Tuesday, July 27, 2010

ယာကူဇာ ခ်စ္သူ အခန္း- ၁၁ မာဖီးယား


အခန္း- ၁၁ မာဖီးယာ

ကြ်န္ေတာ္ကို ေဆးရုံေရွ႔မွ ထားခဲ႔တာမုိ႔ တကၠစီနဲ႔ျပန္လာခဲ႔ရသည္။ အိမ္ထဲေတာင္ ေျခမခ်ရေသးေပ၊ ဟမ္းဖုန္းျမည္၍ ဖြင္႔ၾကည္႔လိုက္သည္။ ယာကူဇာ ခ်စ္သူ စာတန္းေလးေပၚလာသျဖင္႔ ကြ်န္ေတာ္ ေကာက္ကိုင္လုိက္သည္။

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ေျပာ ယာကူဇာအရူးမေလး...
ယူမီကို ။ ။ ရွင္ေနာက္တစ္ခါ ကြ်န္မကို အဲဒီ နာမည္ ေခၚရဲေခၚၾကည႔္စမ္း...
က်ယ္ေလာင္ေသာ အသံထြက္လာသျဖင္႔ ကြ်န္ေတာ္ နား နဲ႔ ဖုန္းကို ခြာထားရသည္။

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ေဟာင္ပြာေဟာင္ပြာ လာလုပ္မေနနဲ႔၊ ေခြးကေလးလို႔ ေျပာင္းေခၚလိုက္မယ္...
ယူမီကို ။ ။ ရွင္ရွင္၊ အာအာအာ...
ဒီတစ္ခါေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္ ဖုန္းလြွတ္က်သြားသည္။ မနည္း ျပန္ေကာက္ကိုင္ လိုက္ရသည္။

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ကြ်နု္ပ္ ေျပာမယ္၊ မနက္ျဖန္ ကြ်နု္ပ္ အေဆာင္ လာခဲ႔...
ယူမီကို ။ ။ ရွင္အေဆာင္ကို မလာနုိင္ပါဘူး...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဒါဆိုလည္း ခင္မ်ားအိမ္ကို ကြ်န္ုပ္လာခဲ႔မယ္...
ယူမီကို ။ ။ ရွင္စကားကို တည္တည္ၾကည္ၾကည္ ေျပာစမ္းပါ...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဒီမွာ ကြ်န္ုပ္အေဆာင္လာခဲ႔ ေျပာေနတာ ခင္မ်ားမွ လက္မခံပဲ...
ယူမီကို ။ ။ ျပီးေရာ ရွင္အေဆာင္ကို ကြ်န္မ မနက္ျဖန္လာခဲ႔မယ္...

ယာကူဇာ အရူးမေလးနဲ႔ ဖုန္းေျပာလုိ႔ ခ်ိန္းျပီးေရာ ကြ်န္ေတာ္ စိတ္ထဲ ငါေတာ႔ ပြျပီး ေကာင္မေလး တစ္ေယာက္ထဲ ငါအေဆာင္ကို လာမယ္ ဆုိရင္ ဒန္ဒန္ဒန္ ေတြးေပ်ာ္ေနမိသည္။ ညေနပိုင္းေရာက္ေတာ႔ ေတြးေပ်ာ္ေနတဲ႔ စိတ္ေလးေတာင္ ဘယ္ေရာက္သြားမွန္း မသိပါဘူး၊ တကိုယ္လံုး နာက်င္လြန္းလို႔၊ ဖ်ားခ်င္သလိုေတာင္ ျဖစ္လာသည္။
မနက္မိုးလင္းေတာ႔ ယာကူဇာ အရူးမေလး လာမည္ေျပာထား၍ ကြ်န္ေတာ္ အိပ္ယာထဲမွာ ေနမေကာင္းခ်င္ ေယာင္ေဆာင္၍ လွဲေနသည္။ ခဏၾကာေတာ႔ တံခါးေခါက္သံ ၾကား၍၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ တံခါး ဖြင္႔ထားတယ္ ဖြင္႔၀င္လာခဲ႔...
ထုိ႔ေနာက္ တံခါးဖြင္႔သံ ၾကားသည္။ ကြ်န္ေတာ္ မ်က္လံုးမွိတ္၍ ေစာင္ကို ေခါင္းျခံဳထားသည္။

ယူမီကို ။ ။ ရွင္ေဆြးေႏြးမယ္ဆိုလို႔ ကြ်န္မလာတာ။ ခုထိ အိပ္ယာေပၚက မထေသးဘူးလား။ ထထ...

ကြ်န္ေတာ္ကို လက္ျဖင္႔ လာတြန္းနွုိးသျဖင္႔ ဒီတစ္ခါေတာ႔ အကြက္ပဲ ေတြးမိသည္။ ကြ်န္ေတာ္ကို လာထိေသာ လက္ကို ရုွတ္တရက္ လွမ္းဆြဲလိုက္ျပီး မ်က္လံုး ဖြင္႔ၾကည္႔လုိက္သည္။

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ အမယ္ေလးဗ်...
ကြ်န္ေတာ္ လွမ္းဆြဲလိုက္ေသာ လက္မွာ ယာကူဇာအရူးမေလး လက္မဟုတ္ပဲ၊ သူမ ေဘာ္ဒီကဒ္ရဲ႔ လက္ ျဖစ္ေနေသာေၾကာင္႔ ျဖစ္သည္။ ေၾကာက္လန္႔ျပီး လက္ကို ျပန္လြတ္လိုက္သည္။

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ သူတုိ႔က ဘာလို႔ ပါလာတာလဲ...
ယူမီကို ။ ။ ရွင္အၾကံသိေနတယ္ေလ။ ဒီမွာ ခုခ်က္ခ်င္းထရင္ ထ၊ မထရင္ ကြ်န္မ အဆိုးမဆိုးနဲ႔...

ကြ်န္ေတာ္မွာ ေအာင္႔သက္သက္နဲ႔ ထထိုင္လိုက္သည္။ သူမ ေဘာ္ဒီကဒ္ ရွိေနရင္ ကြ်န္ေတာ္ မေဆြးေႏြးနုိင္ဘူး ေျပာ၍ ပထုတ္လိုက္သည္။ သူမနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္ နွစ္ေယာက္ထဲ က်န္မွ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ခင္မ်ား ယာကူဇာဂုိဏ္း၀င္ေတြရဲ႔ လွုိ၀ွက္စကားေရာ သိလား...
ယူမီကို ။ ။ မသိဘူး...
ယာကူဇာ အရူးမေလးကို ျပန္ပညာျပဖုိ႔ အခြင္႔အေရး ကြ်န္ေတာ္ရျပီ။

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ကြ်နု္ပ္ေျပာတာ အဲဒါပဲ၊ ဒါေလးေတာင္ မသိပဲ ဘယ္သြားလုိ႔ ျဖစ္ပါ႔မလဲ။ မသိရင္ ဒီမွာ ေသခ်ာ မွတ္ထားခ်ည္း၊ လွုိ၀ွက္စကား အရူး နွစ္လံုးထဲ ေျပာရုံပဲ...
ယူမီကို ။ ။ အရူးလို႔ သြားေျပာရင္ ကြ်န္မကို သတ္မွာေပါ႔။ ကြ်န္မကို ငတံုးမ်ား ေအာင္းေမ႔ေနလား...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ခင္မ်ားကလည္း ယာကူဇာဂုိဏ္း၀င္ အခ်င္းခ်င္း ေဟ႔ေကာင္ အရူး၊ ဘာညာပဲ အျမဲ နွုတ္ဆက္တာ။ ဒါက သူတုိ႔ ဓေလ႔လို ျဖစ္ေနတာ၊ ကြ်နု္ပ္ မဟုတ္ပဲ လိမ္ေျပာပါ႔မလား...
ယူမီကို ။ ။ ေသခ်ာလို႔လား...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ေသခ်ာပါတယ္၊ ကြ်နု္ပ္က လိမ္ေျပာမယ္႔ ရုပ္ေပါက္ေနလို႔လား...

ကြ်န္ေတာ္ စိတ္ထဲမွာေတာ႔ ဒီေကာင္မေလး ကြ်န္ေတာ္ ေျပာခုိင္းတုိင္းတာ ယာကူဇာဂိုဏ္း၀င္ သြားေျပာလို႔ကေတာ႔ သူကုိ ၀ိုင္းအမွုန္႔ေျခမွာ မသိရွာဘူး ေတြးရယ္ ေနမိသည္။ ေနာက္ေတာ႔ ခန္းမထဲ ၀င္ရင္ ဘယ္လုိ ၀င္ရမယ္၊ ဘယ္သူနဲ႔ ဘယ္လို နွုတ္ဆက္ရမယ္ အားလံုးကို သူမကို အေသးစိတ္ ရွင္းျပသည္။ ယာကူဇာ အရူးမေလးက စာရြက္ တစ္ရြက္နဲ႔ ေသခ်ာ လုိက္မွတ္ေနသည္။

ယူမီကုိ ။ ။ အ၀တ္အစား ဒီဇုိင္းကိုေရာ ကြ်န္မ ဘယ္လုိ ၀တ္သြားရင္ ေကာင္းမလဲ...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ခင္မ်ား ေခတ္ဆန္ဆန္ ဆတ္ကပ္တုိတုိ၊ အက်ီ ျပတ္ျပတ္သာ ၀တ္သြား...
ယာကူဇာ အရူးမေလးက ကြ်န္ေတာ္ကို မသကၤာတဲ႔ အၾကည္႔နဲ႔ ၾကည္႔လိုက္ျပီး၊

ယူမီကို ။ ။ ရွင္ ကြ်န္မကို ေခ်ာက္တြန္းေနတာေတာ႔ မဟုတ္ပါဘူးေနာ္...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ မယံုရင္လည္း ခင္မ်ား သေဘာပဲ...
ယူမီကို ။ ။ ဒါဆုိ ကြ်န္မသြားရင္ ရွင္ေရာ လုိက္ခဲ႔မွာလား...
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ လက္မွတ္က တစ္ေစာင္ပဲ ရွိတာ၊ ဘယ္လုိက္လုိ႔ ျဖစ္ပါ႔မလဲ။ ကြ်န္ေတာ္ မနက္ျဖန္ ခန္းမ ေရွ႔ထိေတာ႔ ခင္မ်ားကို လိုက္ပို႔ေပးမယ္။ က်န္တာေတာ႔ ခင္မ်ား အပိုင္းပဲ...
ယူမီကို ။ ။ ဒီေလာက္သိရရင္ေတာ႔ လံုေလာက္ပါျပီ...

ယာကူဇာ အရူးမေလးက ကြ်န္ေတာ္ ေျပာတာေတြကို ယံုသြားပံုရျပီး ေပ်ာ္ရြင္စြာ အိမ္သို႔ ျပန္သြားေလသည္။ မနက္ျဖန္ေတာင္ ျမန္ျမန္ေရာက္ခ်င္လာသည္။ မနက္ျဖန္ ေတြ႔ဆံုပြဲမွာ သူမ ဒုကၡလွလွေတြ႔အုန္းမယ္ကို ကြ်န္ေတာ္ သိ၍ ထုိ႔ေန႔က တစ္ညလံုး ေပ်ာ္လြန္းလို႔ အိပ္မေပ်ာ္ေပ။
ေနာက္ေန႔မနက္ ေတြ႔ဆံုပြဲ က်င္းပရာ ဟိုတယ္သို႔ ကားျဖင္႔ ကြ်န္ေတာ္ ေရာက္လာသည္။ ယာကူဇာအရူးမေလးကို ရွာၾကည္႔ေသးသည္။ သို႔ေသာ္ သူမကို မေတြ႔သည္နွင္႔ ဖုန္းလွမ္းဆက္လိုက္သည္။

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ခုထိ မလာေသးဘူးလား၊ ဒီမွာ ပြဲစေတာ႔မယ္...
ယူမီကို ။ ။ ကြ်န္မ ေရာက္ေနျပီေလ၊ ရွင္ေရွ႔မွာ ရပ္ေနတာ ရွင္ မေတြ႔ဘူးလား...

ကြ်န္ေတာ္ ေရွ႔တည္႔တည္႔ကို ၾကည္႔လုိက္မွ ယာကူဇာအရူးမ ကိုျမင္ေတာ႔သည္။ ယာကူဇာအရူးမေလးက leather ဆတ္ကပ္တုိတုိ၊ leather အက်ီၤအျပတ္နဲ႔ ေနကာမ်က္မွန္နဲ႔ အရမ္းကို မုိက္လြန္းေနသည္။ ကြ်န္ေတာ္စိတ္ထဲ ဟာရွာပါး လုိ႔ေတာ္ ေရရြတ္လိုက္မိသည္။ သူမက တိုင္နဲ႔ ကြယ္ျပီး ကပ္ေန၍ ကြ်န္ေတာ္ သူနားသို႔ ေလွ်ာက္သြားသည္။

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ေဟ႔ အထဲကို မ၀င္ပဲ ဘာလို႔ အထဲမွာ ပုန္းေနတာလဲ...
ယူမီကို ။ ။ ရွင္ေျပာတဲ႔အတုိင္း ကြ်န္မ၀တ္ခဲ႔တာ၊ ခုေတာ႔ တျခားသူေတြ အားလံုးက လူၾကီး လူေကာင္းလို ၀တ္လာတာ၊ ကြ်န္မဒီပံုနဲ႔ အထဲမ၀င္ရဲလို႔...

ကြ်န္ေတာ္ တစ္ခ်က္ မခ်ိျပံဳးလိုက္ျပီ။ ငါဆင္တဲ႔ အကြက္ထဲသို႔ ၀င္လာျပီး ဆုိတဲ႔ အျပံဳးမ်ဳိးပါ။

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ခင္မ်ားကို သူမ်ားထပ္ ထူးျခားေအာင္ ျပင္ေပးလိုက္တာ၊ ဒါမွ ခင္မ်ားကို သတိထားမိမွာေပါ႔၊ ျမန္ျမန္၀င္စရာရွိ၀င္။ ဒီအခြင္႔အေရးက တစ္သက္မွ တစ္ခါပဲ ရတာ...

ယာကူဇာအရူးမေလးကို ကြ်န္ေတာ္ အတင္း၀င္ခိုင္းသည္။ ယာကူဇာအရူးမေလးက ကြ်န္ေတာ္ကို မ်က္နွာငယ္ေလးျဖင္႔ ကြက္ၾကည္႔ကြက္ၾကည္႔ျပီး အထဲသုိ႔ ၀င္သြားသည္။ သူမ အထဲသို႔ ၀င္သြားေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္ တာ၀န္ေက်ျပီး ေတြးမိ၍ ျပန္လွည္႔ထြက္လာခဲ႔သည္။

ဆက္ရန္...

6 comments:

  1. Building up to the climax... :) Next chapter is the climax! The end! The explosion!!! :D

    ReplyDelete
  2. ေကာင္း၏.... ေမွ်ာ္

    ReplyDelete
  3. ယာကူဇာေတြရဲ႕ လွ်ိဳ႕၀ွက္စကားကို သေဘာက်သြားတယ္
    ဟီဟိ
    အတုယူဦးမွ...
    ဆက္ရန္ကို ဆက္ျပီးေမွ်ာ္ေနတယ္ေနာ္... း)

    ReplyDelete
  4. အခန္းဆက္ေလး လာဖတ္ပါတယ္..
    ေနာက္တစ္ခန္းဆက္မွ ျပန္လာပါဦးမယ္။။

    ReplyDelete
  5. ယာကူဇာအရူးမေလး ဘာျဖစ္မွာပါလိမ့္။ သနားစရာ။

    ReplyDelete
  6. ကိုကိုေမာင္ ယာကူဇာအရူးမေလးကို ၾကိတ္ခိုက္ေနတာ မလား.. ဟီးဟီး ေနာက္တာပါ.. :)

    ReplyDelete