Sunday, January 2, 2011

စပိုင္ခ်စ္သူ အခန္း-၁

 
စပိုင္ခ်စ္သူ (အခန္း-၁)

    ကြ်န္ေတာ္နွင္႔ ကြ်န္ေတာ္ညီ ဆာေကးတုိ႔ လမ္းေလွ်ာက္ထြက္ရင္း လမ္းမီးဒတ္တုိင္ တစ္ခုတြင္ ေၾကၿငာစာကပ္ထားသည္ကို အမွတ္မထင္ေတြ႔၍ သြားေနေသာ ေျခလွမ္းမ်ားကို ရပ္တန္႔လိုက္သည္။ ေၾကၿငာစာတြင္၊

ေၾကၿငာစာ ။    ။ အီတလီစတုိင္ လာဆမ္နီယား အစား ျပိဳင္ပဲြၾကီးသို႔ မည္သူမဆို ၀င္ေရာက္ ယွဥ္ျပိဳင္နိုင္ပါသည္...
ဟု ေရးထား၍ ကိုယ္မ်က္လံုးကို မယံုနုိင္ေအာင္ အံ႔ၾဘစြာျဖင္႔ ျပန္ပြတ္သတ္လိုက္ျပီး၊

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ဟဲဟဲ၊ မည္သူမဆို ဆုိေတာ႔...
    ဆာေကးကို လွမ္းၾကည္႔လိုက္ေတာ႔၊ ကြ်န္ေတာ္ ျပိဳင္ပြဲ၀င္ခ်င္သည္ကို ခ်က္ခ်င္း သေဘာေပါက္ သြားဟန္ျဖင္႔၊

ဆာေကး ။    ။ မရဘူး။ ဒီလိုျပိဳင္ပြဲမ်ဳိးေတာ႔ ခြင္႔မျပဳနုိင္ဘူး၊ လာအိမ္ျပန္မယ္...
ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ဆာေကးကလည္းကြာ ငါေတာင္းပန္ပါတယ္။ ငါ လာဆမ္နီယား ကို ဘယ္ေလာက္ထိ ၾကိဳက္တယ္ဆုိတာ မင္း အသိပဲကြာ။ ဒီတစ္ခါ အခြင္႔အေရးကို လက္လႊတ္မခံပါရေစနဲ႔...

    ဆာေကးေတြေ၀သြားတုန္း အျမန္လစ္ကာ လာဆမ္နီယား အစားျပိဳင္ပြဲရွိရာသို႔ မုိင္ကုန္ခုန္ေပါက္ ေျပးေတာ႔သည္။ ဆာေကးကလည္း အေနာက္မွ 'ကိုၾကီး ေစာင္႔အုန္းေလ' ဟုေအာ္ဟစ္ကာ ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ အတူတူ လိုက္ပါလာသည္။ ျပိဳင္ပြဲက်င္းပသည္႔ေရွ႔တြင္ လာဆမ္နီယားမုန္႔ပံု ၁၀ေပခန္႔ျမင္႔ေသာ အရုပ္ၾကီးကို ျမင္လိုက္ရုံျဖင္႔ ပါးစပ္မွ သေရမ်ား စီးက်လာသည္။ ဂိတ္၀တြင္ ရပ္ေနေသာ ဦးေလးၾကီး တစ္ေယာက္ကို ေတြ႔သည္နွင္႔ မ၀ံ႔မရဲေမးလိုက္သည္။

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ဒါ လာဆမ္နီယားျပိဳင္ပြဲ ဟုတ္ပါသလား...
ဦးေလးၾကီး ။    ။ ေအးဟုတ္တယ္။ လာဆမ္နီယားကို နာရီ၀က္အတြင္း အမ်ားဆံုး စားနုိင္တဲ႔သူကို လာဆမ္နီယား မုန္႔ပံု အထူးထုတ္လုပ္ ထားတဲ႔ကားၾကီးကို ဆုေၾကးျဖင္႔ ေပးအုန္းမွာကြ...
    ကြ်န္ေတာ့္ ဘ၀မွာ ဒီေလာက္ေကာင္းတဲ႔ ျပိဳင္ပြဲရွိေတာ႔မွာ မဟုတ္ေပ။ ခုေနမ်ား လာဆမ္နီယာမုန္႔ပံုလုပ္ထားတဲ႔ ကားၾကီးကို ေမာင္းျပီ ဆာေကးနဲ႔တူတူ အိမ္ျပန္လိုက္ရလို႔ကေတာ႔ အေတြးထဲမွာ ခဏၾကာေမွ်ာ္သြားျပီမွ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ဒါနဲ႔ ျပိဳင္ပြဲ၀င္ေၾကးေရာ... ေပးရမွာလားဟင္...
ဦးေလးၾကီး ။    ။ ၀င္ေၾကးလည္း ေပးစရာမလုိဘူး။ ခဏေနရင္ ျပိဳင္ပြဲစေတာ႔မယ္၊ သြားေပေတာ႔ေဟ႔...
    ကြ်န္ေတာ္ အားရပါးရ ထခုန္ျပီး၊

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ငါရဲ႔ ၾကီးမားတဲ႔ အိမ္မက္ၾကီးကို အေကာင္အထည္ေဖာ္ နုိင္ျပီ္ကြ...
ဆာေကး ။    ။ ကိုၾကီး အေမစိတ္ပူေနလိမ္႔မယ္။ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ ျပန္ရေအာင္၊ ကိုၾကီးစားခ်င္ရင္ လာဆမ္နီယား ကြ်န္ေတာ္ ၀ယ္ေကြ်းပါ႔မယ္...
ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ဒီမွာ ဆာေကး၊ မင္း၀ယ္ေကြ်းရင္ ၁ခုပဲစားရမွာ။ ခုဟာက ငါၾကိဳက္သေလာက္ စားရမွာ။ မင္းငါ့ကို တားလည္း အပိုပဲ...

    ျပန္ေျပာကာ ျပိဳင္ပြဲ၀င္ရန္ ၀မ္းေျမွာက္စြာျဖင္႔ ခန္းမထဲသို႔ ေျပး၀င္လာခဲ႔သည္။ ခန္းမထဲလည္း ေရာက္ေရာ ျပိဳင္ပြဲ၀င္သူ အားလံုးက လာဆမ္နီယားမုန္႔ ပံုၾကီးနားတြင္ အသင္႔ေနရာ ယူေနၾကသျဖင္႔ ကြ်န္ေတာ္လည္း အားက်မခံ အေကာင္းဆံုး ေနရာကို ၀င္ယူလုိက္သည္။ ၀ီစီမွုတ္သံနွင္႔အတူ ျပိဳင္ပြဲစရန္ ဒိုင္လူၾကီးက အခ်က္ျပလိုက္သည္နွင္႔ လာဆမ္နီယားမုန္႔ ၅ခုကို တျပိဳင္နက္တည္း ကြ်န္ေတာ္ပါးစပ္ထဲသို႔ ထိုးအသြင္း၊

ဆာေကး ။    ။ ကိုၾကီး ထထ၊ တကၠသိုလ္သြားဖို႔ ေနာက္က်ေနျပီ...
    လွုပ္နွုိးလိုက္သျဖင္႔ မက္ေနေသာ ကြ်န္ေတာ္႔ရဲ႕ လာဆမ္နီယားအိမ္မက္မွ ရုတ္တရက္ လန္႔နွုိးသြားေတာ႔သည္။ အိမ္မက္က နွုိးနွုိးၿခင္းပင္၊

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ မင္းလုပ္တာနဲ႔ ငါ လာဆမ္နီယား စားရခါနီးမွ လန္႔နွုိးရတယ္လို႔ကြာ၊ အီးဟီးဟီးဟီး...
    ကြ်န္ေတာ္ ငိုမဲ႔ငိုမဲ႔ျဖင္႔ ပါးစပ္တြင္ ေပေနေသာ သေရမ်ားကို လက္ျဖင္႔ သုတ္ပစ္လုိက္သည္။ လာဆမ္နီယားကို အိမ္မက္ထဲမွာေတာင္ မစားလုိက္ရတာ နာလိုက္တာကြာဟု ပါးစပ္မွ ပ်စ္ေတာက္ေျပာရင္း ဆာေကးကို အျပစ္တင္ေနမိသည္။ နွုိးစက္သံေတြျဖင္႔လည္း ကြ်န္ေတာ္ တစ္ခန္းလံုးကို ဆူညံပြက္ေလာ ရိုက္ေနေတာ႔သည္။

ကြ်န္ေတာ္ ။     ။ နားညီးလိုက္တာ ဒီနွုိးစက္ေတြ...
ဆာေကး ။    ။ နွုိးစက္ ၁၀လံုး ေန႔တုိင္းဖြင္႔ထားလည္း နွုိးတာမွ မဟုတ္တာ...

ဟုအျပစ္တင္ရင္း နွုိးစက္နာရီေတြ အားလံုးကို လိုက္ပိတ္ေပးသည္။ ဆာေကးက ျပန္႔က်ဲေနေသာ ကြ်န္ေတာ့္ ေက်ာင္းစာအုပ္ေတြကို လာေကာက္သိမ္းေပးျပီး စီစီညာညာ လြယ္အိတ္ထဲသို႔ ျပန္ထည္႔ေပးသည္။ ဗီဒိုထဲမွ အက်ီၤ၊ ေဘာင္းဘီကို အဆင္႔သင္႔ထုတ္ေပးျပီ ကုတင္ေပၚေတာင္ လာတင္သြားေသးသည္။ ျပီမွ မ်က္နွာသစ္ဖို႔ ေရခြက္နွင္႔ သြားတုိုက္တံကို ကြ်န္ေတာ္ေရွ႔ယူလာျပီ၊

ဆာေကး ။    ။ ကိုၾကီး မ်က္နွာသစ္၊ သြားတိုက္လိုက္အုန္း။ ျပီရင္ မနက္စာ စားရေအာင္...
    ကြ်န္ေတာ္ အေၾကာအခ်ဥ္ေတြ ေျပသြားေအာင္ အေၾကာဆန္႔၍ ခပ္ပ်င္းပ်င္းျဖင္႔၊

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ၀ါး၊ ပ်င္းလိုက္တာ။ မတိုက္ခ်င္ဘူး၊ မင္းတုိက္ေပးကြာ...
ဆာေကး ။    ။ ဒါေတာ႔ မရဘူး၊ အသက္ကျဖင္႔ ၾကီးေနျပီ ကိုယ္မွာကို တုိက္၊ ေရာ႔...
    ကြ်န္ေတာ္လက္ထဲသို႔ သြားတုိက္တံ ထိုးေပးကာ အခန္းထဲမွ ထြက္သြားေတာ႔သည္။ ဆာေကးက ကြ်န္ေတာ္ညီသာ ေျပာသာ သူကိုယ္သူ ကြ်န္ေတာ္အေဖမ်ား ေအာင္းေမ႔ေနလား မသိဘူးဟု စိတ္ထဲမွ ၾကိမ္းဆဲေနမိသည္။ ခဏေနေတာ႔ ထမင္းစားခန္းဘက္မွ အေမသံကို ၾကားလိုက္ရသည္။

အေမ ။        ။ သား ယမ္ခ်ာေရ၊ မနက္စာ လာစားအုန္းကြယ္...
    ကြ်န္ေတာ္ ေခါင္းကို ကုတ္လွ်က္ ဆံပင္ကလည္း ဘိုသီဘတ္သီျဖင္႔၊

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ဘာလို႔ ဒီမနက္စာကို ေန႔တုိင္းပဲ စားေနၾကသလဲ မသိပါဘူး။ အာအာအာ၊ ပ်င္းလိုက္တာ...
ဟုေအာ္ရင္း ကုတင္ေပၚမွ မထခ်င္ေသး၍ လူးလိမ္႔ ေနေတာ႔သည္။ ခဏၾကာမွ အေမထပ္ေအာ္ေခၚ၍ ထမင္းစားခန္းရွိရာသို႔ အက်ီၤေၾကမြ၊ ေဘာင္းဘီေၾကမြျဖင္႔ မသြားခ်င္ပဲ ထြက္လာခဲ႔သည္။ ထမင္းစားပြဲတြင္ ဆာေကးက ကြ်န္ေတာ္ အၾကိဳက္ ေဟာ႔ေဒါ႔နွင္႔ ႏြားနုိ႔ကို အသင္႔ေဖ်ာ္ေပးကာ ျပင္ဆင္ေပးေနသည္။

ဆာေကး ။    ။ ေရာ႔၊ ကိုၾကီးၾကိဳက္တဲ႔ ေဟာ႔ေဒါ႔နဲ ႏြားနုိ႔...
အေမ ။    ။ ဆာေကးက လိမၼာလိုက္တာ၊ သားၾကီးုအၾကိဳက္ကို အကုန္သိေနပါ႔လား...
ဆာေကး ။    ။ ကြ်န္ေတာ္ မနက္တိုင္း လုပ္ေပးရမယ္႔ တာ၀န္ပဲေလး အေမရဲ႔...
အေမ ။    ။ ေအးကြယ္ အရမ္းသိတတ္သားပဲကြယ္...
    ဆာေကးဆုိလွ်င္ လူတုိင္းက အေကာင္းျမင္ကာ ခ်ီးမြမ္းခ်င္ၾကသည္။ ဒီေကာင္ကလည္း သူမ်ား ခ်ီးမြမ္းေအာင္ တမင္လုပ္ေနသလားမွ မသိပဲဟု စိတ္ထဲကေန မသိမသာ ဆာေကးအေပၚ မနာလိုစိတ္ေလး ျဖစ္ေနမိသည္။ ေဟာ႔ေဒါ႔ကို တစ္ကိုက္ကိုက္လိုက္ရင္း ကြ်န္ေတာ္ ဒီေန႔ ေက်ာင္းမတက္ရရင္ ဘယ္ေလာက္မ်ား ေကာင္းလိုက္မလဲေနာ္။ တစ္ေန႔လာလည္း ဒီေက်ာင္းပဲ၊ ေနာက္တစ္ေန႔လာလဲ ဒီေက်ာင္းပဲ ၾကာလာေတာ႔ အေတာ္ၾကီးကို ၿငီးေငြ႔ေနမိသည္။ ဒါေၾကာင္႔ ဒီေန႔ ေက်ာင္းမတက္ရေအာင္ တစ္ခုခုေတာ႔ ၾကံစည္အုန္းမွဟု အေတြးေပၚလာစဥ္၊

ဆာေကး ။    ။ ကိုၾကီး တကၠသိုလ္သြားေတာ႔မယ္ေလ...
    မျဖစ္ဘူး၊ ျဖတ္လမ္းသံုးမွပဲဟု ေတြးမိကာ ကြ်န္ေတာ္႔ အေမရဲ႔ ခါးကို  အတင္းေျပးဖက္လိုက္ျပီ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ အေမ၊ သား ေက်ာင္းမသြားခ်င္ဘူး။ သား ေက်ာင္းမတက္ ပါရေစနဲ႔...
အေမ ။    ။ ေအးကြယ္၊ သားၾကီး မသြားခ်င္ရင္ မသြားနဲ႔ေပါ႔...
ဆာေကး ။    ။ အေမ ဒီလိုအလုိလိုက္ေနလို႔ ကိုၾကီးက တကၠသိုလ္ ပထမနွစ္မွာတင္ ၂နွစ္၊ ခု ဒုတိယနွစ္မွာ ၃နွစ္ရွိျပီ ခုထိကို မေအာင္ေသးဘူး။ ဒီနွစ္မွ မေအာင္ရင္ တကၠသိုလ္က ထြက္ရမွာ။ မရဘူး သြားရမယ္...
    ဆာေကးကလည္း မရမက ကြ်န္ေတာ္ အက်ီၤကို အတင္းေဆာ႔ဆြဲေတာ႔သည္။ ကြ်န္ေတာ္က ဆာေကးလက္ထဲမွ အတင္းျပန္ရုန္းျပီ အေမခါးကို ျပန္ဖက္ကာ ေက်ာင္းမတက္ရေအာင္ အတင္းေတာင္းပန္ေတာ႔သည္။

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ အေမ၊ သားသား ေက်ာင္းမသြားခ်င္ဘူး...
အေမ ။    ။ သားငယ္ရယ္ မင္း ကိုၾကီးက ေက်ာင္းမွမတက္ခ်င္တာ အတင္း မတက္ခုိင္းပါနဲ႔ကြယ္...
ဆာေကး ။    ။ မရဘူး...

    ကြ်န္ေတာ္ကို ဂုတ္ကေနဆြဲျပီ ျခံ၀သို႔ အတင္းအက်ပ္ ေခၚထုတ္လာေတာ႔သည္။ ျခံျပင္လည္း ေရာက္ေရာ ေဘးအိမ္မွာ ျခံတံခါးဖြင္႔သံကို ၾကားလိုက္ရသည္။ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ အိမ္နီးနားခ်င္းလည္းျဖစ္၊ ငယ္သူငယ္ခ်င္းလည္း ျဖစ္ေသာ မီနုိ ေက်ာင္းသြားရန္ ေက်ာင္းလြယ္အိတ္ေလးကို လြယ္ျပီ သူမဆံပင္တုိေလးကို ေလေပၚမွာခါးယမ္းကာ ျခံထဲမွ ထြက္လာသည္။ သူမ ထြက္လာသည္ကို ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ ဆာေကး တစ္ေယာက္ကို တစ္ေယာက္ဖက္ထားရင္း ပါးစပ္မွ သေရသမွ်မွ်ျဖင္႔၊

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ဟဲဟဲဟဲ...
ဆာေကး ။    ။ ဟီးဟီးဟီး...
အသဲပံုေလေတြ ေခါင္းေပၚမွာ တေ၀႔တလည္လည္ျဖင္႔ မီနုိကို ၀ုိင္းငန္းပိုး ေနၾကသည္။

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ဆာေကး၊ ဒီေလာက္လွတဲ႔ ေကာင္မေလး မင္းျမင္ဖူးလားကြာ...
ဆာေကး ။    ။ ဟင္႔အင္း၊ တခါမွကို မျမင္ဖူးဘူး ကိုၾကီးရာ...
ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ေအးကြာ။ မီနုိ အလယ္္တန္း ငါတုိ႔ေဘးအိမ္ေျပာင္းလာကတည္းက မင္းေရာ၊ ငါေရာ ၾကိတ္ျပီ ခိုက္ေနရတာ။ ဒါေပမယ္႔ ခုထိလည္း ဘယ္သူမွ ဖြင္႔မေျပာ ျဖစ္ေသးဘူးေနာ္...
ဆာေကး ။    ။ ကြ်န္ေတာ္က မီနုိ ထက္၁နွစ္ငယ္ေတာ႔ ေျပာရမွာ မရဲလို႔႔ပါ...
ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ေဟ႔ေကာင္၊ ဆာေကး အပုိသိပ္မေျပာနဲ႔။ ငါက သူထက္အသက္ ၄နွစ္ေတာင္ၾကီးျပီ သူထက္အတန္းငယ္လို႔ ရွက္မွရွက္ရင္ ငါပဲ ရွက္မွာကြ...
   
ျငင္းခုန္ေနၾကစဥ္၊ မီနုိ စက္ဘီးေလးကို စီးရင္း ေက်ာင္းသို႔ ထြက္သြားေတာ႔မွ၊
ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ မီနုိ... မင္းလုပ္တာနဲ႔ ငါနွုတ္ေတာင္ မဆက္လိုက္ရဘူး၊ ေတာ္ျပီ အိမ္ထဲပဲ ျပန္၀င္ေတာ႔မယ္...
ရူးသလိုလိုလုပ္ကာ အိမ္ထဲသို႔ ျပန္ေျပး၀င္ရန္ ၾကံေသာ္လည္း ဆာေကးက ကြ်န္ေတာ္ကို ကားေပၚသို႔ အတင္းတြန္းပို႔လုိက္သည္။ ကားေပၚလည္း ေရာက္ေရာ ဆာေကးကို စိတ္ေကာက္ျပီ ကြ်န္ေတာ္ စကားမေျပာပဲ ဆူပုပ္ကာ ျပတင္းေပါက္ဘက္သို႔ လွည္႔ထုိင္ေနသည္။ ဆာေကးက ကြ်န္ေတာ္ စိတ္ဆုိးေနမွန္းသိ၍၊

ဆာေကး ။    ။ ကိုၾကီး ေကာင္းဖို႔ အတြက္ပဲ လုပ္ေနတာ၊ စိတ္ဆိုးလည္း ကြ်န္ေတာ္လုပ္ရမွာပဲ...
ေျပာကာ ကားစက္ကို နွုိးျပီ နာဂိုယာတကၠသိုလ္သို႔ ကားျဖင္႔ ေမာင္းလာခဲ႔သည္။ တကၠသိုလ္သြားတဲ႔ လမ္းကို ကြ်န္ေတာ္ အလြန္တရာမွ မုန္းတီးလွသည္။ အဘယ္ေၾကာင္႔လဲဆုိေသာ္ လာဆမ္နီယား ေရာင္းတဲ႔ အီတလီစားေသာက္ဆုိင္ ေရွ႔က ျဖတ္ျပီမွ နာဂါတိုတကၠသိုလ္သို႔ ေရာက္ေသာေၾကာင္႔ ျဖစ္သည္။ ေက်ာင္းသြားတုိင္း မုန္႔ဆုိင္ေရွ႔က ျဖတ္ေသာ္ဌါး မ၀ယ္စားရသည္႔အတြက္ ကြ်န္ေတာ္ကို တမင္မ်ားေတာင္ ညင္းဆဲေနသည္ အလားေတာင္ ေအာင္းေမ႔မိေသးသည္။ ကြ်န္ေတာ္ ေက်ာင္းက လစ္ေျပးျပီ ေန႔တုိင္း လာဆမ္နီယားဆိုင္မွာ စားပြဲထုိးသြားလုပ္တာမွ လစ္ရင္လစ္သလို လာဆမ္နီယားေတြ စားခြင္႔ရအုန္းမည္ဟု ေတြးေနမိသည္။
    ဒါေပမယ္႔ ဆာေကးက မ်က္ေျခမျပတ္ေစာင္႔ၾကည္႔ ေန၍ ကြ်န္ေတာ္မွာ ေျခေထာက္ယားရင္ေတာင္ ကုတ္ဖုိ႔အခြင္႔အေရးမရခဲ႔ေပ။ နာဂိုယာတကၠသိုလ္မွာ ၅နွစ္ေလာက္ ကြ်န္ေတာ္ အခ်ိန္ေတြျဖဳန္းေနမိသည္နွင္႔ ကြ်န္ေတာ္ထက္ ၅နွစ္ငယ္တဲ႔ ဆာေကးနဲ႔မွ တကၠသိုလ္ဒုတိယနွစ္မွာ လာျပီ အတန္းတူေနသည္။ ဒါေၾကာင္႔ ေဆြးမ်ဳိးေတြက ေနာက္က်ရင္ ဆာေကးေမြးတဲ႔ကေလးနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္အတန္းတူလိမ္႔မည္ဟု ေလွာင္ေျပာင္ခံရသည္ကုိလည္း စိတ္ထဲက မခံခ်င္ေပ။
ဆာေကးက တကၠသိုလ္၀င္ခြင္႔ အမွတ္အမ်ားဆံုး ရလို႔ ဆရာ၀န္တက္ရန္ Scholar ရတာေတာင္ သူ႔အစ္ကိုျဖစ္တဲ႔ ကြ်န္ေတာ္ကို စိတ္မခ်၍ ကြ်န္ေတာ္ တက္တဲ႔ အဂၤလိပ္စာေမဂ်ာကို ေရြးခ်ယ္ခဲ႔တယ္လုိ႔ ေျပာတာပဲ။ တျခားသူေတြကေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္အတြက္ ဆာေကးက အနစ္နာခံေပးတယ္ ဆုိျပီ ၀ုိင္းၾဘဘာေပးၾကသည္။ သို႔ေသာ္ ကြ်န္ေတာ္အျမင္မွာေတာ႔ ဆာေကး တမင္ ကြ်န္ေတာ္ကို ဒုကၡေပးခ်င္လို႔ အဂၤလိပ္စာေမဂ်ာကို ေရြးတက္တယ္လို႔ပဲ စိတ္ထဲက အျမင္မၾကည္လင္မိေပ။
တကၠသိုလ္ေရွ႔တြင္ ကားထုိးရပ္လိုက္သည္နွင္႔ ဆာေကးကိုယ္တုိင္ တံခါးေတာင္ ဖြင္႔စရာမလုိပဲ။ ကားတံခါးဖြင္႔ေပးဖုိ႔ ေစာင္႔ေနတဲ႔ တကၠသိုလ္ေက်ာင္းသူေတြ အျပည္႔ရယ္။ ဆံပင္ကတံုးကေန ေျခဖ်ားထိ မိန္းခေလး အားလံုးပါသည္။ သူတို႔ေတြ ရွုပ္ေနတာနဲ႔ မနည္းကို ကားထဲမွ ကြ်န္ေတာ္မွာ တိုးထြက္ရသည္။

ေကာင္မေလး ။        ။ ဆာေကး၊ တု႔ိကို ေအာ္တုိေလးထုိးေပးပါ...
တျခား ။        ။ ဒါ ဆာေကးအတြက္ မီလက္ေဆာင္ေလးပါ၊ ယူပါေနာ္...
ေနာက္ ။        ။ ဆာေကး ၊ အီအီအီအီ...

    ဘာနဲ႔ဘာ တအီအီ ေအာ္ေနမွန္းကို မသိေပ၊ ေန႔တုိင္း ဒီလို ငရုွပ္ေကာင္မေလးေတြကို စိတ္ပ်က္မိသည္။ ဆာေကးနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္က အမွန္ဆို အရပ္အေမာင္းက သိပ္ကြာလွတာေတာ႔ မဟုတ္ဘူးဗ်။ ဒါေပမယ္႔ သူက ကြ်န္ေတာ္လို မဟုတ္ပဲ စမတ္က်က် စတုိင္မုိက္မုိက္ ၀တ္ဆင္တတ္သည္။ ရုပ္ရည္က ကြ်န္ေတာ္ထက္ေတာ႔ ပို္ေျဖာင္႔တယ္။ စာဆုိရင္လည္း အျမဲအတန္းထဲမွာ အဆင္႔-၁ပဲ။ တကၠသိုလ္မွာဆို King၊ လူမူဆက္ဆံေရးကလည္း ေကာင္း၊ သူဆို အားလံုးက အေကာင္းျမင္ၾကျပီ ကြ်န္ေတာ္ဆိုရင္ အဖတ္ေတာင္ မလုပ္ခ်င္ၾကေခ်။

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ အလကား ေကာင္မေလးေတြ ဖယ္ၾကစမ္း၊ ဖယ္ၾကစမ္း။ မဖယ္ရင္ နင္တုိ႔ အားလံုးကို ငါက.x.x.x.x.x.x.x.x...
    ပါးစပ္မွ မဟုတ္တရွုတ္ေတြ ေျပာရင္း ကြ်န္ေတာ္ တစ္ေယာက္ထဲ တကၠသိုလ္ ထဲ၀င္ရန္ အလုပ္တြင္ မီနုိ စက္ဘီးစီးျပီ ေက်ာင္းထဲ ၀င္လာသည္ကို ေတြ႔၍ ကြ်န္ေတာ္ ေျခလွမ္းမ်ားကို ရပ္တန္႔လိုက္သည္။ သို႔ေသာ္ မီနုိက ကြ်န္ေတာ္ကို နွုတ္မဆက္ပဲ ေက်ာ္၍၊

မီနုိ ။    ။ ဆာေကး၊ မဂၤလာပါ...
    ဆာေကးက အရမ္းေပ်ာ္သြားတဲ႔ နွာဖူးရုပ္ၾကီးနွင္႔ သူေဘးမွ ေက်ာင္းသူအားလံုးကို တြန္းထုတ္လိုက္ကာ၊

ဆာေကး ။    ။ မီနုိ၊ မဂၤလာပါ...
    ျပံဳးရႊင္ျပီ တစ္ဦးနွင္႔ တစ္ဦး အျပန္အလွန္ နွုတ္ဆက္ေနၾကသည္။ မီနုိလို မိန္းမလွေလးက ဆာေကးကို နွုတ္ဆက္ျပီ ကြ်န္ေတာ္ကို နွုတ္မဆက္တာ အားငယ္စရာမွ မဟုတ္ပဲဟု ေတြးကာ စိတ္ပ်က္ပ်က္ျဖင္႔ လွည္႔အထြက္တြင္၊

မီနုိ ။        ။ ယမ္ခ်ာ၊ မဂၤလာပါ...
    ကြ်န္ေတာ္ကိုပါ လွမ္းနွုတ္ဆက္လိုက္သျဖင္႔ ရင္ထဲမွ ေအးခနဲ၊ ေအးခနဲ ခ်က္ခ်င္း ဆုိသလို ျပံဳးရႊင္သြားေတာ႔သည္။

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ မီနို၊ မဂၤလာ...   
စကားေတာင္ မဆံုးေသးေပ။ ေက်ာင္း၀သို႔ ေျခနင္းလိုက္ရုံျဖင္႔ တတိယနွစ္မွ စီနီယာမ်ားက၊

စီနီယာ ။    ။ ေက်ာင္းသရဲၾကီး၊ ေက်ာင္းသရဲၾကီး၊ ေက်ာင္းသရဲၾကီး...
    ကြ်န္ေတာ္ကို မခံခ်င္ေအာင္ ၀ုိင္းေလွာင္ေျပာင္ ေတာ႔သည္။ စီနီယာေတြ ဆုိေပမယ္႔ ကြ်န္ေတာ္ထက္ အသက္ငယ္တဲ႔သူေတြ ခ်ည္းသာမ်ားသည္။ ေန႔တုိင္း လိုလိုစေနာက္ခံ ေနရေသာ္လည္း၊ မီနိုေရွ႔မွာမွ ဒီလို အေခၚခံရသျဖင္႔ ခံျပင္းျပင္းျဖင္႔သာ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ငါကို ေလွာင္ရဲတယ္ေပါ႔၊ မင္းတုိ႔အားလံုး အေသပဲ...
    မ်က္လံုးကို စံုမွိတ္၍ ေရွ႔ဆံုးမွ လက္ေမာင္းတန္းကာ ေအာ္ဟစ္ေနေသာ လူကို လက္သီးျဖင္႔ ခပ္ျပင္းျပင္းၾကီးကို ဆြဲထုိးပစ္လိုက္ေတာ႔သည္။

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ မွတ္ကေရာကြ...
ျပီမွ မ်က္လံုးလည္း ျပန္ဖြင္႔ၾကည္႔လိုက္ေရာ၊ ကြ်န္ေတာ္ထုိးလိုက္သူမွာ ကြ်န္ေတာ္သူငယ္ခ်င္း''ဖက္တီး'' ျဖစ္ေန၍၊

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ဟင္... ဖက္တီး၊ မင္းနာသြားလား ေဆာ္ရီးပဲကြာ...
    ဖက္တီး မ်က္လံုးတစ္ဖက္မွာ ကြ်န္ေတာ္လက္သီးအရြယ္ အညိဳကြက္ၾကီးနွင္႔ပင္။ ဖက္တီးနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္က မူလတန္းကတည္းက ငယ္သူငယ္ခ်င္းေတြ ျဖစ္ၾကသည္။ ဖက္တီးက ကြ်န္ေတာ္လိုပင္ စာအလြန္ညံ႔သည္မို႔ တကၠသိုလ္မွာ နွစ္တုိင္းက်ျပီ မနွစ္ကမွ ေအာင္၍ ခုတတိယနွစ္ကို ေရာက္ေနျခင္း ျဖစ္သည္။ ဖက္တီးက ငိုေတာ႔မည္႔ မ်က္နွာျဖင္႔၊

ဖက္တီး ။    ။ ယမ္ခ်ာ၊ မင္း လက္သီးခ်က္ ျပင္းလိုက္တာကြာ...
ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ေအး၊ ေဆာ္ရီးပဲကြာ။ ဒါနဲ႔ ေနပါအုန္း မင္းက ငါကို ေက်ာင္းသရဲၾကီးလုိ႔ ေအာ္တဲ႔ အထဲ ဘာလို႔ ပါေနရတာလဲ...
ဖက္တီး ။    ။ ဟဲဟဲ။ အရင္နွစ္ေတြတုန္းက မင္းေရာ၊ ငါေရာ ေန႔တုိင္း ေက်ာင္းသရဲလို႔ ေလွာင္ခံရတာကို မွတ္မိတယ္မလား။ ဒီနွစ္ေတာ႔ငါက ေအာင္ျပီ တတိယနွစ္ေရာက္သြားျပီ ဆုိေတာ႔ကြာ၊ ေက်ာင္းသရဲလို႔ ေအာ္တဲ႔ အရသာက ဘယ္လိုလဲ သိခ်င္လို႔ ၀င္ေအာ္မိတာပါကြာ...
    အျမဲလိုလို သူ႔စီနီယာ ျဖစ္သြားတဲ႔ အေၾကာင္းကို ဖက္တီး ဒီေန႔တမ်ဳိး၊ ေနာက္ေန႔တမ်ဳိး မရုိးရေလေအာင္ မ်ဳိးစံု လာလာၾကြားတတ္သည္။ တစ္ခါတေလ ၾကြားစရာ မရွိရင္ သူတုိ႔ တတိယနွစ္မွာ အပ်ဳိမရွိပဲ အအိုေတြပဲ ရွိေၾကာင္းေတာင္ ၾကြားေသးသည္။

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ေအးပါ မင္းက စီနီယာ ျဖစ္သြားေတာ႔ ေျပာအားရွိမွာေပါ႔...
ဖက္တီး ။    ။ ဒါနဲ႔ ငါကို တစ္ခုေလာက္ ကူညီစမ္းပါကြာ။ ဟိုနားမွာ ရပ္ေနတဲ႔ ပိန္ပိန္ေခ်ာေခ်ာတဲ႔ ေကာင္မေလးကို ငါရည္စားစာ မေပးရဲလို႔၊ အဲဒါ ငါအစား မင္း သြားေပးေပးပါ...
ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ဆာေကး၊ ကိုၾကီး လာျပီေဟ႔။ ကိုၾကီးကို ေစာင္႔ေနအုန္းေနာ္...
    ေအာ္ကာ ဆာေကး မရွိပဲ၊ ရွိခ်င္ေယာင္ေဆာင္၍ ဥာဏ္သံုးကာ လစ္ထြက္ရန္ ၾကံေသာ္လည္း ကြ်န္ေတာ္အေၾကာင္းသိေနေသာ ဖက္တီးက ကြ်န္ေတာ္ ေျခသလံုးကို အတင္းဆြဲဖက္ထားျပီ၊

ဖက္တီး ။    ။ ယမ္ခ်ာရယ္ ဒီတစ္ခါပဲကူညီေပးပါကြာ...
    ဖက္တီး အကူအညီေတာင္း၍ သူ႔အစား စာေပးခဲ႔တဲ႔ မိန္းခေလးက အေယာက္ ၁၀၁ေလာက္ပင္ ရွိျပီ ဖက္တီးခုထိ မစြန္းေသးသည္ကို ကြ်န္ေတာ္ မနားလည္နုိင္ေပ။ ခုသူပိုးပန္းေနတဲ႔ ေကာင္မေလးကို ၾကည္႔ေတာ႔ ေကာင္မေလးက ပိန္တာမွ ေဖာင္ရိုးေလာက္ပင္ ရွိမည္။ ဖက္တီးလို ဆီပိုင္းေလာက္ ကိုယ္ခႏာၱနဲ႔ ပိန္ပိန္ျဖဴျဖဴ ေကာင္မေလးနဲ႔ မျဖစ္နုိင္ပါဘူးဟု ေတြးမိ၍၊

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ဖက္တီး၊ ေကာင္မေလးနဲ႔ မင္းနဲ႔က အရမ္းကြာလြန္းေနတယ္ကြာ။ လိုက္လည္း မလုိက္ပဲနဲ႔ စိတ္ေလွ်ာ႔လိုက္ပါ...
ဖက္တီး ။    ။ လိုက္တာ မလိုက္တာ မင္းနဲ႔ မဆုိင္ဘူးေလ။ ကူညီစရာရွိသာ ကူညီေပးစမ္းပါ...
ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ မင္းကေတာ႔ လုပ္ျပီ ေနာက္ဆံုး အၾကိမ္ပဲေနာ္...
ဖက္တီး ။    ။ ေအး ေနာက္ဆံုးပါပဲ...
    ဖက္တီး အတင္းအကူအညီ ေတာင္း၍ သူဆီမွ ရည္စားစာကို ယူ၍ ေကာင္မေလးရွိရာသို႔ မ၀ံ႔မရဲ လမ္းေလွ်ာက္လာသည္။ လမ္းတ၀က္ေလာက္လည္း ေရာက္ေရာ၊

စီနီယာ ။    ။ ေက်ာင္းသရဲၾကီး ေကာင္မေလးကို စာသြားေပးျပီ။ ေက်ာင္းသရဲၾကီး ေကာင္မေလးကို စာသြားေပးျပီ...

    ကြ်န္ေတာ္ကို ထပ္ေလွာင္ေအာ္ၾက၍ ေကာင္မေလးအုပ္စုကလည္း ခစ္၊ခစ္၊ခစ္ ရယ္ေနၾကသည္။ ေအာ္တဲ႔ လူေတြထဲမွာ ဖက္တီးကလည္း ပါေသးသျဖင္႔ ေဒါသေတာ္ေတာ္ကို ထြက္သြားမိသည္။ ေတာ္ေတာ္ အက်င္႔ယုတ္တဲ႔ ဖက္တီးဟု စိတ္ထဲမွ ဆဲေနရင္း ေနာက္ျပန္ဆုတ္ရအခက္၊ ေရွ႔တုိးရအခက္ ျဖစ္ေနေတာ႔သည္။ ေနာက္ဆံုး မထူးပါဘူး ေတြးမိ၍ မ်က္လံုးစံုမွိတ္ကာ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ေရာ႔ ခင္မ်ားအတြက္...
    ေကာင္မေလးအုပ္စုထဲသို႔ ရည္စားစာကို ထုိးေပးလိုက္ေတာ႔သည္။ မ်က္လံုးလည္း ျပန္ဖြင္႔ၾကည္႔လိုက္ေရာ ဖက္တီးပိုးပန္းေနတဲ႔ ေကာင္မေလးေဘးက ၀တုတ္မၾကီးက ခ်စ္ပန္းေ၀ျပီ ကြ်န္ေတာ္ကို စိုက္ၾကည္႔ေနျပီ၊

၀တုတ္မ ။    ။ တုိ႔ကို ရည္စားစာေပးတာ သူေလးက ပထမဆံုးပဲ။ တို႔ကို ပထမဆံုး ေပးတဲ႔သူကို လက္လႊတ္မခံနုိင္ဘူးေဟ႔...
    ေအာ္ကာ ကြ်န္ေတာ္ကို အတင္းလိုက္ဖက္ ေတာ႔သည္။ ကြ်န္ေတာ္လည္း အတင္းျပန္ရုန္းကန္၍၊

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ အဲဒါ ငါေပးတာ မဟုတ္ဘူး၊ ဟိုေကာင္...
    လွည္႔လည္း ၾကည္႔လိုက္ေရာ ဖက္တီးတို႔ တစ္ဖြဲ႔လံုး ဘယ္ခ်ိန္ကတည္းက လစ္သြားၾကမွန္းကို မသိေပ။ ဒါနဲ႔ ေနာက္ဆံုး အားကိုးစရာ ဆုိလုိ႔ ဆာေကးပဲ ရွိေတာ႔သျဖင္႔ ဆာေကးရွိရာသို႔ မုိင္ကုန္ထြက္ေျပးေတာ႔သည္။ အခ်စ္မေျပးနဲ႔ေလ ေအာ္ကာ ၀တုတ္မက လိုက္၊ ကြ်န္ေတာ္က ေျပးနဲ႔။ ဆာေကးကို အတန္းထဲတြင္ ထုိင္ေနသည္လည္း ျမင္ေရာ၊ ၀မ္းသာအားရျဖင္႔ ဆာေကးေနာက္သို႔ ၀င္ပုန္းလိုက္ျပီ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ဆာေကး ဒီ၀တုတ္မကို ငါေရွ႔က ျမန္ျမန္ထြက္သြားခိုင္းလုိက္...
၀တုတ္မ ။    ။ အခ်စ္တုိ႔ကို စာေပးျပီမွ ဒီလို မလုပ္နဲ႔ေလ...
ဆာေကး ။    ။ ကိုၾကီး တယ္လည္း စြံပါ႔လား...
ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ဒီမွာ ၀တုတ္မ မင္းလို ဆင္အရြယ္ ခႏာၱကိုယ္ကို ငါက ၾကိဳက္စရာလား။ အဲဒီ စာက နင္ကို ေပးတာ မဟုတ္ဘူး၊ နင္သူငယ္ခ်င္းကို ေပးတာ...   
    ဆာေကး အားကိုးျဖင္႔ ေအာ္ဟစ္ေတာ႔သည္။ ၀တုတ္မလည္း ေတာ္ေတာ္ စိတ္ဆုိးသြားပံုျဖင္႔ ခါးတြင္ လက္ေထာက္လိုက္ျပီ၊

၀တုတ္မ ။    ။ ေအာင္းမာ၊ လူကေတာ႔ ငါတစ္ခါ ကိုင္ေပါက္ရုံကမ်ား။ ငါကို ဆင္အရြယ္ ဟုတ္လား။ နင္ကို အေသသတ္မယ္...
ဆာေကး ။     ။ ကြ်န္ေတာ္ အစ္ကိုအစား ေတာင္းပန္ပါတယ္ဗ်ာ။ သူက မိန္းခေလးေတြကို စေနာက္တတ္လို႔ပါ။ ေတာင္းပန္ပါတယ္...
ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ဆင္မၾကီးလုိ႔ ေခၚတာ မၾကိဳက္ရင္ ၀က္မၾကီးလို႔ ေခၚမယ္...
၀တုတ္မ ။    ။ ရွင္ေရွ႔က ဖယ္ရင္ဖယ္၊ မဖယ္ရင္ ရွင္လည္း အေသပဲ...
    ဆာေကး မနည္းကို ဒူးေထာက္မတတ္ ကြ်န္ေတာ္အတြက္ ေတာင္းပန္ေပးမွ ၀တုတ္မ အနည္းငယ္ ေက်နပ္ကာ ထြက္သြားေတာ႔သည္။ ဒါေတာင္ ကြ်န္ေတာ္ကေတာ႔ မေလွ်ာ႔ေသးပဲ၊ ထပ္ေအာ္ဟစ္ေနေသး၍၊

ဆာေကး ။    ။ ကိုၾကီး ေတာ္ပါေတာ႔ဗ်ာ။ ခုေတာင္ မနည္းေတာင္းပန္ထားရတာ။ ျပသာနာ မရွာခ်င္စမ္းပါနဲ႔၊ ေအးေအးေဆးေဆး အတန္းထဲမွာ ထုိင္ေနပါ...
ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ အဲဒါ ဖက္တီး၊ ငါကို အကူအညိီေတာင္းလို႔ ကူညီေပးတာပါကြာ...
ဆာေကး ။    ။ ဖက္တီး ဆုိတဲ႔ေကာင္နဲ႔လည္း အေပါင္းအသင္း မလုပ္ပါနဲ႔ဆုိမွ။ ဒီေကာင္က အက်င္႔သိပ္ေကာင္း တာမဟုတ္ဘူး။ ျငိမ္ျငိမ္ေနျပီ က်န္ခဲ႔ေနာ္၊ ကြ်န္ေတာ္ အျပင္ခဏသြားလိုက္အုန္းမယ္...
    လူၾကီးစတုိင္ျဖင္႔ ကြ်န္ေတာ္ကို ဆံုးမကာ ထြက္သြားေတာ႔သည္။ အတန္းထဲမွ မိန္းခေလးေတြ ကလည္း တခစ္၊ခစ္ျဖင္႔ ရယ္ေနၾက၍ ကြ်န္ေတာ္ မ်က္နွာ နီရဲေနသည္။ ဆရာမ ၀င္လာျပီ စာစသင္သည္နွင္႔ ကြ်န္ေတာ္ ေသခ်ာ ေလ႔က်င္႔ထားသည္႔ မ်က္လံုးကို မမွိတ္ပဲ အိပ္ေပ်ာ္တဲ႔နည္းလမ္းျဖင္႔ စာသင္ခ်ိန္ တခ်ိန္လံုး ဇိမ္က်ေနေတာ႔သည္။ တစ္ခါတစ္ခါ ေခါင္းေတာင္ ငိုက္ငိုက္ျပီ ညိတ္လိုက္ေသးသည္။ ဒီနည္းနဲ႔ မနွစ္က ၁နွစ္လံုး က်င္႔သံုးခဲ႔တာ ေတာ္ေတာ္ေလးကို အဆင္ေျပခဲ႔သည္။

ဆာေကး ။    ။ ကိုၾကီး...
    ကြ်န္ေတာ္ကို ပုတ္လိုက္ရုံျဖင္႔ အိပ္ေနရာမွ ၀ူးတူး၀ါးတားျဖင္႔ ေယာင္ေတာင္ေတာင္ လန္႔နွိုးလာသည္။ သူမ်ားေတြ မရိပ္မိေအာင္ အိေျႏၵိေယ် အျမန္ျပန္ဆည္လိုက္ျပီ၊

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ငါစာသင္တာကို ေသခ်ာ အာရုံစိုက္ေနတာ၊ မင္းလုပ္တာနဲ႔ လန္႔သြားတာပဲ...
ဆာေကး ။    ။ ဘာမွ အပိုေတြ မေျပာနဲ႔။ စာသင္ခ်ိန္ျပီသြားလို႔ အတန္းထဲမွာ ကိုၾကီးတစ္ေယာက္ပဲ က်န္ေတာ႔တယ္...
ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ဘာ...
    ေဘးဗယ္ၾကည္႔လိုက္ေတာ႔ တကယ္ကို ကြ်န္ေတာ္တစ္ေယာက္ထဲ အတန္းထဲတြင္ က်န္ေတာ႔သည္။ အိပ္ေပ်ာ္ေနတာနဲ႔ ဘယ္ခ်ိန္က အတန္းျပီသြားသည္ကို လံုး၀မသိလိုက္ေပ။ ရွက္ရွက္နဲ႔ပဲ မ်က္နွာေျပာင္တိုက္ကာ အတန္းထဲမွ ဆာေကးနဲ႔အတူ ထြက္လာခဲ႔သည္။ ေက်ာင္းေပါက္၀နားေရာက္ေတာ႔၊

ဆရာမ ။    ။ ယမ္ခ်ာ မျပန္နဲ႔အုန္း၊ ေက်ာင္းအုပ္က ေခၚခိုင္းလိုက္လုိ႔ ရုံးခန္းထဲ သြားလိုက္အုန္း...
ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ဆာေကး မင္းငါအစားသြားလို႔ မရဘူးလား...
ဆာေကး ။    ။ ဘယ္ရပါ႔မလဲ ကိုၾကီးရ၊ ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ ကိုၾကီးက ရုပ္မွ အရမ္းမတူတာ...
ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ဒီမွာ မင္းဆံပင္ကို ဖြ၊ အက်ီၤေကာ္လံကို ေထာင္၊ ေဘာင္းဘီအိတ္ကပ္ထုတ္။ ဒါဆို ငါနဲ႔ေတာ္ေတာ္တူသြားျပီပဲ...
    တကယ္လည္း ဆာေကး ျဖစ္ကလက္ဆန္းေနလွ်င္ ကြ်န္ေတာ္နွင္႔ အစ္မႊာညီအစ္ကိုလို ရုပ္ခ်င္းဆင္သည္။ သို႔ေသာ္လည္း ကြ်န္ေတာ္ အၾကံျပဳခ်က္ကို ဆာေကးက သေဘာမတူသည္နွင္႔ ကြ်န္ေတာ္ ကိုယ္တုိင္ပဲ ေက်ာင္းအုပ္ရုံးခန္းသို႔ ထြက္လာခဲ႔ရသည္။ ေက်ာင္းအုပ္ ရုံးခန္းသို႔ ၁နွစ္မွာ ၃၆၈ရက္ေလာက္ အျမဲလိုလို သြားေနရလို႔၊ ကြ်န္ေတာ္အတြက္ အိမ္ဦးနဲ႔ၾကမ္းျပင္လို ျဖစ္ေနေတာ႔သည္။ ေက်ာင္းအုပ္က ကြ်န္ေတာ္ကို ျမင္ျမင္ခ်င္းပင္၊

ေက်ာင္းအုပ္ ။        ။ ယမ္ခ်ာ လာခဲ႔အုနး္၊ မင္းကို ငါေျပာစရာရွိတယ္...

    ေက်ာင္းအုပ္က မိန္႔ခြန္းမ်ားစြာေခြ်ေသာ္လည္း ကြ်န္ေတာ္ နားထဲမွာေတာ႔ '၀ူး၀ူး၀ူး၊ဘလာဘလာ' အသံမ်ားသာ ၾကားေနရသည္။ ဒီလိုပဲ ၾကားရေအာင္ ေသခ်ာကို ေလ႔က်င္႔ထားခဲ႔သည္။ ဒီလိုနည္း က်င္႔သံုးလာတာ တကၠသိုလ္ စတက္ကတည္းက ဆုိေတာ႔ ၅နွစ္ေလာက္ေတာင္ ရွိခဲ႔သည္။ တစ္ခါတေလ ကြ်န္ေတာ္နားမေထာင္သည္ကို ေက်ာင္းအုပ္ရိပ္မိမွာ စိုး၍ ဟိုက္၊ဟိုက္ နွစ္ခါေအာ္၍ ေခါင္းညိတ္လိုက္ေသးသည္။

ေက်ာင္းအုပ္ ။        ။ ၀ူး၀ူး၀ူး၊ ဘလာဘလာ...
ကြ်န္ေတာ္ ။        ။ ဟိုက္ဟိုက္...
ေက်ာင္းအုပ္ ။        ။ ၀ူး၀ူး၀ူး၊ ဘလာဘလာ...
    ထုိအခ်ိန္တြင္ ဆာေကး ကြ်န္ေတာ္ကို စိတ္ပူျပီ ေက်ာင္းအုပ္ ရုံးခန္းသို႔ ၀င္လာ၍၊

ေက်ာင္းအုပ္ ။        ။ ဆာေကး မင္းကို မေခၚဘူး။ မင္းျပန္ေတာ႔...
ဆာေကး ။        ။ ဟို ကိုၾကီးအတြက္ ကြ်န္ေတာ္ ေတာင္းပန္ခ်င္လို႔ပါ ဆရာၾကီးရယ္...
    ဆာေကး ၀င္လာတာန႔ဲ ကြ်န္ေတာ္မွာ အာရုံပ်က္ျပီ သူတုိ႔ စကားသံေတြ အားလံုးကို ၾကားသြားမိသည္။

ေက်ာင္းအုပ္ ။    ။ မင္း၊ အစ္ကိုကိုယ္ ေန႔တုိင္းေခၚျပီ စာစိတ္မ၀င္စားရင္လည္း ေက်ာင္းထြက္ဖုိ႔ ေျပာေနတာ။ ဒီေကာင္က ေခါင္းပဲညိတ္ျပီ ခုထိ ေက်ာင္းမထြက္ေသးလို႔ ငါေခၚျပီ သတိေပးေနရတာ...

    ဘာ၊ ကြ်န္ေတာ္ကို ေက်ာင္းထြက္ဖုိ႔ ေက်ာင္းအုပ္က ေခၚေျပာေနသည္မွာ ၅နွစ္ေတာင္ ရွိသြားျပီ။ ကြ်န္ေတာ္ နားမေထာင္သည္နွင္႔ လံုး၀ကို မသိခဲ႔ေပ။ ေက်ာင္းထြက္ဖို႔မ်ား ေျပာမယ္ဆိုရင္ ေစာေစာကေျပာေရာေပါ႔ ဆရာၾကီးရယ္ဟု အရမ္းေပ်ာ္ေသာ အသံၾကီးျဖင္႔၊

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ေက်းဇူးတင္လုိက္တာ ဆရာၾကီးရယ္။ ေက်ာင္းထြက္ဖုိ႔ ေျပာတာမွန္းသိရင္ အရင္ကတည္းက ေသခ်ာ နားေထာင္ခဲ႔ပါတယ္...
    ေက်ာင္းအုပ္ကို လက္ဆြဲအတင္းနွုတ္ဆက္ျပီ ေက်းဇူးတင္ေၾကာင္းေတြ အဆက္မျပတ္ ေျပာေတာ႔သည္။ ဆာေကးက ပ်ာပ်ာသလဲလဲျဖင္႔၊

ဆာေကး ။    ။ ကိုၾကီးကို ေက်ာင္းေတာ႔ မထြက္ခုိင္းပါနဲ႔။ ဒီနွစ္ နွစ္၀က္စာေမးပြဲကို ကိုၾကီး ေအာင္ေစရမယ္လို႔ ကြ်န္ေတာ္ အာမခံပါတယ္...
ေက်ာင္းအုပ္ ။    ။ ေအး ဆာေကး၊ မင္းလို ညီမ်ဳိးရွိတာ ယမ္ခ်ာ ေတာ္ေတာ္ ကံေကာင္းတယ္ကြ။ မင္းကို သနားလို႔ ငါ ယမ္ခ်ာကို ေနာက္ဆံုး အခြင္႔အေရး ေပးလိုက္မယ္...
ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ဗ်ာ၊ ကိန္၊ ကိန္၊ ကိန္...
    ကြ်န္ေတာ္ ေက်ာင္းထြက္ခြင္႔ရမယ္႔ အခြင္႔အေရးကို ဆာေကးလုပ္လို႔ ပ်က္ပါျပီ ေတြးကာ ေတာ္ေတာ္ရွုပ္တဲ႔ ဆာေကးဟု စိတ္ထဲမွ ၾကိမ္းဆဲေနမိသည္။ ထုိ႔ေနာက္ ဆာေကးနဲ႔ တူတူ အိမ္သို႔ ကားျဖင္႔ ျပန္လာၾကသည္။ လာဆမ္နီယားဆိုင္နား ေရာက္ခါနီးတြင္ 'လာဆမ္နီယား စားခ်င္လိုက္တာ' ကြ်န္ေတာ္ စုထားသည္႔ ပိုက္ဆံနဲ႔ဆို စားလို႔ေတာ႔ရသည္။ ဒါေပမယ္႔ ခုခ်ိန္ သြား၀ယ္စားရင္ ဆာေကးကိုပါ ၀ယ္ေကြ်းေနရပါအုနး္မယ္ဟု ေတြးမိ၍ စားခ်င္စိတ္ကို အတင္း မ်ဳိသိပ္ထားလုိက္သည္။ ဆာေကး လာဆမ္နီယားဆုိင္ေရွ႔လည္း ေရာက္ေရာ ကားကို ထုိးရပ္လုိက္၍ ကြ်န္ေတာ္ အံ႔အားသင္႔သြားမိသည္။

ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ဆာေကး၊ ဘာဘာလို႔ ကားကို ရပ္လိုက္တာလဲ...
    ဆာေကးက ကြ်န္ေတာ္ ပခံုးေပၚ လက္တင္လိုက္ျပီ၊

ဆာေကး ။    ။ ကိုၾကီး လာဆမ္နီယား စားခ်င္ေနတာ ကြ်န္ေတာ္သိပါတယ္။ လာသြားစားရေအာင္...
အင္း၊ ငါေတာ႔ ဆာေကးကိုပါ ၀ယ္ေကြ်း ရေတာ႔မွာပဲဟု ေတြးရင္း စိတ္မေကာင္းၾကီး မ်ားစြာျဖင္႔ ပိုက္ဆံအိတ္ထဲမွ ပိုက္ဆံကို ေသခ်ာ ေရတြက္ေန၍၊

ဆာေကး ။        ။ စိတ္မပူပါနဲ႔၊ ကြ်န္ေတာ္ ဒါကာခံမွာပါ...
ကြ်န္ေတာ္ ။    ။ ဟဲဟဲ၊ ေက်းဇူးတင္လုိက္တာ ညီေလးရာ...
    ေျပာကာ ေပ်ာ္ရႊင္စြာ ကားေပၚမွ ေျပးဆင္းျပီ ဆာေကးနဲ႔ လာဆမ္နီယားဆုိင္တြင္းသို႔ တူတူ၀င္သြားၾကသည္။ ဆိုင္ထဲလည္း ေရာက္ေရာ ဆာေကး၀ယ္ေကြ်းမယ္ ဆုိရင္၊

ကြ်န္ေတာ္ ။        ။ လာဆမ္နီယား ၃ပြဲေပးပါဗ်ဳိ ႔...
ဆက္ရန္...

----------------------------------------------------

4 comments:

  1. စပိုင္ခ်စ္သူ ၀တၱဳရွည္က ယာကူဇာခ်စ္သူလိုပဲ ဂ်ဴးလိယက္ ကုိယ္ပိုင္ ဖန္တီးေရးသားထားတဲ႔ ၀တၱဳသစ္တစ္ခုပါပဲ။ ဟာသ၊ အက္ရွင္၊ ေပ်ာ္စရာ ၀တၱဳသစ္ပါ။ ေ၀ဖန္ေပးၾကပါအုန္း...

    ReplyDelete
  2. ရယ္ရတယ္.. ေက်ာင္းအုပ္ၾကီးရဲ႕ မိန္႕ခြန္းသေဘာက်တယ္ ၀ူး၀ူး၀ူး၊ ဘလာဘလာ...
    တဲ႔ ဘာေတြေျပာမွန္း ၀တ္ရည္က နားလည္တယ္ေနာ္ ခိခိ .. ဆက္ရန္ကို ေမွ်ာ္ေနမယ္ေနာ္.

    ReplyDelete
  3. ေကာင္းတယ္ဗ်ိဳ႕ ဖတ္ရတာ..ရုပ္ပံုေတြပါ ျမင္ရသလို ခံစားရတယ္...ေရးေနတာၾကာျပီေနာ္..ခုမွ ေတြ႕တာ ေတာ္ေတာ္ ေနာက္က်ေနျပီ...အားေပးမယ္ ဗ်ာာာ :)

    ReplyDelete