Saturday, September 4, 2010

ယာကူဇာခ်စ္သူ အခန္းဆက္-၂၁ ( တုိမိုယာ )

အခန္း-၂၁ (မာဖီယာ)

    ကြ်န္ေတာ္ ယာကူဇာအရူးမေလး အိမ္သို႔ ကားျဖင္႔ လိုက္လာသည္။ ကြ်န္ေတာ္ေဘးတြင္ ထုိင္ေနေသာ ယာကူဇာအရူးမေလးကို ၾကည္႔လွ်က္ သူနဲ႔ တစ္အိမ္ထဲမွာ ေနရမယ္ ဆုိရင္ ငါေတာ႔အပြပဲကြဟု မေကာင္း ၾကံစည္ေနမိသည္။

ယူမီကို ။    ။ ဒယ္ဒီတုိ႔ ေမးရင္ အမွန္တုိင္းပဲ ေျပာရမလား။ ဘယ္လို ျပန္ေျပာရမွန္းကို မသိေတာ႔ပါဘူး…
ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ စိတ္ပူမေနပါနဲ႔။ ကြ်နု္ပ္ကိုပဲ လႊဲထားလိုက္စမ္းပါ…
   
    ယူမီကို တစ္ေယာက္ ဘာေတြ စဥ္းစားေနမွန္း မသိပဲ ေငးငိုင္ေနသည္။ သူမအိမ္ေရာက္သည္နွင္႔ ဖုန္းၾကိဳဆက္ထား၍ ဒယ္ဒီနွင္႔ မာမီ စိတ္ပူျပီ အိမ္ေရွ႔မွ စီးၾကိဳေနၾကသည္။ ဒယ္ဒီက ကြ်န္ေတာ္ကိုု ေတြ႔သည္နွင္႔၊

ဒယ္ဒီ ။    ။ ငါ႔သမက္ေလးကို ဒီလိုျဖစ္ေအာင္ ဘယ္သူေတြ လုပ္လိုက္ၾကတာလဲကြ။ ငါသမီးကို ဒဏ္ရာရေအာင္ လုပ္ရင္ေတာင္ ဒီေလာက္ စိတ္မဆိုးဘူး။ ခုငါ႔သမက္ေလာင္းကိုမွ…

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ဒယ္ဒီ သားက သားကို သတ္သြားလည္း စိတ္မဆုိးဘူး။ ယူမီ ကိုပါ ရန္မူလို႔ သားသူတို႔ကို မေက်နပ္တာပါ…
ဒယ္ဒီ ။    ။ ဘာမွ စိတ္မပူနဲ႔သား။ ဒယ္ဒီမွာ ပိုက္ဆံအမ်ားၾကီးရွိတယ္။ ေၾကးစားဌားျပီ အားလံုးကို ရွင္းပစ္ခုိင္းလုိ႔႔ ရတယ္။ ဒီေကာင္ေတြ နံမည္သာ ေျပာလိုက္ အမွုန္႔ေျခပစ္လုိက္မယ္…
ယူမီကို ။    ။ ဒယ္ဒီ မသိတာပဲ ေကာင္းပါတယ္…
ဒယ္ဒီ ။    ။ ယူမီကို ငါကို မေၾကာက္မ်ား ေအာင္းေမ႔ေနလား။ ဘယ္သူလဲ ေျပာစမ္း…
ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ပုတ္သင္ညိွ ယာကူဇာဂိုဏ္းက လူဆိုးေတြပါ ဒယ္ဒီ…

    ကြ်န္ေတာ္ စကားလည္း ဆံုးေရာ ဒယ္ဒီကို ရွာလို႔မေတြ႔ေတာ႔ေပ။

မာမီ ။        ။ အကိုၾကီး ဘယ္ေပ်ာက္သြား ပါလိမ္႔…

ဒယ္ဒီ ေၾကာက္ျပီ အိမ္ထဲ ၀င္ပုန္း ေနျခင္းျဖစ္သည္။ ယူမီကိုအိမ္တြင္ အခန္းပိုေတြ အမ်ားၾကီး ရွိတာမုိ႔ ကြ်န္ေတာ္အတြက္ အခန္းတစ္ခန္း စီစဥ္ေပးသည္။ ကြ်န္ေတာ္က ယာကူဇာအရူးမေလးရဲ႔ မ်က္ေစာင္းထုိးအခန္းမွာ ေနရသည္။ ကြ်န္ေတာ္ အိပ္ခန္းထဲ ၀င္ခါနီးတြင္ ယာကူဇာအရူးမေလးဘက္သို႔ လွည္႔ၾကည္႔၍၊

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ကြ်နု္ပ္ ညပ်င္းလာရင္ ခင္မ်ားအခန္းထဲ လာခဲ႔မယ္…
ယူမီကို ။    ။ ရွင္နာခ်င္ေနျပီေနာ္…
ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ အပ်င္းေျပ စကားေျပာရေအာင္ ေျပာတာပါ…
ယူမီကို ။    ။ အင္း ဒါဆိုလည္း လာခဲ႔ေပါ႔…
   
    ယာကူဇာအရူးမေလး တစ္ေယာက္ ရွက္ျပံဳးေလး ျပံဳး၍ သူမအခန္းထဲသို႔ ၀င္သြားသည္။ ကြ်န္ေတာ္လည္း အခန္းတံခါးပိတ္ျပီ ရင္ဘတ္ကို စမ္းၾကည္႔ေတာ႔ ရင္ေတြ တထိန္႔ထိန္႔ခုန္ေနသည္။ ကြ်န္ေတာ္ အရင္က ဘယ္ေကာင္မေလးနဲ႔မွ ဒီလို ရင္မခုန္ခဲ႔ဖူးေပ။ ယာကူဇာအရူးမေလးနဲ႔မွ အရင္က ကြ်န္ေတာ္ရဲ႔ ေျခသြက္၊ လက္သြက္ အက်င္႔ေတြ ဘယ္ေရာက္သြားမွန္း မသိေပ။ သူမနဲ႔ မ်က္လံုးခ်င္း စံုရင္ေတာင္ ရင္ခုန္ေနတာနဲ႔ စိုက္မၾကည္႔၀႔ံေပ။ ဒါေတြကို သူေလးမ်ား သိပါ႔မလား စိုးရိမ္ေနမိသည္။ ညေနပိုင္း ညေနစာ စားရန္ လာေခၚခို္င္း၍ ေအာက္ထပ္သို႔ ဆင္းလာသည္။

ဒယ္ဒီ ။        ။ မိန္းမ ကိုယ္ခြံေကြ်းမယ္ ပါးစပ္ေလး ဟပါအုန္း…
မာမီ ။        ။ အကိုၾကီးကလည္း နာဂါတို ရွိတယ္ ရွက္စရာၾကီး…
ဒယ္ဒီ ။        ။ ရပါတယ္ သူ မေက်နပ္ရင္ ယူမီကို ကိုျပန္ခြံေကြ်း လိမ္႔မယ္…

    ကြ်န္ေတာ္ ဒယ္ဒီ စကားေၾကာင္႔ ၇ယ္လိုက္မိသည္။ ယူမီကို မိဘေတြ ၾကည္႔ျပီေတာ႔ အျမဲ ၇န္ျဖစ္တတ္သည္႔ ကြ်န္ေတာ္ မိဘေတြကို ျပန္သတိရမိေသးသည္။

ယူမီကို ။    ။ ဒယ္ဒီေနာ္ မဟုတ္ကရေတြ ေလွ်ာက္မေျပာေနနဲ႔…
ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ဒယ္ဒီေျပာတာ ဟုတ္တာပဲ။ ကိုယ္ခြံေကြ်းမယ္ ပါးစပ္ဟ…
    ယူမီကို ကြ်န္ေတာ္ နားကပ္၍ ရွင္ ျငိမ္ျငိမ္ေနဟု ေျပာသြားသည္။

ဒယ္ဒီ ။        ။ နာဂါတို္ ဒီေန႔ မင္း လာမယ္ ဆုိလုိ႔ ရွယ္ခ်က္ထားတာကြ…
ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ဟုတ္ကဲ႔ပါ ဒယ္ဒီ…

    ယူမီကိုတို႔ အိမ္က ထမင္း၀ိုင္းက ကြ်န္ေတာ္အိမ္ ထမင္း၀ိုင္းနဲ႔ လံုး၀ကို မတူတာေတာ႔ အမွန္ေပ။ ကြ်န္ေတာ္ အေဖနဲ႔ သေဘာထားခ်င္း မတိုက္ဆိုင္တာမုိ႔ အိမ္က ထြက္လာျပီကတည္းက အိမ္ထမင္း၊ အိမ္ဟင္းေတြနဲ႔ ေ၀းခဲ႔တာၾကာခဲ႔ပါျပီ။ ကြ်န္ေတာ္ အေဖက ထမင္းစားလွ်င္ ထမင္းစား၀ိုင္းေပၚ ေျခေထာက္တင္ျပီမွ ဟင္း၁မ်ဳိးထဲျဖင္႔ ထမင္း ဆယ္ပန္းကန္ ေလာက္ကို တစ္ေယာက္ထဲ စားတတ္သည္။ ကြ်န္ေတာ္ အေမက ေန႔တုိင္း အမဲသားတစ္မ်ဳိးထဲကိုသာ မ်ဳိးစံု (အမဲသား ေၾကာ္၊ ျပဳတ္၊ သုတ္၊ အစပ္၊ အခ်ဳိ၊ အခ်ဥ္၊ ကင္၊ ေပါင္း၊ စတူး၊ ဟင္းခ်ဳိ) လုပ္၍ ခ်က္ေလ႔ရွိသည္။ တစ္ခါတေလ အေဖနဲ႔ အေမ ထမင္းစားရင္္း ရန္ျဖစ္လွ်င္ ရွိသမွ် ပန္းကန္ေတြကို ပစ္ခြဲသည္မို႔ ထမင္း၊ဟင္း ငတ္ရသည႔္ ေန႔ေတြလည္း မေရမတြက္ နိုင္ခဲ႔ေပ။ ခုယူမီကိုတုိ႔ မိသားစု ထမင္း၀ိုင္းမွာ ဟို္တယ္ဟင္းေတြ စားေသာက္ရသည္မို႔ ကြ်န္ေတာ္ အိမ္မွ ထြက္ခဲ႔သည္မွာ အရမ္းမွန္သည္ဟု ေတြးရင္း ေပ်ာ္လြန္းသည္မုိ႔ မ်က္ရည္မ်ားက်လာသည္။

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ဟိဟိဟိ…
ယူမီကို ။    ။ ရွင္ ငို္ေနတယ္…
မာမီ ။        ။ ဘာလဲ သားဟင္း မၾကိဳက္လို႔လား…
ဒယ္ဒီ ။        ။ မိန္းမ ဟင္းေကာင္းေအာင္ စီစဥ္ေပးထားပါ ေျပာထားရက္နဲ႔ကြာ…

    ကြ်န္ေတာ္ က်လာတဲ႔ မ်က္ရည္ေတြကို ျပန္သုတ္လိုက္ျပီ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ သား ခု ဒယ္ဒီတို႔ မိသားစု ေပ်ာ္ရႊင္ေနတာ ေတြ႔ျပီ သား မိသားစုကို သတိရလုိ႔ပါ…
    ကြ်န္ေတာ္ကို သနားေအာင္ ဟန္ေဆာင္ ေျပာလုိက္သည္။

မာမီ ။    ။ သနားစရာ ေကာင္းလိုက္တာကြယ္…
ဒယ္ဒီ ။    ။ ေၾဘာ္ ဒီလိုလား။ မင္းမိဘေတြနဲ႔ ေတြ႔ခ်င္ေနတာနဲ႔ အေတာ္ပဲ။ မနက္မနက္ မိုးလင္းတာနဲ႔ ဒယ္ဒီနဲ႔ မာမီ မင္းအိမ္ကို လိုက္ပို႔ေပးမယ္…
   
ကြ်န္ေတာ္ အိမ္ျပန္ရမည္ကို ေသရမွာထက္ပင္ ပိုေၾကာက္ေသးသည္။ ဒါေၾကာင္႔ ေၾကာက္ကန္ကန္ျပီ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ရပါတယ္။ သား မျပန္ခ်င္ပါဘူး…
ဒယ္ဒီ ။    ။ ဘယ္ဟုတ္ပါ႔မလဲ ျပန္ရမွာေပါ႔…
ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ မဟုတ္တာ ဒယ္ဒီရယ္။ သား အိမ္မျပန္ ပါရေစနဲ႔…
ဒယ္ဒီ ။    ။ မင္း ဒယ္ဒီတုိ႔ကို အားနာေနလို႔ပါ။ ဒယ္ဒီ မင္းအေၾကာင္း ေကာင္းေကာင္း
သိတာေပါ႔…

    ကြ်န္ေတာ္ ယာကူဇာအရူးမေလးကို တေဒါင္နဲ႔တြတ္လိုက္ျပီ ကြ်န္ေတာ္ဘက္မွ ကူေျပာေပးဖို႔ အကူအညီေတာင္းသည္။

ယူမီကို ။    ။ ဒယ္ဒီကလည္း သူမိဘေတြက ဒီျမိဳ႔က မဟုတ္ဘူး။ ေနာက္မွ ေအးေအးေဆးေဆး ေတြ႔ၾကတာေပါ႔…
ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ဟုတ္တယ္ ဒယ္ဒီရဲ႔ သား…
    ကြ်န္ေတာ္ စကားကို အဆံုးမခံေပ။ ဒယ္ဒီ စားပြဲခံုကို ထုရိုက္လိုက္ျပီ၊

ဒယ္ဒီ ။    ။ ငါက ကိုယ္ခမည္းခမက္ေတြကို ဂါရ၀ျပဳရမွာကို မျပဳရင္ ရုိင္းရာ က်မွာေပါ႔။ ဒါေၾကာင္႔ မနက္ျဖန္ မိုးလင္းတာနဲ႔ စီစဥ္စရာရွိ စီစဥ္ျပီ လုိက္ပို႔ေပးမယ္။ ဒါပဲ…

    ယူမီကို တဇြတ္ထုိးလုပ္တတ္တာ သူမဖခင္နွင္႔ တူလုိ႔ပင္ ျဖစ္ရမည္ဟု ေတြးေနမိသည္။ ကြ်န္ေတာ္လည္း မတတ္နို္င္သည္႔ အဆံုး ဟုတ္ကဲ႔ဟုသာ ျပန္ေျပာလိုက္နို္င္သည္။ စားေသာက္လုိ႔ ဗိုက္တင္းကားသြားသည္နွင္႔ အိမ္ခန္းရွိရာသို႔ ယာကူဇာအရူးမေလး ေရွ႔က အျမန္ေျပးတက္လာသည္။ သူမအိမ္ခန္းထဲ ခိုး၀င္ရန္ ၾကံေသာ္လည္း အိမ္ခန္းကို လွဳိ၀ွက္နံပါတ္ျဖင္႔ ပိတ္ထားသည္။ ကြ်န္ေတာ္ကလည္း ေခသူ မဟုတ္၍ ကြ်န္ေတာ္အက်ီၤထဲမွ ေဖာက္ထြင္းစက္ကို ထုတ္ျပီ တံခါးကို ဖြင္႔မယ္ အလုပ္တြင္၊

ယူမီကို ။    ။ ရွင္ ဒါဘာလုပ္မလို႔လဲ…
ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ခင္မ်ား အခန္းထဲ ၀င္မလို႔ေပါ႔…
ယူမီကို ။    ။ ဘာ…
ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ လွုိ၀ွက္ နံပါတ္ကဘာလဲ ေျပာစမ္းပါ…
ယူမီကို ။    ။ ေအာင္းမာ ဘာလို႔ ေျပာရမွာလဲ…
ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ လွုိ၀ွက္နံပါတ္သိရင္ ကြ်နု္ပ္္ကို ခင္မ်ား အခန္းထဲ ေပး၀င္မွာလား…
ယူမီကို ။    ။ စိန္လိုက္ေလ…

    ကြ်န္ေတာ္ တခ်က္ မခ်ိျပံဳးေလး ျပံဳးလိုက္ျပီ လွုိ၀ွက္ နံပါတ္ကို ရိုက္ထည္႔၍ ခ်က္ခ်င္း တံခါး ပြင္႔သြားသည္။ ယာကူဇာအရူးမေလးက အရမ္း အံ႔အားသင္႔သြားေသာ ပံုျဖင္႔၊

ယူမီကို ။    ။ ရွင္ ညစ္ပတ္တယ္ မရဘူး။ ရွင္ လွုိ၀ွက္ နံပါတ္ ေဖာ္စက္နဲ႔ ဖြင္႔လိုက္တာပဲ ျဖစ္ရမယ္။ မရဘူး မတရားဘူး…
    ကြ်န္ေတာ္ ယာကူဇာအရူးမေလး ရန္ေတြ႔ေနသည္႔ပံုကို ၾကည္႔ျပီ စိတ္ထဲ အရမ္းကို ခ်စ္ဖို႔ ေကာင္းသည္ဟု ေတြးေနမိသည္။ သူမ စကားကို တစ္ခြန္းမွ ျပန္မေျပာနုိင္ပဲ သူမကိုသာ အၾကာၾကီး ေငးၾကည္႔ေနမိသည္။

ယူမီကို ။    ။ ရွင္ ကြ်န္မကို ဘာလို႔ စိုက္ၾကည္႔ေနတာလဲ…
    ကြ်န္ေတာ္ ရင္ထဲက စကားေတြ အားေမြးျပီ စကား တစ္ခြန္းကို ေျပာလိုက္မိသည္။

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ငါမင္းကို ခ်စ္တယ္…

    ကြ်န္ေတာ္ စကားေၾကာင္႔ ယာကူဇာအရူးမေလး ရုတ္တရက္ ေၾကာင္ ၾကည႔္ေနျပီမွ ပါးနွစ္ဖက္ နီရဲသြားျပီ အိမ္ေအာက္ထပ္သို႔ ျပန္ေပးဆင္းသြားသည္။ သူမကို လွမ္းဆြဲရန္ လက္လွမ္းဖို႔ေတာင္ ကြ်န္ေတာ္မွာ အင္းအားမရွိေတာ႔ေပ။ ယာကူဇာအရူးမေလး အခန္း၀မွ ငုတ္တုတ္ထုိင္ရင္းသာ က်န္ရစ္ခဲ႔သည္။ ခုခ်ိန္မွာ သူမသာ ကြ်န္ေတာ္ကို ျငင္းလိုက္မည္ကိုလည္း အရမ္းကို ေၾကာက္ေနမိသည္။ ကြ်န္ေတာ္ စကားေၾကာင္႔ သူမနဲ႔ ေနာက္ဘယ္ေတာ႔မွ ထပ္မေတြ႔ရေတာ႔ဘူုး ဆုိလွ်င္ ကြ်န္ေတာ္ လံုး၀ကို ရူးသြပ္သြားနို္င္သည္။
တေအာက္ေနေတာ႔ ယာကူဇာအရူးမေလး သူမအခန္းရွိရာသို႔ ျပန္တက္လာသည္။ ထုိင္ေနေသာ ကြ်န္ေတာ္ကို သူမ ငုတ္ၾကည္႔၍၊

ယူမီကို ။    ။ ရွင္ ကြ်န္မကို လာေနာက္ေနတာ မလား...
    ကြ်န္ေတာ္ ဘာလို႔ မွန္းမသိ စကားေတြ ထစ္ထစ္ေငါ႔ေငါ႔ ျဖစ္ေနသည္။

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ကုိယ္၊ ကိုယ္ အတည္ေျပာတာပါ…
    ယာကူဇာအရူးမေလး မ်က္လႊာေလးကို ခ်လွ်က္ ပါးေလး နွစ္ဖက္ နီရဲေနသည္။ သူမ ကြ်န္ေတာ္ကို ေသခ်ာ ျပန္စိုက္ၾကည္႔ျပီ သူမအခန္းထဲသို႔ ၀င္မယ္ အလုပ္တြင္ ဒီတစ္ခါေတာ႔ သူမလက္ကို ကြ်န္ေတာ္ မိမိရရ လွမ္းဖမ္းလိုက္နို္င္သည္။

ယူမီကို ။    ။ လႊတ္…
    လႊတ္လုိ႔ ေျပာေပးမယ္႔ သူမ မရုန္းေပ။
ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ယူမီလည္း ကုိယ္ကုိ ခ်စ္တယ္ မဟုတ္လားဟင္…

    သူမမ်ား ေခါင္းခါလိုက္မလား အရမ္းကို ေၾကာက္လန္႔ေနမိသည္။ ရန္သူေတြ အေယာက္ ၁၀၀နဲ႔ တိုက္ခိုက္ရမည္ဆိုလွ်င္ေတာင္ ကြ်န္ေတာ္ ဒီလို ေၾကာက္မိမွာ မဟုတ္ေပ။ ယာကူဇာအရူးမေလးက ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ မ်က္လံုးခ်င္း မဆုိင္ပဲ ေခါင္းေလး ျငိမ္႔ျပလိုက္သည္။ ကြ်န္ေတာ္စိတ္ထဲ အရမ္းေပ်ာ္လြန္းလို႔ ဘာလုပ္လို႔ ဘာကိုင္ရမွန္း မသိေပ။ ကြ်န္ေတာ္ လက္နွစ္ဖက္လံုးလည္း အရမ္းကို ေအးစက္ေနသည္။
    ကြ်န္ေတာ္ရဲ႔ မေကာင္းသည္႔စိတ္က မင္း ေကာင္မေလးကို ဖက္နမ္း ပစ္လိုက္ေလ၊ ေတာ္ေတာ္ ညံ႔တဲ႔ ေကာင္ပဲကြဟု တြန္းအားေပးေနသည္။ ဒါေပမယ္႔ ကြ်န္ေတာ္ သူမကို တကယ္ခ်စ္သည္ကို သက္ေသျပသည္႔ အေနျဖင္႔ သူမလက္ေလးကို အနမ္းတစ္ခ်က္ ေခြ်လိုက္သည္။ ယူမီကို ရွက္သြားလွ်င္လည္း အရမ္းလွသည္။ ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ ယူမီကိုတို႔ စကားေျပာရန္ လသာေဆာင္ရွိရာ အေပၚထပ္သို႔ တက္လာၾကသည္။
နာရီ၀က္ေလာက္ၾကာေအာင္ ကြ်န္ေတာ္ ရင္ခုန္ေနသည္နွင္႔ ဘာစကားမွ မေျပာပဲ နွစ္ေယာက္စလံုး အရမ္းကို တိတ္ဆိတ္ေနၾကသည္။ လျပည္႔ညမုိ႔ လၾကီးကလည္း ထိန္လင္းေနသည္။ လရိပ္ေအာက္မွာ မ်က္နွာေလးလႊဲ၍ လကိုေငးၾကည္႔ ေနေသာ ယူမီကို လက္ကို မသိမသာ ဆုတ္ကိုင္လိုက္သည္။ ကြ်န္ေတာ္ ရွက္ကိုးရွက္ကန္းေလးျဖင္႔၊

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ကိုယ္ကို ခ်စ္လားဟင္…
    ထပ္ေမးလိုက္မိသည္။
ယူမီကို ။    ။ အင္း၊ ခ်စ္တယ္…
    ယူမီကို ဆီမွ ခ်စ္တယ္ ဆုိသည္႔ စကားကို ၾကားလိုက္ရ၍ ရင္ထဲ ေႏြးသလုိလို ျဖစ္သြားသည္။ လသာေဆာင္မွာ ေလေအးေတြ တိုက္ေနသျဖင္႔ ခ်မ္းေနေသာ ယူမီကိုၾကည္႔ျပီ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ဒီမွာ ခဏေနခဲ႔အုန္းေနာ္ ကိုယ္ျပန္လာခဲ႔မယ္…

    ယူမီကိုက ေခါင္းညိတ္ျပ၍ ကြ်န္ေတာ္ ေအာက္ထပ္သို႔ ျပန္ေျပးဆင္းလာသည္။ ကြ်န္ေတာ္ အိပ္ခန္းထဲမွ ျခံဳေစာင္ တစ္ခုယူလာ၍ အေပၚသို႔ ျပန္တက္လာျပီ ခ်မ္းေနေသာ ယူမီကိုကို ျခံဳေပးလုိက္သည္။ ကြ်န္ေတာ္ ၾကင္နာမူအေပၚ ယူမီကိုက အသိအမွတ္ျပဳသည္႔ အေနျဖင္႔ ကြ်န္ေတာ္ ျပန္ရယ္ျပသည္။ တျဖည္းျဖည္း ေမွာင္စျပဳလာသည္နွင္႔၊

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ၀ါး အိပ္ငိုက္လာျပီ ညမုိးခ်ဳပ္ေနျပီပဲ။ သြားအိပ္ေတာ႔ေလ…
ယူမီကို ။    ။ အင္း…

    ယူမီကို လသာေဆာင္မွ ဆင္းလာျပီ သူမ အိမ္ခန္းထဲ မ၀င္ခင္ ကြ်န္ေတာ္ကို တစ္ခ်က္ ျပံဳးျပ၍ ၀င္သြားသည္။ ယူမီကို သူမအခန္းထဲ ၀င္သြားမွ ကြ်န္ေတာ္ ကိုယ္မွာကို ၃၊၄ခ်က္ေလာက္ ထုရုိက္လုိက္မိသည္။

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ငါေတာ္ေတာ္ ညံ႔တဲ႔ ေကာင္ပဲကြ။ ပါးေလးကို ညအိပ္ယာ၀င္ခါနီး အနမ္းေလး တစ္ခ်က္ေပးလိုက္ေတာ႔ ဘာျဖစ္သြားမွာလဲ…

    ကိုယ္မွာကို အျပစ္တင္ရင္း ကြ်န္ေတာ္ အိပ္ခန္းထဲသို႔ ၀င္လာခဲ႔ေလေတာ႔သည္။

.....ဇာတ္သိမ္းပိုင္း ဆက္ရန္…..

8 comments:

  1. Fatty wants a story where a fatty gamer becomes a hero, defeat zombies uprising using nigh-omnipotent powers directly resulted from playing every availiable game on Earth and rescue a beautiful high-school girl! Plz make it your next project!

    ReplyDelete
  2. fatty ဂိမ္းမာ ဆိုတာ ကို္ယ္အေၾကာင္း ကိုယ္ေရးခိုင္းေနတာလား... :)

    ReplyDelete
  3. ဇာတ္သိမ္းေတာ့မွာလား... ႏွေျမာလိုက္တာ...။

    ReplyDelete
  4. ဂ်ဴးလီယက္ေရ Fatty က spam comment ေတြပါ။
    wordpress သမားေတြ ခုလိုဘဲ spam comment ေတြ ခနခန ၀င္တတ္ပါတယ္.. ေၾကာ္ျငာေတြမ်ားပါတယ္.. ကိုယ္တိုင္လည္း wordpress သံုးေနသူမို႕ သိတာပါ.
    ဇာတ္သိမ္းပိုင္းေလး ေမွ်ာ္ေနမယ္ေနာ္။။။

    ReplyDelete
  5. fatty ကို spam တဲ့... ဂန္႔ :S

    ReplyDelete
  6. - မေခ်ာေရ Fatty က spam comment မဟုတ္ပါဘူး... ၀တ္ရည္ အမ်ဳိးသားပါ... အလကား ၀င္ျပီ ေနာက္ျပီ ေလွ်ာက္ေရးေနတာပါ... heee... ဇာတ္သိမ္းပိုင္းကို ဒီ ္နွစ္ရက္အတြင္း ရွယ္ေရးျပီ တင္ေပးလိုက္ပါမယ္...
    - ေလာင္စာေရ Yakuza2 ဆက္ေရးရင္ ေကာင္းမလား စဥ္းစားေနပါတယ္... :)

    ReplyDelete
  7. အီးးးးးးးးးးးးးးးးး
    သားအိပ္ေပ်ာ္သြားလုိ႔ မွီရာဆုိက္ကားန႔ဲ
    ေျပးလုိက္လာပါတယ္...
    ဟုတ္ပ..ငါေတာ္ေတာ့္ညံတဲ့အေကာင္..အိပ္ရာ၀င္ အနမ္းေလး ေပးဖုိ႔ေတာင္ ေမ့ေနတာၾကည့္ေတာ့:P

    ReplyDelete
  8. heeee ဇာတ္သိမ္းပိုင္း ဖတ္ဖုိ႔ မေမ႔ၾကနဲ႔ေနာ္... :)

    ReplyDelete