Monday, February 28, 2011

စပိုင္ခ်စ္သူ အခန္း-၉ ( စပိုင္ Training )



အခန္း-၉
စပိုင္ Training

ဟာရုဆုိတဲ႔ ငရုွတ္ေကာင္ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ညီအစ္ကိုနွစ္ေယာက္ လာဆမ္နီယားလာစားတာ ပါလာျပန္ျပီ ေတြးရင္း လာဆမ္နီယားဆုိင္မွာ တူတူ၀င္ထုိင္လိုက္ၾကသည္။ ခုနက ေနာက္ေယာင္ခံလိုက္ေနသည္ဟု ခံစားမိ၍ ၾကည္႔လိုက္ရာ တျခားသူမဟုတ္ပဲ၊ ဟာရု ျဖစ္ေန၍ ကြ်န္ေတာ္ အေတာ္ပင္ အံ႔ၾဘသြားသည္။ ဟာရုကို ၾကည္႔ေတာ႔လည္း ဘာမွသိနားလည္ပံု မေပၚေပ။ ကြ်န္ေတာ္ ဟာရုနားကပ္ျပီ တုိးတိုးေမးလိုက္သည္။
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဟာရု၊ မင္း မဟုတ္မွလႊဲေရာ ငါတုိ႔ကို ေနာက္ေယာင္ခံလိုက္ ေနတာလား...
ဟာရု ။ ။ ဟဲဟဲ၊ ဟုတ္တယ္...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဘာ...
ဟာရု ။ ။ ယမ္ခ်ာကို ကြ်န္ေတာ္ခင္ခ်င္လို႔ပါဗ်ာ...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ မင္းလို ငျပိန္းေကာင္နဲ႔ ငါသူငယ္ခ်င္းမဖြဲ႔ခ်င္ဘူး...
ဟာရု ။ ။ ဟီးဟီး၊ ဟဲဟဲဟဲ...
ဟာရု ေခါင္းကုတ္ျပီ အူေၾကာင္ေၾကာင္ လုပ္ေနသည္။ ဆာေကးကေတာ႔ ေပ်ာ္ရႊင္စြာျဖင္႔ ကြ်န္ေတာ္ ၀ယ္ေကြ်းေသာ လာဆမ္နီယားေတြကို စားေသာက္ေနသည္။ ဟာရု ဆုေၾကးေငြ ကြ်န္ေတာ္ထက္နည္းမွာပဲ ဆုိသည္႔အေတြးျဖင္႔၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ မင္း ဆုေၾကးေငြ ဘယ္ေလာက္ရလဲ...
ဟာရု ။ ။ ယမ္း၅သန္း...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ကိန္...


ကြ်န္ေတာ္စားေနေသာ လာဆမ္နီယားေတြေတာင္ မ်ဳိမက်နုိင္ေတာ႔ေပ။ မျဖစ္နုိင္တာ ဟာရုေလာက္ သံုးစားမရတဲ႔ေကာင္က်ေတာ႔ ယမ္း၅သန္းေပးျပီ ငါကိုေတာ႔ ယမ္း၃သန္းပဲ ေပးတယ္၊ မတရားဘူး စိတ္ထဲမွ ေအာ္ဟစ္ေနစဥ္၊

ဟာရု ။ ။ မွားသြားလို႔၊ ယမ္း၅သန္းဟုတ္ဖူးဗ်၊ ယမ္း၅သိန္း...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ၀ူး၊ ေတာ္ပါေသးရဲ႔...
ဟာရုကိုနွုတ္ဆက္ျပီ အိမ္သို႔ ဆာေကးနဲ႔တူတူ ျပန္လာခဲ႔ၾကသည္။ ညပိုင္းေရာက္ေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္ကတိအတုိင္း ဆာေကးနဲ႔ စာတူတူလုပ္ရေတာ႔သည္။ စာစလုပ္သည္နွင္႔ ထံုးစံအတုိင္းပင္ ကြ်န္ေတာ္ ငိုက္ျမည္းစျပဳလာသည္။

ဆာေကး ။ ။ ကိုၾကီး ကြ်န္ေတာ္ရွင္းျပေနတယ္၊ ေသခ်ာ အာရုံစိုက္ေလ...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ မင္းသင္တဲ႔ စာေတြက အရမ္းျမင္႔ေနတယ္ကြ...
ဆာေကး ။ ။ ဘယ္မွာျမင္႔လို႔လဲ၊ ဒုတိယနွစ္မွာ ၃နွစ္ေနခဲ႔တာ စာေက်သင္႔ျပီေပါ႔...
စိတ္ထဲက ဆာေကးကို မေက်နပ္ေသာ္လည္း ယမ္း၂သန္း မ်က္နွာေလးနဲ႔ မ်က္လံုးကို အတင္းျပဴးထားရသည္။ စာသင္ရင္း တျဖည္းျဖည္းျဖင္႔ ကြ်န္ေတာ္မ်က္ခြန္းမ်ား ေလးက်လာျပီ အိပ္ေပ်ာ္သြားေတာ႔သည္။ မနက္မိုးလင္း နွုိးစက္သံမ်ားဆူညံေနသျဖင္႔ ကြ်န္ေတာ္ကုန္းရုန္းထ လာေတာ႔သည္။ စာဖတ္ စားပြဲခံုေပၚတြင္ပင္ ေမွာက္လွ်က္ အိပ္ေပ်ာ္ေနေသာ ဆာေကးကို ေတြ႔၍ နွွုိးရန္ ေဘးကို တြန္းလိုက္သည္။ စားပြဲေပၚက စာအုပ္တစ္ခုကို သတိျပဳမိလုိက္၍ လွန္းၾကည္႔လိုက္ရာ။ ဆာေကးညလံုးေပါက္ မအိပ္ပဲ ကြ်န္ေတာ္အတြက္ စာက်က္ရလြယ္ေအာင္ အဂၤလိပ္စာ စကားလံုးေပါင္း၊ အတုိေကာက္၊ အေမးအေျဖ၊ စာစီစာကံုး ေတြကို ေရးထားပံုရသည္။ ဒါေၾကာင္႔ ဆာေကးကို မနွုိးေတာ႔ပဲ၊ ေဆာင္ယူ၍ ဆာေကးကို ျခံဳေပးလိုက္ျပီ ထမင္းစားခန္းရွိရာ ေအာက္ထပ္သို႔ ဆင္းလာျပီ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ၀ါး၀ါး၊ ပ်င္းလုိက္တာ...
အေၾကာဆန္႔ရင္း အိပ္သာထဲသုိ႔၀င္ျပီ အေပါ႔သြားရန္ အိပ္သာအဖံုးကို လွန္းလိုက္ရာ အိပ္သာအဖံုးေပၚတြင္ ဆရာမရႊီရုပ္ပံုၾကီးေပၚလာျပီ၊ 

ဆရာမရႊီ ။ ။ မဂၤလာ မနက္ခင္းပါ ယမ္ခ်ာ...
လန္႔ကာ ေနာက္သို႔လွဲက်သြားေတာ႔သည္။ ခြ်တ္ထားေသာ ေဘာင္းဘီကို မနည္း ေနာက္ျပန္၀တ္ လိုက္ရသည္။

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဒါဘာၾကီးလဲဗ်...
ဆရာမရႊီ ။ ။ ယမ္ခ်ာကို စပိုင္အဖြဲ႔ခ်ဳပ္က ဆက္သြယ္ဖုိ႔ မေန႔က ဆရာမတုိ႔ေတြ အိမ္လာတုန္းေလး အိမ္မွာ စက္ပစၥည္းေတြ တပ္ဆင္ခဲ႔တာေလ...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ကိန္...
ဒါေၾကာင္႔ အေၾကာင္းမရွိပဲ ကြ်န္ေတာ္အိမ္ထဲ အတင္း၀င္ခဲ႔ျခင္းပင္ ျဖစ္မည္ဟု ေတြးကာ ၾကိမ္းဆဲေနမိသည္။ 

ဆရာမရႊီ ။ ။ ဒီေန႔ မင္းတို႔ေလးေတြ အတြက္ ဆရာမအထူးသင္တန္းတစ္ခု စီစဥ္ထားတယ္ကြဲ႔။ အဲဒီအတြက္ ခဏေနရင္ ဂ်ဴဒိုကလပ္မွာ အားလံုးဆံုဖုိ႔ အသိေပးခ်င္လို႔ပါကြယ္...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ မလာနုိင္ဘူး၊ ဂ်ိမ္း...
ျပန္ေအာ္ကာ အိပ္သာအဖံုးကို ေမွာက္ခ်လိုက္ေတာ႔သည္။ ဟဲဟဲ၊ ဆရာမရႊီဘာတတ္နုိင္ေသးလဲ ေျပာကာ မနက္စာစားရန္ ေရခဲေသတၱာလည္း ဖြင္႔လိုက္ေရာ ဆရာမရႊီရုပ္ပံုျပီထပ္ေပၚလာျပီ၊

ဆရာမရႊီ ။ ။ ယမ္ခ်ာ၊ မင္းေျပးလို႔ လႊတ္မယ္ထင္လား...
ကြ်န္ေတာ္ ေၾကာက္လန္႔ျပီ အိမ္ေပၚထပ္သို႔ ေျပးအတက္၊ ဆာေကးနဲ႔ ေလွခါးရင္းမွာ ၀င္တုိက္မိေတာ႔သည္။

ဆာေကး ။ ။ ကိုၾကီး အိပ္ရာမနွုိးေသးပဲ ေယာင္ေနတာလားဗ်။ ဒီမွာ အိပ္သာတက္ခ်င္ပါတယ္ဆုိမွ...
ကြ်န္ေတာ္ကို တြန္းကာ အိပ္သာထဲသို႔ ၀ယ္မယ္အလုပ္တြင္ ကြ်န္ေတာ္ ဆာေကး အရွက္မကြဲရေလေအာင္ အေရွ႔မွဆီးၾကိဳ၍၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ အိပ္သာတက္လို႔ မျဖစ္ဘူး...
ဆာေကး ။ ။ ဘာျဖစ္လို႔လဲ...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ မရလို႔ေပါ႔ကြာ...
ဆာေကး ။ ။ ကြ်န္ေတာ္ဗိုက္ေအာက္ေနျပီ ဖယ္ေပးဗ်ာ...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ အိပ္သာပ်က္ေနတယ္ကြ...
ဆာေကး ။ ။ ဒီအိပ္သာကလည္း အေရးထဲ၊ ေတာ္ျပီ အေပၚမွာပဲ သြားတက္ေတာ႔မယ္...
ေျပာကာ ဆာေကးအေပၚထပ္သို႔ ျပန္တက္သြားမွ ကြ်န္ေတာ္အသက္ရွု ေခ်ာင္ေတာ႔သည္္။ ကြ်န္ေတာ္ေခါင္းထဲ စက္ပစၥည္းျပင္ဆရာဆီ ဖုန္းဆက္၍ ဆရာမရႊီတုိ႔တပ္ဆင္ထားသည္ကို ျဖဳတ္ရန္ အၾကံစဥ္းစားမိသည္နွင္႔ ဖုန္းကို ေကာက္ကိုင္လိုက္ရာ ဖုန္းထဲမွ ဆရာမရႊီအသံ ထပ္ထြက္လာ၍ ဖုန္းကို ျပန္ခ်လိုက္ရသည္။ ေနာက္ဆံုး ေျပးမလႊတ္တဲ႔အဆံုး ကြ်န္ေတာ္အက်ီၤလွဲျပီ ဂ်ဴဒိုကလပ္ရွိရာသို႔ စိတ္ပ်က္ပ်က္ျဖင္႔ ထြက္ခြာလာခဲ႔သည္။ 
ဂ်ဴဒိုကလပ္ အခန္း၀ေရာက္ေတာ႔ တံခါးကို မဖြင္႔ခ်င္ပဲ ဖြင္႔လိုက္သည္။ အခန္းထဲတြင္ ခ်ဳိသာျပီ နူးညံ႔ေသာ မီနုိအျပံဳးေလးျဖင္႔ စေတြ႔လိုက္ရသျဖင္႔ အသဲကမာၻၾကီးထဲ ေမွ်ာသြားလားေတာင္ ေအာင္းေမ႔မိေသးသည္။ ထိုအခ်ိန္တြင္ ဆရာမရႊီအခန္းထဲသို႔ ၀င္လာျပီ၊

ဆရာမရႊီ ။ ။ ယမ္ခ်ာေလးကို မလာဘူး ေအာင္းေမ႔ေနတာ လာသားပဲ။ ဟဲဟဲဟဲ...
ကြ်န္ေတာ္ မလာခ်င္လည္း မလာလို႔မွ မရပဲဟု ေတြးကာ ေအာက္သက္သက္ မ်က္နွာၾကီးျဖင္႔ ဂင္နဲ႔ ဟာရုေဘးတြင္ ၀င္ထုိင္လိုက္သည္။ ဂါဂ်က္ကေတာ႔ မီနုိေဘးတြင္ ထုိင္ေနသည္။

ဆရာမရႊီ ။ ။ အားလံုးလူစံုျပီဆုိေတာ႔ တပည္႔တုိ႔ေတြ ဒီေန႔လုပ္ေဆာင္ရမယ္႔ အထူးသင္တန္းနဲ႔ပတ္သက္တာေတြကို ဆရာမေျပာျပမယ္။ နာဂိုယာတကၠသိုလ္မွာေလ စပိုင္ကေန undercover လုပ္ေနတဲ႔ဆရာ၊ ဆရာမ ၆ဦးရွိတယ္...
အိပ္ငိုက္ေနေသာ ကြ်န္ေတာ္မ်က္လံုးမ်ားပင္ က်ယ္လာသည္။ ဂင္လည္း အံ႔ၾဘသင္႔သြားပံုျဖင္႔၊ ကြ်န္ေတာ္ကို တခ်က္လွမ္းၾကည္႔လိုက္သည္။ 

ဆရာမရႊီ ။ ။ ဒီအထူးသင္တန္းမွာ အဖြဲ႔နွစ္ဖဲြ႔ခြဲျပီ ဘယ္သူေတြက စပိုင္ေတြလည္း ဆုိတာကို အရင္ဆံုး စံုစမ္းရမယ္။ ဒုတိယတာ၀န္ အေနနဲ႔႔ အဲဒီ ဆရာ၊ ဆရာမေတြမွာ ရွိတဲ႔ ေငြေရာင္ ေသာ႔၆ေခ်ာင္းကို သူတုိ႔ေတြ မသိေအာင္ တဖြဲ႔ကုိ ၃ေခ်ာင္း တာ၀န္ယူျပီ အရယူဖုိ႔ပဲ...
ကြ်န္ေတာ္ နားေထာင္ေနရာမွ လက္ေထာင္လိုက္ျပီ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ အဖြဲ႔နွစ္ဖြဲ႔ဆိုေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္က ဘယ္သူေတြနဲ႔ ဖြဲ႔ရမွာလဲ...
ဆရာမရႊီ ။ ။ ကိုယ္အဖြဲ႔၀င္ တစ္ဦးခ်င္းစီကို ကိုယ္တုိင္ေရြးုရမယ္...
ကြ်န္ေတာ္ အရမ္း၀မ္းသာစြာျဖင္႔ မီနုိကို လက္ညွိုးထုိး၍၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ မီနုိကို ေရြးမယ္...
ဂင္ ။ ။ ကြ်န္ု္ပ္လည္း မီနုိကိုပဲ ေရြးမယ္...
ေျပာလိုက္သျဖင္႔ ဂင္နဲ႔ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ မ်က္လံုးၾကား လွ်ပ္စီးေခ်ာင္းတစ္ခု လွ်ပ္ထြက္သြားလွ်က္ ခုပဲ သတ္ေတာ႔မည္႔ အၾကည္႔ျဖင္႔ တစ္ေယာက္နွင္႔ တစ္ေယာက္ ေစ႔ေစ႔စိုက္ၾကည္႔ေနၾက၍ မီနုိက ပါးေလးက နီရဲလာျပီ၊

မီနုိ ။ ။ ယမ္ခ်ာ၊ ဂင္ ရန္မျဖစ္ၾကပါနဲ႔...
အသံေလးကို တုိးတုိးေျပာရင္း စိတ္လွုပ္ရွားလြန္းျပီ ကိုယ္ပြားပါ ခြဲထြက္သြားေတာ႔သည္။ 

ဆရာမရႊီ ။ ။ ေ၀စုတည္႔သြားေအာင္ ယမ္ခ်ာက မီနုိကိုယ္ပြားယူ၊ ဂင္က မီနုိကိုယူ...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ မတရားဘူး၊ မတရားဘူး...
မီနုိကိုယ္ပြား ။ ။ နင္က ငါနဲ႔အဖြဲ႔မဖြဲ႔ခ်င္တဲ႔ သေဘာလား...
ကြ်န္ေတာ္အက်ီၤကို ဂုတ္ကေန ဆြဲမလိုက္သျဖင္႔ ကြ်န္ေတာ္ ဟန္ေဆာင္ရယ္ကာ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ မဟုတ္ရပါဘူးဗ်။ ဖြဲ႔ခ်င္ပါတယ္၊ ဟဲဟဲဟဲ...
မီနုိကုိယ္ပြား ။ ။ မဟုတ္လို႔ကေတာ႔ အေသပဲ...
မီနုိကိုယ္ပြားကို ေၾကာက္၍ ကြ်န္ေတာ္မွာ မီနုိကိုယ္ပြားနဲ႔ပင္ အဖြဲ႔ဖြဲ႔လိုက္ရသည္။ ဒါေပမယ္႔ ေနာက္အဖြဲ႔၀င္တစ္ဦးက ဟာရုမျဖစ္ပါေစနဲ႔ ဆုေတာင္းေနစဥ္၊

ဟာရု ။ ။ ကြ်န္ေတာ္ကေတာ႔ ယမ္ခ်ာကိုပဲ ေရြးမယ္။ သူငယ္ခ်င္းၾကီး...
ကြ်န္ေတာ္ကို အတင္းလာေျပးဖက္၍ မနည္းတြန္းထုတ္ရသည္။ ဒီအသံုးမက်တဲ႔ နွစ္ေယာက္နဲ႔ ဘယ္လို စခန္းသြားရမည္ကို ေတြးျပီ ဆာေကးရယ္၊ ကိုၾကီးကို ကယ္ပါအုန္းဟု ေအာ္ဟစ္ေနေတာ႔သည္။ ဂါဂ်က္ကေတာ႔ ေရြးစရာ မလုိေတာ႔႔ပဲ၊ ဂင္အဖြဲ႔ထဲ ပါသြားေတာ႔သည္။

ဆရာမရႊီ ။ ။ ခုအဖြဲ႔နွစ္ဖြဲ႔လည္းခြဲျပီျပီ ဆုိေတာ႔ မင္းတို႔ေလးေတြ ေန႔လည္၁၂နာရီ မတုိင္မီွ တဖြဲ႔ကို ေသာ႔၃ေခ်ာင္း ရေအာင္ ရွာခဲ႔ၾက။ တဖြဲ႔စီက ေသာ႔၃ေခ်ာင္းထက္ပုိ မရွာရဘူး။ ေသာ႔၆ေခ်ာင္း ရွာေတြ႔မွ တကယ္အထူးစစ္ဆင္ေရး သင္တန္းက စလို႔ရမွာ...

အင္၊ ေက်ာင္းမွာ ဆရာ၊ ဆရာမေပါင္း အေယာက္ ၂၀၀ေလာက္ရွိတာ ဘယ္သူက စပုိင္ဆုိတာ ငါဘယ္လိုရွာရပါ႔မလဲဟု စဥ္းစားရခက္ေနစဥ္ အေတြးတစ္ခုေပၚလာသည္နွင္႔၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ မီနုိကိုယ္ပြား၊ ဟာရု ငါတုိ႔စလုွပ္ရွားမယ္။ သြားရေအာင္...
ဂ်ဴဒိုကလပ္ထဲမွ ေျပးထြက္လာသည္။ ဂင္ကလည္း မခံခ်င္ပဲ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔နဲ႔ အျပိဳင္သူအဖြဲ႔ကို ေခါင္းေဆာင္ကာ တျခားတဘက္သို႔ ခြဲထြက္သြားသည္။ 

ဟာရု ။ ။ ယမ္ခ်ာ၊ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ ခုဘယ္သြားဖုိ႔လဲ...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ေက်ာင္းအုပ္ ရုံးခန္းသြားမလုိ႔...
ဟာရု ။ ။ ဘာလို႔ ေက်ာင္းအုပ္ ရုံးခန္းသြားမွာကို ကြ်န္ေတာ္ေတာ႔ နားမလည္ဘူး...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ မင္းပဲ ေျပာခဲ႔တယ္ေလ။ ေက်ာင္းအုပ္(စပိုင္ဥကၠဌ)က မင္းကို တခါျမင္ျပီ ေမ႔ေမ႔သြားတယ္ဆုိ...
ဟာရု ။ ။ ဟုတ္တယ္ေလ...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ေအး၊ ဒါဆုိရင္ ေက်ာင္းအုပ္ရုံးခန္းထဲ ေရာက္တာနဲ႔ ေက်ာင္းအုပ္ကို ငါအာရုံေျပာင္းထားတုန္း။ မင္းက ေငြေရာင္ေသာ႔ကို ရေအာင္ရွာ...
မီနုိကိုယ္ပြား။ ။ ဆရာ၊ ဆရာမေတြမွာပဲ ေသာ႔ရွိမွာေပါ႔ ငတံုးရဲ႔။ ဘယ္လုိလုပ္ ေက်ာင္းအုပ္မွာ ေသာ႔ရွိမွာလဲ...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဒီမွာ ခင္ဗ်ာတို႔နဲ႔ ခက္တာပဲ၊ ေက်ာင္းအုပ္ကလည္း ဆရာပဲေလ...

ဟာရုနွင္႔ မီနုိကိုယ္ပြား သေဘာေပါက္သြားဟန္ျဖင္႔ ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ အတူ ေက်ာင္းအုပ္ရုံးခန္းရွိရာသို႔ အျမန္ေျပးေတာ႔သည္။ ရုံးခန္းေရာက္ေတာ႔ ေက်ာင္းအုပ္က ထံုးစံအတုိင္း ေက်ာင္းသားဖုိင္ေတြကို စီစစ္ေနသည္။ ေက်ာင္းအုပ္က ကြ်န္ေတာ္ျမင္လိုက္သည္နွင္႔၊

ေက်ာင္းအုပ္ ။ ။ ယမ္ခ်ာ၊ ငါမေခၚရပဲ မင္းဘာသာ ငါေက်ာင္းရုံးခန္းလာတာ ဒါပထမဆံုးပဲကြ...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ေက်ာင္းအုပ္၊ ကြ်န္ေတာ္ ေမးစရာ ရွိလို႔...
ေက်ာင္းအုပ္ ။ ။ ဘာမ်ားလဲကြ။ ငါကို ဘယ္သူေတြ စပိုင္လည္း ေမးခြန္းကလႊဲရင္ က်န္တာ အားလံုး ေျဖနုိင္ပါတယ္...
ကြ်န္ေတာ္ မခ်ိျပံဳးလိုက္ကာ စိတ္ခ် မေမးပါဘူး ေက်ာင္းအုပ္ဟု စိတ္ထဲက ေျပာလိုက္သည္။ 

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဒီေက်ာင္းမွာ ဘယ္ဆရာ၊ ဆရာမက အသက္အၾကီးဆံုးလဲ...
ေက်ာင္းအုပ္ ။ ။ တတိယနွစ္က ဆရာရုိခ်ီေလ...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဒါဆုိ အသက္အငယ္ဆံုး ဆရာ၊ ဆရာမကေရာ...
ေက်ာင္းအုပ္ ။ ။ ဂ်ဴဒိုကလပ္က ဆရာမရႊီေလ...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဗ်ာ...
ကြ်န္ေတာ္ေတာ႔ က်ားကြက္တကြက္ေရြ႔ဖုိ႔ က်န္ခဲ႔ျပီဆုိတာ သိလုိက္ရသည္။ ဆရာမရႊီကလည္း စပိုင္ပဲ ဆုိတာကို ကြ်န္ေတာ္လံုးလံုး ေမ႔သြားခဲ႔သည္။ ဒါေပမယ္႔ ခုလက္ရွိ ေက်ာင္းအုပ္ဆီက ေငြေသာ႔ရဖုိ႔က ပိုအေရးၾကီးသည္။ ဟာရုကို လွန္းၾကည္႔လိုက္ေတာ႔ ဟာရု ေသာ႔ရျပီ ဆိုသည္႔ သေကၤတကို ျပေန၍၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ေက်ာင္းအုပ္...
နွုတ္ဆက္ကာ ရုံးခန္းထဲမွ အျမန္ထြက္ေျပးလာခဲ႔သည္။ ဟာရုဆီမွာ ေသာ႔ကို သိမ္းလိုက္ျပီ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ငါတုိ႔ ဆရာမရႊီဆီ ဂင္တုိ႔ထက္ဦးေအာင္ သြားရမယ္...
ဒါေပမယ္႔ ဆရာမရႊီအခန္းနား မေရာက္မွီ ဂင္တို႔အဖြဲ႔ ထုိဘက္မွထြက္လာသည္ကို ေတြ႔၍ ကြ်န္ေတာ္ ေျခလွမ္းတလွမ္း ေနာက္က်သြားျပီ ဆုိတာကို သိလိုက္ရသည္။ ဂင္က ေငြေရာင္ေသာ႔တစ္ေခ်ာင္းကို လက္မွာကိုင္ထားျပီ ကြ်န္ေတာ္ကို မခ်ိျပံဳးေလး ျပံဳးျပသည္။ ကြ်န္ေတာ္ကလည္း ကြ်န္ေတာ္လက္ထဲမွ ေငြေရာင္ေသာ႔ကို ေထာင္ျပလိုက္ေတာ႔၊

ဂင္ ။ ။ မင္းဘယ္ဆုိးလို႔လဲ၊ ျပိဳင္ပြဲ ျပန္စလိုက္ရေအာင္...
အဖြ႔ဲနွစ္ဖြဲ႔ ျပန္ခြဲ၍ ထြက္ခြာလာခဲ႔သည္။ ဒီတစ္ခါေတာ႔ ေနာက္က်ားတစ္ကြက္ မေရႊ႔ခင္ ေသခ်ာ အခ်ိန္ယူျပီ စဥ္းစားဖုိ႔ လုိသျဖင္႔ canteenမွာ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ အဖြဲ႔၀င္ထုိင္ လုိက္ၾကသည္။ 

ဟာရု ။ ။ ေသာ႔က တစ္ေခ်ာင္းပဲ ရေသးတယ္ဗ်။ ေနာက္ေသာ႔ ၂ေခ်ာင္း ဘယ္ကရမလဲ မစဥ္းစားတတ္ေတာ႔ဘူးဗ်...
မီနုိကိုယ္ပြား ။ ။ ရွုတ္တယ္။ ရွိသမွ် ဆရာ၊ ဆရာမရုံးခန္းေတြ ေမႊေနွာက္လိုက္ရုံပဲ...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဟုတ္ျပီ ကြ်န္ေတာ္ အၾကံရျပီ။ ဒီတစ္ခါေတာ႔ မီနုိကိုယ္ပြား၊ မင္းကိုပဲ အားကိုးရမယ္...
ဟာရုနဲ႔ မီနုိကိုယ္ပြားက ကြ်န္ေတာ္စကားကို သိပ္နားလည္ပံု မေပၚေပ။ 

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ခု canteen ကေက်ာင္းသား၊ ေက်ာင္းသူေတြ၀ိုင္းေတြကို ျပသာနာသြားရွာခ်ည္း...
မီနုိကိုယ္ပြား ။ ။ စိန္လိုက္ေလ...

မီနုိကိုယ္ပြားထြက္သြားသည္ကို ကြ်န္ေတာ္မွိတ္မွိတ္ၾကီးထုိင္ကာ ေငးၾကည္႔ေနသည္။ ကြ်န္ေတာ္ ညႊန္ၾကားထားသည္႔အတုိင္း မီနုိကိုယ္ပြား ျပသာနာသြားလုပ္ေတာ႔သည္။ ဆရာ၊ ဆရာမ၊ ေက်ာင္းသားအားလံုး ထုိေနရာတြင္ စုျပံဳကာ ေရာက္ရွိလာၾကသည္။

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ လာ၊ ခင္ဗ်ာနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္ ေက်ာင္းသားေရးရာကို သြားရေအာင္...
ဟာရု ။ ။ ယမ္ခ်ာ၊ ခင္ဗ်ာ ဘာေတြေတြးေနတယ္ဆုိတာ ကြ်န္ေတာ္ေတာ႔ စဥ္းစားတတ္ေတာ႔ဘူး...

မီနုိကိုယ္ပြားကို အားလံုး အာရုံေရာက္ေနစဥ္ ေက်ာင္းသားေရးရာ ရုံးထဲသို႔ ခိုး၀ွက္ ၀င္ေရာက္သြားျပီ ဆရာ၊ ဆရာမေတြရဲ႔ ကိုယ္ေရးရာဇာ၀င္ ဖုိင္ေတြကို ရွာေဖြေတာ႔သည္။ 

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဖုိင္ေတြထဲက ေက်ာင္းအုပ္ေထာက္ခံခ်က္နဲ႔ ေျပာင္းလာတဲ႔ ဆရာ၊ ဆရာမ ဘယ္နွေယာက္ ရွိသလဲရွာရေအာင္...
ဖုိင္ေတြ အားလံုးကို ကြ်န္ေတာ္အျမန္ေမႊေနွာက္ ရွာေသာ္လည္း ေက်ာင္းအုပ္ ေထာက္ခံေပးသည္႔ ဆရာ၊ ဆရာမတစ္ဦး တစ္ေလမွကို မေတြ႔မိေပ။ တေအာက္ေနေတာ႔ ဟာရုက ဖုိင္တစ္ခုကိုင္လာျပီ၊

ဟာရု ။ ။ ကြ်န္ေတာ္ ရွာေတြ႔ျပီနဲ႔ တူတယ္...
ထုိဖုိင္ကို ယူၾကည္႔လုိက္ရာ ကြ်န္ေတာ္ မ်က္လံုးျပဴးသြားေတာ႔သည္။ အဘယ္ေၾကာင္႔ဆုိေသာ္ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ ဒုတိယနွစ္ အတန္းပိုင္ဆရာမ ျဖစ္ေနေသာေၾကာင္႔ပင္။ သူမက ေက်ာင္းအုပ္ေထာက္ခံေပးသည္႔ တစ္ဦးတည္းေသာ ဆရာမျဖစ္တာမို႔ စပိုင္ဆုိတာ ယံုမွားစရာ မရွိနုိင္ေပ။ လူသံၾကားလိုက္၍ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ ေနာက္ေပါက္မွ အျမန္ထြက္ေျပးလာရသည္။ အျပင္မွာ မီနုိကိုယ္ပြားနွင္႔ဆံုျပီ ဒုတိယနွစ္အတန္းပိုင္ ဆရာမ ရုံးခန္းရွိရာသို႔ တိတ္တဆိတ္ထြက္ခြာလာသည္။ ရုံးခန္းေရွ႔ေရာက္ေတာ႔ အတန္းပုိင္ဆရာမ ရုံးခန္းထဲတြင္ မရွိသည္ကို ေတြ႔၍ အလြယ္တကူပင္ ၀င္ေရာက္လာေတာ႔သည္။ ရုံးခန္းတစ္ခုလံုး စတင္ေမႊေနွာက္ ရွာေဖြေတာ႔သည္။ မီးခံေသတၱာအေသးေလးတစ္ခု ေတြ႔၍၊

ဟာရု ။ ။ ဒီမီးခံေသတၱာကိုေရာ ခင္ဗ်ာ ဖြင္႔နုိင္လား...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ စမ္းၾကည္႔ရတာေပါ႔...
ဂဏန္းေတြ ေပါင္းစံုထည္႔ျပီ တမ်ဳိးျပီတမ်ဳိးစမ္းေသာ္လည္း ဖြင္႔မရျဖစ္ေန၍ မီနုိကိုယ္ပြားက စိတ္မရွည္နုိင္ေတာ႔ပဲ၊

မီနုိကိုယ္ပြား ။ ။ တူနဲ႔ထုလိုက္တာမွ ပိုျမန္အုန္းမယ္...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ေနအုန္း၊ ကြ်န္ေတာ္ သိျပီ...
ဂဏန္း၇လံုးကို ရုိက္လိုက္ရုံျဖင္႔ ပြင္႔သြားျပီ ေငြေရာင္ေသာ႔ ေနာက္တစ္ေခ်ာင္းကို ကြ်န္ေတာ္ ပိုင္ဆုိင္ခြင္႔ရေတာ႔သည္။

ဟာရု ။ ။ ယမ္ခ်ာ၊ ခင္ဗ်ာကိုေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္ အရမ္းေလးစားသြားျပီဗ်ာ...
ကြ်န္ေတာ္။ ။ ဒါကေတာ႔ သိပ္မခက္လွပါဘူး။ ဖုိင္ထဲမွာ အတန္းပိုင္ဆရာမရဲ႔ ေမြးေန႔က ရ ဇူလွုိင္ ၁၉၆၀လို႔ ေရးထားတယ္။ 
ရရက္ကလည္း --> ခုနွစ္ဂဏန္း
ဇူလုွိင္ကလည္း --> ခုနွစ္ဂဏန္းပဲ
ရခ်င္းတူေနေတာ႔ ရ+ရ နွစ္ခုကို ေပါင္း --> ၁၄ရတယ္။ 
ဒါေၾကာင္႔ ၁၊ ၄၊ ၆၊ ၀ ရယ္ ဆရာမအလုပ္၀င္တဲ႔ နံပါတ္က ၁၃၁ကိုပါ ရုိက္မယ္ ဆုိရင္ ၁၊ ၄၊ ၆၊ ၀၊ ၁၊ ၃၊ ၁ အားလံုး ၇လံုးရုိက္ထည္႔လိုက္ပါပဲဗ်...
မီနုိကိုယ္ပြား ။ ။ ဒီေလာက္ ၾကီးလည္း မဟုတ္ပါဘူး...
ေျပာကာ ေရွ႔မွာ ေကာ႔ေကာ႔ေလး ထြက္သြားေတာ႔သည္။ ေနာက္ေသာ႔ တစ္ေခ်ာင္းအတြက္ ကြ်န္ေတာ္မွာ ဘယ္လိုမွ စဥ္းစားမရေခ်။ တျဖည္းျဖည္းနဲ႔ ေန႔လည္ ၁၂နာရီထုိးဖုိ႔ကလည္း နီးကပ္လာျပီ ျဖစ္သည္။ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ အၾကံမရသည္နွင္႔ ေက်ာင္းစၾကၤံမွာ ထုိင္ေနၾကတုနး္၊ ဂင္တို႔အဖြဲ႔ ကြ်န္ေတာ္နားသို႔ ေရာက္လာျပီ၊

ဂင္ ။ ။ ဟားဟား စိတ္ဓာတ္က်ေနၾကျပီလား။ ကြ်န္ုပ္တို႔ကေတာ႔ ဗိုက္ဆာလို႔ မုန္႔သြားစားလိုက္အုန္းမယ္ဗ်ဳိ႔...
ကြ်န္ေတာ္မခံခ်င္ေအာင္ ဂင္က သူလက္ထဲမွ ေငြေရာင္ေသာ႔၃ေခ်ာင္း တမင္ေထာင္ျပသြားေသးသည္။ မီနုိအစစ္က ကြ်န္ေတာ္နားတြင္ ရပ္လိုက္ျပီ၊

မီနုိ ။ ။ ယမ္ခ်ာ၊ နင္ဗိုက္ဆာေနရင္ စားဖုိ႔မုန္႔...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ငါတို႔ တာ၀န္ျပီမွ ေအးေဆးစားေတာ႔မယ္ဟာ။ ေက်းဇူးပဲ...
မီနုိ မ်က္နွာနီရဲဲျပီ ထြက္သြားေတာ႔သည္။ 

ဟာရု ။ ။ ၁၅မိနစ္ပဲ က်န္ေတာ႔တယ္။ ေနာက္ေသာ႔တစ္ေခ်ာင္း မရရင္ေတာ႔ ဂင္တို႔အဖြဲ႔ကို ရုံွးေတာ႔မွာပဲ...
မီနုိကိုယ္ပြား ။ ။ ငါကိုယ္က မွားတာပါ။ စကတည္း ဂင္တုိ႔အဖြဲ႔ထဲ ၀င္လိုက္ရေကာင္းသား...
ဂင္ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ထက္ ဦးသြားသျဖင္႔ အံ႔တစ္ခ်က္ၾကိတ္ လိုက္မိသည္။ ေနာက္ဆံုး ထုိင္ေနမယ္႔ အစား ျဖတ္လမ္းသံုးရန္ ေခါင္းထဲေပၚလာသည္နွင္႔၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ မထူးဘူး။ ေနာက္ဆံုး စြန္႔စားၾကည္႔ရေအာင္။ ေက်ာင္းက စာသင္တဲ႔ ဆရာ၊ ဆရာမေတြကို ဖယ္ျပီ တျခား ကာယဆရာ၊ အားကစားဆရာ၊ နည္းျပဆရာ အားလံုးေပါင္း ၁၅ေယာက္ေလာက္ကိုေတာ႔ ၁၅မိနစ္အတြင္း ငါတု႔ိရွာနုိင္ေကာင္းပါရဲ႔...
အားလံုး သေဘာတူညီမွု ရသည္နွင္႔ တာ၀န္ခြဲယူျပီ တစ္ေယာက္ကို ဆရာ၊ဆရာမ ၅ေယာက္နွုန္းနွင္႔ အျမန္ရွာေဖြစခန္းစတင္ေတာ႔သည္။ ကြ်န္ေတာ္ အရင္ဦးဆံုး အားကစားဆရာ၊ ဆရာမေတြရဲ႔ ရုံးခန္းေတြကို လွုိ၀ွက္ရွာေဖြသည္။ ေန႔လည္၁၂နာရီထုိးဖို႔ အခ်ိန္ကလည္း တေရႊ႔ေရႊ႔ျခင္း နီးကပ္လာသည္။ ခုထိေငြေရာင္ေသာ႔ကို ရွာေဖြမေတြ႔ေသးေပ။ ေသာ႔ေတြ႔သည္နွင္႔ ဟမ္းဖုန္းမွ အခ်က္ျပရန္ ညႊန္ၾကားထားသျဖင္႔ မည္သူမွ မဆက္ေသးသည္ကို ေထာက္ျပီ ရွာမေတြ႔ေသးဟု ေကာက္ခ်က္ခ်လိုက္သည္။ နာရီလက္တံအသံမ်ားေၾကာင္႔ ကြ်န္ေတာ္ ေခါင္းတစ္ခုလံုးလည္း ထူပူလာေတာ႔သည္။ ေမာလြန္းလို႔ ရင္ေတြေတာင္ တဒုတ္ဒုတ္ျဖင္႔ တုန္ခါေနသည္။ ေက်ာင္းစၾကၤံတစ္ေလွ်ာက္ ဟိုဘက္ေျပးလိုက္၊ ဒီဘက္ေျပးလိုက္ျဖင္႔ ငါ၊ ဂင္ကို လံုး၀အရွုံးမေပးဘူးကြဟု ၾကိမ္း၀ါးရင္းပင္။ ဆာေကးနဲ႔လမ္းမွာ အမွတ္မထင္ဆံုေတြ႔ေသာ္လည္း ဆာေကးကို ဂရုစိုက္မအားပဲ ေက်ာ္ထြက္သြားသျဖင္႔၊

ဆာေကး ။ ။ ကိုၾကီး ဘယ္သြားဖုိ႔လဲ...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ငါမအားေသးဘူး၊ ေနာက္မွ ေတြ႔မယ္...
ဆာေကး ။ ။ ကြ်န္ေတာ္ မနက္ထဲက ဗိုက္မေကာင္းလို႔ ေဆးခန္းက ဆရာကို သြားျပလိုက္အုနး္မယ္...
ေအာ္လုိက္ရာ ကြ်န္ေတာ္သြားေနေသာ ေျခလွမ္းကို တန္႔လိုက္ျပီ ဆာေကးရွိရာသို႔ ျပန္ေျပးသြားျပီ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ မင္းခုနက ဘာေျပာလိုက္တယ္...
ဆာေကး ။ ။ ေဆးခန္းက ဆရာ ဆီသြားဖုိ႔ေလ...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဆရာ ဟုတ္လား...
ဆာေကးေျပာလုိက္မွ ေက်ာင္းအုပ္ အျမဲ ေျပာေနက် သူနွင္႔တပတ္စဥ္ထဲ တူတူ၀င္သည္႔ သူငယ္ခ်င္း ေက်ာင္းဆရာ၀န္ကို သတိရသြားမိသည္။ ေက်ာင္းဆရာ၀န္ကိုလည္း အားလံုးက "ဆရာ"လို႔ပင္ ေခၚၾကသည္ကို ကြ်န္ေတာ္ ဘာလို႔ ေမ႔ေနပါလိမ္႔ဟုေတြးကာ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ေက်းဇူးပဲ ညီေလး...
ေျပာကာ ကြ်န္ေတာ္ ေဆးခန္းသို႔ လစ္ေတာ႔သည္။ 

ဆာေကး ။ ။ ကိုၾကီး ဘယ္လဲ။ ကြ်န္ေတာ္လည္း လိုက္မယ္...
ေအာ္ကာ ကြ်န္ေတာ္ေနာက္မွ အတူလုိက္ပါလာသည္။ ေဆးခန္းလည္းေရာက္ေရာ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဆာေကး၊ မင္းေရာဂါအသဲအသန္း ျဖစ္ခ်င္ေယာင္ ဟန္ေဆာင္ေပးကြာ...
ဆာေကး ။ ။ ဗ်ာ၊ ကြ်န္ေတာ္မွ မျဖစ္တာ...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဟန္ေဆာင္ေပးပါကြာ၊ ငါအရမ္းအေရးၾကီးေနလို႔ပါ...
ဆာေကးလည္း ဘုမသိ၊ ဘမသိျဖင္႔ ေခါင္းညိတ္ျပီ ဆာေကး ဗိုက္ကိုနွိပ္ျပီ ၾကမ္းျပင္ေပၚတြင္ ဟန္ေဆာင္ လူးလိမ္႔ကာ ေအာ္ဟစ္ေနေတာ႔သည္။ ဆရာ၀န္၊ သူနာျပဳမ်ား အလုပ္ရွုပ္သြားမွ အလြယ္တကူ ဆရာ၀န္ရုံးခန္း၀င္၍ ရွာေဖြ႔ရာ တတိယေျမွာက္ ေငြေရာင္ေသာ႔ကို ကြ်န္ေတာ္ရရွိေတာ႔သည္။ နာရီလွမ္းၾကည္႔လိုက္ေတာ႔ ၁၂နာရီထိုးဖုိ႔ ၁မိနစ္နွင္႔ ၂၀စကၠန္႔သာ က်န္ေတာ႔၍ ဟာရုနွင္႔ မီနုိကိုယ္ပြားဆီ သတင္းပို႔ျပီ ဂ်ဴဒိုကလပ္သို႔ အျမန္ျပန္ေျပးေတာ႔သည္။ 

-----------------------------------------------------


3 comments:

  1. ေခ်ာ(အစိမ္းေရာင္လြင္ျပင္)March 1, 2011 at 8:30 AM

    ေပ်ာက္ေနလို႔ သတိရေနတာ
    ခုေတာ႔ စပိုင္ခ်စ္သူကို အေျပးအားေပးသြားတယ္ေနာ္။
    ေနေကာင္းတယ္ မဟုတ္လား၀တ္ရည္
    ဟင္းေကာင္းေကာင္းေတြလဲခ်က္ဦး း)

    ReplyDelete
  2. ေမာသြားတာပဲ စာေရးဆရာမေလးေရ...

    အားေပးသြားတယ္

    ReplyDelete
  3. လာဖတ္သြားပါတယ္..
    မိုက္တယ္.. ဂ်ပန္ကာတြန္းကားၾကည့္ေနရသလိုပဲ..
    ရွိသမွ်အားလံုးလဲဖတ္ပီးသြားပါပီ
    ၿပန္လာလည္ပါဦးေနာ္
    http://3rdaphabet.blogspot.com

    ReplyDelete