Monday, August 23, 2010

ယာကူဇာခ်စ္သူ အခန္းဆက္-၁၈ ( တိုမိုယာ )

                
အခန္း-၁၈ (တုိမုိယာ)

    ကြ်န္ေတာ္ ယာကူဇာအရူးမေလး မ်က္နွာမငယ္ ရေလေအာင္ ကားျဖင္႔ သြားၾကိဳမွ သင္႔မည္ကုိ အၾကံရသည္။ ဒါေၾကာင္႔ ကြ်န္ေတာ္ သူငယ္ခ်င္းကားကို မရမက မနည္းေတာင္းဌားရသည္။ ဒီေကာင္ကားက စုတ္တာမွ ကားလက္ကိုင္ေတြ မျပဳတ္ေအာင္ ညင္ညင္သာသာ ကိုင္ရသည္။ သို႔ေသာ္ သူငယ္ခ်င္းထဲမွာလည္း ကားစီးနုိင္တာ ဒင္းတစ္ေယာက္ပဲ ရွိ၍ သူ႔ကားကို ပဲယူ၍ ေက်ာင္းသို႔ ထြက္လာခဲ႔သည္။ လာရာ လမ္းေတာက္ေလ်ာက္ ယာကူဇာအရူးမေလး အေၾကာင္းပဲ စဥ္းစားေနမိသည္။ မီးပြိဳင္႔နီ၍ ကားကို ခဏရပ္ထားလိုက္ျပီ ကြ်န္ေတာ္ ဖုန္းျဖင္႔ ခိုးရိုက္ထားသည္႔ ယာကူဇာအရူးမေလး ဓာတ္ပံုကို ဖြင္႔ၾကည္႔ လုိက္သည္။ ယာကူဇာ ေတြ႔ဆံုပြဲေန႔တုန္းက ယာကူဇာအရူးမေလးက အရမ္းလွသျဖင္႔ မေနနုိ္င္ပဲ သူမသိေအာင္ ဓာတ္ပံုခိုးရုိက္ထားျခင္း ျဖစ္သည္။ ကြ်န္ေတာ္ မီးပြိဳင္႔နီတာနွင္႔ သူမဓာတ္ပံုကိုပဲ ခဏခဏ ထုတ္ၾကည္႔မိေနေတာ႔သည္။
    ကြ်န္ေတာ္ ေခါင္းထဲ အေတြး တစ္ခု၀င္လာသည္မွာ ငါမ်ား ယာကူဇာအရူးမေလးကို ခ်စ္မိေနျပီလား ဆိုသည္႔ ေမးခြန္းပင္။


ကြ်န္ေတာ္ သူမကို ေတြ႔ဖုိ႔ ဒီေန႔မွ ထူးထူးျခားျခား ရင္ခုန္ေနမိသည္။ မ်က္လံုးထဲမွာလည္း သူမပံုရိပ္ေတြပဲ ျမင္ေနသည္။ တစ္ခါတစ္ေလ သူမအသံေတြေတာင္ ၾကားေယာင္ မိေသးသည္။ ဒီေလာက္ဆိုရင္ ေသခ်ာတာကေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္ ယာကူဇာအရူးမေလးကို ခ်စ္မိေနျပီ။
    ဒါေပမယ္႔ ကြ်န္ေတာ္ကလည္း ရုပ္ေတာ္ေတာ္ေျဖာင္႔ တာဆုိေတာ႔လည္း ယာကူဇာအရူးမေလး ခုေလာက္ဆုိ ကြ်န္ေတာ္ကို ၾကိတ္ျပီ သေဘာက်ေနမွာ ေသခ်ာသည္ဟု ေတြးရယ္လိုက္သည္။ ထုိ႔ေၾကာင္႔ ကြ်န္ေတာ္ စျပီ ရင္မဖြင္႔႔ပဲ သူမ ရည္စားစကား လာေျပာတဲ႔ အခ်ိန္ကို ေစာင္႔ရုံပင္။ ေယာက်ာ္းေလး ဆုိေပမယ္႔ ခုေခတ္က မိန္းခေလးေတြကပဲ ရည္စားစကား စေျပာေနၾကတာ ဆုိေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္ စေျပာခံခ်င္မိသည္ေတာ႔ အမွန္ေပ။ ဒီေန႔ ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ ယာကူဇာအရူးမေလးနဲ႔ ေတြ႔ရင္မ်ား ကြ်န္ေတာ္ကို ရင္ဖြင္႔ဟေတာ႔မလား ေတြးရင္းနဲ႔ ရင္ေတြ တုန္ေနသည္။
    ယာကူဇာအရူးမေလး ေက်ာင္းေရွ႔နားမွ ကားကို ထုိးရပ္ထားလုိက္ျပီ ကားေနာက္ၾကည္႔မွန္မွ ဆံပင္ေကကို အေသအခ်ာ သျပီး ကားေပၚမွ ဆင္းလာသည္။ ေက်ာင္းေရွ႔ေရာက္ေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ မလွမ္းမကမ္းတြင္ ရပ္ေနေသာ လူဆိုးဂိုဏ္းလိုလုိ လူမုိက္္အုပ္စုကို လွမ္းေတြ႔လိုက္သည္။ ကြ်န္ေတာ္ စိတ္ထဲ ဒီလူမိုက္အုပ္စုထဲမွ တစ္ေယာက္ကို အရမ္းကို ရင္းရင္းနွီးနွီး ၾကီးကို ကြ်န္ေတာ္ သိေနသည္။ သူကလည္း ကြ်န္ေတာ္ကို ေသခ်ာ ျပန္စိုက္ၾကည္႔ေနသည္။ ဒါေပမယ္႔ ဘယ္မွာ ျမင္ဖူးပါလိမ္႔ စဥ္းစားလုိ႔ မရေပ။ တစ္ေအာက္ၾကာေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္ကို လူတစ္ေယာက္ ပခံုး လာပုပ္၍ လွည္႔ၾကည္႔လုိက္ေတာ႔ ခုနက လူမုိက္ျဖစ္ေနသည္။

လူမုိက္ ။        ။ ခင္မ်ားကို ကြ်န္ုပ္ တစ္ေနေနရာမွာ ျမင္ဖူး သလိုပဲ…
မာဖီယာ ။    ။ ကြ်န္ုပ္က ရုပ္ေျဖာင္႔ေတာ႔ ဂ်ပန္ မင္းသား တစ္ေယာက္ေယာက္နဲ႔ တူတာ ေနမွာေပါ႔။ ဟားဟားဟား…   

    အမွန္ေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္ လည္း ဒီလူကို ေကာင္းေကာင္းၾကီးကို သိေနသည္။ ဘယ္မွာ ျမင္ဖူးမွန္ေတာ႔ မသိေပ။ စဥ္းစားရင္း ကြ်န္ေတာ္ မွတ္မိျပီ ဒါ ပုတ္သင္ညိွဂိုဏ္းက လူပဲ။ ပုတ္သင္ညိွဂိုဏ္းက ဆုိလွ်င္ ကြ်န္ေတာ္ကို ေတြ႔တဲ႔ ေနရာမွာပင္ အေသသတ္မွာ ေသခ်ာသည္နွင္႔ မသိမသာ လစ္ထြက္သြားဖုိ႔ ၾကံေနစဥ္…

လူမိုက္ ။    ။ ဟိတ္ေကာင္ ငါမင္းကို မွတ္မိျပီကြ။ မင္းက နဂါးနီဂိုဏ္းက တုိမုိယာ မဟုတ္လား…

    ကြ်န္ေတာ္လည္း စပ္ျဖီးျဖီး မ်က္နွာျဖင္႔ ေနာက္လွည္႔ၾကည္႔၍၊

မာဖီယာ ။        ။ ခင္မ်ားတုိ႔ လူမွားေနျပီနဲ႔ တူတယ္။ ကြ်န္ေတာ္ နံမည္ နာဂါတုိပါ…
လူမိုက္ ။    ။ မင္းမ်က္နွာကို ေသေတာင္ မေမ႔ဘူးကြ…

    ကြ်န္ေတာ္ အေျခအေန မေကာင္းေတာ႔သည္ကို သိ၍ ေက်ာင္းထဲသို႔ အတင္း၀င္ေျပးေတာ႔သည္။

လူမုိက္ ။        ။ မေျပးနဲ႔ကြ…
    ထုိလုူက သူ႔အေပါင္းအပါေတြ ဘက္သို႔ လွည္႔၍၊

လူမိုက္ ။    ။ မင္းတုိ႔ လုိက္မဖမ္းပဲ ဘာလုပ္ေနတာလဲ။ အဲဒါ နဂါးနီဂိုဏ္းက တုိမုိယာကြ။ လုိက္ၾက။ လိုက္ၾက…

    ပုတ္သင္ညိွဂိုဏ္းက လူေတြ အေယာက္ ၂၀ေလာက္ ကြ်န္ေတာ္ေနာက္မွ ၀ုိင္းစုအုန္း လုိက္လာၾကသည္။ ကံေကာင္းစြာျဖင္႔ သူတုိ႔ကို ေက်ာင္းအုပ္က ေက်ာင္းထဲ ေပးမ၀င္ေပ။ ကြ်န္ေတာ္လည္း အရင္ဆံုး ယာကူဇာအရူးမေလးကို ရွာရန္ ၁၂တန္း အခန္းေတြရွိရာသို႔ ေျပးတက္လာသည္။ ယာကူဇာအရူးမေလးက ထက္ျမက္ပံုေပၚ၍ ၁၂တန္းေအတန္းမွာ အရင္သြားရွာသည္။ ၁၂တန္းေအခန္း ေရွ႔တြင္ရပ္၍ က်ယ္ေလာင္စြာ၊

မာဖီယာ ။        ။ ယူမီကို အျမန္ထြက္ခဲ႔…
ေက်ာင္းသူ ။        ။ သူက ဒီအခန္းက မဟုတ္ဘူး စီတန္းက…

    ကြ်န္ေတာ္ ေမာေမာနဲ႔ ထပ္ေျပးရျပန္သည္။ စာမၾကိဳးတာ ေသခ်ာ၍ စီတန္းမွာ ေနတာ ျဖစ္မွာဟု ကြ်န္ေတာ္ ေတြးလိုက္ေသးသည္။ စီတန္းေရွ႔ ေရာက္ေတာ႔၊

မာဖီယာ ။        ။ ယူမီကို၊ ယူမီိကု္ိ…   

    လုိ႔သာ ကြ်န္ေတာ္ ေအာ္နုိင္ေတာ႔သည္။ ေက်ာင္းဆင္းခ်ိန္ ျဖစ္ေန၍ ယူမီကိုနဲ႔ သူ႔သူငယ္ခ်င္းေတြ တူတူထြက္လာၾကသည္။ ယူမီကိုက ကြ်န္ေတာ္ကိုလည္း ျမင္ေရာ အ႔ံအားသင္႔တဲ႔ ပံုျဖင္႔ ၾကည္႔၍၊

ယူမီကို ။        ။ ေက်ာင္းဆင္းမွာကိုေတာင္ မေစာင္႔နုိင္ပဲ ေက်ာင္းထဲ ၀င္လာရလား…
ဆာရွီမီ ။        ။ မာဖီယာက နင္ကို အရမ္းေတြ႔ခ်င္လုိ႔ ေနမွာေပါ႔…
မာဖီယာ ။        ။ ဒီေန႔ အရမ္းအေရးၾကီးတဲ႔ သင္ခန္းစာ စမယ္…
ယူမီကို ။        ။ ဘာသင္ခန္းစာလည္း…
မာဖီယာ ။    ။ ယာကူဇာ တစ္ေယာက္ ျဖစ္ခ်င္ရင္ လူဆုိးေတြ လက္ကလည္း ထြက္ေျပးနုိင္ရမယ္။ ခုစမယ္ လာ…

    ကြ်န္ေတာ္ ယူမီကို လက္ကို အတင္းဆြဲေျပးေတာ႔သည္။ ယူမီကိုလည္း အူေၾကာင္ေၾကာင္ျဖင္႔ ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ တူတူ ထြက္ေျပးလာသည္။

ဆာရွီမီ ။        ။ ငါတုိ႔လည္း သင္ခန္းစာ သင္မယ္ေလ။ ေစာင္႔အုန္း…
ဆူရွီ ။            ။ ယူမီကို ငါလည္း လိုက္မယ္…
    သူတုိ႔ အေနာက္က ေအာ္သံေတာ႔ ၾကားလိုက္ေသာ္လည္း ကြ်န္ေတာ္ ဂရုမစိုက္နုိင္ပဲ ထြက္ေျပးလာသည္။ ေလွကား အဆင္းပဲ ရွိေသးသည္ ပုတ္သင္ညိွဂိုဏ္းကေကာင္ေတြ ဘယ္လုိ ေက်ာင္းထဲ ၀င္လာမွန္း မသိပဲ၊ ထိပ္တုိက္ေတြ႔၍ ေက်ာင္းေပၚ ျပန္ေျပးတက္ရျပန္သည္။

ယူမီကို ။        ။ ဟိုလူေတြက ဘာလည္း။ ရွင္ ထြက္ေျပးတုိင္း ေဆာ႔ေနတာလား…
မာဖီယာ ။        ။ ေအးဟုတ္တယ္။ ေျပးနုိင္ရင္ နုိင္ျပီကြ…

    ယူမီကို သူငယ္ခ်င္းေတြ ေရွ႔က ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ ျပန္ျဖတ္ေျပးရျပန္သည္။ အေနာက္က ပုတ္သင္ညိွဂိုဏ္းကေကာင္ေတြလည္း အေသအေၾက လုိက္လာၾကသည္။

အိမိ ။            ။ ယူမီကို ေျပးထားကြ…
ဆာရွီမီ ။        ။ ဟုတ္တယ္ ေျပးကြ…
ဆူရွီ ။            ။ ယူမီ ေျပးေျပး…
    ေက်ာင္းက ထြက္ျပီ ကြ်န္ေတာ္ ကားထဲသို႔ ၀င္ျပီ ကားကို အျမန္ ေမာင္းေျပးရျပန္သည္။ ပုတ္သင္ညိွဂိုဏ္းကလည္း ေနာက္က ကား ၄စီးေလာက္ျဖင္႔ ထပ္ၾကပ္မခြာ လိုက္လာၾကသည္။ အေရးထဲ ကြ်န္ေတာ္ကားက စုတ္ေန၍ အျမန္ မေမာင္းနုိင္ေပ။ ပုတ္သင္ညိွဂိုဏ္းကားက အေနာက္ကေန ၀ုိင္းတုိက္လုိက္သျဖင္႔ ယူမီကို နွင္႔ ကြ်န္ေတာ္ အေရွ႔ကို ကုန္းကုန္းသြားသည္။

ယူမီကို ။    ။ ဟင္႔ ကစားတာကို ကားကို အေနာက္ကတိုက္တဲ႔ အထိ လုပ္တာေတာ႔ လြန္လာျပီ။ ရပ္ေပး ကြ်န္မ ဆင္းသြားေျပာမယ္…
မာဖီယာ ။     ။ သြားေျပာရင္ ရွုံးသြားမွာေပါ႔…

    ယူမီကိုက ခုပုတ္သင္ညွိဂိုဏ္းသားေတြ ကြ်န္ေတာ္ကို လိုက္သတ္ေနသည္ကို အေပ်ာ္တမ္း ကစားေနသည္ဟု ထင္ေနပံုရသည္။ ပုတ္သင္ညိွဂိုဏ္းကား တစ္စီးက ကြ်န္ေတာ္ကားနဲ႔ ေဘးခ်င္း ယွဥ္ေမာင္းလာသည္။

လူဆိုး ။        ။ တုိမိုယာ။ မင္းကို ဒီေန႔ အေသသတ္မယ္ကြ…

    ကြ်န္ေတာ္လည္း အရွိန္ျပင္းစြာျဖင္႔ စီယာတုိင္ကို ေဘးသို႔ ကပ္ဆြဲျပီ ေဘးသို႔ တြန္းပို႔လိုက္ရာ ကြ်န္ေတာ္ ေဘးမွကား အရွိန္လြန္ျပီ လမ္းေျပာင္းျပန္ကားနဲ႔ ၀င္တုိက္ျပီ က်န္ရစ္ခဲ႔သည္။ ခုေတာ႔ ကြ်န္ေတာ႔ ယွဥ္ျပိဳင္စရာ ၃ကားပဲ က်န္ေတာ႔သည္။

ယူမီကို ။        ။ တုိမိုယာ ဆိုတာ နဂါးနီဂိုဏ္းက နယ္ပိုင္ မဟုတ္ဘူးလား…
မာဖီယာ ။        ။ ဟုတ္တယ္…
ယူမီကို ။    ။ ဒါဆို မေန႔က တုိမုိယာ နံမည္ကို အသံုးခ်ျပီ ဆတ္ေၾကး သြားေတာင္းခဲ႔လုိ႔ ခုကြ်န္မတုိ႔ကို လုိက္သတ္ေနျပီ ထင္တယ္။ ဒုကၡေတာ႔ ေရာက္ပါျပီ။  ဘယ္လုိလုပ္ ၾကမလဲ…
    ကြ်န္ေတာ္ အက်ီၤထဲမွ ေလာင္ခ်ာ ထုတ္လုိက္ျပီ၊

မာဖီယာ ။        ။ ေရာ႔ ေလာင္ခ်ာ သူတုိ႔ကို ပစ္လိုက္…
    ယူမီကိုက ကြ်န္ေတာ္ကို ေၾကာင္ၾကည္႔ေနျပီ၊
ယူမီကို ။        ။ ေလာင္ခ်ာ ဘယ္က ထြက္လာတာလဲ…
မာဖီယာ ။        ။ ပစ္စရာရွိ ပစ္စမ္းမွာ…
    ယူမီကိုက ေလာင္ခ်ာ အေပါက္၀ကို မ်က္လံုး တစ္ဖက္ျဖင္႔ ၾကည္႔၍၊
ယူမီကို ။        ။ ဘယ္လို ပစ္ရမွာမွန္းမွ မသိတာ…

    ကြ်န္ေတာ္လည္း ယူမီကို မေတာ္တဆ ခလုတ္မွားနွိပ္မိသြားမွာစိုး၍၊

မာဖီယာ ။        ။ ခင္မ်ားပဲကားေမာင္းေတာ႔ ကြ်န္ုပ္ပစ္မယ္…

    ယူမီကိုနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္ ကားေမာင္းသည္႔ ေနရာခ်င္း လွဲလိုက္ၾကသည္။ ကြ်န္ေတာ္ ကားေဘးမွန္ကို ခ်မရသည္နွင္႔ ကားတံခါး တစ္ဖက္ကို ေျခေထာက္ျဖင္႔ ကန္ရုံျဖင္႔ လမ္းမွာ ျဖဳတ္ခ်ခဲ႔သည္။ ေလာင္ခ်ာက်ည္တစ္ခု ကြ်န္ေတာ္ အက်ီၤထဲမွ ထပ္ထုတ္လိုက္ျပီ ေနာက္မွ ကပ္လိုက္လာသည္႔ ကားကို ေသခ်ာ ခ်ိန္းျပီ ပစ္လိုက္သည္။ ကားေရွ႔ဖံုးထိသြားျပီ စုတ္ျပတ္သတ္သြား၍ ဆက္မလိုက္နုိ္င္ေတာ႔ပဲ ေရွ႔ဖံုးမီးေလာင္၍ က်န္ရစ္ခဲ႔သည္။

မာဖီယာ ။        ။ ဟားဟား မင္းတို႔ ငါအေၾကာင္း သိျပီမလား…
    ကြ်န္ေတာ္ လွမ္းေအာ္လုိက္ေသးသည္။ ေနာက္မွ က်န္ေသးေသာ ကားနွစ္စီးမွ တစ္စီးက ေသနတ္ျဖင္႔ ကြ်န္ေတာ္ကို လွမ္းပစ္သျဖင္႔ ေရွာင္၍ အထဲသို႔ ျပန္၀င္လိုက္ရသည္။

ယူမီကို ။    ။ သူတုိ႔ တကယ္ပစ္ေနျပီ။ မေန႔က ဆတ္ေၾကး ရတဲ႔ ယမ္း၁ေသာင္း ျပန္ေပးမယ္ ေျပာလိုက္ေလ…

    ကြ်န္ေတာ္မွာ ရန္သူေတြနဲ႔ တုိက္ခိုက္ေနတဲ႔ ၾကားထဲ ယူမီကိုရဲ ႔မဟုတ္ကရ ေမးခြန္းေတြကို ဆက္မေျဖနို္င္ေတာ႔မွာမုိ႔ အမွန္တုိင္း ေျပာလိုက္သည္။

မာဖီယာ ။    ။ သူတုိ႔က တုိမိုယာလႊတ္လုိက္တာ မဟုတ္ဘူးကြ။  ခုငါ႔ေနာက္လုိက္ေနတာ ပုတ္သင္ညိွဂိုဏ္းက ေကာင္ေတြ…
ယူမီကို ။    ။ ဘယ္က ပုတ္သင္ညိွဂိုဏ္းလဲ…
မာဖီယာ ။    ။ အာ ယာကူဇာဂိုဏ္းၾကီး တစ္ခုပဲေလ…
ယူမီကို ။    ။ အားအားအားအား…

    အရမ္းကို က်ယ္ေလာင္စြာ ေအာ္လုိက္သျဖင္႔ ကြ်န္ေတာ္နားကြဲ မတတ္ျဖစ္သြားသည္။ ယူမီကို ကားကို ေမာင္းရင္းေမာင္းရင္း တျဖည္းျဖည္း ေနွးလာသည္။

မာဖီယာ ။        ။ ျမန္ျမန္မေမာင္းပဲ ဘာလုပ္ေနတာလဲ…
ယူမီကို ။        ။ ကြ်န္မလည္း ေမာင္းေနတာပဲ…
    ယူမီကို စကား မဆံုးေသးခင္ ကားက ဖုတ္၊ဖုတ္၊ဖုတ္ သံုးခ်က္ျမည္၍ ထုိးရပ္သြားသည္။ ကြ်န္ေတာ္ ဒီကားစုတ္ကို ယူခဲ႔မိသည္ကိုက ကြ်န္ေတာ္ အမွားေပ။ ေနာက္ဆံုး တတ္နုိင္တာတစ္ခု ထြက္ေျပးဖို႔တာ ရွိေတာ႔သည္။

မာဖီယာ ။        ။ လာထြက္ေျပးမယ္…
    ယူမီကို လက္ကို ဆြဲျပီ ကြ်န္ေတာ္တိုု႔က ထြက္ေျပး၊ ေနာက္မွ ရန္သူေတြက တုတ္ေတြ၊ ဓားေတြျဖင္႔ ကိုင္ျပီ လုိက္လာၾကသည္။

မာဖီယာ ။        ။ ေျပးနုိင္မွ လႊတ္မယ္ကြ…
ယူမီကို ။        ။ ကြ်န္မ အရမ္းေမာလာျပီ…
   
    ယူမီကို ေျပးရင္း ေျခေခ်ာ္လွဲျပီ ျပဳတ္က်က်န္ခဲ႔သည္။ ကြ်န္ေတာ္လည္း အေနာက္သို႔ ျပန္ေျပးျပီ ျပန္ထူတြင္ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ နွစ္ေယာက္ကို ရန္သူေတြ အားလံုးက ၀ိုင္းထားလိုက္ၾကသည္။ ယူမီကိုက ကြ်န္ေတာ္ အက်ီၤကို ဆြဲ၍၊

ယူမီကို ။        ။ ကြ်န္မ ေၾကာက္တယ္…
မာဖီယာ ။        ။ ဘာမွ မေၾကာက္နဲ႔ ငါ တိုမိုယာ တစ္ေယာက္လံုး ရွိတယ္…
    ယူမီကိုက ကြ်န္ေတာ္ကို အရမ္းအံ႔အားသင္႔သည္႔ အၾကည္႔ျဖင္႔ ေမာ႔ၾကည္႔လိုက္ျပီ၊

ယူမီကို ။        ။ ရွင္က နဂါးနီဂိုဏ္းက တုိမိုယာ…
    ကြ်န္ေတာ္လည္း ယူမီကို မ်က္၀န္းေတြကို ျပန္စိုက္ၾကည္႔လိုက္၍၊

မာဖီယာ ။        ။ ဟုတ္တယ္ ငါက တုိမိုယာ အစစ္ပဲ…
    ထုိ႔ေနာက္ ကြ်န္ေတာ္ကို ေၾကာင္ၾကည္႔ေနသာ ယူမီကိုကို ဘာမွ ဆက္မရွင္းျပ ေတာ႔႔ပဲ ကားေနာက္သို႔ သြားပုန္းခိုင္းလိုက္ျပီ ကြ်န္ေတာ္ ရန္သူေတြကို ျပန္ခ်ရန္ ေနရာယူလုိက္သည္။ ဒီေကာင္ေတြ အားလံုး ဒီေန႔ ကံဆုိးမိုးေမွာင္က်တဲ႔ေန႔ပဲဟု စိတ္ထဲက ၾကံဳး၀ါးလုိက္သည္။

                                        ဆက္ရန္..................................

5 comments:

  1. တုိမိုယာ အစစ္ ေပၚလာျပီကြ... ေနာက္တစ္ခန္္း ျမန္ျမန္တင္ပါ။ ဘာဆက္ျဖစ္မလဲ ဖတ္ခ်င္လို႔ပါ... :)

    ReplyDelete
  2. ခုေနာက္တစ္ခန္း ေရးေနပါသည္။ မၾကာခင္ တင္မယ္.. ေနာက္တစ္ခန္းက အက္ရွင္ခန္း.. ၾကည္႔ေကာင္းျပီ

    ReplyDelete
  3. ဟင္...
    မၾကီး
    နင္ေတာ့ ၀ဋ္လို္က္ေတာ့မွာေနာ္
    ေကာင္းခန္းေရာက္တုိင္း ျဖတ္ျဖတ္ခ်န္ခဲ့တယ္..
    ခုလည္း ဖုိက္ခါနီးမွ ...ဟင္း။။။။။။။။။။

    ReplyDelete
  4. ဟဟ ရယ္ရတယ္
    မာဖီယာက ရန္သူလက္က ထြက္ေျပးတာေတာင္ အေဖာ္ပါေအာင္ ေခၚလိုက္ေသးတယ္..
    ေျပးရတာ ေပ်ာ္ေတာင္ ေပ်ာ္စရာေကာင္းေသး း))

    ReplyDelete
  5. မာဖီယာက ယူမီကိုနဲ႔ မခြဲခ်င္လုိ႔ပါ....ဟီးဟီး... :)

    ReplyDelete