Friday, March 11, 2011

စပိုင္ခ်စ္သူ - အခန္း-၁၁ (မေမွ်ာ္လင္႔ထားေသာ ျဖစ္ရပ္္)


အခန္း-၁၁
မေမွ်ာ္လင္႔ထားေသာ ျဖစ္ရပ္္

စပိုင္ေလ႔က်င္႔ေရးျပီလို႔ အိမ္သို႔ ျပန္လာခဲ႔သည္။ စပိုင္Training ေၾကာင္႔ ကြ်န္ေတာ္မွာ တကုိယ္လံုး ထုရုိက္ထားသလို ႏြမ္းပန္းေနေတာ႔သည္။ အိမ္ျပန္လမ္းတြင္ တုိက္တုိက္ဆုိင္ဆုိင္ ဖက္တီးနဲ႔မွ ပက္ပင္းတုိးေတာ႔သည္။ ဖက္တီးက ငိုမဲ႔ငိုမဲ႔မ်က္နွာျဖင္႔၊

ဖက္တီး ။ ။ ယမ္ခ်ာ မင္းကိုေတြ႔တာနဲ႔ အေတာ္ပဲကြာ။ ငါဘတ္စ္ကားေပၚမွာ ပိုက္ဆံအိတ္ေမ႔က်န္ခဲ႔လို႔။ ငါ အေမေနမေကာင္းလို႔ ေဆး၀ယ္ေပးဖုိ႔ ယမ္း ၁ေထာင္ေလာက္ ေခ်းပါေနာ္...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ေအးကြာ။ မင္းအေမအတြက္ ဆုိရင္...
စကားမဆံုးေသးခင္ ဖက္တီး ေျပာေနသည္႔ အသံနွင္႔ မ်က္နွာထားကို ခန္႔မွန္းၾကည္႔ျပီ ဖက္တီး၊ ကြ်န္ေတာ္ကို လိမ္ေနသည္ဟု ကြ်န္ေတာ္ ခံစားလိုက္ရသည္။ ဒီေကာင္ ဖက္တီးေတာ႔ကြာ အရင္တုန္းက ကြ်န္ေတာ္ကို ဘယ္ေလာက္မ်ား လိမ္ညာခဲ႔သည္ မသိေပ။ စပိုင္Trainingမွာ လူလိမ္ေဖာ္ထုတ္နည္း ေလ႔က်င္႔ခဲ႔သည္မွာ ခုမွအက်ဳိးရွိမွန္းသိေတာ႔သည္။  လိမ္ေနတာ သိရက္နဲ႔ ဖက္တီးကို ယမ္း ၁ေထာင္ေပးခဲ႔ျပီ ေအာက္သက္သက္ျဖင္႔ အိမ္သို႔ ျပန္လာခဲ႔သည္။ အိမ္တံခါးကို ဖြင္႔လိုက္သည္နွင္႔ ဆာေကးက အေျပးအလႊားျဖင္႔၊



ဆာေကး ။ ။ ကိုၾကီး ေပ်ာက္လို႔ ကြ်န္ေတာ္မွာ တစ္ေက်ာင္းလံုး လိုက္ရွာေနတာ။ ထမင္းေတာင္ ခုထိမစားရေသးဘူး...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ေအးကြာ၊ ငါလည္း အလုပ္ေလးရွိ...
ဟင္၊ ဆာေကး မ်က္နွာေဘးနွင္႔ ေလသံအရ ဆာေကး ဒီေကာင္လည္း ငါကို လိမ္ျပန္ျပီဟု ေဒါသူပုန္ထေနေတာ႔သည္။ စိတ္ထဲမွာလည္း ဆာေကး၊ မင္းကပါ ငါကို လိမ္တယ္ဟု ေဆြ႔ေဆြ႔ခုန္ေနသည္။ အိမ္ခန္းထဲက ကုတင္ေပၚတြင္ လွဲေလ်ာင္းကာ နားေနတုန္း ဖုန္းသံျမည္လာ၍ ထကိုင္လိုက္သည္။

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဟယ္လို...
အေရးၾကီး သုတ္ပ်ာ အသံျဖင္႔ တစ္ခါမွ မၾကားဖူးေသာ လူတစ္ေယာက္အသံကို ၾကားလိုက္ရသည္။

အမ်ဳိးသား ။ ။ ခင္ဗ်ာက ယမ္ခ်ာလား...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဟုတ္တယ္...
အမ်ဳိးသား ။ ။ ခင္ဗ်ာကို ကြ်န္ုပ္ အေရးတၾကီး သတိေပးခ်င္လို႔။ ကြ်န္ုပ္ ဘယ္သူလည္း ဆိုတာ ခင္ဗ်ာ မသိခ်င္နဲ႔။ ကြ်နု္ပ္ ေျပာတာကိုပဲ နားေထာင္...

ဒီလူ စကားကို ၾကားျပီ မ်က္လံုးအနည္းငယ္ျပဴး သြားမိသည္။ ထုိလူေျပာေသာ စကားကို ဆက္နားေထာင္ေနလိုက္သည္။

အမ်ဳိးသား ။ ။ ဆူဇူကီကို လုပ္ၾကံတဲ႔သူက ခင္ဗ်ာသိတဲ႔ စပိုင္ထဲကပဲ။ အမွန္က ဆူဇူကီက တမင္နွုတ္ပိတ္ခံလိုက္ရတာ။ အဲဒီကိစၥနဲ႔ ပတ္သက္ျပီ သိေနတဲ႔ မည္သူမဆိုကို သူက သတ္မွာပဲ။ ခင္ဗ်ာတုိ႔ လူငယ္စပိုင္တစ္ဖဲြ႔လံုးလည္း ရွင္းတဲ႔ စာရင္းထဲမွာ ပါလိမ္႔မယ္ သတိနဲ႔သာေန။ တီ၊ တီ၊ တီ...

ဖုန္းကို ခ်သြားေတာ႔သည္။ ဖုန္းကို ကိုင္လွ်က္ျဖင္႔ ကြ်န္ေတာ္ ၂မိနစ္ခန္႔ မလွုပ္မရွပ္ပဲ ရပ္ေနမိသည္။ ဘယ္ကဖုန္းလည္း၊ ဘယ္သူဆက္တာလဲ။ ကြ်န္ေတာ္ကို ေနာက္တဲ႔ဖုန္းလား၊ ေနာက္တယ္ ဆုိရင္ေရာ ဘာလို႔ ဆူဇူကီ အေၾကာင္းကို သိေနရတာလဲ ေမးခြန္းမ်ားစြာထဲမွာ ရွုတ္ရွပ္ခတ္သြားေတာ႔သည္။ ထုိအခ်ိန္တြင္ အိမ္ေအာက္ထပ္မွ တံခါးဘဲလ္တီးသံေၾကာင္႔ ကြ်န္ေတာ္ နွလံုးခုန္နွုန္းေတြ ပိုျမန္သြားေတာ႔သည္။ ေအာက္ထပ္သို႔ အျမန္ေျပးဆင္း လာခဲ႔သည္။ ေအာက္ထပ္ေရာက္ေတာ႔ ဆာေကးက တံခါးကို ဖြင္႔ရန္ ဟန္ျပင္ေန၍၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဆာေကး မဖြင္႔နဲ႔...
ကြ်န္ေတာ္စကား မဆံုးေသးခင္ ဆာေကး ဖြင္႔လိုက္ေတာ႔သည္။

ဆာေကး ။ ။ ကုိၾကီးကလည္း ဘယ္သူမွ မဟုတ္ပါဘူး။ မီနုိပါ...
ေတာ္ပါေသးရဲ႔ သက္ျပင္းခ်လိုက္ျပီ မီနုိရွိရာ တံခါးေပါက္သို႔ ဆင္းလာခဲ႔သည္။ မီနုိကို ျမင္လိုက္ရေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္ အရမ္းလန္႔သြားမိသည္။ မီနုိ မ်က္နွာတစ္ခုလံုး ျဖဴဖပ္ျဖဴေရာ္ျဖင္႔ အားမရွိေသာ ပံုစံမ်ဳိး ျဖစ္ေနေသာေၾကာင္႔ပင္။

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ မီနုိ၊ နင္ ေနမေကာင္းဘူးလား...
မီနုိ ။ ။ ယမ္ခ်ာ၊ ငါအရမ္းေၾကာက္တယ္။ ဟိ၊ ဟိ၊ ဟိ...
ကြ်န္ေတာ္ကို ေျပးဖက္ကာ ရုံးပြဲခ် ငိုေၾကြးေတာ႔သည္။ မီနုိဘာလို႔ ငိုေနမွန္းမသိပဲ၊ မီနုိကို ေခ်ာ႔ေနတုန္း ေဘးမွ ဆာေကးက တဖန္၊

ဆာေကး ။ ။ ဟိ၊ ဟိ၊ ဟိ...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ေဟ႔ေကာင္၊ ဆာေကး မီနုိက ငိုလို႔ ေခ်ာေနပါတယ္ဆုိမွ။ မင္းက တစ္ေမွာက္ ဘာလို႔ ငိုရျပန္ျပီလဲ...
ဆာေကး ။ ။ ကိုၾကီးနဲ႔ မီနုိနဲ႔ၾကိဳက္သြားျပီ မဟုတ္လား။ ဟိ၊ ဟိ၊ ဟိ...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ အာ၊ မၾကိဳက္ေသးပါဘူး။ ငါလည္း သူဘာလို႔ ငိုမွန္းမသိပါဘူးကြာ...
ဆာေကး ။ ။ ဟီးဟီး။ ဒါဆုိ ေတာ္ပါေသးရဲ႔...
ေပ်ာ္ရႊင္စြာျဖင္႔ ဆာေကး ထြက္သြားေတာ႔သည္။ ဆာေကးထြက္သြားမွ အိမ္အျပင္သို႔ မီနုိကို ေခၚထုတ္လာခဲ႔ျပီ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ မီနုိ၊ မဟုတ္မွလႊဲေရာ နင္ဆီကိုလည္း ဆူဇူကီနဲ႔ ပတ္သက္ျပီ လူတစ္ေယာက္ ဖုန္းဆက္တယ္ မဟုတ္လား...
မီနုိ ။ ။ ဟုတ္တယ္၊ ယမ္ခ်ာ နင္လည္း သိတယ္ေပါ႔...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ေအး...
မီနုိ ။ ။ ငါလည္း အရမ္းေၾကာက္ျပီ နင္ဆီကုိ တန္းေျပးလာခဲ႔တာပဲ...

ဒီကိစၥက လြယ္လြယ္နဲ႔ေတာ႔ ျပီမည္႔ကိစၥမဟုတ္ေပ။ ကြ်န္ေတာ္ကို ဖုန္းဆက္သလို၊ မီနုိဆီလည္း ဆက္သြယ္တာမုိ႔ က်န္တဲ႔ ဂင္၊ဟာရုနွင္႔ ဂါဂ်က္တုိ႔ဆီလည္း ဆက္သြယ္မည္ဟု ခန္႔မွန္းနုိင္သည္။ ဒါေၾကာင္႔ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ လူငယ္စပိုင္အဖြဲ႔ ေတြ႔ရန္ လာဆမ္နီးယားဆုိင္သို႔ ခ်ိန္းလိုက္သည္။ မီနုိနဲ႔တူတူ လာဆမ္နီးယားဆုိင္သို႔ လမ္းေလွ်ာက္လာတဲ႔ အေတာ္အတြင္း ညရနာရီေလာက္ ထုိးျပီမုိ႔ သတိ၀ိရိယအျပည္႔နဲ႔ ထြက္လာခဲ႔သည္။ လာဆမ္နီးယားဆုိင္ ထဲတြင္ ဂင္၊ ဟာရု၊ ဂါဂ်က္တုိ႔ အားလံုးလည္း ေရာက္နွင္႔ေနၾကသည္။ ကြ်န္ေတာ္ ထင္ထားသည္႔အတုိင္းပင္ ဂင္၊ ဟာရုနွင္႔ ဂါဂ်က္ အားလံုးဆီကိုလည္း ကြ်န္ေတာ္ဆီဆက္သည္႔ အခ်ိန္မတိမ္းပင္ ဖုန္းဆက္ခဲ႔သည္။ ဟာရုက ေၾကာက္လြန္းလို႔ ကတုန္ကယင္ျဖစ္ေနသည္။

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ခင္ဗ်ာတုိ႔ ဒီကိစၥကို ဘယ္လုိျမင္လဲ...
ဂါဂ်က္ ။ ။ ဒီလူအသံကို ကြ်န္ုပ္ အသံဖမ္းထားတယ္။ ခင္ဗ်ာတုိ႔ ျပန္နားေထာင္ခ်င္လား...
မီနုိ ။ ။ ဟင္႔အင္း၊ မနားေထာင္ခ်င္ေတာ႔ဘူး...
ဟာရု ။ ။ ယမ္ခ်ာ၊ ကြ်န္ေတာ္လည္း ေၾကာက္တယ္ဗ်...
ကြ်န္ေတာ္နား အတင္းလာတြယ္ကပ္ေနသျဖင္႔ မနည္းတြန္းထုတ္ေနရသည္။

ဂင္ ။ ။ ဂါဂ်က္ အဲဒီလူအသံကို မင္းခြဲျခားစိစစ္ ေပးလို႔ရမလား...
ဂါဂ်က္ ။ ။ ကြ်န္ုပ္လည္း စမ္းၾကည္႔ျပီျပီ အဆင္မေျပဘူးဗ်။ သူက အသံျဖတ္စက္နဲ႔ ဆက္တာ ျဖစ္တာမုိ႔ ေယာက်ာ္းသံ ဆုိေပမယ္႔ အမ်ဳိးသမီးလည္း မျဖစ္နုိင္ဘူးလုိ႔ ေျပာလို႔ မရဘူး...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ အမ်ဳိးသားပဲ ျဖစ္ျဖစ္၊ အမ်ဳိးသမီးပဲ ျဖစ္ေနေန ဒီလူက ဆူဇူကီအမွုနဲ႔ ပတ္သက္ေနတ႔ဲ လူဆုိတာေသခ်ာတယ္။ ဒါေၾကာင္႔ ဆူဇူကီကို သတ္တဲ႔ လူသတ္တရားခံ ဘယ္သူလဲ သိရင္ အေျဖထြက္ျပီ...

ဂင္၊ ဟာရု၊ မီနုိ၊ ဂါဂ်က္ အားလံုး စဥ္းစားေတြးေ၀သြားပံုပင္။ ကြ်န္ေတာ္ အေနန႔ဲလည္း ကြ်န္ေတာ္စိတ္ထဲတြင္ လူသတ္တရားခံလို႔ ထင္ျပီသား လူတစ္ေယာက္ ေတာ႔ရွိသည္။

ဂင္ ။ ။ ကြ်န္ုပ္တုိ႔ အမွုတစ္ခုလံုးကို ရုိးရိုးရွင္းရွင္းပဲ စဥ္းစားလိုက္မယ္။ ကြ်န္ုပ္တုိ႔အားလံုးကို ဆူဇူကီ အမွုလိုက္ဖုိ႔ ဘယ္သူ အမိန္႔ေပးခဲ႔တာလဲ...
ကြ်န္ေတာ္္ ။ ။ ဆရာမရႊီေလ...
ဂင္ ။ ။ ဒါဆုိ အေျဖက ရွင္းေနျပီပဲ။ လူသတ္တရားခံက သူပဲေပါ႔...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ မျဖစ္နုိင္ဘူး။ ဆရာကီပဲ ျဖစ္ရမယ္။ မဟုတ္ရင္ ဆူဇူကီေသျပီမွ ဘာလို႔ ဆရာကီ ေပၚလာေသးလဲ...
ဂင္ ။ ။ မဟုတ္ဘူး။ ဆရာမရႊီ...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဆရာကီ...
ဂင္ ။ ။ ဆရာမရႊီ...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဆရာကီ...
ဟု အျပန္အလွန္ ျငင္းခံုေနၾကစဥ္ ဂါဂ်က္ က်ယ္ေလာင္ေသာ အသံျဖင္႔၊

ဂါဂ်က္ ။ ။ ေနၾကအုနး္။ ခင္ဗ်ာတုိ႔ နွစ္ေယာက္စလံုး ေမ႔ေနတဲ႔ သူတစ္ေယာက္ က်န္ပါေသးတယ္။ ဥကၠဌ(ေက်ာင္းအုပ္)လည္း ျဖစ္နုိင္တာပဲ...

ဥကၠဌဟု ဂါဂ်က္ဆီမွ ၾကားလိုက္ရ၍ အံ႔အားသင္႔သြားေတာ႔သည္။ ဂင္လည္း လံုး၀မထင္မွတ္ထားပံုေပ။

ဟာရု ။ ။ ဘယ္သူပဲျဖစ္ျဖစ္ ကြ်န္ေတာ္ေတာ႔ မေသခ်င္ေသးဘူးဗ်။ ဟိ၊ ဟိ၊ ဟိ...
မီနုိ ။ ။ ငါတုိ႔ ဘယ္လို ဆက္လုပ္မလဲဟင္...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ကြ်န္ေတာ္ ဒီအတုိင္းေတာ႔ သူမ်ားရဲ႔ သားေကာင္ ျဖစ္မယ္႔ေန႔ကို မေစာင္႔ေမွ်ာ္ေနနုိင္ဘူး။ ျဖစ္မွျဖစ္ရင္ ကြ်န္ေတာ္က မုဆုိးပဲျဖစ္ေစရမယ္။ ဒါေၾကာင္႔ ဥကၠဌ၊ ဆရာမရႊီ နွင္႔ ဆရာကီ ၃ေယာက္လံုးကို ျပန္ေထာက္လွမ္းရမယ္...
ဂင္ ။ ။ ယမ္ခ်ာ ေျပာတာကို ကြ်န္ုပ္လည္း ေထာက္ခံတယ္။ အားလံုးကို တာ၀န္ခြဲေပးမယ္။ မနက္ျဖန္ မနက္ေစာေစာပိုင္းကစျပီ ယမ္ခ်ာက ဥကၠဌနဲ႔ ရင္းနွီးျပီသားဆုိေတာ႔ ဥကၠဌကို ေထာက္လွမ္းမယ္႔ ကိစၥကို တာ၀န္ယူေပးပါ။ ဟာရုက ယမ္ခ်ာနဲ႔လုိက္သြားလိုက္...
ဟင္၊ ဟာရုနဲ႔ သြားမယ္႔အစား တစ္ေယာက္ထဲသြားတာမွ ပိုေကာင္းအုန္းမည္ဟု ေတြးလုိက္မိသည္။

ဂင္ ။ ။ မီနုိနဲ႔ ဂါဂ်က္က ဆရာမရႊီကို ေထာက္လွမ္းဖုိ႔ တာ၀န္ယူပါ။ ဆရာကီကို ေထာက္လွမ္းဖုိ႔ကိစၥကုိ ကြ်န္ုပ္တာ၀န္ထား။ မနက္ျဖန္ ညေနေစာင္းတာနဲ႔ နာဂိုယာျမိဳ႔လယ္က ရီရီစံ ေခြ်းထုတ္ခန္းမွာ အားလံုး ျပန္ဆံုၾကမယ္။ မနက္မုိးလင္းတာနဲ႔ စံုစမ္းေရး စလုိက္ရေအာင္...

အားလံုး သေဘာတူညီစြာ ေခါင္းညိတ္လိုက္ျပီ တစ္ေယာက္လက္ေပၚ တစ္ေယာက္ထပ္၍ သေဘာတူညီမွု ရယူလိုက္ေတာ႔သည္။ ထု႔ိေနာက္ ဂင္က အားလံုးကုိ ကိုယ္တုိင္ အိမ္သို႔ ကားျဖင္႔ ေမာင္းျပန္ပို႔ေပးသည္။ ေၾကာက္ေနေသာ မီနုိကို သူမအိမ္အ၀ထိ ကြ်န္ေတာ္ လိုက္ပို႔ေပးလိုက္ျပီ ကြ်န္ေတာ္အိမ္ထဲ၀င္လုိက္သည္နွင္႔၊

ဆာေကး ။ ။ ကိုၾကီး ျမန္ျမန္လာ...
ကြ်န္ေတာ္လက္ကို အတင္းဆြဲကာ သူအိပ္ခန္းထဲသို႔ ဆဲြေခၚသြားေတာ႔သည္။

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဒါဘာေတြလဲကြ...
ဆာေကး ။ ။ ကိုၾကီး ဒီေန႔ေလ႔လာရမယ္႔ စာအုပ္ေတြေလ...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ကိန္...
ေတာင္ေလာက္ျမင္႔ေသာ စာအုပ္အပုံးၾကီးကို ျမင္ရုံျဖင္႔ ကြ်န္ေတာ္ထုိေနရာတြင္ပင္ မူးေမ႔လွဲက်သြားေတာ႔သည္။ မနက္မိုးလင္းလင္းခ်င္းပင္ ဥကၠဌကို ေထာက္လွမ္းရန္အတြက္ ဟာရုနဲ႔တူတူ ထြက္လာခဲ႔သည္။ ဥကၠဌအိမ္နား မေရာက္ခင္ ခပ္လွမ္းလွမ္း အေနထားတြင္ ရပ္လိုက္ျပီ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဟာရု၊ မင္း ဒီနားမွာ ေနခဲ႔။ ငါအေျခအေန သြားအကဲခတ္လိုက္အုန္းမယ္...
ဥကၠဌ အိမ္ပတ္၀န္းက်င္ကို မသိမသာ အနီးကပ္ ေလ႔လာၾကည္႔လိုက္သည္။ ထုိရပ္ကြက္က သူေဌးေတြ ေနတ႔ဲရပ္ကြက္ပင္။ စပိုင္ ဥကၠဌ တစ္ဦး အေနနဲ႔ ဒီလိုေနရာမ်ဳိးမွာ ေနနုိင္သည္မွာ သိပ္အထူးအဆန္းေတာ႔ ျဖစ္မည္ မထင္ေပ။ ပတ္၀န္းက်င္ တစ္ခုလံုး တိတ္ဆိတ္ျငိမ္သက္ေနေတာ႔သည္။
ဥကၠဌနဲ႔ သိကြ်မ္းခဲ႔ေသာ အခ်ိန္ေတြကို ျပန္သတိရမိသည္။ ကြ်န္ေတာ္ တကၠသိုလ္ ပထမဆံုးေန႔တြင္ တကၠသိုလ္ေလွ်ာက္လႊာကုန္သြားသျဖင္႔ စိတ္ညစ္ေနတုန္း၊ ေက်ာင္းအုပ္ေရာက္လာျပီ အစစအရာရာ ကူညီေပးခဲ႔သည္။ ကြ်န္ေတာ္ကိုလည္း သူ႔တပည္႔ တစ္ေယာက္လို မဆက္ဆံပဲ၊ ေသြးသားအရင္းတစ္ေယာက္လို အျမဲသြန္သင္ ဆံုးမခဲ႔သည္။ ေက်ာင္းအုပ္က အသက္ ၅၀ ၀န္းက်င္ ျဖစ္၍ အလြန္မွ ဥပတိရုပ္ေကာင္းမြန္ျပီ ေျဖာင္႔မတ္မွန္ကန္သူ တစ္ေယာက္ျဖစ္သည္။ ဒါေၾကာင္႔ သူကို ေက်ာင္းသားတုိင္းက ခ်စ္ေၾကာက္ ရုိေသၾကသည္။ ထုိ႔အတူ ေက်ာင္းအုပ္က စပိုင္ဥကၠဌဟု သိလိုက္ခ်ိန္တြင္ ကြ်န္ေတာ္ အလြန္တရာမွကို ထိတ္လန္႔သြားခဲ႔သည္။ ကြ်န္ေတာ္နွင္႔ ဥကၠဌ၏ ခင္မင္မွု အတုိင္းအတာ အရဆုိလွ်င္ ကြ်န္ေတာ္ မသိစိတ္က ဥကၠဌကို လူသတ္တရားခံမျဖစ္ ေစခ်င္မိတာကေတာ႔ အမွန္ပင္။ ထုိအေၾကာင္းအရာမ်ားကို စဥ္းစားရင္း ဟာရုရွိရာ ေနရာသို႔ ျပန္လာခဲ႔သည္။ ေဘးဗယ္ၾကည္႔လိုက္ေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္ ေစာင္႔ခုိင္းထားေသာ ေနရာတြင္ ဟာရု မရွိေတာ႔ေပ။ ဒီေကာင္၊ ဟာရုေတာ႔ ဘယ္ေလွ်ာက္သြားေနျပန္ျပီ လည္းမသိပါဘူးဟု ေဒါခြီေနမိသည္။

ဟာရု ။ ။ ယမ္ခ်ာ...
ကြ်န္ေတာ္ေနာက္မွ ပခံုးပုတ္လုိက္သျဖင္႔ လန္႔ျပီ ဟာရုလက္ကို လိမ္ခ်ဳိးဖို႔ နည္းနည္းပဲ လိုေတာ႔သည္။

ဟာရု ။ ။ အားအားအား။ ကြ်န္ေတာ္ပါဗ်...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ မင္းလား၊ ငါမွာ လန္႔သြားတာပဲ။ ဘယ္ေလွ်ာက္သြားေနတာလဲ...
ဟာရု ။ ။ မသကၤာစရာ တစ္ခု ကြ်န္ေတာ္ေတြ႔ခဲ႔လို႔...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဘာမ်ားလဲ...
ဟာရု ။ ။ ခင္ဗ်ာ ခုနက ဥကၠဌအိမ္နားသြားေနတုန္း။ ဆရာမရႊီ ေရးၾကီးသုတ္ပ်ာနဲ႔ ဒီနားက ပန္းျခံထဲ၀င္သြားတာကို ေတြ႔လိုက္တယ္။ ကြ်န္ေတာ္စိတ္ထင္ သူ ဥကၠဌနဲ႔ ခ်ိန္းထားပံုပဲ...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဒါဆို သူခုထိ ပန္းျခံထဲမွာပဲ ရွိေသးလား...
ဟာရု ။ ။ ရွိေသးတယ္...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ မီနုိနဲ႔ ဂါဂ်က္ကို ဆရာမရႊီေနာက္လိုက္ခိုင္း ထားတာ သူတုိ႔ ဘယ္မွာလဲ။ ဆက္သြယ္ၾကည႔္အုန္းမယ္...

မီနုိနွင္႔ ဂါဂ်က္ဆီကို ဆက္သြယ္ေသာ္လည္း ဆက္သြယ္လို႔ မရ၍ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ကိုယ္တုိင္ပင္ လွုပ္ရွားရန္ ဆံုးျဖတ္လိုက္သည္။

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ေျပာရင္းနဲ႔ ဥကၠဌ ထြက္လာျပီ။ ဥကၠဌ ပန္းျခံထဲ သြားမသြား ေစာင္႔ၾကည္႔ရေအာင္...

ဥကၠဌက ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ ခန္႔မွန္းထားသလို ပန္းျခံထဲမသြားပဲ။ တျခားတဖက္သို႔ ဆက္ေလွ်ာက္သြားသည္။ ကြ်န္ေတာ္မွာ ဆရာမရႊီေနာက္လိုက္ရနွုိးနွုိး၊ ဥကၠဌေနာက္လိုက္ရနွုိးနွုိး ေ၀ခြဲရခက္စဥ္ ဆရာမရႊီလည္း ပန္းျခံထဲမွ ျပန္ထြက္လာျပီ ဥကၠဌေနာက္မွ တိတ္တိတ္ေလး လိုက္ပါသြားသည္။ ဆရာမရႊီေနာက္မွ ထပ္ျပီ ေျခရာခံလိုက္လာေသာ မီနုိနွင္႔ဂါဂ်က္တုိ႔နွင္႔ ေတြ႔ဆံုျပီ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ ၄ေယာက္ျပန္ေပါင္းမိ သြားေတာ႔သည္။

ဂါဂ်က္ ။ ။ ဆရာမရႊီေနာက္ကို လိုက္ေနတာ ကြ်န္ုပ္တုိ႔ မနက္မုိးလင္းကတည္းကပဲ။ သူ ဥကၠဌကို မ်က္ေျခမျပတ္ ေစာင္႔ၾကည္႔ေနတာ ၾကာျပီ...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ မဟုတ္မွလႊဲေရာ ဆရာမရႊီက ဥကၠဌကို ေနာက္ေယာင္ခံလိုက္ ေနတာမ်ားလား...
ဟာရု ။ ။ ကြ်န္ေတာ္လည္း အဲဒီလိုပဲ ထင္တယ္...
မီနုိ ။ ။ ေျပာရင္း လႊတ္သြားအုန္းမယ္။ သြားၾကရေအာင္...

ဆရာမရႊီနွင္႔ ဥကၠဌေနာက္သို႔ ကြ်န္ေတာ္တို႔ကို မရိပ္မိနုိင္ေသာ အကြာအေ၀းကေန လိုက္ပါလာသည္။ ဥကၠဌ ေကာ္ဖီဆိုင္တစ္ခုထဲသို႔ ၀င္သြား၍ ဆရာမရႊီလည္း ေနာက္မွ လိုက္၀င္သြားသည္ကို ေတြ႔လိုက္သည္။

ဂါဂ်က္ ။ ။ ကြ်န္ုပ္တုိ႔လည္း လိုက္၀င္သြားရင္ ေကာင္းမယ္...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ မေကာင္းဘူးဗ်။ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ကို ျမင္သြားမွျဖင္႔ အစီအစဥ္အားလံုး ပ်က္ကုန္မယ္။ ဆုိင္အျပင္ကပဲ အရိပ္အေျခၾကည္႔ေနရင္ ေကာင္းမယ္...

ဆိုင္အျပင္ကေနပင္ ဆုိင္တြင္းကို မျပတ္ေစာင္႔ၾကည္႔ေနသည္။ ဆရာမရႊီက ဥကၠဌ သူမကို မျမင္နုိင္ေအာင္ တျခား စားပြဲ၀ိုင္းတစ္ခုမွာ ၀င္ထုိင္လိုက္ျပီ သူမမ်က္နွာကို သတင္းစာျဖင္႔ ဖံုးကြယ္ထားလိုက္သည္။ ဆရာမရႊီ ေနကာမ်က္မွန္၊ အက်ီၤအရွည္၊ ဦးထုပ္ေဆာင္းျပီ ရုပ္ဖ်က္ထားပံုရေတာ႔ ဥကၠဌကို ေနာက္ေယာင္ခံလုိက္ ေနသည္မွာ ေသခ်ာသြားသည္။ ဥကၠဌကလည္း သူမကို ျမင္ပံုမရပဲ၊ ေကာ္ဖီတစ္ခြက္ မွာေသာက္ျပီ ေအးေဆးတစ္ေယာက္ထဲ ထုိင္ေနသည္။
ရုတ္တရပ္ဆုိသလို ဥကၠဌ ထိုင္ေနရာမွ အလ်င္အျမန္ထ၍ ေနာက္ေဖး ေယာက်ာ္ေလးအိပ္သာထဲသို႔ ၀င္သြားေတာ႔သည္။ ဥကၠဌေနာက္မွ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ တခါမွ မျမင္ဖူးေသာ လူၾကီးတစ္ေယာက္လည္း မသိမသာ လိုက္ပါသြားသည္ကို သတိျပဳမိလိုက္သည္။ ထုိလူမ်က္နွာကို အေ၀းကမို႔ သဲသဲကြဲကြဲ မျမင္လိုက္ရေပ။ ဆရာမရႊီလည္း ဆုိင္အျပင္သို႔ ခပ္သုတ္သုတ္ ျပန္ထြက္လာျပီ လမ္းၾကားတစ္ခုထဲသို႔ ခ်ဳိး၀င္သြားသည္။ အရာအားလံုးက ျမန္ဆန္လြန္အားၾကီးလို႔ ဘယ္သူေနာက္ကို ဆက္လိုက္ရမွန္းကို မသိေတာ႔ေပ။

ဂါဂ်က္ ။ ။ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ ဘာဆက္လုပ္ရမလဲ...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ကြ်န္ုပ္နဲ႔ဟာရုက ဆရာမရႊီေနာက္လိုက္သြားမယ္။ ခင္ဗ်ာနဲ႔ မီနုိက ဒီမွာပဲ ဆက္ေစာင္႔ျပီ က်န္ရစ္ခဲ႔...
မီနုိ ။ ။ အင္း...
ဂါဂ်က္က သူမွာ အသင္႔ပါလာေသာ ေမ႔ေဆးေသနတ္ကို ကြ်န္ေတာ္ လက္ထဲ လာထုိးေပးျပီ၊

ဂါဂ်က္ ။ ။ ခင္ဗ်ာ လိုအပ္ေကာင္း လိုအပ္လိမ္႔မယ္...
ေသနတ္ကို ကြ်န္ေတာ္ခါးၾကားထဲ ထိုးထည္႔လိုက္ျပီ ဟာရုနဲ႔တူတူ ဆရာမရႊီေနာက္သို႔ ေျပးလိုက္သြားေတာ႔သည္။ ဆရာမရႊီကလည္း ကြ်န္ေတာ္တို႔ သူမေနာက္မွ လိုက္လာသည္ကိုပဲ သိေနလုိ႔ပဲလားေတာ႔ မသိ၊ အျမန္ေျပးေနေတာ႔သည္။

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဟာရု ျမန္ျမန္ ငါတုိ႔ မ်က္ေျခပ်က္သြားလိမ္႔မယ္...

လိုက္ရင္းလိုက္ရင္း အေဆာက္အဦးတစ္ခုနားတြင္ ဆရာမရႊီကို မ်က္ေျခပ်က္သြားေတာ႔သည္။

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ေတာက္၊ ေသစမ္း မ်က္ေျခပ်က္ သြားရတယ္လို႔ကြာ။ ဟာရုမင္းနဲ႔ငါ လူခြဲရွာမွ ျဖစ္မယ္။ မင္း ဟိုဘက္ဆက္လိုက္သြားၾကည္႔၊ ငါဒီဘက္မွာ သြားရွာမယ္။ အေၾကာင္းထူးရင္ ဖုန္းဆက္...
ဟာရုနွင္႔ ကြ်န္ေတာ္ လမ္းခဲြ၍ ဆရာမရႊီကို လိုက္ရွာေတာ႔သည္။ ကြ်န္ေတာ္ စိတ္ထဲတြင္ အေရးေပၚကိစၥတစ္ခုခု ျဖစ္ေတာ႔မည္ဟု အလိုလုိ ခံစားေနရသည္။ ဒါေၾကာင္႔ ကြ်န္ေတာ္သြားေနေသာ ေျခလွမ္းမ်ားကို ျမန္သည္ထက္ ျမန္ေအာင္ အားကိုတြန္းျပီ သြားေနစဥ္ ဆရာမရႊီဟု ထင္ရေသာ အမ်ဳိးသမီးတစ္ဦးကို ေတြ႔လိုက္၍ သူမေနာက္မွ ေျပးလိုက္သြားသည္။ ထုိအမ်ဳိးသမီးမွ တိုတုိယိုအေဆာက္အဦးထဲသို႔ ၀င္သြား၍ လိုက္၀င္မည္ အလုပ္တြင္ ဂါဂ်က္ဆီမွ ဖုန္း၀င္လာသည္။

ဂါဂ်က္ ။ ။ ယမ္ခ်ာ၊ ကြ်န္ုပ္ ဥကၠဌအိပ္သာက မထြက္လာတာနဲ႔ မသကၤာလို႔ အိပ္သာထဲ ၀င္ၾကည္႔ေတာ႔ ဥကၠဌ မရွိေတာ႔ဘူးဗ်။ ေနာက္ေဖးေပါက္က လစ္ထြက္သြားတာ ျဖစ္နုိင္တယ္...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ေအး ဒါဆုိ မင္းနဲ႔မီနုိ တုိတိုယိုအေဆာက္အဦးနားကို ခုလာခဲ႔။ မၾကာခင္ ကိစၥတစ္ခုခုေတာ႔ ျဖစ္ေတာ႔မယ္ကြ...
ဖုန္းခ်လိုက္ျပီ အေဆာက္ဦးထဲသုိ႔ လိုက္၀င္သြားသည္။ အေဆာက္ဦးက လူေနကြန္ဒိုျဖစ္တာမုိ႔ အခန္းေပါင္းေျမွာက္ျမားစြာျဖင္႔ ဖြဲ႔စည္းထားသည္။ ကြ်န္ေတာ္ တစ္ထပ္ခ်င္းကို ေလွခါးကပင္ တက္လာေတာ႔သည္။ အထပ္ျမင္႔လာလွ်င္ အႏာၱရာယ္တစ္ခုခုနဲ႔ ပိုနီးစပ္သလို ခံစားရေလ ျဖစ္သည္။ ဒါေၾကာင္႔ ကြ်န္ေတာ္မွာ ပါလာေသာ ေမ႔ေဆးေသနတ္ကို ဆြဲထုတ္လိုက္ျပီ ေမာင္းကို ခ်ိန္းထားလိုက္သည္။ စတုတၱအထပ္ေလာက္သို႔ ေရာက္လွ်င္ အရာအားလံုးက အလြန္မွ တိတ္ဆိတ္ျငိမ္သက္ေနေတာ႔သည္။ ထိုသို႔ ျငိမ္သက္ေနသည္ကုိ ကြ်န္ေတာ္ သေဘာမေတြ႔မိေပ။ ထုိအခ်ိန္တြင္ အေဆာက္ဦး၏ လသာေဆာင္ဘက္မွွ၊

အသံ ။ ။ ဒိုင္း၊ ဒိုင္း...

ေသနတ္ပစ္သံ နွစ္ခ်က္ေၾကာင္႔ လသာေဆာင္ရွိရာသို႔ အျမန္ေျပးတက္ သြားေတာ႔သည္။ ဒီေသနတ္သံက ဥကၠဌဆီကလား၊ ဆရာမရႊီဆီကလားဟု အေတြးေပါင္းစံုျဖင္႔ လသာေဆာင္သို႔ အ၀င္တံခါးေပါက္တြင္္ ဆရာမရႊီနွင္႔ ၀င္တုိက္မိေတာ႔သည္။ ဆရာမရႊီလက္မွာလည္း ေသြးေတြျဖင္႔ ေၾကာက္လန္႔တၾကား ေျပးဆင္းသြားေတာ႔သည္။

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဟင္၊ ဥကၠဌ...
ဟုေအာ္ကာ လသာေဆာင္ထဲလည္း ၀င္သြားေရာ။ ခုနက ကြ်န္ေတာ္ ၾကားလိုက္ေသာ ေသနတ္သံမ်ားသည္ ဥကၠဌ၏ နွလံုးကို ေဖာက္၀င္သြားေသာ က်ဥ္ဆံမ်ားပင္ ျဖစ္ေနေတာ႔သည္။ ေသနတ္ဒဏ္ရာျဖင္႔ ေသြးေတြ အုိင္ေနေသာ ဥကၠဌကို ျမင္လိုက္သည္နွင္႔ ကြ်န္ေတာ္ အသက္ရွုသံေတြ အရမ္းကို ျမန္လာေတာ႔သည္။ ဆရာမရႊီေနာက္သို႔ အျမန္ေျပးလိုက္သြားျပီ ေလွခါးတ၀က္ေလာက္တြင္ သူမကိုမွီသည္နွင္႔ အလြန္မွ မုန္းတီးေသာ အသံျဖင္႔၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဆရာမရႊီ၊ ခင္မ်ာ ရပ္လိုက္စမ္း။ ဆက္သြားရင္ ကြ်န္ေတာ္ ပစ္လိုက္မွာေနာ္...
ဆရာမရႊီ သြားေနေသာ ေျခလွမ္းမ်ားကို ရပ္တန္႔လိုက္ကာ ကြ်န္ေတာ္ကို ျပန္လွည္႔ၾကည္႔၍၊

ဆရာမရႊီ ။ ။ ယမ္ခ်ာ၊ မင္းက ဘာမွနားမလည္ေသးတဲ႔ ခ်ာတိတ္ေလး တစ္ေယာက္ပဲ...
မခ်ိျပံဳး၍ ဆက္ေျပးဆင္းသြားေတာ႔သည္။

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ခင္မ်ာ ရပ္လို႔ ကြ်န္ေတာ္ ေျပာေနတယ္ေနာ္...
စကားနွင္႔အတူ ကြ်န္ေတာ္ ေသနတ္မွ ေမ႔ေဆးက်ဥ္ဆံလည္း ထြက္သြားေတာ႔သည္။ သို႔ေသာ္ ဆရာမရႊီကို မထိပဲ၊ သူမနွင္႔ ကတ္သီလႊဲသြားသည္။ ဆရာမရႊီ လည္း ထြက္ေျပးလႊတ္ေျမွာက္ သြားေတာ႔သည္။ အသံုးမက်သည္႔ ကြ်န္ေတာ္ကိုယ္ကို ထုရုိက္ရင္း၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ခင္မ်ာ ဘာလို႔ ဥကၠဌကို သတ္ရတာလဲ။ ဥကၠဌကို သတ္ရတာလဲ။ အားအားအားအားအား...
ေအာ္သံသည္ အေဆာက္အဦးတစ္ခုလံုးကို ဟိန္းထြက္ သြားေတာ႔သည္။

-----------------------------------------------------------
ဆက္ရန္

No comments:

Post a Comment