Saturday, March 26, 2011

စပိုင္ခ်စ္သူ အခန္း-၁၆ (ဇာတ္သိမ္းပိုင္း)


အခန္း-၁၆
(ဇာတ္သိမ္းပိုင္း)
ကြ်န္ေတာ္ လက္ထဲတြင္ ပန္းစည္းေလးတစ္ခုကိုင္ရင္း ဆာေကးနဲ႔တူတူ အရုိးျပာထားေသာ သခ်ဳိင္းအေဆာက္အဦးထဲသို႔ ၀င္လာၾကသည္။ အျဖစ္ပ်က္တုိင္းက အရမ္းျမန္ဆန္လြန္းလို႔ တခါတေလ အိမ္မက္မ်ားလို႔ေတာင္ ထင္ခဲ႔မိသည္။ အရိုးျပာအုိးေလးတစ္ခုေရွ႔မွာ ငိုေနေသာ ဖက္တီးကိုေတြ႔၍ ကြ်န္ေတာ္ စိတ္မေကာင္း ေတာ္ေတာ္ျဖစ္မိသြားသည္။ 

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဖက္တီး၊ မင္းစိတ္ေျဖေပါ႔ကြာ...
ဖက္တီး ။ ။ ငါအဘိုး အတြက္ စိတ္မေကာင္းျဖစ္လြန္းလို႔ပါကြာ...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ငါလည္း မင္းကို ကိုယ္ခ်င္းစာပါတယ္...

ဖက္တီး ။ ။ ဒါနဲ႔ မင္းက ဘယ္ကိုလာတာလဲ...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ငါ ေက်ာင္းအုပ္(ဥကၠဌ)ရဲ႔ အရိုးျပာကို လာဂါရ၀လာျပဳတာ...

ဟုေျပာကာ ေက်ာင္းအုပ္ရဲ႔ အရိုးျပာရွိေသာ ေနရာတြင္ ပန္းစည္းေလးကို တင္လိုက္ျပီ ဆာေကးနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္ ဒူးေထာက္ကာ ဂါရ၀ျပဳလုိက္ၾကသည္။ ေက်ာင္းအုပ္က လူဆုိးတစ္ေယာက္ ျဖစ္ခဲ႔ေပမယ္႔ ကြ်န္ေတာ္အတြက္ေတာ႔ ဆရာတစ္ဦးပင္မကပဲ၊ ဖခင္ရင္းတစ္ေယာက္လုိ ျဖစ္ခဲ႔သည္႔အတြက္ ေနာက္ဆံုးအၾကိမ္ ဂါရ၀လာျပဳျခင္း ျဖစ္သည္။ ေက်ာင္းအုပ္ကို ဂါရ၀ျပဳျပီ အျပန္ ဆူဇူကီရဲ႔ အရိုးျပာေရွ႔တြင္ အၾကာၾကီး ရပ္ေနမိသည္။ ဆူဇူကီကိုလည္း ဂါရ၀ျပဳရင္း အသက္ကို စေတးခံျပီ စပိုင္ေလာကအတြက္ ကာကြယ္သြားခဲ႔တဲ႔ ဆူဇူကီလို သူရဲေကာင္းမ်ဳိးကို ကြ်န္ေတာ္ စိတ္ထဲတြင္ အလြန္ေလးစား ေနမိေတာ႔သည္။ ထုိ႔ေနာက္ အိမ္သို႔ ဆာေကးနဲ႔တူတူ ျပန္လာခဲ႔သည္။  

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဆာေကး လာဆမ္နီးယား သြားစားရေအာင္...
ဆာေကး ။ ။ ကိုၾကီးကလည္း မေန႔ကမွ စားထားေသးတယ္ေလ...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဒါဆုိလည္း ျပီေရာ...
ကြ်န္ေတာ္ စိတ္ဆုိးကာ ထြက္သြားသျဖင္႔ ဆာေကးေနာက္က ေျပးလုိက္လာျပီ၊

ဆာေကး ။ ။ ကိုၾကီးက ကေလးၾကေနတာပဲ။ လာပါ သြားစားမယ္...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဟဲဟဲ။ ေက်းဇူးပဲ ညီေလးရာ...
တစ္ေယာက္ပခံုးကို တစ္ေယာက္ ဖက္ရင္း လာဆမ္နီးယားဆုိင္သို႔ ထြက္ခြာလာခဲ႔သည္။ လာဆမ္နီးယားဆုိင္နား ေရာက္ခါနီးမွ ဂင္ဆီမွ ဖုန္း၀င္လာေတာ႔သည္။

ဂင္ ။ ။ ယမ္ခ်ာ၊ ယာကူဇာဂိုဏ္းနဲ႔ ပတ္သက္ျပီ အေရးၾကီးကိစၥေပၚလုိ႔ ဥကၠဌက မင္းကို ေခၚခုိင္းလုိက္လုိ႔...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဒါဆုိ ငါစခန္းကို ခုလာခဲ႔မယ္...
ဖုန္းခ်လိုက္ျပီ ကြ်န္ေတာ္အေပၚအေႏြးထည္အက်ီၤကို ခြ်တ္ျပီ ဆာေကးလက္ထဲသို႔ ထုိးထည္႔ လုိက္ျပီ၊ 

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဆာေကး၊ ငါအေရးၾကီးလုိ႔ သြားလိုက္အုန္းမယ္။ မင္းဘာသာ လာဆမ္နီးယား စားလုိက္ေပေတာ႔...
ဆာေကး ။ ။ ကိုၾကီး ဘယ္လဲ။ ကြ်န္ေတာ္ကိုလည္း ေစာင္႔အုန္းေလ...
ေအာ္ဟစ္ကာ တစ္ေယာက္ထဲ က်န္ခဲ႔ေတာ႔သည္။ ကြ်န္ေတာ္မွာ ဒံုးက်ဥ္ရထားရွိရာသို႔ အျမန္ေျပးျပီ ဒုံးက်ဥ္ရထားျဖင္႔ ဌာနခ်ဳပ္ ဖူဂ်ီမီးေတာင္ ရွိရာသို႔ ထြက္ခြာလာခဲ႔ေတာ႔သည္။ ဌာနခ်ဳပ္ေရာက္သည္နွင္႔ ဥကၠဌရုံးခန္း တံခါးကို တြန္းဖြင္႔လိုက္ျပီ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဥကၠဌ၊ ကြ်န္ေတာ္ေရာက္ပါျပီ...
ဆရာကီ ။ ။ ေအး၊ မင္းလာတာနဲ႔ အေတာ္ပဲ။ ယာကူဇာ နဂါးနီဂိုဏ္းခ်ဳပ္ရဲ႔သား နာဂါတို (ေခၚ) တုိမိုယာကို ဖမ္းစီးဖုိ႔ ကိစၥပဲ။ ဒီကိစၥကို မင္းနဲ႔ ဟာရုကို တာ၀န္ေပးလုိက္ျပီ။ မနက္ျဖန္ မနက္ခရီးထြက္ဖုိ႔ ျပင္ေပေတာ႔...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဟိုက္...

ဥကၠဌရုံးခန္းထဲမွ ထြက္လာျပီမွ ဟာရုလို ငျပိန္းေကာင္နဲ႔ ငါကို တြဲေပးျပန္ျပီဟု ၾကိမ္းဆဲေနမိသည္။ ဟာရု တံုးလြန္းလို႔သာ ေက်ာင္းအုပ္(အရင္စပိုင္ ဥကၠဌ) ကြ်န္ေတာ္ကို ပစ္လိုက္ေသာ က်ည္ကို အစား၀င္ခံခဲ႔ေပးျခင္း ျဖစ္သည္။ ဟာရု မေသေကာင္းလုိ႔ ေသနတ္က်ည္က ရွုပ္ထိရုံသာ ထိသြားခဲ႔၍ ေဆးရုံမွာ တပတ္ေလာက္ အနားယူျပီ သက္သာသြားခဲ႔သည္။ ေက်ာင္းအုပ္ ကြ်န္ေတာ္ကို ေနာက္တစ္ၾကိမ္ ေသနတ္ျဖင္႔ ထပ္ပစ္ရန္ ၾကိဳးစားေနသျဖင္႔ ဆရာကီက ေက်ာင္းအုပ္ကို အခ်ိန္မွီ ပစ္သတ္ခဲ႔ရသည္။ ထုိအေၾကာင္းေတြကို ျပန္ေတြးေတာေနစဥ္၊

ဟာရု ။ ။ ယမ္ခ်ာ၊ ခ်စ္သူငယ္ခ်င္းၾကီး မေတြ႔တာ ၾကာျပီ...
ဟုေအာ္ကာ ကြ်န္ေတာ္ကို ေျပးဖက္ရန္ ၾကိဳးစားသျဖင္႔ ဟာရု မ်က္နွာတည္႔တည္႔ကို ဒိန္ေညာင္ဟု ကန္ထုတ္လုိက္ေတာ႔သည္။

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဟာရု၊ မင္းေနာက္တစ္ခါ ငါအစား၀င္ခံေပးလို႔ကေတာ႔ မင္းအေသပဲ...
ဟာရု ။ ။ ဟဲဟဲ။ ကြ်န္ေတာ္ ၀င္ခံေပလို႔သာ ခင္မ်ာကို ခုေတြ႔ေနရတာေပါ႔...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ေအးပါ။ မင္းကို ေက်းဇူးတင္ပါတယ္...
ဟာရု ။ ။ ဒါေၾကာင္႔ ေျပာသားပဲ ကြ်န္ေတာ္က ငတံုးမဟုတ္ပါဘူးလုိ႔...
နွစ္ေယာက္ ရယ္ေမာကာ စကားေျပာရင္း လမ္းေလွ်ာက္လာစဥ္ မီနုိအျပင္ ထြက္သြားသည္ကို ေတြ႔လိုက္သည္နွင္႔၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဟာရု၊ မင္းခဏေနခဲ႔အုန္း...
ေျပာကာ မီနုိေနာက္သို႔ ေျပးလိုက္သြားေတာ႔သည္။ မီနုိကလည္း ကြ်န္ေတာ္ကို ေတြ႔လိုက္သည္နွင္႔၊

မီနုိ ။ ။ ဟိုင္း ယမ္ခ်ာ...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဟိုင္း မီနုိ။ နင္အိမ္ကို ျပန္မလုိ႔လား...
မီနုိ ။ ။ ဟုတ္တယ္...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ငါလည္း အိမ္ျပန္မလုိ႔ပဲ။ ဒါနဲ႔ နင္ဒီေန႔ အားလား...
မီနုိ ။ ။ ငါက အားပါတယ္။ ဒါေပမယ္႔ နင္ကို ဥကၠဌက အေရးၾကီး တာ၀န္ေပးထားတယ္ဆုိ...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ မနက္ျဖန္မွ ခရီးထြက္ရမွာဆုိေတာ႔ ဒီေန႔ အားပါတယ္ဟ။ တစ္ခုခု သြားစားရေအာင္ေလ...
မီနုိ ။ ။ ေအးေကာင္းသားပဲ...
ကြ်န္ေတာ္ အလုပ္ကိစၥေတြနဲ႔ ရွုပ္ေနသည္နွင္႔ မီနုိမ်က္နွာေလးေတာင္ မျမင္ရတာ အေတာ္ၾကာသြားခဲ႔ျပီ။ မျမင္ရတာ ပိုၾကာမွ မီနုိက ပိုလွလာသလိုပင္။ မီနုိနွင္႔ ကြ်န္ေတာ္ ဆုိင္တစ္ခုထဲတြင္ ၀င္ထုိင္လိုက္ၾကသည္။ ဘယ္ကေန စေျပာရမွန္းမသိပဲ ကြ်န္ေတာ္ ျငိမ္သက္ေနမိသည္။ မီနုိကလည္း ပါးေလးပန္းေရာင္သန္းကာ မ်က္နွာေလးကို ငုတ္ထားသည္။ ေျပာမယ္ဆုိေတာ႔လည္း နွစ္ေယာက္ျပိဳင္တူ ျဖစ္သြားမိသည္။

ျပိဳင္တူ ။ ။ ဟိုေလ...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ နင္အရင္ေျပာပါ...
မီနုိ ။ ။ ငါက အေရးမၾကီးပါဘူး။ နင္အရင္ေျပာေလ...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ငါေလ နင္ကို...
ခ်စ္တယ္ ဆုိတဲ႔စကားကို ေျပာမထြက္နုိင္ပဲ ထစ္ထစ္ေငါ႔ေငါ႔ ျဖစ္ေနေတာ႔သည္။ ဒီပါးစပ္က အေရးၾကီးျပီဆုိရင္ စူပါကလူနဲ႔ ကတ္ထားသလား ေအာင္းေမ႔ရတယ္ဟု ကိုယ္မွာကို ၾကိမ္းဆဲေနမိသည္။ ခုခ်ိန္မွ မေျပာပဲ သူမ်ားဦးသြားမည္ကို မလိုလားသျဖင္႔၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ မီနုိ ငါနင္ကို အရမ္းခ်စ္တယ္။ နင္လည္း ငါကို ခ်စ္တယ္မလားဟင္...
ပန္းေရာင္သန္းေနေသာ မီနုိပါးေလးေတြ ပိုျပီ နီရဲလာေတာ႔သည္။ 

မီနုိ ။ ။ ငါ၊ ငါေလ နင္တုိ႔ကို ခ်စ္ပါတယ္...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ အမ္...
မီနုိ ။ ။ နင္တုိ႔ဆုိတာ နင္ရယ္၊ အမ္နီမာရယ္၊ ယမ္ခ်ာရယ္ကို ေျပာတာပါ...
၀မ္းသားလံုးစို႔ျပီ ခ်က္ခ်င္းဆုိသလို မီနိုေဘးတြင္ ေျပာင္းထုိင္လိုက္ကာ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ငါအရမ္းေပ်ာ္တယ္ဟာ...
မီနုိကို အတင္းေျပးဖက္လုိက္သျဖင္႔ မီနုိရွက္ရမ္းရမ္းကာ စိတ္လွုပ္ရွားလြန္းျပီ မီနုိကိုယ္ပြားပါ ခဲြထြက္သြားေတာ႔သည္။

မီနုိကိုယ္ပြား ။ ။ နင္က ငါမရွိတုန္း မီနုိကို ျဖားေယာင္းေနတယ္ေပါ႔ေလ...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ မဟုတ္ရပါဘူးဗ်။ မီနုိအစစ္ ငါကို ကယ္ပါအုန္း...
မီနုိကိုယ္ပြား ။ ။ ဘာလို႔ မဟုတ္ရမွာလဲ။ ငါနင္ကို သတ္မယ္...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ အမယ္ေလးဗ်။ ေျပးျပီဗ်ဳိ႔...
ေအာ္ဟစ္ကာ ကြ်န္ေတာ္ အနည္းအသက္လုကာ ထြက္ေျပးရေတာ႔သည္။ 

--------------------------------------------------
ပီးပါၿပီ


1 comment:

  1. အာကြာ
    ေပ်ာ္ေနတုန္းမွာ မီႏိုကိုယ္ပြားက လာရႈပ္သြားတယ္..
    ဟီး ယမ္ခ်ာ သနားပါတယ္ေနာ္
    ျပီးသြားျပီဆိုေတာ႔ ေနာက္အသစ္ေတြ ေမွ်ာ္ရဦးမယ္ေပါ႔။

    ReplyDelete