Sunday, March 13, 2011

စပိုင္ခ်စ္သူ အခန္း-၁၂ (အခ်စ္လုပြဲ)



အခန္း-၁၂

အခ်စ္လုပြဲ

စပိုင္ေတြလည္း အခင္းျဖစ္ပြားေသာ ေနရာတြင္ ေျခခ်င္း ရွုတ္ေနၾကသည္။ ဥကၠဌ၏ အေလာင္းကို သယ္သြားသည္႔ ကားထြက္သြားေသာ တုိတိုယိုအေဆာက္အဦး ေရွ႔တြင္ပင္ ကြ်န္ေတာ္ မ်က္ေတာင္ေတာင္မခတ္ပဲ မလွုပ္မရွပ္ထိုင္ေနမိသည္။ ေအးစက္ေနေသာ ကြ်န္ေတာ္လက္ေတြကို လာကိုင္၍၊

မီနုိ ။ ။ ယမ္ခ်ာ၊ နင္စိတ္ေျဖမွေပါ႔။ အရာအားလံုးက ျဖစ္ျပီသြားျပီေလ...
ဂါဂ်က္ ။ ။ ဟုတ္တယ္။ ငါတုိ႔ နွစ္ေယာက္သာ အခ်ိန္မွီေရာက္လာရင္ အနည္းဆံုးေတာ႔ ဆရာမရႊီကို ဖမ္းမိမွာပဲ...
ဟာရု ။ ။ ငါလည္း .x.x.x.x.x.x.x...
သူတုိ႔ရဲ႔ စကားေျပာသံမ်ားကိုပင္ ကြ်န္ေတာ္ သဲသဲကြဲကြဲ မၾကားရေတာ႔ေပ။ တျဖည္းျဖည္းနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္ေခါင္းတစ္ခုလံုး ျခာျခာလည္ကာ ထုိေနရာတြင္ပင္ လွဲက်သြားေတာ႔သည္။

ဆာေကး ။ ။ ကိုၾကီး၊ ကိုၾကီး...
အသံနဲ႔တူတူ ကြ်န္ေတာ္ သတိျပန္လည္လာသည္။ ဆရာကီနွင္႔တူတူ ဂင္လည္း ကြ်န္ေတာ္ေဘးတြင္ ရပ္ေနၾကသည္။

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ငါ ဘယ္ေရာက္ေနတာလဲ...
ဆာေကး ။ ။ ကိုၾကီး ေဆးရုံေရာက္ေနတယ္လို႔ မီနုိဖုန္းဆက္လို႔ ကြ်န္ေတာ္လုိက္လာခဲ႔တာ...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဆရာကီ။ ဥကၠဌကို ဆရာမရႊီ သတ္သြားတာ...
ဆရာကီ ။ ။ ေအး ငါတို႔အားလံုး သိျပီပါျပီ။ မင္းသာ ေနေကာင္းေအာင္ေန။ ငါလည္း လုပ္စရာေလးရွိေသးလို႔ သြားလိုက္အုန္းမယ္...

ဆရာကီအခန္းထဲမွ ထြက္သြားေတာ႔သည္။ ေက်ာင္းအုပ္ေျပာေနက် စကားေလးတစ္ခြန္းကို ျပန္သတိရမိေသးသည္။ "ယမ္ခ်ာ၊ မင္းဘြဲ႔ရရင္ ငါမွာ ရွိတ႔ဲ စည္းစိမ္ေတြ အားလံုး ေပးရဲတယ္ကြာ။ မင္းသာ ဘြဲ႔ရေအာင္ ၾကိဳးစားစမ္းပါ တပည္႔ရာ" ဟု ကြ်န္ေတာ္ကို အျမဲအားေပး စကားေျပာတတ္သည္။ ေက်ာင္းအုပ္ ကြ်န္ေတာ္အသံုးမက်လို႔ ဒီလိုအသတ္ခံရတာ၊ ကြ်န္ေတာ္ကိုယ္ ကြ်န္ေတာ္ မခြင္႔နုိင္ဘူးဗ်ာ။ အျမဲလုိလုိ အလြန္ေႏြးေထြးေသာ အျပံဳးျဖင္႔ ၾကိဳဆိုတတ္ေသာ ေက်ာင္းအုပ္ကို ျပန္လည္ျမင္ေယာင္ရင္း၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ေက်ာင္းအုပ္...
ကြ်န္ေတာ္ မ်က္၀န္းမွ မ်က္ရည္မ်ားပင္ စီးက်လာသည္။

ဆာေကး ။ ။ ကုိၾကီးငိုရင္ ကြ်န္ေတာ္လည္း ငိုခ်င္တယ္ဗ်ာ။ ဟိ၊ ဟိ၊ ဟိ...
ဆာေကး ကြ်န္ေတာ္ကို လာဖက္ျပီ ငိုေတာ႔သည္။

ဂင္ ။ ။ ဆာေကး စိတ္ေတာ႔ မရွိနဲ႔ကြာ။ မင္းခဏေလာက္ အျပင္ထြက္ေပးနုိင္မလား။ ငါမင္းအစ္ကိုနဲ႔ အေရးၾကီး ေျပာစရာရွိလို႔...
ဆာေကး ကြ်န္ေတာ္ကို စိတ္ပူေသာ အၾကည္႔ျဖင္႔ လွမ္းၾကည္႔၍ ကြ်န္ေတာ္ ေခါင္းညိတ္ျပလိုက္သည္။

ဆာေကး ။ ။ ဟုတ္။ ကြ်န္ေတာ္ ခဏေနမွ ျပန္လာခဲ႔မယ္ ကိုၾကီး...
ဆာေကး ကြ်န္ေတာ္ကို ကြက္ၾကည္႔ကြက္ၾကည္႔ျဖင္႔ အခန္းျပင္သို႔ ထြက္သြားေတာ႔သည္။ ဆာေကး ထြက္သြားမွ၊

ဂင္ ။ ။ မင္း ကိုယ္တုိင္ ဆရာမရႊီ ဥကၠဌကို သတ္တာ ျမင္ခဲ႔တာလား...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ အဲဒီလိုေတာ႔ မျမင္ဘူး။ ဒါေပမယ္႔ ဆရာမရႊီ၊ လသာေဆာင္က ထြက္လာေတာ႔ သူလက္မွာ ေသြးေတြနဲ႔။ ဒါနဲ႔ ငါ ဥကၠဌကို သြားၾကည္႔ေတာ႔ ဥကၠဌ အသက္မရွိေတာ႔ဘူးကြာ...
ဂင္ ။ ။ ဆရာမရႊီ ျဖစ္လိမ္႔မယ္လို႔ ငါလည္း စကတည္းက ထင္ေတာ႔ထင္တယ္။ ဆရာကီ မဟုတ္တာေတာ႔ ေသခ်ာသြားျပီ၊ ငါလည္း ဆရာကီေနာက္ကို လိုက္ရင္းနဲ႔ ဒီကိစၥမွာ လစ္ဟာသြားတာ။ ဒါဆို ဆူဇူကီကို သတ္တာလည္း ဆရာမရႊီပဲ ျဖစ္ရမယ္...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ငါ ဆရာမရႊီကို ရေအာင္ဖမ္းမယ္။ ဒါမွ ဥကၠဌအတြက္ ငါေျဖသာနုိင္မွာ...
ဂင္ကြ်န္ေတာ္ ပခံုးကို ပုပ္၍ အားေပးလိုက္သည္။ ဥကၠဌ အသတ္ခံ လိုက္ရျပီေနာက္ ၃ပတ္ေလာက္ တိုင္ေအာင္ ကြ်န္ေတာ္ အားလံုးနဲ႔ အဆက္သြယ္ျဖတ္ျပီ အိမ္မွာ တစ္ေယာက္ထဲ ေနထုိင္ေနသည္။ ဥကၠဌ လုပ္ၾကံခံလိုက္ရသည္႔ အျဖစ္အပ်က္အားလံုးကို ကိုယ္တုိင္ျမင္လိုက္ရ၍ အရမ္းကို ထိတ္လန္႔တုန္ခါေနမိသည္။ ဘာမွ မတတ္နုိင္လိုက္သည္႔ ကြ်န္ေတာ္ကိုလည္း ခြင္႔မလႊတ္နုိင္ေပ။ မီနုိ၊ အိမ္လာလည္ရင္ေတာင္ ထြက္မေတြ႔ခဲ႔ေပ။ ဆာေကး ကြ်န္ေတာ္ အခန္းတံခါးဖြင္႔၍ ၀င္လာျပီ ကြ်န္ေတာ္ ကုတင္ေဘးတြင္ ၀င္ထုိင္လိုက္သည္။

ဆာေကး ။ ။ ကိုၾကီး၊ မီနုိ ရွင္းျပလို႔ ကြ်န္ေတာ္ ျဖစ္ပ်က္သမွ် အားလံုးကို သိျပီသြားျပီ...
ဆာေကး စကားေၾကာင္႔ ကြ်န္ေတာ္ မ်က္လံုး အနည္းငယ္ျပဴးသြားမိသည္။ ကြ်န္ေတာ္စပိုင္ဆုိတာပါ ဆာေကးသိသြားျပီလားဟုပင္၊

ဆာေကး ။ ။ ကိုၾကီးက စပိုင္ဆုိတာ ကြ်န္ေတာ္ကို ဘာလို႔ မေျပာျပခဲ႔တာလဲ။ ကိုၾကီး အခက္အခဲေတြ႔ေနခ်ိန္မွာ ကြ်န္ေတာ္ရွိခဲ႔သင္႔တာေပါ႔ဗ်ာ။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ေတြ ညီအစ္ကိုရင္းေတြ မဟုတ္ဘူးလားဗ်...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဆာေကး ငါေတာင္းပန္ပါတယ္။ ငါမင္းအေပၚ အကိုတစ္ေယာက္ မပီသခဲ႔ဘူးကြာ...
ဆာေကး ။ ။ မဟုတ္ပါဘူး။ ကိုၾကီးက ကြ်န္ေတာ္အတြက္ တန္းဖိုးမျဖတ္နုိင္တဲ႔ အကိုတစ္ေယာက္ပါ...
ဆာေကးကို ျပံဳးျပ၍ လက္ေမာင္းကို ဆုတ္ကိုင္လိုက္သည္။

ဆာေကး ။ ။ ကိုၾကီး အိမ္ထဲမွာပဲ ေနေနတာ မေကာင္းဘူးဗ်ာ။ ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ အျပင္သြားရေအာင္...
ဗီဒိုထဲမွ အက်ီၤထုတ္ေပးျပီ အတင္းလဲခိုင္းကာ သူနွင္႔အတူ အျပင္ကို ဆြဲေခၚလာခဲ႔သည္။ လာဆမ္နီးယားဆုိင္ေရွ႔တြင္ ကားကို ထုိးရပ္လုိက္ျပီ၊

ဆာေကး ။ ။ ကိုၾကီး အၾကိဳက္ လာဆမ္နီးယား သြားစားရေအာင္။ လာပါဗ်ာ...
ဆာေကးဆြဲေခၚေသာ ေနာက္သို႔ လိုက္ပါသြားေတာ႔သည္။ ခဏေနေတာ႔ လာဆမ္နီးယားဆိုင္တြင္းသို႔ မီနုိ၊ ဂင္၊ ဂါဂ်က္ နွင္႔ဟာရုတုိ႔ ၀င္လာၾကျပီ၊

အားလံုး ။ ။ ဟိုင္း ယမ္ခ်ာ...
နွုတ္ဆက္လိုက္သျဖင္႔ ကြ်န္ေတာ္ အရမ္းအံ႔အားသင္႔ သြားေတာ႔သည္။ ဆာေကး သူတုိ႔ကို လွမ္းအေၾကာင္းၾကားထားပံု ရသည္။

ဆာေကး ။ ။ လာၾက၊ လာၾက။ ကိုၾကီးကို မနည္း အျပင္ဆဲြေခၚလာခဲ႔တာ...
အားလံုး ကြ်န္ေတာ္တို႔နွင္႔ တ၀ိုင္းထဲမွာ စုထုိင္လုိက္ၾကသည္။

ဂင္ ။ ။ မင္းကို အေရးတၾကီး တစ္ခုေျပာစရာရွိတယ္။ မင္းသိရင္ ၀မ္းသာမွာကြ...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ အင္း၊ ေျပာ...
ဂင္ ။ ။ မီနုိ၊ ေျပာျပလိုက္ေလ။ နင္ဆီက ၾကားရင္ ပို၀မ္းသာမွာေပါ႔...
မီနုိ ။ ။ ငါတို႔ ဆရာမရႊီပုန္းေနတဲ႔ ေနရာကို ေျခရာခံထားမိျပီ...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဟင္...
အလြန္ပင္ ၀မ္းသာသြားမိသည္။ ဥကၠဌအတြက္ ကြ်န္ေတာ္ လုပ္ေပးနုိင္သည္မွာ ဆရာမရႊီကိုဖမ္းျပီ စပိုင္အဖြဲ႔သို႔ အပ္ရန္သာျဖစ္သည္။

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဒါဆုိ ခုသြားရေအာင္...
ဂင္ ။ ။ ယမ္ခ်ာ၊ မင္းကလည္း စိတ္ၾကီးပဲ သတင္း အတိအက်က မနက္ျဖန္ေန႔လည္ ေလာက္မွရမွာ။ ဒါေၾကာင္႔ ခုလုပ္ငန္းစလို႔ မရေသးမယ္႔တူတူ ေလွ်ာက္လည္ၾကရင္ မေကာင္းဘူးလား...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ငါသြားခ်င္စိတ္ မရွိပါဘူးကြာ...
ဟာရု ။ ။ သူငယ္ခ်င္းၾကီးကလည္း လုိက္ခဲ႔ပါဗ်ာ...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ မင္းငါကို သူငယ္ခ်င္းၾကီးလို႔ မေခၚနဲ႔။ ဒိန္ေညာင္...
ဟာရုကို ကန္ထုတ္လိုက္ေတာ႔သည္။ အားလံုးက ကြ်န္ေတာ္အရင္ပံု ျပန္ျဖစ္သြား၍ ရယ္မွ ကြ်န္ေတာ္လည္း သူတုိ႔နွင္႔အတူ ျပန္ျပံဳးရႊင္နုိင္ေတာ႔သည္။ အရင္ဆံုး ရုပ္ရွင္သြားၾကည္႔ရန္ အားလံုးတူတူ ထြက္ခြာလာၾကသည္။ ရုပ္ရွင္ရုံထဲလည္း ေရာက္ေရာ မီနုိေဘးတြင္ ထုိင္ရန္ ဂင္၊ ကြ်န္ေတာ္ နွင္႔ ဆာေကးတုိ႔ သံုးေယာက္ လုၾကရာ။ ၃ေယာက္ၾကား မ်က္လံုးမ်ားမွ လွ်ပ္စီး ေခ်ာင္းမ်ား အဆက္မျပတ္စီးေနျပီ ခုပဲ ထသတ္ေတာ႔မည္႔ အၾကည္႔ျဖင္႔ ၾကည္႔ေနၾက၍၊

မီနုိ ။ ။ ယမ္ခ်ာ၊ ဂင္၊ ဆာေကး ရန္မျဖစ္ၾကပါနဲ႔...
မီနုိ ပါးကေလး နီရဲတက္လာသည္။ ေနာက္ဆံုး သေဘာတူညီခ်က္ျဖင္႔ မီနုိေဘးတြင္ ဘယ္သူမွ မထုိင္ေတာ႔ပဲ။ ဟာရုကို ေပးထုိင္ခိုင္းလိုက္ေတာ႔သည္။

ဟာရု ။ ။ ခင္မ်ာတုိ႔က ကြ်န္ေတာ္ကို မိန္းခေလးမ်ား ထင္ေနလို႔လား။ ကြ်န္ေတာ္လည္း ေယာက်ာ္းေလးပါပဲဗ်..
၃ေယာက္ ။ ။ ေအး မင္းမီနုိကို မ်က္လံုးေလးနဲ႔ ေဆြၾကည္႔ရဲၾကည္႔ၾကည္႔ ဘာျဖစ္သြားမယ္ထင္လဲ...
ဟာရု ။ ။ ဟီးဟီး၊ အလကား ေနာက္တာပါဗ်။ ကြ်န္ေတာ္က မီနုိကို စိတ္မ၀င္စားပါဘူး၊ ယမ္ခ်ာကိုပဲ...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဘာ။ ဒိန္ေညာင္...
ဟာရုကို ကန္ထုတ္လိုက္ျပန္သည္။ ရန္ျဖစ္ေနေသာ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ၃ေယာက္ေၾကာင္႔ မီနုိလည္း ရုပ္ရွင္အစပိုင္းမွာပင္ ရုပ္ရွင္ရုံထဲက ျပန္ထြက္လာရသည္။ ဂါဂ်က္ကေတာ႔ သူမွာပါလာေသာ မွတ္စုစာအုပ္တြင္ ခ်ေရးလိုက္၊ စဥ္းစားလိုက္ျဖင္႔ အလုပ္ရွုပ္ေနသည္။

ဟာရု ။ ။ ခုကြ်န္ေတာ္တုိ႔ ဘယ္သြားရင္ ေကာင္းအုန္းမယ္...
ဆာေကး၊ ဂင္နွင္႔ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ ၃ေယာက္ ျပိဳင္တူ ျပန္ေျဖလိုက္သည္မွာ၊
ျပိဳင္တူ ။ ။ ဘယ္မွ မသြားဘူး...
ဂါဂ်က္ ။ ။ အခ်စ္ေရးရာကိစၥေတြကို ကြ်န္ုပ္က စိတ္ေတာ႔ မ၀င္စားဘူးဗ်။ ဒါေပမယ္႔ ကြ်န္ုပ္တြက္ခ်က္ရေတာ႔ ခင္ဗ်ာတို႔ ၃ေယာက္ထဲမွာ မီနုိခ်စ္တဲ႔သူက ...
စကားကို ဆက္မေျပာပဲ တုိးလို႔တန္းလန္းထား၍ ဂါဂ်က္နားသို႔ကပ္လာျပီ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဂါဂ်က္ မင္းျမန္ျမန္ေျပာစမ္း ဘယ္သူလဲ။ ငါလို႔ေျပာရင္ မင္းကို ယမ္း ၁သန္းအကုန္ေပးမယ္...
ဂင္ ။ ။ ယမ္ခ်ာက ယမ္း ၁သန္းေပးမယ္ဆုိရင္ ကြ်န္ုပ္က ယမ္း ၂သန္း ေပးမယ္ဗ်ဳိ႔...
ဆာေကး ။ ။ ဟိ၊ ဟိ ကြ်န္ေတာ္မွာေတာ႔ ဘာမွ ေပးစရာမရွိဘူး...
ဆာေကး ငိုေနေတာ႔သည္။ ဂါဂ်က္က စိတ္ရွုပ္လာတဲ႔ အၾကည္႔ျဖင္႔၊

ဂါဂ်က္ ။ ။ ခင္ဗ်ာတုိ႔ ေပးတဲ႔ေငြေတြလည္း မလိုခ်င္ဘူး။ သိခ်င္ ကိုယ္တုိင္ မီနုိသြားေမးပါ႔လား။ သူရဲေဘာေၾကာင္တဲ႔ သူေတြ...
ေျပာကာထြက္သြားေတာ႔သည္။ ဂါဂ်က္က ကိုယ္တုိင္သြားေမးရန္ ေျပာခဲ႔သျဖင္႔ တစ္ေယာက္မ်က္နွာ တစ္ေယာက္ၾကည္႔လိုက္ၾကျပီ မီနုိနားသို႔ မသိမသာ ခ်ဥ္းကပ္သြားၾကသည္။ အနားေရာက္ေတာ႔ ဆာေကးကို တံေတာင္တြတ္၍၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဆာေကး၊ မင္း မီနုိကို ေမးလိုက္ေလ...
ဆာေကး ။ ။ မေမးရဲပါဘူး။ ကိုၾကီး ေမးပါ႔လား...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ အဲဒါဆို ဂင္၊ ခင္မ်ာ ေမးလိုက္...
ေျပာလုိက္ရာ ဂင္နွာေခါင္းမွာ ေသြးေတြ လွ်ံက်လာျပီ ရွက္ကာ ထြက္ေျပးသြားေတာ႔သည္။ ဆာေကးကလည္း မ်က္နွာလႊဲကာ မသိခ်င္ေယာင္ေဆာင္ ေနသည္။ ေတာ္ေတာ္ အသံုးမက်တဲ႔ ေကာင္ေတြ သူတို႔ မေျပာရင္ေန ကြ်န္ေတာ္ကိုယ္တုိင္ပဲ သြားေျပာမယ္ဆုိကာ ထြက္လာခဲ႔သည္။ မီနုိကလည္း ပါးေလးက နီရဲက မ်က္နွာကို ေအာက္သို႔ ငုတ္ထားသည္။ ေနာက္ဆံုး ကြ်န္ေတာ္အရဲစြန္႔ျပီ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ မီနုိ...
မီနုိ ။ ။ ဟင္...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဟို၊ ငါတို႔ နင္ကို ခ်စ္တယ္...
မီနုိ ။ ။ အမ္...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ငါတို႔ ဆုိတာ ငါရယ္၊ ဂင္ရယ္၊ ဆာေကးရယ္ သံုးေယာက္ကို ေျပာတာ။ ဟဲဟဲဟဲ...
မီနုိက ဂင္နဲ႔ ဆာေကးကို လွမ္းၾကည္႔ေတာ႔ သူတုိ႔နွစ္ေယာက္လည္း ဟုတ္တယ္ဆုိသည္႔ လကၡဏာျဖင္႔ ျပံဳးကာ လက္ေထာင္ျပၾကသည္။ ကြ်န္ေတာ္၊ မီနုိနဲ႔ နွစ္ေယာက္ထဲ ခ်စ္ခြင္႔ပန္ရန္ အခြင္႔အေရးမ်ားစြာ ၾကံဳခဲ႔ေသာ္လည္း ကြ်န္ေတာ္ ေျပာမထြက္ခဲ႔ေပ။ ဒီေန႔မွ ဘယ္လုိ ကြ်န္ေတာ္ပါးစပ္ထဲက ခ်စ္တယ္ဆုိသည္႔ စကားကို လူအမ်ားေရွ႔မွာမွ ေျပာမိရက္သား ျဖစ္သြားေတာ႔သည္။ မီနုိပါးေလး နွစ္ဖက္လံုး နီရဲလာျပီ စိတ္လုွပ္ရွားလြန္း၍ ကုိယ္ပြားလည္း ခြဲထြက္သြားေရာ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ အားလံုးေျပးၾက၊ မီနုိ ကိုယ္ပြားလာျပီကြ...
မီနုိကိုယ္ပြား ။ ။ နင္တုိ႔ ၃ေယာက္လံုးကို ငါအေသသတ္မယ္။ ေျပးလို႔ လႊတ္မယ္ မထင္နဲ႔...
ကြ်န္ေတာ္တို႔ သံုးေယာက္ မနည္း အသက္လုကာ လစ္ခနဲေနေအာင္ ထြက္ေျပးသြားၾကေတာ႔သည္။

-----------------------------------------------------

4 comments:

  1. မိုက္ပါေပ့
    ငါတို့ နင့္ကိုခ်စ္တယ္တဲ့.. :D

    ReplyDelete
  2. ဟီးဟီး အျပင္မွာ အဲဒါလို သြားေျပာရင္ ေကာင္မေလးက ပါးရိုက္လႊတ္မွာ ေသခ်ာတယ္ေနာ္... :)

    ReplyDelete
  3. ေခ်ာ(အစိမ္းေရာင္လြင္ျပင္)March 14, 2011 at 10:41 AM

    ရည္းစားစကား ေျပာနည္းေလး သေဘာက်တယ္
    သူငယ္ခ်င္း ၃ေယာက္ေပါင္းျပီး လက္ေရးတစ္ေယာက္တစ္မ်ိဳးစီေရးျပီးေပးတဲ႔ စာတစ္ေစာင္ကို သတိရသြားတယ္ း)

    ReplyDelete
  4. ေခ်ာ(အစိမ္းေရာင္လြင္ျပင္)March 14, 2011 at 10:49 AM

    ရည္းစားစကား ေျပာနည္းေလး သေဘာက်တယ္
    သူငယ္ခ်င္း ၃ေယာက္ေပါင္းျပီး လက္ေရးတစ္ေယာက္တစ္မ်ိဳးစီေရးျပီးေပးတဲ႔ စာတစ္ေစာင္ကို သတိရသြားတယ္ း)

    ReplyDelete