Friday, February 25, 2011

စပိုင္ခ်စ္သူ အခန္း-၈ စပိုင္ဥကၠဌနဲ႔ ေတြ႔ဆံုျခင္း


အခန္း-၈
စပိုင္ဥကၠဌနဲ႔ ေတြ႔ဆံုျခင္း

ဆရာကီ၊ ဆရာကီ ေအာ္သံနွင္႔ ကြ်န္ေတာ္ ဆရာကီအေနာက္မွ ေျပးလိုက္ရင္း တျဖည္းျဖည္းနဲ႔ မ်က္ေျချပတ္သြားေတာ႔သည္။ လူသူတစ္ေယာက္တေလမွ မရွိတဲ႔ ေတာအုပ္ၾကီး တစ္ခုၾကားတြင္ ကြ်န္ေတာ္ တစ္ေယာက္ထဲ ေယာင္လည္လည္ျဖင္႔ ေၾကာက္စိတ္မ်ားပင္ ၀င္လာသည္။ ကြ်န္ေတာ္ ဒီေနရာကို ဘယ္လို ေရာက္လာသည္ကိုပင္ လံုး၀ မမွတ္မိနုိင္ေတာ႔ေခ်။ ေမွာင္ေနေသာ ေတာအုပ္ထဲမွ၊

မီနုိ ။ ။ ကယ္ၾကပါအုန္း...
ေအာ္သံတစ္ခုထြက္ေပၚလာသည္နွင္႔ ဒါမီနုိအသံပဲ ေတြးမိသည္နွင္႔ ေျမွာက္ဘက္အရပ္သို႔ အတင္းေျပး သြားေတာ႔သည္။ အသံၾကားသည္႔ ေနရာသို႔ ေရာက္ေတာ႔ မီနုိပိုက္ခြန္ထဲမွာ ဖမ္းခံ ထားရသည္ကို ေတြ႔လိုက္ရ၍ ကြ်န္ေတာ္ သူမအနားသို႔ သြားရန္ အလုပ္တြင္၊

မီနုိ ။ ။ ယမ္ခ်ာ၊ အနားမလာနဲ႔။ ေထာင္ေခ်ာက္ေတြရွိတယ္...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ မီနုိ၊ ငါတုိ႔ ခုဘယ္ေနရာေရာက္ေနတာလဲ။ ဂင္တုိ႔ေရာ အားလံုး ဘယ္ေရာက္ကုန္ျပီလဲ...
လူၾကီး ။ ။ ဟားဟားဟား...
ရယ္သံတစ္ခုလံုး ေတာအုပ္ၾကီးပင္ ဟိန္းထြက္သြားေတာ႔သည္။ ရယ္သံေၾကာင္႔ ကြ်န္ေတာ္ တကိုယ္လံုး ၾကက္သီးေမြးညွင္းထ လာမိသည္။ မီနုိကလည္း ေၾကာက္ျပီ မ်က္ရည္မ်ားပင္ စီးက်လာေတာ႔သည္။ အေရွ႔ဘက္မွ သစ္ပင္ေတြ လွွုပ္ခတ္လာျပီ အႏာၱရာယ္ တစ္ခုလာေနသည္ဟု ကြ်န္ေတာ္ စိတ္ထဲက ခံစားေနမိသည္။ ထုိ႔ေၾကာင္႔ ထုိေနရာကိုပင္ သဲၾကီးမဲၾကီး ကြ်န္ေတာ္ စိုက္ၾကည္႔ေနမိသည္။ ေတာအုပ္ၾကားမွ လူရိပ္တစ္ခုကို မသဲကြဲစြာ ေတြ႔ျမင္လိုက္ရသည္။ ၾကည္႔ရင္း ၾကည္႔ရင္း ပိုျပီ ထင္ရွားလာေသာ အခါ ကြ်န္ေတာ္ အနီးကပ္ျမင္လိုက္ရေသာ လူၾကီးမ်က္နွာမွာ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ေက်ာင္းအုပ္...



အာေမဋိတ္အသံျဖင္႔ ထေအာ္လိုက္မိရာမွ ေခြ်းသီးေခြ်းေပါက္မ်ားက်ျပီ မက္ေနေသာ အိပ္မက္မွ ရုတ္တရပ္လန္႔နွုိးလာသည္။ ေဘးဗယ္ကို ၾကည္႔လိုက္ေတာ႔ အစည္အေ၀းခန္းမ ထဲတြင္ပင္ ရွိေသးသည္။ ဆရာမရႊီကို ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ လူငယ္စပိုင္တစ္ဖြ႔ဲလံုး အစည္းအေ၀းခန္းမတြင္ ထုိင္ေစာင္႔ရင္း ကြ်န္ေတာ္ အိပ္ေပ်ာ္သြား ပံုေပၚသည္။ ေက်ာင္းအုပ္၊ ေက်ာင္းတက္တိုင္း နွိပ္စက္တာ အားမရလို႔ အိပ္မက္ထဲမွာေတာင္ လာေျခာက္ ေသးတယ္ဟု ေတြးကာ ၾကိမ္းဆဲေနမိသည္။ ဘာလို႔ ဒီေလာက္ဆုိးရြားတဲ႔ အိပ္မက္ေတြ မက္ေနပါလိမ္႔ဟု ေတြးရင္း သက္ျပင္းတခ်က္ ခ်ေနစဥ္၊

ဟာရု ။ ။ ယမ္ခ်ာ၊ နွုိးလာျပီလာဗ်။ ခင္ဗ်ာ နွုိးတာနဲ႔ အေတာ္ပဲ သံဗူးမေဖာက္တတ္လို႔ ကူညီေပးပါအုန္း...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ သံဗူးေတာင္ မေဖာက္တတ္ပဲ မင္းဘယ္လို စပိုင္လုပ္ေနတာလဲကြ...
စိတ္တိုေနသာ ကြ်န္ေတာ္ ေဒါသေတြကို ဟာရုအေပၚသို႔ မဆီမဆုိင္ လႊဲခ်လိုက္သည္္။ ကြ်န္ေတာ္မွာ အိပ္မက္ေၾကာင္႔ လန္႔နွုိးျပီတာေတာင္ လန္႔စိတ္က မေျပနုိင္ေသးသည္။ မီနုိကို လွမ္းၾကည္႔လိုက္ေတာ႔လည္း မီနုိက ဘာမွမျဖစ္ေသာ ပံုျဖင္႔ ကြ်န္ေတာ္ကို ရယ္ျပသည္။ ေတာ္ပါေသးရဲ႔ မီနုိရယ္၊ နင္ဘာမွ မျဖစ္လို႔ေပါ႔ မဟုတ္ရင္၊ ငါကိုယ္ငါ ခြင္႔လႊတ္နုိင္မွာ မဟုတ္ဘူး ေတြးလိုက္မိသည္။ ဆရာမရႊီ အစည္းအေ၀းခန္းမထဲ ၀င္လာျပီ၊

ဆရာမရႊီ ။ ။ တပည္႔တုိ႔ေရ မင္းတို႔ေလးေတြကို စပိုင္ဥကၠဌနဲ႔ ေတြ႔ဆုံေပးဖို႔ ရွိတယ္္။ အားလံုး မတ္တပ္ရပ္ လုိက္ပါအုန္းကြယ္...
အလွျပင္ဆုိင္သြားလာျပီ လွပေနေသာ သူမဆံပင္ကို အေပ်ာ႔ေလးေတြကို ေလေပၚမွာ တ၀ဲ၀ဲလည္ေအာင္ တမင္ခါးယမ္းေနေတာ႔သည္။ စိတ္ထဲတြင္ ကြ်န္ေတာ္တို႔ကေတာ႔ အသက္လုျပီ လုပ္ရတယ္၊ သူကေတာ႔ အလွျပင္ဆုိင္သြားျပီ ေခါင္းသြားေလွ်ာ္တယ္၊ ဟြန္း မတရားလိုက္တာ။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ စပိုင္လူငယ္ အားလံုးထုိင္ေနရာမွ ထရပ္လိုက္ၾကျပီ ဥကၠဌကို ဂါရ၀ျပဳတဲ႔ အေနနဲ႔ ေခါင္းကို ညႊတ္ထားၾကသည္။ ဥကၠဌမလာခင္ စပိုင္ေဘာ္ဒီကဒ္ ၅ေယာက္ေလာက္ ၀င္လာၾကျပီ တံခါးဖြင္႔တဲ႔သူကဖြင္႔၊ ပစၥည္းသယ္သူကသယ္၊ ေနရာခ်သူက ခ်ျဖင္႔ ရွုတ္ရွက္ခတ္ေနၾကသည္။ ဥကၠဌၾကီးကို ၾကည္႔ရတာ ေတာ္ေတာ္ၾကီးက်ယ္ျပီ ေမာက္မာမယ္႔ပံုပဲဟု ေတြးေနစဥ္၊

ဥကၠဌ ။ ။ ယမ္ခ်ာ၊ မင္းလုပ္ေဆာင္ခ်က္ေတြ သိပ္ေကာင္းတယ္လို႔ ၾကားတယ္။ ဂုဏ္ယူတယ္ကြာ...
တရင္းတႏွီး အေနာက္မွ ကြ်န္ေတာ္ပခံုးကို ပုတ္၍ နွုတ္ဆက္လိုက္သျဖင္႔ အံ႔အားသင္႔စြာ ဥကၠဌကို လွည္႔ၾကည္႔လိုက္ရာ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဟင္... ေက်ာင္းအုပ္က စပိုင္ဥကၠဌ...
ဥကၠဌ ။ ။ ဟားဟား။ ယမ္ခ်ာ၊ မင္းအံ႔ၾဘသြားမယ္ဆုိတာ ငါသိျပီသားပါ။ ေအး၊ အားလံုး ထုိင္ၾက...
ေက်ာင္းအုပ္ကို စပိုင္ဥကၠဌဆုိသည္ကို ကြ်န္ေတာ္မွာ မယံုမၾကည္နုိင္ ျဖစ္ေနမိသည္။ ဟာရုက ကြ်န္ေတာ္နားသို႔ ကပ္လာျပီ၊

ဟာရု ။ ။ ယမ္ခ်ာ၊ ခင္ဗ်ာနဲ႔ ဥကၠဌနဲ႔ အရမ္းရင္းနွီးပံုရတယ္ေနာ္...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ေအး၊ ရင္းနွီးတယ္ ဆုိရမွာေပါ႔...
ဟာရု ။ ။ ဟိုေလ၊ ကြ်န္ုပ္ကိုလည္း ဥကၠဌၾကီးနဲ႔ မိတ္ဆက္ေပးပါလားဗ်ာ။ ဥကၠဌက ကြ်န္ေတာ္ကို တခါျမင္ျပီ ေမ႔ေမ႔သြားလို႔ပါ...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဟင္႔ဟင္႔၊ နွုိးပဲ...
ဟာရု ။ ။ လုပ္ပါေနာ္...
ဟာရုနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္ တုိးတုိးတိတ္တိတ္ စကားေျပာေနစဥ္ ဆရာမရႊီေရာက္ခ်လာျပီ ၾကီးမားေသာ သူရင္ဘတ္ၾကီးျဖင္႔၊

ဆရာမရႊီ ။ ။ နင္တုိ႔ေတြ ဥကၠဌေရာက္ေနတာကို မခန္႔ေလးစားနဲ႔ အတင္းေျပာ ေနၾကတယ္ေပါ႔ေလ။ ေဒါင္...
ကြ်န္ေတာ္ေခါင္းနဲ႔ ဟာရုေခါင္းျခင္းတုိက္ ေပးလုိက္တာ ေခါင္းေပၚမွာ ၾကယ္ပြင္႔ေလးေတြ လည္ျပီ ထုိေနရာမွပင္ မူးေ၀သြားေတာ႔သည္။

ဥကၠဌ ။ ။ ဆူဇူကီအမွုနဲ႔ ပတ္သက္ျပီ မင္းတို႔ စပိုင္လူငယ္အဖြဲ႔ အားလံုးကို ေက်းဇူးတင္တဲ႔ အေၾကာင္း ဦးစြာ ေျပာခ်င္ပါတယ္။ ဆူဇူကီ လုပ္ၾကံခံလုိက္ရတဲ႔အတြက္ ဒီအမွုကိုလည္း ဒီမွာတင္ပိတ္လိုက္တဲ႔ အေၾကာင္းလည္း အသိေပးခ်င္ ပါတယ္...
ဆူဇူကီအမွုကို ပိတ္လိုက္ဟု ေျပာလိုက္သျဖင္႔ ဥကၠဌကို ကြ်န္ေတာ္တခ်က္ လွမ္းၾကည္႔လိုက္မိသည္။ ကြ်န္ေတာ္ေမးခ်င္သည္ကို ဥကၠဌက ရိပ္မိေသာ္လည္း ခပ္ျပံဳးျပံဳးကာ အစည္အေ၀းခန္းမထဲမွ ထြက္သြားေတာ႔သည္။ ဆူဇူကီေသသြားေပမယ္႔ ဆူဇူကီနဲ႔ ပတ္သက္ျပီ စာရြက္စာတမ္းေတြ ဆက္လက္မစံုစမ္းတာရယ္၊ လူသတ္တရားခံကို မေဖာ္ထုတ္တာရယ္ေတြကို ကြ်န္ေတာ္ စိတ္ထဲမွာ မတင္မက်ျဖစ္ေနစဥ္၊

ဆရာမရႊီ ။ ။ ယမ္ခ်ာ၊ ခဏေနရင္္ ဥကၠဌက သူ႔ရုံးခန္းထဲ လာခဲ႔ဖုိ႔ မွာခဲ႔တယ္ကြယ္...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဗ်ာ၊ ဟုတ္ဟုတ္ကဲ႔...
ဟင္... ဥကၠဌမ်ား ကြ်န္ေတာ္အေတြးအားလံုးကို ဖတ္နုိင္ေနလားဟု တံေတြးကို မ်ဳိခ်လိုက္မိသည္။

ဆရာမရႊီ ။ ။ မင္းတို႔ေလးေတြကို ဥကၠဌက ဆုေၾကးအေနနဲ႔ ဆုေငြေတြ ေပးခဲ႔တယ္ကြယ္။ ေရာ႔ မီနုိ၊ ဟာရု၊ ဂါဂ်က္၊ ယမ္ခ်ာတုိ႔ရဲ႔ ဘဏ္စာရင္း စာအုပ္ေလးေတြ လက္ဆင္႔ကမ္းလိုက္ပါအုန္း။ ဂင္ကေတာ႔ တာ၀န္ေပါ႔ေလွ်ာ႔မွုနဲ႔ ဆုေငြ အပိတ္ခံတယ္ကြယ္၊ ဆရာမ စိတ္မေကာင္းပါဘူး...

ဂင္မ်က္နွာကို လွမ္းၾကည္႔လိုက္ကာ ကြ်န္ေတာ္ေၾကာင္႔ ျဖစ္ရတာမို႔၊
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ စိတ္ေတာ႔ မေကာင္းပါဘူး ဂင္ရာ...
ဂင္ ။ ။ ကိစၥ မရွိပါဘူး။ ကြ်နု္ပ္အတြက္ ဒီဆုေၾကးေငြက ဘာမွ မေျပာပေလာက္ပါဘူး...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ကြ်န္ေတာ္ေၾကာင္႔ ခင္ဗ်ာ အျပစ္ေပးခံရတယ္ ဆုိေတာ႔၊ ကြ်န္ေတာ္ ဆုေၾကးတ၀က္ကို ခင္ဗ်ာ...
စကားပင္ မဆံုးေသးခင္ ဘဏ္စာအုပ္လည္း ဖြင္႔လိုက္ေရာ ယမ္း ၁သန္းလို႔ ျမင္လုိက္သည္နွင္႔၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဟားဟားဟား...
ဂင္ေရ၊ တ၀က္မေျပာနဲ႔ ၁ယမ္းေတာင္ မေပးနုိင္ဘူး ေတြးေအာ္ကာ ထခုန္လိုက္ေတာ႔သည္။ ကြ်န္ေတာ္ အိမ္မက္မက္ေနတာပဲ၊ ျဖစ္ရမယ္ဟု ေတြးမိသည္နွင္႔ ဟာရုေခါင္းကို တခ်က္ေခါက္ခ်လိုက္သည္။

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ေဒါင္...
ဟာရု ။ ။ နာလိုက္တာဗ်၊ ယမ္ခ်ာ ခင္ဗ်ာ ကြ်န္ေတာ္ကို ဘာလို႔ ေခါက္တာလဲ...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ မင္းနာတယ္ဆုိ၊ အိပ္မက္မဟုတ္ဘူးေပါ႔၊ ေပ်ာ္လိုက္တာကြာ...

၀မ္းသာလံုးစို႔ျပီ ဟာရုကို ေျပးဖက္လိုက္ျပီမွ ျပန္တြန္းထုတ္လိုက္သည္။ ယမ္း၁သန္းရွိျပီ ဆုိရင္ ကား၀ယ္မယ္၊ မီနုိကိုယူမယ္၊ လာဆမ္နီယားကို ေန႔တုိင္းစားမယ္၊ ဆာေကးနဲ႔ ေလွ်ာက္မယ္ကြဟု ၾကိမ္း၀ါးလိုက္သည္။ ေပ်ာ္ရႊင္စြာ ဥကၠဌအုပ္ရုံးခန္းသို႔ ထြက္လာခဲ႔သည္။

ဥကၠဌ ။ ။ ယမ္ခ်ာ လာတာနဲ႔ အေတာ္ပဲ၊ ထုိင္...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ေက်ာင္းအုပ္၊ အယ္မွားလို႔ ဥကၠဌ။ ဆုေၾကးေငြအတြက္ ေက်းဇူးပဲဗ်ာ...
ဥကၠဌ ။ ။ ခုေပးတဲ႔ဆုေၾကးေငြက သံုးပံု၁ပံုပဲ ရွိပါေသးတယ္။ မင္းဘြဲ႔ရမွ က်န္တဲ႔ ဆုေၾကးေငြ သံုးပံု၂ပံု (ယမ္း၂သန္း)ကို ထုတ္လို႔ရေအာင္ စီစဥ္ထားတယ္...
ကြ်န္ေတာ္ အာေမဋိတ္အသံျဖင္႔၊
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဗ်ာ၊ ဆုေၾကးေငြ ယမ္း၃သန္းေတာင္ ေပးတာ။ ဟိဟိဟိ...
ဆာေကးေရ ကိုၾကီး ယမ္း၂သန္းေတာ႔ လႊတ္ပစ္ရေတာ႔မယ္ ထင္ပါတယ္ကြာဟု ငိုေၾကြးေတာ႔သည္။

ဥကၠဌ ။ ။ ျပီေတာ႔ ဆူဇူကီအမွုနဲ႔ ပတ္သက္ျပီ မင္းအျမင္လည္း ငါသိခ်င္လို႔ အေခၚလိုက္တာ...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ကြ်န္ေတာ္အျမင္ကို ေျပာရမယ္ဆုိလွ်င္ ဆူဇူကီက ဓာတ္ပံုထဲကထက္ ပိုရုပ္ဆုိးတယ္ဗ်...
ကြ်န္ေတာ္အေျဖကို ေက်ာင္းအုပ္ ေတာ္ေတာ္ စိတ္ပ်က္သြားပုံျဖင္႔ ေက်ာင္းအုပ္က ျပံဳးလုိက္ျပီ၊

ဥကၠဌ ။ ။ ယမ္ခ်ာ၊ မင္းေတာ္ေတာ္ ေနာက္တတ္တယ္ကြာ။ ဆူဇူကီရုပ္ဆိုးတာ၊ ေခ်ာတာ ေမးေနတာ မဟုတ္ပါဘူး။ ဆူဇူကီအမွုမွာ ဘာခ်ဳိ႔ယြင္းခ်က္ရွိလဲ မင္းသတိထားမိလား သိခ်င္လို႔ပါ...
ဒီေန႔ အမွုတစ္ခုလံုးကို ကြ်န္ေတာ္ အေတြးထဲမွာ ျပန္ျပီ ပံုေဖာ္ၾကည္႔လိုက္သည္။ ကြ်န္ေတာ္ သတိထားမိတာကေတာ႔ ဂင္တုိ႔ေရာ၊ ကြ်န္ေတာ္ပါ စခန္းတံခါးေတြကို အလြယ္တကူဖြင္႔ျပီ ၀င္ထြက္နုိင္ျခင္းပင္ ျဖစ္သည္။ ဆူဇူကီလို တကယ္ထူးခြ်န္တဲ႔ စပိုင္တစ္ဦး၏ စခန္းကို ဒီလို ၀င္ထြက္နုိင္ဖုိ႔ဆုိတာ အမွန္ဆိုလွ်င္ မျဖစ္နုိင္ေခ်။ ဒါေၾကာင္႔ တမင္အကြက္ခ်ျပီ ၀င္နုိင္ေအာင္ လုပ္ထားျခင္းပင္ ျဖစ္လိမ္႔မည္ဟု ေတြးမိသည္နွင္႔၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ခ်ဳိ႔ယြင္းခ်က္ဆုိလို႔ ဆူဇူကီက သူ႔စခန္း တံခါးေတြကို တမင္ဖြင္႔လို႔လြယ္ေအာင္ လုပ္ထားေပးတာပဲဗ်...
ဥကၠဌ ။ ။ ယမ္ခ်ာ မင္းသိပ္ေတာ္တယ္။ ဆူဇူကီ ဘာလုိ႔ တမင္ဖြင္႔လို႔လြယ္ေအာင္ လုပ္ထားတာလဲ ဆုိတာ အဓိကေမးခြန္းပဲကြ။ အဲဒီအေျဖကို စဥ္းစားလို႔ရရင္ ဆူဇူကီကိုသတ္တဲ႔ လူသတ္တရားခံကို သိျပီ။ မင္းေသခ်ာ စဥ္းစားျပီ အေျဖရခဲ႔ရင္ ငါကိုခ်က္ခ်င္း သတင္းပို႔...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဟုတ္ကဲ႔...
ဥကၠဌ အေျပာကို ကြ်န္ေတာ္စိတ္ထဲ နားမရွင္းစြာျဖင္႔ ရုံးခန္းထဲမွ ေခါင္းငိုက္စိုက္ျပီ ျပန္ထြက္လာရင္း ဆရာမရႊီနဲ႔မွ ၀င္တုိက္မိေတာ႔သည္။

ဆရာမရႊီ ။ ။ နင္၊ ငါတစ္ေယာက္လံုး လာတာကို မျမင္ရေကာင္းလား၊ ခြက္...
ခြက္ခနဲျမည္ေအာင္ ေခါင္းကို ေခါက္ခ်လိုက္သည္။

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ အမယ္ေလးဗ် နာလုိက္တာ...
ဆရာမရႊီ ။ ။ ယမ္ခ်ာ၊ မင္းဥကၠဌအခန္းက ျပန္လာတာမဟုတ္လား...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဟုတ္တယ္ေလ၊ ဘာျဖစ္လို႔လဲ...
ဆရာမရႊီ မ်က္နွာ ခ်က္ခ်င္းျပံဳးရႊင္သြားကာ၊ ၾကီးမားေသာ သူမရင္ဘတ္ၾကီးျဖင္႔ ကြ်န္ေတာ္နားသို႔ တုိးလာေလ ေနာက္ဆုတ္ရင္းနဲ႔ နံရံမွာ သြားကပ္ေနေတာ႔သည္။

ဆရာမရႊီ ။ ။ မင္းေလးကို ဥကၠဌ ဘာေတြေျပာလုိက္လဲ ဆရာမကို အေသးစိတ္ ျပန္ေျပာျပစမ္း...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဟိုဟို၊ ေျပာတာက ေျပာလို႔ရတယ္။ ဒါေပမယ္႔ ကြ်န္ေတာ္အနား သိပ္မကပ္နဲ႔ဗ်ဳိ႔...
သည္းမခံနုိင္ေတာ႔တဲ႔ အဆံုး ကြ်န္ေတာ္ က်ယ္ေလာင္စြာ ေအာ္ဟစ္လုိက္ေတာ႔သည္။ ဆရာမရႊီလည္း လန္႔ျပီ ထြက္ေျပးသြားေတာ႔သည္။ ဘယ္လုိ ဆရာမရႊီမွန္းကို မသိဘူး သိခ်င္ရင္ ေက်ာင္းအုပ္ကို ကိုယ္တုိင္သြားေမးပါ႔လားဟု ပါးစပ္မွ ပ်စ္ေတာက္ပ်စ္ေတာက္ ေျပာရင္း ဆာေကးရွိရာ အိမ္သို႔ အျမန္ခုန္ေပါက္ေျပးေတာ႔သည္။ "ဆာေကးေရ၊ ကိုၾကီးေတာ႔ သူေဌးျဖစ္ျပီကြ" ဟုေအာ္ကာ အိမ္ထဲသို႔ ေျပးအ၀င္၊

ဆာေကး ။ ။ ကိုၾကီး ျပန္လာတာနဲ႔ အေတာ္ပဲ၊ ဖက္တီး အိမ္ေရွ႔ခန္းမွာ ေစာင္႔ေနတာၾကာျပီ...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဘာ၊ ဖက္တီးေရာက္ေနတယ္။ ဆာေကးေရ၊ ကိုၾကီး လစ္ျပီေဟ႔...
ဖက္တီး ဆုိသည္႔ နံမည္ၾကားလိုက္သည္နွင္႔ ထြက္ေျပးရန္ ၾကံေသာ္လည္း၊

ဖက္တီး ။ ။ ယမ္ခ်ာ၊ မင္းဒီလို ေျပးလုိ႔ ဘယ္ရပါ႔မလဲကြ...
ဖက္တီးက လက္ဦးစြာ ကြ်န္ေတာ္ေျခေထာက္ကို အတင္းဆဲြထားေတာ႔သည္။ ဖက္တီးမ်က္နွာမွာလည္း ကြ်န္ေတာ္ထုိးထားသည္႔ လက္သီးရာေတြျဖင္႔ စုတ္ျပတ္ေန၍  ကြ်န္ေတာ္ မ်က္နွာခ်ဳိေသြးျပီ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဖက္တီး၊ ျဖစ္မွ ျဖစ္ရေလကြာ။ မင္းကို ဒီလိုျဖစ္ေအာင္ ဘယ္ သူေတာင္းစား လုပ္လုိက္တာလဲကြ...
ဖက္တီး ။ ။ ဘယ္ သူေတာင္းစားမွ မဟုတ္ဘူး။ အဲဒါ အားလံုး မင္းပဲ...
ဟင္၊ ဒုကၡပါပဲ ဖက္တီး ဆုိတဲ႔ေကာင္ အသံျဖတ္ထားတာေတာင္ ကြ်န္ေတာ္ကို မွိတ္မိေနေသးတယ္ ေတြးလိုက္ကာ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ေတာင္းပန္ပါတယ္၊ တုိးတုိးေျပာပါကြာ ဆာေကး၊ ၾကားသြားပါအုန္းမယ္...
ဖက္တီး ။ ။ မင္းငါကို လူမိုက္ေယာင္ေဆာင္ျပီ ထုိးတုန္းက ထုိးျပီ ဘာခုမွ ေၾကာက္ေနတာလဲ...
ဆာေကးက ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ ေျပာေနသည္ကို နားစြင္႔ေန၍ ဖက္တီးကို ကြ်န္ေတာ္ အိပ္ခန္းထဲသို႔ အတင္းဆြဲေခၚသြားရသည္။

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဒီေန႔ကိစၥကို ငါေတာင္းပန္တယ္ကြာ။ ငါလည္း မလႊဲသာလို႔ လုပ္ရတာ...
ဖက္တီး ။ ။ မင္း အဲဒီအတြက္ ပိုက္ဆံ ဘယ္ေလာက္ရလိုက္လဲ...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဟို၊ ဟို၊ ဟို ယမ္း ယမ္း တစ္ရာ...
ဖက္တီး ။ ။ ဘာ၊ မျဖစ္နုိင္တာ မေျပာနဲ႔။ ေအး မင္းအမွန္တုိင္း ေျပာရင္ေျပာ၊ မေျပာရင္ ဆာေကးကို အားလံုး သြားေျပာမယ္...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ အမွန္တိုင္း ေျပာပါမယ္ကြာ။ ငါလည္း ယမ္း ၁ေထာင္ပဲ ရတာပါ။ လာဆမ္နီယား၂ခု ၀ယ္စားလို႔ရရင္ ျပီေရာဆုိျပီ လုပ္မိတာပါကြာ...
ဖက္တီး ။ ။ မင္း ထပ္ညာေနတာမလား...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ မညာရဘူးကြာ အမွန္တိုင္းပါ...
ဖက္တီး ။ ။ မင္းက ယမ္း၁ေထာင္ေလးရတာနဲ႔ ငါကို ထုရုိက္တယ္ေပါ႔ေလ။ ငါက ယမ္း၁၀၀၀ပဲ တန္ဖုိးရွိတဲ႔ သေဘာေပါ႔။ ဟိဟိဟိ...
ဖက္တီးငိုေကြ်းေတာ႔သည္။ ကြ်န္ေတာ္လည္း ျပန္ေတာင္းပန္ရမလား၊ ဘာလုပ္ရမွန္းမသိ ျဖစ္ေနစဥ္၊

ဖက္တီး ။ ။ မေက်နပ္ဘူးကြ။ အဲဒီပိုက္ဆံ အားလံုး ငါလိုခ်င္တယ္၊ ခုေပး...
ကြ်န္ေတာ္ ယမ္း၁ေထာင္ကို မေပးခ်င္ ေပးခ်င္ဟန္ေဆာင္၍ လက္တြန္႔ကာ ဖက္တီး လက္ထဲသို႔ ထည္႔ေပးလိုက္သည္။ ဖက္တီးလည္း ေက်နပ္၀မ္းသာစြာျဖင္႔ အိမ္ထဲကလည္း ထြက္သြားမွ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဆာေကး၊ ကိုၾကီး ဒီေန႔ကစျပီ စာၾကိဳးေတာ႔မယ္။ ဘြဲ႔ရကို ရေစရမယ္ကြ...
ဆာေကးက အံ႔အားသင္႔စြာျဖင္႔ ကြ်န္ေတာ္ကို ေငးၾကည္႔ေနျပီ၊

ဆာေကး ။ ။ ကိုၾကီး တကယ္ေျပာတာလား၊ ၀မ္းသာလိုက္တာဗ်ာ...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဟားဟားဟား၊ တကယ္ေပါ႔...
ဟဲဟဲ၊ ကြ်န္ေတာ္ ဘြဲ႔ရမွ က်န္တဲ႔ ယမ္း ၂သန္းကို ထုတ္လို႔ရမွာ ျဖစ္ေသာေၾကာင္႔ပင္။

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ျပီေတာ႔ ဒီေန႔ လာဆမ္နီယား ကိုၾကီး လုိက္ေကြ်းမယ္။ မင္း ၾကိဳက္သေလာက္သာစား...
ဆာေကး ။ ။ ဒီေန႔ ကြ်န္ေတာ္အေပ်ာ္ဆံုးေန႔ပဲဗ်ာ။ ကိုၾကီးဆီက မၾကားဖူးတာေတြပဲ ၾကားေနရတယ္...
ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ဆာေကး တစ္ေယာက္ ပခံုးကို တစ္ေယာက္ဖက္ရင္း လာဆမ္နီယားဆုိင္သို႔ လမ္းေလွ်ာက္ ထြက္ခြာလာၾကသည္။ လာဆမ္နီယားဆုိင္သို႔ သြားလမ္း လူရွင္းေသာ ေနရာတစ္ခုတြင္ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ေနာက္မွ လူတစ္ေယာက္ ေနာက္ေယာင္ခံ လုိက္ေနသည္ဟု ရွုတ္တရပ္ ခံစားလိုက္ရသည္။ မသိမသာ သြားေနေသာ ေျခလွမ္းမ်ားကို ရပ္တန္႔ကာ ေနာက္သို႔ လွည္႔လည္းၾကည္႔လိုက္ေရာ၊

---------------------------------------------------
ဆက္ရန္..........

2 comments:

  1. ဘာေတြ့သြားလဲဟင္.. >.<
    သိခ်င္လာပီ

    ReplyDelete