Saturday, March 19, 2011

စပိုင္ခ်စ္သူ အခန္း-၁၃ ဆရာမရႊီကို ဖမ္းဆီးျခင္း


အခန္း-၁၃
ဆရာမရႊီကို ဖမ္းဆီးျခင္း

အိမ္ျပန္လမ္းတြင္ ကြ်န္ေတာ္ တစ္ေယာက္ထဲ ေလခြ်န္ရင္း လမ္းေလွ်ာက္လာစဥ္ အမ်ဳိးသားတစ္ဦး ကြ်န္ေတာ္ပခံုးကို ၀င္တုိက္ကာ ေဆာ္ရီးဟုပင္ မေျပာပဲ ေျပးထြက္ သြားေလေတာ႔သည္။ 

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ေဟ႔ေကာင္ လမ္းေလွ်ာက္တာ မ်က္လံုး မပါဘူးလား...
ေအာ္ဆဲဆုိ လိုက္ေသးသည္။ လမ္းေပၚတြင္ ထုိအမ်ဳိးသား ျပဳတ္က်က်န္ခဲ႔တဲ႔ ဖိုင္တစ္ခုကိုေတြ႔၍၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ေဟ႔ေဟ႔၊ ခင္မ်ာ ဖုိင္...


ကြ်န္ေတာ္ေအာ္ေျပာသည္ကို ၾကားပံု မေပၚပဲ လမ္းၾကားထဲသို႔ ေျပး၀င္သြားေတာ႔သည္။ ဒီဖုိင္ကို ဘယ္လို ျပန္ေပးရမွာလဲ၊ လႊတ္ပစ္လိုက္တာပဲ ေကာင္းပါတယ္ဟု ေတြးလိုက္ကာ လမ္းေဘးက အမွုိက္ပံုးထဲသို႔ ဖုိင္ကို ပစ္ထည္႔လိုက္သည္။ ျပီမွ ဖုိင္ကို ခ်က္ခ်င္း ျပန္ကုန္းေကာက္လုိက္ျပီ ဖုိင္ေပၚမွ စာသားကို ေသခ်ာ ဖတ္ၾကည္႔လိုက္သည္။

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဆူဇူကီ အမွုတြဲ...
ဆူဇူကီအမုွတြဲ ဆုိပါ႔လား၊ ဒါဆုိ ခုနကလူ တမင္ခ်ခဲ႔တာ ျဖစ္ရမည္။ ဖုိင္ထဲမွ စာရြက္စာတမ္းေတြကို ကြ်န္ေတာ္ဂါကင္အက်ၤီထဲတြင္ သိမ္းလိုက္ျပီ ဖုိင္အလႊတ္ကို အမွုိက္ပံုးထဲသုိ႔ ပစ္ခဲ႔ျပီ အိမ္သို႔ ခပ္သြက္သြက္ လမ္းေလွ်ာက္လာခဲ႔သည္။ အိမ္သို႔ ေရာက္ေရာက္ခ်င္းပင္ ကြ်န္ေတာ္ အိမ္ခန္းထဲသို႔ ၀င္ျပီ တံခါးေသာ႔ကို ခ်ထားလိုက္သည္။ အမွုတြဲ စာရြက္စာတမ္းမ်ားကို တရြက္လွန္ ဖတ္ျပီတုိင္း မ်က္ခံုးပိုလွုပ္လာမိသည္။ ဆူဇူကီအမွုတြဲနွင္႔အတူ စာတစ္ေစာင္ေတြ႔၍ ဖတ္ၾကည္႔လိုက္သည္။ 

စာေစာင္ ။ ။ ခင္မ်ာတို႔ကို ဖုန္းဆက္သူက ကြ်န္ုပ္ပဲ။ ဆရာမရႊီကိစၥကို လံုး၀ ဆက္မစံုစမ္းပါနဲ႔။ ခင္မ်ာတုိ႔တြင္ အသက္အႏာၱရာယ္ရွိသည္။ ဒီစာကိုဖတ္ျပီသည္နွင္႔ စာရြက္စာတမ္းေတြနဲ႔ အတူ မီးရွုိ႔လိုက္ပါ...

တံေတြးေတြကိုပဲ လွိမ္႔ကာ မ်ဳိခ်ေနမိသည္။ ဒီစာရြက္စာတမ္းေတြကို ဆရာကီဆီအပ္ရင္ေကာင္းမလား၊ ကြ်န္ေတာ္ ဘာဆက္လုပ္ရမွန္း မသိေတာ႔ေပ။ ဒါေပမယ္႔ ဒါေတြသိမ္းထားလို႔ ကြ်န္ေတာ္မွာ အႏာၱရာယ္ပိုရွိသည္ဟု ေတြးလိုက္မိသည္။ ထုိခ်ိန္တြင္ ကြ်န္ေတာ္ အခန္းတံခါးကို အျပင္က တစ္ေယာက္ေယာက္ တြန္းဖြင္႔ေန၍ ရင္ထဲ ေအးခနဲ ျဖစ္သြားေတာ႔သည္။ ဗီဒိုအံ႔ဆြဲထဲမွာ သိမ္းထားေသာ ေမ႔ေဆးေသနတ္ကို ထုတ္ကာ ေမာင္းကို ခ်ိန္လုိက္ျပီ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဘယ္သူလဲ...
ဆာေကး ။ ။ ကိုၾကီး၊ ကြ်န္ေတာ္ပါ။ ဘာလို႔ တံခါးကို ေသာ႔ပိတ္ထားရတာလဲ။ ဖြင္႔စမ္းပါအုန္း...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ခဏေနအုန္း... 
ကြ်န္ေတာ္ အရုပ္ေတြ ထည္႔ထားေသာ သံဗံုးထဲမွ အရုပ္ေတြကိုု သြန္ခ်လိုက္သည္။ သံဗံုးထဲကို စာရြက္စာတမ္းမ်ား အလ်င္အျမန္ ထုိးထည္႔ျပီ မီးျခစ္ကို လိုက္ရွာေတာ႔သည္။ ရွိသမွ် အခန္းထဲမွ ပစၥည္းအားလံုး ေမႊေနွာက္ကာ ဆူညံ႔ေနေတာ႔သည္။ အျပင္မွ ဆာေကးကလည္း စိတ္ပူပံုျဖင္႔၊

ဆာေကး ။ ။ ကိုၾကီး အထဲမွာ ဘာေတြ လုပ္ေနတာလဲ... 
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ခဏ...
ေနာက္ဆံုး မီးျခစ္ရွာေတြ႔ေတြ႔ခ်င္းပင္ ဆူဇူကီအမွုတြဲ အားလံုးကို မီးရွုိ႔ပစ္လိုက္သည္။ 

ဆာေကး ။ ။ ကြ်န္ေတာ္ စိတ္ပူလာျပီ၊ ဖြင္႔ေနာ္။ ကြ်န္ေတာ္ တံခါးဖ်က္ျပီ ၀င္လာေတာ႕မယ္...
ဆာေကး တံခါးကို ဖ်က္ခါနီးမွ ကြ်န္ေတာ္ ဆဲြဖြင္႔လိုက္နုိင္သည္။ နွဖူးေပၚမွ က်လာေသာ ကြ်န္ေတာ္ေခြ်းမ်ားကို လက္ျဖင္႔ သုတ္လိုက္ျပီ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဘာလဲေျပာ။ ငါအခန္းပြေနလို႔ မ၀င္နဲ႔...
ဆာေကး ။ ။ မရဘူး...
ေျပာကာ အတင္းတုိး၀င္ေတာ႔သည္။ အခန္းထဲလည္း ေရာက္ေရာ တစ္ခန္းလံုး အနွံ႔ ျပာမွုန္႔မ်ားနွင္႔ ပ်ံ႔ၾကဲေနေသာ ပစၥည္းမ်ားကိုျမင္ျပီ ဆာေကး အရမ္းအံ႔အားသင္႔စြာျဖင္႔၊

ဆာေကး ။ ။ ကုိၾကီး ဒါ၊ ဒါ ဘယ္လုိ ျဖစ္တာလဲ...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဘာမွ မဟုတ္ပါဘူး...
ဆာေကး ။ ။ ကိုၾကီးက ကြ်န္ေတာ္ကို မယံုဘူးဆုိတဲ႔ သေဘာလား...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ အဲဒီလို မဟုတ္ပါဘူးကြာ...
ဆာေကး ။ ။ ရပါတယ္။ ကိုၾကီး ကြ်န္ေတာ္ကို မယံုမွေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္အိမ္က ထြက္သြားေပးမယ္...

ဆာေကး စိတ္ဆုိးကာ အိမ္က ထြက္ရန္ တံခါးမကို ဆဲြဖြင္႔လုိက္မွ ကြ်န္ေတာ္ တံခါးကို ျပန္တြန္းပိတ္လိုက္သည္။ 

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ေအး ငါေျပာျပမယ္။ ဒါေပမယ္႔ အဲဒီအေၾကာင္းေတြ မင္းသိရင္ မင္းမွာလည္း အသက္အႏာၱရာယ္ ရွိတယ္...
ဆာေကး ။ ။ ကိုၾကီး ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ေတြ ဘယ္သူေတြမုိ႔လဲ။ ညီအစ္ကိုရင္းေတြေလ။ ေျပးၾကည္႔ရင္ ကိုၾကီးနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္နွစ္ေယာက္ပဲ ရွိတာ။ ကိုၾကီးကိစၥ ကြ်န္ေတာ္ကိစၥပဲေပါ႔...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ေအးကြာ။ မင္းရွိလို႔ ငါအသက္ရွင္ေနနုိင္တာ...

ဆာေကး ပခံုးကို ပုပ္လုိက္ျပီ ကြ်န္ေတာ္ ဒီေန႔ဖုိင္ရပံု၊ စာရြက္စာတမ္းထဲမွ အေၾကာင္းအရာေတြကို အေသးစိတ္ ဆာေကးကို ရွင္းျပလိုက္သည္။ ကြ်န္ေတာ္လည္း ရွင္းျပျပီေရာ ဆာေကး ထိပ္လန္႔ကာ မ်က္နွာတစ္ခုလံုး ျဖဴေဖြးသြားျပီ၊

ဆာေကး ။ ။ ကိုၾကီး၊ ဆရာမရႊီဖမ္းမယ္႔ အစီအစဥ္ကို လက္ေလွ်ာ႔လိုက္ပါ။ ဒီအတုိင္းဆုိ ကိုၾကီးမွာ အသက္အႏာၱရာယ္ရွိတယ္...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ေအးပါ။ ငါသိပါတယ္...
ဟု ဆာေကး ေက်နပ္ေအာင္ တမင္ေျပာလိုက္သည္။ ညေနပိုင္းေရာက္ေတာ႔ ဆာေကးက စိုးရိမ္လြန္ျပီ အိမ္တံခါးအားလံုးကို ေသာ႔ေတြ အေသအခ်ာ လိုက္ခတ္ေတာ႔သည္။ ကြ်န္ေတာ္ကိုလည္း စိတ္မခ်သည္နွင္႔ ကြ်န္ေတာ္အခန္းထဲပင္ လာအိပ္ေသးသည္။ ဆာေကးကို မအိပ္ခင္ ေဖ်ာ္ရည္ထဲမွာ အိပ္ေဆးထည္႔လိုက္၍ ကြ်န္ေတာ္ မနက္မိုးမလင္းခင္ အျပင္ထြက္သြားသည္ကို ဆာေကး မသိလုိက္ေပ။ ဂင္တုိ႔အဖြဲ႔နွင္႔ ခ်ိန္းထားေသာ ေနရာသို႔ ေရာက္လာသည္။ 

ဂင္ ။ ။ ယမ္ခ်ာ၊ ကြ်န္ုပ္တို႔ ဒီမနက္ပဲ ဆရာမရႊီ ပုန္းေနတဲ႔ေနရာ အတိအက်ကို ရျပီ။ ဒါေၾကာင္႔ စလုွပ္ရွားရေအာင္...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ေအး စလုိက္ရေအာင္...
ကြ်န္ေတာ္ေတြ႔ရွိထားသည္႔ ဆူဇူကီအမွုတြဲနွင္႔ ပတ္သက္ျပီ ဂင္တို႔ကို ခုေလာေလာဆယ္ အသိေပးလို႔ မျဖစ္ေသးပင္။ ေတာ္ၾကာ ဆရာမရႊီဖမ္းမည္႔ ကိစၥကို လက္ေလွ်ာ႔လိုက္မွာ စိုးေသာေၾကာင္႔ ျဖစ္သည္။ 

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ခုဆရာမရႊီ ဘယ္မွာပုန္းေနတာလဲ...
ဂင္ ။ ။ ပီကင္း...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ကိန္...
ဒီဆရာမရႊီေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ကို ဒုကၡေပးခ်င္လို႔ တမင္ ပီကင္းအထိေတာင္ သြားေရာက္ ပုန္းခိုေနေသးသည္ဟု ၾကိမ္းဆဲမိလိုက္သည္။ ကြ်န္ေတာ္က ေလယဥ္စီးရမွာကို အရမ္းေၾကာက္သူ ျဖစ္တာမို႔၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ကြ်န္ေတာ္ ေလယဥ္ပ်ံေတာ႔ မစီးပါရေစနဲ႔...
ဟာရု ။ ။ ယမ္ခ်ာ၊ ကြ်န္ေတာ္လည္း မစီးခ်င္ဘူး...
ဂါဂ်က္ ။ ။ ခင္မ်ာတု႔ိကိုလည္း ေလယဥ္ပ်ံ မစီးခိုင္းပါဘူးဗ်။ ဒံုးက်ဥ္ရထားနဲ႔ပဲ သြားမွာပါ...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဒံုးက်ဥ္ရထားက ပီကင္းအထိေတာင္ ေပါက္တယ္...
ဂါဂ်က္ ။ ။ ဒါေပါ႔...
ကြ်န္ေတာ္ ဒံုးက်ဥ္အျမန္ရထားေပၚသို႔ တက္လိုက္ၾကသည္။ မီနုိေဘးတြင္ သြားကပ္ထုိင္လိုက္ျပီ တုိးတုိးေလး ေျပာလုိက္သည္မွာ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ မီနုိ မေန႔က ငါေျပာခဲ႔တဲ႔ ၃ေယာက္ထဲမွာ ဟိုနွစ္ေယာက္ကို ျဖဳတ္လိုက္...
မီနို ။ ။ အင္း... မွားလို႔ မအင္းဘူး... ဟို အင္းတယ္ ရွုတ္ကုန္ပါျပီ...
မီနုိ ရွက္ကာ မ်က္နွာတစ္ခုလံုး နီရဲေနေတာ႔သည္။ ဒီလို ရွက္ေနတဲ႔ မီနုိ မ်က္နွာေလးကိုပင္ ကြ်န္ေတာ္ စိတ္ထဲက သေဘာက်ေနမိသည္။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ နွစ္ေယာက္ ေျပာေနသည္ကုိ ဂင္က ၾကားပံုမေပၚပဲ၊ ေျမပံုကိုၾကည္႔၍ ဂါဂ်က္နွင္႔တုိင္ပင္ကာ အစီအစဥ္ဆြဲေနေတာ႔သည္။ ၁၅မိနစ္အတြင္းပင္ ပီကင္းသို႔ ဒံုးက်ဥ္ရထား ဆုိက္ေရာက္လာေတာ႔သည္။ ဒီဒံုးက်ဥ္ရထား တစ္စင္းေလာက္ တကၠသိုလ္နဲ႔ လာဆမ္နီးယားဆုိင္ကို ေဖာက္ထားရင္ သိပ္ေကာင္းမွာပဲဟု ေတြးေနမိသည္။ ပီကင္းျမိဳ႔သို႔ ေရာက္သည္နွင္႔ ေမာ္ေတာ္ကားထက္၊ စက္ဘီးေတြကိုသာ လိမ္႔ကာ ေရွာင္ေနရသည္။ ဂင္သြားရာ ေနာက္သို႔ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ လိုက္ပါသြားသည္။ ပီကင္းျမိဳ႔လည္ တရုတ္ကုန္စံုဆုိင္တစ္ခုထဲသို႔ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ ၀င္လာၾကသည္။ ဆုိင္ပိုင္ရွင္ တရုတ္အဘိုးၾကီးနွင္႔ ဂင္နွင္႔ စကားေျပာေနသည္ကို ဘာမွ နားမလည္စြာ နားေထာင္ေနမိသည္။ 

ဂင္ ။ ။ အီေရွာင္၀ါး၊ အီေရွာင္ ၀ါေရွာင္ ေသြ႔ေသြ႔ေရွာင္...
ဆုိင္ရွင္ ။ ။ ေကြ႔ေရွာင္၊ ေရွ႔ေဟာင္၊ တည္႔တည္႔ေရွာင္္...
ဟုတရုတ္အဘိုးၾကီးနွင္႔ အျပန္အလွန္စကားေျပာေနသည္ကို ၾကည္႔ျပီ ဂင္ကို အနည္းငယ္ အထင္ၾကီးသြားမိသည္။ ဂင္က စပိုင္အစီစဥ္ဆြဲသူ ျဖစ္ရုံတင္မက၊ သူ၏ တျခားစြမ္းရည္မွာ ဘာသာစကား အမ်ဳိး ၂၀ေက်ာ္ ေျပာနုိင္ျခင္း ျဖစ္သည္။ 

ဂင္ ။ ။ ကြ်န္ုပ္တုိ႔ သြားေနတဲ႔ ေနရာကို သိပ္မၾကာခင္ ေရာက္ေတာ႔မွာမုိ႔။ အားလံုး သတိ၀ိရိယေတာ႔ ထားေစခ်င္တယ္...
အားလံုး ။ ။ ဟိုက္...
ထုိ႔ေနာက္ ကြ်န္ေတာ္တို႔ သြားရင္း တည္းခိုခန္းတစ္ခုေရွ႔နားတြင္ ဂါဂ်က္က ရပ္ရန္ သေကၤတကို ျပလိုက္သည္။ တီ၊ တီ အသံနွင္႔ သူလက္ထဲမွာ ကိုင္ထားေသာ ေနရာျပစက္ မွအခ်က္ေပးေန၍ ျဖစ္သည္။

ဂင္ ။ ။ အားလံုး တတိယထပ္ကို သြားမယ္။ နွစ္ခုခြဲျပီ သြားမယ္ ယမ္ခ်ာနဲ႔ ဟာရုက ညာဘက္ေလွခါးက သြား။ ကြ်န္ုပ္တုိ႔က ဗယ္ဘက္ေလွခါးက တက္မယ္။ စရေအာင္...
ဂင္တုိ႔ အရင္ထြက္သြားေတာ႔သည္။ ဘာလုိ႔ ကြ်န္ေတာ္ကို ဟာရုဆုိတဲ႔ ငျပိန္းနဲ႔ အျမဲတြဲေပးသည္ဟု ေတြးကာ ေဒါသထြက္ေနမိသည္။ ဟာရုကေတာ႔ စပ္ျဖီးျဖီးရုပ္ျဖင္႔၊

ဟာရု ။ ။ ယမ္ခ်ာ သူငယ္ခ်င္း၊ သြားရေအာင္ေလ...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ငါသိတယ္ ဆရာမလုပ္နဲ႔...
ဟု ပိတ္ေငါက္ကာ ညာဘက္ေလွခါးမွ တတိယထပ္သို႔ သတိ၀ိရိယျဖင္႔ တက္လာခဲ႔သည္။ ကြ်န္ေတာ္ ခါးၾကားထဲမွ ေမ႔ေဆးေသနတ္ကိုလည္း ထုတ္ကာ ေမာင္းခ်ိန္ထားလိုက္သည္။ တတိယထပ္သို႔ ေရာက္လွ်င္ ဂင္တို႔ကလည္း တျခားေလွခါးမွ တက္လာသည္။ ဂင္က လက္ဟန္ျဖင္႔ ဆရာမရႊီရွိေသာ အခန္းထဲသို႔ညႊန္ျပသည္။ ကြ်န္ေတာ္ကို ေနာက္ေပါက္မွ သြားရန္ လက္ဟန္ျဖင္႔ ေျပာေနသည္။ ဒါေၾကာင္႔ ဟာရုနွင္႔ ကြ်န္ေတာ္ ေနာက္ဘက္တံခါးေပါက္သို႔ ထြက္ခြာလာျပီ တံခါးကို ေျချဖင္႔ ကန္ဖြင္႔လုိက္ျပီ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဆရာမရႊီ၊ ခင္မ်ာ ေျပးမလႊတ္ပါဘူး...
ေျပာစဥ္ တျခား တံခါးေပါက္မွ ဂင္တို႔လည္း ေျပး၀င္လာၾကသည္။ အလွျပင္ထုိင္ခံုတြင္ ထုိင္လွ်က္ ဆရာမရႊီ အားရပါးရ ထရယ္ကာ၊

ဆရာမရႊီ ။ ။ မင္းတို႔ေလးေတြ ဒီအထိေတာင္ လုိက္လာျပီမွ တရုတ္ျပည္က လက္ဖက္ရည္ခ်မ္းေလး ေသာက္သြားပါအုန္းကြယ္...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ခင္မ်ာ အပိုေတြ ေျပာမေနနဲ႔။ ခင္မ်ာရဲ႔ ဟန္ေဆာင္မ်က္နွာဖံုးၾကီးကို ခြာခ်လိုက္စမ္းပါ။ ဥကၠဌကို ဘာလို႔ ခင္မ်ာသတ္တာလဲ ေျပာေလ။ မေျပာရင္ ကြ်န္ေတာ္ေမ႔ေဆး ေသနတ္က်ဥ္က ခင္မ်ာ ဦးေနွာက္ထဲကို ပစ္လိုက္မွာေနာ္...
ေျပာကာ ဆရာမရႊီ ေက်ာဘတ္ကို ခ်ိန္ထားေသာ ေသနတ္ကို ေခါင္းသို႔ ေျပာင္းခ်ိန္လိုက္ေတာ႔သည္။ 

ဂင္ ။ ။ ယမ္ခ်ာ၊ ဆရာမရႊီ ဖမ္းဖုိ႔ ငါတာ၀န္ထားလိုက္။ မင္းစိတ္ေအးေအးထား...
ကြ်န္ေတာ္လက္ထဲမွ ေမ႔ေဆးေသနတ္ကို လာယူသျဖင္႔ ဂင္ကို ျပန္တြန္းထုတ္လုိက္ျပီ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဂင္၊ ခင္မ်ာသာ ကြ်န္ေတာ္ ေနရာမွာဆုိရင္ ဒီလို စိတ္ေဆးေဆး ထားနုိင္ပါ႔မလား။ ဥကၠဌက ကြ်န္ေတာ္ကို ေဆြးမ်ဳိးသားရင္းလို ဆက္ဆံခဲ႔တာ။ သူအသတ္ခံလိုက္ရတာေတာင္ ကြ်န္ေတာ္ ဘာမွ လုပ္မေပးနုိင္ခဲ႔ဘူး။ ျဖစ္နုိင္ရင္ ဒီမိန္းမၾကီးကို အေသပါ သတ္ခ်င္တာ...
ဆရာမရီႊ ။ ။ ယမ္ခ်ာ၊ မင္းကလည္း ငါနဲ႔ ဘ၀တူပါပဲလား။ ဂင္၊ မင္းငါကို ဖမ္းမယ္ဆုိ လာဖမ္းေလ...
ဂင္ ။ ။ ကြ်န္ုပ္ ခုဆရာမရႊီကို သြားဖမ္းမယ္...
ဂင္ သူမွာပါလာေသာ လက္ထိပ္ကို ထုတ္လိုက္ကာ ဆရာမရႊီနားသို႔ ျဖည္းျဖည္းခ်င္းခ်ဥ္းကပ္ သြားေတာ႔သည္။ ဂါဂ်က္နဲ႔ ကြ်န္ေတာ္နဲ႔က ေမ႔ေဆးေသနတ္ျဖင္႔ ဆရာမရႊီကို ခ်ိန္ထားလိုက္သည္။ ဆရာမရႊီက ဟန္ေဆာင္အျပံဳးျဖင္႔ ရယ္လုိက္ကာ၊

ဆရာမရႊီ ။ ။ မင္းတို႔အတြက္ ေရာ႔...
သူမအသင္႔ စီစဥ္ထားေသာ ျပာမွုန္႔မ်ားျဖင္႔ ကြ်န္ေတာ္တို႔ရွိရာသို႔ ပက္လိုက္ရာ အားလံုး ရွုပ္ရင္းစံခတ္ ျဖစ္ကုန္ၾကသည္။ မ်က္လံဳးထဲကို ျပာမုွန္ေတြ ၀င္သြားသျဖင္႔ ကြ်န္ေတာ္ဘာမွ မျမင္ရခ်ိန္တြင္၊

မီနုိ ။ ။ အားအားအား...
မီနုိ ေအာ္သံကို ၾကားလိုက္ရ၍ မ်က္လံုးကို တတ္နုိင္ဆံုးရေအာင္ ဖြင္႔လိုက္သည္။ ဆရာမရႊီက မီနုိကို ေသနတ္ျဖင္႔ေထာက္ျပီ ဓားစားခံလုပ္ထားသည္။ 

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဆရာမရႊီ၊ ခင္မ်ာ မီနုိကို ဘာမွ မလုပ္နဲ႔ေနာ္...
ဂင္လည္း လွဲက်ရာမွ ျပန္ကုန္းထလာျပီ၊
ဂင္ ။ ။ မီနုိကို ျပန္လႊတ္ေပးပါဗ်ာ။ ကြ်န္ုပ္တုိ႔ ဆရာမရႊီကို ရန္မမူေတာ႔ဘူးလုိ႔ ကတိေပးပါတယ္...
ဆရာမရႊီ ။ ။ မင္းတုိ႔ေလးေတြကို ယံုရမယ္။ ဟားဟားဟား။ ေအး မီနုိကို အသက္ရွင္လွ်က္ ျပန္လိုခ်င္ရင္၊ ဆူဇူကီနဲ႔အတူ ေပ်ာက္ဆံုးသြားတဲ႔ သတင္းအခ်က္အလက္ေတြ ထည္႔ထားတဲ႔ မန္မိုရီစတစ္ (memory stick) နဲ႔လာမယ္႔ စေနေန႔မွာ ဆူဇူကီပုန္းခဲ႔တဲ႔ ဒိုဖုိဂ်ဴစံစက္ရုံမွာ လာလွဲခ်ည္း...
ဂင္ ။ ။ အဲဒီ မန္နီရီစတစ္ကို ဘယ္မွာ ရွာရမွန္း ကြ်န္ုပ္တုိ႔မွ မသိတာ...
ဆရာမရႊီ ။ ။ မင္းတို႔ သိခ်င္ရင္၊ ယမ္ခ်ာကို ေမးၾကည္႔...
အားလံုးရဲ႔ အၾကည႔္သည္ ကြ်န္ေတာ္ဆီသုိ႔ ဦးတည္လာၾကသည္။ ဆူဇူကီအမွုတြဲ အေၾကာင္းကို ဖံုးကြယ္ထားမိသည္႔ ကြ်န္ေတာ္အျပစ္ေၾကာင္႔ ကြ်န္ေတာ္ ဘာမွ ျပန္မေျပာနုိင္ခဲ႔ေပ။ မီနုိကို ဓားစားခံလုပ္ကာ ဆရာမရႊီ ထြက္ေျပးသြားေတာ႔သည္။ ကြ်န္ေတာ္ ေနာက္မွ ေျပးလိုက္ခ်င္ေသာ္လည္း ဂင္ကတား၍ က်န္ရစ္ခဲ႔ရသည္။ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ ဒံုးက်ဥ္ရထားျဖင္႔ နာဂိုယာသို႔ ျပန္လာခဲ႔သည္။ ျပန္ရာလမ္းတြင္ ဆရာမရႊီကို မဖမ္းမိတဲ႔အျပင္ မီနုိပါ အဖမ္းခံလိုက္ရသျဖင္႔ အသံုးမက်တဲ႔ ကြ်န္ေတာ္ကိုယ္ကို အျပစ္တင္ေနမိသည္။ နာဂိုယာသုိ႔ ျပန္ေရာက္သည္နွင္႔၊ 

ဂင္ ။ ။ ဆရာမရႊီေျပာသြားေတာ႔ ဆူဇူကီနဲ႔ အတူေပ်ာက္သြားတဲ႔ မန္မုိရီစတစ္နဲ႔ ပတ္သက္ျပီ ခင္မ်ာသိတယ္ဆုိ။ အဲဒါ ဘာကို ေျပာတာလဲ ကြ်နု္ပ္တုိ႔ နားမလည္ဘူး...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ကြ်န္ေတာ္ မေန႔ညေနက ဆူဇူကီအမွုတြဲကို လူတစ္ေယာက္ဆီက ရလိုက္တယ္။ ဒါေပမယ္႔ ဖတ္ျပီျပီျခင္း မီးရွို႔ျပီ လက္စေဖ်ာက္ခဲ႔တယ္။ ဆူဇူကီအမွုတြဲအျပင္ စာတစ္ေစာင္ ပါေသးတယ္။ စာထဲမွာ ဆရာရႊီကို လိုက္မဖမ္းဖို႔ အသက္အႏာၱရာယ္ရွိေၾကာင္း သတိေပးထားတယ္။ ဒါကို ခင္မ်ာတုိ႔ကို ေျပာျပရင္၊ ဆရာမရႊီကို ဖမ္းမည္႔ကိစၥကို လက္ေလွ်ာ႔လိုက္စိုးလို႔ ကြ်န္ေတာ္ တမင္မေျပာျပခဲ႔တာ...
ဂင္ အလြန္စိတ္ဆုိးေသာ မ်က္နွာျဖင္႔ ကြ်န္ေတာ္ အက်ီၤကို ေစာင္႔ဆြဲျပီ၊

ဂင္ ။ ။ မင္းေၾကာင္႔ ခုေတာ႔ မီနုိအဖမ္းခံရျပီ္။ ဥကၠဌကို သတ္သြားလို႔ ဆရာမရႊီကိုဖမ္းခ်င္တာပဲ မင္းေခါင္းထဲမွာရွိတယ္။ မင္းက အလကားေကာင္ပဲ။ ခြက္...
ကြ်န္ေတာ္ မ်က္နွာကို လက္သီးျဖင္႔ ပိတ္ထုိးလိုက္ရာ ၾကမ္းျပင္ေပၚသို႔ လွဲက်သြားေတာ႔သည္။ ဟာရုက ကြ်န္ေတာ္နားသို႔ ေျပးလာျပီ၊

ဟာရု ။ ။ ယမ္ခ်ာ၊ ခင္မ်ာ ဘာျဖစ္သြားေသးလဲ...
ကြ်န္ေတာ္ ဟာရုကို တြန္းဖယ္၍  ျပန္ကုန္းထလိုက္ျပီ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဂင္၊ မင္း ထုိးခ်င္တပါ႔ဆို ထပ္ထုိးဗ်ာ...
ဂင္ ။ ။ ေအး...
ဂင္ထပ္ထုိးရန္ လက္ျပင္လိုက္၍ ကြ်န္ေတာ္ မ်က္လံုးကို စံုမွိတ္ထားလိုက္သည္။ ဂါဂ်က္က ဂင္လက္ကို ဆြဲဖမ္းလိုက္ျပီ၊

ဂါဂ်က္ ။ ။ ခုခ်ိန္မွာ ရန္ျဖစ္ေနလည္း အေၾကာင္းမထူးဘူး။ မီနုိကို ကယ္ဖုိ႔သာ စဥ္းစားၾကစမ္းပါ...
ဂင္ ။ ။ ဒီတစ္ခါေတာ႔ ခြင္႔လႊတ္လုိက္မယ္။ ေနာက္တစ္ခါဆို မင္း အေသပဲ...
ဂါဂ်က္ ။ ။ ယမ္ခ်ာ၊ ဆူဇူကီအမွုတြဲမွာ ပါတဲ႔အေၾကာင္းအရာေတြကို ေျပာျပစမ္းပါအုန္း...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဆူဇူကီ အမွုတဲြထဲမွာ ဆူဇူကီ ကိုယ္ေရးရာဇာ၀င္ေတြ၊ ဆူဇူကီ အမွုကို လိုက္တဲ႔စပိုင္ေတြရဲ႔ တင္ျပခ်က္ေတြပဲ။ အရင္ဆံုး ဆူဇူကီ ကိုယ္ေရးရာဇာ၀င္ အရဆုိလွ်င္ ဆူဇူကီက ရိုးရိုးသာမန္ စပိုင္တစ္ဦး မဟုတ္ဘူး။ သူက စပိုင္ ဒုဥကၠဌအဆင္႔ရွိတယ္။ ဥကၠဌအျငိမ္းစားယူရင္ ဆူဇူကီက ဥကၠဌေနရာမွာ ဆက္ခံမယ္႔သူ။ ဆူဇူကီအမွုကို လိုက္ဖို႔ တာ၀န္ေပးအပ္ခဲ႔ဖူးတဲ႔ စပိုင္ေတြကလည္း လက္ေရြးစင္ စပိုင္ေတြပဲ။ သူတုိ႔ အားလံုး တင္ျပခ်က္ အရ ဆူဇူကီက အင္မတန္ ဥာဏ္မ်ားတဲ႔ စပိုင္တစ္ဦး ျဖစ္တာမုိ႔ အနွစ္၂၀လံုးလံုး သူ႔ေနာက္လိုက္စံုစမ္းတာေတာင္ မန္မိုရီစတစ္ကို ရွာေဖြမေတြ႔ိခဲ႔ၾကဘူး...
ကြ်န္ုပ္ စကားေၾကာင္႔ အားလံုး စိတ္ပ်က္ကုန္ၾကသည္။ 

ဂါဂ်က္ ။ ။ အႏွစ္၂၀လံုးလံုး တျခားစပိုင္ေတြ မေဖာ္နုိင္တဲ႔ ကိစၥကို ကြ်န္ေတာ္တုိ႔က ဘယ္လိုလုပ္ ၂ရက္ထဲနဲ႔ ေဖာ္ထုတ္နုိင္မွာလဲဗ်...
ဂင္ဆီက စကားတစ္ခြန္းမွ ထြက္မလာပဲ မ်က္ေမွာင္ကုတ္၍ တစ္ခုခုကို စဥ္းစားေနပံုရသည္။ ရုတ္တရပ္ဆုိသလို ဟာရု ထငိုကာ၊

ဟာရု ။ ။ မီနုိရဲ႔၊ နင္ကို ဒီအတိုင္း ေပးေသရေတာ႔မွာလား....
ငိုေနသျဖင္႔ ဂင္၊ ကြ်န္ေတာ္၊ ဂါဂ်က္ ၃ေယာက္စလံုး ျပိဳင္တူ ဟာရုေခါင္းကို ရုိက္ခ်လိုက္ကာ၊

ျပိဳင္တူ ။ ။ မင္း ပါးစပ္ပိတ္ထား...
ေအာ္လုိက္မိသည္။ သဲလြန္စ ရလုိရဌါး ဆူဇူကီသြားခဲ႔ဖူးေသာ ေနရာအားလံုးကို ဂင္၊ ဂါဂ်က္၊ ဟာရု တုိ႔ကို ေျပာျပလိုက္သည္။ ဒါေပမယ္႔ ဆူဇူကီ သြားခဲ႔ေသာ ေနရာေတြက တစ္ေနရာနွင္႔ တစ္ေနရာ ဘယ္လုိမွ ဆက္စပ္မွု မရွိသျဖင္႔ အနည္းငယ္ စိတ္ပ်က္ေနခ်ိန္တြင္၊

ဂင္ ။ ။ ေနာက္ဆံုး မန္မိုစတစ္မရခဲ႔ေတာင္၊ ကြ်န္ုပ္အသက္အေသခံျပီ မီနုိကို ရေအာင္ကယ္မယ္...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ခင္မ်ာက စိတ္ေလွ်ာ႔စကား သိပ္ေျပာတာကိုး...
ဂင္ ။ ။ မင္းေၾကာင္႔ အဖမ္းခံရတာေတာင္၊ မင္းေလကို မေလွ်ာ႔ခ်င္ေသးဘူးလားကြ...
ဂါဂ်က္ ။ ။ ေတာ္ၾကပါေတာ႔။ ဒီမွာ သြားဖူးတဲ႔ ေနရာေတြ စပ္ဆက္ၾကည္႔လို႔ မရတဲ႔အထဲ...

ညလံုးေပါက္ ၀ိုင္းအေျဖထုတ္ၾကေသာ္လည္း လံုး၀ စဥ္းစား၍ မရနုိင္ ျဖစ္ေနေတာ႔သည္။ တစ္ေနရာကုန္ စိတ္ေရာ၊ လူေရာ ပင္ပန္းလာသည္မုိ႔ အစည္းေ၀းခန္းမထဲတြင္ပင္ ကြ်န္ေတာ္ ခဏ အိပ္ေမာက်သြားေတာ႔သည္။ 

အသံ ။ ။ ယမ္ခ်ာ ထ၊ထ...
ေခၚသံေၾကာင္႔ ရွုတ္တရပ္ အိပ္ေနရာမွ လန္႔နွုိးသြားေတာ႔သည္။ ဘယ္က အသံပါလိမ္႔ ေတြးကာ ေဘးဗယ္ကို ၾကည္႔လိုက္ေတာ႔ က်န္တဲ႔သူေတြ အားလံုးလည္း ေျခကုန္လက္ပမ္းက်ကာ အိပ္ေမာက်ေနၾကသည္။ ကြ်န္ေတာ္ ဘာလုိ႔ ေခၚသံကို ၾကားေနရပါလိမ္႔ မီနုိမ်ား အႏာၱရယ္ တစ္ခုခုနွင္႔ ၾကံဳေနလားဟု ေတြးကာ စိတ္မေကာင္း ျဖစ္မိသည္။ မီနုိ ဘာလုိပဲျဖစ္ျဖစ္ ငါနင္ကို ရေအာင္ကယ္မယ္ဟု အဓိဌာန္ခ်လိုက္သည္။ 
မီးမွိန္မွိန္သာ လင္းေနသာ အခန္းထဲတြင္ ထိုင္ေနရင္း ဘာေၾကာင္႔ ဆရာမရႊီက မန္မုိရီစတစ္ရွိသည္႔ ေနရာကို ကြ်န္ေတာ္သိသည္ဟု တပ္အပ္ ေျပာပါလိမ္႔ဟု ထုိင္ေတြးေနမိသည္။ ထုိစဥ္ ဂါဂ်က္ ေမွာက္အိပ္ေနေသာ စားပြဲခံုေပၚမွ ေျမပံုစာရြက္တစ္ရြက္ကို သတိျပဳမိလိုက္သည္။ ဆူဇူကီ သြားခဲ႔ဖူးေသာ ေနရာမ်ားကို ေျမပံုေပၚတြင္ အနီေရာင္၀ိုင္း၍ ဂါဂ်က္ မွတ္သားထားျခင္းျဖစ္သည္။ ထုိေျမပံုစာရြက္ကို ၾကည္႔ရင္း ၾကည္႔ရင္း ကြ်န္ေတာ္ လွ်ပ္စီးလွ်ပ္သြားသလုိ တစ္စံုတစ္ခုကို သေဘာေပါက္သြားေတာ႔သည္။ 

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ အားလံုး ထထ...
ဂင္၊ ဂါဂ်က္၊ ဟာရုတုိ႔ကို လိုက္နွုိးေတာ႔သည္။ 
ဂင္ ။ ။ ယမ္ခ်ာ ဘာလဲကြ...
ဂါဂ်က္ ။ ။ မင္းက အေစာၾကီးထဲက အိပ္သြားတာ၊ ငါတုိ႔က ခုမွ အိပ္ရတာ...
ဟာရု ။ ။ သူငယ္ခ်င္းၾကီး၊ ကြ်န္ေတာ္ အိပ္ခ်င္ေသးတယ္ဗ်...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ကြ်န္ေတာ္ သဲလြန္စေတြ႔ျပီ...
အားလံုး ။ ။ ဘာ...
အိပ္ေနရာမွ ခ်က္ခ်င္း ထလာၾကသည္။ ေျမပံုကို အားလံုး ျမင္သာနုိင္မည္႔ နံရံေပၚတြင္ ခ်ိတ္ဆြဲလိုက္ျပီ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဒီေျမပံုကို တျခားစပိုင္ေတြ အၾကည္႔မွာေတာ႔ ဘာမွ ထူးျခားမွာ မဟုတ္ဘူးဗ်။ သို႔ေသာ္ ကြ်န္ေတာ္ အတြက္ေတာ႔ ေတာ္ေတာ္ ထူးျခားတယ္။ ဘာလို႔လဲ ဆုိေတာ႔ ေျမပံုထဲမွာ ပါတဲ႔ ေနရာေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကို ကြ်န္ေတာ္ သိေနလို႔ပဲ။ ဥပမာ၊ ကိုင္တန္း ဆူရွီစားေသာက္ဆုိင္မွာ ဖက္တီး၁၀နွစ္ျပည္႔ေမြးေန႔လုပ္ခဲ႔တဲ႔ ေနရာ၊ အဲဒီေန႔က အဲဒီေနရာမွာ ကြ်န္ေတာ္လည္း ရွိေနခဲ႔တယ္။ ဒီကစားကြင္းကေတာ႔ ဖက္တီးနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္ အျမဲ သြားေဆာ႔ျဖစ္တဲ႔ ကစားကြင္းပဲ။ အိုဆာကာ အလယ္တန္းေက်ာင္း ဆုိတာလဲ ဖက္တီးနဲ႔ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ တက္ခဲ႔တဲ႔ ေက်ာင္း၊ ျပီမွ နာဂိုယာကို ေျပာင္းလာၾကတာ။ တိုက်ဳိမွာ ရွိတဲ႔ စတိတ္ရွုိးကိုလည္း ေက်ာင္းလစ္ျပီ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ ခိုးၾကည္႔ခဲ႔ဖူးတယ္။ ဒါေၾကာင္႔ အားလံုးကို ျခံဳၾကည္႔လိုက္ရင္ ဆူဇူကီက သူ႔ေျမး ဖက္တီးကို ေတြ႔ခ်င္လို႔ ခုိးေခ်ာင္ခိုး၀ွက္နဲ႔ သူ႔ေျမးေနာက္ကို လုိက္ေနခဲ႔တယ္္ ဆုိရမယ္။ ဒါေပမယ္႔ ဆူဇူကီ သြားခဲ႔ဖူးတဲ႔ ေနရာ ၂၀ေက်ာ္ အားလံုးထဲမွာ ကြ်န္ေတာ္ မသိတဲ႔ ေနရာက တစ္ေနရာေတာ႔ ရွိတယ္ဗ်...
ဂါဂ်က္ ။ ။ ဘယ္ေနရာမ်ားလဲ...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ တိုက်ဳိျမိဳ႔က ဟစ္တာခ်ီ ေရွးေဟာင္းပစၥည္းဆုိင္ပဲ။ ဒါေၾကာင္႔ ဆူဇူကီ မန္မိုရီစတစ္ကို အဲဒီေနရာမွာ သိမ္းထားဖုိ႔မ်ားတယ္.... 
ဟာရု ။ ။ ယမ္ခ်ာ၊ သူငယ္ခ်င္းၾကီး ေတာ္လုိက္တာ...
ေအာ္ကာ ဟာရု ကြ်န္ေတာ္ကို ေျပးဖက္ရန္ ၾကိဳးစားသျဖင္႔ ဒိန္ေညာင္ ကန္ထုတ္လိုက္ျပီ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ခုပဲ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ သြားရေအာင္...
လုိအပ္မယ္႔ ပစၥည္းေတြ ယူကာ ခ်က္ခ်င္း တုိက်ဳိသို႔ ဒံုးက်ဥ္ရထားျဖင္႔ ခရီးထြက္ခြာလာခဲ႔ေတာ႔သည္။ 

-----------------------------------------------


ဆက္ရန္

No comments:

Post a Comment