Friday, January 7, 2011

စပိုင္ခ်စ္သူ အခန္း-၃


ေက်ာက္စိမ္းျပားမွ ထြက္လာေသာ တီ၊တီ၊တီ အသံမ်ားေၾကာင္႔ အတန္းထဲရွိ ေက်ာင္းသားမ်ား၏ အၾကည္႔မ်ားသည္ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ဘက္သို႔ ဦးတည္လာေတာ႔သည္။ ျပီေတာ႔ ေနာက္တစ္ခုထူးျခားသည္မွာ ေက်ာက္စိမ္းျပားကြဲသြားျပီ ေက်ာက္စိမ္းျပားထဲတြင္ စက္ကိရိယာမ်ား ပါေနေသာေၾကာင္႔ ျဖစ္သည္။ အသံလည္း မရပ္ေသး၍ ကြ်န္ေတာ္ စိတ္တုိတုိျဖင္႔ ကြဲေနေသာ ေက်ာက္စိမ္းျပားကို ေျခေထာက္ျဖင္႔ ထပ္တက္နင္းလုိက္မွ အသံက ရပ္သြားေတာ႔သည္။

ဆာေကး ။ ။ ကိုၾကီးဟာက အေဆာင္မွ မဟုတ္ပဲ၊ MP3 player ၾကီးနဲ႔တူတယ္။ ၀ါယာၾကိဳးေတြလည္း ပါေသးတယ္။ ဒါနဲ႔ ဘယ္ကရလာတာလဲ...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဟို၊ ဖက္တီးက သူစာေမးပြဲေအာင္တဲ႔ အေဆာင္ဆုိျပီ ငါကိုဌါးလိုက္တာကြ။ ကြဲသြားတာ ဖက္တီးသိရင္ ငါကို သတ္မွာ...
ဆာေကး ။ ။ မပူပါနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္ျပန္ဆက္ေပးပါ႔မယ္...

ဆာေကးက ျပန္႔က်ဲေနေသာ ေက်ာက္စိမ္းျပားရဲ႔ အစိတ္အပုိင္းေလး တစ္ခုခ်င္းစီကို လိုက္ေကာက္ျပီ စိတ္ရွည္ရွည္ျဖင္႔ ျပန္ဆက္ေပးေနသည္။ ေက်ာင္းလည္း ဆင္းေရာ၊

ဆာေကး ။ ။ ကုိၾကီး အေဆာင္ ဆက္ျပီသြားျပီ...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဟင္... မင္းဟာက ေက်ာက္စိမ္းျပား မဟုတ္ေတာ႔ဘူး ေက်ာက္စိမ္း စမူဆာ ျဖစ္သြားျပီ...
ေက်ာက္စိမ္းျပား အ၀ိုင္းကို ဆက္လုိက္တာ စမူဆာပံု ၾတိဂံျဖစ္သြား၍ ျဖစ္သည္။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ တူတူပါပဲေလ ေတြးကာ ေက်ာက္စိမ္းျပား အပ်က္ၾကီးကို အိတ္ကပ္ထဲထည္႔၍ ဆာေကးနဲ႔ တူတူ ထြက္လာခဲ႔သည္။ ကားေပၚလည္း ေရာက္ေရာ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဆာေကး ငါလာဆမ္နီယား စားခ်င္ေသးတယ္ကြာ။ ေန႔ခင္းက ဖက္တီးကို မုန္႔၀ယ္ေကြ်းလိုက္တာ ပိုက္ဆံကလည္း မရွိေတာ႔ဘူး။ ဟဲဟဲ၊ မင္းမွာမ်ား...
ဆာေကး ။ ။ ကိုၾကီးကို မေန႔ကမွ လာဆမ္နီယား ၀ယ္ေကြ်းထားေသးတယ္ေလ...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ေအး ဒါဆုိလည္း ျပီေရာ...
ျပတင္းေပါက္ဘက္သို႔ လွည္႔၍ စိတ္ေကာက္ေနသည္။ ဆာေကးက ညီဆုိေပမယ္႔ ကြ်န္ေတာ္ စိတ္ဆုိးရင္ မေနနုိင္သူပီပီ၊

ဆာေကး ။ ။ စိတ္ဆိုးမေနနဲ႔ေတာ႔၊ ကြ်န္ေတာ္ပဲ ၀ယ္ေကြ်းပါ႔မယ္။ သြားၾကရေအာင္...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ေက်းဇူးပဲ ညီေလးရာ...
ေပ်ာ္ရႊင္စြာျဖင္႔ လာဆမ္နီယားမုန္႔ဆုိင္ရွိရာသို႔ ထြက္လာခဲ႔ၾကသည္။ လာဆမ္နီယား အီတလီဆုိင္တြင္ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ ညီအစ္ကိုနွစ္ေယာက္ မုန္႔စားေနတုန္း ေသနတ္၊ ေလာင္ခ်ာ ေတြကိုင္၍ အမ်ဳိးသမီးတစ္ဦး ဆုိင္တြင္းသို႔ ေျပး၀င္လာျပီ ဆိုင္တြင္းမ်က္နွာက်က္ မ်ားကို ေသနတ္ျဖင္႔ ပစ္ေတာ႔သည္။ ဆုိင္တြင္းမွ လူအားလံုးလည္း ေၾကာက္ရြ႔ံကာ ရုန္းရင္းစံခတ္ ျဖစ္၍ အလုအယွက္ ထြက္ေျပးၾကေတာ႔သည္။ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ နွစ္ေယာက္လည္း ေရာေယာင္ျပီ ထြက္ေျပးရန္ ျပင္ျပီမွ ထုိအမ်ဳိးသမီးကို ေသခ်ာၾကည္႔လိုက္ရာ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ သူငယ္ခ်င္း မီနုိျဖစ္ေန၍ အရမ္းအံ႔အားသင္႔စြာ ဆာေကးမ်က္နွာကို လွမ္းၾကည္႔လိုက္မိသည္။
ဆာေကးကလည္း ကြ်န္ေတာ္ မ်က္နွာကို ေသခ်ာ ေစ႔ေစ႔ၾကည္႔ရင္း သူကလည္း မီနုိဟုပင္ ေတြးပံုေပၚသည္။ ထုိအမ်ဳိးသမီးမွာ မီနုိဟု ကြ်န္ေတာ္မွာ ယံုရခက္ေနမိသည္။ မီနိုက အရင္က နူးညံ႔သိမ္႔ေမြတဲ႔ မီနုိကေန ခုဆန္႔က်င္ဘက္ ၾကမ္းတမ္းခက္ထန္တဲ႔ ပံုမ်ဳိး ျဖစ္ေနေသာေၾကာင္႔ ျဖစ္သည္။ မီနို ခါးမွာ ပစ္စတုိေသနတ္၂လက္၊  အေ၀းပစ္ဗံုး ၅လံုး အျပင္ ကိုယ္မွာ အေ၀းပစ္ေသနတ္ကို သိုင္းလႊဲထားေသးသည္။ ထုိ႔အျပင္ ပိုဆုိးသည္က ေလာင္ခ်ာၾကီးျဖင္႔ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ ရွိရာကို ခ်ိန္းထားသည္နွင္႔ ကြ်န္ေတာ္ မ၀ံ႔မရဲပင္၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ မီနုိ...

ဟုေအာ္ေခၚလိုက္မိရာ မီနိုက သူမကိုင္ထားေသာ ေလာင္ခ်ာၾကီးကို ဒိန္းခနဲျမည္ေအာင္ ၾကမ္းျပင္ေပၚသို႔ လႊတ္ခ်လိုက္ေတာ႔သည္။ သူမေလာင္ခ်ာကို လႊတ္ခ်လိုက္မွ ဆာေကးေရာ၊ ကြ်န္ေတာ္ပါ အသက္ဆက္ရွုနုိင္ေတာ႔သည္။ မီနုိကလည္း ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ ဆာေကးကို ျမင္လုိက္သည္နွင္႔ ခုနကပံုမဟုတ္ေတာ႔ပဲ ခ်က္ခ်င္း ဆုိသလို ပံုစံေျပာင္းသြားျပီ၊

မီနုိ ။ ။ ဟီးဟီးဟီး၊ ဟဲဟဲဟဲ။ ဆာေကး၊ ယမ္ခ်ာ နင္တုိ႔ ဒီကို ဘယ္လုိေရာက္ေနတာလဲ...
ဆာေကးက သူရင္ဘတ္ကို လက္နဲ႔ဖိလိုက္ျပီ၊

ဆာေကး ။ ။ မီနုိရာ၊ နင္ေတာ္ေတာ္ ေနာက္တာပဲ။ ငါနဲ႔ကုိၾကီးက ဆုိင္အနုၾကမ္းစီးခံ ရတယ္ထင္ျပီ ထြက္ေျပးဖုိ႔ နည္းနည္းပဲ လိုေတာ႔တာဟ...
ဆာေကးက စကားေတြ ရႊန္းရႊန္းေ၀ေအာင္ ေျပာနုိင္ေပမယ္႔ ကြ်န္ေတာ္က ေၾကာက္ေနတာနဲ႔ စကားလံုးတစ္လံုးမွ ပါးစပ္မွ ထြက္မလာနုိင္ေပ။

မီနို ။ ။ ဟဲဟဲ၊ ငါ ေသနတ္ပစ္တန္းေဆာ႔ေနရင္း ဗိုက္ဆာလုိ႔ ၀င္လာတာဟ...
ေသနတ္ပစ္တန္းေဆာ႔တယ္ ေျပာသာ ဆုိင္မ်က္နွာက်က္ေတြ အားလံုးမွာ အေပါက္ေတြခ်ည္းပါ႔လားဟု ေတြးကာ တံေတြး တခ်က္မ်ဳိခ်လိုက္မိသည္။

မီနို ။ ။ ယမ္ခ်ာ၊ နင္ျငိမ္လွခ်ည္းလား။ မနက္ကိစၥကို ရွက္ေနတာလား...
မနက္က ကိစၥလုိ႔ ၾကားလိုက္သည္နွင္႔ ေခါင္းတစ္ခုလံု မုိးၾကိဳးပစ္ခ်ရသည္႔အလား ဆံပင္အားလံုး ေထာင္ထြက္သြားေတာ႔သည္။ ကြ်န္ေတာ္ ရွက္ရမး္ရမ္းကာ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ အာ၊ မဟုတ္ပါဘူး။ မဟုတ္ပါဘူး...
မီနို ။ ။ မဟုတ္ရင္ ျပီတာပဲ။ ခစ္၊ ခစ္၊ ခစ္...
မီနုိက ကြ်န္ေတာ္ရွက္ေနမွန္းသိ၍ သေဘာက်ကာ ရယ္ရင္း ကြ်န္ေတာ္ေဘးမွာ ၀င္ထုိင္လိုက္သည္နွင္႔ မီနုိနာရီမွ တီ၊တီ၊တီ အသံမ်ား ပိုမုိက်ယ္ေလာင္ကာ ထြက္လာေတာ႔သည္။ မီနုိ မ်က္နွာတခ်က္ပ်က္သြားျပီ ခ်က္ခ်င္းျပန္ထရပ္လုိက္ျပီမွ၊

မီနုိ ။ ။ ယမ္ခ်ာနဲ႔ ဆာေကး၊ ငါကိစၥေလးရွိေသးလုိ႔ အရင္ျပန္နွင္႔မယ္...
ေျပာကာ ဆုိင္အတြင္းမွ ေျပးထြက္သြားေတာ႔သည္။ ဆာေကးနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္ တစ္ေယာက္မ်က္နွာ တစ္ေယာက္ၾကည္႔ရင္း၊

ဆာေကး ။ ။ ကုိၾကီး ဒီပံုစံနဲ႔ မီနုိက ပိုမလွေနဘူးလား...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ မင္းက လွတာ မလွတာပဲ ၾကည္႔ေန။ ငါကေတာ႔ သူရဲ႔ ေလာင္ခ်ာကိုပဲ ၾကည္႔ျပီ ေၾကာက္ေနတာ...
ဆာေကးက ဗိုက္နွိပ္ကာ အားရပါးရ ဟားတုိက္ရယ္ေတာ႔သည္။

ဆာေကး ။ ။ ကိုၾကီးနဲ႔ေတာ႔ ခက္တာပဲ၊ အဲဒါေတြက အစစ္ေတြ ျဖစ္ပါ႔မလားဗ်။ အတုေတြ ျဖစ္မွာေပါ႔...
ကြ်န္ေတာ္လည္း ဒါေတြကို ေခါင္းထဲ မထည္႔ေတာ႔ပဲ၊ ဆုိင္ထဲမွာ လူတစ္ေယာက္မွ မရွိတုန္း၊ လာဆမ္နီယား မသိမသာ သြားယူ၍ အ၀တီးေတာ႔သည္။ ေနာက္တစ္ေအာက္ေနေတာ႔ ဆုိင္တစ္ခုလံုး မီးခိုေငြ႔ေတြျဖင္႔ ျပည္႔လွ်ံသြားေတာ႔သည္။ ဆာေကးကိုလည္း မျမင္ရေတာ႔ေပ၊

ဆာေကး ။ ။ ကုိၾကီး ဘယ္မွာလဲ...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ငါဒီမွာ လာဆမ္နီယား စားေနတယ္...
ျပန္ေျဖျပီသည္နွင္႔ ေနာက္မွ တစ္ေယာက္ေယာက္ ေခါင္းကို တုတ္ျဖင္႔ ရုိက္လိုက္သည္နွင္႔ ကြ်န္ေတာ္ သတိေမ႔ေမွ်ာသြားေတာ႔သည္။

---------------------------------------------------
ဆက္ရန္

2 comments:

  1. မီႏိုက တစ္ခုခုလွ်ိဳ႕၀ွက္ထားတာေပါ႕..
    မထင္ရဘူးေနာ္...
    ဇာတ္လမ္းက ပိုေကာင္းလာျပီ။ ဆက္ဖတ္ဖို႔ ေစာင္႔ေနမယ္ေနာ္

    ReplyDelete
  2. ဒီေန႔ အခန္းသစ္တင္ပါမယ္... ေမွ်ာ္... :D

    ReplyDelete