Tuesday, January 25, 2011

စပိုင္ခ်စ္သူ အခန္း-၆


ေနာက္ေန႔ မုိးလင္းသည္နွင္႔ အိမ္ေရွ႔မွ ေခါင္းေလာင္းတီးသံမ်ားကို အဆက္မျပတ္ကို ၾကားေနရ၍ မထခ်င္ပဲ အိပ္ခ်င္မူးတူးနွင္႔ပင္ ယိမ္းယိမ္းယိုင္ယိုင္ ထလာရသည္။ ခုမွ ၉နာရီပဲ ရွိေသးတယ္၊ တံခါးလာေခါက္ရေကာင္းလားဟု ဆဲဆို၍ ထြက္လာသည္။ အိမ္ေရွ႔ေရာက္ေတာ႔ ဆာေကးက အိမ္ေရွ႔ခန္း ဆုိဒါေပၚ အခန္႔သား သတင္းစာ ထုိင္ဖတ္ေန၍ နည္းနည္း ေဒါသထြက္သြားမိသည္။

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ေဟ႔ေကာင္၊ ဆာေကး မင္းရွိေနရက္နဲ႔ ဘာလို႔ တံခါး ဖြင္႔မေပးတာလဲကြ။ ငါအိပ္ေရးပ်က္တယ္ကြ...
ဆာေကး ။ ။ အဲဒီလိုမွ ကိုၾကီးနွုိးမွာေပါ႔။ မဟုတ္ရင္ နွုိးရခက္လြန္းလို႔ပါဗ်ာ...

ဒီေကာင္၊ ဆာေကးေတာ႔ ငါလုပ္လိုက္ရဟု ပါးစပ္မွ ပ်စ္ေတာက္ေျပာရင္း အိမ္ေရ႔ွတံခါးကို ဆြဲဖြင္႔လိုက္ရာ ဆရာမရႊီ မ်က္နွာထက္ ရင္ဘတ္ၾကီးကို တန္းျမင္လုိက္ေရာ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ အမယ္ေလးဗ်...
ထေအာ္၍ အိပ္ငိုက္ေနေသာ မ်က္လံုးေတာင္ ခ်က္ခ်င္းက်ယ္သြားေတာ႔သည္။

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဟို၊ ခင္မ်ားတို႔ အိမ္မွားျပီ လာတာနဲ႔တူတယ္္။ ဂ်ိမ္း...
အိမ္ေရွ႔တံခါးကို အတင္းျပန္တြန္းပိတ္၊ ဆရာမရႊီကလည္း အတင္းဆြဲဖြင္႔ အားအင္ မမွ်မတျဖစ္ေနတုန္း၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဆာေကး၊ ျမန္ျမန္လာ ကူေပးစမ္းပါ...
ဆာေကး ေႏွးေနတာနဲ႔ ဆရာမရႊီ အတင္းမ်က္နွာေျပာင္ တုိက္ကာ တြန္း၀င္လာေတာ႔သည္။

ဆရာမရႊီ ။ ။ ဟယ္ေတာ္ ဒါယမ္ခ်ာအိမ္လား။ အိမ္ေလးက သပ္ရပ္လုိက္တာကြယ္။ တပည္႔တုိ႔ေရ ၀င္ခဲ႔ၾက...

ဆရာမရႊီေနာက္မွ ဂင္(အစီအစဥ္ဆြဲသူ)၊ ဂါဂ်က္(လက္နက္ဆန္းထြင္သူ)၊ ဟာရု(မထင္ရွားသူ) တုိ႔ သံုးေယာက္ လိုက္၀င္လာၾကသည္။ ျပီေတာ႔ သူတို႔မွာ ပါလာသည္႔ စက္ပစၥည္းမ်ားကို အိမ္ရွင္ခြင္႔ျပဳခ်က္မယူပဲ တပ္ဆင္ေနၾကသည္။ ကြ်န္ေတာ္ အိမ္ကိုမ်ား သူတို႔ရဲ႔ လွုိ၀ွက္စခန္းမ်ား ေအာင္းေမ႔ေနသလား မသိဟု ၾကိမ္းဆဲေနမိသည္။ ဆာေကးကလည္း အံ႔အားသင္႔စြာျဖင္႔ သူတို႔ကို ျပဴးၾကည္႔ေနျပီ၊

ဆာေကး ။ ။ ကိုၾကီး ဟို၊ ရင္သားၾကီးၾကီး မိန္းမနဲ႔ ဟုိေက်ာင္းသားေတြက ဘယ္သူေတြလဲ...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ သူတုိ႔က ဟို၊ ဟိုေလ...
ဘာျပန္ေျဖရမွန္းမသိ၍ ေခါင္းကုတ္ေနျပီမွ မထူးပါဘူး ေတြးကာ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ငါလည္း တစ္ခါမွ မျမင္ဖူးဘူးကြ။ မင္းေရာသိလား...
ဆာေကး ။ ။ မသိလို႔ ကိုၾကီးကို ေမးေနတာေပါ႔...
ဟာရုဆုိတဲ႔ ေယာက်ာ္းမက်၊ မိန္းမမက်တဲ႔ မထင္မရွားေကာင္ကလည္း ကြ်န္ေတာ္တို႔ ညီအစ္ကိုနွစ္ေယာက္နားတြင္ ရစ္သီရစ္သီ လာလုပ္ျပီ၊
ဟာရု ။ ။ ယမ္ခ်ာ၊ ခင္မ်ားတုိ႔ ညီအစ္ကို နွစ္ေယာက္လံုးက လူေခ်ာေတြပဲေနာ္...
ကြ်န္ေတာ္ စိတ္တို၍ ဟာရုအက်ီၤကို ေစာင္႔ဆြဲလိုက္ကာ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဟာရု၊ မင္းမွန္မွန္ေျပာစမ္း။ မင္းက ေယာက်ာ္းလား၊ မိန္းမလား...
ဟာရု ။ ။ ကြ်န္ေတာ္ ေယာက်ာ္းပါခင္ဗ်...
ေယာက်ာ္းေလးမုိ႔ ညာေပးလုိက္တာ၊ မဟုတ္လို႔ကေတာ႔ကြာဟု ေတြးလိုက္ျပီ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ေအး၊ ဒါဆုိလည္း ျငိမ္ျငိမ္သြားထုိင္ေန...
ဆရာမရႊီ ။ ။ တပည္႔တုိ႔ေရ ျပန္ၾကရေအာင္္...
ျမန္ျမန္ျပန္မွပဲ၊ ကြ်န္ေတာ္ အိမ္မွာ လာရုွပ္သြားေသးတယ္ဟု ေတြးရင္း၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ခုလို လာလည္တာ ေက်းဇူးတင္လိုက္တာ ခင္ဗ်ာ...
ဆရာမရႊီ ။ ။ ေက်းဇူးတင္ မေစာေနနဲ႔ မင္းကို လာေခၚတာ...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ မလုိက္ဘူး...
ဆရာမရႊီ ။ ။ ဘယ္ရပါ႔မလဲ...
ကြ်န္ေတာ္ လည္ပင္းကို သိုင္းဖက္ကာ အတင္းဆြဲေခၚ သြားေတာ႔သည္။ ဘာမွ နားမလည္ပဲ အူေၾကာင္ေၾကာင္ျဖင္႔ က်န္ခဲ႔ေသာ ဆာေကးက၊

ဆာေကး ။ ။ ကိုၾကီး ဒါဘယ္သြားဖုိ႔လဲ။ ကြ်န္ေတာ္လည္း လိုက္မယ္ေလ...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဆာေကး ခဏေနမွ ငါျပန္မေရာက္လာရင္၊ မင္းရဲတုိင္လိုက္ေတာ႔...

ျပန္ေအာ္ကာ စပိုင္လူငယ္အဖြဲ႔ကားနဲ႔ လိုက္ပါသြားေတာ႔သည္။ ကားေပၚလည္း ေရာက္ေရာ မီနုိကို ေတြ႔လိုက္သည္နွင္႔ ေပ်ာ္ရႊင္စြာ လိုက္သြားေတာ႔သည္။ လွုိ၀ွက္စပိုင္အဖြဲ႔၏ လွုိ၀ွက္တည္ေဆာက္ထားေသာ စတူဒီယိုတစ္ခုေရွ႔တြင္ ကားကို ရပ္လိုက္ျပီ၊

ဆရာမရႊီ ။ ။ အားလံုး ဆင္းခဲ႔ၾက...
ကြ်န္ေတာ္တုိ႔အားလံုး ဆရာမရႊီေနာက္မွ လိုက္ပါသြားၾကေတာ႔သည္။ အစည္အေ၀းခန္းမတစ္ခုထဲ ၀င္ထုိင္လိုက္ၾကျပီ၊

ဆရာမရႊီ ။ ။ အားလံုးကို ဆရာမခုေျပာမွာေတြက အရမ္းကို အေရးၾကီးတာမုိ႔ မင္းတုိ႔ေလးေတြကို ေသေသခ်ာခ်ာ နားေထာင္ေစခ်င္တယ္ကြယ္...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ၀ါး၀ါး၀ါး၊ ပ်င္းဖုိ႔ေကာင္းလိုက္တာ...
လက္ကို အေပၚသို႔ ဆန္႔လိုက္ေသးသည္။ ဆရာမရႊီ စိတ္ဆုိးေသာ မ်က္နွာထားျဖင္႔ ကြ်န္ေတာ္နားသို႔ တျဖည္းျဖည္းကပ္လာျပီ၊

ဆရာမရႊီ ။ ။ မင္း ငါကို မထီမဲ႔ျမင္လုပ္ခ်င္အုနး္။ ဒိန္ေညာင္...
သူမနဲ႔ အေ၀းကုိ ကန္ထုတ္လိုက္ေတာ႔သည္။

ဆရာမရႊီ ။ ။ ဒီေန႔ စပိုင္လုပ္ငန္းစဥ္က ဒီေက်ာက္စိမ္းစမူဆာ ကိစၥနဲ႔ ပတ္သက္ေနတယ္...
ေက်ာက္စိမ္းစမူဆာကို ျမင္လိုက္သည္နွင္႔ ကြ်န္ေတာ္ကို အျပစ္ေျပာမွာ စိုး၍ မသိခ်င္ေယာင္ေဆာင္ေနမိသည္။

ဆရာမရႊီ ။ ။ ေက်ာက္စိမ္းစမူဆာက ဆူဇူကီရဲ႔ စပိုင္အမွတ္တံဆိပ္ အတု၊အစစ္ ဟုတ္မဟုတ္ကို ဆရာမက စံုစမ္းေပးမယ္။ ဆူဇူကီဆီက အေရးၾကီးတဲ႔ သတင္းအခ်က္အလက္ေတြ ျပန္ရဖို႔ရယ္၊ ဆူဇူကီကို ဖမ္းဖုိ႔ ကိစၥေတြကိုေတာ႔ မင္းတုိ႔ေလးေတြဲ တာ၀န္ပဲကြယ္...
သူကေတာ႔ အရမ္းလြယ္တဲ႔ တာ၀န္ယူျပီ ငါတုိ႔ကိုေတာ႔ ၾကီးေလးတဲ႔ တာ၀န္ေပးတယ္ ဆရာမရႊီ ရင္သားၾကီးေလာက္ လူကလည္း မတရားဘူးဟု စိတ္ထဲမွ ေတြးေနမိသည္။

ဆရာမရႊီ ။ ။ ခုလုပ္ငန္းစဥ္ေတြ ရွင္းျပျပီျပီ ဆုိေတာ႔ကြယ္။ မင္းတုိ႔ လူငယ္စပိုင္အဖဲြ႔ထဲက ယာယီေခါင္းေဆာင္ကေတာ႔...
ဟင္းဟင္း၊ ေခါင္းေဆာင္ ေရြးမယ္ဆုိရင္ ကြ်န္ေတာ္ မဟုတ္ရင္ မီနုိ(သို႔) ဂင္ပဲ ျဖစ္မွာေပါ႔ဟု ေတြးသေဘာက်ေနတုန္း၊

ဆရာမရႊီ ။ ။ ေခါင္းေဆာင္က (မထင္မရွား) ဟာရု ပဲျဖစ္ပါတယ္...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဘာ၊ မျဖစ္နုိင္ဘူး။ ဟာရုကို ငပိန္းေကာင္ကို ေခါင္းေဆာင္တင္တာ လံုး၀ မတရားဘူး။ ကန္႔ကြက္တယ္...
က်န္တဲ႔သူေတြ တစ္ေယာက္မွ မကန္႔ကြက္ေသာ္လည္း ကြ်န္ေတာ္ကေတာ႔ အၾကီးအက်ယ္ ကန္႔ကြက္ေတာ႔သည္။

ဆရာမရႊီ ။ ။ ဒါဆုိလည္း ေနာက္တစ္ေယာက္ကို ေခါင္းေဆာင္ ေျပာင္းစဥ္းစား ေပးရတာေပါ႔ကြယ္။ (အမ္နီမာ) ယမ္ခ်ာ ဆုိရင္ေရာ ဘယ္သူေတြ ကန္႔ကြက္ခ်င္ၾကသလဲ...
ကြ်န္ေတာ္ကလည္း လႊဲလို႔ အားလံုးက ျပိဳင္တူ လက္၀ိုင္းေထာင္ လုိက္ျပီ၊
ဂင္ ။ ။ ဟာရုေတာင္ ေခါင္းေဆာင္ မျဖစ္နုိင္ရင္၊ ယမ္ခ်ာက ပိုလို႔ေတာင္ မျဖစ္နုိင္ပါဘူး...
ဂါဂ်က္ ။ ။ စက္ရုပ္ရဲ႔ အိုင္က်ဴတြက္ခ်က္အရ ေျပာရရင္ ယမ္ခ်ာက အိုင္က်ဴ ၄၀% ပဲရွိပါတယ္။ ဒါေၾကာင္႔ လံုး၀ ကန္႔ကြက္ပါတယ္...
ဟာရု ။ ။ ကြ်န္ေတာ္ကို သူကန္႔ကြက္လို႔၊ ကြ်န္ေတာ္လည္း သူကို ျပန္လည္ ကန္႔ကြက္ပါတယ္...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ကိန္၊ ကိန္...

ကြ်န္ေတာ္ ဘက္ကလိုက္ေျပာေပးေအာင္ မီနုိမ်က္နွာကို လွမ္းၾကည္႔လိုက္သည္။ မီနုိကို မ်က္နွာကို ေအာက္ငုတ္လိုက္ျပီ လက္ေထာင္၍၊

မီနုိ ။ ။ မီနိုလည္း ကန္႔ကြက္ပါတယ္...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ကိန္...
မီနုိ ။ ။ ယမ္ခ်ာက အေတြ႔အၾကံဳမရွိေသးတာမုိ႔၊ သူကို မီနုိ ၀န္မပိေစခ်င္ပါဘူး...
မီနုိပါးေလး နီရဲကာ ရွက္ရွက္ျဖင္႔ မ်က္နွာေလးကို အတင္းငုတ္ထားေတာ႔သည္။ ဟီး၊ ဟီး၊ ဒီလိုဆုိေတာ႔လည္း မီနုိက ကြ်န္ေတာ္ကို မုန္းမလုိ႔ မဟုတ္ပဲ၊ စိတ္ပူလို႔ပဲ ေတြးမိ၍ ေပ်ာ္သြားမိသည္။

ဆရာမရႊီ ။ ။ မင္းတို႔ေလးေတြ အားလံုး ကန္႔ကြက္တဲ႔ ယမ္ခ်ာကိုပဲ ေခါင္းေဆာင္ ေရြးခ်ယ္လိုက္ပါတယ္...
အားလံုး ။ ။ ကိန္၊ ကိန္္...
ဆရာမရႊီ ။ ။ ယမ္ခ်ာက ေက်ာက္စိမ္းစမူဆာနဲ႔ ပတ္သက္ျပီ အေသးစိတ္သိတဲ႔ တစ္ဦးတည္းေသာ သူျဖစ္ေနလို႔ပါကြယ္။ ေခါင္းေဆာင္လည္း ေရြးခ်ယ္ျပီျပီ ဆုိေတာ႔ မင္းတို႔ေခါင္းေဆာင္ယမ္ခ်ာ လုပ္ရမယ္႔ လုပ္ငန္းစဥ္ေတြကို ဆက္ေဆြးေႏြးပါလိမ္႔မယ္။ ဆရာမကေတာ႔ ေခါင္းေလွ်ာ္ကို ခ်ိန္းထားလို႔ သြားလိုက္အုန္းမယ္ကြယ္....
ေကာ႔ေကာ႔ေလး ဆရာမရႊီထြက္သြားေလေတာ႔သည္။ သူကေတာ႔ ထြက္သြားျပီ ေနာက္ဆံုး ကြ်န္ေတာ္ ေခါင္းပံု လႊဲခ်ခဲ႔တာ မတရားဘူး၊ ဆာေကးေရ ကိုၾကီးကို ကယ္ပါအုန္း၊ ဟိဟိဟိ ငိုေၾကြးေနေတာ႔သည္။ က်န္တဲ႔သူေတြ အားလံုးအၾကည္႔သည္ ကြ်န္ေတာ္ဆီသို႔ ဦးတည္ေနၾက၍ ကြ်န္ေတာ္ အက်ပ္အတည္း ေရာက္ေနေတာ႔သည္။ ၾကံရာ မရတဲ႔အဆံုး ကြ်န္ေတာ္ အားလံုးရဲ႔ ေရွ႔ဆံုးေနရာတြင္ သြားရပ္လိုက္ျပီ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဒီေန႔ ေဆြးေႏြးတာ ဒီမွာတင္ ျပီပါျပီ။ အားလံုး ျပန္ျပီ အိမ္မွာ ျပန္အိပ္နုိင္ပါျပီ။ ၀ါး၀ါး၀ါး၊ အိပ္ငုိက္လိုက္တာ...
အားလံုး ။ ။ ဒံုး၊ ဒိန္း၊ ဒိုင္း၊ ခြက္...
သူတုိ႔ေဘးမွာ ေတြ႔ရာပစၥည္းမ်ားျဖင္႔ ကြ်န္ေတာ္ ၀ုိင္းေကာက္ေပါက္ ၾကျပီ၊

အားလံုး ။ ။ ယမ္ခ်ာကို ျဖဳတ္။ ယမ္ခ်ာကို ျဖဳတ္...
ေအာ္ဟစ္ၾကေသးသည္။ အမယ္ေလးဗ်၊ ေခါင္းေဆာင္ လုပ္ရတာလည္း မလြယ္ပါ႔လားေနာ္။ ဂင္က ေဒါသထြက္ေသာ မ်က္နွာျဖင္႔၊

ဂင္ ။ ။ ေဟ႔ေကာင္၊ ယမ္ခ်ာ ေခါင္းေဆာင္ဆုိတာ ဘယ္လိုမ်ဳိးလဲ မင္းကုိ ငါနမူနာ လုပ္ျပမယ္။ မင္းေသေသခ်ာခ်ာ ၾကည္႔ထား...
ေျပာကာ ကြ်န္ေတာ္ကိုတြန္းထုတ္၍ ေရွ႔သို႔ ထြက္လာသည္။ ဆူဇူကီ လြန္ခဲ႔တဲ႔ အနွစ္ ၂၀ခန္႔က ဓာတ္ပံုၾကီးကို အားလံုးျမင္သာမယ္႔ နံရံတြင္ ခ်ိတ္ဆြဲလိုက္ျပီ၊

ဂင္ ။ ။ ခုကြ်န္ုပ္တုိ႔ လိုက္ရမယ္႔သူကေတာ႔ ဒီဆူဇူကီ ဆုိတဲ႔လူပဲ...
ဆူဇူကီဆုိတဲ႔ လူက အရပ္ရွည္ရွည္၊ ရုပ္ရည္က အေတာ္ေလးကို တည္ၾကည္ခန္႔ညားလွသည္။ သူမ်က္လံုးေတြကလည္း အလြန္ စူးရွလြန္းလို႔ အျပင္မွာ ေတြ႔ရင္ စိုက္ၾကည္႔ဖုိ႔ေတာင္ ၀န္ေလးမိမွာ အမွန္ေပ။ ဆူဇူကီဆုိတဲ႔လူက အရမ္းကိုထူးခြ်န္သည္႔ စပိုင္တစ္ဦး ျဖစ္ခဲ႔သည္ဆုိတာ နည္းနည္းေလးမွ ယံုမွားစရာ အေၾကာင္း မရွိနုိင္ေပ။

ဂင္ ။ ။ ဆူဇူကီက အရမ္းကိုေတာ္တဲ႔ စပိုင္တစ္ဦး ျဖစ္တာမုိ႔ သတိ၀ိရိယအားလံုးကို ရွိေစခ်င္တယ္။ ဆူဇူကီကို ဖမ္းဆီးဖုိ႔နဲ႔ ပတ္သက္ျပီ ကြ်န္ုပ္ အားလံုးကို တာ၀န္ခြဲေပးမယ္။ ဂါဂ်က္က ေဖာက္ထြင္းေရးနဲ႔ ပတ္သက္ျပီ လက္နက္ဆန္းေတြကို တာ၀န္ယူပါ။ ဟာရုက ဆူဇူကီ ရွိနုိင္မယ္႔ေနရာအားလံုးကို ၀င္ျပီ ေထာက္လွမ္း။ မီနုိက တိုက္ခိုက္ဖုိ႔ လုိအပ္လာျပီ ဆိုရင္ အဆင္႔သင္႔ျဖစ္ဖုိ႔ အသင္႔ရွိထား။ ယမ္ခ်ာက...
ကြ်န္ေတာ္ နံမည္ေရာက္မွ ေျပာလက္စ စကားကို ရပ္ျပီ ကြ်န္ေတာ္ကို မခ်ဳိမခ်ဥ္အျပံဳးျဖင္႔ စိုက္ၾကည္႔လိုက္ျပီ၊

ဂင္ ။ ။ အယ္၊ ယမ္ခ်ာက ဘာမွမသံုးမ၀င္ဘူး...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ကိန္...
ဒါကြ်န္ေတာ္ကို သက္သက္ေစာ္ကားတာပဲ၊ ကြ်န္ေတာ္မပါရင္ သူတို႔ ဆူဇူကီဆုိတဲ႔လူရဲ႔ ေနာက္ကို လိုက္ဖုိ႔ ဇင္းျမစ္ကို ဘယ္လိုမွ သိနုိင္မွာ မဟုတ္ေပ။ ဂင္ဆုိတဲ႔ ေကာင္ ခုလည္း ရွင္းျပတာ မီနုိကိုပဲ ၾကည္႔ေနတယ္၊ ဒီေကာင္ေတာ႔ နည္းနည္း ပညာေတာ႔ျပဖုိ႔ လိုျပီနဲ႔တူတယ္ဟု ေတြးလိုက္တာ ဟာရုနားသို႔ ခ်ဥ္းကပ္လိုက္ျပီ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဟာရု၊ ဒါ ငါဆြဲထားတဲ႔ အစီအစဥ္ကားခ်ပ္အလိပ္။ အဲဒါ ငါကိုယ္တုိင္ ဂင္ကို သြားေပးရင္ သူက ယူမွာမဟုတ္ဘူး။ မင္းေပးတယ္ဆုိရင္ မင္းကို အထင္ၾကီးေတာ႔ ယူမွာကြ။ ျပီေတာ႔ ဒီကားခ်ပ္က ဆူဇူကီဖမ္းဖုိ႔ အရမ္းအေရးၾကီးေနေတာ႔...
ဟာရု ။ ။ ရပါတယ္ ကြ်န္ေတာ္ ေပးေပးပါ႔မယ္...
ကြ်န္ေတာ္ေပးလိုက္ေသာ ကားခ်ပ္အလိပ္ကို ယူကာ ဂင္ဆီသို႔ တန္းတန္းၾကီး ထြက္သြားေတာ႔သည္။ ကြ်န္ေတာ္ စိတ္ထဲမွာ ယုတ္မာေသာအျပံဳးျဖင္႔ ျပံဳးကာ ေစာင္႔ၾကည္႔ေနသည္။

ဟာရု ။ ။ ဂင္၊ ဒါ အမ္၊ ကြ်န္ေတာ္ဆြဲထားေသာ အစီအစဥ္ကားခ်ပ္...
ဂင္ ။ ။ ဘယ္ဆုိးလို႔လဲ ဟာရုက ဒီလုိလည္း အသံုး၀င္သားပဲ...
ဂင္ ကားခ်ပ္ကို ဖြင္႔လည္းၾကည္႔လိုက္ေရာ ကားခ်ပ္က မိန္းမ ကိုယ္အ၀တ္မပါတဲ႔ ပံုၾကီးလည္း ျဖစ္ေနေရာ အာေမဋိတ္အသံျဖင္႔၊

ဂင္ ။ ။ ဟာရု၊ မင္းငါကို လုပ္ၾကံတယ္...
ဟာရု ။ ။ မဟုတ္ဘူး။ အဲဒါ ယမ္ခ်ာ...
စကားလည္းအဆံုး ဂင္နွာေခါင္းၾကီး တစ္ခုလံုးနီရဲကာ ပြတက္လာျပီ ေသြးေတြ ျဖန္းထြက္လာတာ ဟာရုတကိုယ္လံုး ေပက်န္ကုန္ေတာ႔သည္။ ကြ်န္ေတာ္လည္း ဗုိက္ကို နွိပ္ျပီ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဟားဟားဟား။ ရယ္ရတယ္။ ဂင္၊ မင္းဒီပံုနဲ႔ ေခါင္းေဆာင္ လုပ္ခ်င္လို႔ မရပါဘူးကြာ။ ျပန္ဖယ္စမ္းပါ...
ဂင္ကို တြန္းဖယ္၍ ကြ်န္ေတာ္ေနရာကို ျပန္ယူလိုက္သည္။ မီနုိကလႊဲလို႔ က်န္တဲ႔သူေတြ အားလံုးက ကြ်န္ေတာ္ကို အျမင္သိပ္မၾကည္ၾကေခ်။ ကြ်န္ေတာ္ အိတ္ကပ္ထဲမွ အလြန္ၾကီးမားေသာ ၁လက္မအရြယ္ ဓာတ္ပံုတစ္ပံုထုတ္လိုက္ျပီ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဒီဓာတ္ပံုထဲက လူက ဆူဇူကီကို ဖမ္းဖုိ႔အတြက္ အေရးၾကီးဆံုးလူပဲ။ သူမ်က္နွာကို ေသေသခ်ာခ်ာ ၾကည္႔ထားၾက...
ဓာတ္ပံဳကို အားလံုး မ်က္လံုးနားသို႔ ကပ္၍ လုိက္ျပေတာ႔သည္။

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဒီလူက အရမ္းအႏာၱရာယ္လည္း မ်ားတယ္။ သူနံမည္က ဖက္တီး၊ တတိယနွစ္ အဂၤလိပ္စာေမဂ်ာ ေက်ာင္းသား။ ဆူဇူကီရဲ႔ တဦးတည္းေသာ အေမြဆက္ဆံမယ္႔ ေျမးပဲ...
အားလံုး လွုပ္လွုပ္ရြရြ ျဖစ္ကုန္ၾကသည္။ ဖက္တီး၊ ဖက္တီး မင္းကို အခြင္႔ရတုန္း ပညာေလးေတာ႔ ျပန္ေပးအုန္းမွဟု ေတြးရယ္လုိက္ေသးသည္။ ျပီေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္လည္း မီနုိေရွ႔မွာ ဂင္ထက္ အမွတ္ရနုိင္သမွ် ရေအာင္ အစြမ္းျပေတာ႔သည္။

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ခုဒါေၾကာင္႔ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ အရင္ဆံုးလုပ္ရမွာက ဖက္တီးဆုိတဲ႔ လူဆိုးဆူဇူကီရဲ႔ ေျမးကို အမိအရဖမ္း၊ ျပီရင္ သူဆီက ဆူဇူကီရဲ႔ သတင္းအခ်က္အလက္ေတြ မရရေအာင္ ညစ္ထုတ္။ ေနာက္ဆံုးမွ ဆူဇူကီကို ဖမ္း။ ကဲ၊ အားလံုး လုပ္ငန္းစလိုက္ရေအာင္...
မိန္႔ခြန္းျပီသည္နွင္႔ အားလံုး လက္၀ါးကို ျဖန္းခနဲျမည္ေအာင္ ၀ိုင္းၾဘဘာေပးျပီ ဖက္တီးကို ဖမ္းဆီးရန္ ဖက္တီးေနအိမ္သို႔ ကြ်န္ေတာ္တို႔ တိတ္တဆိတ္ လွဳိ၀ွက္စြာ ထြက္ခြာလာခဲ႔ၾကသည္။

------------------------------------------------------------
ဆက္ရန္

1 comment:

  1. ေခ်ာ (အစိမ္းေရာင္လြင္ျပင္)January 25, 2011 at 11:39 AM

    ဖတ္သြားျပီ
    ဒိုင္ေညာင္ း)
    အခန္းဆက္ကိုေမွ်ာ္ေနဦးမည္။

    ReplyDelete