Tuesday, October 12, 2010

ယာကူဇာခ်စ္သူ-၂ နိဒါန္း


ယာကူဇာခ်စ္သူ-၂ နိဒါန္း

    တကၠသိုလ္ေက်ာင္းေဆာင္ စၾကၤံတစ္ေလွ်ာက္ ျဖတ္သြားသမွ် မိန္းမေခ်ာမ်ားကို တေရးတေမာ ၾကည္႔ရင္း ကြ်န္ေတာ္မွာ ပီတိေတြ ျဖာေနမိေတာ႔သည္။ ဒါေပမယ္႔ သူေလးအလွနဲ႔ေတာ႔ ဘယ္မိန္းခေလးမွ မနွုိင္းယွဥ္ေသးေပ။ သူေလးဆိုတာ ဂ်ပန္စီးပြားေရး လုပ္ငန္းရွင္ၾကီးရဲ႔ သူေဌးသမီးေလး ယူမီကိုကို ေျပာျခင္း ျဖစ္သည္။ သူေလး ကြ်န္ေတာ္ကို ေဘာ္ဒီကဒ္ေတြနဲ႔လႊတ္ျပိီ ဘယ္လိုပဲ နွိပ္စက္နွိပ္စက္ ကုိယ္ကေတာ႔ မင္းေလးကို ခ်စ္ေနတုန္းပါပဲ ကေလးေလးရယ္ဟု စိတ္ထဲမွ ေရရႊတ္လို္က္မိသည္။ ဟိုပန္းေရာင္ အက်ီၤ၀တ္တတ္တဲ႔ သမိုင္းေမဂ်ာက နာဂါတိုဟု ေခၚေသာ ငပိန္းအူေၾကာင္ၾကားၾကီးနဲ႔ ၾကိဳက္သြားကတည္းက သူေလးကို ကြ်န္ေတာ္ ေမ႔ပစ္ဖို႔ ၾကိဳးစားခဲ႔ပါေသးတယ္။ သို႔ေသာ္ဌါးလည္း ယေန႔ထိတုိင္ မေမ႔နုိင္ပဲ ကြ်န္ေတာ္ အေတြးျဖင္႔ တမ္းတေနစဥ္၊

သူငယ္ခ်င္း ။        ။ အိဂ်ီ မင္းကို အေရးၾကီးတာ ေျပာစရာ ရွိလို႔။ ျမန္ျမန္လာစမ္းပါ…


    ကြ်န္ေတာ္ လက္ေမာင္းကို အတင္းဆြဲျပီ ေက်ာင္းခန္းထဲသို႔ ဆြဲေခၚလိုက္သည္။ ကြ်န္ေတာ္လည္း အေရးၾကီးတယ္ဆိုေတာ႔ စိတ္၀င္စားသြားသည္။

ကြ်န္ေတာ္ ။        ။ ေျပာစရာရွိ ျမန္ျမန္ေျပာစမ္းပါ…
သူငယ္ခ်င္း ။    ။ မင္းအတြက္ သတင္းေကာင္းလား၊ သတင္းဆုိးလားေတာ႔ မသိဘူးကြ…
တျခားတစ္ေယာက္။     ။ မင္းကလည္း အိဂ်ီက သိခ်င္ေနျပီ၊ ေလက ရွည္ေနေသးတယ္။ ေတာ္ျပီ ငါပဲ ေျပာမယ္။ အိဂ်ီ မင္းေကာင္မေလး ခုငါတုိ႔ ေမဂ်ာမွာ ဒီေန႔ စတက္တယ္ကြ…
ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ဘာ ယူမီကို၊ ကေလးေလး ငါတုိ႔ ေမဂ်ာမွာ။ ငါအခ်ီၾကီးမိျပီကြ။ ဒါနဲ႔ေနပါအုန္း မင္းတုိ႔က ဘယ္လိုသိလားတာလဲ…
သူငယ္ခ်င္း ။    ။ ယူမီကို အလွေၾကာင္႔ သူေက်ာင္းစတက္တာနဲ႔ အားလံုးသိျပီေနျပီ၊ မင္းသာ မသိေသးတာ…

    ကြ်န္ေတာ္ ကေလးေလး ယူမီကို ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ စီးပြားေရးေမဂ်ာမွာ အုိကြ်န္ေတာ္ ဘာဆက္လုပ္ရမလဲ။ ကြ်န္ေတာ္ သူေလးဆီကို သြားရမယ္၊

ကြ်န္ေတာ္ ။        ။ ငါခုပဲ ယူမီကိုဆီ သြားမယ္…
သူငယ္ခ်င္း ။    ။ ေနပါအုန္း၊ သူက မင္းကို တခ်ိန္လံုး ဗင္းေဆာ္ေနတာကို သြားအုန္းမလုိ႔လား…
ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ငါက သူေလးကို ခြင္႔လႊတ္ျပီသား…
တျခားတစ္ေယာက္ ။    ။ ယူမီကိုက ခ်စ္သူရသြားျပီဆုိ…
ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ရည္စားရတာ၊ ေယာက်ာ္းရတာမွ မဟုတ္တာ။ ဒါလဲ ခြင္႔လႊတ္တယ္…
   
ကြ်န္ေတာ္႔ သူငယ္ခ်င္းေတြ ၀ိုင္းတားတဲ႔ ၾကားမွ ယူမီကိုေရ ကိုယ္မင္းဆီ လာျပီေဟ႔ဟု ၾကံဳး၀ါးရင္း ယူမီကို အေဆာင္အခန္းရွိရာသို႔ အေျပးအလႊားသြားေတာ႔သည္။ ယူမီကို အခန္းနားေရာက္ေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္ အေတြးတြင္ သူေဘာ္ဒီကဒ္ ၂နွစ္ေယာက္ကို သတိတစ္ခ်က္ လွမ္းရလိုက္သည္နွင္႔ အရိပ္အကဲ ခတ္လို္က္ေတာ႔ ဘယ္သူမွမရွိေပ။ ထုိအခ်ိန္တြင္ ယူမီကို ကေလးေလး ေက်ာင္းခန္းထဲမွ တစ္ေယာက္ထဲ အေဆာင္စၾကၤသို႔ ထြက္လာသည္။ သူေလးကို ျမင္လိုက္သည္နွင္႔ ကြ်န္ေတာ္ စိတ္ေတြ ဘယ္လုိမွ ထိန္းမခ်ဳပ္နုိင္ေတာ႔ပဲ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။        ။ ယူမီကို၊ ကေလးေလး ကိုယ္လာျပီေဟ႔…

    ခုန္ေပါက္ေျပးလႊားကာ ယူမီကို လွည္႔အၾကည္႔တြင္ မ်က္လံုးစံုမွိတ္၍ အားရပါးရ ေျပးဖက္လိုက္ေတာ႔သည္။ ငါေတာ႔ သူေလးကို ဖက္ခြင္႔ရျပီဟ ၀မ္းသာအားရ မ်က္လံုးဖြင္႔ၾကည္႔ လိုက္ရာ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။        ။ အားအားအား၊ ဟိုေဘာ္ဒီကဒ္ၾကီး…
    ကြ်န္ေတာ္ ယူမီကိုကို ဖက္မိတာမဟုတ္ပဲ၊ သူ႔ေဘာ္ဒီကဒ္ကိုမွ ဖက္မိရဲ႔သား ျဖစ္သြား၍၊

ကြ်န္ေတာ္ ။        ။ ဟီးဟီးဟီး၊ အကိုၾကီးတို႔ ေနေကာင္းတယ္ေနာ္…
ေဘာ္ဒီကဒ္ ၂ ။        ။ ေၾဘာ္ ဘယ္သူမ်ားလဲလို႔၊ မိတ္ေဆြေဟာင္းၾကီးပဲကိုး…

    ဟုေျပာကာ ကြ်န္ေတာ္ကို အေသသတ္ရန္ ေျပးအလိုက္ ကြ်န္ေတာ္ ေခြးေျပး ၀က္ေျပးေျပးရ ျပန္ေတာ႔သည္။
ဆက္ရန္...


------------------------------------------

2 comments:

  1. ။ ယူမီကို၊ ကေလးေလး ကိုယ္လာျပီေဟ႔…
    ဟုတ္တယ္..ကုိယ္လာျပီ..
    ဘာမွအားမငယ္နဲ႔.:D:D

    ReplyDelete
  2. ေမပယ္လ္က ေတာ္ေတာ္ေနာက္တတ္တာပဲ.. :P

    ReplyDelete