Thursday, October 14, 2010

ယာကူဇာခ်စ္သူ-၂ (အခန္း-၂ (မာဖီယာ))


ယာကူဇာခ်စ္သူ-၂ (အခန္း-၂ (မာဖီယာ))


   
    တကၠသို္လ္အ၀တြင္ ကားကို ထုိးရပ္လွ်က္ ကြ်န္ေတာ္ရဲ႔ ၾကီးမားလွေသာ မွန္ၾကီးကို အက်ီၤထဲမွ ထုတ္၍ ဆံပင္ေကကို အေက်ာ႔စားျပင္ေနသည္။ မွန္ထဲမွာေတာ႔ ငါတယ္လည္း ေခ်ာသားပဲ၊ ဘာလို႔ ယူမီကိုက ကြ်န္ေတာ္ကို ရုပ္ဆုိးတယ္ ေျပာသည္ကို စဥ္းစားမရျဖစ္ေနသည္။ ကြ်န္ေတာ္ ေဘးဘယ္ကို အကဲခတ္လိုက္ျပီ အက်ီၤထဲမွ ေရေမႊးထုတ္၍ တကုိယ္လံုး ေမႊးၾကိဳင္သြားေအာင္ ျဖန္းပစ္လိုက္သည္။ ေရေမႊးအစြတ္လြန္းသြားျပီ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ဟြတ္ဟြတ္ဟြတ္…

    မႊန္းျပီ ေခ်ာင္းေတာင္ ဆုိးသြားသည္။ ဒီေလာက္ ဆုိရင္ လံုေလာက္ပါျပီေတြး၍ ယူမီကို၊ သဲေလးကို ရပ္ေစာင္႔ေနရင္း ယူမီကို ယာကူဇာအရူးထတဲ႔ အခ်ိန္ေလးကို ျပန္ေတြးျပီ ရယ္လုိ္က္မိသည္။ ခုထိလည္း ယူမီကိုက ယာကူဇာ၀င္ဖုိ႔ ဇြဲမေလွ်ာ႔ေသးပဲ ေလထြားကာ သူကိုယ္တုိင္ပင္ ဂိုဏ္းေထာင္ေတာ႔ မလို အျမဲေျပာတတ္သည္႔ သူကို ကြ်န္ေတာ္ ဟားတုိက္ ရယ္ေနမိသည္။ ေျပာရင္းနဲ႔ ယာကူဇာအရူးမေလး၊ မွားလို႔၊ သဲေလး ထြက္လာျပီ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ေဟ႔ သဲေလး၊ ကိုယ္ဒီမွာ…

    ကြ်န္ေတာ္ လက္ျပ နွုတ္ဆက္လိုက္သည္။ သို႔ေသာ္ ယူမီကို ကြ်န္ေတာ္ျမင္ေရာ မေပ်ာ္သြားသည္႔ အျပင္ မ်က္နွာ တခ်က္ပ်က္ သြားေသးသည္။ အင္း ငါကိုေတာ႔ ဂရုမစိုက္ပဲ ေဘးက ဘဲေခ်ာေခ်ာတစ္ေကာင္နဲ႔ ျပံဳးရႊင္ျပီ စကားေျပာေနပံုမ်ား။ ေအး ယူမီကို၊ မင္းမွတ္သြားေအာင္ ငါလုပ္ျပမယ္ဟု ၾကိမ္း၀ါးရင္း ယူမီကိုလက္ကို အားျဖင္႔ အတင္းဆုပ္ကိုင္လိုိက္ျပီ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ လာခဲ႔စမ္း။ ငါမင္းကို တျခားေယာက်ာ္းေလးနဲ႔ အေရာ၀င္တာ မၾကိဳက္ဘူးလုိ႔ မမွာထားဘူးလား…
ယူမီကို ။    ။ အထင္လႊဲေနျပီ၊ သူက ဂင္တဲ႔ မိတ္ဆက္…
    ကြ်န္ေတာ္ ေလသံမာမာျဖင္႔၊
ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ တိတ္စမ္း…

    ယူမီကို လက္ကို အတင္းေစာင္႔ဆြဲျပီ ဂင္ဆုိတဲ႔ ေကာင္ကို မုိက္ၾကည္႔ၾကည္႔၍ ကားရွိရာသို႔ ထြက္လာခဲ႔သည္။ ကားနားေရာက္ေတာ႔ ယူမီကို မသိေအာင္ ကြ်န္ေတာ္ တစ္ခ်က္ခုိးရယ္လိုက္ျပီ၊ ဟီးဟီး ယူမီကိုကို သူမ်ားေတြေရွ႔မွာ အာဏာျပလိုက္ရတာ အရသာရွိလိုက္တာေနာ္။

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ကားထဲ ျမန္ျမန္၀င္စမ္း…

    ကြ်န္ေတာ္လည္း ကားထဲ၀င္လိုက္သည္နွင္႔ ယူမီကိုရဲ႔ လက္သီးသိုင္းကြက္ကို မေရွာင္တိမ္းနုိင္ပဲ နွာေခါင္းမွ ေသြးမ်ားထြက္လာသည္။

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ မင္းငါကို ဘာလိုိ႔ ထုိးတာလဲ…
ယူမီကို ။    ။ ရွင္ကြ်န္မကို လူေရွ႔မွာ အရွက္ခြဲခ်င္အုန္း…
ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ေအးဒါဆုိလည္း ျပီေရာ၊ ဟိုေကာင္ကို ငါျပန္သြားထုိး မယ္ကြ…

    ဟီးဟီး ကြ်န္ေတာ္ အစြမ္းကို သိေသာ ယူမီကိုက အရမ္းကို ေသြးပ်က္သြားေသာ မ်က္နွာၾကီးျဖင္႔၊
ယူမီကို ။    ။ သြားမလုပ္ပါနဲ႔…

ယူမီကိုကို ဟန္လုပ္ျပီ တမင္ေျခာက္လုိက္တာကို တကယ္မွတ္ျပီ ယူမီကိုက အတင္းေတာင္းပန္မွ ကားေမာင္း၍ ထြက္လာသည္။ ျပန္ရာ တစ္လမ္းလံုး ယူမီကို၊ သဲေလး စူပုပ္ေနတဲ႔ မ်က္နွာေလးကို ၾကည္႔လိုက္၊ သေဘာက်လိုက္ျဖင္႔ ေမာင္းလာခဲ႔သည္။

ယူမီကို ။    ။ အိမ္ပဲ ေမာင္းေနာ္၊ တျခားဘယ္မွ ေလွ်ာက္မ၀င္ေနနဲ႔…
    ကြ်န္ေတာ္ ခုတစ္ေလာ ဘုိင္ပ်က္ေနသျဖင္႔၊

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ အိမ္ျပန္ခ်င္ရင္ ဆတ္ေၾကးသြားေတာင္းျပီမွ ျပန္ရမယ္္…
    ယူမီကိုက ေဒါသထြက္ေသာ ပံုျဖင္႔၊

ယူမီကို ။    ။ ဘာ၊ ရွင္္က နဂါးနီဂိုဏ္းက တုိမုိယာ ဆုိတာ သိျပီသြားျပီ၊ လိမ္ေနလည္း အပိုပဲ…
    ကြ်န္ေတာ္ အေၾကာင္း ယူမီကို အားလံုး သိကုန္တာ ဆုိးတယ္ဗ်ာ။ ခုဆို အရင္ကလို လိမ္ျပီ ဆတ္ေၾကးလည္း ေတာင္းခုိင္းလုိ႔လဲမရ။

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ဒါဆုိ အရင္ကလို ယာကူဇာျဖစ္ေအာင္ သင္ခန္းစာသင္ေပးမယ္ေလ။ ဒါေပမယ္႔ နာရီနဲ႔ေတာ႔ ေငြေပးရမွာေနာ္…
ယူမီကို ။    ။ ဒီတစ္ခါေတာ႔ ရွင္ကို အေသသတ္မယ္…
    ယူမီကို ထုရိုက္သျဖင္႔ ကြ်န္ေတာ္ ကားေမာင္း၍ ဟိုဘက္ယိမ္းလုိက္၊ ဒီဘက္ယိမ္းလိုက္ ျဖစ္ေနေတာ႔သည္။
ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ စိတ္ၾကီးပဲ။ ေနာက္တာပါဗ်…

    ကြ်န္ေတာ္ ယူမီကို၊ သဲေလးနွင္႔ ခ်စ္သူ ျဖစ္ျပီကတည္းက သူ႔ေကြ်းသမွ် မုန္႔ေတြကိုပင္ စားခဲ႔ရသည္။ ကြ်န္ေတာ္လည္း သဲေလးကို တခါတေလ မုန္႔၀ယ္ေကြ်းခ်င္ ေသးသည္။ ကြ်န္ေတာ္ အၾကံရျပီ၊ ယူမီကို အိမ္ျပန္ပို႔ျပီရင္ ယာကူဇာေတြရဲ႔ ၾကီးက်ယ္ ခမ္းနားတဲ႔ ျပိဳင္ပြဲသြား၍ ေငြရွာရန္ျဖစ္သည္။ ျပိဳင္ပြဲမွာ နုိင္မွာ ေသခ်ာ၍၊

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ေဟ႔ေဟ႔၊ မနက္ျဖန္ အိမ္က မုန္႔ဖိုးေတာင္း မလာနဲ႔၊ ငါလိုက္၀ယ္ေကြ်းမယ္…
ယူမီကို ။    ။ ထူးထူးဆန္းဆန္းပါ႔လား၊ ဒါနဲ႔ ရွင္က ယာကူဇာဂိုဏ္းခ်ဳပ္သား လည္းေျပာေသးတယ္။ ဘာလို႔ ဘိုင္အျမဲပ်က္ျပီ ကားကလည္း စုတ္ရတာလဲ…
    ကြ်န္ေတာ္ ေခါင္းကို ကုတ္လွ်က္၊

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ဟီးဟီး ဒါေတာင္ ဒီကားက သူငယ္ခ်င္းဆီက ခဏဌါးလာတာ…

    ယူမီကုိက ကြ်န္ေတာ္ကို စိတ္ပ်က္တဲ႔ အၾကည္႔ျဖင္႔ ၾကည္္႔၍ ျပန္လွည္႔သြားသည္။ ယူမီကို အိမ္သို႔ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ ေရာက္လာသည္။ ဒယ္ဒီက ကြ်န္ေတာ္ပါလာမွန္းလည္း သိေရာ အိမ္ထဲမွ အျမန္ေျပးထြက္လာျပီ၊

ဒယ္ဒီ ။        ။ နာဂါတုိ သား…
ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ဒယ္ဒီ…
ဒယ္ဒီ ။        ။ သား…
    ယူမီကို ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ ဒယ္ဒီတု႔ိ နွစ္ေယာက္ကို မ်က္စိေနွာက္လာျပီ၊

ယူမီကို ။    ။ ေတာ္ၾကစမ္း။ ေယာက်ာ္းခ်င္း ရွက္စရာ…
ဒယ္ဒီ ။        ။ ယူမီကို ဘာမွ မသိပဲ ေလွ်ာက္ေျပာမေနစမ္းနဲ႔…
    ဒယ္ဒီက ကြ်န္ေတာ္ကို မ်က္စပစ္ျပ၍၊

ဒယ္ဒီ ။        ။ နာဂါတို ဒယ္ဒီေျပာထားတာေလ…
ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ကြ်န္ေတာ္ ဒီေန႔ပဲ လုပ္ခဲ႔ပါတယ္…
ဒယ္ဒီ ။        ။ ဟားဟား ေအးကြ မင္းေတာ္တယ္။ ဒါနဲ႔ ဘယ္ေတာ႔လဲ ျမန္ျမန္ေလးေနာ္…
ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ စိတ္ခ်ပါ ဒယ္ဒီရဲ႔၊ မနက္ျဖန္ ရျပီ…
    ဒယ္ဒီက ကြ်န္ေတာ္ ပခံုးကို ပုတ္လိုက္ျပီ၊

ဒယ္ဒီ ။        ။ ဒါမွေပါ႔ကြ၊ ဟားဟားဟား…
    ကြ်န္ေတာ္နွင္႔ ဒယ္ဒီ စကားေတြကို ယူမီကိုက တစ္ခြန္းမွ နားမလည္စြာျဖင္႔ ေခါင္းခါလွ်က္၊

ယူမီကို ။    ။ ဒယ္ဒီ၊ သမီး မသိေအာင္ တခုခုမ်ား ၾကံေနတာလား…
    ဒယ္ဒီက အလိမ္ေပၚလုိ႔ ျဖစ္သြားတဲ႔ ရုပ္ၾကီးနဲ႔၊

ဒယ္ဒီ ။        ။ အာ မဟုတ္ပါဘူး…
    မနက္ျဖန္က်ရင္ ယူမီကို အရမ္းအံ႔အားသင္႔သြားမည္႔ အေၾကာင္းအရာ တစ္ခု ရွိေသးသည္။

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ သိခ်င္ရင္ မနက္ျဖန္ထိ ေစာင္႔ေပါ႔…
    ဟု စိတ္ထဲမွာ ကလိကလိ ျဖစ္ေအာင္ တမင္ ေျပာခဲ႔ျပီ ယူမီကုိတုိ႔ အိမ္မွ ထြက္လာခဲ႔သည္။ ယာကူဇာေတြရဲ႔ ၾကီးက်ယ္ ခမ္းနားေသာ အစြမ္းကို ျပသရန္အတြက္ ေၾကာင္နဲ႔ၾကြက္ ယာကူဇာဂိုဏ္း၏ ျပိဳင္ပြဲသို႔ သြားေရာက္ရန္ျဖစ္သည္။ ေၾကာင္နဲ႔ၾကြက္ ယာကူဇာဂိုဏ္းက ကြ်န္ေတာ္တု႔ိ နဂါးနီဂိုဏ္းနဲ႔ မဟာမိတ္ဖြဲ႔ထားတာမုိ႔ ကြ်န္ေတာ္ ေဘာ္ဒါ၊ မိတ္ေဆြေတြ ေတာ္ေတာ္မ်ားသည္။ ျပဳိင္ပြဲ ဂိုေဒါင္ ေရွ႔ေရာက္သည္နွင္႔ ကားကို မလွမ္းမကမ္းမွာ ရပ္ျပီ လမ္းေလွ်ာက္ ၀င္သြားသည္။ ဂိုေဒါင္ထဲမွာ ေၾကာင္နဲ႔ၾကြက္ဂိုဏ္းသား အေယာက္ ၁၀၀ေက်ာ္ေလာက္ ျပိဳင္ပဲြကို အားေပးေနၾကသည္။ ကြ်န္ေတာ္ကို ျမင္သည္နွင္႔၊

ဂိုဏ္းသား ။    ။ ေဟ႔ဟိုမွာ နဂါးနီဂိုဏ္းခ်ဳပ္သား တုိမိုယာ လာျပီကြ…
တျခား ။    ။ ဒါဆိုရင္ ငါတုိ႔ ဆက္မေဆာ႔ေတာ႔ရင္ ေကာင္းမယ္…

    ကြ်န္ေတာ္ကို ေတြ႔ရုံျဖင္႔ ေသြးလန္႔သြားၾကေသာ သူတို႔ေတြကို ပိုေျခာက္လန္႔ခ်င္စိတ္ ျဖစ္မိသည္နွင္႔၊

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ေဟ႔ေကာင္ေတြ ဒီမွာ တုိမုိယာ လာျပီကြ၊ မင္းတုိ႔ အားလံုး ရွုံးဖို႔သာ ျပင္ထား…
ဂိုဏ္းသား ။    ။ ေတာ္ျပီ ခင္မ်ားပါရင္ ကြ်န္ေတာ္ မပါေတာ႔ဘူး…
ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ဟားဟား မင္းတုိ႔က ငါကုိ သိပ္ေၾကာက္ၾကတာကိုး။ ဒီေန႔ငါ ပါ၀ါကုန္ သံုးဖို႔ စဥ္းစားထားတာ၊ ထြက္ခ်င္သူေတြ ၾကိဳထြက္ထားၾကေဟ႔…

    သူမ်ားဂိုဏ္းထဲသြားျပီ ကြ်န္ေတာ္ သြားဗိုလ္က်ေနသည္။

ဂိုဏ္းသားမ်ား ။    ။ ေတာ္ျပီ ဒါဆို ငါတုိ႔လည္း ထြက္တယ္…
တျခား ။        ။ ငါလည္း ထြက္မယ္…
ေနာက္ ။        ။ ရွုံးမယ္တူတူ မပါတာမွ ေကာင္းမယ္…
ေခါင္းေဆာင္ ။        ။ ဒါဆို ဘယ္သူမွ မပါေတာ႔ဘူးေဟ႔…
    အင္း အဲဒီလိုေတာ႔ မလုပ္ၾကနဲ႔ေလ၊ ကြ်န္ေတာ္ ပိုက္ဆံလိုလို႔ လာခဲ႔တာ။ ဘယ္သူမွ မကစားရင္ သြားျပီေပါ႔။ အာ မျဖစ္ေသးပါဘူး သူတုိ႔ကို ျပန္ေတာင္းျပန္မွပဲ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ဒီလိုေတာ႔ မလုပ္ၾကနဲ႔ေလဗ်ာ။ ကြ်န္ေတာ္က ခင္မ်ားတုိ႔နဲ႔ ယွဥ္ျပိဳင္ခ်င္လို႔ လာခဲ႔တာ။ ကစားပါေနာ္၊ ကစားပါေနာ္လို႔…
    ကြ်န္ေတာ္မွာ သူတုိ႔ ျပန္ယွဥ္ျပိဳင္ေအာင္ မနည္း လိုက္ေတာင္းျပန္ေသာ္လည္း ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ ျပိဳင္ရင္ ရွုံးမယ္မွန္းသိ၍ ဘယ္သူမွ လက္မခံၾကေပ။ မတတ္နုိင္တ႔ဲ အဆံုး ကြ်န္ေတာ္ရဲ႔ ေနာက္ဆံုး လက္နက္ကို အက်ီၤထဲမွ ဆြဲထုတ္လိုက္ကာ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ယာကူဇာမွန္ရင္ ၾကြက္ျဖဴ ရွိရမယ္ကြ…
    ဟုေအာ္ဟစ္၍ ကြ်န္ေတာ္႔ရဲ႔ မဟာၾကြက္ျဖဴေလးကို စားပြဲေပၚသို႔ တင္လိုက္သည္။ ကြ်န္ေတာ္႔ ၾကြက္ျဖဴ အစြမ္းကို သိေသာ ဂိုဏ္းသားအားလံုးက ေနာက္သို႔ တခ်က္ဆုတ္သြားၾကသည္။

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ငါ႔ၾကြက္ျဖဴကို မင္းတုိ႔ ေၾကာင္နဲ႔ၾကြက္ဂိုဏ္းက ေကာင္ေတြ ေၾကာက္ၾကတယ္ ဆုိတဲ႔ သတင္းသာ အျပင္ကို ထြက္သြားရင္ ဘယ္ေလာက္ ရွက္ဖုိ႔ ေကာင္းမလဲ၊ မင္းတုိ႔ မ်က္နွာေတြကို အုိးမဲသုတ္ခံခ်င္လုိ႔လား။ ဟမ္းဟမ္းဟမ္း…

    ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ ယွဥ္ျပိဳင္ေအာင္ ေၾကြာင္နဲ႔ၾကြက္ ဂိုဏ္းသားေတြကို တမင္ဆြေပးလိုက္သည္။ ဒါမွ ကြ်န္ေတာ္ သူတို႔ကိုနုိင္ျပီ ပိုက္ဆံရမွာကိုးဗ်။ ၾကြက္ျဖဴ ကစားနည္းကေတာ႔ ဒီလိုဗ်၊ ယာကူဇာေတြ အေလ႔အထအရ ၾကြက္ျဖဴေတြကို ၀န္ကမာၻထဲထည္႔လိုက္ျပီ ထြက္ေပါက္မွ ပထမဆံုး ထြက္နုိင္တဲ႔ ၾကြက္ျဖဴက အနုိင္ရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဥာဏ္အေကာင္းဆံုး ၾကြက္ျဖဴက ဒီ၀န္ကမာၻက အရင္ဆံုးထြက္နုိင္ဆုိေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္႔ ၾကြက္ျဖဴက နုိင္မွာ ေသခ်ာေနျပီ။ ကြ်န္ေတာ္႔ ၾကြက္ျဖဴရဲ႔ မ်ဳိးဆက္က ဘယ္ေလာက္ ၾကီးက်ယ္ ခမ္းနားလည္း ဆုိလွ်င္ ကြ်န္ေတာ္႔ အဘိုးက ေပးလို႔ ကြ်န္ေတာ္႔ အေဖရတယ္၊ ကြ်န္ေတာ္႔ အေဖေပးလုိ႔ ကြ်န္ေတာ္က ရတယ္။ ဒီလို မ်ဳိးရိုးအဆင္႔အဆင္႔ လက္ဆင္႔ကမ္းလာတဲ႔ ဥာဏ္ၾကီးရွင္ ၾကြက္ျဖဴေလးပါ။

ဂိုဏ္းခ်ဳပ္ ။    ။ ဒီမွာ တုိမိုယာ၊ မင္းအေစာ္ကားေတာ႔ ငါတု႔ိဂိုဏ္း မခံနုိင္ဘူးကြ။ ေဟ႔ေကာင္ေတြ ဒီျပိဳင္ပြဲမွာ ၀င္မေလာင္းတဲ႔ အေကာင္ ငါကိုယ္တုိင္ သတ္ပစ္မယ္…
       
    ေၾကာင္နဲ႔ၾကြက္ ဂိုဏ္းသားေတြ တစ္ေယာက္မွ မပါရဲေအာင္ ေၾကာက္လန္႔၍ သူပါမယ္၊ ငါပါမယ္ အလုအယွက္ ေျပာၾကသည္။ ေၾကာင္နဲ႔ၾကြက္ဂိုဏ္းခ်ဳပ္က တိုက္ရည္ခိုက္ရည္မွာ ေတာ္ေတာ္ ထူးခြ်န္သည္ဟု နံမည္ၾကီးေသာ ယာကူဇာဂိုဏ္းခ်ဳပ္ တစ္ဦးျဖစ္သည္။ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ရဲ႔ ယာကူဇာၾကြက္ျဖဴ ျပိဳင္ပြဲ စၾက၊

ဂိုဏ္းသား ။    ။ ျပိဳင္ပြဲ စျပီ၊ ၁၊ ၂၊ ၃၊ လႊတ္…

    လႊတ္ဆုိသည္နွင္႔ အားလံုးရဲ႔ ၾကြက္ျဖဴေတြကို အသီးသီးလႊတ္လိုက္ၾကသည္။ ဂုိဏ္းသား အားလံုးကလည္း ရုတ္ရုတ္သဲသဲျဖင္႔၊

ဂိုဏ္းသား ။    ။ ေဟ႔ေကာင္ ဟိုမွာ အေပါက္ မျမင္ဘူးလားကြ၊ ငတံုးရ…
ေနာက္ ။    ။ ေတာ္တယ္ ငါ႔ေကာင္။ ေဟ႔မင္း လမ္းမွားေနျပီ၊ ဒီဘက္မွာ…
တျခား ။    ။ ေစာင္႔သံုးမက်တဲ႔ ေကာင္။ မင္း၀န္ကမာၻထဲက ျပန္မထြက္နုိင္ရင္ ၾကြက္ျဖဴကေန ၾကြက္ကင္ျဖစ္မယ္…

    ကြ်န္ေတာ္ကေတာ႔ သူတုိ႔လုိ စိတ္မလုွပ္ရွားေနပဲ ခပ္ျပံဳးျပံဳးျဖင္႔ ပိုက္ဆံေတြ ထုိင္ေကာက္ရန္ ၾကြက္ျဖဴေတြ ထြက္ေပါက္တြင္ ထုိင္ေစာင္႔ေနသည္။ ေနာက္ ၅မိနစ္ေလာက္ ၾကာေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္ ၾကြက္ျဖဴ အရင္ဦးဆံုး ေျပးးထြက္လာ၍၊

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ေတြ႔တယ္ မလား၊ ေတြ႔တယ္ မလား၊ ငါ႔ၾကြက္ျဖဴ နုိင္ျပီ၊ ငါ႔ၾကြက္ျဖဴ နုိင္ျပီ…

    တပတ္လည္ေအာင္ ကြ်န္ေတာ္ ကလိုက္ျပီ ေလာင္းေၾကးနုိင္တဲ႔ ပိုက္ဆံေတြ အားလံုး လိုက္ေကာက္ေတာ႔သည္။ ေၾကာင္နဲ႔ ၾကြက္ ဂုိဏ္းသား အားလံုးက မေပးခ်င္၊ ေပးခ်င္ျဖင္႔ ပိုက္ဆံမ်ားကို စားပြဲေပၚပစ္တင္သြားၾကသည္။ ကြ်န္ေတာ္ အရမ္းေပ်ာ္ရႊင္စြာ ပိုက္ဆံေတြ အားလံုး က်ဳံးရွုံးေကာက္ေနစဥ္ ၀ီခနဲလ်င္ျမန္ေသာေလသံနွင္႔ အတူ လူအားလံုး ရွုတ္ရွုတ္သဲသဲ ျဖစ္သြားၾကသည္။

ဂိုဏ္းသားမ်ား ။    ။ ရန္သူလာျပီေဟ႔၊ ရန္သူလာျပီေဟ႔…

    အားလံုး ရွုတ္ရင္းစံခတ္ ျဖစ္ကုန္ၾကသည္။ ကြ်န္ေတာ္လည္း သူတုိ႔ကို ဂရုမစိုက္နုိင္ပဲ ကြ်န္ေတာ္ ေလာင္းေၾကးနုိင္၍ ရေသာ ေငြမ်ားကိုသာ စုျပဳံ သိမ္းက်ဳံးေတာ႔သည္။ ေသနတ္က်ည္းဆံေတြ၊ တုတ္ေတြ၊ ဓားေတြ ကြ်န္ေတာ္ေဘးက မထိရုံ တမယ္ျဖတ္၍ ေလေပၚမွာ ၀ဲေနၾကသည္။ ၾကာၾကာေန႐င္း အသက္အႏာၱရာယ္ ရွိတာမုိ႔ စားပြဲေအာက္သို႔ ၀င္ပုန္းလိုက္သည္။ စားပြဲေအာက္တြင္ ကြ်န္ေတာ္နွင္႔ တူတူပုန္းေနေသာ ဂိုဏ္းသားအား၊

ကြ်န္ေတာ္ ။        ။ မင္းတုိ႔ ေၾကာင္နဲ႔ၾကြက္ဂိုဏ္း အစမ္းေလ႔က်င္႔ေနတာလား…
ဂိုဏ္းသား ။    ။ ဘယ္က ဟုတ္ရမွာလဲ။ ခင္မ်ားမသိဘူးလား၊ အဲဒါ ယာကူဇာေတြထဲမွာ ေၾကာက္စရာ အေကာင္းဆံုးေကာင္ ယာကူဇာစေလရာ။ သူကို လူလုိ႔ေတာင္ ေျပာလုိ႔ မရဘူး၊ မေကာင္းဆုိး၀ါးလို႔ ေျပာရင္ ပိုမွန္မယ္…
    ကြ်န္ေတာ္ အာေမဋိတ္ အသံျဖင္႔၊

ကြ်န္ေတာ္ ။        ။ ဘာ ယာကူဇာစေလရာ…

    ယာကူဇာစေလရာ နံမည္ကို ၾကားလိုက္သည္နွင္႔ ကြ်န္ေတာ္ မ်က္ခံုး တစ္ခ်က္ လုွပ္သြားမိသည္။ ယာကူဇာစေလရာ နံမည္ကို ကြ်န္ေတာ္႔တုိ႔ ယာကူဇာေတြ ထဲမွာ မၾကားဖူးတဲ႔သူ မရွိသေလာက္ေပ။ ယာကူဇာစေလရာမွာ ယာကူဇာေတြ အသတ္ေခြ်ေသာ ပုဂိဳလ္လို႔ ေျပာလွ်င္လည္း ပိုမွန္လိမ္႔မည္။ ယာကူဇာစေလရာ အက်င္႔အရ သူ႔တစ္ေယာက္ထဲပဲ လွုပ္ရွားတတ္သည္။ သူကို ျမင္ဖူးတ႔ဲသူ မွန္သမွ် အသက္ရွင္ခြင္႔ မရတာမုိ႔ သူဘယ္သူလဲ ဆုိတာကို မသိၾကေခ်၊ ယာကူဇာေတြထဲမွာ အေတာ္ဆံုး နွင္႔ ေၾကာက္စရာ အေကာင္းဆံုး ပုဂိဳလ္ျဖစ္သည္မုိ႔ တင္စားျပီ အားလုံးက သူကုိ ယာကူဇာစေလရာဟု ေခၚၾကသည္။
    မနွစ္က ေျမြနီးဂိုဏ္းတစ္ဂိုဏ္းလံုးကို သူတစ္ေယာက္ထဲျဖင္႔ ၀င္ျဖိဳျပီ ကတည္းက ယာကူဇာစေလရာဆုိလွ်င္ လူတုိင္း အရမ္းကို တုန္လွုပ္ေအာင္ ေၾကာက္ၾကသည္။ ကြ်န္ေတာ္လည္း ယာကူဇာစေလရာ ဆုိတာ သူမ်ားေတြ ေျပာသလို မေကာင္းဆုိး၀ါးပဲလား သိခ်င္စိတ္ျဖင္႔ စားပြဲေအာက္ အေပါက္မွ ေခ်ာင္းၾကည္႔လိုက္သည္။ ယာကူဇာစေလရာက နင္ၾကာ၀တ္စံုပုံစံ မ်က္နွာကို ေသခ်ာဖုန္းအုပ္ထားျပီ ဂိုဏ္းသား အေယာက္ ၂၀ေလာက္ကုိ သူတခ်က္ခ်ရုံျဖင္႔ လွဲက်သြားၾကသည္။ ကြ်န္ေတာ္စိတ္ထဲ ဒီလူက လူမဟုတ္တာေတာ႔ ေသခ်ာေနျပီ ဆုိတာပင္၊

ဂိုဏ္းသားမ်ား ။    ။ ဂိုဏ္းခ်ဳပ္ကို ကာကြယ္ၾက။ ယာကူဇာစေလရာကို လံုး၀မလႊတ္ေစနဲ႔။ ယားယားယား…

    ဂိုဏ္းသားမ်ားနွင္႔ ယာကူဇာစေလရာတုိ႔ တုိက္ခုိက္သံမ်ား ပိုမိုျပင္းထန္လာသည္။ ကြ်န္ေတာ္ေဘးတြင္ လာပုန္းေနေသာ ဂိုဏ္းသားကို သတိရသြား၍၊

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ေနပါအုန္း၊ မင္း ဂိုဏ္းခ်ဳပ္ကို မကာကြယ္ပဲ ဘာလုိ႔ စားပြဲေအာက္မွာ လာပုန္းေနရတာလဲ…       
ဂိုဏ္းသား ။    ။ အာ၊ ကြ်န္ေတာ္က ဒီေၾကာင္နဲ႔ၾကြက္ဂိုဏ္း၀င္တာ ၅ရက္ေတာင္ မျပည္႔ေသးဘူး။ သူတုိ႔အတြက္နဲ႔ အသက္စမေတးနုိင္ပါဘူး။ ခင္မ်ားလည္း ဘာထူးလို႔လဲ နဂါးနီဂိုဏ္းနဲ႔ ေၾကာင္နဲ႔ၾကြက္ဂိုဏ္းက မဟာမိတ္ေျပာျပီ ဘာလို႔ ပုန္းေနေသးလဲ…
ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ မင္းလို ဂိုဏ္းသားေတာင္ ၀င္မပါရင္၊ ငါက ပိုလုိ႔ေတာင္ ေ၀းေသးတယ္။ ေတာ္ျပီ ငါ Cashier နားပဲ သြားေတာ႔မယ္…

    ဟီးဟီး ဘယ္သူမွ အာရုံမစိုက္နုိင္တုန္းေလ၊ Cashier ထဲမွေငြမ်ားကို ကြ်န္ေတာ္ မ်က္ေစာင္းက်သြားသည္နွင္႔ Cashier ရွိရာသို႔ တိတ္တိ္တ္ေလး ထြက္လာခဲ႔သည္။ အေရးထဲ Cashier ကလဲေသာ႔ခတ္ ထားေသးသည္ဟု ေတြး၍ ကြ်န္ေတာ္ အက်ီၤထဲမွ ေသာ႔ေဖာက္စက္ ထုတ္လိုက္စဥ္ ကြ်န္ေတာ္ ဆံပင္ထိပ္ဖ်ားေလး ေအးခနဲ ျဖစ္သြား၍ ေမာ႔ၾကည္႔လိုက္မိသည္။ ယာကူဇာစေလရာ၏ဓား ကြ်န္ေတာ္ ဆံပင္ေပၚက ျဖတ္၍ ေၾကာင္နဲ႔ၾကြက္ဂိုဏ္းခ်ဳပ္ လည္ပင္းကို တီခနဲျမည္ေအာင္ ျဖတ္ခ်လိုက္သည္။ ကြ်န္ေတာ္လန္႔၍ ၾကမ္းျပင္ေပၚသို႔ ထုိင္ခ်ရက္သား ျဖစ္သြားေတာ႔သည္။ မိနစ္အနည္းငယ္ၾကာ ကြ်န္ေတာ္ ေၾကာင္၍ ၾကည္႔ေနမိေတာ႔သည္။

ဂိုဏ္းသားမ်ား ။    ။ အား၊ ဂိုဏ္းခ်ဳပ္ကို သတ္သြားျပီ၊ ဒီေကာင္ကို အေသသတ္…

ေၾကာင္နဲ႔ၾကြက္ ဂိုဏ္းသားေတြ ဆူညံပြက္ေလာရုိက္သံ မ်ားကိုပင္ မၾကားနုိင္ေတာ႔ေပ။ ကြ်န္ေတာ္ သတိတစ္ခ်က္ကပ္သြားျပီ အလကား အေခ်ာင္ေတာ႔ အေသမခံနုိင္ဘူး ေတြးျပီ Emergency ထြက္ေပါက္ကို ျမင္သြား၍ ဘယ္သူမွ သတိမထားမိခင္ Emergency ထြက္ေပါက္မွ ထြြက္၍ ေျပးေတာ႔သည္။ ကံဆုိးခ်င္ေတာ႔ ဒီထြက္ေပါက္သည္ အပိတ္ၾကီး ျဖစ္ေန၍ ခုပဲဂိုေဒါင္ထဲ ျပန္၀င္ရေတာ႔မလိုလုိ ျဖစ္လာသည္။ ထြက္ေျပးလို႔လဲ မရ၊ ျပန္၀င္လို႔လဲ မရတဲ႔ အဆံုး ကြ်န္ေတာ္ တံခါးကို အသာေလး လွပ္လွ်က္ ေခ်ာင္းေျမာင္းၾကည္႔ေနမိသည္။
    ယာကူဇာစေလရာကို ဂိုဏ္းသား အေယာက္ ၁၀၀ေက်ာ္ေလာက္ ၀ုိင္းရံထားလုိက္ၾကသည္။ အေယာက္ ၁၀၀နွင္႔ တစ္ေယာက္ တုိက္ခိုက္ဖုိ႔ဆုိတာေတာ႔ ဘယ္လုိမွ မျဖစ္နုိင္ဟု စဥ္းစားေနစဥ္ ယာကူဇာစေလရာ ေလတစ္ခ်က္ ခြ်န္လိုက္သည္နွင္႔ အင္မတန္မွၾကီးမားလွေသာ အင္ေဆးရွင္းေခြးၾကီး အေကာင္ ၂၀ေယာက္ အားကုန္ဟစ္၍ ေျပး၀င္လာၾကျပီ ဂိုဏ္းသားမ်ားကို တုိက္ခုိက္ေတာ႔သည္။ ယာကူဇာစေလရာ၏ အစြမ္းေနာက္တစ္ခုမွာ တိရစာၦန္မ်ားကို ေစခိုင္းနုိင္ေသာ မုဆုိးေစတမန္လက္နက္ ျဖစ္သည္။ သူ႔နားကပ္မိသည္႔သူတုိင္း ကိုယ္ေသတြင္း ကိုယ္ရွာမိကဲ႔သို႔ အစိတ္စိတ္အမႊာမႊာျဖစ္ သြားေလေတာ႔သည္။ ကြ်န္ေတာ္ တံေတြးတစ္ခ်က္ျမိဳခ်လိုက္မိသည္။
    သူမ်ားအေျပာနဲ႔သာ ၾကားဖူးေသာ္လည္း ကိုယ္တုိင္ၾကံဳလိုက္ရမွ ယာကူဇာစေလရာကို အရမ္းကုိ အထင္ၾကီးမိျပီ အနည္းငယ္ ထိတ္လန္႔သြားမိသည္။ ရန္သူေတြ အားလံုးတစ္ေယာက္ မက်န္ၾကမ္းျပင္ေပၚတြင္ ထိခိုက္ကာ လွဲက်ေနစဥ္ ယာကူဇာစေလရာက သူလြယ္ထားေသာ ေသတၱာတစ္ခုကို ေျဖခ်လုိက္ျပီ ခလုတ္ကိုနွိပ္လုိက္သည္နွင္႔၊

ေသတၱာျမည္သံ ။    ။ တီ၊ တီ၊ တီတီတီတီတီတီ…
ဂိုဏ္းသားမ်ား ။    ။ ဗံုးေဟ႔ ေျပး...

    ဒါဗံုးျမည္သံပဲဟု သိသည္နွင္႔ ကြ်န္ေတာ္လည္း အျမန္ထြက္ေျပးေသာ္လည္း ဗံုးကေဖာက္ခြဲထြက္သြားျပီ ဗံုးမွ လြင္႔စဥ္ေသာ အပိုင္းအစမ်ား ကြ်န္ေတာ္အေပၚသို႔ ျဖံဳးလႊမ္းသြားေတာ႔သည္။ ဂိုဏ္းသားမ်ား အသက္ရွင္ က်န္ဖုိ႔ ေနသာသာ၊ ဂိုေဒါင္ တစ္ခုလံုး မီးေလာင္ေနျပီ ရစရာ မရွိေတာ႔ေပ။ ဟီးဟီး၊ ေတာ္ေသးတာေပါ႔ ငါ သူတုိ႔ေငြေတြယူလာ ေပလို႔၊ မဟုတ္ရင္ ခုလုိမ်ား မီးေလာင္တဲ႔ အထဲပါသြားရင္ ဘယ္ေလာက္ေတာင္ တေမွ်ာဖို႔ ေကာင္းလုိက္ မလဲေနာ္ဟု ေတြးလိုက္မိေသးသည္။
ယာကူဇာစေလရာက ကြ်န္ေတာ္ ၂ေပေလာက္ အနီးသို႔ မီးေလာင္ၾကားမွ ထြက္လာသည္ကို ျမင္လိုက္သည္နွင္႔ သုိးငယ္တစ္ေကာင္လို အလြန္ တိတ္ဆိတ္စြာ ျငိမ္သက္ ေနလိုက္သည္။ ယာကူဇာစေလရာ ဓားကိုင္ေသာ လက္ေမာင္းဒဏ္ရာ ရထားပံုရျပီ ေသြးေတြ တစ္လက္ေဟာ စီးက်ေနသည္။ ကံေကာင္းေထာက္မစြာျဖင္႔ ယာကူဇာစေလရာက တံခါးေနာက္က ကြ်န္ေတာ္ကို လံုး၀ သတိျပဳမိပံု မေပၚပဲ ဓားကိုပစ္ခ်၍ အုပ္ထားေသာ သူ႔မ်က္နွာဖံုးကို ဆြဲခြ်တ္ကာ ဒဏ္ရာရေသာ လက္တြင္စီးလိုက္သည္။ ဒီေလာက္နီးေနရဲ႔နဲ႔ ယာကူဇာစေလရာ မ်က္နွာကို အေနာက္ကမို႔ မျမင္ရတာ နာလိုက္တာ ေတြးေနစဥ္။ ယာကူဇာစေလရာက သူ႔ဓားကို ျပန္လွည္႔အယူ သူ၏မ်က္နွာကို ထင္ထင္ရွားရွားၾကီးကို ျမင္လိုက္ရ၍ အရမ္းကို ေၾကာက္မခန္း ထိတ္လန္႔သြားသည္။
    ဘာေၾကာင္႔ဆုိေသာ္ ယာကူဇာစေလရာ ဆုိသူသည္ မနက္က တကၠသို္လ္မွာ ယူမီကိုနွင္႔ စကားေျပာေနေသာ ရုပ္ေျဖာင္႔ေျဖာင္႔ ဂင္ဆိုေသာသူ ျဖစ္ေနေသာေၾကာင္႔ပင္။ ဂင္သာ တကယ္ ယာကူဇာစေလရာ ဆိုရင္ ကြ်န္ေတာ္ ဘာဆက္လုပ္ရမလဲ။ သူနဲ႔ ျပိဳင္ျပီ ငါယူမီကိုကို ျပိဳင္မလုေတာ႔ဘူးေဟ႔၊ လုိခ်င္ရင္ ယူပါေစေတာ႔ဟု ဟစ္ေကြ်းလိုက္ေတာ႔သည္။

----------------------------------------------
        

2 comments:

  1. ဒီအခန္း ဂြတ္ထ.. ေကာင္းတယ္ ၊ ဆက္ေရး.. :)

    ReplyDelete
  2. ေနာက္တစ္ခန္း ဒီေန႔ တင္ေပးပါ႔မယ္... ေကာင္းခန္း ဆက္ေမွ်ာ္...

    ReplyDelete