Monday, October 3, 2011

စာဖုိမွဴး ခ်စ္သူ ( အခန္း-၃ အိခ်ီကို)


အခန္း-၃ (အိခ်ီကို)
အိမ္ေထာင္ရွင္မ ေလာင္းလ်ာမ်ားသာ


♥♥♥♥ အိခ်ီ... အိခ်ီ... အိခ်ီကို... မုိမို... မုိုမို... မုိမုိမုိမုိ... ယူကီ... ယူကီ... ယူယူကီ... မီနုိ.. မီနုိ... မီနုိနုိနုိ... စာဖုိမွဴးကလပ္မွ ၾကိဳဆုိပါသည္... ♥♥♥♥

ေက်ာင္းေရွ႔ေရာက္သည္နွင္႔ ကြ်န္ေတာ္ ေဘာ္ဒီကဒ္ ကားတံခါးကို အဆင္႔သင္႔ လာဖြင္႔ေပးသည္။ ကြ်န္ေတာ္ ကားေပၚမွ ဆင္းလာျပီ ေက်ာင္းေရွ႔ ေျခခ်လိုက္သည္နွင္႔ ေက်ာင္းသူအားလံုး ရြရြစိစိ ျဖစ္ကုန္ၾကသည္။ မျပံဳးတျပံဳးေလး ျပံဳးလုိက္ရင္း အီမုိဆံပင္ မတုိ၊ မရွည္ ဆံေကကို သလိုက္သည္။

ေက်ာင္းသူ ။             ။ ဟယ္၊ အိခ်ီကို...
တျခားေက်ာင္းသူ ။     ။ အဲဒါ ေက်ာင္းမွာ အေခ်ာဆံုးနဲ႔ အေတာ္ဆံုး အိခ်ီိကို ဆုိတာေလ...
ေနာက္ေက်ာင္းသူ ။    ။ အိခ်ီ... အိခ်ီကို... ကို.. ခ်စ္... တယ္...

          ေျပာရင္း ထုိေနရာတြင္ပင္ ေမ႔လွဲက်သြားသည္။ တျဖည္းျဖည္းနွင္႔ ပ်ားအုံ႔သို႔ ပ်ားမ်ား စုေ၀းေရာက္လာသည္႔အလား ကြ်န္ေတာ္နားသို႔ ေက်ာင္းသူမ်ား ၀ုိင္းရံလာၾကသည္။ အရပ္၆ေပေလာက္ နီးပါး ရွည္ကာ ေတာင္႔တင္းခံညားတ႔ဲ ကုိယ္ခႏာ ရွိတာမုိ႔ မိန္းခေလးတိုင္း ကြ်န္ေတာ္ကို မေၾကြပဲ မေနနုိင္ေပ။ ကြ်န္ေတာ္လည္း ဗယ္ဘက္လက္ကို အသင္႔ပါလာေသာ လက္ကိုင္ပု၀ါ တစ္ထည္ျဖင္႔ အုပ္လိုက္ျပီ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။              ။ ဟန္႔ ခ်ေလာင္း...
          မန္းလိုက္ရာ နွင္းဆီပန္း ျဖစ္သြားေတာ႔သည္။ လက္ခုတ္ကို အားရပါးရ တီးၾကရင္း၊

ေက်ာင္းသူမ်ား ။        ။ အိခ်ီကို ေတာ္လိုက္တာ။ ေဖ်ာင္း၊ ေဖ်ာင္း...
ရပ္ေနသည္႔ ေက်ာင္းသူမ်ားၾကားမွ အလွဆံုး ေက်ာင္းသူကို နွင္းဆီပန္းေလး ေပးလိုက္သည္။

ေက်ာင္းသူ ။             ။ ငါေတာ႔ အသက္မွ ရွုေသးရဲ႔လား...
          မူးေမ႔မတတ္ ျဖစ္သြားျပန္သည္။ ကြ်န္ေတာ္လည္း ျပံဳးစိစိျဖင္႔ ေက်ာင္းခန္းထဲသို႔ ၀င္လာခဲ႔သည္။ ေက်ာင္းခန္းထဲ ေရာက္သည္နွင္႔ ကြ်န္ေတာ္ သူငယ္ခ်င္း ယမ္ခ်ာ ေရာက္လာသည္။ ကြ်န္ေတာ္က စမတ္က်ေအာင္ ေနတတ္သေလာက္ ယမ္ခ်ာက ငယ္စဥ္ကတည္း ဆံပင္ ဖုိသီဖတ္သီးနွင္႔ ဖစ္ကလပ္ဆန္းေနတတ္သူ ျဖစ္သည္။ ဒါေၾကာင္႔ ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ ယမ္ခ်ာတုိ႔ သူငယ္ခ်င္း နွစ္ေယာက္ကို ေက်ာင္းသူေတြက ေဒါင္းနဲ႔က်ီးဟု တင္စားေျပာဆုိတတ္သည္။ ခုလည္း ေက်ာင္းအက်ီၤေတြ ေဘာင္းဘီျပင္ထြက္လွ်က္၊

ယမ္ခ်ာ ။                 ။ အီခ်ီကို၊ မင္း ကလပ္၀င္ဖုိ႔ေဖာင္ ခုထိ မတင္ေသးဘူးလားကြာ...
ကြ်န္ေတာ္ ။              ။ ငါစဥ္းစားတုန္းပဲ...
          ယမ္ခ်ာက ကြ်န္ေတာ္နားသို႔ ကပ္ထုိင္လွ်က္ တုိးတုိးေလး သူမ်ား မၾကားရေအာင္၊

ယမ္ခ်ာ ။                 ။ ေဟ႔ေကာင္ သိပ္စဥ္းစားမေနပါနဲ႔ကြာ။ မင္း ဂ်ဴဒိုကလပ္ထဲသာ ၀င္လုိက္စမ္းပါကြာ။ ျပီေတာ႔ ဆရာမရႊီကလည္း မင္းကို ေခၚခိုင္းေနတာ...
          ဂ်ဴဒိုကလပ္မွ ဆရာမရႊီဟု ၾကားရုံနွင္႔ မုိးၾကိဳးပစ္ခ်လိုက္သည္႔အလား ေခါင္းတစ္ခုလံုး ၾကိမ္းထြက္သြားျပီ အေငြ႔မ်ား တဆူဆူျဖင္႔ ငယ္လေယာင္၊ ငယ္လေယာင္။ အဘယ္ေၾကာင္႔ဆုိေသာ္ မေန႔ကမွ ဂ်ဴဒိုကလပ္မွာ ဆရာမရႊီကိုင္ေပါက္လိုက္၍ ကလပ္၀င္တစ္ေယာက္ ေဆးရုံေရာက္သြားေသးသည္။ ျပီမွ အိေျႏၵ ျပန္ဆယ္လိုက္ရင္း၊

ကြ်န္ေတာ္ ။              ။ ဒီလို ရူးေပါေပါအလုပ္ေတြ ငါစိတ္မ၀င္စားဘူး...
         
          လူၾကားေကာင္းေအာင္ ျပန္ေျဖလိုက္သည္။ ဂ်ဴဒိုကလပ္ထဲ မ၀င္တာမုိ႔ သူရဲေဘာေၾကာင္တယ္လို႔ေတာ႔ ေက်ာင္းသူမ်ား ထင္မွာကို မလိုလားေပ။ မိန္းခေလးတုိင္း ကြ်န္ေတာ္ကို အထင္ၾကီး ေလးစားေနသည္ကို အျမဲေတြ႔ခ်င္မိသည္။ ခုကြ်န္ေတာ္နွင္႔ ယမ္ခ်ာ စကားေျပာေနသည္ကို ေဘးမွ ေက်ာင္္းသူမ်ား ခုိးနားေထာင္ေနမွန္း သိသည္။ ယမ္ခ်ာက ေဒါသထြက္ဟန္ျဖင္႔၊

ယမ္ခ်ာ ။                 ။ ေနပါအုန္း။ မင္းက ဘယ္ကလပ္၀င္မွာမို႔လုိ႔လဲ...
ကြ်န္ေတာ္ ။              ။ ဘတ္စကစ္ေဘာအဖြဲ႔ ၀င္မလားလို႔...
ေက်ာင္းသူမ်ား ။        ။ ေဟး၊ ဘတ္စကစ္ေဘာကလပ္တဲ႔...
          ေအာ္ရင္း တစ္ခန္းလံုးမွ ေက်ာင္းသူမ်ား လစ္ခနဲေနေအာင္ ဘတ္စကစ္ေဘာကလပ္ ရွိရာသို႔ ေဖာင္တင္ရန္ သူသူငါငါ အလုအယွက္ အေျပးသြားေတာ႔သည္။ ေက်ာင္းသူေတြ အားလံုး ထြက္သြားမွ ယမ္ခ်ာ နွင္႔ ကြ်န္ေတာ္ အားရပါးရ ရယ္ေနမိသည္။

ယမ္ခ်ာ ။                 ။ အိခ်ီကို ေက်းဇူးပဲ။ ဟီးဟီး မင္းကူညီေပးလို႔ ငါတုိ႔ ဘတ္စကပ္ေဘာ ကလပ္ လူျပည္႔ေတာ႔မွာ...
ကြ်န္ေတာ္ ။              ။ မလိုပါဘူး...
          ဟု ရုိးရုိးပင္ ျပန္ေျဖလိုက္သည္္။ ကလပ္တြင္ လူလုိလွ်င္ ကြ်န္ေတာ္ဆီမွ အကူအညီျဖင္႔ ေက်ာင္းသူေတြကို တဖက္လွည္႔ကာ ကလပ္ထဲ ၀င္ခိုင္းၾကသည္။ အမွန္တိုင္း ေျပာလွ်င္ ခုခ်ိန္ထိ ကြ်န္ေတာ္ ကိုယ္တုိင္ ဘယ္ကလပ္ ၀င္ရမည္ကို စဥ္းစားရခက္ေနမိသည္။ အင္း၊ ငါဘယ္ကလပ္ကို ၀င္ရင္ေကာင္းမလဲဟု ေတြးရင္း ေက်ာင္းစၾကၤံေပၚတြင္ လမ္းေလွ်ာက္လာစဥ္ ပါမုန္႔ ဦးထုပ္ တစ္လံုးစီ ၀တ္ထားျပီ ကလပ္ေၾကၿငာစာရြက္မ်ား ေ၀ေနသည္႔ ေက်ာင္းသူေတြကို ထူးဆန္းစြာ ၾကည္႔လိုက္မိသည္။ ဒီလို အူေၾကာင္ေၾကာင္ ေက်ာင္းသူေတြလည္း ရွိေသးသားဟု နွာေခါင္းရွုတ္ရင္း သူတုိ႔ေရွ႔မွ ျဖတ္ေလွ်ာက္သြားစဥ္၊

ယူကီ ။                     ။ မီနုိ၊ အဲဒါ အိခ်ီကိုေလ...
မီနို                        ။ အိခ်ီကို၊ ဟို... ဟို... စာရြက္ေလး...
ရွက္ရွက္ျဖင္႔ ထုိေက်ာင္းသူမွ စာရြက္ လာအတင္း ထုိးေပး၍ သူမကို လွမ္းၾကည္႔လိုက္သည္။ မီနုိဆုိတဲ႔ ေက်ာင္းသူက ဆြဲေဆာင္မွုရွိသည္နွင္႔ ျပံဳးတံု႔တုံ႔ျဖင္႔ သူမေပးေသာ စာရြက္ကို ယူမည္အလုပ္တြင္ သူမေဘးမွ ကေလးဆန္ဆန္ေက်ာင္းသူက၊

မိုမုို ။                       ။ အိခ်ီကို ဆိုတာ ဘယ္သူလဲဟင္...
ကြ်န္ေတာ္ ။              ။ ကိန္...
          ကြ်န္ေတာ္ ထုိေနရာတြင္ ေမ႔လွဲခ်င္စိတ္ ျဖစ္သြားေတာ႔သည္။

ယူကီ ။                    ။ ဟာ၊ ေက်ာင္းကင္း အိခ်ီကိုေလ။ မုိမုိ၊ အိခ်ီကို ကိုလည္း ေၾကၿငာစာရြက္ ေပးလိုက္ ေပးလုိက္...
မိုမိုု ။                       ။ ဟုိ၊ ငါတုိ႔ စာရြက္ေ၀မွာ မိန္းခေလးေတြပဲဆို။ သူက ေယာက်ာ္ေလးကိုး...
ယူကီ ။                    ။ နင္က ေပးဆိုေပးတာ မဟုတ္ဘူး။ အိခ်ီကို စာရြက္ေလး ယူသြားေပးပါေနာ္...
          ေျပာရင္း ကြ်န္ေတာ္လက္ထဲသို႔ စာရြက္ အတင္းလာထုိးထည္႔သျဖင္႔ အားနာနာျဖင္႔ ယူလာခဲ႔သည္။ ကြ်န္္ေတာ္အေၾကာင္း တြတ္တီေျပာရင္း ထုိေက်ာင္းသူ ၃ေယာက္က်န္လာခဲ႔သည္။ ဘယ္လိုဟာေတြပါလိမ္႔ ငါနံမည္မသိတဲ႔ ေက်ာင္းသူက ရွိေသးဟု ၾကိမ္းဆဲေနမိသည္။ ခဏေနမွ ဗုိက္မွ အသံေပါင္းစံု ထြက္လာ၍ အိပ္သာသို႔ အျမန္ေျပးရေတာ႔သည္။ ဒီေန႔မွ ဒီဗိုက္ကလည္း ဘာလို႔ နာေနမွန္း မသိေပ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။              ။ အာယိုယို၊ အာယုိယုိ။ ခုမွပဲ ေနသာထုိင္သာ ရွိသြားေတာ႔တယ္...
          အိပ္သာသံုး စကၠဴလိပ္ရွာရာ၊ စကၠဴလိပ္ကုန္ေနျပန္၍ စိတ္ပ်က္သြားမိသည္။ ခဏေနမွ ခုနက ဟုိအူေၾကာင္ေၾကာင္ ေက်ာင္းသူေတြ ေပးလိုက္ေသာ စာရြက္ကို သတိရသြားေတာ႔သည္။ ဟာ၊ ဟ ငါအတြက္ အိပ္သာသံုးစကၠဴရျပီ အသံုးျပဳရန္ ျပင္ျပီမွ ထုိစာရြက္မွာ ေရးထားေသာ စာတစ္ေၾကာင္းကို အမွတ္မထင္ ဖတ္မိလိုက္ျပီ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။              ။ ဟင္၊ စာဖုိမွဴးကလပ္ ဆိုပါ႔လား။ ဒါ... ဒါ... ငါအျဖစ္ခ်င္ဆံုး အရာပဲ...
          ေပ်ာ္လြန္းလုိ႔ အိပ္သာတက္ရင္း ေမ႔ကာ ထခုန္လိုက္ရာ ေခ်ာ္လွဲက်ျပီ ေျခေထာက္ ေထာ႔နဲ႔ေထာ႔နဲ႔ ျဖစ္သြားေတာ႔သည္။ စာဖုိမွဴးေကာင္း တစ္ေယာက္ျဖစ္ေရးသည္ ကြ်န္ေတာ္ရဲ႔ ဘ၀ရည္မွန္းခ်က္ဟု ဆုိလည္း မမွားေပ။ ကြ်န္ေတာ္ ရူးသြပ္ေအာင္ လုပ္ခ်င္တဲ႔ စာဖုိမွဴးအလုပ္ကုိ လုပ္ရေတာ႔မည္ဟု ေတြးမိသည္နွင္႔ ဘယ္လုိေပ်ာ္မွန္းမသိေပ။ ကြ်န္ေတာ္အေမ မသိေအာင္ ငယ္စဥ္ကတည္းက မီးဖုိေခ်ာင္ထဲ၀င္ျပီ ဟင္းေတြ ခိုးခုိးခ်က္တာမုိ႔ ကြ်န္ေတာ္ကို အေျခာက္ဟု ေလွာင္ေျပာင္ခံခဲ႔ရသည္။ ခုေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္ ရည္မွန္းခ်က္ကို လက္ေတြ႔အေကာင္အထည္ ေဖာ္လိုက္နိုင္ျပီဟု ေတြးရယ္ရင္း ေၾကမြေနေသာ ေၾကၿငာစာရြက္ကို ေသခ်ာျဖန္႔လုိက္သည္။

ေၾကၿငာစာရြက္ ။        ။ စာဖုိမွဴးကလပ္သို႔ အိမ္ရွင္မေကာင္း အေလာင္းအလ်ာမ်ားကိုသာ ဖိတ္ေခၚပါသည္။ ပံု မုိမုိ၊ ယူကီ၊ မီနုိ...
          အသဲပံုေလးမ်ား ေ၀ေ၀ျဖာျဖာျဖင္႔ ခ်စ္စဖြယ္ေကာင္းေအာင္ ေရးထားေသးသည္။ ဘာ၊ အိမ္ရွင္မ ေလာင္းလ်ာမ်ားသာ ဒါကြ်န္ေတာ္ကို သက္သက္ေစာ္ကားတာပဲ။ ခုေခတ္ ေအာင္ျမင္ ေက်ာ္ၾကားေနတာတဲ႔ စာဖုိမွဴးတုိင္း ေယာက်ာ္းေတြခ်ည္းပဲ။ ဒါကို အိမ္ရွင္မေလာင္းလ်ာမ်ားဟု ဆုိထားသည္နွင္႔ ထုိေက်ာင္းသူ ၃ေယာက္ကို ရန္ေတြ႔ရန္ တစ္ခန္း၀င္ တစ္ခန္းထြက္ လိုက္ရွာေတာ႔သည္။ ထုိိ ၃ေယာက္ထဲမွ ဆံပင္တုိတုိ ေယာက်ာ္းပံုနဲ႔ ေက်ာင္းသူမ်က္နွာကို ကြ်န္ေတာ္ ေကာင္းေကာင္းမွတ္မိသည္နွင္႔ လိုက္ရွာရင္း ၁၂ဘီတန္းေရာက္ေတာ႔ အခန္းေထာင္႔တြင္ သူကုိယ္ကို ဆရာၾကီး စတုိင္ျဖင္႔ ေလက်ယ္ေနေသာ ေက်ာင္းသူအား၊

ကြ်န္ေတာ္ ။              ။ ေဟ႔ ဒီမွာ...
          ထုိေက်ာင္းသူမွလည္း ကြ်န္ေတာ္ကို လွည္႔ၾကည္႔ကာ အံ႔အားသင္႔သြားေတာ႔သည္။

ယူကီ ။                    ။ ဟင္၊ အိခ်ီကို...
          ထုိခ်ိန္ တျခားေက်ာင္းသူမ်ားလည္း ကြ်န္ေတာ္ကို ျမင္ေတာ႔ လွုပ္လွုပ္ရြရြ ျဖစ္ကုန္ၾကသည္။ ခုလိုခ်ိန္မွာ ကြ်န္ေတာ္ စာဖုိမွဴးကလပ္၀င္ခ်င္တဲ႔ အေၾကာင္းသာ ေျပာလိုက္လွ်င္ ေက်ာင္းသူမ်ား ဟယ္၊ အိခ်ီကိုကို ေယာက်ာ္းပီသလွျပီ ေအာင္းေမ႔ေနတာ၊ အေျခာက္ၾကီးေတာ္ဟု ေျပာမည္ဟု ေတြးမိသည္နွင္႔ မ်က္ေတာင္ၾကီးကုတ္ကာ ေခါင္းထဲမွ အေငြ႔မ်ား ထြက္လာေတာ႔သည္။ ဒါေၾကာင္႔ ရန္ပင္မေတြ႔ခဲ႔ရပဲ၊ အခန္းထဲမွ ျပန္ထြက္လာခဲ႔သည္။
          ဒီလိုနွင္႔ ကြ်န္ေတာ္ စာဖုိမွဴးကလပ္၀င္မည္႔ အစီအစဥ္ မထေျမွာက္ပဲ ျဖစ္ခဲဲ႔ရျပန္သည္။ ေက်ာင္းဆင္း အိမ္ျပန္ရာ တစ္လမ္းလံုး သူတို႔ေပးလိုက္တဲ႔ စာဖုိမွဴးကလပ္ ေၾကၿငာစာရြက္ကုိပင္ ထပ္ခါထပ္ခါ ဖတ္ၾကည္႔ေနမိသည္။ စာဖုိမွဴးကလပ္တြင္ ကြ်န္ေတာ္နွင္႔ ၀ါသနာတူ ဟင္းခ်က္မိတ္ေဆြမ်ားျဖင္႔ ေန႔စဥ္ ဟင္းေတြခ်က္ျပဳတ္ေနရမည္ ဆိုလွ်င္ ကြ်န္ေတာ္ ဘ၀မွာ ေနေပ်ာ္ပါျပီ။
ကြ်န္ေတာ္ပင္ မမွတ္မိသည္႔ ကြ်န္ေတာ္နဲ႔အေမကို ပစ္ခဲ႔ေသာ အေဖရင္းဆုိသူသည္လည္း ဂ်ပန္တြင္ အေတာ္ဆံုး ဟိုတယ္စာဖုိမွဴးတစ္ဦးပင္။ ဒါေၾကာင္႔ ငယ္စဥ္ကတည္းက ၾကီးလာရင္ စာဖုိမွဴးလုပ္မယ္ ေျပာတုိင္း ကြ်န္ေတာ္ အေမ အရုိက္ခံခဲ႔ရသည္။ ထုိ႔ေၾကာင္႔ ျဖစ္ခ်င္တဲ႔စိတ္ကိုပင္ မ်ဳိသိပ္ကာ မည္သူကုိမွ ဖြင္႔မေျပာခ႔ဲမိေပ။ အေတြးလြန္ေနရင္းမွ ရွုတ္တရပ္ မနက္က ေက်ာင္းတြင္ ေတြ႔လိုက္ေသာ ပါမုန္႔ဦးထုပ္ ေဆာင္းထားေသာ ေက်ာင္းသူ ၃ေယာက္ လမ္းစၾကၤ႔တြင္ တစ္ဦးနွင္႔ တစ္ဦး စေနာက္ရင္း လမ္းေလွ်ာက္ေနသည္ကုိ ေတြ႔လိုက္၍၊

ကြ်န္ေတာ္ ။              ။ ကားကို ရပ္၊ ရပ္...
          ဟုေအာ္ကာ ကားရပ္လုိက္သည္နွင္႔ ကားေပၚမွ ေရးၾကီးသုတ္ပ်ာ ေျပးဆင္းေတာ႔သည္။ သူတုိ႔ကို လိုက္မွီသြားမွ အေနာက္ကအသံျပဳလိုက္ရင္း၊

ကြ်န္ေတာ္ ။              ။ ေဟ႔ ဟိုေရွ႔က ၃ေယာက္...
          ၃ေယာက္လံုး ျပိဳင္တူလွည္႔ၾကည္႔ရင္း ကြ်န္ေတာ္ကို ျမင္ေတာ႔ ေယာက်ာ္ရွာစတုိင္ ေက်ာင္းသူက၊

ယူကီ ။                    ။ အိခ်ီကို ငါတုိ႔ေနာက္က လိုက္လာတယ္။ ေန႔လည္ကလည္း ငါကို လာရွာတယ္ ဆုိေတာ႔။ ဟဲဟဲဟဲ...
          ဟုေျပာရင္း သူမလက္ထိပ္ေလး နွစ္ခုကို ေတ႔ေနသည္။ သူမ ဘယ္လိုေတြးေနျပီ ဘယ္ကို ေျခလွမ္းလွမ္းေနသည္ကို ကြ်န္ေတာ္သိ၍ စာဖုိမွဴးကလပ္ ေၾကၿငာစာရြက္ကို သူတုိ႔ မ်က္နွာနားတြင္ ေတ႔လုိက္ရင္း၊

ကြ်န္ေတာ္ ။              ။ တိတ္၊ ခင္မ်ာတုိ႔ ေၾကၿငာစာရြက္မွာ ဘာသေဘာနဲ႔ အိမ္ရွင္မ ေလာင္းလ်ာမ်ားကိုသာ ဖိတ္ေခၚပါသည္ဟု ေရးထားတာလဲ...
ယူကီ ။                    ။ ဟမ္ အဲဒါေမးဖို႔ လာတာ။ အဲဒါ မီနုိ နင္ေပးတဲ႔ အၾကံဆိုေတာ႔ နင္ပဲ ရွင္းလိုက္...
မီနို ။                       ။ ငါေပးတဲ႔ အၾကံဆုိေပမယ္႔ ယူကီ နင္လည္း ပါတာပဲ...
ယူကီ ။                    ။ ငါမပါဘူး...
မီနုိ ။                       ။ ပါတယ္...
          ျငင္းခုန္ေနၾကစဥ္ ဆံပင္ကုတ္၀ဲျဖင္႔ ကေလးကလာဆန္ေသာ ေက်ာင္းသူမွ ေခါင္းကုတ္ရင္း၊

မိုမို ။                       ။ ဟုိေလ၊ ဒါေတြ ေမးေနတာ စာဖုိမွဴးကလပ္ကို စိတ္၀င္စားလုိ႔လားဟင္...
          ဟု ေမးလိုက္ရာ ခုနက ျငင္းခုန္ေနေသာ မီနုိနွင္႔ ယူကီတုိ႔ကပါ ကြ်န္ေတာ္ကို မသကၤာေသာ အၾကည္႔ျဖင္႔ ၀ုိင္းၾကည္႔ၾကသည္။ ကြ်န္ေတာ္လည္း ဘာဆက္ျပန္ေျဖရမွန္း မသိပဲ မ်က္နွာကို လႊဲထား၍၊

ျပိဳင္တူ ။                   ။ အိခ်ီကိုလို လူမ်ဳိးက စာဖုိမွဴးကလပ္ ၀င္ခ်င္တယ္...
အရမ္းကို အံ႔ၾဘေသာ အသံျဖင္႔ ျပိဳင္တူ ဟစ္ေကြ်းလိုက္ၾကသည္။ ခဏေနေတာ႔ ဆုိင္တစ္ခုတြင္ သူတုိ႔ႏွင္႔ တူတူ ၀င္ထုိင္လုိက္သည္။ ဒီအူေၾကာင္ၾကား ၃ေယာက္ကလည္း ကြ်န္ေတာ္ကို ျပဴးျပဲကာ ၾကည္႔ေနၾက၍ အေနက်ပ္ေနမိသည္။ ထုိအထဲက ဆံပင္ေကာက္ေကာက္ျဖင္႔ ဆြဲေဆာင္မွုရွိေသာ မီနုိဆိုတဲ႔ ေက်ာင္းသူမွ၊

မီနုိ ။                       ။ ဟိုေလ၊ ကြ်န္မတုိ႔ ဒီမွာ ထုိင္ေနတာ ၁နာရီေလာက္ ရွိျပီ။ ရွင္စကားလည္း တစ္ခြန္းမွ မေျပာဘူး။ အိမ္ရွင္မေလာင္းလ်ာမ်ားသာ ဆုိတဲ႔စာနဲ႔ ပတ္သက္ျပီ စိတ္ဆုိးသြားရင္ ကြ်န္မတုိ႔ကပဲ ေတာင္းပန္ပါတယ္...
ယူကီ ။                    ။ ဟုတ္ပါတယ္။ အိခ်ီကိုလို ေယာက်ာ္း ရင္႔မာၾကီးေတြကိုလည္း လက္ခံေပးမွာပါ...
          ဟုအသံကို မၾဘၾဘေအာင္ တမင္လုပ္၍ ေျပာလုိက္၍ ကြ်န္ေတာ္ ရယ္ေတာင္ ရယ္ခ်င္လာသည္။ မီနုိက ယူကီကို လက္တုိ႔ရင္း သူတုိ႔တစ္ဦးနွင္႔ တစ္ဦး တြတ္တီ၊ တြတ္တီ လုပ္ေနၾကသည္။ ထုိင္ေနတာ ၾကာေနေသာ္လည္း ကြ်န္ေတာ္ စာဖုိမွဴးကလပ္ထဲ ၀င္ခ်င္သည္ကို ေျပာမထြက္ေပ။ ရွက္ျပီ ေျပာရမည္ကို ေတြးမိသည္နွင္႔ ေခါင္းမွ ေခြ်းစီးမ်ားျပန္လာေတာ႔သည္။ ကြ်န္ေတာ္ စာဖုိမွဴးကလပ္၀င္သည္မို႔ မိန္းခေလးတုိင္း အထင္ေသးသြားမလား ဆုိသည္႔ အေတြးျဖင္႔ ပါးစပ္က စူပါကလူးျဖင္႔ ကပ္ထားသလို မဟနုိင္ျဖစ္ေနသည္။ ေနာက္ဆံုးမွ ကြ်န္ေတာ္ စိတ္ခိုင္ခုိင္မာမာ ဆံုးျဖတ္လိုက္ကာ ထုိင္ေနရာမွ ထရပ္လိုက္ျပီ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။              ။ ကြ်န္ေတာ္ အိခ်ီကို ခင္မ်ာတို႔ စာဖုိမွဴးကလပ္ထဲ ၀င္ခြင္႔ေပးပါ...
          ဟု အနူးအညြတ္ပင္ ေတာင္းဆုိလိုက္ေတာ႔သည္။

------------------------------------------------------------------

No comments:

Post a Comment