားေတာ႔သည္။

အမ်ဳိးသမီး ။ ။ နင္က ဘာလို႔ မ်က္လံုးဖြင္႔ေနရတာလဲ...
ေသစမ္းဟု ေအာ္ကာ ကြ်န္ေတာ္ကို ဆြဲမလိုက္ျပီ ထုိင္ခံုတစ္ခုေပၚသို႔ ပစ္တင္လိုက္ေတာ႔သည္။ ကြ်န္ေတာ္ေတာ႔ ဂ်ဴဒိုကလပ္ ပထမဆံုးေန႔မွာတင္ ေသပါျပီ၊ ဟိ၊ ဟိ၊ ဟိ။ အထုပ္အပိုးေလးျပင္ကာ ဂ်ဴဒိုကလပ္က ျပန္ထြက္ရန္ ျပင္စဥ္၊

မီနုိ ။ ။ ဆရာမ ေနာက္က်သြားလို႔ ေဆာ္ရီးပါ...
အမ်ဳိးသမီး ။ ။ ေအး မီနုိ၊ သမီးထုိင္...
ဟင္... မီနုိကလည္း ဂ်ဴဒိုကလပ္ကပဲလား၊ ဒါဆုိရင္ အရိုးတျခား ေခါင္းတျခားပဲ ျဖစ္ျဖစ္ ေနမွာပဲဟု ေတြးကာ မီနုိေဘးသို႔ ၀င္ထုိင္လိုက္သည္။ ခဏေနေတာ႔ ဆရာကီနဲ႔ ဂြ်န္နီနဲ႔ဒတ္ခ်္ နွစ္ေယာက္ပါ ၀င္လာၾကျပန္ရာ ကြ်န္ေတာ္ အရမ္းကို အံ႔အားသင္႔သြားမိသည္။ ေနာက္မွ ဆရာကီက ရွင္းျပ၍ ဂ်ဴဒိုကလပ္ဆုိတာ အမည္ခံ စပိုင္လူငယ္ သင္တန္းေပးတဲ႔ ကလပ္ပဲဆုိတာ သိလိုက္ရေတာ႔သည္။ ဒါဆို ဟိုအမ်ဳိးသမီးက ဘယ္သူလဲဟဟု ေတြးမိ၍၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဆရာကီ၊ အဲဒီမိန္းမၾကီးက ဘယ္သူလဲဗ်...
အမ်ဳိးသမီးက ေဒါသတၾကီးျဖင္႔ ကြ်န္ေတာ္နားသို႔ ကပ္လာေတာ႔သည္။ အနားေရာက္လွ်င္ သူမရဲ႔ ၾကီမားတဲ႔ရင္ဘတ္ၾကီးေၾကာင္႔ ကြ်န္ေတာ္လန္႔ျ႔ပီ အေနာက္ဆုတ္ေလ၊ သူမကတုိးေလ။ ေနာက္ဆံုးေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္ကို နံရံတြင္ ဆြဲခ်ိတ္္လုိက္ျပီ၊

အမ်ဳိးသမီး ။ ။ ငါကို မိန္းမၾကီးလုိ႔ ေခၚရဲ ေခၚၾကည္႔စမ္း...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဟို ခပ္ခြာခြာက စကားေျပာလို႔ မရဘူးလားခင္ဗ်...
သူမ ရင္ဘတ္ကို ထပ္ၾကည္႔မိလိုက္ေရာ အမ်ဳိးသမီးက ေဒါသထြက္၍ ဒိန္ေညာင္ဟု ေျခေထာက္ျဖင္႔ ကြ်န္ေတာ္ကို ပိတ္ကန္လုိက္ရာ မီနုိေဘးထုိင္ခံုသို႔ ျပန္ေရာက္သြားေတာ႔သည္။

ဆရာကီ ။ ။ ယမ္ခ်ာ၊ မင္းကို ေျပာထားရအုန္းမယ္။ အဲဒါ မင္းတို႔အဖြဲ႔ရဲ႔ ေခါင္းေဆာင္ ဆရာမရႊီ။ မင္းတို႔ကို သူသင္တန္းေပးလိမ္႔မယ္...
ေျပာကာ ဆရာကီနဲ႔ ဂြ်န္နီနဲ႔ဒတ္ခ်္တုိ႔ အခန္းထဲမွ ျပန္ထြက္သြားေတာ႔သည္။ ဆရာမရႊီနဲ႔ မက်န္ခဲ႔ပါရေစနဲ႔၊ ဆရာကီ ကြ်န္ေတာ္ကို ဒီအတုိင္းထားခဲ႔ေတာ႔မွာလားဟု ၀မ္းနည္းပက္လက္ ငိုေၾကြးေတာ႔သည္။

ဆရာမရႊီ ။ ။ သင္တန္းသားတုိ႔ ဆရာမတုိ႔ သင္တန္းေလးကို စလိုက္ရေအာင္ေနာ္...
မျပံဳးခ်င္ပဲ ျပံဳးတဲ႔ အျပံဳးမ်ဳိးျဖင္႔ ဆရာမရႊီက သူမရဲ႔ ရွည္လ်ားလွေသာ ဆံပင္ရွည္ကို ခါယမ္းလိုက္ေတာ႔သည္။ ဆရာမရႊီက အသက္အရြယ္အားျဖင္႔ ကြ်န္ေတာ္ထက္ ၅နွစ္ေလာက္ ပိုၾကီးလိမ္႔မည္။ သူမက ကိုယ္လံုးေတာင္႔ေတာင္႔ေၾကာင္႔ ေက်ာင္းသားတုိင္း မေငးပဲ မေနနုိင္ေအာင္ပင္။ မျဖစ္ေသးဘူး ဆရာမရႊီကို သြားၾကည္႔မိလို႔ ထပ္ရုိက္ခံေနရအုနး္မယ္၊ ေတာ္ျပီ မီနုိကိုပဲ စိုက္ၾကည္႔ေတာ႔မယ္။ မီနုိကို ကြက္ၾကည္႔ကြက္ၾကည္႔ႃဖင္႔ ခိုးခုိးၾကည္႔ေနေတာ႔သည္။ မီနုိက ကြ်န္ေတာ္ ခိုးၾကည္႔ေန၍ ရွက္ျပီ ပါးနွစ္ခုလံုး ပန္းဆီေရာင္ေလးသန္း ေနျပီ၊

မီနို ။ ။ ယမ္ခ်ာ၊ ငါမ်က္နွာမွာ ဘာမွာေပေနလို႔လဲဟင္...
ခ်ဳိသာေသာ အသံေလးျဖင္႔ ေမးလိုက္ရာ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ နင္ဘယ္အခ်ိန္ ကိုယ္ပြားခြဲမလဲကို ဆာေကးက ေစာင္႔ၾကည္႔ ခုိင္းထားလို႔ပါ။ ဟဲဟဲဟဲ...
မီနုိ မ်က္နွာ ပန္းေရာင္ကေန နီရဲတက္လာျပီ ေခါင္းၾကီးကို အတင္းငုတ္ ထားေတာ႔သည္။

ဆရာမရႊီ ။ ။ ယမ္ခ်ာ၊ ငါစာသင္ေနတာကို နင္က မိန္းမငန္းေနတယ္ေပါ႔။ ဟုတ္လား...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ မဟုတ္ရပါဘူး ခင္ဗ်...
ဆရာမရႊီ ။ ။ ခုလူလည္း စံုသင္႔ေလာက္ စံုျပီဆုိေတာ႔ မင္းတို႔ေလးေတြကို ဆရာမမွာခ်င္တာကေတာ႔ သာမန္ ေက်ာင္းသား၊ ေက်ာင္းသူေတြလိုပဲ ေနေစခ်င္တယ္။ စပိုင္အလုပ္ေၾကာင္႔ ေက်ာင္းအမွတ္ေတြ က်လာတဲ႔အခါ သူမ်ားေတြ မယံုသကၤာ ျဖစ္တာမ်ဳိးေတြကိုလည္း မၾကားခ်င္ဘူးေနာ္။ ေနာက္ဆံုးလပတ္မွာ ရတဲ႔ အမွတ္ေလးေတြြကို ေျပာၾကပါအုန္း...
သူ႔ရုပ္ၾကီးနဲ႔ စကားေျပာတာ ခြ်ဲပစ္ေနတာပဲဟု ကြ်န္ေတာ္ စိတ္ထဲမွ ၾကိမ္းဆဲျပီ ဘယ္သူမွ မေျပာခင္ အရင္ဆံုး၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ သုည ဘဲဥကြဲပါတယ္ ခင္ဗ်...
ဆရာမရႊီ ။ ။ ငါကို လာေနွာက္တယ္ေပါ႔ေလ၊ ဒိန္ေညာင္...
ကန္ထုတ္လိုက္ရာ၊ ကြ်န္ေတာ္ မီနုိေနာက္တန္းသိဳ႔ ခ်က္ခ်င္းေရႊ႔သြားေတာ႔သည္။ ကြ်န္ေတာ္ အမွန္တုိင္း သုညမုိ႔ သုညေျပာတာကို မယံုရင္ ေနၾကေပါ႔ဟု ပါးစပ္မွ တစ္ေယာက္ထဲ ပ်စ္ေတာက္ပ်စ္ေတာက္ ေျပာေနမိသည္။

မီနုိ ။ ။ ၈၅ မွတ္ရပါတယ္ ဆရာမရႊီ...
ဆရာမရႊီ ။ ။ ေအး မီနုိေလးက ဘယ္ဆုိးလို႔လဲ။ ဆက္ၾကိဳးစားထားေနာ္...
ေက်ာင္းသား ။ ။ ၁၀၈မွတ္ပါ...
၁၀၈မွတ္ဟု ကြ်န္ေတာ္ေနာက္မွာ ထုိင္ေနေသာ ေက်ာင္းသားဆီမွ အသံၾကားလိုက္၍ အံ႔အားတၾကီး လွည႔္ၾကည္႔မိလုိက္သည္။ နာဂိုယာတကၠသိုလ္ စာေမးပြဲတြင္ အရမ္းထူးခြ်န္ ေျပာင္ေျမွာက္တဲ႔ ေက်ာင္းသားေတြကိုသာ အမွတ္ ၁၀၀ထက္ ပိုမိုေက်ာ္လြန္ကာ ေပးတတ္ေသာ္လည္း ရမွတ္၁၀၈မွတ္ထိ ေပးရေလာက္ေအာင္ ေတာ္သည္႔ ေက်ာင္းသားကို ခုမွ ျမင္ဖူးေတာ႔သည္။ ထုိေက်ာင္းသားက မ်က္ခံုးထူထူ၊ အရပ္ရွည္ရွည္၊ အေတာ္ရုပ္ေျဖာင္႔ျပီ မာနအလြန္ၾကီးေၾကာင္း သူမ်က္နွာမွာ ေပၚေနသည္။ ဒီလူက ကြ်န္ေတာ္ကို ေက်ာ္၍ မီနုိကို ေငးၾကည္႔ေန၍ ဆာေကးအျပင္ ငါရန္ဘက္ ေနာက္တစ္ေယာက္ေတာ႔ တုိးလာျပီဟု စိတ္ထဲမွ ေတြးလိုက္မိသည္။

ဆရာမရႊီ ။ ။ ဂင္ေလးကေတာ႔ အျမဲထိပ္ပဲကြယ္။ မင္းေလးကို ဆရာမဆုခ်မွ ျဖစ္ေတာ႔မယ္...
ကင္ ။ ။ မလုိပါဘူးဗ်...
ဆရာမရႊီ ။ ။ ဘယ္ဟုတ္ပါ႔မလဲကြယ္...
ဆရာမရႊီက ဂင္နားသို႔ လမ္းေလွ်ာက္လာသည္။ ဆရာမရႊီရဲ႔ ရင္ဘတ္ၾကီးကို အနီးကပ္လည္း ျမင္ေရာ၊ ဂင္႔ နွာေခ်ာင္းၾကီး နီရဲတက္လာျပီ နွာေခါင္း ေသြးေတြ ျဖန္းထြက္လာကာ ဆရာမရႊီ တစ္ကိုယ္လံုး ေသြးေတြ စဥ္ကုန္ေတာ႔သည္။

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဟားဟားဟား...
ေလွာင္ရဲလိုက္ျပီမွ ပါးစပ္ကို မနည္းျပန္ပိတ္လိုက္ရသည္။ ဂင္ဆိုသူမွာ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ လူငယ္စပိုင္အဖြဲ႔ရဲ႔ လုပ္ငန္းေတြကို အစီအစဥ္ဆြဲသူ၊ အခရာ ျဖစ္သည္။ ဂင္က ဘက္စံုမွာ ထူးခြ်န္ေသာ္လည္း သူရဲ႔ အားနည္းခ်က္မွ မျမင္သင္႔တာေတြ ျမင္႐င္ နွာေခ်ာင္းေသြး အလိုလိုလွ်ံထြက္လာျခင္း ျဖစ္သည္။ ထိုစဥ္ ဂ်ဴဒိုကလပ္ထဲသို႔ မ်က္မွန္ထူထူျဖင္႔ အူေၾကာင္ၾကား ေနာက္ထပ္ ေက်ာင္းသားတစ္ဦး ေျပး၀င္လာျပီ၊

ေက်ာင္းသား ။ ။ ခု၂နာရီ၊ ၅၈မိနစ္နဲ႔ ၂စကၠန္႔ ဆုိေတာ႔ အတန္းကေန ဒီကို ၂မိနစ္နဲ႔ ၂၂စကၠန္႔ပဲ ၾကာတယ္...
သူနာရီကို ၾကည္႔လိုက္ျပီ အားမရနုိင္ေသးပဲ ကြ်န္ေတာ္နာရီကို လာဆြဲၾကည္႔ျပီ၊

ေက်ာင္းသား ။ ။ မင္းနာရီမွာ ၃နာရီ၊ ငါနာရီမွာ ၂နာရီနဲ႔ ၅၈မိနစ္...
ဒီေက်ာင္းသား ဘာေတြ ေျပာေနပါလိမ္႔ဟု စဥ္းစားေနစဥ္ အိတ္ေဆာင္ စာအုပ္မွာ သူမွာသူ စာေတြေရးခ်ေနျပီ ကြ်န္ေတာ္ေဘးသို႔ ၀င္ထုိင္လိုက္သည္။ ျပီေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္ကို ေဘာ္ပင္တစ္ေခ်ာင္း လာထုိးေပးျပီ၊

ေက်ာင္းသား ။ ။ ခင္မ်ား ကိုင္ထား၊ ကြ်န္ေတာ္ နွိပ္ဆုိမွ နွိပ္ေနာ္...
ကြ်န္ေတာ္လည္း ဘုမသိဘမသိျဖင္႔ ကိုင္ထားေပးလုိက္သည္။ က်န္တဲ႔သူေတြ အားလံုးကလည္း သူကို ၀ိုင္းၾကည္႔ေနၾကသည္။ အိတ္ထဲမွ စက္ကိရိယာေတြ တပ္ဆင္ထားသည္႔ ၅လက္မအရြယ္ရွိ စက္ရုပ္တစ္ရုပ္ထုတ္လိုက္ျပီ၊

ေက်ာင္းသား ။ ။ ဟုတ္ျပီ ၁၊၂၊၃ ဆုိရင္ နွိပ္ေတာ႔...
သူစကားမဆံုးေသးခင္ ကြ်န္ေတာ္ ကိုင္ထားတာ ပ်င္းလာသည္နွင္႔ ရွုတ္တယ္ဟု ေတြးကာ ေဘာ္ပင္ခလုတ္ကို နွိပ္ခ်လိုက္ေတာ႔သည္။ ခလုတ္လည္း နွိပ္လိုက္ေရာ သူ႔စက္ရုပ္ဆီမွ စကားသံထြက္လာျပီ၊

စက္ရုပ္ ။ ။ တီ၊တီ၊တီ။ ဒီလူသည္ စိတ္မရွည္ပါ၊ ပ်င္းလည္းပ်င္းသည္။ စာလည္း အရမ္းညံ႔သည္။ အတြင္းခံ ပန္းေရာင္လည္း ၀တ္သည္...
အတြင္းခံပန္းေရာင္လည္း ၀တ္သည္ဟု စက္ရုပ္က ေျပာလိုက္၍ ကြ်န္ေတာ္ကို အားလံုးကို ၀ိုင္းေငးၾက၍၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ငါကို ဘာလို႔ ၾကည္႔တာလဲ။ မဟုတ္ဘူး... ဒီစက္ရုပ္ ေလွ်ာက္ေျပာေနတာ...
စက္ရုပ္ ။ ။ ညာလည္း ညာတတ္သည္...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ကိန္၊ ဒီစက္ရုပ္ မင္းကို ငါအေသသတ္မယ္..x.x.x.x.x.x.x.x...
စက္ရုပ္နဲ႔ ကြ်န္ေတာ္ နပန္းလံုးတုိက္ခုိက္ေနစဥ္ ဆရာမရႊီ စားပဲြကို အားျဖင္႔ ထုခ်လုိက္ျပီ၊

ဆရာမရႊီ ။ ။ ဂါဂ်က္၊ မင္းစက္ရုပ္ကို ပိတ္လိုက္စမ္း။ မဟုတ္ရင္ ငါတူနဲ႔ထုမိေတာ႔မယ္...
တခ်က္ေအာ္လိုက္သည္နွင္႔ ဂါဂ်က္ေၾကာက္ျပီ စက္ရုပ္ခလုတ္ကို နွိပ္ခ်လိုက္ျပီ သူ႔နာရီ သူၾကည္႔၍၊

ဂါဂ်က္ ။ ။ အင္း... စက္ရုပ္ခန္႔မွန္းတာ ၁၀၀ရာခုိင္နွုန္း မွန္သားပဲ...
သူ႔အိပ္ေဆာင္ စာအုပ္မွာ ခ်မွတ္ေရးေနေတာ႔သည္။ ကြ်န္ေတာ္ ေဘးကေန ေဒါထသူပုန္ထေနမိသည္။ ထိုေက်ာင္းသားကို ဂါဂ်က္လို႔ ေခၚသည္မွာ စပုိင္လူငယ္အဖြဲ႔ရဲ႔ ဂါဂ်က္(လက္နက္ဆန္းမ်ား၊ စက္ပစၥည္းမ်ား)ကို တီထြင္ေသာ သူျဖစ္ေသာေၾကာင္႔ပင္။

ဆရာမရႊီ ။ ။ ခုပထမဆံုး သင္ခန္းစာ အေနနဲ႔ မင္းတို႔ေလးေတြကို ဆရာမသင္မွာကေတာ႔ .x.x.x.x.x.x.x.x.x.x.x.x...
စာသင္နားေထာင္ရင္း ကြ်န္ေတာ္က်င္႔သံုးေနတဲ႔နည္းအတိုင္း မ်က္လံုးဖြင္႔ျပီ အိပ္တဲ႔နည္းကို သုံးစဥ္ ေဘးကေန ေခါင္းကို ခြက္ခနဲျမည္ေအာင္ ေခါက္ခ်လိုက္ရာ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ အမယ္ေလးဗ် နာလိုက္တာ။ ဂါဂ်က္ မင္းငါကို ဘာလို႔ ေခါက္တာလဲကြ...
ဂါဂ်က္ ။ ။ ခင္ဗ်ား ေခါင္းေခါက္ ခံရတာ အူလာေထာင့္ ၃.၄၅ ဒီဂရီ (eular angle) က ခင္ဗ်ားရဲ႕ 9 o'clock ကေခါက္တာ ျဖစ္ႏိုင္ေခ် ၉၅%၊ က်ဳပ္က ခင္ဗ်ားရဲ႕ 3 o'clock မွာထိုင္ေနတာ၊ မျဖစ္ႏိုင္တာ မေျပာစမ္းပါနဲ႕။
အင္း သူက 3 o'clock ကြ်န္ေတာ့္ ညာဘက္မွာ ထုိင္တာဆုိေတာ႔ 9 o'clock ဆိုေတာ့ ဆန္႔က်င္ဘက္ ဘယ္ဘက္ကေပါ႔ဟု ေတြးမိကာ လွည္႔လဲ ၾကည္႔လိုက္ေရာ ေက်ာင္းသားတစ္ေယာက္ စပ္ျဖီးျဖီးမ်က္နွာျဖင္႔ ကြ်န္ေတာ္ကို ရယ္ျပေန၍ လန္႔ကာ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ မင္းဘယ္တုန္းက ငါေဘးေရာက္ေနတာလဲ...
ေက်ာင္းသား ။ ။ ခင္မ်ားဒီအခန္းထဲ မ၀င္ခင္ကတည္းက ကြ်န္ေတာ္ ရွိေနတာပါဗ်...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဘာ၊ မျဖစ္နုိင္ဘူး...
လန္႔ကာ ထေအာ္ေတာ႔သည္။
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ အဲဒါ အမွန္ပဲလား...
အားလံုးက ေခါင္းညိတ္ျပ၍ ကြ်န္ေတာ္ပို၍ လန္႔လာမိသည္။ အခန္းထဲ၀င္ကတည္းက ဘာလို႔ သူကို ကြ်န္ေတာ္ မျမင္မိပါလိမ္႔။ ကြ်န္ေတာ္ကို အားလံုးက မ်က္စိလွ်မ္းတယ္လို႔ ေျပာခံရမွာစိုး၍၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဆရာမရႊီ ဒီေလာက္ ပိန္းျပီ တခါျမင္ျပီ ခ်က္ခ်င္းေမ႔သြားမယ္႔ ရုပ္ရွိတဲ႔ေက်ာင္းသားကို စပိုင္လုပ္ခုိင္းတာ မတရားဘူး။ ျပီေတာ႔ ရုပ္ကိုက ေယာက်ာ္းနဲ႔လည္း မတူ၊ မိန္းမနဲ႔လည္း မတူ။ ဒီေလာက္ မထင္ရွားမွေတာ႔သူကို ဘယ္သူက သတိထားမွာလဲ...
ဆရာမရႊီ ။ ။ အဲဒါ ဟာရုရဲ႔ စပိုင္အစြမ္းပဲေလ ယမ္ခ်ာရဲ႔။ ဒီလို မထင္မရွား ျဖစ္လြန္းလို႔ ဘယ္လူဆိုးစခန္းကိုမဆို သူ၀င္ျပီ သတင္းေထာက္လွမ္း နုိင္တာေပါ႔ကြယ္...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဟာရု ဒါနဲ႔ မင္းငါကို ဘာလို႔ ေခါင္းေခါက္ရတာလဲ...
ဟာရု ။ ။ ခင္မ်ားက ကြ်န္ေတာ္ကိုမွ သတိမထားမိတာ။ ဒါေၾကာင္႔ သတိထားမိေအာင္ ေခါင္းေခါက္ရတာေပါ႔...

ဘာ၊ ဒီစပိုင္သင္တန္းမွာ ဘယ္လို လူထူးလူဆန္းေတြနဲ႔ ေတြ႔ေနလဲ မသိဘူး... ကိန္၊ ကိန္၊ ကိန္...

----------------------------------------------------

1 comment:

  1. ဆာေကးေတာင္ ေသာက္ခ်င္လာျပီ း)
    ၀တ္ရည္၀တၳဳေတြဖတ္ရတာ ေပ်ာ္ဖို႕ေကာင္းတယ္
    ဒါနဲ႕ တို႕ဘေလာ႕ကို လင္႕အသစ္ျပန္ခ်ိတ္ေပးဦးေနာ္
    ဒီဟာက update မျဖစ္လို႔ ...

    ReplyDelete