Tuesday, October 19, 2010

ယာကူဇာခ်စ္သူ၂ (အခန္း-၅ (မာဖီယာ))



ယာကူဇာခ်စ္သူ၂ (အခန္း-၅ (မာဖီယာ))

    ကြ်န္ေတာ္ ယူမီ ကုိအဂၤလိပ္စာ အတန္းမတက္ဟု တမင္လိမ္၍ တကၠသိုလ္တြင္ ယာကူဇာေတြ ေဆာက္ထားေသာ လွုိ၀ွက္အေဆာက္အအံု႔မွ မွန္ေျပာင္းျဖင္႔ ယူမီတို႔ အဂၤလိပ္တန္းသို႔ ေသခ်ာ ေစာင္႔ၾကည္႔ေနသည္။ ကြ်န္ေတာ္ အဓိက သိခ်င္သည္မွာ ဂင္က ယာကူဇာစေလရာ အစစ္ပဲလား၊ ဘာေၾကာင္႔ သူ႕ ယူမီ ကိုအတင္းလိုက္တြယ္ကပ္ ေနတာလဲ ဆုိသည္႔ အေျဖနွစ္ခုပင္။ ဟိုမွာ ဂင္ နဲ႔ ယူမီတုိ႔ စကားေျပာျပီ ျပံဳးရႊင္ေနလုိက္ၾကတာ။ ယူမီကုိ၊ ယူမီကို ကိုယ္ေရွ႔က အႏာၱရာယ္ကို နည္းနည္းမွ မျမင္ရွာပါ႔လားေနာ္ဟု ကြ်န္ေတာ္ သက္ျပင္း တစ္ခ်က္ခ်လိုက္မိသည္။

ဟြန္ဒါၾကီး ။    ။ သခင္ေလး ကြ်နု္ပ္ တစ္ခုေလာက္ ေျပာလို႔ ရမလား…
ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ေအးဘာလဲ…
ဟြန္ဒါၾကီး ။    ။ ကြ်န္ု္ပ္တုိ႔ အတြဲေခ်ာင္းတဲ႔ အလုပ္မလုပ္ပဲ၊ ေရခဲမုန္႔သြားစားရင္ မေကာင္းဘူးလား…

    ဟြန္ဒါၾကီး စကားအဆံုးတြင္ ကြ်န္ေတာ္ ပါးစပ္မွ ဂစ္၊ဂစ္၊ဂစ္ အျမဳပ္မ်ားထြက္၍ လဲွက်သြားေတာ႔သည္။ မေန႔က အစည္းအေ၀းခန္းမမွာ ကြ်န္ေတာ္႔အေဖကို ယာကူဇာစေလရာ သတင္းေပးရန္ ေျပး၀င္ခဲ႔ေသာ္လည္း တျခား ေခါင္းေဆာင္မ်ား ရွိေန၍ ရူးသလိုလို ေနခဲ႔သည္။ အလကား၊ လံုး၀ကို သံုးစားမရတဲ႔ ေခါင္းေဆာင္ေတြ ယာကူဇာစေလရာကိုမ်ား မိန္းမေလးတဲ႔။ ဂင္က ယာကူဇာစေလရာဆုိတာ သက္ေသ မျပနုိင္မျခင္း ကြ်န္ေတာ္ ဘယ္သူမွ မေျပာရန္ စိတ္ဆံုးျဖတ္ထားသည္။ ဒါေၾကာင္႔ ဒီကိစၥကိုလည္း ဟြန္ဒါၾကီး သိသြားလို႔ ဘယ္လိုမွ မျဖစ္ေပ။
ဂင္ကို ေစာင္႔ၾကည္႔ေနစဥ္ စီးပြားေမဂ်ာ စၾကၤေပၚမွ ေက်ာင္းသားတစ္ခ်ဳိ႔ကို ကြ်န္ေတာ္ သတိထားမိသြားသည္။ ဒီေကာင္ေတြကို ငါဘယ္မွာ ျမင္ဖူးပါလိမ္႔၊ ငါအတန္းထဲကပဲလား။ မဟုတ္ေသးပါဘူး၊ ရင္းရင္းနွီးနွီးၾကီးကို သိပါတယ္။ အင္း ဒါ ပုေရာစိတ္ဂိုဏ္းသားက ေကာင္ေတြပဲ။ ကြ်န္ေတာ္ မွန္ေျပာင္းျဖင္႔ ေသခ်ာျပန္ၾကည္႔ေတာ႔ ပုေရာစိတ္ဂုိဏ္းသားမ်ား တကၠသိုလ္ ေက်ာင္းသား ဟန္ေဆာင္၍ အဂၤလိပ္စာတန္းေရွ႔က ျဖတ္ေလွ်ာက္သြားလာ ေနၾကသည္။ သူတုိ႔မ်ား ကြ်န္ေတာ္ထက္ ဦးျပီ ဂင္ကို ယာကူဇာစေလရာမွန္း သိ၍ လာတာလား၊ ဒါမွမဟုတ္ရင္ ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ ရန္ဘက္ဂိုဏ္းကမုိ႔ ငါကို ရန္ရွာဖို႔ပဲလား စဥ္းစား မရျဖစ္ေနသည္။ ဟြန္ဒါၾကီးကလည္း သတိထားမိပံုျဖင္႔၊

ဟြန္ဒါၾကီး ။    ။ သခင္ေလး ဟိုမွာ…
ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ေအး ငါေတြ႔ပါတယ္။ ဒီေကာင္ေတြ ဒီမွာဘာလာလုပ္ပါလိမ္႔…

    စကားပင္ မဆံုး ေသးခင္ ဟြန္ဒါၾကီး လစ္ထြက္သြားေတာ႔သည္။

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ေတာက္၊ ဟြန္ဒါၾကီး ထြက္သြားျပန္ျပီ…
ခဏၾကာေတာ႔ ေက်ာင္းသား ဟန္ေဆာင္ထားေသာ ပုေရာစိတ္ဂိုဏ္းသားမ်ားနဲ႔ ဟြန္ဒါၾကီးတုိ႔ ေက်ာင္းစၾကၤံနားမွာ စကားမ်ားေနၾကဟန္ တူသည္။ ဟြန္ဒါၾကီး အစြမ္းကို သိေသာ ကြ်န္ေတာ္က လံုး၀ စိတ္မပူပဲ၊ ေစာင္႔ၾကည္႔ေနသည္။ ပုေရာစိတ္ဂိုဏ္းသား ေတြကို အာရုံသြားစုိက္မိေန၍ ဂင္ကို ေမ႔သြားမိသည္။ သတိရ၍ ဂင္ကိုလည္း ၾကည္႔လိုက္ေရာ ဂင္ အဂၤလိပ္စာတန္းတြင္ မရွိေတာ႔သည္ကို ေတြ႔လိုက္ရသည္။ ကြ်န္ေတာ္လည္း ဂင္ေနာက္လိုက္ရန္ အထြက္၊ ဟြန္ဒါၾကီးက ေလာလီေပါ႔ တစ္ခုစုတ္၍ ျပန္ေရာက္ခ်လာသည္။

ဟြန္ဒါၾကီး ။    ။ သခင္ေလး အတြက္…
    ကြ်န္ေတာ္ကိုလည္း ေလာလီေပါ႔ တစ္ခုထုိးေပးသည္။

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ေတာ္စမ္းပါ။ မင္း ဘာသတင္းရခဲ႔လဲပဲ ေျပာ…
ဟြန္ဒါၾကီး ။    ။ ထူးထူးျခားၿခားေတာ႔ မရွိပါဘူး။ သခင္မေလး နုိရီ ဒီေက်ာင္းမွာ တက္ေနတာေလာက္ ပါပဲ…
ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ဘာ။ သခင္မေလး နုိရီ…
    အာေမဋိတ္အသံျဖင္႔ ေအာ္လုိက္မိသည္။ သခင္မေလး နုိရီ ေပၚလာလွ်င္ ယာကူဇာဂိုဏ္းေတြၾကားမွာ အလြန္ၾကီးမားေသာ ရန္ပြဲ တစ္ခု ျဖစ္ဖုိ႔ နိမိတ္ေပးလုိက္သလိုပင္။ သခင္မေလး နုိရီဆုိသူမွာ ယာကူဇာဂိုဏ္းေတြ အားလံုး၏ ဂိုဏ္းေခါင္းေဆာင္ရဲ႔ တစ္ဦးတည္းေသာ သမီးျဖစ္သည္။ နုိရီက ဂိုဏ္းခ်ဳပ္ရာထူးကို လက္ခံမွာမုိ႔၊ သူကို လုပ္ၾကံခ်င္ေသာ ယာကူဇာေတြ ေျမွာက္ျမားစြာ ရွိသည္။ ဒါေၾကာင္႔ နုိရီသည္ ဘယ္ေတာ႔မွ လူမ်ားေသာ ေနရာမ်ားသို႔ မသြားတတ္ေပ။ နုိရီ အသက္အရြယ္နွင္႔ ရုပ္ရည္သည္ ယူမီကိုနွင္႔ မတိမ္းမယိမ္းေလာက္ ရွိသည္။
ခုမွပဲ ဂင္ဘာလုိ႔ ယူမီကိုကို လိုက္ကပ္ေနသည္ဟူေသာ အေျဖကို ကြ်န္ေတာ္ ရွင္းသြားေတာ႔သည္။ ေၾဘာ္ ဂင္၊ ဂင္ မင္းက ယူမီကိုကို သခင္မေလး နုိရီနဲ႔ မွားျပီ ခ်င္းကပ္ေနတာကိုးကြ။ ဒါဆုိ မင္းကို ငါက ေထာင္ေခ်ာက္ဆင္စရာ မလုိပဲ၊ မင္းက အလိုလို ငါေထာင္ေခ်ာက္ထဲ ခုန္ဆင္းလာတာကိုး။

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ဟားဟားဟား...
   
    ကြ်န္ေတာ္ သေဘာက်စြာ ရယ္လုိက္သည္။ ဒီေန႔ အတြက္ေတာ႔ လံုေလာက္တဲ႔ အေထာက္အထား ရျပီျပီမုိ႔ အိမ္ျပန္ရန္ ဟြန္ဒါၾကီးနွင္႔ လမ္းခြဲျပီ တကၠသိုလ္မွ အထြက္တြင္၊ ကြ်န္ေတာ္ အက်ီၤထဲမွ ၾကြက္ျဖဴ အတင္းတုိးထြက္လာ၍ ကြ်န္ေတာ္ အရမ္းထိတ္လန္႔သြားသည္။ ၾကြက္ျဖဴဆုိသည္မွာ လူေတြနဲ႔ စကားေျပာတတ္သည္႔ သတၱ၀ါ မဟုတ္သလို၊ အေၾကာင္းမရွိပဲ အျပင္သို႔ မထြက္လာတတ္ေပ။ သူတုိ႔ သခင္ရဲ႔ အသက္ေဘးရွိမွသာ Emergency အေနနဲ႔ ထြက္လာတာမ်ဳိးပင္ ျဖစ္သည္။

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ၾကြက္စုတ္ မင္းငါကို ေသေအာင္ နိမိတ္ျပေနတာလားကြ။ ခုခ်က္ခ်င္း ျပန္၀င္စမ္း...

    ၾကြက္ျဖဴကို ကြ်န္ေတာ္ လက္ျဖင္႔ စုတ္ကိုင္ျပီ ျပန္ထည္႔ေသာ္လည္း ၾကြက္ျဖဴသည္ ကြ်န္ေတာ္ လက္ေပၚမွ အတင္းခုန္ဆင္း၍ ထြက္ေျပးေတာ႔သည္။ ကြ်န္ေတာ္က အဘိုး အေမြေပးထားသည္႔ ၾကြက္ျဖဴမို႔ အလြန္ျမတ္တနုိ္းထားတာမုိ႔၊

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ေဟ႔ၾကြက္စုတ္ မေျပးနဲ႔ကြ။ မိလို႔ကေတာ႔ မင္းကို ၾကြက္ျဖဴကေန ၾကြက္ေၾကာ္ လုပ္ပစ္မယ္...

    ၾကြက္ျဖဴကလည္း အလြန္ျမန္သျဖင္႔ ကြ်န္ေတာ္မွာ ေက်ာင္းသားေတြၾကားမွ မနည္းအမိ လုိက္ဖမ္းရသည္။ မိခါစဲတြင္ ေက်ာင္းသားတစ္ေယာက္က ကြ်န္ေတာ္အရင္ ၾကြက္ျဖဴကို ေကာက္ကိုင္လိုက္သျဖင္႔၊

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ေဟ႔ေကာင္ ငါ႔ၾကြက္ျဖဴ ျပန္ေပးစမ္း...

    ေမာ႔ၾကည္႔လိုက္ရာ၊ ဂင္ျဖစ္ေန၍ နည္းနည္းရွိန္သြားျပီ ေနာက္သို႔ ေျခတစ္လွမ္း ဆုတ္လိုက္သည္။ ခုကြ်န္ေတာ္နဲ႔ တူတူရပ္ေနေသာသူသည္ ယာကူဇာစေလရာဆိုတာ သိေန၍၊

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ဟဲဟဲ ၾကြက္ျဖဴ၊ ၾကြက္ျဖဴ၊ ဟဲဟဲ…
    ကြ်န္ေတာ္ လူလိမၼာနည္းျဖင္႔ ရူးသလုိလို၊ ေပါသလိုလို လုပ္ေနလိုက္သည္။ ဂင္က ၾကြက္ျဖဴကို ျမင္သည္နွင္႔ ကြ်န္ေတာ္ကို ယာကူဇာမွန္းတန္း သိမွာ ေသခ်ာသည္။ ၾကြက္ျဖဴ ျပန္မရရင္ ေနပါေစ၊ ကြ်န္ေတာ္ေတာ႔ အေသမခံနုိ္င္ဘူးဗ်ဳိ႔။ ကြ်န္ေတာ္ မသိမသာ ေနာက္သို႔ ေျခတစ္လွမ္းခ်င္း ဆုတ္ေနသည္။ ဂင္က မထိတထိျပံဳး၍ ၾကြက္ျဖဴ ျပန္ေပးေန၍ ကြ်န္ေတာ္ ျပန္ယူရမွာေတာင္ ေၾကာက္ျပီ မယူရဲသလိုလို လုပ္ေန၍ ဂင္က ကြ်န္ေတာ္ လက္ထဲသို႔ ၾကြက္ျဖဴ အတင္း ထည္႔ေပးျပီမွ သူ႔ဗယ္လက္ကို ေထာင္ျပ၍၊

ဂင္ ။        ။ ေနာက္မွ ေတြ႔မယ္...

    ကြ်န္ေတာ္ နားမလည္စြာ ျပံဳးျပ၍ လွည္႔ထြက္သြားေတာ႔သည္။ ဟင္း၊ ငါကို ေနာက္မွ ေတြ႔မယ္ဆုိတာ ေနာက္မွ သတ္မယ္ဟု ေျပာသြားတာမ်ားလား ဂစ္၊ဂစ္၊ဂစ္ ေအာ္ကာ လွဲက်သြားသည္။ ၾကြက္ျဖဴက စကားမေျပာတတ္ေသာ္လည္း ကြ်န္ေတာ္ကို အိုက္တင္ျဖင္႔၊

ၾကြက္ျဖဴ ။    ။ ခြီီ၊ ခြီ၊ ခြီ...

ဟု ၾကမ္းျပင္ေပၚမွာ လူးလိမ္႔ျပီ ေလွာင္ရယ္ေနသျဖင္႔ ကြ်န္ေတာ္ တခ်က္ တင္းသြားသည္။ ဂင္သည္ ယာကူဇာစေလရာသာ မွန္လွ်င္ တိရစာၦန္နွင္႔ သူစကားေျပာနုိင္သည္မုိ႔၊

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ၾကြက္စုတ္ မင္းငါအတင္းေတြ ေျပာခဲ႔တယ္ မဟုတ္လား။ မင္းကို ငါအေသသတ္မယ္ကြ...

    ကြ်န္ေတာ္နွင္႔ ၾကြက္ျဖဴနွင္႔ နပန္းလံုးေနၾကစဥ္ စိတ္ထဲကေန တစ္စံုတစ္ရာ ကြ်န္ေတာ္ ရွိရာသို႔ ဦးတည္လာသလိုလို ခံစားရသည္။ ဒါေၾကာင္႔ လွည္႔အၾကည္႔ ခုနက ေက်ာင္းသား ဟန္ေဆာင္ထားေသာ ပုေရာစိတ္ဂိုဏ္းသားမ်ား အေယာက္ ၂၀ေလာက္ ကြ်န္ေတာ္ရွိရာသို႔ ဦးတည္ျပီ ေဒါသတၾကီး ေျပးလာၾက၍ ကြ်န္ေတာ္နွင္႔ ၾကြက္ျဖဴ အားဟု ျပိဳင္တူေအာ္ျပီ

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ အားအား၊ ေျပး…

    ေျပးၾကေတာ႔သည္။ ေျပးရင္း၊ ေျပးရင္း ပုေရာစိတ္ဂိုဏ္းမ်ား ကြ်န္ေတာ္ နဲ႔ ေဘးခ်င္း ယွဥ္လာ၍ အား ေအာျပီ ထပ္ေျပးရျပန္သည္။ သို႔ေသာ္ သူတုိ႔က ကြ်န္ေတာ္ကို အေရးေတာင္ မလုပ္ပဲ၊ ေက်ာ္တက္သြားမွ၊ အင္း ငါကိုလိုက္တာမွ မဟုတ္ပဲ။ ဒါဆုိ သူတု႔ိ ဂင္ေနာက္မ်ား လုိက္ေနတာမ်ားလားဟု တခ်က္ ေတြးလိုက္မိသည္။ ဒါနဲ႔ မသိမသာ သူတို႔ေနာက္မွ ေနာက္ေယာက္ခံျပီ လိုက္သြားေတာ႔သည္။ ပုေရာစိတ္ဂိုဏ္းသားမ်ား လမ္းခ်ဳိးတစ္ခုထဲသို႔ ေျပး၀င္သြားၾကသည္။ ကြ်ေတာ္ကေတာ႔ လမ္းေထာင္႔ခ်ဳိးတြင္ ရပ္လိုက္ျပီ လမ္းၾကားထဲကို ေခ်ာင္ၾကည္႔ေနသည္။ ပုေရာစိတ္ဂိုဏ္းသားမ်ား တစ္ဦးတစ္ေယာက္ကို တိုက္ခိုက္ဖုိ႔ တုတ္ေတြ၊ ဓားေတြကို ထုတ္လိုက္ၾကသည္။ ဘယ္သူ ဘယ္၀ါနွင္႔ တုိက္ခုိက္မည္ ဆုိတာေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္လည္း အေ၀းကမုိ႔ မျမင္ရေပ။ ၾကြက္ျဖဴက အက်ီၤထဲမွ ထြက္လာျပန္ျပီ သစ္ပင္ကို ညႊန္ျပသည္။ သူေျပာခ်င္တာက သစ္ပင္ေပၚကေန တက္ၾကည္႔ရန္ ေျပာျခင္းျဖစ္သည္။

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ေဟ႔ေကာင္၊ ၾကြက္ျဖဴ မင္းငါကို ဆရာ လာမလုပ္နဲ႔ကြ။ ငါဘာသာ သိတယ္ကြ…

    ဟုေမ႔၍ က်ယ္ေလာင္စြာ ေအာ္လိုက္မိရာ ပုေရာစိတ္ဂိုဏ္းသားမ်ား ကြ်န္ေတာ္ရွိမွန္း သိသြား၍ ဦးတည္လာၾကသည္။ ေဟ႔ၾကြက္ျဖဴ၊ ငါကို အၾကံေပးအုန္းေလ၊ ဘာဆက္လုပ္ရမွာလဲ။ ၾကြက္ျဖဴက စိတ္ေကာက္ျပီ၊

ၾကြက္ျဖဴ ။    ။ ဟြန္း…
ၾကြက္ျဖဴ အက်ီၤထဲ ျပန္၀င္သြားေတာ႔သည္။ ကြ်န္ေတာ္မွာ ေျပးစရာ လမ္းဆံုးေနသျဖင္႔ သစ္ပင္ေပၚသို႔ လ်င္ျမန္စြာ ေျပးတက္ရေတာ႔သည္။ သစ္ပင္ေပၚေရာက္မွ ေအာက္ကို ငုတ္ၾကည္႔ျပီ ငါဘယ္လုိလုပ္ သစ္ပင္ေပၚေရာက္လာပါလိမ္႔၊ ဒုကၡပါပဲ ျပန္လည္း မဆင္းရဲေတာ႔ဘူး။ ပုေရာစိတ္ဂိုဏ္းသားမ်ား သစ္ပင္ေအာက္က ၀ိုင္းရံလုိက္ၾကေသာ္လည္း ကြ်န္ေတာ္ နည္းနည္းေလးမွ ေလမေလွ်ာ႔ပဲ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ေဟ႔ေကာင္ေတြ မင္းတုိ႔ကို ငါဒီတစ္ခါေတာ႔ လႊတ္ေပးလိုက္မယ္၊ ျမန္ျမန္ထြက္သြားၾကစမ္း…
    ကြ်န္ေတာ္ ဆရာၾကီးပံုစံျဖင္႔ သစ္ပင္ေပၚကေန ဟိတ္ဟန္ လုပ္ေနသည္။ ပုေရာစိတ္ဂိုဏ္းမ်ား တစ္ေယာက္ မ်က္နွာ တစ္ေယာက္ ၾကည္႔ျပီမွ၊ သစ္ပင္ကို ေပၚသို႔ ဓားေတြျဖင္႔ ပစ္ေပါက္ၾက၍ ကြ်န္ေတာ္မွာ ေရွာင္ရလြန္းတာမုိ႔ ျပဳတ္က်ဆဲဆဲ ျဖစ္လာ၍ မ်က္နွာခ်ဳိေသြးျပီ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ မလုပ္ပါနဲ႔ဗ်၊ ခင္မ်ားတို႔ကလည္း ေနာက္တာပါ။ ကြ်န္ုပ္က အျမင္႔ေၾကာက္တယ္ဗ်…

ခုေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္ သစ္ပင္ေပၚက ျပန္လည္း ဆင္းလုိ႔ မရ၊ အက်ပ္အတင္းထဲမွာ ေရာက္ေနတုန္း သစ္ပင္ေပၚကေန၊ ပုေရာစိတ္ဂိုဏ္းသားတခ်ဳိ႔နွင္႔ တုိက္ခုိက္ေနေသာ မိန္းခေလး တစ္ေယာက္ ကို ျမင္လိုက္ရသည္။ မိန္းခေလးက ရုပ္ဆုိးဆုိးနွင္႔ ခပ္ၾကမ္းၾကမ္း ပံုမ်ဳိးျဖစ္သည္။ သူတုိက္ရည္ စြမ္းရည္ကို ၾကည္႔ရတာေတာ႔ ယာကူဇာေတြထဲမွာ ထိပ္တန္း အဆင္႔ေလာက္ ရွိ၍ ငါခုတစ္ေလာ ဘာလို႔ ဆရာၾကီးေတြနဲ႔ ေတြ႔ေနပါလိ္မ္႔။

သစ္ပင္ေအာက္သံ ။    ။ ဒုတ္၊ ဒုတ္၊ ဒုတ္…
ဘာအသံေတြပါလိမ္႔၊ သစ္ပင္ေအာက္လည္း ၾကည္႔လိုက္ေရာ သစ္ပင္ကို ၀င္ခုတ္ေနၾက၍၊

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။  ဟိတ္ဟိတ္ ဒီလို မလုပ္ၾကနဲ႔ေလ။ မင္းတုိ႔ သတၱိရွိရင္ သစ္ပင္ေပၚ တက္လာခဲပါ႔လား။ ငါက နဂါးနီဂိုဏ္းက တုိမုိယာပဲကြ…

    နဂါးနီဂိုဏ္းက တုိမုိယာ ၾကားလိုက္သည္နွင္႔ ဂိုဏ္းသားမ်ား အရမ္းေၾကာက္လန္႔သြားပံုျဖင္႔ ေနာက္တစ္လွမ္းဆုတ္သြားျပီမွ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ မင္းတုိ႔ ငါကို အရမ္းေၾကာက္သြားျပီ မလားကြ၊ ဟားဟားဟား…
ဂိုဏ္းသားမ်ား ။။ တိုမိုယာတဲ႔၊ အေသသတ္ၾက။ ယားယားယား…

    သစ္ပင္ေပၚသို႔ အလုအယွက္ ဂိုဏ္းသားမ်ား စုျပံဳတက္လာၾကသည္။ တျဖည္းျဖည္းနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္နားသို႔ နီးကပ္လာသည္။ ဒီေကာင္ေတြ ငါနံမည္ေျပာတာ မေၾကာက္ဘူးေပါ႔၊ ငါ႔အစြမ္းျပရ ခ်ည္းေသးရဲ႔ဟု ၾကိမ္း၀ါးလိုက္ျပီ၊ ကြ်န္ေတာ္ အက်ီၤထဲမွာ ပ်ားအုံ႔ကို ဆြဲထုတ္လိုက္ကာ ဒီေကာင္ေတြ ရွိရာသို႔ ပစ္ခ်၍၊

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ဒီမွာ မင္းတုိ႔အတြက္ လက္ေဆာင္၊ မင္းတု႔ိ ေျပးၾကေပးေတာ႔ေဟ႔…

    ဂိုဏ္းသားေတြမ်ားကို ပ်ားမ်ားက ၀ိုင္းတုတ္ၾက၍ ဖူးေရာင္ျပီ ကုန္းကြ ေအာ္ဟစ္ကာ ထြက္ေျပးၾကေတာ႔သည္။ ကြ်န္ေတာ္တစ္ေယာက္ထဲ ဟားတုိက္ရယ္ေမာကာ သစ္ပင္ေပၚတြင္ က်န္ေနခဲ႔သည္။

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ဟားဟားဟား၊ အလကားေကာင္ေတြ…
ဒါေပမယ္႔ တခ်ဳိ႔ ပ်ားေတြက ပုေရာစိတ္ဂိုဏ္းသားေတြေနာက္ မလိုက္သြားပဲ၊ သစ္ပင္ေပၚ ျပန္တက္လာျပီ ကြ်န္ေတာ္ကို မ်က္ေစာင္းက် ေနၾကသျဖင္႔၊

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ေဟ႔၊ေဟ႔၊ ငါက မင္းတုိ႔ကို သခင္ေလ။ အား ေျပးျပီဗ်ဳိ႔…

    ပ်ားေတြ လုိက္သျဖင္႔ ကြ်န္ေတာ္ မတတ္နုိ္င္တဲ႔အဆံုး သစ္ပင္ေပၚမွ ခုန္ဆင္း၍ လမ္းၾကားထဲ ထြက္ေျပးရေတာ႔သည္။ လမ္းၾကားထဲေရာက္ေတာ႔ ပုေရာစိတ္ဂုိဏ္းသားေတြနွင္႔ တုိက္ခုိက္ေနေသာ ရုပ္ဆုိးဆုိး မိန္းခေလး၏ဓားမွာ ေသြးေတြ စီးက်ေနျပီ၊ သူမေဘးတြင္ ပုေရာစိတ္ဂိုဏ္းသားမ်ား တစ္ေယာက္တေလေတာင္ အသက္မရွိၾကေတာ႔ေပ။ ကြ်န္ေတာ္ စိတ္ထဲ အရမ္းထိတ္လန္႔သြားလိုက္ျပီ၊ ဒီမိန္းခေလးက ဘယ္လိုလူမ်ဳိးပါလိမ္႔ ေတြးကာ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ယားယားယား…
    ေျပးျပီဗ်ဳိ႔ ၊ ေအာ္ကာ ျပန္လွည္႔အေျပးတြင္ သူမၾကာပြတ္ျဖင္႔ ကြ်န္ေတာ႔္ ေျခေထာက္ကို ရိုက္ခ်လိုက္သျဖင္႔ တစ္ခ်က္ထဲနဲ႔ ပစ္လွဲက်သြားသည္။ ကြ်န္ေတာ္ ခ်က္ခ်င္း ဆုိသလို အက်ီၤထဲမွ ေသနတ္ကို ဆြဲထုတ္လိုက္ျပီ ျပန္အထတြင္ သူမေျခေထာက္ျဖင္႔ မ်က္နွာကို ကန္ခံလုိက္သျဖင္႔ ေသနတ္ေရာ၊ လူပါ လႊင္႔ထြက္သြားသည္။ ကန္ခ်က္ျပင္း၍ ကြ်န္ေတာ္ ေမွာက္ေနစဥ္၊ သူမ ကြ်န္ေတာ္နားသို႔ တစ္လွမ္းခ်င္း လွမ္းလာျပီ၊ ဓားျဖင္႔ ယာကူဇာဓားျဖင္႔ လည္ပင္းကို ေတ႔ထားလုိက္ျပီ၊

မိန္းခေလး ။    ။ တုိမုိယာ ျပန္ေတြ႔ၾကျပီေပါ႔…

    ကြ်န္ေတာ္ကို သိေန၍ သူမကို တအ႔ံတၾဘ ေငးၾကည္႔ေနမိသည္။ သူမ မ်က္လံုးနွင္႔ စံုမိသြားမွ သူ၊မျဖစ္နုိင္ဘူးဟု စိတ္ထဲမွ ေၾကာက္လန္႔စြာ ေရရႊတ္လိုက္သည္။ ျပီမွ ပါးစပ္မွ တုိးတုိးေလး၊

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ သခင္မေလး နုိရီ…
နုိရီ ။    ။ မင္းသိပ္ေတာ္တယ္၊ တုိမုိယာ။ ငါ႔ရုပ္ဖ်က္ထားတာေတာင္ မင္းက မွတ္မိတယ္ေပါ႔…

    သူမ၏ မ်က္နွာဖုံးအတုကို ခြာလုိက္ျပီ သူမဆံပင္မ်ားကို ခါယမ္းခ်လုိက္သည္။ သခင္မေလး နုိရီက အရင္ကလို ဘာမွမေျပာင္းလဲတဲ႔ အထဲတြင္ ကြ်န္ေတာ္ကို အရမ္းမုန္းတီး နားၾကဥ္းသည္႔ အခ်က္လည္း ပါတယ္။ သူနဲ႔ ယူမီကိုနွင္႔ မတူသည္႔ အခ်က္မွာ သူမ၏ အလြန္မွခက္ထန္သည္႔ မ်က္၀န္း နွင္႔ အနီရင္႔ေရာင္ ဆံပင္ပင္ ျဖစ္သည္။ သူမက ကြ်န္ေတာ္ကို တစ္ခ်က္ေစ႔ၾကည္႔လိုက္ျပီ ကြ်န္ေတာ္ကို ခုတ္သတ္ရန္ ဓားကို အေပၚမွ လႊဲခ်လိုက္သည္။ နုိရီသာ ဆုိလွ်င္ ကြ်န္ေတာ္႔ အသက္ေဘးမွ ဘယ္လိုမွ မလႊတ္နုိင္သည္ကို သိသည္နွင္႔ မ်က္လံုးကို စံုမွိတ္လိုက္မိေတာ႔သည္။

ဆက္ရန္....

5 comments:

  1. မ်က္လုံးၾကီး စုံမွိတ္လုိက္ေတာ့ ဘာေတြ႔လဲဟင္
    ဓားၾကီးေကာ တကယ္ပုိင္းသြားပီလားးးး
    လားလးးလားလား..........?

    ReplyDelete
  2. ဟီးဟီး ေမပယ္လ္ မၾကာမည္ လာမည္ေမွ်ာ္.. :)

    ReplyDelete
  3. ဓားနဲ႕ တကယ္ခုတ္လုိက္ျပီလား
    ေကာင္းခန္းေရာက္မွ မၾကာမွီ လာမည္ေမွ်ာ္ဆိုပါလား
    ေမွ်ာ္ရေလျပီေပါ႕

    ReplyDelete
  4. ကိုရီးယားရုိက္ေနျပန္ၿပီ :D

    ReplyDelete