Wednesday, March 9, 2011

စပိုင္ခ်စ္သူ အခန္း-၁၀ လူလိမ္ ေဖာ္ထုတ္ျခင္း



အခန္း-၁၀
လူလိမ္ ေဖာ္ထုတ္ျခင္း

၁၂နာရီထိုးဖုိ႔ ၁၅စကၠန္႔အလုိတြင္ ဂ်ဴဒိုကလပ္တံခါးကို ဆြဲဖြင္႔လိုက္နိုင္သည္။ ကြ်န္ေတာ္နွင္႔ ကပ္လွ်က္ ဟာရုနွင္႔ လိုက္ပါလာၾကသည္။ အခန္းထဲ ၀င္၀င္ခ်င္းပင္ ဂင္ထုိင္ေနေသာ စားပြဲေရွ႔သို႔ ေငြေရာင္ေသာ႔ ၃ေခ်ာင္းကို ပစ္တင္ေပးလိုက္၍ ဂင္သိသိသာသာၾကီး မ်က္နွာတစ္ခ်က္ ပ်က္သြား၍၊ 

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဂင္၊ ငါမင္းထက္ မညံ႔ဘူးဆုိတာ အလုပ္နဲ႔သက္ေသျပလုိက္တာပဲ...
ဂါဂ်က္ ။ ။ ဒါေပမယ္႔ ခင္ဗ်ာ ၂စကၠန္႔ေနာက္က်ျပီမွ ေရာက္တာ...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဘာ၊ ဘယ္မွာ ၂စကၠန္႔ေနာက္က်လို႔လဲ၊ ငါ၁၅စကၠန္႔ေတာင္ ေစာေရာက္လာတာ...
ဂါဂ်က္ ။ ။ ကြ်န္ုပ္နာရီက ကမာၻစံေတာ္ခ်ိန္န႔ဲတုိက္ထားတာ၊ မမွားနုိင္ဘူးဗ်...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဘာ...
ျငင္းခံုေနစဥ္၊ လက္ခုတ္တီးသံနွင္႔အတူ ဆရာမရႊီ အခန္းထဲသို႔ ၀င္လာျပီ၊ 

ဆရာမရႊီ ။ ။ မင္းတို႔ေလးေတြ အရမ္းကို ေတာ္ၾကတာပဲကြယ္။ ဒါနဲ႔ မီနုိကိုယ္ပြားေရာဟင္...
ေမးလိုက္မွ မီနုိကိုယ္ပြား ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ အခန္းထိ မပါလာသည္ကို သတိျပဳမိလိုက္သည္။ 

မီနုိ ။ ။ ဆရာမ၊ မီနုိျပန္ရုပ္သိမ္းလိုက္တာပါ... 
ဆရာမရႊီ ။ ။ ေၾဘာ္ေအး မီနုိ။ မင္းတို႔ေလးေတြ ေသာ႔ ၆ေခ်ာင္းကို သတ္မွတ္ထားတဲ႔ အခ်ိန္အတြင္း ရွာနုိင္တယ္ဆုိေတာ႔ သတင္းအခ်က္အလက္ စုေဆာင္းတဲ႔ တာ၀န္ေတာ႔ ျပီသြားျပီကြယ္။ ေနာက္ေလ႔က်င္႔ေရး အေနနဲ႔ လိမ္ေနတာကို ေဖာ္ထုတ္ၾကည္႔ရေအာင္ေနာ္... 
ကႏြဲ႔ကလ်၊ ဟန္ေဆာင္ျပံဳးျဖင္႔ နူးညံ႔စြာ ေျပာဆုိေနေသာ ဆရာမရႊီကို ၾကည္႔ျပီ ကြ်န္ေတာ္ နားမခံနုိင္ေအာင္ ျဖစ္ေနေတာ႔သည္။ 
ဆရာမရႊီ ။ ။ ဆရာမက အေၾကာင္းအရာတစ္ခုကို ေျပာမယ္။ အဲဒီအေၾကာင္းအရာက မွန္လား၊ မွားလားဆုိတာေတာ႔ ဆရာမပဲ သိတယ္။ အဲဒါကို တပည္႔တုိ႔ေတြက ေျပာတဲ႔ လူရဲ႔ ရုပ္နဲ႔ အသံအေနအထားကို ၾကည္႔ျပီ လိမ္၊ မလိမ္ ေဖာ္ထုတ္ေပးရမယ္...
ဆရာမရႊီ အပါအ၀င္ အားလံုး အ၀ုိင္းပံုသဏန္ထုိင္ခံုေတြမွာ စုထုိင္လုိက္ၾကသည္။
 
ဆရာမရႊီ ။ ။ ခုအရင္ဆံုး ဂင္က ေျပာသူ၊ ယမ္ခ်ာက ေဖာ္ထုတ္သူ အျဖစ္ စလုိက္ရေအာင္...
ဂင္ မတ္တပ္ထရပ္လိုက္ျပီ မ်က္နွာခပ္ တည္တည္ျဖင္႔၊

ဂင္ ။ ။ ကြ်န္ုပ္ ၉နွစ္ အရြယ္တုန္းက ေဟာလီ၀ုဒ္မွာ ကေလးသရုပ္အျဖစ္ ကမ္းလွမ္းျခင္း ခံရဖူးတယ္...
ဂင္ဆီက လံုး၀မေမွ်ာ္မွန္းထားတဲ႔ အေၾကာင္းအရာကို ၾကားလုိက္ရေတာ႔ ဂင္ လိမ္ေနတာလား၊ တကယ္ေျပာေနတာလားကို ေ၀ခြဲရခက္သြားေတာ႔သည္။ ဂင္မ်က္နွာကို အကဲခတ္ၾကည္႔လိုက္ေတာ႔ ညာမယ္႔ပံု မေျပာေပ။ သူတမင္ ကြ်န္ေတာ္ လိမ္ေနတယ္လုိ႔ ထင္ေယာင္ ထင္မွားျဖစ္ေအာင္ လုပ္ေနတာဟု ေတြးကာ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဂင္၊ မင္းအမွန္တုိင္း ေျပာေနတာ မဟုတ္လား။ ငါသိသားပဲ ဟားဟားဟား...
ဂင္ ။ ။ မဟုတ္ဘူး၊ ငါညာေနတာ...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ကိန္...
ေနာက္ ကြ်န္ေတာ္ေဖာ္ထုတ္ရမယ္႔ သူကေတာ႔ ဟာရုပင္။ ဟီးဟီး၊ ဒီတစ္ခါေတာ႔ လုံး၀ မမွားမွာ ေသခ်ာတယ္ဟု ေတြးရယ္ေနသည္။

ဟာရု ။ ။ ကြ်န္ေတာ္ ေတာင္တက္တာ ၀ါသနာပါတယ္...
ဟာရုလို ပိန္းတဲ႔ေကာင္က ဒီလိုခက္ခဲတာေတြ လုပ္ခ်င္တယ္ဆုိတာ မျဖစ္နုိင္ဘူး၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ မင္းလိမ္တာ...
ဟာရု ။ ။ အမွန္တုိင္း ေျပာတာဗ်...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ကိန္၊ ကိန္္...
ဒီတစ္ခါေတာ႔ ဂါဂ်က္အလွည္႔ပင္၊

ဂါဂ်က္ ။ ။ ကြ်န္ုပ္ မလွုိ၀ွက္တန္းေျပာရရင္ ခင္ဗ်ာထုိင္ခံုေအာက္မွာ ဗံုးေထာင္ထားတယ္...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဘာ၊ မင္းငါကို လိမ္မေနနဲ႔။ ငါေၾကာက္မယ္မ်ား ထင္ေနလား...
ဂါဂ်က္ ။ ။ မယံုရင္ ငုံ႔ၾကည္႔ပါ႔လား...
ကြ်န္ေတာ္ မယံုသကၤာစိတ္ျဖင္႔ ေအာက္လည္း ငံု႔ၾကည္႔လိုက္ေရာ တကယ္ ဗံုးေထာင္ထားသည္ ျဖစ္ေန၍ ေၾကာက္လန္႔ကာ ထြက္ေျပးေတာ႔သည္။ ခုဂင္၊ ဟာရု၊ ဂါဂ်က္ ၃ေယာက္ကို ေဖာ္ထုတ္ျပီသည္အထိ တစ္ေယာက္ကုိမွ် အမွန္တိုင္ မေဖာ္ထုတ္နုိင္ ေသးပင္။ ဆရာမရႊီကလည္း ကြ်န္ေတာ္ကို သတ္ခ်င္သည္႔ အၾကည္႔ျဖင္႔ စိုက္ၾကည္႔ေနသည္။ ေနာက္ဆံုးအေနနဲ႔ မီနုိကို ေဖာ္ရမွာ ျဖစ္သည္။ မီနုိက ကြ်န္ေတာ္ရဲ႔ အိမ္နီးခ်င္းလည္းျဖစ္၊ ငယ္သူငယ္ခ်င္းလည္းမို႔ သူကို ေဖာ္ထုတ္နုိင္ေကာင္းပါရဲ႔ဟု အားတက္သြားမိသည္။ မီနုိ ပါးေလး နွစ္ဖက္ နီရဲေနျပီ၊

မီနုိ ။ ။ ငါ ေက်ာင္းခန္းထဲမွာ မုန္႔ခိုးစားဖူးတယ္...
ဟီးဟီး ဒီတစ္ခါေတာ႔ မွန္ျပီကြ ၾကိမ္း၀ါးရင္း၊ 

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဟားဟား မီနုိ၊ နင္လိမ္ေနတာပါ။ နင္ဒီလို မခိုးစားတတ္ဖူး ဆုိတာ ငါသိတာေပါ႔...
မီနုိ ပါးေလးက အရမ္းကို ရဲတက္လာျပီ အသံ ထစ္ထစ္ေငါ႔ေငါ႔ျဖင္႔၊

မီနုိ ။ ။ ယမ္ခ်ာ။ ငါ... တကယ္ ခိုးစားဖူးတယ္...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ကိန္...
ဆရာမရႊီ ။ ။ နင္ေသခ်ာ မေလ႔လာပဲ၊ ေလွ်ာက္ေျဖေနရေကာင္းလားဟဲ႔။ ခြက္...
ေခါင္းကို ေခါက္ခ်လိုက္ေတာ႔သည္။ အမွတ္စာရင္း ထြက္လာေတာ႔ သုညဘဲဥကြဲပင္။ 

ဆရာမရႊီ ။ ။ ခု ယမ္ခ်ာက ေျပာမယ္႔သူ လုပ္ရမယ္႔ အလွည္႔ပါ...
ကြ်န္ေတာ္ အလွည္႔က်ရင္ တစ္ေယာက္မွ မေျဖနုိင္ေအာင္ လုပ္အုနး္မွဟု ေတြးရယ္လိုက္သည္။ ေဖာ္ထုတ္မယ္႔သူက ဂင္ျဖစ္တာမုိ႔ တမင္ မခန္႔မွန္းနုိင္ေအာင္၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ငါကို ေက်ာင္းသူရဲၾကီးလို႔ ေခၚၾကတယ္...
ဂင္ ။ ။ မွန္တယ္...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ မင္းဘယ္လို သိေနတာလဲကြ...
ဂင္ ဘာမွ ျပန္မေျဖပဲ၊ ျပံဳးစိစိျဖင္႔ ထြက္သြားေတာ႔သည္။ 

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ကြ်န္ေတာ္ သိပၸံပညာရွင္ၾကီး ျဖစ္ခ်င္တယ္...
ဂါဂ်က္ ။ ။ မင္း လိမ္ေျပာတာက ၉၈%ျဖစ္နုိင္တယ္။ မလိမ္တာက ၂%ပဲ ဆုိေတာ႔ မင္းလိမ္ေနတာ...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ကိန္...
ဘာလို႔ ကြ်န္ေတာ္ ေျပာသမွ်ကို ခန္႔မွန္းနုိင္ေနပါလိမ္႔ဟု ေတြးကာ ေဒါသထြက္ေနမိသည္။ ဒီတစ္ခါ ဟာရု အလွည္႔ဆုိ၍ ဟဲဟဲ ဟာရုေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္ တစ္ခ်က္လွည္႔ရုံစာပဲ ရွိပါတယ္ဟု ေတြးလိုက္ကာ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ငါ ေခြးကိုက္ခံဖူးတယ္...
ဟာရု ။ ။ ခင္ဗ်ာ အမွန္တုိင္း ေျပာေနတာပဲ...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ မင္းလည္း ငါကို ခန္႔မွန္းနုိင္တယ္။ မျဖစ္နုိင္တာ...
ဟာရု ။ ။ ဟဲ၊ ဟဲ၊ ဟဲ...
ေနာက္ဆံုး ေဖာ္ထုတ္မယ္႔သူက မီနုိျဖစ္၍ သူမက ကြ်န္ေတာ္ အေၾကာင္းေတြ အားလံုး နီးပါး သိိေနသူမုိ႔ သူမသိနုိင္သည္ကို တမင္စဥ္းစားျပီ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ငါ အတြင္းခံေဘာင္းဘီ မ၀တ္ထားဘူး...
မီနုိ ပါးေလး နီရဲတက္လာကာ၊
မီနုိ ။ ။ ဟို၊ ဟို၊ ဟို၊ နင္ မညာဘူး ယမ္ခ်ာ...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဘာ၊ နင္သိတယ္...
မီနုိ ဘယ္လို ကြ်န္ေတာ္ အတြင္းခံေဘာင္းဘီ မ၀တ္သည္က အစသိသည္ဟု စဥ္းစားကာ အရမ္းလန္႔သြားေတာ႔သည္။ ေနာက္မွ မီနုိေရ႔ွမွာ ေဘာင္းဘီျပဲဖူးသည္ကို သတိရသြားျပီ ရွက္လြန္းလြန္းလို႔ မ်က္နွာေတာင္ မေဖာ္ရဲခ်ိန္တြင္ ဆရာမရႊီ ကြ်န္ေတာ္နားသို႔ ေရာက္လာျပီ၊

ဆရာမရႊီ ။ ။ ယမ္ခ်ာ၊ နင္ မိန္းခေလးေတြ ေရွ႔မွာ ဒီလုိ ညစ္ပတ္တဲ႔ စကားေတြ ေျပာအုန္း။ ဒိန္ေညာင္...
အေ၀းသို႔ ကန္ထုတ္လုိက္ေတာ႔သည္။ အားလံုး အလွည္႔က်ေျပာလို႔ ျပီသြားေရာ၊

ဆရာမရႊီ ။ ။ တပည္႔တုိ႔ေရ ညေနမေစာင္းခင္္ ေပါ႔ေပါ႔ပါးပါး တူတူပုန္းတန္း ကစားလုိက္ရေအာင္...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ တူတူပုန္းတန္းက ကေလးကစားအလုပ္ေတြပါ...
ဆရာမရႊီ ။ ။ စပုိင္ဆုိတာ ရန္သူအႏာၱရာယ္ကလည္း ေရွာင္တိမ္းပုန္းနုိင္ရတယ္ကြဲ႔။ ဒါေၾကာင္႔ မင္းတုိ႔ ေလးေတြကို ေလ႔က်င္႔ေပးေနတာ။ ဒီဂ်ဴဒိုကလပ္မွာ ပုန္းစရာ ေနရာေတြမွ အမ်ားၾကီးပဲ။ ဒါေၾကာင္႔ ဆရာမက ၁ကေန ၁၀၀ အတြင္း မွတ္မယ္ ၁၀၀ျပည္႔ရင္ အခန္းထဲ ျပန္၀င္လာမယ္။ စျပီေနာ္...
ေျပာကာ ဆရာမရႊီ ထြက္သြားေတာ႔သည္။ ဒီဆရာမရႊီ သူမွာသူ တူတူပုန္းတန္း ကစားခ်င္ရင္ ကစားခ်င္တယ္ေပါ႔ တာ၀န္ေလး ဘာေလးနဲ႔ဟု ေတြးကာ ၾကိမ္းဆဲေနသည္။ ၾကိမ္းဆဲလို႔လည္း ျပီေရာ လွည္႔ၾကည္႔လိုက္ရာ စပိုင္လူငယ္အဖြဲ႔၀င္ တစ္ေယာက္မွ မေတြ႔ေတာ႔ေပ။ ဘယ္အခ်ိန္က ဘယ္ေနရာတြင္ ၀င္ပုန္းသြားသည္ကို မသိေပ။ ထုိအခ်ိန္တြင္ ဆရာမရႊီ ဂ်ဴဒိုကလပ္တံခါး ျပန္ဖြင္႔သံလည္း ၾကားေရာ ကြ်န္ေတာ္ အလ်င္အျမန္ စားပြဲခံုေအာက္တြင္ ၀င္ပုန္းလိုက္သည္။ ဆရာမရႊီေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္ကို မိေတာ႔မွာပဲဟု ေတြးကာ လန္႔ေနတုန္း၊

ဆရာမရႊီ ။ ။ တပည္႔တုိ႔ေတြ ဆရာမလာျပီေဟ႔...
စိတ္ထဲတြင္ ေပါပဟု ေတြးကာ အျမင္ကတ္ေနမိသည္။ ဆရာမရႊီ တျဖည္းျဖည္း ကြ်န္ေတာ္နားသို႔ နီးကပ္လာေတာ႔သည္။ ဟင္၊ ကြ်န္ေတာ္ကို မိေတာ႔မွာပဲဟု ေတြးေနစဥ္ ဆရာမရႊီ ကြ်န္ေတာ္တစ္ေယာက္လံုးကို မျမင္ပဲ ေက်ာ္ထြက္သြားေတာ႔သည္။ ျပီေတာ႔ တျခား စားပြဲေအာက္ေတြ၊ ဗီဒိုေတြ၊ အားလံုးကို ေမႊေနွာက္ေတာ႔သည္။ အခ်ိန္ေတာ္ေတာ္ၾကာ ေမႊေနွာက္ေသာ္လည္း တစ္ေယာက္မွကို မမိေပ။ ေနာက္တခါ ကြ်န္ေတာ္နားက ျဖတ္ေလွ်ာက္သြားျပန္သည္။ သို႔ေသာ္လည္း ကြ်န္ေတာ္ကို လံုး၀ကုိ မေတြ႔ျပန္သည္နွင္႔  သည္းမခံနုိင္ေတာ႔ပဲ ပုန္းေနရာထြက္၍၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဆရာမရႊီ၊ ကြ်န္ေတာ္ တစ္ေယာက္လံုးကို မျမင္ရေအာင္ မ်က္လံုးကန္းေနလားဗ်...
ဆရာမရႊီ ။ ။ စပိုင္ဆုိတာ ရန္သူမျမင္ေအာင္ ပုန္းတာအျပင္၊ စိတ္ရွည္ သည္းခံနုိင္တဲ႔ စြမ္းရည္ ရွိမရွိကို ေလ႔က်င္႔ေနတာဟဲ႔...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ကိန္...
ဆရာမရႊီ ။ ။ က်န္တဲ႔သူေတြ အားလံုး ထြက္ခဲ႔ၾကေတာ႔...

ေျပာေသာ္လည္း တစ္ေယာက္တစ္ေလမွ မထြက္လာ၍ ကြ်န္ေတာ္ကိုယ္တုိင္ ပုန္းနုိင္သည္႔ ေနရာ အားလံုး ရွာေသာ္လည္း တစ္ေယာက္မွ မေတြ႔ေပ။ ဟင္၊ သူတုိ႔ ကုိယ္ေယာင္ေဖ်ာက္ထား တာလားဟု ေတြးေနစဥ္၊ ဂ်ဴဒိုကလပ္တံခါး ဖြင္႔သံၾကားလိုက္ရသည္။ ဂင္၊ဟာရု၊ မီနုိ၊ ဂါဂ်က္တို႔ ၄ေယာက္ လက္မွာ မုန္႔ေတြ ကိုယ္စီကုိင္ကာခုမွ အခန္းထဲသုိ႔ ျပန္၀င္လာမွ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဟင္၊ ကြ်န္ေတာ္က်ေတာ႔ ပုန္းေနရျပီ မင္းတုိ႔ကေတာ႔ မုန္႔သြားစား ေနတယ္ေပါ႔ေလ...
ဂင္ ။ ။ ကြ်န္ုပ္တုိ႔က ဒီလို ရူးရူးေပါေပါ အလုပ္ေတြမွ မလုပ္ခ်င္တာ...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဆရာမရႊီ သူတုိ႔ကို ေျပာအုန္းေလ...
ဆရာမရႊီ ။ ။ ဟဲဟဲ၊ ဂင္တို႔က ဗုိက္ဆာလို႔ သြားစားတာ၊ စားပါေစ...
မသိခ်င္ေယာင္ေဆာင္ကာ သြားထိုင္ေနသည္။ 

ဟာရု ။ ။ ယမ္ခ်ာ သူငယ္ခ်င္းၾကီး၊ ခင္ဗ်ာအတြက္ မုန္႔...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဒိန္ေညာင္...
ဟာရု မ်က္နွာတည္႔တည္႔ကို ကန္ထုတ္လိုက္ျပီ ငါကိုေတာ႔ ထားခဲ႔ျပီေတာ႔ ခုမွ ဘာမုန္႔လည္းဟု ဆဲဆုိလိုက္ေသးသည္။ မီနုိ ကြ်န္ေတာ္ေဘးတြင္ လာရပ္လွ်က္ ရွက္ကိုးရွက္ကန္း မ်က္နွာေလးျဖင္႔၊

မီနုိ ။ ။ ယမ္ခ်ာ၊ ငါလည္း နင္အတြက္ ဟိုဟို...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ မီနုိ ဘာလဲဟင္...
မီနုိ ။ ။ မုန္႔၀ယ္ခဲ႔တယ္။ ဒါေပမယ္႔ နင္မစားခ်င္လည္း ရပါတယ္...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဘာလို႔ မစားခ်င္ရမွာလဲ...
စပ္ျဖီးျဖီးမ်က္နွာျဖင္႔ မီနုိလက္ထဲမွ မုန္႔ကို ေျပးယူလိုက္ေတာ႔သည္။ မီနုိေကြ်းတဲ႔ မုန္႔ကို စားလိုက္ရတာ ဘယ္လို အရသာရွိမွန္းကို မသိေပ။

ဆရာမရႊီ ။ ။ တပည္႔တုိ႔ေတြ ဆရာမတုိ႔ ေနာက္ဆံုးအေနနဲ႔ ရုပ္ေျပာင္းရုပ္လႊဲ ေလ႔က်င္႔ေရးေလး လုပ္လုိက္ၾကရေအာင္...

ရုပ္ေျပာင္းရုပ္လႊဲဟု ၾကားလိုက္သည္နွင္႔ ကြ်န္ေတာ္ အေတာ္ပင္ စိတ္၀င္စားသြားသည္။ စပိုင္ေလာကမွာ ရုပ္ေျပာင္းရုပ္လႊဲပညာသည္ အေရးပါသည္႔ အစြမ္းပညာရပ္တစ္ခု ျဖစ္သည္။

ဆရာမရႊီ ။ ။ ရုပ္ေျပာင္းရုပ္လႊဲလုပ္ဖုိ႔ အခ်ိန္ ၁၅မိနစ္ေပးမယ္။ ကိုယ္ၾကိဳက္နွစ္သက္ရာ ရုပ္ပံုကို ေျပာင္းလဲနုိင္တယ္။ ရုပ္ေျပာင္းရုပ္လႊဲလုပ္ရန္ အခန္း၅ခန္း ျပင္ဆင္ေပးထားတယ္။ ဘယ္သူေတြ ဘယ္အခန္း ၀င္သြားလဲ မသိရေအာင္။ အားလံုး မ်က္စိကို အစည္းစည္းထားရမယ္...
မ်က္လံုးကို အစည္းစည္းလိုက္ၾကျပီ ဆရာမရႊီ ၀င္ခိုင္းတဲ႔ အခန္းထဲသို႔ စမ္းတ၀ါး၀ါးျဖင္႔ ၀င္သြားေတာ႔သည္။ အခန္းထဲေရာက္ေတာ႔ အစည္းကို ေျဖခ်လိုက္သည္။ ရုပ္ေျပာင္းရုပ္လႊဲ လုပ္ရန္ လိမ္ခ်ယ္ပစၥည္းမ်ား၊ မ်က္နွာဖံုးတုမ်ား၊ ဆံပင္တုမ်ား၊ ၀တ္စံုမ်ားကို ေတြ႔ေတာ႔ အရမ္းကို ေပ်ာ္ရႊင္သြားမိသည္။ အင္၊ ကြ်န္ေတာ္ ေဘာလံုးသမား ဘက္ခမ္းနဲ႔ တူေအာင္ ေျပာင္းရင္ ေကာင္းမလား၊ ကိုရီယားအဆိုေတာ္ ရိန္းနဲ႔ တူေအာင္ ေျပာင္းရင္ ေကာင္းမလား စဥ္းစားရခက္ေနမိသည္။ 
ေနာက္ဆံုး ဂင္ကို လက္စားေခ်ရန္ အခြင္႔ေကာင္းပဲဟု ေတြးမိ၍ ဂင္ရုပ္ပံု ေျပာင္းလိုက္ေတာ႔သည္။ ေျပာင္းျပီ မွန္ထဲ ၾကည္႔လိုက္ေတာ႔ ဂင္နဲ႔ အေတာ္ပင္ တူ၍ ကုိယ္မွာကို အားရ ေက်နပ္ေနမိသည္။ ဂင္သာ သူရုပ္ကို သူျပန္ျမင္လိုက္ရရင္ အလြန္ပင္ လန္႔သြားမည္ဟု ေတြးကာ ဂ်ဴဒိုကလပ္ထဲသို႔ ျပန္လည္း ၀င္လာေရာ၊ ထိပ္လန္႔သူမွာ ဂင္မဟုတ္ပဲ ကြ်န္ေတာ္ ျဖစ္သြားေတာ႔သည္။ ဘယ္လိုျဖစ္ျပီ က်န္တဲ႔ ၄ေယာက္လံုးက ကြ်န္ေတာ္ ရုပ္ပံုေျပာင္းထားၾကပါလိမ္႔။ သူတို႔ ေျပာင္းထားသည္မွာ ပီျပင္လြန္းအားၾကီးလို႔ မသိတဲ႔သူသာ ဆုိလွ်င္ ကြ်န္ေတာ္ဟုပင္ အေသအခ်ာ ထင္မွာ ေသခ်ာသည္။ ဆရာမရႊီလည္း အခန္းထဲ ျပန္၀င္လာျပီ၊

ဆရာမရႊီ ။ ။ အားလံုး သိပ္ေကာင္းတယ္ကြယ္။ ဂင္တစ္ေယာက္၊ ယမ္ခ်ာ ၄ေယာက္ေပါ႔။ ကဲ ဘယ္သူ ဂင္အစစ္လည္း၊ ဘယ္သူက ယမ္ခ်ာအစစ္လည္း ခန္႔မွန္းၾကည္႔ရေအာင္...
အားလံုးရဲ႔ လက္ညွုိးေတြ ကြ်န္ေတာ္ဆီသို႔ ဦးတည္လိုက္ျပီ၊

အားလံုး ။ ။ ယမ္ခ်ာ၊ ယမ္ခ်ာ၊ ယမ္ခ်ာ၊ ယမ္ခ်ာ...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ မင္းတို႔က မတရားဘူး။ ငါတစ္ေယာက္ပဲ ကြဲမွာေတာ႔ သိျပီေပါ႔။ ဟိဟိဟိ...
ငိုေၾကြးေတာ႔သည္။ 

ဆရာမရႊီ ။ ။ ယမ္ခ်ာ၊ မင္းခု ျပန္ခန္႔မွန္းရမယ္႔ အလွည္႔ပဲ...
ဂင္ မင္းကို ငါေကာင္းေကာင္း ေဖာ္ထုတ္ျပမယ္။ တစ္ေယာက္ခ်င္းစီရဲ႔ အနီးအနားကေန အကဲျဖတ္ေတာ႔သည္။ ပထမဆံုးယမ္ခ်ာအတုက ဂင္ျဖစ္ဖုိ႔ရာအရပ္ ပုလြန္းေနသည္။ ဒါေၾကာင္႔ ဒုတိယယမ္ခ်ာ အတုဆီသို႔ ဦးတည္လာသည္။ ဒုတိယယမ္ခ်ာအတု ကေတာ႔ အရပ္အေမာင္းအရ ဂင္လို႔ ထင္ေလာက္ေပမယ္႔ မ်က္နွာက ျပံဳးစိျပံဳးစိနဲ႔ ရူးတူးေပါေတာ လုပ္ေန၍။ တတိယတစ္ေယာက္ကို ဆက္လက္ စစ္ေဆးျပန္သည္။ တတိယယမ္ခ်ာအတုက မ်က္နွာကိုက ခပ္တည္တည္၊ မာနအလြန္ေထာင္လႊားေၾကာင္း သူရုပ္မွာ ေပၚေန၍ ဟုတ္ျပီဟု ဆံုးျဖတ္လုိက္ကာ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ သူပဲ...
ေအာ္လုိက္ေတာ႔သည္။ 

ဆရာမရႊီ ။ ။ ဟုတ္မဟုတ္။ မ်က္နွာဖံုးေတြ အားလံုး ခြ်တ္လုိက္ရေအာင္...
မ်က္နွာဖံုးလည္း ခြ်တ္လိုက္ေရာ ကြ်န္ေတာ္ဂင္ဟု ထင္ေသာ တတိယေျမွာက္လူမွာ ဟာရုျဖစ္ေနျပီ၊

ဟာရု ။ ။ ယမ္ခ်ာ၊ ကြ်န္ေတာ္ ရုပ္ေျပာင္းရုပ္လႊဲ လုပ္ထားတာ ပီျပင္တယ္မလား...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ မပီျပင္ဘူး။ ဘယ္မွာလဲ ဂင္...
ဂင္ ။ ။ ကြ်န္ုပ္က ဒုတိယလူပါဗ်...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဒါဆုိ ခင္ဗ်ာဘာလို႔ အရင္လို ခပ္တည္တည္မေနနဲ႔။ ျပံဳးစိစိ နဲ႔ ရူးတူးေပါေတာ လုပ္ေနရတာလဲ...
ဂင္ ။ ။ ရုပ္ေျပာင္းရုပ္လႊဲလုပ္တယ္ ဆုိတာ ကိုယ္ ေျပာင္းလိုက္္တဲ႔လူရဲ႔ အက်င္႔စရိုက္အတုိင္း လုိက္တူေအာင္ လုပ္ရတာပဲဗ်...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဘာ...
ရန္ျဖစ္ေနၾကသျဖင္႔ ဆရာမရႊီက အလည္က ျဖန္ေျဖေပးတဲ႔ အေနနဲ႔၊
ဆရာမရႊီ ။ ။ ဒီေန႔ေလ႔က်င္႔တာကို ဒီမွာ ရပ္လုိက္ပါျပီကြယ္...
ဟု တစ္ေန႔တာ စပုိင္ Training ကို အဆံုးသတ္လုိက္ေတာ႔သည္။ 

ဆက္ရန္

3 comments:

  1. ေခ်ာ(အစိမ္းေရာင္လြင္ျပင္)March 9, 2011 at 11:00 AM

    ဟိဟိ တို႔လည္း ရုပ္ေျပာင္းရုပ္လြဲ တတ္ခ်င္လာျပီ
    ဆရာမရႊီကိုေျပာေပးပါ း)

    ReplyDelete
  2. တစ္ခုေလာက္ေမးလို့ရမလား အမ။ ဟိုတစ္ေန့က သမီးဖတ္တာက သူတို့ေတြ တစ္ခုခုရွာဖို့ စခန္းတစ္ခုထဲကို၀င္သြားၾကတာ ယမ္ခ်ာနဲ့ ဂင္ကို ေခါင္းေဆာင္အျဖစ္ ဆရာမရႊီက လြွတ္လိုက္တာ စခန္းထဲမွာ ယမ္ခ်ာေရွ့ဆံုးက သြားရမယ့္အခ်ိန္မွာ တစ္ပိုင္းျပီးသြားျပီး အခုအပိုင္းကေတာ့ အဲဒါမ်ိဳးမဟုတ္ဘူးလိုပဲ။ သမီး ေၾကာင္ေတာင္ေတာင္ျဖစ္ေနလို့ ေမးၾကည့္တာပါ။ အမ တင္သမ်ွစာေတြကို မလြွတ္တမ္းျဖစ္ေနသူျဖစ္ပါသည္။

    ReplyDelete
  3. ေဆာ္ရီး Eskimo ေရ။ ဟုတ္တယ္ အရင္တင္ထားတ႔ဲ အခန္း၁၀က အေဟာင္းၾကီးကို မွာတင္လိုက္တာ။ ခုဇာတ္လမ္းက ဂ်ဴးလိယက္ နည္းနည္း ျပန္ျပင္ထားတာ။ ဒါေၾကာင္႔ ဇာတ္လမ္းက မတူဘူး။ အခန္း-၉ကေန ခုတင္တဲ႔ အခန္း-၁၀ကမွ အမွန္ပါ။ ေဆာ္ရီးေနာ္။ ခုလုိ အျမဲအားေပးေနလို႔ ေက်းဇူးအထူးပါေနာ္

    ReplyDelete