Thursday, March 24, 2011

စပိုင္ခ်စ္သူ အခန္း၁၅ မန္မိုရီစတစ္၏ အရွင္သခင္

အခန္း-၁၅ 
မန္မိုရီစတစ္၏ အရွင္သခင္
စေနေန႔ မနက္ပိုင္းတြင္ ဒိုဖုိကီဂ်ဳစံ စက္ရုံသို႔ မသြားေသးခင္ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ျပင္ဆင္စရာရွိတာေတြကို ၾကိဳတင္ျပင္ဆင္ေတာ႔သည္။ ထုိေနရာကို ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ ရင္းနွီးျပီသားမုိ႔ တပမ္းသာေသာ္လည္း ဆရာမရႊီ ဘာေတြ ဥာဏ္မ်ားထားမယ္ ဆုိတာ ဘယ္လိုမွ မွန္းဆ၍ မရေပ။ ဂင္၊ ကြ်န္ေတာ္လက္ထဲသို႔ မန္မုိရီစတစ္ အစစ္နွင္႔ အတု နွစ္ခုလံုးကို ထည္႔ေပးလုိက္ျပီ၊

ဂင္ ။ ။ ကြ်န္ုပ္ ခင္မ်ာကိုယံုတယ္။ ဒါေတြကို ေသခ်ာသိမ္းထားေပးနုိင္မလား...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ အင္း...
ဂင္ ။ ။ ကြ်န္ုပ္တို႔ရဲ႔ ဒီေန႔တာ၀န္က မီနုိကို ကယ္တင္ဖုိ႔ အဓိကပဲ။ ဒိုဖုိကီဂ်ဳစံကို ေရာက္တာနဲ႔ မီနုိနွင္႔ မန္မိုရီစတစ္အတုနဲ႔ အလွဲအလည္လုပ္မယ္။ ခ်က္ခ်င္းေတာ႔ အစစ္အတု၊ ခြဲဖုိ႔က ခက္ခဲမွာ ေသခ်ာတယ္။ ဒါေၾကာင္႔ မီနုိကယ္ျပီတာနဲ႔ ဆရာမရႊီကို အရွင္ဖမ္းဖုိ႔ပဲ။ ခုအားလံုး လုပ္ငန္းစလုိက္ရေအာင္...

ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ အားလံုး သေဘာတူညီစြာျဖင္႔ ေခါင္းညိတ္လိုက္ၾကသည္။ ဒိုဖုိကီဂ်ဳစံ စက္ရုံ အေပါက္၀နားသို႔ ေရာက္လာၾကသည္။ ဂါဂ်က္က စက္ရုံအျပင္ကေန စက္ရုံအတြင္း ရန္သူဘယ္နွေယာက္ ရွိသည္ကို တြက္ခ်က္သည္႔ လူအေငြ႔တုိင္း ကိရိယာျဖင္႔ စစ္ေဆးေနသည္။


ဂင္ ။ ။ ရန္သူအေျခအေန ဘယ္လုိလဲ...
ဂါဂ်က္ ။ ။ ကြ်န္ုပ္ ခန္႔မွန္းခ်က္အရေတာ႔ ၂ေယာက္ထဲ ေတြ႔တယ္။ ဆရာမရႊီနဲ႔ မီနုိ ျဖစ္ဖုိ႔မ်ားတယ္...
ဂင္ ။ ။ ဒါဆုိ ၀င္ၾကရေအာင္...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ေနအုန္း၊ ဒီကိစၥက အရမ္းရုိးရွင္း မေနဘူးလားဗ်...
ဂင္ ။ ။ အခ်ိန္ဆြဲေနရင္ မီနုိမွာ အသက္အႏာၱရာယ္ရွိတယ္...

တံခါးကို လြယ္လင္႔တကူဖြင္႔၍ စက္ရုံအတြင္းသို႔ ၀င္လာၾကသည္။ ဆူဇူကီ လာဖမ္းတုန္းကအတိုင္း စက္ရုံမွာ ဘာမွ မေျပာင္းလဲေပ။ လက္ခုတ္တီးသံနွင္႔အတူ လူေျခသံတစ္ခုကို ၾကားလိုက္၍ အားလံုး အသင္႔ေနရာယူလုိက္ၾကသည္။

ဟာရု ။ ။ ယမ္ခ်ာ၊ ကြ်န္ေတာ္ ေၾကာက္တယ္ဗ်...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ မင္းက အေရးထဲမွာ...
ေျခသံၾကားသည္႔ အခန္းတြင္းသို႔သာ ကြ်န္ေတာ္ ေသခ်ာစိုက္ၾကည္႔ေနမိသည္။ အခန္းထဲမွ ထြက္လာသူမွာ ဆရာမရႊီ မဟုတ္ပဲ၊ ဆရာကီ ျဖစ္ေန၍ အလြန္တရာမွကို အံံ႔အားသင္႔သြားေတာ႔သည္။ 

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဆရာကီ၊ ဒီကို ဘယ္လို ေရာက္ေနတာလဲ။ ဆရာမရႊီကိုေရာ ဖမ္းလိုက္ျပီလား။ မီနုိေရာ ဘယ္မွာလဲ...
ဆရာကီ ။ ။ ယမ္ခ်ာ၊ မင္း ေမးခြန္းေတြ သိပ္မ်ားေနျပီကြ။ မင္းတုိ႔ကို ရွာခိုင္းတဲ႔ ဆူဇူကီရဲ႔ မန္မိုရီစတစ္ေရာ ဘယ္မွာလဲ...
ဆရာကီဆီမွ မန္မိုရီစတစ္ဟု ေျပာလုိက္သျဖင္႔ ဆရာမရႊီနွင္႔ ဆရာကီတုိ႔လည္း တစ္ဖြဲ႔ထဲဆုိတာကို သေဘာေပါက္သြားေတာ႔သည္။ 

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဆရာကီ၊ လတ္စသက္ေတာ႔ ခင္မ်ာလည္း သစၥာေဖာက္ပဲကိုး...
ဆရာကီ ။ ။ ဟားဟားဟား။ မင္းတုိ႔က သူေတာ္ေကာင္းနဲ႔ သူယုတ္မာကို မခြဲတတ္ပဲကိုး။ ငါ ရွင္းျပတာ အရင္နားေထာင္ပါအုန္း...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဘာမွ ရွင္းျပေနစရာမလုိဘူး။ ခင္မ်ာက ဆူဇူကီကို သတ္တယ္။ ဆရာမရႊီက ဥကၠဌကို သတ္တယ္။ ဒီထက္ရွင္းတာ ဘာရွိေသးလို႔လဲဗ်...

ဂင္၊ ကြ်န္ေတာ္ ပခံုးေပၚ လက္တင္လိုက္ျပီ၊
ဂင္ ။ ။ ယမ္ခ်ာ၊ ဆရာကီကို ရွင္းျပခြင္႔ေပးလုိက္ပါ။ ျပီမွ ကြ်န္ုပ္တုိ႔ ဆံုးျဖတ္ၾကတာေပါ႔ မဟုတ္ဘူးလား...
ကြ်န္ေတာ္ ေခါင္းမညိတ္ခ်င္ေသာ္လည္း ေထာက္ခံတဲ႔သေဘာနဲ႔ အနည္းငယ္ ညိတ္လိုက္ေတာ႔သည္။ 

ဆရာကီ ။ ။ မင္းတုိ႔ နားလည္မွုလႊဲမယ္ ဆုိတာလည္း ငါၾကိဳသိပါတယ္။ မင္းတုိ႔ဆီ ဖုန္းဆက္ျပီ သတိေပးတာေရာ၊ ယမ္ခ်ာဆီ ဆူဇူကီအမွုတြဲ ေပးတာအားလံုးက ငါ စနက္ေတြပဲ။ ဒီေလာက္ဆုိရင္ ဘယ္သူက သူေတာ္ေကာင္း၊ ဘယ္သူက သူယုတ္မာလည္း အနည္းငယ္ေတာ႔ ေ၀ခြဲတတ္ေလာက္ျပီေပါ႔...

ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ အားလံုး အလြန္အံ႔အားသင္႔သြားမိသည္။ ဘာလို႔ ဒီလို ဆရာကီက ေနာက္ကြယ္က ၾကိဳးကိုင္ေနသည္ကိုေတာ႔ ခုထိ နားမလည္ေသးေပ။ ဒါေၾကာင္႔ ဆရာကီ ေျပာသည္႔စကားကို ဆက္နားေထာင္ေနမိသည္။

ဆရာကီ ။ ။ ျပီေတာ႔ ငါက ဆူဇူကီကို သတ္တာမဟုတ္ပဲ၊ ဆူဇူကီကို ေနာက္ကြယ္က ကူညီေပးေနတဲ႔သူပဲ။ ဆူဇူကီလုပ္ၾကံခံရမွန္းသိလုိ႔ ငါအမွီ လိုက္လာေပမယ္႔ ေနာက္က်သြားခဲ႔တယ္။ ဒါေၾကာင္႔ မင္းတုိ႔ေတြလည္း ဆူဇူကီလို လုပ္ၾကံခံရမွာစိုးလို႔ သတိေပးခဲ႔တာ။ မေမွ်ာ္လင္႔ပဲ ဥကၠဌက အသတ္ခံရျပန္တယ္။ အဲဒီကိစၥမွာ ဆရာမရႊီ အျပစ္မရွိဘူးဆုိ ငါေတြ႔ရတယ္။ ဆရာမရႊီကလည္း လွည္႔စားခံလိုက္ရတာ...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဒါဆုိ သူမသတ္ဘူးဆုိရင္ ဘာလို႔ ဥကၠဌကို ေနာက္ေယာင္ခံလုိက္ခဲ႔ေသးလဲ။ ျပီေတာ႔ သူမီနုိကိုလည္း ဖမ္းထားတာ...
ကြ်န္ေတာ္စကားပင္ မဆံုးေသးခင္ မီနုိနွင္႔ ဆရာမရႊီတုိ႔ အခန္းထဲမွ ထြက္လာၾကျပီ၊

မီနို ။ ဆရာကီ၊ ေျပာတာ မွန္တယ္ ယမ္ခ်ာ။ ဆရာမရႊီက ငါကို ဘာမွ ရန္မမူပါဘူး...
ဆရာမရႊီ ။ ။ ဆရာမ၊ ဘာလို႔ ဥကၠဌကို ေနာက္ေယာင္ခံလိုက္ခဲ႔တယ္ ဆုိတာကို မင္းတို႔ေလးေတြက သိခ်င္မွေတာ႔ ေျပာျပရတာေပါ႔ကြယ္။ အေျဖကေတာ႔ ဥကၠဌက ဆူဇူကီကို သတ္တဲ႔ တရားခံလို႔ ထင္လို႔ပါကြယ္...
ဆရာမရႊီဆီမွ လံုး၀ မေမွ်ာ္မွန္းထားေသာ စကားကို ၾကားလိုက္ရ၍ ကြ်န္ေတာ္ ေခါင္းတခုလံုး ထူပူသြားေတာ႔သည္။ 

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဥကၠဌက ဘယ္လုိမွ လူသတ္တရားခံ မျဖစ္နုိင္ဘူး။ ခင္မ်ာတို႔ေတြ ကြ်န္ေတာ္ကို လိမ္ေနၾကတာ...
ဆရာမရႊီ ။ ။ မင္းတို႔ေလးေတြကို လိမ္လို႔ ဆရာမမွာ ဘာအက်ဳိးရွိမွာလဲကြယ္...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ အက်ဳိးသိပ္ရွိတာေပ႔ါ။ ကြ်န္ေတာ္ဆီမွာ ရွိတဲ႔ ဆူဇူကီရဲ႔ မန္မိုရီစတစ္ထဲက အခ်က္အလက္ေတြကို ခင္မ်ာတုိ႔က လိုခ်င္တာကိုး...
ဂင္ ။ ။ ယမ္ခ်ာ၊ မင္းအမွန္ကို လက္ခံလိုက္စမ္းပါ...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဂင္၊ မင္းကလည္း သူတုိ႔ဘက္ ပါခ်င္ေနျပီေပါ႔။ မင္းက ခပ္ညံ႔ညံ႔ေကာင္ပဲ။ ဂါဂ်က္၊ ဟာရု ခင္မ်ာတုိ႔ေရာ သူတုိ႔ဘက္ကလား၊ ကြ်န္ေတာ္ဘက္ကလား...

ဂါဂ်က္နွင္႔ ဟာရုမ်က္နွာကို လွမ္းၾကည္႔လိုက္သည္။ 

ဂါဂ်က္ ။ ။ ကြ်န္ုပ္ေျပာတာ နားေထာင္ပါအုန္း...
ဟာရုကလည္း မ်က္နွာကုိ ေအာက္သို႔ ငုတ္ထားသျဖင္႔

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ေတာ္ပါေတာ႔ဗ်ာ။ ခင္မ်ာတုိ႔ တစ္ေယာက္မွကို ကြ်န္ေတာ္ မယံုေတာ႔ဘူး...
ကြ်န္ေတာ္ ေျခလွမ္းမ်ားကို တေရႊ႔ခ်င္း ေနာက္သို႔ ဆုတ္ဆုတ္သြားေတာ႔သည္။ အမ်ားနွင္႔ ကြ်န္ေတာ္တစ္ေယာက္ထဲ ျဖစ္သြားေပမယ္႔ မန္မုိရီစတစ္ကို ဒင္းတုိ႔ လက္ထဲ အပါမခံဘူး ဆုိသည္႔အေတြးျဖင္႔သာ။ ဆုတ္ရင္း ဆုတ္ရင္း တံခါးနားသို႔ ေရာက္သြားေတာ႔သည္။ 

ဆရာကီ ။ ။ ယမ္ခ်ာ၊ မင္း မွားေနျပီကြ။ ငါတုိ႔က မင္းကို ကူညီေနၾကတာ...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဘာကူညီတယ္ ဟုတ္လား။ ဒါဆုိ ခင္မ်ာတုိ႔ ဥကၠဌကို သတ္သြားတဲ႔ လူသတ္တရားခံက ဘယ္သူလဲဆိုတာ ေျပာနုိင္လုိ႔လား။ ေျပာေလ၊ ေျပာေလ...

အားလံုး တိတ္ဆိတ္သြားၾကသည္။ ဘယ္သူမွ အေျဖမေပးနုိင္ပဲ ဆိတ္ျငိမ္သြားခ်ိန္တြင္၊ 

ဥကၠဌ ။ ။ မင္းသိပ္ေတာ္တယ္၊ ယမ္ခ်ာ...
လက္ခုတ္တီးသံနွင္႔အတူ ဥကၠဌ၏ အသံကို ရုတ္တရပ္ ၾကားလုိက္ရ၍ ၾကက္သီးျဖန္းျဖန္း ထလာေတာ႔သည္။ ေနာက္မွ တံခါးကို ဖြင္႔ျပီ ၀င္လာေသာ ဥကၠဌကို မ်က္ျမင္ကိုယ္ေတြ႔ေတြ႔လိုက္ရ၍ ၀မ္းသာသည္ေရာ၊ ၀မ္းနည္းသည္ေရာ နွစ္ခုစလံုး ျပိဳင္တူ ျဖစ္သြားေတာ႔သည္။

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဥကၠဌ၊ ေသသြားျပီမဟုတ္လား...
ဥကၠဌ ။ ။ ငါ လြယ္လြယ္နဲ႔ မေသပါဘူး၊ ယမ္ခ်ာရဲ႔။ မင္းငါကိုေတာ႔ ယံုတယ္ မဟုတ္လား...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဟုတ္...
ဥကၠဌ ။ ။ ဒါဆုိ မင္းဆီမွာ ရွိတဲ႔ ဆူဇူကီရဲ႔ မန္မိုရီစတစ္ကို ငါကို ေပးစမ္း...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဗ်ာ...
ကြ်န္ေတာ္ ဥကၠဌကို ေပးရနွုိးနွုိး၊ မေပးရနွုိးနွုိး ေတြးေ၀သြားေတာ႔သည္။ ဥကၠဌက ကြ်န္ေတာ္ ေရွ႔တြင္ ေသသြားသည္ကို ေတြ႔ခဲ႔ရက္နဲ႔ ဘာလုိ႔ မေသပါလိမ္႔။ တကယ္ပဲ ဆူဇူကီကို သတ္တဲ႔ လူသတ္တရားခံက ဥကၠဌမ်ား ျဖစ္ေနတာလားဟု ေမးခြန္းေပါင္းစံု သြားေတာ႔သည္။ 

ဥကၠဌ ။ ။ ျမန္ျမန္ေပး၊ ငါမွာ အခ်ိန္သိပ္မရွိဘူး...
ေသနတ္ျဖင္႔ ကြ်န္ေတာ္ကို ခ်ိန္းထားေသာ ဥကၠဌကို ကြ်န္ေတာ္ တအံ႔တၾဘၾကီး ေငးၾကည္႔ေနမိသည္။ ဂင္ အေ၀းမွ ေန၍၊

ဂင္ ။ ။ ယမ္ခ်ာ၊ မင္းေပးလုိ႔ မျဖစ္ဘူး။ ဒီအခ်က္အလက္ေတြ ဘယ္ေလာက္ အေရးၾကီးလဲ မင္းအသိဆံုးပဲ။ ငါမင္းကို ယံုခ်င္တယ္ကြာ...
ဥကၠဌ ။ ။ မင္းတို႔ အားလံုး တိတ္ၾကစမ္း။ ေဟ႔ေကာင္ေတြ ၀င္ခဲ႔ၾက...
ဥကၠဌနွင္႔ အတူပါလာေသာ တပည္႔ ၁၀ေယာက္ေလာက္ ၀င္လာၾကျပီ ေသနတ္ေတြျဖင္႔ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ အားလံုးကို ၀ိုင္းထားလုိက္သည္။ ကြ်န္ေတာ္မွာ မန္မိုရီစတစ္ အတုနွင္႔အစစ္ ပါလာသည္႔ အထဲမွ အတုကို ဥကၠဌ လက္ထဲသို႔ပစ္ေပး လုိက္ေတာ႔သည္။

ဥကၠဌ ။ ။ ယမ္ခ်ာ၊ မင္းလိမၼာသားပဲကြ၊ ဟားဟားဟား...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဥကၠဌ၊ ဘာလုိ႔ ဆူဇူကီကို သတ္လိုက္ရတာလဲ...
ဥကၠဌ ။ ။ ဆူဇူကီဆိုတဲ႔ ေကာင္က ငါကို မသကၤာပဲ လုိက္စံုစမ္းရင္း ငါဒီ မန္မိုရီစတစ္ကို ယာကူဇာဂိုဏ္းခ်ဳပ္ကို ေပးေနတာကို ေတြ႔သြားျပီ သူၾကားျဖတ္လုသြားခဲ႔တာ။ သို႔ေသာ္ သူမွာ မန္မိုရီစတစ္ထဲက အခ်က္အလက္ေတြကို သက္ေသျပဖုိ႔ အမ္နီမာအစြမ္း ရွိတဲ႔သူ မရွိခဲ႔ဘူး။ ဒါေပမယ္႔ ယမ္ခ်ာ မင္းေပၚလာခ်ိန္မွာေတာ႔ အရာအားလံုးဟာ ေျပာင္းလဲခဲ႔တယ္။ ဆူဇူကီက မင္းကို အသံုးခ်ျပီ ငါက ယာကူဇာဂိုဏ္းသူလွ်ဳိဆုိတာကို ေဖာ္ထုတ္ဖုိ႔ ၾကိဳးစားခဲ႔တယ္။ ဒါေၾကာင္႔ ဆူဇူကီကို ငါသတ္တာမဟုတ္ဘူး၊ ယမ္ခ်ာ မင္းကိုယ္တုိင္ပဲ သတ္လုိက္တာပဲ...

ကြ်န္ေတာ္ ထိတ္လန္႔ကာ ေနာက္သို႔ လွဲက်သြားေတာ႔သည္။
ဥကၠဌ ။ ။ ခု မန္မိုရီစတစ္ ငါလက္ထဲ ျပန္ေရာက္လာျပီ ဆုိေတာ႔ မင္းတုိ႔ကို အသက္ရွင္လွ်က္ မထားနုိင္ေတာ႔ဘူး။ အားလံုးကို ရွင္း...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဟားဟားဟား။ ဥကၠဌ၊ ခင္မ်ာကို မန္မိုရီအစစ္ေပးလိုက္တယ္လုိ႔ ထင္ေနလို႔လား...
ဥကၠဌ ။ ။ ဘာ၊ မင္းလိုေကာင္က...
ကြ်န္ေတာ္ မ်က္နွာကို ေျခေထာက္ျဖင္႔ ေ၀႔ကန္ခ်လိုက္၍ ၾကမ္းေပၚတြင္ ေမွာက္က်ကာ မူးေ၀သြားေတာ႔သည္။ 

ဥကၠဌ ။ ။ အားလံုးကို ပစ္...
ဆုိတာနဲ႔ ဂါဂ်က္က သူမွာ ပါလာေသာ အေငြ႔ဗံုးကို စနက္ဆြဲျဖဳတ္လုိက္ေတာ႔သည္။ အေငြ႔ဗံုးေၾကာင္႔ တခန္းလံုးကို ဘာမွမျမင္ရေတာ႔ခ်ိန္တြင္ ေသနတ္သံမ်ား ကြ်န္ေတာ္နားထဲတြင္ ဆူညံ႔သြားေတာ႔သည္။ 

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ မီနုိ...
ဟုေအာ္ရင္း ကြ်န္ေတာ္ကို ရန္မူရန္လာေသာ လူဆုိးမ်ားနွင္႔ ျပန္ခုခံတုိက္ခိုက္ ေတာ႔သည္။ တိုက္ခိုက္ရင္း ကြ်န္ေတာ္ ေနာက္ေက်ာဘက္မွ အႏာၱရာယ္တစ္ခု လာသည္ကို သိလိုက္ခ်ိန္တြင္၊

အသံ ။ ။ ဒိုင္း...
အသံနွင္႔အတူ ကြ်န္ေတာ္ေဘးမွာ လွဲက်သြားေသာ ေသြးေတြျဖင္႔ ဟာရုကို အျမန္ေပြ႔ခ်ီလိုက္သည္။ ကြ်န္ေတာ္အတြက္ ျဖစ္ရမည္႔ က်ဥ္ကို ဟာရု အစား၀င္ခံေပးလုိက္ျခင္း ျဖစ္သည္။

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဟာရု၊ မင္း သတိထားအုန္း။ မင္း၊ ေသလို႔ မျဖစ္ဘူး၊ အားတင္းထားရမယ္...
ဟာရု ။ ။ ယမ္ခ်ာ၊ ခင္မ်ာကို ကြ်န္ေတာ္္ယံုတယ္...
ေျပာရင္း ကြ်န္ေတာ္လက္ေမာင္းကို ဆုတ္ကိုင္းထားေသာ ဟာရုလက္လည္း ျပဳတ္က်သြားေတာ႔သည္။ 

------------------------------------------------------
ဇာတ္သိမ္းသို႔



2 comments:

  1. ဟယ္.. ဇာတ္သိမ္းေတာ့မယ္
    ဒီဇာတ္ကေတာ့တိုတယ္ေနာ္..

    ဂငယ္

    ReplyDelete
  2. ဇာတ္သိမ္းေလးက ဘယ္လိုျဖစ္မလဲ
    စိတ္၀င္စားစရာဘဲ..
    ေစာင္႔ဖတ္မယ္ေနာ္ .. ျမန္ျမန္တင္ေပး

    ReplyDelete