Monday, January 31, 2011

စပိုင္ခ်စ္သူ အခန္း-၇




ဖက္တီးအိမ္သို႔ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔မသြားပဲ၊ ဖက္တီးကို လာဆမ္နီယားဆုိင္နားသို႔ ျမွားထုတ္ရန္ ကြ်န္ေတာ္ အၾကံရသည္နွင္႔ ဖက္တီးကိုဖုန္းဆက္လိုက္သည္။

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဖက္တီး၊ မင္းကို သတင္းေကာင္းေျပာစရာ ရွိလို႔ ဖုန္းဆက္လိုက္တာ...
ဖက္တီး ။ ။ သတင္းေကာင္းဆို ၾကိဳက္တယ္၊ ဘာမ်ားလဲ...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ေကာင္မေလး ေခ်ာေခ်ာေလးတစ္ေယာက္ ငါခု လာဆမ္နီယားဆုိင္မွာ မုန္႔သြားစားရင္း ေတြ႔တယ္ကြ။ မင္း ၾကိဳက္မွာ ေသခ်ာတယ္ကြာ။ အဲဒါ မင္းနဲ႔ေတာင္ မိတ္ဆက္ေပးမယ္လို႔ သူကိုေတာင္ ေျပာထားေသးတယ္။ အဲဒါ မင္းအားရင္ လာဆမ္နီယားဆုိင္ကို ခုလာခဲ႔ပါလား...
ဖက္တီးက ၀မ္းသာလံုးစို႔သြားတဲ႔ အသံၾကီးနဲ႔၊

ဖက္တီး ။ ။ ေကာင္မေလးက ပိန္ရဲ႔လားကြ...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ပိန္တာမွ ၀ါးလံုးေတာင္ သူကို အရုွံးေပးရမယ္။ လာမွာလား...
ဖက္တီး ။ ။ လာမွာေပါ႔ကြ။ ဒီလိုအခြင္႔အေရးမ်ဳိး လက္လႊတ္ခံစရာလား။ ၃မိနစ္ပဲေစာင္႔...

ေျပာကာ ေပ်ာ္ရႊင္စြာ ဖုန္းခ်သြားေတာ႔သည္။ ဖက္တီး လာမည္႔လမ္းတြင္ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ အသင္႔သြားေစာင္႔ကာ ဖက္တီးမလာခင္ လုပ္ေဆာင္ရမည္႔အခ်က္ေတြကို မိန္႔ခြန္းေခြေတာ႔သည္။

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဖက္တီးလာတာနဲ႔ ဂင္နဲ႔ဟာရုက မ်က္နွာဖံုးအုပ္ျပီ သံုးေလးခ်က္ေလာက္ နားပန္းက်င္းျပီ ကားထဲကို ခ်က္ခ်င္းဆြဲထည္႔လိုက္။ တျခားသူေတြ ျမင္သြားလို႔ မျဖစ္ဘူး။ ဂါဂ်က္က သူေမးတာ မေျဖရင္၊ နွိပ္စက္ဖုိ႔ လက္နက္၊ စက္ကိရိယာေတြ အားလံုး အသင္႔ထုတ္ထား။ မီနိုကေတာ႔ လုိအပ္ရင္ ၀င္ျပီ တုတ္နဲ႔ တခ်က္နွစ္ခ်က္ေလာက္ ၀င္ေစာ္ေပး။ ကြ်န္ေတာ္က သူကို စစ္ေမးတာ တာ၀န္ယူမယ္၊ စစ္ေမးလုိ႔ ေကာင္းေကာင္းမြန္မြန္ မေျဖရင္ ဖက္တီးကို အျပတ္ရွင္းပစ္မယ္...
မီနုိ ရွက္ကိုးရွက္ကန္းျဖင္႔ ကြ်န္ေတာ္နားသို႔ကပ္လာျပီ၊

မီနုိ ။ ။ ယမ္ခ်ာ၊ ဖက္တီးက နင္နဲ႔ငယ္သူငယ္ခ်င္းေတြေလ နည္းနည္းပါးပါး ညွာညွာတာတာ လုပ္လို႔ မရဘူးလား...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ မရပါဘူး။ စပုိင္အလုပ္မွာ ေဆြးမ်ဳိး၊ မိတ္ေဆြ မရွိဘူး။ အလုပ္နဲ႔ ပတ္သက္လာလုိ႔ကေတာ႔ ငါဘယ္သူကိုမွ မညွာနုိင္ဘူး...
သူမ်ားေတြ အထင္ၾကီးသြားေအာင္ တမင္ ေလလံုးေတြၾကြားျပီ ေျပာေနေတာ႔သည္။ သူကို ဖမ္းရင္ ျဖစ္သြားမယ္႔ ဖက္တီးမ်က္နွာၾကီးကို ေတြးရင္း ျပံဳးေနမိသည္။ ခဏေနေတာ႔ ရွုိးမုိးအျပည္႔ျဖင္႔ ဖက္တီးတစ္ေယာက္ထဲ ကြ်န္ေတာ္တို႔ တြက္ထားသည္႔အတုိင္း ေရာက္ခ်လာေတာ႔သည္။ ကြ်န္ေတာ္ အခ်က္ေပးလိုက္သည္နွင္႔ ဂင္နဲ႔ဟာရုတုိ႔နွစ္ေယာက္ ဖက္တီးကို ၀ုိင္းတုတ္ျပီ မ်က္နွာဖုံးအုပ္၍ ကားထဲသို႔ ပစ္သြင္းလုိက္ၾကသည္။

ဖက္တီး ။ ။ ကြ်န္ေတာ္ကို အသက္ခ်မ္းသာ ေပးပါဗ်ာ။ ကြ်န္ေတာ္ ရွိတာ အားလံုး ေပးပါ႔မယ္...
ဖက္တီး မ်က္နွာဖံုးစြပ္ေပးထား၍ ကြ်န္ေတာ္ကို မျမင္ရသည္ကို အခြင္႔ေကာင္းယူကာ အသံကိုျဖတ္၍၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ေဟ႔ေကာင္၊ မင္းနံမည္ ဖက္တီး ဟုတ္တယ္မလား...
ဖက္တီး ။ ။ ဟုတ္၊ ဟုတ္ပါတယ္ဗ်...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ေအး မင္း၊ ေက်ာက္စိမ္းစမူဆာနဲ႔ ပတ္သက္ျပီ ဘာေတြ သိထားလဲ။ သိထားတာ အကုန္ေျပာျပကြာ။ ထိန္ခ်န္ထားလို႔ကေတာ႔ မင္းလွ်ာကို ျဖတ္ပစ္မယ္...
ဖက္တီး ။ ။ ေက်ာက္စိမ္းစမူဆာကို ခုမွ ကြ်န္ေတာ္ ၾကားဖူးတာပါဗ်ာ။ ဘာမွ မသိရပါဘူး...
ဂါဂ်က္ ကြ်န္ေတာ္မ်က္နွာကို တစ္ခ်က္ လွမ္းၾကည္႔လိုက္သည္။ စက္ရုပ္ကေန ဖက္တီးလိမ္ေနေၾကာင္း အခ်က္ျပေန၍ ျဖစ္သည္။

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ မင္းလိမ္တယ္ေပါ႔ေလ။ မွတ္သြားေအာင္ တစ္ခ်က္၊ ခြက္...
ဖက္တီး ။ ။ အမယ္ေလး ေၾကာက္ပါျပီဗ်။ ေက်ာက္စိမ္းစမူဆာကို ကြ်န္ေတာ္သူငယ္ခ်င္း ယမ္ခ်ာကို ဌါးလုိက္ပါတယ္။ မယံုရင္ ယမ္ခ်ာကို သြားေမးၾကည္႔ၾကပါ...
ဖက္တီးရဲ႔ စကားလည္း ဆံုးေရာ၊ အားလံုးရဲ႔ အၾကည္႔သည္ ကြ်န္ေတာ္ဆီသို႔ ဦးတည္လာၾကသည္။

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ မင္းလိမ္မေနနဲ႔။ သူကို မင္းအေဆာင္ဆုိျပီ လိမ္ဌါးလိုက္တာက အစ ငါအားလံုး သိတယ္ကြ။ ငါခုသိခ်င္တာကြ၊ မင္း ေက်ာက္စိမ္းစမူဆာကို ဘယ္က ရလာတယ္ဆုိတာကိုပဲ သိခ်င္တာ...
ဖက္တီး ။ ။ ကြ်န္ေတာ္ အဖိုးဆီက ခိုုးလာတာပါဗ်။ သူဆီသြားလည္တုန္းက...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ေတာ္ျပီ၊ သူဘယ္မွာေနလဲ။ ဘာလုပ္လည္း အစက အားလံုးေျပာစမ္း...
ဖက္တီး ။ ။ .x.x.x.x.x.x.x.x.x.x.x.x.x.x.x.x.x...

ဆူဇူကီနဲ႔ ပတ္သက္ျပီ ဖက္တီးဆီမွ အကုန္နွုိက္ခြ်တ္ စစ္ေမးျပီေနာက္၊

ဂင္ ။ ။ ဒီေကာင္ ငါတို႔ကို မွိတ္မိေနရင္ မလြယ္ဘူး။ ဒုကၡျပန္ေပးနုိင္တယ္ ေျပာထားတဲ႔ အတုိင္း ရွင္းလိုက္ရေအာင္...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ရွင္းဖို႔ မလုိပါဘူး။ ဒီေကာင္ ငါတို႔ ဘယ္သူလဲ ဆုိတာ သိမွမသိပဲ။ ဒီအတုိင္း မ်က္နွာဖံုးစြတ္ ၾကိဳးခ်ည္ျပီ လမ္းမွာ ခ်ခဲ႔လုိက္တာ ပိုေကာင္းပါတယ္...
ဖက္တီးကို နားပန္း ၃၊ ၄ခ်က္ေလာက္ အခြင္႔အေရးရတုန္း ပညာေပးလိုက္ျပီ ကားေပၚက ကန္ခ်ခဲ႔သည္။ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ ကားလည္း ထြက္သြားေရာ၊ ဖက္တီးက လမ္းေဘးမွာ ခုန္ဆြခုန္ဆြျဖင္႔၊

ဖက္တီး ။ ။ ယမ္ခ်ာ၊ ငါမင္းကို ဒီတသက္ မေက်ဘူးကြ။ ယမ္ခ်ာ မင္းကို အေသသတ္မယ္...
ေအာ္ဟစ္မွ ဒီေကာင္ ဖက္တီး၊ ငါဒီေလာက္ အသံျဖတ္ထားတာကို မွတ္မိျဖစ္ေအာင္ မွတ္မိေသးတယ္ဟု စိတ္ထဲမွ ၾကိမ္းဆဲလိုက္ျပီ၊

ဂင္ ။ ။ ခင္မ်ား ေျပာေတာ႔ သူက ခင္ဗ်ာကို မမွိတ္မိနိုင္ဘူးဆုိ။ ခုဘယ္လုိလုပ္မလဲ...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဟဲဟဲဟဲ၊ သူက ထင္ေၾကးနဲ႔ ေအာ္ေနတာ ေနမွာပါဗ်ာ...
ဂါဂ်က္ ။ ။ အင္း... စက္ရုပ္တြက္ခ်က္ အရဆုိရင္ ဖက္တီးက ၁၀၀ရာခုိင္နွုန္း ယမ္ခ်ာကို မွတ္မိသားပဲ...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ကိန္၊ ကိန္...
ဖက္တီးေျပာျပခ်က္အရဆုိရင္ ဆူဇူကီ ေနတဲ႔ေနရာကို ကားျဖင္႔သြားလွ်င္ နာဂိုယာမွ လမ္းမွာတင္ တစ္ရက္ေလာက္ပင္ အခ်ိန္ကုန္ဆံုးသြားနုိင္သည္။ ဒါေၾကာင္႔ ကားျဖင္႔ မသြားပဲ၊ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ စပိုင္ေတြသံုးသည္႔ ေျမေအာက္ဒံုးက်ဥ္ရထားျဖင္႔ သြားလွ်င္ စကၠန္႔ပိုင္းအတြင္းပင္ ေရာက္သြားနုိင္သည္။ ဒါေၾကာင္႔ ေျမေအာက္ဒံုးက်ဥ္ရထားျဖင္႔ ဆူဇူကီရွိရာ ေနရာသို႔ ထြက္ခြာလာၾကသည္။ ဆူဇူကီစခန္းနားေရာက္ေတာ႔ ဒံုးက်ဥ္ရထားေပၚမွ ဆင္းျပီ တစ္ေနရာတြင္ စခန္းခ်လိုက္ၾကသည္။

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဂင္၊ မင္းက အစီအစဥ္ဆြဲတဲ႔သူဆိုေတာ႔ ဘယ္လို ဆူဇူကီစခန္းကို ေဖာက္၀င္မယ္၊ သတင္းအခ်က္အလက္ေတြကို အရယူမယ္ တာေတြကို တာ၀န္ယူျပီ ေျပာျပလိုက္္...

ကြ်န္ေတာ္ ဆရာၾကီးစတိုင္ျဖင္႔ မီနုိေဘးမွာ ညာတာပါေတး သြားထိုင္ကာ ဂင္ရွင္းျပသည္ကို မွိတ္မွိတ္ၾကီး နားေထာင္ေနသည္။ ဂင္ သူနွင္႔အတူပါလာေသာ ေျမပံုၾကီးတစ္ခုကို ခ်ိတ္ဆြဲလိုက္ျပီ၊

ဂင္ ။ ။ ဒါခုဆူဇူကီစခန္းရွိတဲ႔ ေနရာပဲ၊ ခုကြ်န္ုပ္တုိ႔ေရာက္ေနတာက သူနဲ႔ ၂မိုင္အကြာမွာပဲ။ ဒီစခန္းက လြန္ခဲ႔တဲ႔အနွစ္ ၃၀ခန္႔က "ဒိုဖုိကီဂ်ဳစံ" အမည္ရွိတဲ႔ ဓာတုပစၥည္းထုတ္တဲ႔ စက္ရုံပ်က္ၾကီးတစ္ခုပဲ။ သူထဲကို ေဖာက္၀င္ဖုိ႔ ဆိုလွ်င္ ၀င္ေပါက္ နွစ္ေနရာပဲ ရွိတယ္။ ပထမေနရာက အဓိက၀င္ေပါက္က်ယ္ပဲ၊ လွ်ပ္စစ္ျခံစည္းရုိးေတြကာထားလို႔ ၀င္ရခက္ေပမယ္႔ ဒီေနရာက ၀င္မယ္ဆုိလွ်င္ အလြယ္အကူဆံုးပဲ။ ဒုတိယ၀င္ေပါက္က စက္ရုံၾကီးရဲ႔ ေနာက္ေပါက္ပဲ။ ဒီေနာက္ေပါက္ ေဘးပတ္ပတ္လည္မွာ ေတာအုပ္တစ္ခုရွိတယ္။ ေတာအုပ္ျဖတ္မယ္ျပီ ၀င္မယ္ဆုိရင္ ျမဳပ္ဗံုးေတြ၊ မုိင္းၾကိဳးေတြနဲ႔ေတြ႔ျပီ အသတ္ပါ ေပါက္သြားနုိင္တယ္။ ဒါေၾကာင္႔ ခက္ခဲတယ္လို႔ ေျပာရမယ္...
ဒုတိယ၀င္ေပါက္က အသက္အႏာၱရာယ္ရွိသည္ဟု ၾကားလိုက္သည္နွင္႔ ခ်က္ခ်င္း ၾကက္သီးေမြညွင္းထျပီ ဆာေကးမ်က္နွာကို ေျပးျမင္ေယာင္မိသည္။ ကိုၾကီးေတာ႔ ဆာေကး၊ မင္းနဲ႔ ေနာက္တခါေတြ႔ဖုိ႔ အခြင္႔အေရးရွိေတာ႔မယ္ မထင္ပါဘူးကြာဟု ငိုေၾကြးလွ်က္...

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ မီနုိကေတာ႔ ပထမေပါက္ကပဲ ၀င္မယ္...
မီနုိကိုပါ ကြ်န္ေတာ္နဲ႔တူတူ အေဖာ္ညွုိလိုက္ေသးသည္။ ဂင္ ကြ်န္ေတာ္ကို မုိက္ၾကည္႔တခ်က္ၾကည္႔၍ သူရွင္းျပသည္ကို လာေနွာင္႔ယွက္သည္ဆုိသည္႔ သေဘာမ်ဳိးျဖင္႔၊

ဂင္ ။ ။ အလြယ္ဆံုးေနရာက အႏာၱရာယ္အရွိဆံုးဆုိတာ ခင္ဗ်ာ နားမလည္ဘူးထင္တယ္။ ခက္ခဲေပမယ္႔ ကြ်န္ုပ္တုိ႔က ဒုတိယ၀င္ေပါက္ကို ေရြးခ်ယ္မယ္။ မုိင္းၾကိဳးနဲ႔ ေျမေအာက္ျမဳပ္ဗံုးေတြကို ဂါဂ်က္က တာ၀န္ယူျပီ ေျဖရွင္းေပးလိမ္႔မယ္၊ ခင္မ်ား ဒီအတြက္ ဘာမွ မပူနဲ႔....

ဂါဂ်က္ကို လွမ္းၾကည္႔လိုက္ေတာ႔ ေဘာပင္တစ္ေခ်ာင္းကို ေဂ်ာက္၊ ေဂ်ာက္၊ ေဂ်ာက္ နွိပ္လိုက္၊ ျပန္ပိတ္လိုက္၊ စာအုပ္ထဲမွာ ေရးခ်လိုက္ျဖင္႔ အလုပ္ကို ရွုပ္ေနေတာ႔သည္။ ကြ်န္ေတာ္ ဟာရုနားသို႔ကပ္၍ တုိးတုိးေျပာလိုက္သည္။

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဟာရု၊ မင္းေရာ ပထမေပါက္ကပဲ ၀င္မယ္ မဟုတ္လား...
ဟာရု ။ ။ ဟီးဟီး၊ ကြ်န္ေတာ္က ဂင္ေနာက္ပဲ လိုက္မယ္။ သူက ခင္ဗ်ာလို မလိမ္တတ္ဘူးဗ်...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဘာ...
ဟာရု၊ ဒီေကာင္ေတာ႔ေလဟု စိတ္ထဲမွ ၾကိမ္းဆဲလုိက္ျပီ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ မင္းတုိ႔ထဲက မေက်နပ္တဲ႔သူ ဒုတိယေပါက္က ၀င္နုိင္တယ္။ ကြ်န္ေတာ္ ေနာက္လိုက္ခ်င္တဲ႔သူက လုိက္ခဲ႔ၾက...
ကြ်န္ေတာ္ တစ္ေယာက္ထဲ စိတ္ဆုိးဆုိးျဖင္႔ ထြက္လာခဲ႔သည္။ ေတာ္ေတာ္ေျခလွမ္းလွမ္းျပီမွ ေနာက္လည္း လွည္႔ၾကည္႔လိုက္ေရာ ကြ်န္ေတာ္ေနာက္တြင္ ဘယ္သူမွ မပါလာသျဖင္႔၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ေဟ႔၊ ကြ်န္ေတာ္ကိုလည္း ေစာင္႔ၾကအုန္းေလ၊ ကြ်န္ေတာ္လည္း လိုက္မယ္...
ေအာ္ဟစ္ကာ ဂင္တုိ႔စပိုင္အဖြဲ႔ေနာက္သို႔ ျပန္ေျပးလိုက္သြားရသည္။ မီနုိက ကြ်န္ေတာ္ကို ရယ္ျပေသာ္လည္း ကြ်န္ေတာ္ ေသခ်ာျပန္မျပံဳးနိုင္ျဖစ္ေန၍၊

မီနုိ ။ ။ ယမ္ခ်ာ၊ နင္ေနာက္မလုိက္ခဲ႔လို႔၊ ငါကို စိတ္ကြက္သြားလားဟင္...
ကြ်န္ေတာ္ စိတ္ထဲမွာေတာ႔ အရမ္းကို စိတ္ဆုိးတယ္။ မီနုိ နင္ဟုတ္လို႔ ငါေနာက္မလုိက္ပဲ၊ ဂင္ေနာက္လိုက္သြားရဲ႔တယ္ ရက္စက္လွခ်ည္းလား မီနုိရဲ႔ဟု စိတ္ထဲတြင္ ေဆြ႔ေဆြ႔ခုန္ျပီ ရန္ေတြ႔ခ်င္ေသာ္လည္း အျပင္မွာ သေဘာထားၾကီးခ်င္ ေယာင္ေဆာင္ျပီ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဟားဟား၊ ငါသေဘာထား အဲဒီေလာက္ မတင္းတိမ္ပါဘူး။ မီနုိဆုိရင္ အျပစ္မျမင္ျပီသားပါဟ၊ ဟဲဟဲဟဲ...
မီနို ။ ။ ဒါေၾကာင္႔ ငါေလနင္ကို...
မီနုိ ေျပာမယ္႔စကားကို ရပ္သြားျပီ မ်က္နွာက ပန္းေရာင္ကေန ရွက္ျပီ နီရဲတက္လာေတာ႔သည္။ မီနုိကို ၾကည္႔ရင္း ၾကည္႔ရင္းျဖင္႔ မီနိုတစ္ကိုယ္လံုး အေငြ႔ေတြ အားလံုး ဖုံးအုပ္သြား၍ ကြ်န္ေတာ္ အရမ္းအံ႔အားသင္႔စြာ ၾကည္႔ေနတုန္း မီနုိကိုယ္ပြားပါ ကြဲထြက္သြားျပီ၊

မီနုိကိုယ္ပြား ။ ။ နင္ဒီေလာက္ ပထမ၀င္ေပါက္က ၀င္ခ်င္ေနရင္ ငါနဲ႔လိုက္ခဲ႔လာ...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ မလုိက္ဘူး။ ဆာေကးဆုိရင္ လိုက္ရင္လိုက္မယ္။ ငါေတာ႔ မလုိက္ဘူး။ မီနုိအစစ္ ကယ္ပါအုန္း...
ေအာ္ရင္း မီနုိကိုယ္ပြား ဆဲြေခၚတဲ႔ေနာက္သို႔ လိုက္ပါသြားေတာ႔သည္။ မီနုိကိုယ္ပြားက မီနုိန႔ဲ ရုပ္ခ်င္းစြတ္ခြ်တ္တူတာ လႊဲရင္ အမူအရာ၊ အ၀တ္အစားေတာ႔ လံုး၀ကို မတူေပ။ မီနုိအစစ္ အရမ္းရွက္ျပီ စိတ္လုွပ္ရွားသြားတာမ်ဳိး ဆုိလွ်င္ သူအလိုအေလ်ာက္ ကိုယ္ပြားပါ ကြဲထြက္သြားျခင္း ျဖစ္သည္။ မီနုိနဲ႔ယူျပီရင္ စိတ္လွုပ္ရွားစရာတစ္ခုမွ ကြ်န္ေတာ္လုွပ္လို႔ မျဖစ္ဘူးဟု ေတြးရင္း မီနုိကိုယ္ပြား ဆြဲေခၚရာ ေနာက္သို႔ တန္းတန္းၾကီး ပါသြားေတာ႔သည္။ တျဖည္းျဖည္းနဲ႔ လွ်ပ္စစ္ျခံစည္းရုိးေတြ ကာထားေသာ ေနရာသို႔ ေရာက္လာသည္။ ဆူဇူကီစခန္းနဲ႔ နီးလာလွ်င္ ကြ်န္ေတာ္စိတ္ထဲမွာ ေၾကာက္စိတ္ပိုမ်ားလာေလ ျဖစ္ေနစဥ္ လူတစ္ေယာက္ ကြ်န္ေတာ္ေနာက္မွ ပခံုးကို ပုတ္လိုက္သျဖင္႔၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ အမယ္ေလးဗ်၊ ဆူဇူကီ ေၾကာက္ပါဗ်။ ကြ်န္ေတာ္ကို မသတ္ပါနဲ႔...
ေအာ္ကာ ေနာက္လည္း လွည္႔ၾကည္႔လိုက္မွ စပ္ျဖီးျဖီး မ်က္နွာျဖင္႔ ဟာရုျဖစ္ေန၍၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဟာရု၊ မင္းလုပ္လိုက္မွျဖင္႔ အလန္႔တၾကား။ ငါကိုမယံုရင္ ငါေနာက္ဘာလို႔ လိုက္လာတာလဲ...
ဟာရု ။ ။ ဟဲဟဲ၊ ခင္ဗ်ာတစ္ေယာက္ထဲ စိတ္မခ်တာနဲ႔ ဂင္ဆီက ခြင္႔ေတာင္းျပီ လိုက္တာပါဗ်...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ မလိုပါဘူး...
ပါးစပ္က ေျပာလိုက္ေသာ္လည္း ကြ်န္ေတာ္ စိတ္ထဲမွာေတာ႔ ဟာရုပါလာ၍ ပို၍ အားတက္လာမိသည္။ ဟာရုက ဒီလုပ္ငန္းနဲ႔ပတ္သက္ျပီ ရန္သူစခန္းေဖာက္၀င္ဖုိ႔ ကြ်မ္းက်င္သူ ပီပီ လွ်ပ္စစ္ျခံစည္းရုိးကို ဂါဂ်က္ေပးလိုက္ေသာ လက္နက္ဆန္းကို အသံုးခ်ျပီ အသာေလးဖ်က္ျပီ ေဖာက္၀င္သြားသည္ကို ၾကက္ေသေသကာ ကြ်န္ေတာ္ ေငးၾကည္႔ေနမိ၍၊

ဟာရု ။ ။ ယမ္ခ်ာ ဘာလုပ္ေနတာလဲ၊ ျမန္ျမန္၀င္ခဲ႔ေလ။ မီနုိကိုယ္ပြားက ထြက္သြားျပီ၊ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ မမွီပဲ ေနအုန္းမယ္...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ေအး...
ဟာရုနဲ႔ကြ်န္ေတာ္ ပထမအဆင္႔ လွ်ပ္စစ္ျခံစည္းရိုးကေန ၀င္ေရာက္ လာၾကေတာ႔သည္။ မီနုိကိုယ္ပြားနဲ႔ စက္ရုံထဲသို႔၀င္ရန္ အဓိက၀င္ေပါက္တံခါးနားမွ ျပန္ဆံုၾကသည္။ မီနုိကိုယ္ပြားက တံခါးကို အားျဖင္႔ ေျခေထာက္ျဖင္႔ ကန္၊ ကိုယ္နဲ႔တုိက္ေနျပီ၊

မီနုိကိုယ္ပြား ။ ။ ဒီတံခါးအေဆြးကို ငါဘာလို႔ ဖြင္႔မရတာလဲ၊ ယားယားယား...
ထပ္ခါထပ္ခါ တုိက္ေနေတာ႔သည္။ တံခါးကို ၾကည္႔လိုက္ေတာ႔ လွုိ၀ွက္နံပါတ္တစ္ခုနွင္႔  လွုိ၀ွက္ေသာ႔တစ္ခုျဖင္႔ နွစ္ထပ္သာ ခတ္ထား၍၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ မီနုိကိုယ္ပြား၊ ဒီတံခါးဖြင္႔တဲ႔ကိစၥ ကြ်န္ေတာ္ၾကည္႔လုပ္လိုက္ပါ႔မယ္...
မီနုိကိုယ္ပြား ။ ။ ငါက ကိုယ္ပြားမဟုတ္ဘူးဟဲ႔၊ မီနုိအစစ္က အသံုးမက်လြန္းလို႔ သူကို ၀င္ကူေပးေနတာ၊ ငါကမွ အစစ္ျဖစ္သင္႔တာဆုိတာ မင္းျမဲျမဲမွတ္ထား...
ေျပာကာ စိတ္ဆုိးဆုိးျဖင္႔ ေဘးမွာ သြားရပ္ေနေတာ႔သည္။ ဟာရုနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္ တစ္ေယာက္မ်က္နွာ၊ တစ္ေယာက္ၾကည္႔၍ မီနုိကိုယ္ပြားမသိေအာင္ ၾကိတ္ရယ္ေနၾကသည္။ ပထမဆံုး လွုိ၀ွက္တံခါးကို လုွိ၀ွက္နံပါတ္ကို အသာေလးပင္ ကြ်န္ေတာ္ရိုက္ထည္႔၍ ဖြင္႔ခ်လိုက္သည္။ ဟာရုက အရမ္း အံ႔အားသင္႔စြာျဖင္႔၊

ဟာရု ။ ။ ယမ္ခ်ာ၊ ခင္ဗ်ာ လွုိ၀ွက္နံပါတ္ေတြကို ဘယ္လို သိေနတာလဲ...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဒါ ကြ်န္ေတာ္အလုပ္ေလဗ်ာ။ ဒီတံခါးရဲ႔ လွုိ၀ွက္နံပါတ္ရုိက္တဲ႔ ေနရာကို ေသခ်ာၾကည္႔လိုက္၊ အေပၚမွာ 0...10 ထိဂဏန္းေလးေတြ ရွိေပမယ္႔၊ တကယ္လွုိ၀ွက္နံပါတ္က AကေနKလို႔ ေျပာင္းမွတ္ယူရမယ္။
0, 1, 2,  3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 အစားအဂၤလိပ္စကားလံုးျဖင္႔
A, B, C, D, E, F, G, H, I, J,  K  လို႔ မွတ္ယူရမယ္။ ဒီစက္ရုံရဲ႔ နံမည္က ဂင္ေျပာသြားတဲ႔ အတုိင္းဆိုရင္ "ဒိုဖုိကီဂ်ဳစံ" ဆုိေတာ႔ ဒိုက D=3, ဖုိက F=5, ကီက K=10, သံုးလံုးကို အရင္ရိုက္ထည္႔၊ ျပီရင္ ဂ်ဴစံကေတာ႔ ဂ်ပန္လို ၁၃ဂဏန္းကို ေခၚတာဆုိေတာ႔ 3,5,10,1,3 လို႔ရိုက္ထည္႔ရုံပါပဲဗ်...
ကြ်န္ေတာ္ရွင္းျပလိုက္မွ ဟာရုက ဟုတ္သားပဲ၊ ဆုိတဲ႔အၾကည္႔အျပင္ ကြ်န္ေတာ္ကို အနည္းငယ္ အထင္ၾကီးသြားသင္႔ အရိပ္အေယာင္ပါ သူမ်က္လံုးထဲမွာ ေတြ႔လိုက္ရသည္။

ဟာရု ။ ။ ဒါဆုိ ေနာက္လွုိ၀ွက္ေသာ႔ကိုေရာ ဘယ္လိုဖြင္႔မွာလဲ...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဒီေသာ႔ကေတာ႔ ခုတစ္ေလာမွ ကြ်န္ေတာ္လာမွာကို ၾကိဳသိေနလို႔ အသစ္ခတ္လိုက္တဲ႔ေသာ႔ပဲဗ်...
ဟာရု ။ ။ အဲဒါလည္း ခင္ဗ်ာ သိတယ္...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ သိဆို ဒီေသာ႔အမ်ဳိးအစားက ဂ်ပန္ေစ်းကြက္ေရာက္တာ တပတ္ေလာက္ပဲ ရွိေသးတာကိုး။ ေသာ႔မွာ ခလုတ္ နွစ္ခုပဲ ပါတယ္။ တစ္ခုက အနီေရာင္၊ ေနာက္တခုက အျပာေရာင္။ ျဖစ္နုိင္တာက အနီေရာင္ကုိ ၃ခ်က္နွိပ္၊ ျပီမွ အျပာေရာင္ကုိ ၅ခ်က္နွိပ္
(သို႔)
အျပာေရာင္ကုိ ၅ခ်က္နွိပ္၊ ျပီမွ အနီေရာင္ကို ၃ခ်က္နွိပ္။ အေရာင္ တခါေလာက္ မွားနွိပ္မိလို႔ ေနာက္တခါ ျပန္ဖြင္႔ဖို႔ မၾကိဳးစားနဲ႔ေတာ႔၊ ရာသက္ပန္အေသျဖစ္သြားျပီ။ ေသာ႔ပိုင္ရွင္ကလႊဲရင္ ဘယ္သူမွ မဖြင္႔နုိင္ေတာ႔ေအာင္ တမင္ဖန္တီးထုတ္လုပ္ထားတာ...
ဟာရု ။ ။ ဒါဆုိ ခင္မ်ား အျပာေရာင္နဲ႔ အနီေရာင္ ဘယ္ဟာကို အရင္နွိပ္မလဲ...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ကြ်န္ေတာ္လည္း စဥ္းစားရက်ပ္ေနတာ။ အျပာေရာင္ခလုတ္ကို ၾကည္႔တာနဲ႔ ၅ခ်က္နွိပ္ထားမွန္းသိသလို၊ အနီခလုတ္ကုိလည္း ၃ခ်က္နွိပ္ထားမွန္း ကြ်န္ေတာ္ခန္႔မွန္းနိုင္ေပမယ္႔ ဘယ္ခလုတ္အရင္နွိပ္ထားတာလဲေတာ႔ ဘယ္လိုမွ စဥ္းစားမရဘူးဗ်။
ကံပဲဗ်ာ၊ စမ္းၾကည္႔ရတာေပါ႔...
ကြ်န္ေတာ္ အရဲစြန္႔ျပီ အနီေရာင္ခလုတ္ကို အရင္နွိပ္ဖုိ႔ လက္ျပင္လိုက္စဥ္ မီနုိကိုယ္ပြား ေရာက္ခ်လာျပီ၊

မီနုိကိုယ္ပြား ။ ။ နင္တုိ႔ နွစ္ေယာက္ တံခါးဖြင္႔ေနတာ ၾကာလိုက္တာ၊ ဖယ္စမ္း...
ဟာရုနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္ကို အတင္းတြန္းဖယ္၍ အျပာေရာင္ခလုတ္ကို နွိပ္မယ္ အလုပ္တြင္၊

ျပိဳင္တူ ။ ။ မလုပ္နဲ႔...
ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ နွစ္ေယာက္ေအာ္လိုက္ေသာ္လည္း မီနုိကိုယ္ပြားက အျပာခလုတ္ကို နွိပ္ျပီသား ျဖစ္သြားသည္။ သြားပါျပီ၊ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ ၾကိဳးစားခဲ႔သမွ်ေတာ႔ ဒီမီနုိကိုယ္ပြားအစုတ္လုပ္တာနဲ႔ စိတ္ထဲက ၾကိမ္းဆဲလိုက္ျပီ ေသာ႔ကိုလည္း ေသခ်ာၾကည္႔လိုက္ေရာ ေသာ႔က အေသမျဖစ္သြားမွ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဟဲဟဲ။ မီနုိကိုယ္ပြားက ေတာ္သားပဲ၊ အျပာေရာင္ခလုတ္က အရင္နွိပ္ရမွာ၊ ဟဲဟဲဟဲ...
အျပာေရာင္ခလုတ္ကို ၅ခ်က္၊ အနီေရာင္ခလုတ္ကို ၃ခ်က္နွိပ္လိုက္သည္နွင္႔ အဓိက၀င္ေပါက္ တံခါးၾကီး ပြင္႔သြားေတာ႔သည္။ စက္ရုံထဲ ေရာက္ေရာက္ခ်င္းပင္ စက္ရုံတ၀ွက္ကို အကဲခတ္ၾကည္႔လိုက္သည္။ စက္ရုံဒုတိယထပ္ အခန္းတခန္းမွ စာရိုက္သံမ်ား ထြက္ေန၍ ဟာရုကို လွမ္းၾကည္႔လိုက္မိသည္။

ဟာရု ။ ။ အဲဒီအခန္းထဲမွ လူအနံ႔ကို ကြ်န္ေတာ္ရေနတယ္...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ အင္း၊ အေျခအေနတခ်က္ ေစာင္႔ၾကည္႔အုန္း...
ဂင္ထက္အရင္ စက္ရုံၾကီးထဲ အရင္ေရာက္ျပီ အေတြးျဖင္႔ပင္ ကြ်န္ေတာ္ေတာ္ေတာ္ေလးကို ေပ်ာ္သြားမိသည္။ ခုေလာက္ဆုိ ဂင္တုိ႔ မိုင္းဖယ္ေနတာနဲ႔ အလုပ္ရွုပ္ေနေရာေပါ႔ အေတြးေတာင္ မဆံုးေသးပင္၊ ဂင္တို႔အဖြဲ႔ စက္ရုံထဲသို႔ ေနာက္ေပါက္ ၀င္လာသည္လည္း ျမင္ေရာ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ မီနုိကိုယ္ပြား၊ ဟာရု စလုွပ္ရွားေတာ႔။ ငါတို႔အဖြဲ႔ ဂင္တို႔ထက္ ဆူဇူကီကို အရင္ဖမ္းရမယ္...
ကြ်န္ေတာ္တို႔ အဖြဲ႔၂ ဆူဇူကီ ရွိနုိင္မည္႔ အေပၚထပ္ အခန္းသို႔ အျမန္ေျပးတက္ေတာ႔သည္။ ဂင္ကလည္း ကြ်န္ေတာ္သူတုိ႔ကို ျပိဳင္လုပ္မွန္း သိ၍ တဘက္ေလွခါးမွ အျမန္ေျပးတက္လာၾကသည္။ ဒုတိယထပ္ အခန္းေရွ႔ေရာက္ေရာ၊ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ အားလံုး တစ္ေနရာထဲတြင္ ဆံုမိသြားၾကသည္။

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဂင္၊ မင္းကို သနားတယ္၊ ငါတုိ႔ ဒီစက္ရုံထဲကို အရင္ေရာက္ေတာ႔၊ ဆူဇူကီ ဖမ္းဖုိ႔ ငါပဲ တာ၀န္ယူမယ္...
ဂင္မ်က္ေမွာင္ကို တခ်က္ကုတ္လွ်က္၊

ဂင္ ။ ။ ယမ္ခ်ာ၊ ခုစိန္ေျပးလိုက္တမ္း ေဆာ႔ေနတာ မဟုတ္ဘူးကြ။ ဆူဇူကီလို အႏာၱရာယ္ရွိတဲ႔စပိုင္ တစ္ေယာက္နဲ႔ ယွဥ္ျပိဳင္ေနရတာ။ မင္းပဲ ဖမ္းမိ၊ ငါပဲဖမ္းမိ။ ဖမ္းမိဖုိ႔က အေရးၾကီးဆံုးပဲ...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဒီမွာ၊ မင္းငါကို အေခ်ာ႔ဆြဲျပီ ငါထက္ဦးေအာင္ ဖမ္းဖုိ႔မလား။ မရဘူးကြ...
ျပန္ေျပာကာ ကြ်န္ေတာ္ အခန္းတံခါးကို အရင္ဖြင္႔ခ်လိုက္ျပီ ကြ်န္ေတာ္ မွားသြားမွန္း သိလိုက္ရသည္။ အခန္းထဲတြင္ မည္သူမွ မရွိပဲ စက္ေတြနဲ႔ စာရုိက္၊ မီးမွိတ္တုတ္ျဖစ္ေအာင္ လုပ္ေဆာင္ ထားျခင္းပင္ျဖစ္သည္။ ကြ်န္ေတာ္ ေထာက္ေခ်ာက္ထဲ ေရာက္သြားျပီ ဆုိသည္႔အေတြးပင္ မဆံုးေသးခင္၊

မီနုို ။ ။ အားအား...
မီနုိဆီမွ ေအာ္သံနွင္႔အတူ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ စပိုင္လူငယ္တဖြဲ႔လံုး ဆူဇူကီ အသင္႔ဆင္ထားသည္႔ ပိုက္ခြန္ေခါင္းမိုးေပၚမွ ျပဳတ္က်လာျပီ မိသြားေတာ႔သည္။ ဂါဂ်က္ကလည္း သူမွာ ပါလာသည္႔ လက္နက္မ်ားျဖင္႔ အမ်ဳိးစံု ေဖာက္ထြက္ေသာ္လည္း မေအာင္ျမင္ေပ။ ပိုက္ခြန္က ႏြယ္ေတြ လိုပင္ ကြ်န္ေတာ္တို႔အားလံုး၏ ေျခေထာက္ေတြ လက္ေတြကို ယစ္ေခြထားေတာ႔သည္။ ဂင္အခဲမေက်ေသာ အသံျဖင္႔ ကြ်န္ေတာ္ကို ေစ႔ေစ႔ၾကည္႔ျပီ၊

ဂင္ ။ ။ ယမ္ခ်ာ၊ အဲဒါ မင္းနေမာ္နမဲ႔နုိင္လို႔ ျဖစ္ရတာကြ...
ဂါဂ်က္ ။ ။ ကြ်န္ေတာ္လည္း ေျပာသားပဲ။ ယမ္ခ်ာ အုိင္က်ဴ ၄၀%ပဲ ရွိတယ္၊ ေခါင္းေဆာင္ မျဖစ္သင္႔ပါဘူးလို႔...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ကိန္...
ကြ်န္ေတာ္တို႔ အခ်င္းခ်င္း ရန္ျဖစ္ေနၾကစဥ္၊ မီနုိကိုယ္ပြား ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ကို ကယ္တင္႐န္ ပုန္းေနရာမွ ေျပးထြက္လာသျဖင္႔ မီနုိအစစ္နဲ႔ေတြ႔လွ်င္ ေပ်ာက္ကြယ္မည္ကို ကြ်န္ေတာ္တို႔ သိေန၍၊

အားလံုး ။ ။ မလာနဲ႔...
ေအာ္ေသာ္လည္း မီနုိကိုယ္ပြား ဂရုမထားပဲ၊ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ကို ၾကိဳးေျဖေပးရန္ အတင္းၾကိဳးစားေသာ္လည္း မေျဖေပးရေသးခင္ပင္္ ေပ်ာက္ကြယ္သြားေတာ႔သည္။ မီနုိကေတာ႔ သူကိုယ္ပြားေပ်ာက္ကြယ္သြား၍ ငိုလွ်က္ေနေတာ႔သည္။ ကိုယ္ပြားအစြမ္းက အားအင္ျပည္႔မွ အသံုးျပဳနိုင္ျခင္းျဖစ္သည္။
ထုိစဥ္ လွုိ၀ွက္ခန္း တံခါးတစ္ခု ပြင္႔လာ၍ ကြ်န္ေတာ္စိုက္ၾကည္႔ေနမိသည္။ ထုိအခန္းထဲမွ ဆူဇူကီဟု ထင္ရသူ အဖိုးၾကီး တစ္ဦး ထြက္လာသည္။ ထုိအဖိုးၾကီး မ်က္နွာတစ္ခုလံုး မွုတ္ဆိတ္ေမႊးမ်ား၊ ပသိုင္းေမႊးမ်ား၊ ဆံပင္ရွည္မ်ားျဖင္႔ ဖုံးကြယ္ေနသျဖင္႔ ဆူဇူကီဟုလို႔ေတာ႔ ဆံုးျဖတ္ရန္ ခက္ခဲေနသည္။ ထုိလူၾကီး ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ အားလံုးနားတြင္ ရပ္လိုက္ျပီ လက္ကို ပိုက္လွ်က္ အားရပါးရ ထရယ္ေတာ႔သည္။

ဆူဇူကီ ။ ။ ဟားဟားဟား၊ မင္းတို႔လို စပိုင္လူငယ္ေတြကို ငါဆီလႊတ္လိုက္တာ။ ငါကိုေစာ္ကားလိုက္သလိုပဲကြ၊ မင္းတို႔ေကာင္ေတြက ငါတုိ႔လက္ထက္က စပိုင္ေတြရဲ႔ ေျခဖ်ားေတာင္ မမွီပါဘူးကြာ။ ေတာ္ေတာ္အသံုးမက်တဲ႔ ေကာင္ေလးေတြ၊ ဟားဟားဟား...
ေလွာင္ရယ္ကာ သူ႔လွုိ၀ွက္ခန္းထဲသို႔ ျပန္၀င္သြားေတာ႔သည္။ ဂင္က မခံခ်င္ပဲ၊ သူေအာ္ရန္ ၾကိဳးစားေသာ္လည္း ကြ်န္ေတာ္ ၀င္တားလိုက္ရသည္။
--------------------------------------------

ဆူဇူကီ၀င္သြားေသာ လွုိ၀ွက္ခန္း...

ကြ်နု္ပ္တုိ႔ေခတ္က လူေတြနဲ႔ ခုေခတ္ကေလးေတြ နည္းနည္းေလးမွ မယွဥ္ေကာင္းပါဘူး။ ဒီလုိ ခပ္ညံ႔ည႔ံ ကေလးေတြကို ကြ်န္ုပ္၊ ဆူဇူကီလို ေတာ္တဲ႔ စပိုင္တစ္ဦးဆီကို လႊတ္လိုက္တာ ဘာသေဘာလည္းလို႔ ေတြးရယ္ေနတုန္း၊

အသံ ။ ။ ဒီခ်ာတိတ္ေတြက ငါးစာေတြပါဗ်။ ခင္ဗ်ာက ငါးစာေတြပဲ ေတြ႔ျပီ ငါးမွ်ားခ်ိတ္ကိုမွ သတိမထားမိပဲကိုး၊ ဆူဇူကီရဲ႔...
ကြ်န္ုပ္ေနာက္ေက်ာမွ အသံကို ၾကားလိုက္ရ၍ ၾကက္သီးေမြးညွင္း ေထာင္ခနဲ ထသြားေတာ႔သည္။ ဒီအသံက လြန္ခဲ႔တဲ႔အနွစ္ ၂၀ခန္႔က ကြ်န္ေတာ္သိခဲ႔ေသာ ကြ်န္ုပ္နွင္႔ အလြန္ခင္မင္ရင္းနွီးခဲ႔ေသာ သူ၏ အသံကို ကြ်န္ုပ္မမွတ္မိပဲ မေနနုိင္ေပ။ ေနာက္သို႔ ခ်က္ခ်င္းျပန္လွည္႔လိုက္ျပီ ထုိလူမ်က္နွာကို ေစ႔ေစ႔ၾကည္႔၍၊

ကြ်န္ုပ္ ။ ။ ခင္ဗ်ာ ကိုယ္တုိင္မွ ေပၚမွေပၚလာပါ႔မလား စိုးရိမ္ေနခဲ႔ရတာ...
ထုိလူ ။ ။ အနွစ္၂၀ေလာက္ ပုန္းခ်က္ေကာင္းလွခ်ည္းလား မိတ္ေဆြၾကီးရဲ႔။ ခင္ဗ်ာ ရွိနုိင္မယ္႔ ေနရာအားလံုးကို ကြ်န္ုပ္ေျမလွန္းရွာခဲ႔တာ၊ ခုမွပဲ ျပန္ေတြ႔ၾကေတာ႔တယ္...
ကြ်န္ုပ္ အားရပါးရ ထရယ္လိုက္ျပီ ထုိလူမ်က္နွာကို နာၾကဥ္းစြာ စိုက္ၾကည္႔၍၊

ကြ်န္ုပ္ ။ ။ လြန္ခဲ႔အနွစ္ ၂၀ခန္႔က ကြ်န္ုပ္ဘာလို႔ အေရးၾကီးတဲ႔ သတင္းအခ်က္အလက္ေတြ ျပန္မအပ္ပဲ၊ ေပ်ာက္ကြယ္သြားတယ္ ဆုိတာ ခင္ဗ်ာအသိဆံုး ေနမွာေပါ႔။ ဒီသတင္းအခ်က္ေတြထဲမွာ ပါတဲ႔အခ်က္အလက္ေတြက အမွန္ေတာ႔ စပိုင္ေလာကအတြက္ အေရးၾကီးတာ မဟုတ္ဘူး၊ ခင္ဗ်ာ အတြက္ပဲ အေရးတာဆုိတာ ကြ်န္ုပ္သိလိုက္ရလုိ႔ ပုန္းေရွာင္သြားခဲ႔ရတာ။ ခင္ဗ်ာရဲ႔ ဇာတိမွန္ကို ကြ်န္ုပ္မေဖာ္ထုတ္ေသးနုိင္သေရႊ႔၊ ဒီေနရာမွာ ပုန္းေအာင္းဖုိ႔ ဆံုးျဖတ္ခဲ႔တာဗ်။ ဒါေပမယ္႔ ခင္ဗ်ာက ကြ်န္ုပ္ထက္ လက္ဦးသြားျပန္ျပီေပါ႔၊ ဟားဟားဟား...
ထိုလူသည္ အရမ္းကို အမ်က္ထြက္သြားေသာ အသံျဖင္႔၊

ထုိလူ ။ ။ ဆူဇူကီ၊ မင္း ဒီအခ်က္အလက္ေတြကို ခုခ်ိန္မွာ ေဖာ္ထုတ္လည္း မင္းကို ယံုမယ္သူ ဒီကမာၻမွာ မရွိေတာ႔ဘူးကြ။ ခုခ်ိန္မွာ မင္းဟာငါတုိ႔ စပုိင္ေလာကရဲ႔ သစၥာေဖာက္ၾကီးလို႔ပဲ လူေတြ ထင္ၾကမွာပဲ။ ဒါေၾကာင္႔ ေအးေအးေဆးေဆး မင္းလက္ထဲမွာ ရွိေနတဲ႔ အခ်က္အလက္ေတြကို ငါလက္ထဲ အပ္လိုက္ရင္၊ မင္းကို မိတ္ေဆြေဟာင္း တစ္ေယာက္အေနနဲ႔ ငါအသက္ခ်မ္းသာေပးဖို႔ စဥ္းစားေပးမယ္...
ကြ်န္ုပ္ ။ ။ ကြ်န္ုပ္ ဒီေန႔ေသသြားလည္း အမွန္တရားဆုိတာ တေန႔ေတာ႔ ၾကိမ္းေသေပၚမွာပါ။ ကြ်န္ုပ္ကို ခင္ဗ်ာသတ္လည္း ခင္ဗ်ာလိုခ်င္တဲ႔ သတင္းအခ်က္အလက္ေတြ လံုး၀မရေစရဘူး၊ အဲဒါကို ခင္ဗ်ာ ျမဲျမဲမွတ္ထား...
ထုိလူ ။ ။ ဘာကြ။ ဆူဇူကီ၊ မင္းေခါင္းမာတဲ႔အက်င္႔က မင္းကို တေန႔ဒုကၡေပးလိမ္႔မယ္လုိ႔ ငါသတိေပးခဲ႔သားပဲ။ ခုမင္းလိုခ်င္တာ ရေစရမယ္...
ထိုလူမွာ ပါလာသည္႔ ေသနတ္ကိုဆြဲထုတ္လိုက္ျပီ ကြ်န္ုပ္ရင္၀တည္႔တည္႔သို႔ ခ်ိန္းလိုက္ေတာ႔သည္။ ကြ်န္ုပ္ေရွာင္တိမ္းဖုိ႔ မစဥ္းစားေတာ႔႔ပဲ၊ အမွန္တရားတေန႔ ေပၚျပီ ကြ်န္ုပ္ရဲ႔အမဲစက္ၾကီး ေပ်ာက္ကြယ္သြားဖို႔သာ ေတြးရင္း...

ေသနတ္သံ ။ ။ ဒိုင္း၊ ဒိုင္း၊ ဒိုင္း...

----------------------------------------------------------

ေသနတ္သံ ၃ခ်က္ၾကားလိုက္ရ၍ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ လူငယ္စပိုင္တဖဲြ႔လံုး လွုပ္လွုပ္ရြရြ ျဖစ္ကုန္ၾကသည္။

မီနုိ ။ ။ ယမ္ခ်ာ၊ ငါေၾကာက္တယ္...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ မေၾကာက္နဲ႔၊ ငါရွိတယ္...
မခ်ိျပံဳးျပံဳးကာ အခြင္႔ေကာင္းယူျပီ မီနုိပခံုးကို ဖက္ထားလိုက္သည္။ ဂင္က မလွမ္းမကမ္းကေန ကြ်န္ေတာ္ကို မုိက္ၾကည္႔ၾကည္႔ေနသည္။

ဟာရု ။ ။ ဂင္၊ ဆူဇူကီ ၀င္သြားတဲ႔အခန္းဆီက အသံပဲ။ ဆူဇူကီ တစ္ေယာက္ေယာက္ကို သတ္လိုက္ျပီနဲ႔တူတယ္...
ဂါဂ်က္ ။ ။ ေသနတ္သံရဲ႔ တုန္ခါတဲ႔နွုန္းနဲ႔ အျမန္နွုန္းအရဆုိလွ်င္ ဆူဇူကီအပစ္ခံရတာ ျဖစ္ဖုိ႔ ၇၀% ေသခ်ာတယ္...
အားလံုး ။ ။ ဘာ...
ပို၍ ေၾကာက္စိတ္ပုိလာသည္။ ေထာင္ေခ်ာက္ထဲ ေရာက္ေန၍ အေျခအေနမွန္ကို မသိမခ်င္း ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ ပို၍ လန္႔လာမိသည္။ ထုိစဥ္ ပထမ၀င္ေပါက္ စက္ရုံတံခါးမၾကီး ပြင္႔သြားျပီ ဆရာကီနွင္႔ ဂြ်န္နီနဲ႔ဒတ္ခ်္တို႔ ၀င္လာၾကသျဖင္႔၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ငါတုိ႔ကယ္တင္ရွင္ ဆရာကီလာျပီကြ...
ဂြ်န္နီနဲ႔ဒတ္ခ်္က ကြ်န္တို႔ ပိုက္ခြန္ေတြကို ေျဖေပးလုိက္၍ ေထာင္ေခ်ာက္ထဲမွ လႊတ္ေျမွာက္လာၾကသည္။

ဆရာကီ ။ ။ ဒါဘယ္လို ျဖစ္တာလဲ။ မင္းတုိ႔ ဆူဇူကီကို ဖမ္းဖုိ႔ လႊတ္လိုက္တာ၊ မင္းတုိ႔က ျပန္အဖမ္းခံရတယ္လို႔ကြာ...
ဆရာကီ ကြ်န္ေတာ္တို႔အားလံုးကို ဆူေတာ႔သည္။ အမွန္ဆိုလွ်င္ ကြ်န္ေတာ္အမွားေၾကာင္႔ အားလံုး အဖမ္းခံရသည္ျဖစ္၍ ကြ်န္ေတာ္မ်က္နွာကို ေအာက္ခ်လိုက္ျပီ၊
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ကြ်န္ေတာ္အမွား...
စကားေတာင္ မဆံုးေသးေပ၊ ဂင္က အတင္းျဖတ္ျပီ၊

ဂင္ ။ ။ ကြ်န္ေတာ္ အစီအစဥ္ဆြဲတာ အသံုးမက်လုိ႔ပါ။ အားလံုး ကြ်န္ေတာ္အျပစ္ေတြပါ၊ အျပစ္ေပးမယ္ဆုိလွ်င္ ကြ်န္ေတာ္ကိုပဲ ေပးပါ...
၀င္ေျပာလိုက္၍ ဂင္မ်က္နွာကို ကြ်န္ေတာ္တခ်က္လွမ္းၾကည္႔မိလိုက္သည္။ ဂင္က မခ်ိျပံဳးေလးသာ ကြ်န္ေတာ္ကို ျပန္ျပံဳးျပသည္။

ဆရာကီ ။ ။ ေအး၊ ဂင္ မင္းကို အျပစ္ေပးမယ္႔ကိစၥ ေနာက္မွ ဆက္ေျပာမယ္။ ခုဆူဇူကီ ဘယ္မွာလဲ...
ေသနတ္သံ သံုးခ်က္၊ ဆူဇူကီ ရွိရာအခန္းမွ ၾကားရသည္အစ ဆရာကီကုိ ေျပာျပလိုက္၍ ဆရာကီ အံ႔အားသင္႔သြားကာ၊

ဆရာကီ ။ ။ ဒါဆုိ ခုခ်က္ခ်င္း လွုိ၀ွက္ခန္းထဲ ၀င္မွျဖစ္မယ္...
ဆရာကီနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္တို႔ အားလံုး လွုိ၀ွက္ခန္းထဲသုိ႔ ၀င္သြားၾကသည္။ လွုိ၀ွက္ခန္း ေထာင္႔ခ်ဳိးနားမွာ လွဲက်ျပီ ေသြးေတြအုိင္ေနေသာ ဆူဇူကီျမင္လိုက္ရ၍ ၾကက္သီးေတာင္ ထလာသည္။ မီနုိကလည္း ေၾကာက္ျပီ ကြ်န္ေတာ္လက္ေမာင္းကို အတင္းဆုတ္ကိုင္ထားသည္။ ဆရာကီနွင္႔ ဂြ်န္နီနဲ႔ဒတ္ခ်္တုိ႔ ဆူဇူကီနားသို႔ကပ္သြားၾကျပီ၊

ဂြ်န္နီ ။ ။ ဆရာကီ၊ ဆူဇူကီ ေသသြားတာ ေကာင္းပါတယ္။ မဟုတ္ရင္ သူေနာက္လုိက္ရတာနဲ႔ အခ်ိန္ကုန္လြန္းလို႔...
ဒတ္ခ်္ ။ ။ ဟားဟား၊ ဂြ်န္နီေျပာတာ မွန္လိုက္တာ...
ဆရာကီ ။ ။ ေစာင္႔သံုးမက်တဲ႔ နွစ္ေကာင္၊ အေရးေၾကာင္းဆုိ လာရွုပ္တယ္...
ေအာ္ဆဲကာ ဂြ်န္နီနဲ႔ဒတ္ခ်္ကို အေ၀းသို႔ ကန္ထုတ္လိုက္ေတာ႔သည္။ ဂါဂ်က္က ဆူဇူကီ အနီးအနားမွာရပ္လွ်က္ အေျခအေနကို သံုးသပ္ေနပံုရသည္။

ဆရာကီ ။ ။ စိတ္မေကာင္းစရာက ဆူဇူကီဆီက သတင္းအခ်က္အလက္ေတြ မရလိုက္ပဲ၊ ဆူဇူကီ လုပ္ၾကံခံလိုက္ရတာပဲ။ ဆူဇူကီကိစၥကို ငါဆက္လက္ေျဖရွင္းလိုက္မယ္၊ မင္းတုိ႔ အားလံုးျပန္နုိင္ျပီ...
ဆရာကီက ထုိစက္ရုံတြင္ က်န္ရစ္ခဲ႔ျပီ ကြ်န္ေတာ္တု႔ိ လူငယ္အဖြဲ႔ကို အရင္နာဂိုယာသို႔ ဒုံးက်ဥ္ ရထားျဖင္႔ ျပန္ဖို႔ အမိန္႔ေပးလိုက္သည္။ အိမ္ျပန္ရာ တလမ္းလံုး ဆူဇူကီကို လုပ္ၾကံသြားသူမွာ မည္သူ ျဖစ္နုိင္မည္ဟု စဥ္းစားေနရင္း၊ ဟင္... ဆရာကီ မ်ားလားဟု ကြ်န္ေတာ္ ေတြးမိလုိက္ျပီမွ တံေတြးကို မ်ဳိခ်လိုက္မိေတာ႔သည္။

-------------------------------------------------
ဆက္ရန္

2 comments:

  1. ဖတ္ျပီးေတာ႕ တံေတြးကိုျမိဳခ်လိုက္တာ
    တူတူဘဲ
    ဆက္ျပီး ေစာင္႔ရဦးမွာမို႕ ...

    ReplyDelete