Wednesday, January 12, 2011

စပိုင္ခ်စ္သူ အခန္း-၄


ကြ်န္ေတာ္ သတိျပန္လည္လာေတာ႔ စက္ခန္းလိုလို၊ ဘာလိုလို အခန္းတစ္ခုထဲသို႔ ေရာက္ေနသည္။ လက္လွုပ္ေတာ႔လည္း လွုပ္လို႔မရ၊ ေျခလွုပ္ေတာ႔လည္း လွုပ္လုိ႔မရသည္နွင္႔ ကြ်န္ေတာ္ေတာ႔ ေသသြားျပီနဲ႔တူပါတယ္ဟု ေတြးကာ ''ဆာေကးေရ ကိုၾကီးေတာ႔ အသတ္ခံလိုက္ရျပီ'' ဟုငိုေၾကြးမည္ လုပ္ျပီမွ ေသခ်ာ စမ္းၾကည္႔ေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္လက္နဲ႔ေျခကို ထုိင္ခံုနွင္႔ ေရာခ်ည္းထားတာပဲ။ ေတာ္ပါေသးရဲ႔ ၀ူး၀ူး သက္ျပင္းခ်လိုက္ျပီ ၀ိုးတိုး၀ါးတား အျမင္အာရုံကေန ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ မလွမ္းမကမ္းတြင္ ထုိင္၍ မုန္႔ေတြတ၀တျပဲစားေနေသာ လူနွစ္ေယာက္ကို သဲသဲကြဲကြဲ ျမင္လာသည္။ ဒီနွစ္ေကာင္ ကြ်န္ေတာ္ေခါင္းကို ရုိက္သြားတာပဲ ျဖစ္မယ္ ဒင္းတုိ႔ကို နွုတ္နွုတ္စဥ္းရမယ္ ၾကိမ္း၀ါးလိုက္ျပီ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ေဟ႔ေကာင္ေတြ မင္းတို႔ ငါကို ခုခ်က္ခ်င္းလႊတ္ေပးစမ္း။ မလႊတ္ေပးလို႔ကေတာ႔ ငါညီ ဆာေကးလာရင္ မင္းတုိ႔ ေခါင္းေတြ အားလံုး ပ်က္သြားမယ္ေနာ္...

ခ်ိန္းေျခာက္ စကားဆုိလုိက္ေသးသည္။ သို႔ေသာ္လည္း ထုိလူေတြက မေၾကာက္တဲ႔အျပင္ သူတုိ႔နွစ္ေယာက္ထဲက တစ္ေယာက္က၊

တစ္ေယာက္ ။ ။ မင္း ညီခုေလာက္ဆုိ အိမ္မွာ ေမ႔ျပီ ေကာင္းေကာင္းေလး အိပ္ေပ်ာ္ေနေလာက္ျပီကြ။ မင္းကို လာကယ္မယ္႔သူ တစ္ေယာက္မွ မရွိဘူး။ ျငိမ္ျငိမ္ထုိင္ ေနစမ္းပါ၊ ငါတုိ႔မုန္႔စားေနတာ ဇိမ္ပ်က္တယ္...

ေျပာကာ မုန္႔ကို ဆက္ျပီ စားျပေနၾကသည္။ ကြ်န္ေတာ္ ေမ႔သြားတာ ဘယ္ေလာက္ၾကာသည္ေတာ႔မသိ၊ ဗိုက္ထဲမွာ တဂြီဂြီနဲ႔ျမည္ေန၍ မ်က္နွာခ်ဳိေသြး၍၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ မလႊတ္ေပးလဲ ေနပါေစဗ်ာ။ ခင္မ်ားတုိ႔ စားေနတဲ႔မုန္႔ေလးေတာ႔ နည္းနည္းေကြ်းပါေနာ္။ ကြ်န္ေတာ္ ဗိုက္ဆာလြန္းလို႔ပါ၊ ေကြ်းပါ...

တျခား ။ ။ ဟားဟား မေကြ်းနုိင္ဘူး။ မင္းစားခ်င္ရင္ လာယူစားလွည္႔၊ ဟားဟားဟား...

ကြ်န္ေတာ္ကို ၀ုိင္းေလွာင္ေျပာင္ေနၾကစဥ္ အရပ္ရွည္ရွည္ ရုပ္ရည္သန္႔သန္႔ အသက္၄၀ပတ္၀န္းက်င္ အမ်ဳိးသားတစ္ဦး အခန္းထဲသို႔ ၀င္လာျပီ၊

အမ်ဳိးသား ။ ။ ဂြ်န္နီ နဲ႔ ဒတ္ခ်္ မင္းတုိ႔ ဒီေကာင္ေလးကို ဘာေတြ စစ္ေမးျပီျပီလဲ...

ဂြ်န္နီနဲ႔ ဒတ္ခ်္ နွစ္ေယာက္သား သူ႔ဆရာကို ျမင္သည္နွင္႔ စားေနသည္မ်ားကို ဖြက္လုိက္ျပီ ပ်ာပ်ာသလဲလဲျဖင္႔ ထုိအမ်ဳိးသားနားသို႔ ေျပးသြားၾကသည္။

ဂြ်န္နီ ။ ။ ဒီေကာင္ ေတာ္ေတာ္ေခါင္းမာတဲ႔ေကာင္ပဲ ဆရာကီ။ ကြ်န္ေတာ္ အမ်ဳိးစံု ပါးရုိက္၊ နားရုိက္ျပီ စစ္ေမးတာေတာင္ လံုး၀ တစ္ခြန္းမွ မေျပာဘူး။ အဲဒါနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္လည္း မ်က္နွာကို လက္သီး ၃ခ်က္ေလာက္ေၾကြးလိုက္ေသးတယ္၊ ဒါေတာင္ သူနံမည္ကို မေျပာ...

မင္းတုိ႔ ငါကို တစ္ခြန္းမွ မေမးေသးပဲ၊ ငါဘယ္လို ေျပာမွာလဲ။ ငါကို ဒီလို ေက်ာလုိ႔ရေခ်လားကြဟု ၾကိမ္း၀ါး၍၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ကြ်န္ေတာ္နံမည္ ယမ္ခ်ာပါ ခင္ဗ်...

ဒတ္ခ်္ ။ ။ ဟုတ္တယ္ ဆရာရဲ႔၊ ကြ်န္ေတာ္ တုတ္ၾကီးနဲ႔လႊဲရုိက္ျပီ မင္းကဘယ္သူလဲ ေမးေတာ႔လဲ လံုး၀မေျပာနိုင္ဘူးတဲ႔ေလ...

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ကြ်န္ေတာ္က ဒုတိယနွစ္ အဂၤလိပ္စာေက်ာင္းသားပါ ခင္ဗ်...

ဂြ်န္နီ ။ ။ ေနာက္ဆံုး မေျပာရင္ သတ္မယ္လို႔ ျခိမ္းေျခာက္ျပီ ဒီေက်ာက္စိမ္းစမူဆာ ဘယ္ကရလားလဲ ေမးေတာ႔လည္း သူကိုသတ္ခ်င္သတ္လိုက္ပါတ႔ဲ သူမေျပာနုိင္ပါဘူးတဲ႔ေလ...

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဒီေက်ာက္စိမ္းျပားကို ကြ်န္ေတာ္သူငယ္ခ်င္း ဖက္တီးဆီက ရလာပါခင္ဗ်...

ဂြ်န္နီ နဲ႔ ဒတ္ခ်္ ေျပာသမွ်ကို ကြ်န္ေတာ္ေနာက္ကေန ျဖည္႔စြက္ကာ လိုက္ေျဖေပးေန၍ ကြ်န္ေတာ္ကို မေက်ေသာ အၾကည္႔ျဖင္႔ၾကည္႔ျပီ၊

ဂြ်န္နီ ။ ။ မင္းကို ဘယ္သူ ျပန္ေျဖခုိင္းလုိ႔ ေျဖရတာလဲကြ။ ေနာက္တခါ ငါတုိ႔ေမးမွ ေျဖ...

ဒတ္ခ်္ ။ ။ ေဟ႔ေကာင္ ေျပာတာၾကားလား...

ကြ်န္ေတာ္ဘက္သို႔ လွည္႔၍ ရန္ရွာသည္ကို ဆရာကီက ေသခ်ာနားေထာင္ေနရင္းမွ၊

ဆရာကီ ။ ။ ေစာင္႔သံုးမက်တဲ႔ေကာင္ေတြ မင္းတုိ႔က မေမးရေသးဘူး၊ ဟိုက အကုန္ေျပာေနျပီကြ...

ေအာ္ဆဲကာ ဂြ်န္နီနဲ႔ဒတ္ခ်္ကို အေ၀းသို႔ ေျခေထာက္ျဖင္႔ ကန္ထုတ္လိုက္ေတာ႔သည္။ ကြ်န္ေတာ္ကလည္း ၾကိတ္ျပီ ၀မ္းသာေနတုန္း၊ ဆရာကီ ျပံဳးျပ၍ ကြ်န္ေတာ္ေဘးသို႔ ၀င္ထုိင္လုိက္သည္နွင္႔ ဟိုနွစ္ေကာင္လို ကြ်န္ေတာ္ကို ကန္ရင္ဒုကၡဟု ေတြးမိသည္နွင္႔ သူမေမးခင္ ကြ်န္ေတာ္ အရင္ၾကိဳေျဖေတာ႔သည္။

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ကြ်န္ေတာ္နံမည္ ယမ္ခ်ာပါ။ ဒီေက်ာက္စိမ္းျပားကို ကြ်န္ေတာ္ ေက်ာင္းေနဖက္ သူငယ္ခ်င္း ဖက္တီးက အေဆာင္ဆုိျပီ ေပးလုိက္တာပါ။ သူေျပာေတာ႔ သူ႔အဖုိးကေပးထားတယ္လုိ႔ ေျပာပါတယ္။ ေက်ာက္စိမ္းျပားကို ကြဲေအာင္ လုပ္မိလို႔ ကြ်န္ေတာ္ ေတာင္းပန္ပါတယ္။ ေက်ာက္စိမ္းျပား ကြဲသြားလို႔ ျပန္ဆက္လုိက္တာ အ၀ိုင္းကေန စမူဆာ ျဖစ္သြားတာမုိ႔လည္း ေတာင္းပန္ပါတယ္ ခင္ဗ်...

ဆရာကီက သူ႔တစ္ခြန္းမွ မေမးရေသးပဲ၊ ကြ်န္ေတာ္ အကုန္ေျဖလိုက္၍ အံ႔ၾဘေသာ အၾကည္႔ျဖစ္ စိုက္ၾကည္႔ေနစဥ္၊

ဂြ်န္နီ ။ ။ ကြ်န္ေတာ္ေတာ႔ ဆရာကီကို အရမ္းကို ေလးစားသြားျပီ။ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ ဒီေလာက္ နွိပ္စက္ျပီ ေမးတာေတာင္ တစ္ခြန္းမွ မေျပာတဲ႔ေကာင္က၊ ဆရာကီ ထုိင္လိုက္ရုံနဲ႔ ေၾကာက္ျပီ အားလံုး ေျဖေတာ႔တာပဲ...

ဒတ္ခ်္ ။ ။ ဟားဟား မွန္လိုက္ေလျခင္း...

ဆရာကီ ။ ။ ဘာကြ၊ မင္းတုိ႔ ငါကို လာေလွာင္ေနၾကတာလား...

ဒိန္ေညာင္ အေ၀းသို႔ ေရာက္ေအာင္ ျပန္ကန္ထုတ္ပစ္လိုက္ေတာ႔သည္။

ဆရာကီ ။ ။ မင္းတုိ႔ နွစ္ေကာင္က လူလည္း မွားဖမ္းလာေသးတယ္။ ငါကိုလည္း လာေလွာင္ရဲေသးတယ္ေပါ႔...

ဂြ်န္နီ ။ ။ မေလွာင္ရဲပါဘူး ဆရာကီရယ္...

ဒတ္ခ်္ ။ ။ ဟုတ္ပါတယ္ဗ်ာ...

သူတို႔သံုးေယာက္မွာ ဆရာကီ ဆုိတဲ႔လူကေတာ႔ လူမွန္ပဲ၊ ဟို ဂြ်န္နီနဲ႔ဒတ္ခ်္က လူမိုက္ငတံုးငအေတြဟု စိတ္ထဲမွ ၾကိမ္းဆဲေနမိသည္။

ဆရာကီ ။ ။ သူကို ၾကိဳးေျဖေပးလုိက္၊ ျပီရင္ ဟိုဘက္ခန္းမွာ ငါအေရးၾကီး ေဆြးေႏြးစရာရွိတယ္ လိုက္ခဲ႔...

ေျပာကာ ဆရာကီက အရင္ထြက္သြားသည္။ ဂြ်န္နီနဲ႔ဒတ္ခ်္က ကြ်န္ေတာ္ကို ၾကိဳးမေျဖေပးခ်င္ေပမယ္႔ သူတို႔ဆရာစကားကို မလြန္ဆန္ရဲတာမုိ႔ ေျဖေပးျပီ မိုက္ၾကည္႔ၾကည္႔ကာ အခန္းထဲမွ လိုက္ထြက္သြားၾကသည္။ ဒါေပမယ္႔ အခန္းတံခါးကို အျပင္မွ ေသာ႔ခတ္သြားသျဖင္႔ ကြ်န္ေတာ္မွာ ထြက္ေျပး၍ မရေပ။ ဒီလူေတြ ကြ်န္ေတာ္ကို လူမွားဖမ္းတယ္ဆုိေတာ႔ သူတုိ႔ကလူေကာင္းလား၊ ကြ်န္ေတာ္က လူဆုိးလား။ အားရွုပ္ကုန္ျပီ မစဥ္းစားတာပဲ ေကာင္းပါတယ္ ေတြးကာ အခန္းထဲမွ ေတြ႔သမွ် ခလုတ္ေတြကို လက္သယမ္းကာ ေလွ်ာက္နွိပ္ေနသည္။

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဒီနံရံနားက ခလုတ္နီၾကီးက ဘာၾကီးပါလိမ္႔၊ နွိပ္လိုက္ရင္ မေကာင္းဆုိး၀ါးေတြမ်ား ထြက္လာမလားပဲ...

ခလုတ္ကို နွိပ္လိုက္ရာ ရွုတ္တရပ္ အခန္းနွစ္ခုျခားကာထားေသာ လွုိ၀ွက္ ကာလာကာၾကီး ပြင္႔သြားျပီ စားပဲြေပၚမွ မိုက္ခရုိဖုန္းတစ္ခု ထြက္လာေသးသည္။ ဟိုဘက္ခန္းမွာ ဆရာကီနဲ႔ ဟိုဂြ်န္နီနဲ႔ဒတ္ခ်္ နွစ္ေကာင္ပါ႔လား ျမင္ေနရသည္႔အျပင္ သူတို႔ အသံေတြပါ ၾကားေနရသည္။ သူတုိ႔ကေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္ကို ျမင္ပံု မရေပ။

ဆရာကီ ။ ။ ငါတို႔ ယာကူဇာေတြနဲ႔ ပတ္သက္တဲ႔ အေရးၾကီးတဲ႔ လွုိ၀ွက္စာရြက္တစ္ခု ရရွိခဲ႔တယ္။ အဲဒီ လွုိ၀ွက္စာကို လွုိ၀ွက္ကုတ္ေတြနဲ႔ ေရးထားတာမုိ႔ ေဖာ္ထုတ္ဖုိ႔ ေတာ္ေတာ္ ခက္ခဲေနတယ္။ အဲဒါကို ေဖာ္ထုတ္နုိင္လို႔ကေတာ႔ နဂါးနီဂိုဏ္းခ်ဳပ္ မာဆာရွီ တာကုမိနဲ႔ ယာကူဇာဂိုဏ္းေပါင္းခ်ဳပ္ၾကား အဆက္သြယ္ေတြ အားလံုးကို ေဖာ္ထုတ္နုိင္မွာမုိ႔ ဒါဟာ အရမ္းအေရးၾကီးတယ္လို႔ ေျပာရင္မမွားဘူး။ အဲဒီေဖာ္ထုတ္တဲ႔ တာ၀န္ကို မင္းတို႔နွစ္ေယာက္ကို ငါေပးလိုက္မယ္...

တာ၀န္အေပးခံရတဲ႔ ဂြ်န္နီနဲ႔ဒတ္ခ်္ ေခါင္းကုတ္ေနၾကျပီ အူေၾကာင္ေၾကာင္လုပ္ေန၍၊

ဆရာကီ ။ ။ ဂြ်န္နီ၊ မင္းကို ဖတ္ခိုင္းေနတာေလ...

ဂြ်န္နီ ။ ။ ဟုတ္ကဲ႔ ဆရာကီ...

စာအိတ္ထဲမွ စာရြက္ကို ထုတ္လိုက္ကာ လွုိ၀ွက္စာတစ္ေစာင္ကို စဖတ္ေတာ႔သည္။

ဂြ်န္နီ ။ "မနက္ျဖန္ ေန႔လည္ ၁၀နာရီတိတိ တီတီကိုဂိုေဒါင္ေရွ႔မွာ လာေတြ႔လိမ္႔မယ္္"...

ဒတ္ခ်္ ။ ။ စာထဲမွာ ေရးထားတာ ရွင္းေနတာပဲကို၊ မနက္ ၁၀နာရီ သြားဖမ္းလိုက္ရုံပဲ...

ဆရာကီ ။ ။ ေစာက္သံုးမက်တဲ႔ နွစ္ေကာင္ လွုိ၀ွက္စာပါဆုိမွ ဒီေလာက္ လြယ္လြယ္ ေရးထားမလားကြ...

ဒီလွုိ၀ွက္စာကို ၾကားလိုက္သည္နွင္႔ ကြ်န္ေတာ္ စိတ္ထဲမွာ ေအာ္တုိ လွုိ၀ွက္ကုတ္ေတြကို ေရွ႔နဲ႔ေနာက္ကို တစ္လံုးခ်င္းစီ ျပန္စီျပီသား ျဖစ္သြားသည္။ ဒီေလာက္ လြယ္တာကို ဘာလို႔ သူတို႔ေတြ ခက္ခဲေနၾကပါလိမ္႔ ေတာ္ေတာ္လည္း ညံ႔ပါ႔လားေနာ္ဟု ေတြးကာ နွာေခါင္းရွုတ္ေနမိသည္။

ဆရာကီ ။ ။ ျပန္ဖတ္စမ္း...

ဂြ်န္နီ ။ "မနက္ျဖန္ ေန႔လည္ ၁၀နာရီတိတိ တီတီကိုဂိုေဒါင္ေရွ႔မွာ လာေတြ႔လိမ္႔မယ္္"...

ကြ်န္ေတာ္ ။ "မီးျဖဴလာနုိင္တယ္ တိုက်ဳိမွာ ေတြ႔မည္"...

ကြ်န္ေတာ္ မေနနုိင္တဲ႔အဆံုး ေဘးခန္းကေန လွုိ၀ွက္ကုတ္ကို ေဖာ္ထုတ္ေပးလိုက္ေတာ႔သည္။

ဆရာကီ ။ ။ မီးျဖဴဆိုတာ နဂါးဂိုဏ္းခ်ဳပ္ရဲ႔ ငယ္နံမည္ပဲ။ မင္းတုိ႔ လွုိ၀ွက္ကုတ္ေဖာ္တာ မဆုိးပါဘူး။ ေနာက္တစ္ေၾကာင္း ထပ္ဖတ္္...

ဂြ်န္နီ ။ "မုိးေသာက္ထိ ေစာင္႔မည္၊ မလာပါက ျပန္မည္"...

ကြ်န္ေတာ္ ။ "၄နာရီ ထြက္မည္႔ လိုင္ကားမွာ"...

ဆရာကီ ။ ။ ေအး ဒါဆို တုိက်ဳိ ဘတ္စ္ကားဂိတ္ အားလံုးမွာ ရဲေတြကို ေနရာခ်ထားခိုင္းလိုက္မယ္။ ဒါနဲ႔ ေနပါအုနး္ မင္းတုိ႔နွစ္ေကာင္ထဲက ဘယ္သူ ဒီလွုိ၀ွက္ကုတ္ကုိ ေဖာ္လိုက္တာလဲ...

ေမးလိုက္ရာ ဂြ်န္နီနဲ႔ဒတ္ခ်္ တစ္ေယာက္မ်က္နွာ တစ္ေယာက္ၾကည္႔ကာ၊

ဒတ္ခ်္ ။ ။ ဂြ်န္နီပဲေပါ႔ ဆရာကီရဲ႔...

ဂြ်န္နီ ။ ။ ေဟ႔ေကာင္ ဒတ္ခ်္၊ ငါက ဖတ္ရုံပဲ ဖတ္ျပတာ။ မင္းပဲ ေဘးက လွုိ၀ွက္ကုတ္ ေဖာ္ေပးေနျပီေတာ႔...

ဒတ္ခ်္ ။ ။ ငါတစ္ခြန္းမွေတာင္ မေျပာရဘူး။ မင္းမွမင္းဖတ္ျပီ ေဖာ္ေနျပီေတာ႔မ်ား...

ဂြ်န္နီ ။ ။ မင္းလိမ္ခ်င္အုန္းကြ၊ ခြက္...

ဒတ္ခ်္ ။ ။ မင္းငါကို ထုိးတယ္ေပါ႔၊ ေရာ႔တစ္ခ်က္...

ဂြ်န္နီနဲ႔ဒတ္ခ်္ နပန္းလံုးေနၾကသျဖင္႔ ကြ်န္ေတာ္ မေနနုိင္ေတာ႔ပဲ ေဘးခန္းမွ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ကြ်န္ေတာ္ လွုိ၀ွက္ကုတ္ ေဖာ္ေပးတာပါ ခင္ဗ်...

ကြ်န္ေတာ္ အသံလည္း ၾကားေရာ သံုးေယာက္သား မ်က္လံုး မ်က္စံျပဴးျဖင္႔ ကြ်န္ေတာ္ကို ၀ုိင္းေငးၾကည္႔ၾကျပီ၊

ဂြ်န္နီ ။ ။ မင္းဘယ္လို ေဖာ္ထုတ္လိုက္တာလဲကြ။ ဒီေကာင္ ဆူဇူကီလႊတ္လိုက္တဲ႔ သူလွ်ဳိပဲ ျဖစ္ရမယ္...

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ မဟုတ္ရပါဘူးဗ်ာ။ တစ္လံုးေက်ာ္ျပီ ေဖာ္ထုတ္လိုက္တာပါဗ်။ ကြ်န္ေတာ္ ျပန္ရွင္းျပပါ႔မယ္ဗ်...

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။"နက္ျဖန္ ေန႔လည္ ၁၀နာရီတိတိ တီတီကို္ေရွ႔မွာ လာေတြ႔လိမ္႔မယ္္"...

ကြ်န္ေတာ္ ။ "မီး ျဖဴ လာ နုိင္ တယ္ တို က်ဳိ မွာ ေတြ႔ မည္"...

ကြ်န္ေတာ္ရွိရာ အခန္းသို႔ အလ်င္အျမန္ ေရာက္လာၾကသည္။ ဆရာကီက ဒီတစ္ခါေတာ႔ မနက္ခပ္တင္းတင္းမာမာျဖင္႔ ကြ်န္ေတာ္ေရွ႔တြင္ ထုိင္ခ်လိုက္ျပီ၊

ဆရာကီ ။ ။ ဒီလွုိ၀ွက္စာကိုေရာ မင္းေဖာ္ထုတ္ေပးနုိင္လား...

လွုိ၀ွက္စာ ။ ခ်ိန္းထား သည္႔အတုိင္း ခ်ိန္မွန္မွန္လာ ဟုတ္ရင္ေတာ႔ လာလမ္းအတိုင္းျပန္နွင္႔ထြက္သြားျပီေတာ႔ အေ၀းေျပးမွာေစာင္႔ေနပါ...

ထုိလွုိ၀ွက္စာကို ဖတ္ျပီ ကြ်န္ေတာ္ တစ္ခ်က္ျပံဳးလုိက္ေသးသည္။

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဟားဟား ဒီစာက အရမ္းကို လြယ္တာ။ ပထမဆံုး ၁လံုးျခား၊ ေနာက္နွစ္လံုးျခား၊ ျပီရင္ သံုးလံုးျခား၊ ေလးလံုးျခားျပီ ဆက္သြားရုံပဲ။ ကြ်န္ေတာ္ ေဖာ္ထုတ္ျပမယ္...

ကြ်န္ေတာ္ ။ "ခ်ိန္းသည္႔ခ်ိန္မလာနွင္႔ ထြက္ေျပး"...

ကြ်န္ေတာ္လည္း လွုိ၀ွက္ကုတ္ေဖာ္ျပီေရာ ဆရာကီက ဂြ်န္နီနဲ႔ဒတ္ခ်္ဘက္သို႔ လွည္႔ရပ္လုိက္ကာ၊

ဆရာကီ ။ ။ သူမ်ားေဖာ္သြားတာျဖင္႔ ၁မိနစ္ေတာင္ မၾကာဘူး။ မင္းတုိ႔ကို ငါတာ၀န္ေပးထားတာ ၁လေလာက္ရွိသြားျပီ။ မင္းတို႔ ေဖာ္ေနတာနဲ႔ ဟိုလူဆုိးက ထြက္ေျပးသြားျပီကြ၊ အသံုးမက်တဲ႔ေကာင္ေတြ...

ဆရာကီက ဂြ်န္နီနဲ႔ဒတ္ခ်္ကို ထုရုိက္ေတာ႔သည္။ ကြ်န္ေတာ္ အေတြးထဲမွာေတာ႔ ဆရာကီက ဟိုနွစ္ေကာင္သာ ေျပာသာ သူကိုယ္တုိင္ျဖင္႔ မေဖာ္ထုတ္နုိင္ပဲနဲ႔ဟု စိတ္ထဲမွ ေတြးေနမိသည္။ ခပ္ျပံဳးျပံဳး မ်က္နွာျဖင္႔ ဆရာကီ ကြ်န္ေတာ္ ပခံုးကို ပုပ္လုိက္ျပီ၊

ဆရာကီ ။ ။ ယမ္ခ်ာ၊ မင္းက အမ္နီမာ(လွုိ၀ွက္ကုတ္ ေဖာ္ထုတ္နုိင္သည္႔ အစြမ္း) အစြမ္းပိုင္ရွင္ပဲကြ။ မင္းမွာ စပိုင္ေကာင္းတစ္ေယာက္မွာ ရွိရမယ္႔ အရည္အခ်င္း အျပည္႔အ၀ရွိတယ္။ မင္း ငါတုိ႔အဖဲြ႔ထဲ ၀င္ဖုိ႔ ဖိတ္ေခၚခ်င္တယ္ကြာ...

ဂြ်န္နီ ။ ။ မျဖစ္နုိင္ဘူး၊ ဘယ္လွုိ၀ွက္ကုတ္နဲ႔ ေရးေရး သဘာ၀အေလွ်ာက္ ေဖာ္ထုတ္ေပးနုိင္တဲ႔ စူပါအစြမ္း ရွိတယ္ဆုိတာ။ မျဖစ္နုိင္ဘူး၊ မျဖစ္နုိင္ဘူး...

ဒတ္ခ်္ ။ ။ ဟုတ္တယ္၊ မျဖစ္နုိင္ဘူး...

အရူးတစ္ေယာက္လို ထေအာ္ကာ ဂြ်န္နီနဲ႔ဒတ္ခ်္ နွစ္ေယာက္ အခန္းထဲမွ ေျပးထြက္သြားၾကသည္။ သူတုိ႔ေျပာမွပဲ ကြ်န္ေတာ္ငယ္ငယ္တုန္းက သူမ်ားေတြ အခ်င္းခ်င္း အတင္းအဖ်င္းကို လွုိ၀ွက္ကုတ္နဲ႔ ေျပာရင္ နားလည္ေနတာကိုးဟု ေတြးေနမိသည္။ ထုိ႔ေနာက္ ဆရာကီက သူတုိ႔ လွုိ၀ွက္စံုစမ္းေရးရုးံနဲ႔ ပတ္သက္ျပီ အေသးစိတ္ ကြ်န္ေတာ္ကို ရွင္းျပသည္။ ေတာ္ပါေသးရဲ႔ သူတို႔ေတြက လူေကာင္းေတြ ျဖစ္ေနလို႔ပင္၊ မဟုတ္ရင္ ဒီေနရာမွာပင္ ကြ်န္ေတာ္ အသက္ခံဖုိ႔သာ ရွိေတာ႔သည္။ ဂြ်န္နီနဲ႔ဒတ္ခ်္ အခန္းထဲသို႔ စာရြက္အပံုလိုက္ၾကီး သယ္ကာ ကြ်န္ေတာ္ဆီသို႔ ဦးတည္ ေျပးလာၾကျပီ၊

ဂြ်န္နီ ။ ။ ဒီအဖြဲ႔ထဲ ၀င္ပါဗ်ာ။ ဒီအလုပ္ပံုၾကီးကို ကြ်န္ေတာ္တုိ႔တသက္ လုပ္လို႔ ျပီမွာ မဟုတ္ဘူးဗ်...

ဒတ္ခ်္ ။ ။ ဟုတ္ပါတယ္ဗ်ာ။ ခင္မ်ား လုိခ်င္တာမွန္သမွ် ကြ်န္ေတာ္တို႔ လိုက္ျဖည္႔စည္းေပးပါ႔မယ္...

ကြ်န္ေတာ္က ထုိင္ခံုေပၚမွာ အခန္႔သားထုိင္ျပီ ဟိုနွစ္ေယာက္က ေအာက္ကေန ေျခသလံုးကို အတင္းဖက္၍ ေတာင္းပန္ေနၾကသည္။ အလုပ္ပံုက စားပြဲေပၚတင္ထားတာ ကြ်န္ေတာ္ အရပ္ေလာက္ပင္ ရွိသည္။ အင္း၊ မျဖစ္ပါဘူး ဒီေလာက္မ်ားတဲ႔ လွုိ၀ွက္စာေတြကို ေဖာ္ေပးရမွာ ေတာ္ေတာ္ပ်င္းဖုိ႔ ေကာင္းတဲ႔ အလုပ္ပဲ ေနမွာပဲ ေတြးကာ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ မလုပ္နုိင္ဘူး။ ဘူးဆို ဘူးပဲ...

ဂြ်န္နီ ။ ။ လုပ္ပါေနာ္၊ ေနာ္လို႔...

ဒတ္ခ်္ ။ ။ ယမ္ခ်ာ၊ မုန္႔ေလး စားပါအုန္း။ ဟီးဟီးဟီး...

ကြ်န္ေတာ္ကို ၀ုိင္းမ်က္နွာခ်ဳိေသြးေနၾကသည္ကို အိုက္တင္ခံကာ ေခါင္းခါယမ္းေနေတာ႔သည္။ ထုိစဥ္ အခန္းထဲသို႔ အမ်ဳိးသမီး ၀င္လာသူမွာ မီနုိျဖစ္ေန၍ ကြ်န္ေတာ္ အရမ္းအံ႔အားသင္႔သြားသည္။ မီနုိ ဒီလိုေနရာမ်ဳိးမွာ ဘာလာလုပ္ပါလိမ္႔၊ ငါကိုမ်ား သက္စြန္႔ဆံျပား လာကယ္တာလားဟုပင္။

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ မီနုိ...

ဆရာကီ ။ ။ မီနုိနဲ႔ ယမ္ခ်ာနဲ႔က သိျပီးသား မိတ္ေဆြေတြ ဆုိေတာ႔ ပိုအဆင္ေျပ သြားတာေပါ႔။ မီနိုက ဒီလွုိ၀ွက္စံုစမ္းေရး အဖြဲ႔ၾကီးရဲ႔ အေတာ္ဆံုးစပိုင္တစ္ဦးပဲ...

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဗ်ာ၊ မီနုိက စပိုင္...

မီနုိနဲ႔ တူတူအလုပ္တြဲလုပ္ ရမည္ဟု စဥ္းစားလိုက္မိသည္နွင္႔၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ကြ်န္ေတာ္ကို ဒီမွာအလုပ္ေပးလုပ္ပါဗ်ာ။ ၾကမ္းပဲတုိက္ရ၊ တုိက္ရ၊ အိမ္သာပဲ ေဆးေရ၊ ေဆးရ။ ေနာ္၊ ေနာ္လို႔...

ဂြ်န္နီနဲ႔ဒတ္ခ်္ကို ျပန္ဒူးေထာက္ ေတာင္းပန္ေတာ႔သည္။ ဒီတစ္ခါေတာ႔ ဂြ်န္နီနဲ႔ဒတ္ခ်္က ျပန္ျပီ အေပၚစီးကေန အိုက္တင္ခံေနၾကေသးသည္။ မီနုိတစ္မ်က္နွာပဲၾကည္႕၍ အလုပ္ကို လက္ခံလုိက္ျပီမွ ကြ်န္ေတာ္ မွားမ်ား မွားသြားျပီလားေတြးရင္း ဆာေကး မရိပ္မိခင္ အိမ္သို႔ ျပန္လာခဲ႔သည္။

--------------------------------------------------------

ဆက္ရန္

4 comments:

  1. အျမဲတမ္း ဟာသေလးဆန္တဲ့ အေရးေလးေတြေနာ္.. စိတ္ဝင္စားဖို့ေကာင္းပါတယ္..

    ReplyDelete
  2. AH YAN SATE WIN SAR PHOT KG PAR EI. I WILL WAITING TO READ ....... UNTIL END. :)

    ReplyDelete
  3. ဇာတ္လမ္းက မိုက္လာျပီ
    လွ်ို႕၀ွက္တာေတြဘာေတြနဲ႔ စိတ္၀င္စားဖို႔႕ ေကာင္းေကာင္းလာျပီ။
    ၀တ္ရည္ေလး ေက်းဇူးအထူးပါ။

    ReplyDelete